abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 november 2011 @ 22:20:00 #76
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_104335256
HIMYM is nu wel echt heel slecht geworden.
Deathlift or Die.
pi_104335640
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
HIMYM is nu wel echt heel slecht geworden.
Wel weer typisch. Ook HIMYM is volgens FOK! dus alweer kut? :') Komt er weer een nieuwe serie straks, die iedereen geweldig vindt, om na 3 a 4 seizoenen weer massaal afgemaakt te worden.

Doet me beetje denken aan bandjes als Coldplay, waar heel FOK! een jaar of 10 geleden fan van was. Toen ze 2 hits scoorden kotste iedereen ze uit.
-
  zondag 13 november 2011 @ 22:29:44 #78
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104335775
Fanboys keren zich tegen de serie. Voorspelbaar fenomeen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 13 november 2011 @ 22:32:17 #79
176766 crew  zoem
zoemt
pi_104335925
Nog maar eens aanhalen dan:
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind jullie een stelletje zeikerds. TBBT heeft af en toe leuke momenten en verder kijkt het gewoon fijn weg. En zo is het ieder seizoen.
Zelfde geldt voor HYMIM en SP, want daar heerst het ook.
  zondag 13 november 2011 @ 22:38:20 #80
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_104336265
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Fanboys keren zich tegen de serie. Voorspelbaar fenomeen.
Het mooiste aan de grootste zeikerds die zichzelf fan noemen (en dit zie je vooral bij South Park), is dat ze de mensen die het nog steeds leuk vinden geen echte fans noemen. Echte fans vinden het kut, en mensen die het niet leuk vinden zijn geen echte fans. Logica!

Dat gezegd hebbende vind ik nog steeds de ontwikkeling en rol van Amy niet zo tof. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 13 november 2011 @ 23:13:09 #81
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_104337824
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 22:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wel weer typisch. Ook HIMYM is volgens FOK! dus alweer kut? :') Komt er weer een nieuwe serie straks, die iedereen geweldig vindt, om na 3 a 4 seizoenen weer massaal afgemaakt te worden.
Ik vind het nochtans volstrekt logisch. Door het buitengewoon kutte Amerikaanse systeem waarbij je als serie nauwelijks een kans krijgt om te groeien, moet je meteen de aandacht trekken door wat speciale gimmicks, anders word je gecancelled. Eenmaal dat is uitgewerkt en men in herhaling vervalt, meestal na een paar seizoenen, moet men met iets anders komen aanzetten en aangezien de gimmick-schrijvers meestal niet de meest getalenteerde zijn, gaat het niveau dan ook achteruit.

Series waarbij dat niet het geval is, zijn doorgaans series die ondanks matigere kijkcijfers toch mochten verder lopen (of series die op een zender draaien waar ze minder van de kijkcijfers wakker liggen). Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het komt zó vaak voor dat het geen toeval kan zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 14 november 2011 @ 00:04:04 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104339284
Heeft niets met het amerikaanse systeem te maken. Is gewoon puur economisch denken. Zou hier in Nederland precies hetzelfde zijn, ware het niet dat er veel minder concurrentie is.

In TBBT zitten nog steeds de nodige nerd dingetjes. Ok het is misschien wat minder dan in de eerste seizoenen, maar er zitten er nog steeds in.
Daarnaast ontwikkelen karakters zich ook. Door zijn relatie met Penny is Leonard in sociaal opzicht bijvoorbeeld ook gegroeid en ziet hij ook in dat sommige dingen echt belachelijk nerderig zijn. Geld voor alle karakters. Dat heet ontwikkeling.
Ontwikkeling is niet altijd leuk en je blijft terug denken aan dat eerste seizoen omdat dat zo heerlijk was, maar als seizoen 5 nog steeds hetzelfde zou zijn, zou het veel te eentonig worden en gaan mensen ook afhaken. Krijg je weer naar je hoofd geslingerd dat het allemaal zo saai aan het worden is.
Je kunt de schuld dan wel bij de schrijvers gaan leggen, maar dat is niet eerlijk. Laten we eerlijk zijn, Chuck Lorre kun je geen gimmick schrijver noemen aangezien hij ook 2 and a half men heeft geschreven. Ook een sitcom, maar totaal anders.

