abonnement Unibet Coolblue
pi_104281700
Kringloopwinkels Nederland

Friesland
Drachten
hartinfriesland.nl
Leeuwaarden
estafettekringloop.nl

Gelderland
Arnhem
vincentrum-arnhem.nl
Arnhem, Dieren, Doesburg, Elst, Lochem, Nijverdal, Raalte, Westervoort, Wierden & Zuthpen
2switch.nl
Doetinchem
deopslag.com
Geldermalsen
snuffelhal.com
Nijmegen
habbekratsnijmegen.nl
Tiel
secunda.nl
Ede, Barneveld & Veenendaal
kringloop-ede.nl
Zaltbommel
kringloopzaltbommel.nl

Groningen
Groningen
hetgoed.nl (ook landelijk, zie site voor filialen)
Groningen, Uithuizen & Winschoten
goudgoed.nl
mamamini.nl

Noord Holland
Almere, Naarden, Hilversum & Weesp
dekringloper.nl
Alkmaar, Den Helder, Heerhugowaard & Schagen
kringlooprataplan.nl
Amsterdam
delokatie.org
Amsterdam & Haarlem
juttersdok.nl
Haarlem
de-schalm.nl
kringloopwinkel.nl
Hilversum
secondlifestyle.nl
Purmerend
noppeskringloopwinkel.nl

Zuid-Holland
Delft
deflinstones.nl
goededoelen.nu
kringloopdelft.nl
Den Haag
kringloopdenhaag.nl
schroeder.nl
Dordrecht
boekenla.nl
deloods.nl
pandora-dordt.com
opnieuwenco.nl
Leiden
kringloopwarenhuis.nl
Kringloopproject Leiden
Rotterdam
pf.drd.nl
plaatboef.nl

Limburg
Maastricht
kringloop-zuid.nl
Sittard, Montfort, Roermond, Baexem & Reuver
bis-bis.nl

Noord-Brabant
Breda & 's-Hertogenbosch
vindingrijkkringloop.nl
Eindhoven
stedenkontakt.nl
Tilburg
usedbefore.nl
listex.nl

Overijssel
Zwolle
harryskringloophal.nl
hebbuszwolle.nl
ict-kringloop.nl
kringloopzwolle.nl
terredeshommes.nl

Utrecht
Utrecht
emmaus-utrecht.nl
kringloopcentrumutrecht.nl
De Bilt
emmausdebilt.nl

[ Bericht 35% gewijzigd door Mylene op 12-12-2011 18:28:08 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104281742
Chips, nummer vergeten }:| .....DIT IS DEELTJE 2, NUMMER 2!!!!

Mocht er wat in de OP veranderd moeten worden dan hoor ik het wel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104283978


Die stoelen bij de tafel hebben mijn ouders bij de kringloop gekocht voor maar 20,-. Echt een koopje, want in de winkel zijn ze heel wat duurder en ze zien er nog helemaal als nieuw uit! De kringloop die bij mijn ouders huis in de buurt zit is redelijk duur. Voor een simpele, redelijk beschadigde boekenkast vroegen ze nog 40,- terwijl je diezelfde boekenkast voor 60 in de winkel kan halen.
Zelf woon ik in de stad Groningen en daar heb je Mama Mini, en die heeft wel leuke spullen (alhoewel ik er nooit iets koop :P)
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:34:46 #4
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104283999
Wauw dat gaat snel, nu al een 2e topid!
Oh en de linkjes van Amsterdam doen het niet meer ;(
an urge to help mankind overcomes me
pi_104285389
Zijn er ook online kringloopwinkels, die hun spullen online verkopen? :P
pi_104285464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:32 schreef Yoewie het volgende:
Zijn er ook online kringloopwinkels, die hun spullen online verkopen? :P
Sommigen zetten hun gewilde spullen (spullen uit de jaren 60 en 70 en spullen waar een "merkje"op zit )op Marktplaats.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104285612
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Sommigen zetten hun gewilde spullen (spullen uit de jaren 60 en 70 en spullen waar een "merkje"op zit )op Marktplaats.
Ik bedoelde eigenlijk niet marktplaats, maar een kringloopwinkel die er nog een eigen website aan vast heeft gekoppeld waar de spullen kunnen worden bekeken, en eventueel kunnen worden besteld.
pi_104285759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:41 schreef Yoewie het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk niet marktplaats, maar een kringloopwinkel die er nog een eigen website aan vast heeft gekoppeld waar de spullen kunnen worden bekeken, en eventueel kunnen worden besteld.
http://www.uwkringding.be/Veiling/default.asp
pi_104286308
Is dat alleen voor Belgie? Gezien de link?

Net naar de kringloop geweest van Hebbes oid. Twee mandjes en drie kussenslopen weggehaald. :D Was 12 euro kwijt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_104286696
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Tamashii het volgende:
Is dat alleen voor Belgie? Gezien de link?

Net naar de kringloop geweest van Hebbes oid. Twee mandjes en drie kussenslopen weggehaald. :D Was 12 euro kwijt.
Zover ik weet verzenden ze ook, Zo niet staat dat bij het artikel aangeven.
pi_104287369
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik ga dan liever naar die bij de Laagstraat (oude school?).
http://www.stedenkontakt.nl/index_kringloopwinkel.htm

Nogmaals dank voor dit linkje!!
Vanmiddag even naar toe geweest, wat een heerlijkheid. O+ Veel te weinig tijd, helaas. We waren er rond 13:00 en hij gaat om 14:00 dicht. Lang niet alles kunnen zien dus.

Wel leuk gescoord; stapel boeken, stapel zinken planten-emmertjes/bakjes en nog een kneuterig grachtenpandje waar een waxinelichtje in gaat. :P

Geen Sorayabestek gezien helaas. Dat wil zeggen, ik heb de bestek-afdeling gewoon niet bereikt voor sluitingstijd.
Die zaak gaat vaker bezocht worden! :Y
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:27:28 #12
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_104288126
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:54 schreef Eska het volgende:

[..]

Nogmaals dank voor dit linkje!!
Vanmiddag even naar toe geweest, wat een heerlijkheid. O+ Veel te weinig tijd, helaas. We waren er rond 13:00 en hij gaat om 14:00 dicht. Lang niet alles kunnen zien dus.

Wel leuk gescoord; stapel boeken, stapel zinken planten-emmertjes/bakjes en nog een kneuterig grachtenpandje waar een waxinelichtje in gaat. :P

Geen Sorayabestek gezien helaas. Dat wil zeggen, ik heb de bestek-afdeling gewoon niet bereikt voor sluitingstijd.
Die zaak gaat vaker bezocht worden! :Y
Graag gedaan, ik blijf altijd uren daar rondsnuffelen, er is zo veel te zien, zo veel kamertjes..
Volgende keer op tijd erheen dan! :D
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:35:05 #13
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104288290
Ik denk dat ik binnenkort een platenspeler ga kopen, aangezien m'n pa 2 of 3 kratten vol LP's heeft. :9
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104290672
deel 2 *O* :D

ik ben verrot, maar het was meer dan de moeite waard om dochterlief zo te zien genieten O+

/eten koken gaat.....lees: bak lasagne in de oven schuiven :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104290804
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:35 schreef tomaat52 het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een platenspeler ga kopen, aangezien m'n pa 2 of 3 kratten vol LP's heeft. :9
Hier zijn die niet zo gemakkelijk te krijgen, Kijk voor zoiets ook vaak even op marktplaats ;)
pi_104292676
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef kvinna het volgende:

[..]

Ik kom zelf regelmatig in de kringloop in Dordrecht (achter de Aldi & Jumbo). Redelijke afdeling boeken, altijd wel wat leuks te vinden.
Thanks! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104292697
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:
deel 2 *O* :D

ik ben verrot, maar het was meer dan de moeite waard om dochterlief zo te zien genieten O+

/eten koken gaat.....lees: bak lasagne in de oven schuiven :')
Klodder, wordt dit de kringloop-slowchat? O-) Heb je niet gezien ;( , kolere wat was het druk _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:33:03 #18
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104293052
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:09 schreef ayumu het volgende:

[..]

Hier zijn die niet zo gemakkelijk te krijgen, Kijk voor zoiets ook vaak even op marktplaats ;)
Ik zie ze anders regelmatig bij de kringloop hiero. :o
Maar thanks voor de tip. :)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2011 @ 19:47:32 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104293527
tja, elpee's daar had ik het laatst over en dan vraagt mijn kind: wat is een elpee?
nou kijk kind, voordat we muziek konden downloaden stond het op van die grote zwarte schijven die je op een platenspeler kon afspelen.
kind: :?
en dan voel ik me oud }:|
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:52:12 #20
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104293680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
tja, elpee's daar had ik het laatst over en dan vraagt mijn kind: wat is een elpee?
nou kijk kind, voordat we muziek konden downloaden stond het op van die grote zwarte schijven die je op een platenspeler kon afspelen.
kind: :?
en dan voel ik me oud }:|
Whehe. :D
Bij m'n opa staan ook nog verhuisdozen vol met platen etc. :s) *O*
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104294153
Vanmiddag naar Wawollie in Goor geweest. Voor het eerst, ik vond het groot :o :D
Meegenomen:
Twee van de haksnijders voor uien


Wit Schaaltje voor de katten
Zoiets maar dan in het wit

Kastmandje
Twee fotolijstjes
3 theezakschaaltjes met leuke opdruk

Was nog geen drie euro kwijt. Ik ga er denk ik wel vaker naartoe, want ze hadden veel spullen.Lekker rondneuzen O+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2011 @ 20:12:51 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104294371
aaaaaah.......die brabantiahakker :~
bofferd!

mooie buit winniewana
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:21:01 #23
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104294667
Ik kom maar op 1 afdeling van de hele kringloop, rest boeit me niet. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104295092
Hier in de buurt twee Noppes winkels en een Het Goed. Noppen en Het Goed in Zaandam zitten dicht bij elkaar. Meestal ga ik eerst naar het Goed maar als ik een boek zie vind ik het daarna vrijwel altijd bij Noppes voor de helft, met af en toe nog leuke kortingsacties ook.

Al heel lang zie ik op rommelmarkten en kringloopwinkels van dat grove servies. Nu voor 30 cent een schaaltje gekocht. Toch overstag gegaan. Maar als een schaapje over de dam is....


Binnenkort nog meer kringloopwinkels bezoeken. Deze drie hier in de buurt vind ik niet zo bijzonder eigenlijk.
pi_104297074
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klodder, wordt dit de kringloop-slowchat? O-) Heb je niet gezien ;( , kolere wat was het druk _O-
hahaha nee hoor, maar was gewoon enthousiast dat er een deel 2 was :P en daarbij wat aanvullende info aangezien de meesten wisten dat we bij de intocht waren :P

/slowslet off
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104305657
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klodder, wordt dit de kringloop-slowchat? O-) Heb je niet gezien ;( , kolere wat was het druk _O-
ja he! En het verbaasde me ook enorm hoe sommige ouders zich overal doorheen douwde, kind of geen kind :X

ontopic, de hakker is gaaf! Ben ook zo blij met mn allesopener van Brabantia :)
pi_104306148
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 00:58 schreef Inu het volgende:

[..]

ja he! En het verbaasde me ook enorm hoe sommige ouders zich overal doorheen douwde, kind of geen kind :X

ontopic, de hakker is gaaf! Ben ook zo blij met mn allesopener van Brabantia :)
in het kinderpraatjestopic heb ik een paar foto's.

Ontopic:een allesopener is vethandig! Ooit van Brabantia voor 25 guldencent gekocht op een rommelmarkt :D
Heb ik er dan nog niet de kracht voor om het potje open te krijgen dan bel ik wel even aan bij 1 van mijn buurmannen O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † zondag 13 november 2011 @ 09:41:13 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104309859
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Hier in de buurt twee Noppes winkels en een Het Goed. Noppen en Het Goed in Zaandam zitten dicht bij elkaar. Meestal ga ik eerst naar het Goed maar als ik een boek zie vind ik het daarna vrijwel altijd bij Noppes voor de helft, met af en toe nog leuke kortingsacties ook.

