quote:
Op zondag 13 november 2011 01:46 schreef DigitalGirl het volgende:Oh, zat zojuist even rond te kijken op RP uit verveling zie je een heleboel vrouwen die ik op paiq maanden geleden ook al ben tegengekomen. Na maanden nog geen geschikte man kunnen vinden???
Haha,nee. ik kom ze nu van 2 a 3jr geleden ook nog tegen hoor. Zelf mijn eerste die mij als eerste interesse berichtje stuurde. Die had een jaar later als 26jrige een vriend gevonden van 40jr. Ik twijfelde toen nog, ging op vakantie daarna overstag omdat ik haar via internet opzocht en ergens vond dat ze maagd was. Ik vol sceptici over dating toch overgaan. Maar ze was me allang vergeten. tja was nieuw weet ik veel. Daarna ben ik me er wat in gaan verdiepen. Maar er zijn een legio vrouwen die er al jaren opstaan, kan je hier aankaarten maar dan krijg je hem weer terug. Aan de andere kant toch weer zielig, want ik weet dat het toch vrouwen zijn(sommige) die toch goed zijn maar gewoon sociaal stil zijnm, maar heel lief.
Ondertussen wel relaties gehad , dating en prive staan voormij volkomen gescheiden.
1 of 2jr terug ging ik is kijken hoe het op fok gaat met datingsites. Maar toch iets anders de meeste dames die ik gesproken heb, geven toch bij hoog en laag aan meerdere maanden te willen chatten en weinig dates te hebben. Miscchien dat het bij de oosterlijke fokkers anders is maar lijkt me sterk.
En daar heb ik geen zin in. Aangezien ik gewoon op datingsites sta, omdat ik als man herkent wil worden als betrouwbaar en dat gaat gewoon wat sneller.
[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 13-11-2011 01:57:28 ]