Daarnaast vallen een aantal dingen niet meer op. Of in ieder geval minder. Dat Sheldon met een Boba Fett helm op die vogel probeert te verjagen (of wat hij ook doet) hoor je nu niemand meer over terwijl wanneer dit in seizoen 1 was gebeurd iedereen in een scheur had gelegen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_104340813
quote:
Dat Sheldon met een Boba Fett helm op die vogel probeert te verjagen (of wat hij ook doet) hoor je nu niemand meer over
dat was idd hilarisch _O-

ikzelf denk dat er nu iets teveel wordt overgeanaliseerd waardoor je niet meer gewoon geniet.
Nosce te ipsum.
  maandag 14 november 2011 @ 09:34:04 #84
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_104343783
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
HIMYM is nu wel echt heel slecht geworden.
Zolang het veel over Barney gaat is het een prima aflevering :P Maar dat kunnen we beter in een ander topic bespreken ;)
  maandag 14 november 2011 @ 09:48:07 #85
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_104344071
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:04 schreef Komakie het volgende:
In TBBT zitten nog steeds de nodige nerd dingetjes. Ok het is misschien wat minder dan in de eerste seizoenen, maar er zitten er nog steeds in.
Daarnaast ontwikkelen karakters zich ook. Door zijn relatie met Penny is Leonard in sociaal opzicht bijvoorbeeld ook gegroeid en ziet hij ook in dat sommige dingen echt belachelijk nerderig zijn. Geld voor alle karakters. Dat heet ontwikkeling.
Ontwikkeling is niet altijd leuk en je blijft terug denken aan dat eerste seizoen omdat dat zo heerlijk was, maar als seizoen 5 nog steeds hetzelfde zou zijn, zou het veel te eentonig worden en gaan mensen ook afhaken. Krijg je weer naar je hoofd geslingerd dat het allemaal zo saai aan het worden is.
Er zit net nauwelijks ontwikkeling in. Na 5 jaar is Penny nog steeds niet meer dan de girl next door, een Raj heeft ook 0,0 ontwikkeling en ze gooien dan wel met Amy naar Sheldon, maar eigenlijk verandert daar ook niets aan en stiekem trappelt Leonard ook al 5 jaar ter plaatse (dat was al vanaf de eerste aflevering de meest zelfbewuste, degene die sporadisch probeert wat "conventioneler" te zijn), alleen Howard doet eigenlijk wat.

quote:
Je kunt de schuld dan wel bij de schrijvers gaan leggen, maar dat is niet eerlijk. Laten we eerlijk zijn, Chuck Lorre kun je geen gimmick schrijver noemen aangezien hij ook 2 and a half men heeft geschreven. Ook een sitcom, maar totaal anders.
Ze kunnen ze niet meer gimmicky maken dan 2 and a Half Men. Die serie bestond alleen maar omdat de labiele Charlie Sheen een versie van zichzelf speelde. Ik vind het sowieso verbazend dat Lorre de bedenker van TBBT is, aangezien zowat alles wat hij in het verleden heeft geschreven middelmatige troep is, ik vraag me dan soms ook af hoe groot zijn aandeel bij TBBT is.

Voor de duidelijkheid: ik vind TBBT nog altijd een leuke serie, maar wel iets minder dan het ooit geweest is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_104344428
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:08 schreef AlexanderC het volgende:

[..]
ikzelf denk dat er nu iets teveel wordt overgeanaliseerd waardoor je niet meer gewoon geniet.
+1
Only the strong survive
pi_104344980
Snapt iemand hoe Sheldon met dat geluid het raam kan mollen?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  maandag 14 november 2011 @ 10:35:58 #88
67174 Dos37
Come on Twente
pi_104345122
Een hoge frequentie, dat kan natuurlijk wel.

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_104345599
Dat is tocht wat in de Donald Duck altijd zo'n dikke opera-zangers doet :P ?
Only the strong survive
  maandag 14 november 2011 @ 12:32:45 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104348360
Het zou me niet eens verbazen als het op dat moment echt op die manier is gedaan. Was in ieder geval best grappig :D
Wel beetje dom dat ze zelf niet bedenken dat met zo'n hoge frequentie het glas kan breken. Maar ja, af en toe moeten ze wat domme dingen doen om het komisch te maken natuurlijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 14 november 2011 @ 12:42:38 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104348585
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Er zit net nauwelijks ontwikkeling in. Na 5 jaar is Penny nog steeds niet meer dan de girl next door, een Raj heeft ook 0,0 ontwikkeling en ze gooien dan wel met Amy naar Sheldon, maar eigenlijk verandert daar ook niets aan en stiekem trappelt Leonard ook al 5 jaar ter plaatse (dat was al vanaf de eerste aflevering de meest zelfbewuste, degene die sporadisch probeert wat "conventioneler" te zijn), alleen Howard doet eigenlijk wat.
Penny is nog steeds niet de slimste, maar inmiddels begrijpt ze wel wat meer van de heren.
Raj is inderdaad minimaal (lees: niet) veranderd.
Ook Sheldon heeft een ontwikkeling doorgemaakt. Is iets minder contact gestoord. Amy zorgt helemaal voor een ontwikkeling, hoewel die mij niet zo veel boeit, maar goed.
Leonard wilde altijd wel socialer doen, maar wist niet hoe. Inmiddels gaat dat veel beter.
Howard is totaal veranderd door Bernadette.

quote:
[..]