Al heel lang zie ik op rommelmarkten en kringloopwinkels van dat grove servies. Nu voor 30 cent een schaaltje gekocht. Toch overstag gegaan. Maar als een schaapje over de dam is....
[ afbeelding ]

Binnenkort nog meer kringloopwinkels bezoeken. Deze drie hier in de buurt vind ik niet zo bijzonder eigenlijk.
he, dan woon jij bij mij in de buurt :o
dat zijn exact de winkels die ik bezoek
nee, het is niet veel op het ogenblik, maar ja, zo af en toe moet ik even langsfietsen.
pi_104309934
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:41 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

he, dan woon jij bij mij in de buurt :o
dat zijn exact de winkels die ik bezoek
nee, het is niet veel op het ogenblik, maar ja, zo af en toe moet ik even langsfietsen.
:D Niet mijn nieuwe obsessie voor bruine stenen schaaltjes met een blauwe rand overnemen he? Dan hebben we een probleem ;)
Ik ga vaak op de fiets naar Amsterdam en als de pont net weg is is Noppes altijd even een leuk tussenstation. Minder leuk is dat ik regelmatig met stapels boeken aan mijn stuur mijn weg naar Amsterdam moet vervolgen.

Zijn er nog andere leuke winkels in de buurt?
pi_104309946
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 00:58 schreef Inu het volgende:

ontopic, de hakker is gaaf! Ben ook zo blij met mn allesopener van Brabantia :)
Ik vind die hakker ook tof, ben benieuwd of ik ook wat Brabantia in de winkel kan vinden :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104310077
Wij hebben ook een Noppes... Erg leuk om zo af en toe eens te neuzen...
Ik moet nog steeds eens naar de Westfriese Beurs, dat schijnt ook een grote kringloop te zijn
  † In Memoriam † zondag 13 november 2011 @ 10:33:58 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104310397
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:48 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

:D Niet mijn nieuwe obsessie voor bruine stenen schaaltjes met een blauwe rand overnemen he? Dan hebben we een probleem ;)
Ik ga vaak op de fiets naar Amsterdam en als de pont net weg is is Noppes altijd even een leuk tussenstation. Minder leuk is dat ik regelmatig met stapels boeken aan mijn stuur mijn weg naar Amsterdam moet vervolgen.

Zijn er nog andere leuke winkels in de buurt?
nee ik heb niets met bruine stenen schaaltjes :D
ik hou me voornamelijk bij brabantia, emsa, arcopal en oranje/bruine spullen.
ga jij met de pont naar amsterdam voor kringloopwinkels?

ik ben wel eens een enkele keer naar zo'n rommelmarkt in wormer geweest (in een sporthal) en soms kijk ik bij braderieen en natuurlijk op koninginnedag in het veldpark
in amsterdam ken ik de weg niet, ik ben maar import, al woon ik hier nu ongeveer 8 jaar
pi_104310740
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee ik heb niets met bruine stenen schaaltjes :D
ik hou me voornamelijk bij brabantia, emsa, arcopal en oranje/bruine spullen.
ga jij met de pont naar amsterdam voor kringloopwinkels?

ik ben wel eens een enkele keer naar zo'n rommelmarkt in wormer geweest (in een sporthal) en soms kijk ik bij braderieen en natuurlijk op koninginnedag in het veldpark
in amsterdam ken ik de weg niet, ik ben maar import, al woon ik hier nu ongeveer 8 jaar
Nee, ga met de pont om naar mijn werk te gaan. Maar als ik toch moet wachten, Noppes is er vlak voor. Ga ook nooit naar kringloopwinkels in Amsterdam maar misschien toch maar eens doen. In noord schijnen leuke te zitten blijkbaar. De rommelmarkt in de sporthal Wormer heb ik al jaren niet meer bezocht, is die er überhaupt nog? Ik ga wel altijd naar die in Zaandijk, maar die is maar 1x per jaar. En IJhallen zijn altijd leuk. Jammer van de entree though.
pi_104310781
Waar Noppes Zaandam overigens nu zit was eerder een kringloopwinkel waarbij spullen 'geveild' werden. Het begon met een bepaalde prijs en die zakte iedere week met zoveel procent of euro. Dan was het altijd een gok of je iets nu moest kopen of nog een weekje moest wachten met het risico dat het weg was. Geen idee meer wat dat voor een winkel was; had ook iets met internet te maken.
pi_104311134
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Waar Noppes Zaandam overigens nu zit was eerder een kringloopwinkel waarbij spullen 'geveild' werden. Het begon met een bepaalde prijs en die zakte iedere week met zoveel procent of euro. Dan was het altijd een gok of je iets nu moest kopen of nog een weekje moest wachten met het risico dat het weg was. Geen idee meer wat dat voor een winkel was; had ook iets met internet te maken.
Dat was een marktplaats winkel volgens mij!
pi_104311523
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Trade het volgende:

[..]

Dat was een marktplaats winkel volgens mij!
Klopt ja! :Y
  zondag 13 november 2011 @ 22:32:16 #37
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_104335924
lees achter de schermen mee...nu geen tijd voor DE KRINGLOOP maarre wel een TIP:

http://kringloopwinkel.startpagina.nl/
  zondag 13 november 2011 @ 22:32:59 #38
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_104335964
STOMS STOM moet beter lezen...de link staat er al bij
pi_104338413
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:27 schreef NouMooiNiet het volgende:

Graag gedaan, ik blijf altijd uren daar rondsnuffelen, er is zo veel te zien, zo veel kamertjes..
Volgende keer op tijd erheen dan! :D
Ja, ik was oprecht verbaasd over hoe groot het daar is, hoeveel spullen ze hebben. :o
Volgende keer lunchpakketje mee, dan maak ik er een dagtochtje van! :Y)
pi_104354046
Ik heb de linkjes in de OP even gerangschikt. Laat het weten als je nog maar linkjes weet.

Wat ook nog ontbreekt is een header. Iemand die er eentje in elkaar kan knutselen? Ik ben daar namelijk niet handig in.
pi_104354804
Wat mooi al die linkjes in de OP _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104354840
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de linkjes in de OP even gerangschikt. Laat het weten als je nog maar linkjes weet.

Wat ook nog ontbreekt is een header. Iemand die er eentje in elkaar kan knutselen? Ik ben daar namelijk niet handig in.
Het Kringloopwarenhuis is in Leiden, niet Dordt :)

En sjiek zo!

Deze is trouwens ook nog in Dordrecht; http://maps.google.nl/map(...)=2213915288901093395. Geen site helaas, maar dit werkt ook toch? :)
pi_104365565
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef WinnieWana het volgende:
Vanmiddag naar Wawollie in Goor geweest. Voor het eerst, ik vond het groot :o :D
Meegenomen:
Twee van de haksnijders voor uien
[ afbeelding ]

Wit Schaaltje voor de katten
Zoiets maar dan in het wit
[ afbeelding ]
Kastmandje
Twee fotolijstjes
3 theezakschaaltjes met leuke opdruk

Was nog geen drie euro kwijt. Ik ga er denk ik wel vaker naartoe, want ze hadden veel spullen.Lekker rondneuzen O+
daar wil ik ook nog eens een keer heen, lijkt me een heerlijke kringloop. Hebben ze ook oude 'brocante' meuk? Kwijl weg bij oude antieke bijbeltjes ;)
pi_104367302
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de linkjes in de OP even gerangschikt. Laat het weten als je nog maar linkjes weet.

Wat ook nog ontbreekt is een header. Iemand die er eentje in elkaar kan knutselen? Ik ben daar namelijk niet handig in.
In Noord Holland zit ook nog Rataplan
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_104370497
De OP _O_ tnx Mylene :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104370985
Hebben jullie dit al gezien?

Houtsnede Escher gevonden bij kringloop
  † In Memoriam † maandag 14 november 2011 @ 21:15:50 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104371898
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Trade het volgende:

[..]

Dat was een marktplaats winkel volgens mij!
daar komt een van die oranje plastic potjes van omo vandaan.
zat helemaal onder de oude plakbandresten en mocht ik kopen voor 15 cent.
het was een gok maar ik kreeg het helemaal schoon en staat nu dus mooi te wezen in mijn vitrinekastje.

voor de rest stond er echt altijd alleen maar ouwe zooi voor veel te veel geld.
pi_104373623
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?

Houtsnede Escher gevonden bij kringloop
:o dat is pas een goeie koop :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 16 november 2011 @ 08:32:57 #49
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_104426155
Handige link voor ons Brabanders! :+

http://www.kringloop-info(...)erland/noord-brabant
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_104426279
Gister geweest. O+ lampenkap gehaald, een nette broek van Hugo Boss en nog wat dingen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_104426468
Ik Weesp en Naarden zit de Kringloper (ook in almere)
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2011 @ 21:43:49 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104454249
wat ziet de openingspost er gelikt uit zeg! ^O^
pi_104459451
In Groningen weet ik ook nog 2 stuks. Beiden aan de Ulgersmaweg, vlak naast elkaar bij de Korrewegbrug. De ene heet Fair Back kringloop en heeft van alles en ook niet zo duur. De andere heet Stiefbeen en zoon en heeft vooral veel stoelen maar ook wel de standaard kringloop zooi zoals servies ed. Ik geloof dat ze alleen geen kleding hebben.

Voor de OP:
http://www.fairback.org/
http://www.stiefbeen-en-zoon.nl/
pi_104460189
Netjes gedaan, die OP! :Y

En met het linkje ben van NouMooiNiet ik ook erg blij! Handig dat sommige zaken er ook bij hebben staan wàt ze vooral verkopen. Hopelijk volgen anderen hun voorbeeld. :)
pi_104481087
@lady-wrb: ben vanmiddag bij de kringloop geweest, maar niks van jouw bestek helaas -O-

Wel een katoenen dikke trui van Esprit gescoord *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104482779
Kringloop O+

Heb er ondertussen denk wel een stuk of 50 boeken vandaan, ook per toeval een keer een heleboel star trek boeken kunnen scoren voor weinig :D die zijn op boekenmarkten altijd erg duur..

Een doos vol met van die drankglaasjes, van merken dus! Die staan daar altijd erg veel :P

Ook wel wat kleding, en wat leuke schilderijtjes :) nu nog een eigen huisje om ze op te kunnen hangen ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_104484539
Vanmiddag nog even bij een Kringloop langsgeweest, ik had wat wijnglazen nodig en dit is het resultaat



4 glazen (3 van 40 cent en eentje van 50 cent) en ja die andere dingen zijn gehaakte cupcakes, niet niet zelf gemaakt (maar wil ze wel maken en dit is dan een mooi voorbeeld) maar door iemand anders en gekocht voor 10 cent per stuk bij de Kringloop *O* . Blijkbaar net gemaakt want ze zien er gloednieuw uit...hier nog wat details voor de liefhebbers.




Er zitten van de spanen doosjes van de Xenos in, handig om kleine rommetljes te bewaren voor het handwerken. :D
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104484833
ohhh ik vind die glazen nog vrij prijzig :@ komt misschien omdat hier alle glazen 10ct zijn :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104486268
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:
ohhh ik vind die glazen nog vrij prijzig :@ komt misschien omdat hier alle glazen 10ct zijn :P
Zo goedkoop zijn ze hier niet.....nergens. :P Maar 50 cent is nog altijd goedkoper dan nieuw kopen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 17 november 2011 @ 19:40:46 #60
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104486456
Ik schaam me kapot om te vragen of ik een platenspeler mag kopen.... :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104488581
Ja, die glazen zijn echt geen kringloopprijzen!

De OP ^O^
pi_104488821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die glazen zijn echt geen kringloopprijzen!