Ze kunnen ze niet meer gimmicky maken dan 2 and a Half Men. Die serie bestond alleen maar omdat de labiele Charlie Sheen een versie van zichzelf speelde. Ik vind het sowieso verbazend dat Lorre de bedenker van TBBT is, aangezien zowat alles wat hij in het verleden heeft geschreven middelmatige troep is, ik vraag me dan soms ook af hoe groot zijn aandeel bij TBBT is.

Voor de duidelijkheid: ik vind TBBT nog altijd een leuke serie, maar wel iets minder dan het ooit geweest is.
ik bedoel meer dat ze meer kunnen dan 1 soort gimmick. Dus zo slecht zijn ze ook niet. 2 and a half men is een totaal andere serie dan TBBT.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 14 november 2011 @ 12:46:49 #92
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_104348693
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Snapt iemand hoe Sheldon met dat geluid het raam kan mollen?
Opera zangeres?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 14 november 2011 @ 13:10:37 #93
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104349238
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Er zit net nauwelijks ontwikkeling in.
Het is totaal veranderd sinds S1, Howard is inmiddels de normaalste van t stel geworden, Sheldon is op zijn manier aan de vrouw, Penny is een stuk minder naief. Raj is wel de zelfde en Leonard iets minder een nerd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 14 november 2011 @ 13:12:37 #94
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104349296
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
HIMYM is nu wel echt heel slecht geworden.
Slecht is een groot woord, maar ze mogen intussen wel eens die moeder vinden. Sinds Barney monogaam is is het wel minder
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 14 november 2011 @ 17:16:57 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_104358149
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is totaal veranderd sinds S1, Howard is inmiddels de normaalste van t stel geworden, Sheldon is op zijn manier aan de vrouw, Penny is een stuk minder naief. Raj is wel de zelfde en Leonard iets minder een nerd.
Exact! De ontwikkelingen houden in dat alle leuke aspecten uit de karakters gehaald zijn! Raj is ook wel veranderd. In het begin praatte hij niet met vrouwen, nu geven ze hem 9 van de 10 scenes een drankje in de hand. Aanvankelijk werd hij daar bijna psychopatisch van, tegenwoordig gaat hij er doodnormaal mee om.
pi_104358921
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

:{ Dan zul je toch echt een paar andere series moeten gaan kijken... Dexter, Game of Thrones, Community... Zelfs HIMYM is beter dan Friends op zijn hoogtepunt :{
Smaken verschillen. Dexter is een heel ander genre. Maar ik kijk toch liever friends nog een keer dan bijvoorbeeld dexter, himym of community. De personages spreken mij gewoon veel meer aan. Niet dat ik me niet vermaak met die series, hoor.
  maandag 14 november 2011 @ 18:37:02 #97
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104361694
quote:
3s.gif Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Exact! De ontwikkelingen houden in dat alle leuke aspecten uit de karakters gehaald zijn!
Ik vind het prima dat de karakters groeien. Raj is een beetje ene jankerd geworden nu alleen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 14 november 2011 @ 18:45:54 #98
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_104362165
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 22:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wel weer typisch. Ook HIMYM is volgens FOK! dus alweer kut? :') Komt er weer een nieuwe serie straks, die iedereen geweldig vindt, om na 3 a 4 seizoenen weer massaal afgemaakt te worden.

Doet me beetje denken aan bandjes als Coldplay, waar heel FOK! een jaar of 10 geleden fan van was. Toen ze 2 hits scoorden kotste iedereen ze uit.
Waar slaat dit nou op, ik ben gewoon van mening dat HIMYM echt achteruit is gegaan. TBBT is ook veranderd maar is niet minder geworden.
Deathlift or Die.
pi_104362504
Elke serie wordt na verloop van tijd een soort soap. Daar ontkom je gewoon niet aan. De enige serie waarvan ik denk dat ze dat kunnen voorkomen is The Community. Maar zij zullen het ook lastig hebben met het steeds opnieuw uitvinden van zichzelf...
pi_104362660
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou op, ik ben gewoon van mening dat HIMYM echt achteruit is gegaan. TBBT is ook veranderd maar is niet minder geworden.
Ja, en TBBT is achteruit gegaan, en Family Guy, en, en...
Als je het niet meer leuk vindt, kijk het dan ook niet meer. Dan stopt de serie vanzelf. ;)
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')