De OP ^O^
Hier nou eenmaal wel. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104490239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo goedkoop zijn ze hier niet.....nergens. :P Maar 50 cent is nog altijd goedkoper dan nieuw kopen. ;)
Xenos uitverkoop en dan heb je nog een set van hetzelfde ook ;) Ik heb zelf asociaal veel wijnglazen, van Wedgewood tot Xenos.
Het meeste gebruik ik btw van die duralexglazen.
Bij Blokker/IKEA heb je ook de budgetlijn, ook el cheapo, 6 glazen voor 2 of 3 euro :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104490283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef tomaat52 het volgende:
Ik schaam me kapot om te vragen of ik een platenspeler mag kopen.... :')
hoezo dat dan tomaatje? :D

btw de kringloop hier in de stad (nw langedijk, Delft) geen wol! :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 17 november 2011 @ 21:00:01 #65
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104490584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

hoezo dat dan tomaatje? :D

btw de kringloop hier in de stad (nw langedijk, Delft) geen wol! :P
Nou ja... een 16 jarige die een platenspeler wil kopen? :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104490606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Nou ja... een 16 jarige die een platenspeler wil kopen? :D
Alleen maar positief toch? ^O^
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_104490807
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Nou ja... een 16 jarige die een platenspeler wil kopen? :D
_O- je bent pas 16 :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104491102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Nou ja... een 16 jarige die een platenspeler wil kopen? :D
Daar moeten we er meer van hebben! ;)
pi_104491306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Xenos uitverkoop en dan heb je nog een set van hetzelfde ook ;) Ik heb zelf asociaal veel wijnglazen, van Wedgewood tot Xenos.
Het meeste gebruik ik btw van die duralexglazen.
Bij Blokker/IKEA heb je ook de budgetlijn, ook el cheapo, 6 glazen voor 2 of 3 euro :)
Ik hoef niet tig glazen :P, nemen alleen maar overbodige ruimte in en zoveel "zuiperds" heb ik niet :+ , bovendien zijn deze al gedeeltelijk voor een andere persoon. ;) Ik hergebruik liever. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 17 november 2011 @ 21:17:27 #70
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104491549
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Daar moeten we er meer van hebben! ;)
Hoezo dat dan? _O-
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O- je bent pas 16 :D
Ja, en? :(
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104492892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik hoef niet tig glazen :P, nemen alleen maar overbodige ruimte in en zoveel "zuiperds" heb ik niet :+ , bovendien zijn deze al gedeeltelijk voor een andere persoon. ;) Ik hergebruik liever. :Y)
tuurlijk doe je liever hergebruiken, maar nu heb je er 4 en die budgetshit gaan per 6, is maar 2 meer, kun je er ook nog een paar breken :P En bij Xenos uitverkoop gewoon per stuk
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104492939
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

[..]

Ja, en? :(
had je wat ouder geschat, ik had je moeder kunnen zijn :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2011 @ 21:46:34 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104493326
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Nou ja... een 16 jarige die een platenspeler wil kopen? :D
het pleit juist voor je dat je weet wat een grammofoonplaat is.
mijn kind vroeg zich onlangs nog af wat dat in vredesnaam was (en die is 12)
  donderdag 17 november 2011 @ 22:09:36 #74
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104494665
Ze schijnen weer hip te gaan worden die dingen en ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen. Het 'leeft' meer, zo'n grote platte harde schijf die je rondjes ziet draaien.
Ook hoi !
  donderdag 17 november 2011 @ 23:34:26 #75
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104498470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Inlognaam het volgende:
Ze schijnen weer hip te gaan worden die dingen en ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen. Het 'leeft' meer, zo'n grote platte harde schijf die je rondjes ziet draaien.
Dat. :P
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

had je wat ouder geschat, ik had je moeder kunnen zijn :D
Whut. :')
OT:
http://www.kringloopdeliemers.nl/ Zit in Zevenaar. :)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104503277
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Inlognaam het volgende:
Ze schijnen weer hip te gaan worden die dingen en ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen. Het 'leeft' meer, zo'n grote platte harde schijf die je rondjes ziet draaien.
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik al mijn vinyl bewaard heb, zal ik ook nooit wegdoen, de cassettebandjes heb ik een paar jaar geleden bij het grofvuil gezet
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104503303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het pleit juist voor je dat je weet wat een grammofoonplaat is.
mijn kind vroeg zich onlangs nog af wat dat in vredesnaam was (en die is 12)
12-14jaar geleden wist mijn 10 jaar jongere zusje al niet wat een lp was :o Maargoed ze is nog blonder dat ik ben :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104503363
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik moet ook eerlijk zeggen dat ik al mijn vinyl bewaard heb, zal ik ook nooit wegdoen, de cassettebandjes heb ik een paar jaar geleden bij het grofvuil gezet
Zonde! ;(
I will take the sun in my mouth
pi_104503514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:52 schreef warrel het volgende:

[..]

Zonde! ;(
neejoh, heb alles toen met KaZaa binnengehengeld of cd's van gekocht, cassettebandjess waren echt kapot.
Door tomaatje wil ik nu eigenlijk ook een platenspelert, maar dan moet ik ook weer een versterker hebben.
Ahwell, het heeft geen prioriteit
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 november 2011 @ 09:14:20 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_104503709
't Is niet echt een kringloopwinkel maar er zijn wel heel veel stands met kringloopspullen: http://www.vrijemarkt.nl/

En als ik het topic zo lees kunnen velen van jullie zich daar ook wel een paar uur vermaken :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_104503856
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

neejoh, heb alles toen met KaZaa binnengehengeld of cd's van gekocht, cassettebandjess waren echt kapot.
Door tomaatje wil ik nu eigenlijk ook een platenspelert, maar dan moet ik ook weer een versterker hebben.
Ahwell, het heeft geen prioriteit
Oh, vooruit ;) ik heb nog wel goeie bandjes, maar de enige originele die ik heb zijn van disney. Die van de Kleine Zeemeermin kon ik vroeger uit m'n hoofd meejengelen O+
I will take the sun in my mouth
pi_104503932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:21 schreef warrel het volgende:

[..]

Oh, vooruit ;) ik heb nog wel goeie bandjes, maar de enige originele die ik heb zijn van disney. Die van de Kleine Zeemeermin kon ik vroeger uit m'n hoofd meejengelen O+
grinnik daar heb ik gewoon nog allemaal vinyl van....ahwell mijn mams dus :P

@rewimo: is toch ook prima, net als toffe 2dehands-winkeltjes ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104506492
Yay, een topic over kringloopwinkels. <3
Zelf kom ik regelmatig bij Emmaus in Bilthoven. Ze hebben soms wel goede dingen. Koop er regelmatig spellen, of cd's, of beeldjes. :) Laatst bijna naar buiten gelopen met een analoge camera, tot ik me bedacht dat 4 analoge camera's nu even genoeg is.

Balen alleen dat de winkel niet op vrijdag open is. Ik zoek nog een mooi, groot oud Engels boek dat ik eh, ga uitsnijden en omwikkelen met leer om er een iPad cover van te maken.
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:19:06 #84
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_104510277
Kringloopwinkels. O+

Als ik naar Rotterdam moet ga ik altijd langs 2 vestigingen van Piekfijn, en vervolgens ook nog naar Het Goed in Vlaardingen. Heb er al twintig cd's vandaan gehaald, een supermooie jurk, een aantal paar schoenen en heel veel andere kleding :D
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:19:48 #85
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_104510307
Ohja en nog een aantal traningspakken/jasjes O+
Kaleidoscopiklimax
pi_104511519
Ik heb nog een draaitafel van Denon bij mijn broer op zolder staan, nee geen platenspeler maar een echte draaitafel (ding kostte destijds 2000 gulden, tja woonde nog thuis en had geld zat :') ). Versterker, tuner, cassettedeck etc. etc. staan er ook nog alleen jammer dat de katten, met name eentje die inmiddels overleden is, mijn manshoge boxen naar z'n grootje hebben geholpen }:| Dus ik zou eerst nieuwe (tweedehands)boxen moeten kopen die een beetje het niveau van die apparatuur hebben om alles wat er aan kwaliteit inzit eruit te krijgen en laat dat nu net het probleem zijn. :') Ook nog een grote spoelenrecorder in huis maar ja, ook zonder boxen werkt die niet helemaal :P dus voorlopig zal mijn vinylverzameling(van single via Ep naar LP en ook nog tig cassettebandjes voorbespeeld en zelf opgenomen van radio etc.) van een bepaalde groep gewoon mooi moeten blijven zijn, enfin het is toch een hobby en dan draai ik de cd's wel. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104517952
geheel geïnspireerd door dit topic ben ik naar de lokale kringloop gegaan :D
en trof daar 1 grote zooi, wel heerlijk om doorheen te neuzen O+
onhandig: niks is geprijsd, dus dat moest ik meerdere malen gaan vragen aan een onaardige en ongeïnteresseerde dame }:|

maar uiteindelijk, na wat gesteggel over de prijs, naar huis gegaan met een dvd van mama mia ( O+ film) en 13 ( ja, 13 :7 ) waxinelichthoudertjes voor 5 euro :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104517986
het was trouwens deze: http://www.kringloopprojectleiden.nl/ ik zie dat die nog niet in OP staat, zal dat meteen ff doen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104518325
Ik heb zojuist de routes naar 5 of 6 kringloopwinkels in Amsterdam uitgeprint. Let the weekend begin! :D
pi_104519278
Ik heb weer een vondst gedaan, geen idee wat het is :D Jullie?



pi_104519648
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een vondst gedaan, geen idee wat het is :D Jullie?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D Het ziet er hoe dan ook uit als iets wat ik niet tweedehands zou willen gebruiken.
  vrijdag 18 november 2011 @ 18:06:37 #92
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104520627
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb zojuist de routes naar 5 of 6 kringloopwinkels in Amsterdam uitgeprint. Let the weekend begin! :D
:D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104520743
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:43 schreef Mirjam het volgende:
geheel geïnspireerd door dit topic ben ik naar de lokale kringloop gegaan :D
en trof daar 1 grote zooi, wel heerlijk om doorheen te neuzen O+
onhandig: niks is geprijsd, dus dat moest ik meerdere malen gaan vragen aan een onaardige en ongeïnteresseerde dame }:|

maar uiteindelijk, na wat gesteggel over de prijs, naar huis gegaan met een dvd van mama mia ( O+ film) en 13 ( ja, 13 :7 ) waxinelichthoudertjes voor 5 euro :D
Hier heb je ook zulke winkels zonder prijzen (zijn hier meestal de meer rommelige winkels) en als ik ergens een hekel aan heb is dat onderhandelen over een prijs...ik wil gewoon meteen weten of ik het geld er voor over heb niet pas bij de kassa. }:| :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104520785
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een vondst gedaan, geen idee wat het is :D Jullie?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Iets met een schep voor een pan :? Van welk materiaal is de "schep"gemaakt?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104522882
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Iets met een schep voor een pan :? Van welk materiaal is de "schep"gemaakt?
Gewoon metaal, maar het is maar net een tandje groter dan een normale lepel...
  vrijdag 18 november 2011 @ 19:11:31 #96
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104523060
Morgen een tuner en een platenspeler kopen. :D En heel misschien een versterker.... die van mij is waarschijnlijk de pijp uit. ;(
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104524010
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef Inu het volgende:

[..]

Gewoon metaal, maar het is maar net een tandje groter dan een normale lepel...
Kleine schep voor de wok. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 18 november 2011 @ 19:35:00 #98
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104524127
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Kleine schep voor de wok. :Y)
Voor een LEGO wok? :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2011 @ 20:44:17 #99
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:49:06 #100
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104531092
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:44 schreef Mirjam het volgende:
het was trouwens deze: http://www.kringloopprojectleiden.nl/ ik zie dat die nog niet in OP staat, zal dat meteen ff doen
http://www.kringloopwarenhuis.nl/

Deze vind ik onverzichtelijker, is wellicht iets verder fietsen (afhankelijk waar je woont in Leiden).
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:05:12 #101
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104532058
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:49 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

http://www.kringloopwarenhuis.nl/

Deze vind ik onverzichtelijker, is wellicht iets verder fietsen (afhankelijk waar je woont in Leiden).
Een rommelige kringloop is juist leuk. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104532884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een vondst gedaan, geen idee wat het is :D Jullie?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een boterkruller?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:22:11 #103
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104532992
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:05 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Een rommelige kringloop is juist leuk. :')
Ja absoluut heeft dat zijn charme, maar als niets geprijsd is en je er steeds om moet vragen en het personeel daar geen trek in heeft is dat niet echt handig...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 19 november 2011 @ 00:40:09 #104
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_104538889
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:35 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

:D Het ziet er hoe dan ook uit als iets wat ik niet tweedehands zou willen gebruiken.
my idea exactly :D
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_104548405
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Voor een LEGO wok? :')
Uiteraard. :7 :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104549213
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een vondst gedaan, geen idee wat het is :D Jullie?

[ afbeelding ]
suikerklontjesschep?

quote:
is het een prikker of iets om slakken of kreeften te eten
pi_104555354
Oke, niet iedereen zal er een fan van zijn, maar ik heb net een bontjas van echt konijnenbont gekocht voor 25 euro bij de kringloopwinkel in Almkerk! Wauw wat ben ik daar blij mee, anders had ik die 25 euro namelijk uitgegeven aan een of andere flutjas bij h&m! Als iemand foto's wil zien maak ik ze even :Y)
pi_104555687
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:54 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke, niet iedereen zal er een fan van zijn, maar ik heb net een bontjas van echt konijnenbont gekocht voor 25 euro bij de kringloopwinkel in Almkerk! Wauw wat ben ik daar blij mee, anders had ik die 25 euro namelijk uitgegeven aan een of andere flutjas bij h&m! Als iemand foto's wil zien maak ik ze even :Y)
Zelf zou ik inderdaad niet in bont gaan lopen :P maar beter een tweedehands bontjas dan een nieuwe. ;)

Pics dus! *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 19 november 2011 @ 18:49:39 #109
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104559255
Vandaag een Kenwood versterker met tuner en cd speler gekocht.
Valt vies tegen, vergeleken met m'n Philips. :N
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104570059
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Zelf zou ik inderdaad niet in bont gaan lopen :P maar beter een tweedehands bontjas dan een nieuwe. ;)

Pics dus! *O*
ik heb ook een bontjas :@ van mijn omaatje zaliger uit de jaren 60/70 :D

Vanmiddag in Dordt bij opnieuw en co geweest, wederom geen soraya-bestek, verder ook niks gekocht. voor meubels kun je daar wel el cheapo terecht.

Oh en er schijnt een kringloop van 3 verdiepingen te zijn in Almere??!!!!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 19 november 2011 @ 23:15:16 #111
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104570359
3 verdiepingen? :o Hier hebben ze maar 1 verdieping. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104572140
ik had van de week 13 theelichtdingesen gekocht, en dit is het resultaat:

111120_67379_kaarsjes.jpg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104572194
Ow ja leuk is dat, allemaal verschillende O+ Ik heb zo'n blad.
pi_104572203
Oh, dat staat mooi, zo bij elkaar! O+
pi_104572299
loik he? :D
ik ben d'r ook heul blij mee :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104576377
Gisteren voor het eerst in die in Utrecht geweest, dat Kringloopcentrum op de Oudegracht met al die boeken. Die hele smalle, diepe winkel. Ik stuitte er eigenlijk per toeval op, op weg naar een andere winkel.

Diep ontzag voor de hoeveelheid spullen die daarbinnen ligt. :)

Maar je moet in sommige gangetjes geen last hebben van claustrofobie. Als je heel erg dik bent, moet je hem sowieso overslaan, want dan pas je er letterlijk niet in; dit soort momenten behoren tot de weinige waarop ik blij ben dat ik juist heel smalletjes ben.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 04:38:15 ]
pi_104618140
goed gescoord Mirjam :D *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104618149
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef tomaat52 het volgende:
3 verdiepingen? :o Hier hebben ze maar 1 verdieping. :')
ja vertelde een meneer die daar lekker zat te koffie drinken, moest verplicht mee van zijn vrouw, haar hobby is dus kringloopwinkels bezoeken :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104619339
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik heb ook een bontjas :@ van mijn omaatje zaliger uit de jaren 60/70 :D

Vanmiddag in Dordt bij opnieuw en co geweest, wederom geen soraya-bestek, verder ook niks gekocht. voor meubels kun je daar wel el cheapo terecht.

Oh en er schijnt een kringloop van 3 verdiepingen te zijn in Almere??!!!!
Ik vind de meubels daar altijd alleen zo lelijk :X Van die smerige verzakte banken en zwarte jaren '80 eetsets enzo :{
pi_104619457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik heb ook een bontjas :@ van mijn omaatje zaliger uit de jaren 60/70 :D

Vanmiddag in Dordt bij opnieuw en co geweest, wederom geen soraya-bestek, verder ook niks gekocht. voor meubels kun je daar wel el cheapo terecht.

Oh en er schijnt een kringloop van 3 verdiepingen te zijn in Almere??!!!!
klopt! ik moet er nog steeds een keer heen, ook onderdeel van de Kringloper
pi_104620029
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 06:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ja vertelde een meneer die daar lekker zat te koffie drinken, moest verplicht mee van zijn vrouw, haar hobby is dus kringloopwinkels bezoeken :D
Ah, je hebt mijn oom en tante ontmoet. :')
pi_104648821
Voor de handwerkende mensen die een account op Ravelry hebben is het forum van de Thrifty Knitters erg leuk, en dan met name deze jaarlijkse thread: http://www.ravelry.com/discuss/thrifty-knitters/1458123/1-25
pi_104648867
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 00:05 schreef Mirjam het volgende:
ik had van de week 13 theelichtdingesen gekocht, en dit is het resultaat:

[ afbeelding ]
leuk! zie ik daar een action dienblad? haha volgens mij heb ik die ook!
pi_104649835
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 00:05 schreef Mirjam het volgende:
ik had van de week 13 theelichtdingesen gekocht, en dit is het resultaat:

[ afbeelding ]
ziet er gezellig uit O+
pi_104672344
Ik ga zo voor het eerst naar de Kringloop, op zoek naar leuke boeken :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104674106
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

leuk! zie ik daar een action dienblad? haha volgens mij heb ik die ook!
dat heb je goed gezien :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104678083
Kanonne wat een hoop troep bij de kringloop :@ Ook wel leuke dingetjes, maar ik had wel af en toe het gevoel dat er op een gemiddeld Koninginnedag-markt-kleedje betere spullen staan (en dat zegt wel wat) :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104678141
Ik zag nog wel een Brabantia prullenbak, toen moest ik aan dit topic denken ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104678702
ik heb er vanmdaag nog een mand met 2 hengsels gekocht, voor m'n haakprojecten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104682989
Ik heb van die gevlochten kunststof bakken en bakjes bij de Kringloop vandaan, van formaat wasmand (met deksel) naar formaat soepkom(zonder), ideaal om wol in op te bergen, zeker met katten in de buurt. de kleinste gebruik ik dan weer om mijn lopende haakwerkje in te leggen. :P
Ik heb er kortgeleden zelfs drie gekocht die eigenlijk als picknickmand gebruikt moeten worden (aangezien er een indeling inzat die daar op wees), gewoon binnenwerk eruit gesloopt en daar zit nu ook wol in....3x dezelfde in korte tijd vinden....kerstpakketverpakking welke gedumpt is door de ontvangenden? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 22-11-2011 19:05:40 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 19:04:17 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104685673
haha ik heb ook een keer zo'n kerstpakketpicknickmand gekocht bij de kringloop. zelfs de kerstkaart van het betreffende bedrijf zat er nog in _O-
en ik heb hem nog nooit gebruikt :@
ik wou er van de zomer met mijn kind mee gaan picknicken in het park, maar het was steeds van dat kloteweer :{
nou ja, volgend jaar beter, zullen we maar zeggen.
als hij dan nog wil....
pi_104686369
Ik ga morgen weer eens lansg de kringloop met een vriendin ;)

* LovelyLady in gedachte houdt: blueband bordjes en soraya ? bestek
toch? :D

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2011 19:23:42 ]
  dinsdag 22 november 2011 @ 22:09:46 #133
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104697314
Ik ga morgen ook naar de kringloop. :') En ik weet al precies wat ik ga kopen. :D

[ Bericht 34% gewijzigd door tomaat52 op 22-11-2011 22:31:05 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104713043
ik vond de lichtjes van Mirjam zo'n leuk idee
dus heb ik ook wat dingetjes gescoord
Ik wil de goudkleurige houdertjes nog wit spuiten (of het mooi is zien we dan wel weer)
pi_104713182
Dat Keulse potje. O+
pi_104713743
De kringloop in Almere is idd groot. Ik vond het irritant dat alles door elkaar stond. Ze hebben overal hoekjes ingericht met meubels en glaswerk ed. Als je alleen borden zoekt, moet je dus de hele zaak door.
De boekenafdeling is daarentegen wel mooi! En er waren ook tamelijk veel muziek instrumenten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104716709
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:58 schreef Eska het volgende:
Dat Keulse potje. O+
daar hadden ze 2 van :D leuk zijn ze :D
pi_104718937
Liggen er tegenwoordig nog schaakborden bij de kringloop?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 23 november 2011 @ 15:49:23 #139
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104721684
De buit van heute:

:D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104724189
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Liggen er tegenwoordig nog schaakborden bij de kringloop?
In Den haag wel.

Vandaag weer geweest, kaarsjes gehaald in de verpakking. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_104724613
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef tomaat52 het volgende:
De buit van heute:
[ afbeelding ]
:D
Die doet me heel erg denken aan wat wij vroeger hadden staan. :Y :D
  woensdag 23 november 2011 @ 18:49:43 #142
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104728291
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:03 schreef Eska het volgende:

[..]

Die doet me heel erg denken aan wat wij vroeger hadden staan. :Y :D
Haha. :P
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104730878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef tomaat52 het volgende:
De buit van heute:
[ afbeelding ]
:D
Ja, die ken ik nog van ooit. :P

Vanmiddag nog even langsgeweest maar 1 "buit"is al gesneuveld toen ik de tas uit mijn handen liet vallen, stuk uit één van de twee pizzaborden die ik had gekocht. }:| Die ligt nu de vuilnisbak te vullen. ;( :') Morgen wel een foto van de rest want nu foto's maken is een slecht idee met het licht.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104730937
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Liggen er tegenwoordig nog schaakborden bij de kringloop?
Ja hoor, zie ze hier wel regelmatig opduiken...vooral na de kerstpakkettenmaand. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104763380
kent iemand die kringloop in Utrecht bij Oog in Al (bij de sluis in de buurt)? Ik vroeg me af of het wat is (je kan natuurlijk ook naar binnen lopen.. maar hey als er hier iemand is die er wel eens geweest is hoor ik het ook graag zo :P)
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:05:46 #146
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104824278
Dit topic! *O*

Vorige week zaterdag ben ik samen met mijn ouders en broertje twee kringlopen afgeweest in Enschede. Eentje in het centrum (gaat binnenkort verhuizen) en naar "Het Goed".

Mijn buit:
Winterpak voor karpervissen, als nieuw = 4 euro

Zo'n driepoot stoeltje die je erg klein kan inkappen = 1 euro

Paar Salomon skischoenen = 12,50 euro, stickertje met nieuwprijs 249 euro. :X


Skiën al weer een paar jaar, maar altijd gehuurd, nu een paar top schoenen voor een fractie van de jaarlijkse huurprijs. Nooit meer gedonder met skischoenen uitkiezen. _O_
pi_104824650
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef RichardHammond het volgende:
Dit topic! *O*

Vorige week zaterdag ben ik samen met mijn ouders en broertje twee kringlopen afgeweest in Enschede. Eentje in het centrum (gaat binnenkort verhuizen) en naar "Het Goed".

Mijn buit:
Winterpak voor karpervissen, als nieuw = 4 euro

Zo'n driepoot stoeltje die je erg klein kan inkappen = 1 euro

Paar Salomon skischoenen = 12,50 euro, stickertje met nieuwprijs 249 euro. :X
[ afbeelding ]

Skiën al weer een paar jaar, maar altijd gehuurd, nu een paar top schoenen voor een fractie van de jaarlijkse huurprijs. Nooit meer gedonder met skischoenen uitkiezen. _O_
haha da's een goed koopje die skischoenen! maar weet je wel zeker dat ze goed zitten voor je? nou kan je je er voor dit geld geen buil aan vallen behalve als ze niet lekker zitten en je staat daar zonder mogelijkheid om om te ruilen in een ski oord..maar zal wel goedkomen :)
pi_104824730
Goeie buit, zoiets heb ik hier nog nooit gezien.
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:14:47 #149
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104824762
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

haha da's een goed koopje die skischoenen! maar weet je wel zeker dat ze goed zitten voor je? nou kan je je er voor dit geld geen buil aan vallen behalve als ze niet lekker zitten en je staat daar zonder mogelijkheid om om te ruilen in een ski oord..maar zal wel goedkomen :)
Na al die jaren huren weet je wel ongeveer welke maat en welk merk je moet hebben. Mochten ze toch niet bevallen dan kan ik er alsnog huren.
pi_104825732
ik heb ook salomon schoenen gekocht voor 1o euro :)
pi_104869994
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
kent iemand die kringloop in Utrecht bij Oog in Al (bij de sluis in de buurt)? Ik vroeg me af of het wat is (je kan natuurlijk ook naar binnen lopen.. maar hey als er hier iemand is die er wel eens geweest is hoor ik het ook graag zo :P)
Ik wist niet eens dat er daar een zat. Heb je ook een adres/straatnaam?
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 11:39:56 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_104870733
Er is ook een leuke, niet heel grote, Kringloopwinkel in Anna Paulowna
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 27 november 2011 @ 11:52:46 #153
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_104870988
Ik ben nog nooit in een kringloopwinkel geweest :@

Er is ene in Wuustwezel, voor mij op fietsafstand

Toch maar eens doen. Wie weet vind ik daar leuke boots en heels ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_104872120
Gister weer geweest, en weer te weinig tijd om alles te bekijken. :P
Wel een enorm schattig pannetje gekocht (goed gaaf van binnen, dus prima schoon te maken ;) ). Verder wat stripboeken (4 stuks voor 1 Euro ^O^ ).
En nog 2 spellen, waarvan één uit mijn jeugd (Carière), zo leuk. :D
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 13:11:11 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104873375
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef moussy het volgende:
Er is ook een leuke, niet heel grote, Kringloopwinkel in Anna Paulowna
lekkere webwinkel hebben ze :P

net nieuwe homepage zeker?

wat voor leuks hebben ze? die theekan van jou bijvoorbeeld?
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 13:38:08 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_104874325
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

lekkere webwinkel hebben ze :P

net nieuwe homepage zeker?

wat voor leuks hebben ze? die theekan van jou bijvoorbeeld?
De hele winkel bestaat nog niet zo lang :D Maar idd, mijn theekannetje, mn antieke letterbak, retro dekbedhoezen om keukengordijntjes van te naaien :P mn retro lamp enz enz :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 13:52:06 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104874939
verdorie, dat klinkt alsof ik daar eens moet gaan kijken :o
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 15:58:27 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_104880331
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie, dat klinkt alsof ik daar eens moet gaan kijken :o
Nou, ik had een brabantia schoenenpoetsdoos in mn handen, maar bedacht me dat je die vást al wel had. toen ik hem open deed lag opoe er in te verteren :X
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_104880715
Vrijdag 5 Chinese gebloemde gemberpotjes gekocht, 4 grotere en 1 kleintje. Voor alles nuttig, desnoods als urn voor de katten. :P 50 cent per stuk. Verder nog een gordelsnijder voor achterin de auto (voor wel twee lifehammers standaard in de auto maar als ik tewqater raak met achterpassagiers dan hebben die pech :') ....daarom maar even meegenomen. 2 bolletjes wol waarvan eentje nog voor mijn deken (nu 101 kleuren) die ik aan het haken ben. Een kikkerkussen die tegelijk die als pyamazak kan dienstdoen. Verder een door iemand gemaakte welkomdeurhanger welk ik als cadeautje voor een verjaardag heb gekocht (persoon is nogal van de frustels bij de voordeur) dus die zal er blij mee zijn, wel nog even aflakken met blanke lak anders zal ze er niet veel plezier van hebben. :') en als laatste (althans wat ik me zo herinner) nog 4 nieuwe kussenhoesjes.
Foto's volgens nog. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104882108
Weet iemand wat er met De arm aan de Hoogravenseweg in Utrecht is gebeurd? Leek mij veel kleiner geworden, vooral de kleine spulletjes. Of is het alleen opnieuw ingedeeld?
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 19:18:21 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104889655
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Nou, ik had een brabantia schoenenpoetsdoos in mn handen, maar bedacht me dat je die vást al wel had. toen ik hem open deed lag opoe er in te verteren :X
haha ja, ik heb idd al een schoenpoetsdoos van brabantia. ieuw, zouden ze die dingen nou nooit nakijken?
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 19:19:42 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104889708
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
Weet iemand wat er met De arm aan de Hoogravenseweg in Utrecht is gebeurd? Leek mij veel kleiner geworden, vooral de kleine spulletjes. Of is het alleen opnieuw ingedeeld?
vraag het eens aan het personeel. mij zegt het niets :)
pi_104890982
Ik kom zelf wel eens bij 't Goed in Almere, maar ik vind dat ze soms nogal veel durven te vragen voor redelijk oude troep.. =/
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 20:47:06 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104894429
daar zijn ze bij het goed berucht om :{
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 22:04:50 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_104899747
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

haha ja, ik heb idd al een schoenpoetsdoos van brabantia. ieuw, zouden ze die dingen nou nooit nakijken?
Geen idee, hij stond echt heel erg en dotjes keukenrol er in, verder heb ik maar niet gekeken :') Heb jij ook al zo'n tupperwarerekje uit het jaar nul? Die kom ik ook nog wel eens tegen, ik heb er al 1, helaas niet meer compleet... Cas + zandbak ;(
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 06:47:19 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104910949
ik heb wel wat tupperware, maar ik heb geen idee wat voor rekje je bedoelt :@
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 07:42:18 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_104911304
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 06:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb wel wat tupperware, maar ik heb geen idee wat voor rekje je bedoelt :@
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 13:48:41 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104920285
:o nee die ken ik helemaal niet :o
wat een leuk ding is dat O+
pi_104920414
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 07:42 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hah, wat een leuk rekje :D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 13:54:19 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104920463
nou moet ik zeker naar anna paulowna (waar dat ook moge liggen ! )
pi_104920476
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 07:42 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, wil je zulke leuke dingen even voor jezelf houden? }:|
pi_104920527
Ik ben vorige week voor de 2e keer naar de kringloop geweest hier, de boeken waren wat aangevuld. ^O^ Ga binnenkort weer eens langs, ik hoop nog wat meer leuke dingen te scoren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 28 november 2011 @ 14:01:00 #173
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104920675
Vrouwen en kringlopen = heilige combinatie.

Kringloop is trouwens een erg mooi iets en ik ben blij dat het nu steeds populairder wordt. Krijgen veel producten een tweede/derde of zelfs vierde leven i.p.v. weggeflikkerd te worden. Alleen jammer dat de "echte" kringlopen lijken te verdwijnen en plaats maken voor "commerciële" kringlopen. De kringlopen van 10 jaar geleden, toen ik met mijn pa daar met grote regelmaat rondstruinde, bestaan in mijn ogen niet echt meer.
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 14:07:11 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104920868
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:01 schreef RichardHammond het volgende:
Vrouwen en kringlopen = heilige combinatie.

Kringloop is trouwens een erg mooi iets en ik ben blij dat het nu steeds populairder wordt. Krijgen veel producten een tweede/derde of zelfs vierde leven i.p.v. weggeflikkerd te worden. Alleen jammer dat de "echte" kringlopen lijken te verdwijnen en plaats maken voor "commerciële" kringlopen. De kringlopen van 10 jaar geleden, toen ik met mijn pa daar met grote regelmaat rondstruinde, bestaan in mijn ogen niet echt meer.
dat is zeker waar :Y
en wat me bovendien opvalt is dat er ontstellend veel puin tussen ligt.
kwalitatief is het echt een stuk minder voor meer geld
pi_104921222
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:07 schreef lady-wrb het volgende:

en wat me bovendien opvalt is dat er ontstellend veel puin tussen ligt.

Toen ik dat zag vroeg ik me meteen af of mensen nog geld krijgen voor dingen die ze inleveren? Want waarom breng je bepaalde spullen daar heen? Ik zag echt zoveel spul, dat is enkel een enkele reis vuilnis waard :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 14:18:53 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_104921265
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
:o nee die ken ik helemaal niet :o
wat een leuk ding is dat O+
Ik hou het in de gaten voor je, dan neem ik hem mee!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 14:20:25 #177
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 14:22:01 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_104921388
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
oehhhhhhh *O* *O* *O*
op MP gaan ze voor grof geld weg, ik betaalde er een gulden voor en zag er laatst 1, maar ook niet compleet, voor 25 cent :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 28 november 2011 @ 14:29:40 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104921674
nou ja alle begin is moeilijk dus incompleet is ook prima.
ik ga er gewoon op letten. wie weet vind ik ook onderdelen als ik er op let.
pi_104923439
Oh God, dat tupperware rekje :9 Ik zag op een Amerikaans blog deze:


ME WANTS! O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104923497
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 07:42 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die rechtse heeft mijn moeder (gehad?), dat is een eierscheider. Maar de rest...trechter? Zeef? Intrigerend oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104924724
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef Syrena het volgende:
Oh God, dat tupperware rekje :9 Ik zag op een Amerikaans blog deze:
[ afbeelding ]

ME WANTS! O+
O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104984993
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat er daar een zat. Heb je ook een adres/straatnaam?
ehm.. het heet emmaus dacht ik.. ff kijken.

heet officieel emmaus lombok, adres: Makassarstraat 36

ben er nog altijd niet binnen geweest haha, geen tijd!
pi_104985375
Ik ga morgen naar de kringloop, welke is het leukste in/om Amsterdam? Ik wil vooral kleding, boeken, klein spul etc. dus geen meubels (ga op de fiets, dus ja).
pi_104985482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik ga morgen naar de kringloop, welke is het leukste in/om Amsterdam? Ik wil vooral kleding, boeken, klein spul etc. dus geen meubels (ga op de fiets, dus ja).
Stoel/tafel met wieltjes. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104985519
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Stoel/tafel met wieltjes. :+
Haha, en dan met een touw achter me aan :P
pi_104988489
ohhh ik moet echt veel teruglezen, laptop was kaduuk, maar die heb ik net weer gefixed (deze keer zonder 220 volt te krijgen :'))
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104989409
Dit topic af en toe gelezen te hebben, heb ik ook maar eens een voet binnengezet bij de Piekfijn hier in Rotterdam. Leuk winkeltje, maar erg wisselend qua inhoud.

Ze hadden al uitgebreid alle kerstartikelen klaar staan maar die gaan volgende week pas in de verkoop (afzetlinten er langs!). Heel veel glaswerk, waar ik dus heb staan neuzen. Ook behoorlijk wat platen (LP's) en boeken, maar daar was het dringen zo druk.

Naar buiten gegaan met 2 cappuccino-kopjes met schotel en 2 tulpglaasjes (port) die ik al lang wou hebben maar nergens mooie kon vinden voor onder een tientje per stuk (nu 0,35 :P)
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:38:00 #189
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104989608

Deze WIL ik hier bij de kringloop zien, dan koop ik 'm meteen. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104993392
Thanx voor de tips van schaakborden. Na de kerst eens gaan kijken dus :-)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 30 november 2011 @ 14:57:00 #191
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105007880
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
daar zijn ze bij het goed berucht om :{
Was net bij het Goed in Enschede, heb er een winterjas gekocht die goedkoper was dan een dun spijkerjack.
Dus ik heb die winterjas echt 5x omgekeerd enzo om te kijken waar hij stuk was, maar ik kan alleen vinden dat de bontrand aan de capuchon mist. Nou. boehoe, dat vind ik toch lelijk,,,
Stonden ook radio's met een sticker: niet getest, geen garantie.
Hoeveel werk is het om een radio te testen? Ik dacht: wss wel getest, ergens defect
  woensdag 30 november 2011 @ 17:08:45 #192
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105012390
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Was net bij het Goed in Enschede, heb er een winterjas gekocht die goedkoper was dan een dun spijkerjack.
Dus ik heb die winterjas echt 5x omgekeerd enzo om te kijken waar hij stuk was, maar ik kan alleen vinden dat de bontrand aan de capuchon mist. Nou. boehoe, dat vind ik toch lelijk,,,
Stonden ook radio's met een sticker: niet getest, geen garantie.
Hoeveel werk is het om een radio te testen? Ik dacht: wss wel getest, ergens defect
Bij het Goed in Enschede moet je net ergens tegen aan lopen. Laatst heb ik daar mijn skischoenen gehaald die ik een pagina of 2 terug heb geplaatst. Verder ga ik er nooit met plezier naar toe, want gezellig ofzo is het er niet.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:11:38 #193
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105012499
Welke kringloop in het centrum van Enschede bedoel je trouwens? Ik ken er eentje, dus misschien mis ik er nog wel een
  woensdag 30 november 2011 @ 17:16:47 #194
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105012695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:11 schreef GimmeGore het volgende:
Welke kringloop in het centrum van Enschede bedoel je trouwens? Ik ken er eentje, dus misschien mis ik er nog wel een
Weet zo niet hoe dit heet, maar volgens mij zit die nu in een oude garage ofzo. Geloof dat ze aan het einde van de maand gaan verhuizen naar een nieuw pand.
pi_105014684
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:01 schreef RichardHammond het volgende:
Vrouwen en kringlopen = heilige combinatie.

Kringloop is trouwens een erg mooi iets en ik ben blij dat het nu steeds populairder wordt. Krijgen veel producten een tweede/derde of zelfs vierde leven i.p.v. weggeflikkerd te worden. Alleen jammer dat de "echte" kringlopen lijken te verdwijnen en plaats maken voor "commerciële" kringlopen. De kringlopen van 10 jaar geleden, toen ik met mijn pa daar met grote regelmaat rondstruinde, bestaan in mijn ogen niet echt meer.
Het leuke aan de kringloop was juist het gebrek aan transparantie in de markt. Daardoor kon je nog wel eens vondst doen. Door internet is de de markt voor heel veel dingen zo ontzettend doorzichtig geworden dat je nauwelijks nog koopjes vindt, en dat is natuurlijk het leukste.

Ik had altijd wel een redelijk oog in stereo-apparatuur, en als je dan regelmatig even naar binnen liep dan had je vaak wat moois te pakken omdat die taakgestraften daar geen idee hadden van wat ze in handen hadden. Revox bandrecorders, sansui tuners, proton of philips cd-spelers, Yamaha's, Akai's uit de goeie tijd, combi's van B&O, luidsprekers, allemaal voor 15 of 20 euro. Bij de gewone, maar ook bij een elektronicakringloop met vooral tv's ging de stereo-apparatuur veel te goedkoop weg. Ik kocht het vaak gewoon, en dan kwam ik na een tijdje vanzelf wel iemand tegen die zoiets nodig had of iemand kende die dat nodig had. Nu kruipt zo'n medewerker ook gewoon achter internet en past de prijs daarop aan, en anders is er wel een handelaar je voor die in de winkel de waarde staat op te zoeken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:06:41 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105070273
wat is daar
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze WIL ik hier bij de kringloop zien, dan koop ik 'm meteen. :')
zo speciaal aan?
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:08:05 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105070360
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef Syrena het volgende:
Oh God, dat tupperware rekje :9 Ik zag op een Amerikaans blog deze:
[ afbeelding ]

ME WANTS! O+
wow wat vragen ze er in amerika voor?
  donderdag 1 december 2011 @ 21:15:30 #198
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105070791
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
wat is daar

[..]

zo speciaal aan?
Die gaat niet zo snel stuk. :X
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  donderdag 1 december 2011 @ 21:16:58 #199
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105070895
Volgens lady moest ik hier zijn... dus hier ben ik. Ik heb net geleerd dat er een kringloopwinkel in Enschede is... ik ben er nog nooit geweest en ben dus vooral sites aan het afstruinen waar je - volgens mij - veel meer betaalt!
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:27:58 #200
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 1 december 2011 @ 21:35:10 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105072170
Ja, dat had ik. Ik vind het wel erg leuk. Wat heb je er van??
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:46:32 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105072982
alleen een stuk of wat voorraadbussen.
voor de rest heb ik alleen patrice of blanko
o en zo'n dubbel rechaud volgens mij

vandaag heb ik een jaren 70 naaimandje gescoord :)
riet met een oranje gebloemd stofje
  donderdag 1 december 2011 @ 21:49:58 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105073246
Zoiets:



Kun je toch gewoon gebruiken als warmhoudplaat voor theepot?

Voorraadbussen vind ik ook wel interessant.. ik heb nu van die oranje plasticdingen.. en wil ze gaan vervangen.

Wil je me pm-en wat je ervoor wil hebben?
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:51:36 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105073370
ga ik doen!
wat heb je nog meer niet? en ben je naar op zoek?
  donderdag 1 december 2011 @ 21:54:52 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105073616
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
ga ik doen!
wat heb je nog meer niet? en ben je naar op zoek?
Ik heb net je verzameling gezien.. zag net pas het linkje maar wow, je hebt echt mooie dingen hoor. Ik vind die blanco rechaud ook wel erg mooi en erg passen bij mn theepot. O-) Ik voel bij mij ook een drang tot verzamelen opkomen. Misschien toch maar eens naar uitkijken. Ik zag dat jij ook nog wat zocht, zal ik ook in de gaten houden. Leuk en mooi.

Ik wil nog wel graag retroglazen. Het liefst met oranje en/of wit en/of zwart. En dan een wat hoger/dikker glas.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:06:08 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105074411
hij is leuk he, mijn verzameling. maar ik heb nog meer, maar die staat nog niet op foto. moet ik nog toevoegen.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:06:50 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105074464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
hij is leuk he, mijn verzameling. maar ik heb nog meer, maar die staat nog niet op foto. moet ik nog toevoegen.
Erg leuk. Veel mooie dingen van mijn smaak. :D
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:09:03 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105074603
ik zag op die site van je theepot ook een dienblad van brabantia. die was verkocht maar ik ben zo benieuwd wat ze daarvoor wilden hebben. ik heb er zelf twee (verschillende)
  donderdag 1 december 2011 @ 22:11:05 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105074720
Heb je zoiets?

Op een andere site kost deze ¤ 15,=

Jammer dat de prijzen er dan niet meer bij staan. -O-
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:12:23 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105074810
ja die heb ik idd. en een waarbij de bloem groot in het midden is.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:13:06 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105074859
Op deze site http://www.retrokitchen.nl staat ook heel veel.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:13:17 #212
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 1 december 2011 @ 22:14:28 #213
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105074952
Slaap lekker :W Ow je klok vind ik ook echt O+ O+ O+
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:15:10 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105074991
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Op deze site http://www.retrokitchen.nl staat ook heel veel.
die hebben drie van die sapglaasjes staan voor 4,50 euro :o
ik heb een stuk of 60 van die dingen liggen. zo zeldzaam zijn ze niet hoor :D
  donderdag 1 december 2011 @ 22:16:28 #215
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105075083
Echt goedkoop is het inderdaad ook niet.

Ow en ik ben nog op zoek naar een deksel/dop van mn theepot. Ik vrees dat deze niet zo heel lang meer mee zal gaan. Wij gebruiken die theepot ook dagelijks.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:17:54 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105075185
weet je waar ik heel erg spijt van heb?
ik wil heel graag een flesopenerhouder hebben.
die kwam ik laatst tegen op marktplaats maar het ding kon niet door de brievenbus en ik had er geen 6,75 voor over voor de verzendkosten omdat het ding dan gewoon te duur werd naar mijn mening, maar het zit me nog steeds dwars.
het is een zwart mexicaantje met sombrero en de flesopener zit met een magneet vast aan dat poppetje alsof het een gitaar is.
met zo'n ding heb ik in mijn jeugd zoveel gespeeld. mijn oudtante had er een.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:18:42 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105075234
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
Echt goedkoop is het inderdaad ook niet.

Ow en ik ben nog op zoek naar een deksel/dop van mn theepot. Ik vrees dat deze niet zo heel lang meer mee zal gaan. Wij gebruiken die theepot ook dagelijks.
koop bij de kringloop een andere met wit deksel en gebruik die voor dagelijkse gelegenheden en bewaar de oranje
pi_105075310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
weet je waar ik heel erg spijt van heb?
ik wil heel graag een flesopenerhouder hebben.
die kwam ik laatst tegen op marktplaats maar het ding kon niet door de brievenbus en ik had er geen 6,75 voor over voor de verzendkosten omdat het ding dan gewoon te duur werd naar mijn mening, maar het zit me nog steeds dwars.
het is een zwart mexicaantje met sombrero en de flesopener zit met een magneet vast aan dat poppetje alsof het een gitaar is.
met zo'n ding heb ik in mijn jeugd zoveel gespeeld. mijn oudtante had er een.
Ik zal eens kijken van het weekend bij m'n oma volgens mij heeft die er nog 1 liggen en word niet gebruikt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:20:39 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105075376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken van het weekend bij m'n oma volgens mij heeft die er nog 1 liggen en word niet gebruikt.
jij weet gewoon waar ik het over heb? :o :o :o
  donderdag 1 december 2011 @ 22:22:38 #220
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105075478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

koop bij de kringloop een andere met wit deksel en gebruik die voor dagelijkse gelegenheden en bewaar de oranje
Ja, dat is wel een goede!! Daar ga ik eens naar op zoek.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
weet je waar ik heel erg spijt van heb?
ik wil heel graag een flesopenerhouder hebben.
die kwam ik laatst tegen op marktplaats maar het ding kon niet door de brievenbus en ik had er geen 6,75 voor over voor de verzendkosten omdat het ding dan gewoon te duur werd naar mijn mening, maar het zit me nog steeds dwars.
het is een zwart mexicaantje met sombrero en de flesopener zit met een magneet vast aan dat poppetje alsof het een gitaar is.
met zo'n ding heb ik in mijn jeugd zoveel gespeeld. mijn oudtante had er een.
Ow dat is balen. Maar Bar to the rescue *O* Ik heb echt geen idee hoe dat eruit ziet. :@
pi_105075542
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jij weet gewoon waar ik het over heb? :o :o :o
ik heb daar ook meegespeeld bij oma, vandaar.
Maar als hij er nog ligt dan vraag ik wel of ik hem mag en zo ja dan is hij voor jou.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 22:25:33 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105087186
Deze?

http://huis-inrichting.ma(...)t-flessenopener.html

[ Bericht 22% gewijzigd door bloempje-moi op 02-12-2011 12:27:56 ]
pi_105091524
Met al dat oranje spul ben ik opgegroeid. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:20:02 #225
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105091870
Mijn ouders hadden volgens mij daar de broodtrommel van :P
pi_105091981
Mijn broer heeft zelfs nog de oranje gasplaat die mijn ouders in de jaren 70 kochten en gebruikt die nog gewoon als dagelijkse kookbron. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105092044
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jij weet gewoon waar ik het over heb? :o :o :o
ik ken het ook! volgens mij heeft mijn moeder die ook ergens liggen, volgens mij heeft ze hem een keer gekregen van een vrouwke waar ze toen als alfa hulp werkte. het komt me in ieder geval heeeel bekend voor!
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 14:14:24 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105098049
Bieden zou ik zeggen!
pi_105099763
Ik heb bij Secunda in Tiel 2 blue band mokken voor 1 euro gekocht.

  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 16:08:33 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105099819
van dezelfde aanbieder als het mexicaantje:
http://link.marktplaats.nl/505238773

die had ik toen ik op mezelf ging wonen. niks design, gewoon ikea
en ook geen jaren 70, want toen was ik nog kind en woonde ik thuis
volgens mij tweede helft 80 minimaal :(
nepperds
pi_105100296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze WIL ik hier bij de kringloop zien, dan koop ik 'm meteen. :')
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=160619367261

50 euro incl boxen :7
pi_105100325
ow die is al ff afgelopen. nu ja, ebay in de gaten houden dus.
pi_105100340
http://verzamelen.marktpl(...)click=1#photoGallery

Dat ding had mijn moeder, daar bewaarde ze naaipatronen in.

Verder hadden we best wel wat oranje Brabantia. Mijn opa en oma hadden wat ouder Brabantia, in ecru en rood enzo, mijn zusje heeft daarvan het blik voor ontbijtkoek, inclusief plankje, nog in gebruik (en nee, die mag ik helaas niet hebben).
pi_105100561
weet iemand trouwens wat het volgende is (ff geen foto van het object zelf, en kan het ook niet vinden op google)

het ziet er globaal zo uit:

alleen aan de bovenkant zit een rond bakje met een tuitje (om te gieten lijkt het, zoals je ook wel ziet op een sinaspers / melkkannetje), waar een vergietachtig dingetje ingaat. het lijkt erop alsof het bedoeld is geweest om zacht fruit (met veel vloeistof) te persen, maar kom het zelden ergens tegen (4x in totaal bij kringloopwinkels)
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:34:35 #236
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105100744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:34 schreef GimmeGore het volgende:
Het is een pers voor aardappels om aardappelpuree mee te maken
nee het is namelijk net iets anders dan op het plaatje. de onderkant zicht dicht (is een soort kannetje), daar gaat een vergiet achtig geval in (met ruimte eronder waar vermoed ik vocht verzameld wordt). je stopt dan iets in het vergiet achtige geval, en door de klem dicht te knijpen druk je op het spul wat je erin hebt gestopt. ja cryptisch, i know :@
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:51:15 #238
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105101229
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow die is al ff afgelopen. nu ja, ebay in de gaten houden dus.
Maar Güstrow is toch wel een beetje ver weg... :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_105101259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:51 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Maar Güstrow is toch wel een beetje ver weg... :D
bezorgkosten zullen 2 tientjes zijn ofzo?
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 18:37:29 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_105105063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:08 schreef lady-wrb het volgende:
van dezelfde aanbieder als het mexicaantje:
http://link.marktplaats.nl/505238773

die had ik toen ik op mezelf ging wonen. niks design, gewoon ikea
en ook geen jaren 70, want toen was ik nog kind en woonde ik thuis
volgens mij tweede helft 80 minimaal :(
nepperds
Die kapstok http://link.marktplaats.nl/504115070 is ook niks retro's aan eerder jaren 90 met de primaire kleuren.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_105105577
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Die kapstok http://link.marktplaats.nl/504115070 is ook niks retro's aan eerder jaren 90 met de primaire kleuren.
ik vind hem wel keileluk, dat dan weer wel :D
pi_105106033
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Die kapstok http://link.marktplaats.nl/504115070 is ook niks retro's aan eerder jaren 90 met de primaire kleuren.
Dat is inderdaad absoluut geen jaren 70 exemplaar. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 18:57:40 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105106209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Die kapstok http://link.marktplaats.nl/504115070 is ook niks retro's aan eerder jaren 90 met de primaire kleuren.
klopt dat was rond 1994 hip (ook bij ikea volgens mij)
pi_105111574
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:
Ik heb bij Secunda in Tiel 2 blue band mokken voor 1 euro gekocht.

[ afbeelding ]
haha ik heb nog een boel van die andere soort staan, van die 'trofee' vormige bekers. mag je zo hebben voor nop :P
pi_105114170
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:
Ik heb bij Secunda in Tiel 2 blue band mokken voor 1 euro gekocht.

[ afbeelding ]
Wat superleuk! Ik heb daar een handdoek en een theedoek van. Op de handdoek staat "wie zn handen wast wordt nat!" op de theedoek staat "wie dit leest moet afwassen". Ik hang ze in de keuken en gebruik stiekem andere, gewoon omdat ze zo leuk zijn O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_105114248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

klopt dat was rond 1994 hip (ook bij ikea volgens mij)
Ja serieus? :{
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:02:04 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105115548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat superleuk! Ik heb daar een handdoek en een theedoek van. Op de handdoek staat "wie zn handen wast wordt nat!" op de theedoek staat "wie dit leest moet afwassen". Ik hang ze in de keuken en gebruik stiekem andere, gewoon omdat ze zo leuk zijn O+
En hier hebben we er ontbijt borden van.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 22:39:02 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105117784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Bieden zou ik zeggen!
sssssst!
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 23:05:02 #249
7074 moussy
kuttekop
pi_105119183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

klopt dat was rond 1994 hip (ook bij ikea volgens mij)
ja, en die troep in die kleuren kwam je echt óveral tegen! Tot kleding aan toe -O-
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_105126950
Hallo,

Ik heb eens rond zitten kijken en via google kwam ik op dit forum terecht.
Er werd gepraat over de winkels pandora en pandorus.
Ik kan iedereen als tip meegeven, het niet een kringloop maar een echte aanrader voor iemand die opzoek is naar antiek / curiosa / verzamelitems.
Ze hebben hier maarliefst 50 a 60000 boeken te koop.
Een nicci french boek kost in de winkel nieuw 19.95 en daar maar 2,50 a 3,50 euro in goede staat!
Het pand was oorspronkelijk de eerste schouwburg in Dordrecht in de wijnstraat.
Het is letterlijk een unieke warwinkel voor snuffelaars!
Klokken, oude foto camera's, boeken, schilderijen, servies, muziekinstrumenten, sieraden, oude koffiemolens, beelden, oude tegeltjes, delfs blauw, zilver, militair spul, postkaarten noem maar op...
Als iemand iets zoekt kan die het posten, dan kijk ik even of we het hebben, ik werk namelijk in deze winkel.
Vaak komen mensen bij mij in de winkel die zeggen, Ik koop niks hoor! en uiteindelijk gaan ze met twee tassen weg.
Pandorus is ook een aanrader, dit is de winkel van de zoon van de eigenaar van Pandora.
pi_105127220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat superleuk! Ik heb daar een handdoek en een theedoek van. Op de handdoek staat "wie zn handen wast wordt nat!" op de theedoek staat "wie dit leest moet afwassen". Ik hang ze in de keuken en gebruik stiekem andere, gewoon omdat ze zo leuk zijn O+
oh nee, dat wist ik niet :X nu moet ik nog meer hebben... Ze hebben er ook een tosti apparaat van O+
pi_105127272
Waarom staat er maar 1 kringloop in Friesland? Zijn er duizend?

Leeuwarden:
Estafette (tegenover tamoil)
Emmaus ofzoiets

Grou:
Estafette

Sneek:
Estafette
Nog 1 waarvan ik niet meer weet waar die zit en ook niet hoe die heet. ;(
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_105142085
10000000 breinaalden in kringloopwinkel in Amsterdam Noord, en niet 1 kabelnaaldje. :( Een klein naaldje proberen af te rekenen, maar de man van de winkel was zo blij dat er eindelijk iemand de naaldencollectie uitdunde, dat ik het maar gewoon mee moest nemen. Had geeneens tijd om de hele winkel te bekijken, dus binnenkort weer terug :)
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 19:53:58 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105142227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:18 schreef Opdekop het volgende:
Waarom staat er maar 1 kringloop in Friesland? Zijn er duizend?

Leeuwarden:
Estafette (tegenover tamoil)
Emmaus ofzoiets

Grou:
Estafette

Sneek:
Estafette
Nog 1 waarvan ik niet meer weet waar die zit en ook niet hoe die heet. ;(
misschien omdat niemand er ooit meer opgenoemd heeft?
pi_105146088
Zo, vandaag naar verschillende kringloopwinkels geweest. Begonnen in Veenendaal, maar dat vond ik niet echt iets. Heb er 2 boeken gekocht, maar kon verder niet echt iets leuks vinden. Daarna door naar Geldermalsen. Wauw! Net alsof je in een antiekzaak loopt, maar dan met veel leukere prijzen. Echt leuke dingen gezien en een ladenkastje gekocht. Verder heb ik me braaf ingehouden :D

Daarna naar Zaltbommel. Die staat niet in de OP, wellicht dat iemand deze kan toevoegen? :)
En daar kon je ook hele leuke dingen vinden. Paar kerst spullen meegenomen en wat trommeltjes met Paddington er op.

Al met al een geslaagde middag gehad O+
pi_105180627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

En hier hebben we er ontbijt borden van.
ja, ik heb ook ontbijtbordjes van blueband! super handige bordjes, perfect formaat, grappig en ik vind het ook niet zo heel erg als er eens een sneuvelt.. al zal men dat hier mij niet in dank afnemen :P
  zondag 4 december 2011 @ 20:32:40 #257
244933 trovey
Nachtoele
pi_105181074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef bloempje-moi het volgende:
10000000 breinaalden in kringloopwinkel in Amsterdam Noord, en niet 1 kabelnaaldje. :( Een klein naaldje proberen af te rekenen, maar de man van de winkel was zo blij dat er eindelijk iemand de naaldencollectie uitdunde, dat ik het maar gewoon mee moest nemen. Had geeneens tijd om de hele winkel te bekijken, dus binnenkort weer terug :)
Moet je eens haaknaalden proberen...die zijn ook uitermate zeldzaam...volgens mij vreten haaksters ze zelf op....burp. :@ :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105181977
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet je eens haaknaalden proberen...die zijn ook uitermate zeldzaam...volgens mij vreten haaksters ze zelf op....burp. :@ :+
Daar ben ik ook 300 haaknaalden tegengekomen. Mensen in Noord zijn blijkbaar minder trouw aan of hungy for haaknaalden.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 17:35:45 #259
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_105216261
Aanvulling voor de OP, in Den Haag Kringloop Den Haag.
Ik kom af en toe in het warenhuis op de Neherkade, alles is behoorlijk ruim uitgestald. Maar ik vind kleinere kringloopwinkels leuker.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_105410930


gisteren voor mijn dochter gescoord, brakke foto sorry :P 2 euro <3

[ Bericht 27% gewijzigd door mascara-klodder op 10-12-2011 12:30:25 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_105411485
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

gisteren voor mijn dochter gescoord, brakke foto sorry :P 2 euro <3
kinky.
pi_105420360
Deze week weer een paar mandjes (van waslijndraad en nog iets van riet) gekocht voor het opbergen van haak/breiwerk, een paar felgroene bekers (ter aanvulling van mijn standaard op het aanrecht met felgroene bekers waarvan er regelmatig eentje sneuvelt :') ) en nog leuke blikjes in de vorm van huisjes en motorvoertuigen (die gebruik ik voor het opbergen van kleine frustsels die je bij haken en breien nodig hebt en ik spaar ze eigenlijk ook een beetje want ze zien er zo leuk uit :P )





Verder nog een paar bolletjes wol, 2 rode waxinelichthoudertjes voor op mijn waxinelichtjesbord :+ en meer van dat kleine spul. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105444476
Niet naar een kringloopwínkel geweest, gisteren, maar wel naar een hele hal vol tweedehands spullen bij elkaar in de IJ-hallen in Amsterdam; is een maandelijkse markt. Het lag niet alleen ín de IJ-hallen, maar ook nog grotendeels buiten, de kou ten spijt. Was de tweede keer, maar wel de eerste keer in winterse sferen (de eerste keer was als ik me niet vergis in 2005, lang geleden dus al, in hartje zomer).

Koude, tochtige bedoening zeg (ook in het binnengedeelte). Mooi oud en sfeervol pand, maar toch. En in het buiten-gedeelte over het algemeen ook niet eens zeiltjes boven die kraampjes. Er stond nog ergens een enorm krat vol totaal verregende cd's. Hoe wil je dat de mensen slijten? :{

De sfeer was wel prettig pretentieloos. Ik had me voorbereid op een mogelijk hipster- en modemensjes-festein (aangezien goede bladen die markt nog weleens getipt hebben), maar het viel in dat opzicht erg mee. :)

Opvallend veel typische jaren 60/70-lampen daar, dit voor degenen die ervan houden, en nooit op deze markt zijn geweest (misschien is dat andere edities ook wel zo). Ik had geen lamp nodig, en het zou sowieso lastig zijn geweest om ze in de bus/trein mee terug te slepen naar oostelijk Brabant, maar zat wel verlekkerd naar sommige exemplaren te kijken. :)

Over de gehele linie was het aanbod nét iets meer bijzonder dan op m'n vertrouwde Snuffelmarkt in de Brabanthallen, de Car Boot Sale in Oss (ook vaak geweest), het Beursgebouw in Eindhoven (waar er ook weleens eentje is), of die markt die weleens in de tennishal in Uden staat (die stelt trouwens niet zoveel voor). Toch het verschil tussen Amsterdam en m'n eigen omgeving, hè.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 06:57:48 ]
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 06:50:47 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105444492
Laag. Ik heb er sowieso een paar cd's meegenomen, steevast minimaal tien jaar oud, voor 1 euro per stuk.

De prijzen van de lampen heb ik niet bekeken.
pi_105483390
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 06:53 schreef female81 het volgende:
Laag. Ik heb er sowieso een paar cd's meegenomen, steevast minimaal tien jaar oud, voor 1 euro per stuk.

De prijzen van de lampen heb ik niet bekeken.
Ik wel want ik was er naar op zoek. Kon alleen niet kiezen tussen een oranje en een groene. Ze waren 35 euro. Er staan daar handelaren met echte mooie oude spullen die ook wel wat kosten (70 euro voor een onwijs mooi koekblik) maar ook echte rotzooi. Voor ieder wat wils daar! Het is een keer in de maand twee dagen. Iedere dag nieuwe kramen. Heb er uren rondgelopen! Een oude gebruikte collectebus gekocht als spaarpot. Zoeen:
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 09:32:40 #267
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 09:35:12 #268
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105484242
o en nog even over die mexicaan met flesopener.
op de een of andere manier vind de verkoper mijn manier van communiceren raar en weigert daardoor dat ding aan mij te verkopen :? van mij mag hij dat ding rectaal inbrengen ondertussen, maar ik wil er nog wel graag één
dus als iemand nog een andere tegenkomt....
pi_105484395
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:35 schreef lady-wrb het volgende:
o en nog even over die mexicaan met flesopener.
op de een of andere manier vind de verkoper mijn manier van communiceren raar en weigert daardoor dat ding aan mij te verkopen :? van mij mag hij dat ding rectaal inbrengen ondertussen, maar ik wil er nog wel graag één
dus als iemand nog een andere tegenkomt....
:D Wat voor manier van communiceren heb je precies? Ik zal er naar uitkijken. Wat is het max bedrag?

Wat kost die collectebus? Deze heb ik kunnen afdingen tot 7 euro, met een stuivertje erin als beginvermogen. Die man had er meer, ook rode met van die koperen muntjes onder aan de gleuf waardoor het leek alsof er al veel geld in zat. Ben er nog meer tegengekomen maar die waren allemaal puntgaaf en dus nieuw. Deze heeft een lekker gebruikt uiterlijk met deuken en stickers erop van de Zonnebloem. Ben er echt heel blij meer!
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 09:51:26 #270
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105484545
nou ja, zoals ik altijd communiceer in email.
maar hij verwachtte kennelijk heel formeel:

geachte heer huppeldepup,
bladibladibla mexicaan
bla bla bla alstublieft bla bla
met vriendelijke groeten
mijzelf

vooral over het gebrek aan groeten viel hij heel erg en ging het wel aan een ander verkopen.

terwijl ik alleen vroeg wat de verzendkosten waren, antwoordde hij in een complete brief idd en toen ik antwoordde dat dat goed was, ontplofte hij kennelijk.

zo doe ik al jaren zaken op marktplaats. deze man kwam kennelijk net uit een ei 8)7
pi_105484586
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, zoals ik altijd communiceer in email.
maar hij verwachtte kennelijk heel formeel:

geachte heer huppeldepup,
bladibladibla mexicaan
bla bla bla alstublieft bla bla
met vriendelijke groeten
mijzelf

vooral over het gebrek aan groeten viel hij heel erg en ging het wel aan een ander verkopen.

terwijl ik alleen vroeg wat de verzendkosten waren, antwoordde hij in een complete brief idd en toen ik antwoordde dat dat goed was, ontplofte hij kennelijk.

zo doe ik al jaren zaken op marktplaats. deze man kwam kennelijk net uit een ei 8)7
Wat bizar! Als je maar met geld over de brug komt toch? Maar misschien was deze ook wel van zijn oma geweest en is het een heel gevoelig punt ;)
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 09:56:14 #272
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105484654
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:53 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Wat bizar! Als je maar met geld over de brug komt toch? Maar misschien was deze ook wel van zijn oma geweest en is het een heel gevoelig punt ;)
het was een fries. aangezien die er om bekend staan koppig en dwars te zijn, deed deze het vooroordeel eer aan.
ik heb nog sorry gezegd, maar niets meer gehoord.
pi_105489582
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, zoals ik altijd communiceer in email.
maar hij verwachtte kennelijk heel formeel:

geachte heer huppeldepup,
bladibladibla mexicaan
bla bla bla alstublieft bla bla
met vriendelijke groeten
mijzelf

vooral over het gebrek aan groeten viel hij heel erg en ging het wel aan een ander verkopen.

terwijl ik alleen vroeg wat de verzendkosten waren, antwoordde hij in een complete brief idd en toen ik antwoordde dat dat goed was, ontplofte hij kennelijk.

zo doe ik al jaren zaken op marktplaats. deze man kwam kennelijk net uit een ei 8)7
Een ouder persoon die prijs telt op formeel blijven bij vreemden? ;) Ik zal ook niet zo snel gaan tutoyeren met een wildvreemde bij een zakelijke transactie op internet waarvan ik niet weet hou oud de persoon is maar ja dat ben ik dan. :P Dat hij zo verschrikkelijk beledigd is is dan weer overdreven. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 19:30:11 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105736836
jeetje, wordt er niet meer gekringloopt de laatste tijd?
stil hier
  zondag 18 december 2011 @ 19:40:39 #275
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105737265
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, wordt er niet meer gekringloopt de laatste tijd?
stil hier
Ik heb er nog geen tijd voor gehad! Druk met werk, ziek kind en kerstinkopen. Moet de kringloopwinkel hier ook nog zoeken.
pi_105737585
Wel kerstversiering voor de boom gehaald....van die strofiguurtjes, hier al in de boom maar ik heb ook nog een kistje (nieuw en nooit opengemaakt) over dus genoeg als de katten besluiten het als anti-haarballenmiddel te gebruiken. :')



Verder nog wat natuurlijke versiering, houten ster gemaakt van een stuk hout met bast, rietfiguren e.d.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 20:41:56 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105740540
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb er nog geen tijd voor gehad! Druk met werk, ziek kind en kerstinkopen. Moet de kringloopwinkel hier ook nog zoeken.
hee :W ik moet die bussen nog naar je sturen, maar ik heb het razend druk. ze komen echt hoor, ben het niet vergeten.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 20:43:44 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105740676
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef trovey het volgende:
Wel kerstversiering voor de boom gehaald....van die strofiguurtjes, hier al in de boom maar ik heb ook nog een kistje (nieuw en nooit opengemaakt) over dus genoeg als de katten besluiten het als anti-haarballenmiddel te gebruiken. :')

[ afbeelding ]

Verder nog wat natuurlijke versiering, houten ster gemaakt van een stuk hout met bast, rietfiguren e.d.
die strooien dingetjes heb ik vroeger ook gehad. die kwamen van ikea.
pi_105740706
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, zoals ik altijd communiceer in email.
maar hij verwachtte kennelijk heel formeel:

geachte heer huppeldepup,
bladibladibla mexicaan
bla bla bla alstublieft bla bla
met vriendelijke groeten
mijzelf

vooral over het gebrek aan groeten viel hij heel erg en ging het wel aan een ander verkopen.

terwijl ik alleen vroeg wat de verzendkosten waren, antwoordde hij in een complete brief idd en toen ik antwoordde dat dat goed was, ontplofte hij kennelijk.

zo doe ik al jaren zaken op marktplaats. deze man kwam kennelijk net uit een ei 8)7
Wat jammer dat het niet gelukt is.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook jeuk krijg van mensen die op Marktplaats een mail sturen met "kost dat ding?". :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 20:46:09 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105740828
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ben niet van : kost dat ding :N

ik ben alleen waarschijnlijk wat kort en zakelijk.
ik zoek een artikel, geen penvriend.
pi_105740864
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 20:48:41 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105740983
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ben niet van : kost dat ding :N

ik ben alleen waarschijnlijk wat kort en zakelijk.
ik zoek een artikel, geen penvriend.
_O_
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_105740988
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die strooien dingetjes heb ik vroeger ook gehad. die kwamen van ikea.
Staat hier niet op de doos/het kistje. :P Ik denk dat dit overblijfselen zijn van een kerstpakket. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 20:56:32 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105741439
ik heb nog een stuk retro in de schuur staan dat ik jullie nog niet heb laten zien.
een ouderwetse kermisbulldozer, compleet met muntjes.
ik heb geen plek in huis om hem neer te zetten.
maar als het goed is, gaat de gokkast van mijn O+ eruit en dan kan hij daar.
daar kan ik me zo op verheugen *O*

mijn allergrootste wens is een bimbobox, maar daar moet ik eerst de postcodeloterij voor winnen :+
  zondag 18 december 2011 @ 21:04:28 #286
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105741923
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:41 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hee :W ik moet die bussen nog naar je sturen, maar ik heb het razend druk. ze komen echt hoor, ben het niet vergeten.
Is goed joh!! ik heb geen haast. :*
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 21:12:24 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105742402
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Is goed joh!! ik heb geen haast. :*
^O^

dr zit trouwens een retrowinkel in jouw stad die op marktplaats adverteert. mijn god, die is duur :o
ze heeft de koffiebus die ik zoek, maar ik durf niet eens naar de prijs te vragen.
ze vraagt voor 3 grote bussen en een kleintje gewoon 35 euro.
  zondag 18 december 2011 @ 21:15:08 #288
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105742549
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

^O^

dr zit trouwens een retrowinkel in jouw stad die op marktplaats adverteert. mijn god, die is duur :o
ze heeft de koffiebus die ik zoek, maar ik durf niet eens naar de prijs te vragen.
ze vraagt voor 3 grote bussen en een kleintje gewoon 35 euro.
Werkelijk? Dat zijn geen leuke bedragen. weet je oogkwaal die zit?
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 21:15:50 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105742602
oogkwaal _O-

geen idee. ze is ook maar 2 dagen per week open als ik het goed las.
kan me ook niet voorstellen dat het daar storm loopt met zulke prijzen :D

deze is het: http://link.marktplaats.nl/512737898
  zondag 18 december 2011 @ 21:18:35 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105742784
Shit. Autocorrectfail.

Dat kan ik me ook niet voorstellen. Ben wel benieuwd!

Ik was vorige week even bij m'n ex-schoonmoeder om Twan op te halen... Heeft ze gewoon een Brabantia Diane broodtrommel in de kelder staan. :o Altijd al gehad zei ze. Was me nog nooit opgevallen...
  zondag 18 december 2011 @ 21:21:26 #291
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105742950
Die is niet echt in onze buurt, maar wat een toffe set zeg! O+
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 21:21:30 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105742955
ik heb ook nog zo'n mega handdoekenrek liggen met bussenschap erboven. had ik gekocht maar bleek veel te groot voor in mijn keuken. wil jij m overnemen? anders ga ik m verpatsen op marktplaats.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 21:22:15 #293
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105743007
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Die is niet echt in onze buurt, maar wat een toffe set zeg! O+
ik heb m op de kofiebus na dus. en ik mis ook het cacaoblikje, maar die spaar ik niet :)
pi_105743043
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
een Brabantia Diane

Die roept jou zelfs al ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 21:24:33 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105743182
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die roept jou zelfs al ;)
ik vond het al zo verwonderlijk dat diaan ze niet had :o
als je zo heet, moet je die artikelen toch gewoon hebben :Y
  zondag 18 december 2011 @ 21:44:25 #296
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105744759
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook nog zo'n mega handdoekenrek liggen met bussenschap erboven. had ik gekocht maar bleek veel te groot voor in mijn keuken. wil jij m overnemen? anders ga ik m verpatsen op marktplaats.
Lijkt me erg tof, maar ik vrees dat ik die ook niet kwijt kan in onze keuken. -O-
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 21:45:26 #297
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 18 december 2011 @ 21:45:50 #298
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105744842
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die roept jou zelfs al ;)
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vond het al zo verwonderlijk dat diaan ze niet had :o
als je zo heet, moet je die artikelen toch gewoon hebben :Y
_O_ :D

Gewoon onwetendheid. :@ En ik hou nog wel zo van oranje.
  zondag 18 december 2011 @ 21:47:29 #299
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105744940
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
moet ik m opmeten voor je?
Nee, niet nodig denk ik. Ik heb zelfs nog problemen om plaats voor 1 haakje voor handdoek te vinden. -O-
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 21:47:39 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105744954
http://link.marktplaats.nl/506719885

moet je zien, die heb ik als het goed is ook nog ergens boven liggen als kringloopvondst van 2 euro :o
  zondag 18 december 2011 @ 21:50:55 #301
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105745196
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/506719885

moet je zien, die heb ik als het goed is ook nog ergens boven liggen als kringloopvondst van 2 euro :o
Belachelijk wat ze ervoor durven te vragen... En er zijn natuurlijk gewoon mensen die het ervoor betalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')