Fryskers moet je in de poeder rijden!quote:Op maandag 5 december 2011 01:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vrijwel alle Cxx-bussen zijn begrensd op ~100 KM/u. Meeste Integro's (Qliner) op ~105 en Fryskers op exact 90.
Alleen de meeste Integro's zijn T-100
Ah Dat wist ik niet.quote:Op zondag 4 december 2011 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vijf nieuwste Qliners van Kubus mogen wel 100 rijden. Bij die snelheid zijn staanplaatsen uitgesloten.
Dan is dat veranderd. Toen Qbuzz net in de GGD-concessie reed stonden de begrenzers van de Q-liners op 85quote:Op maandag 5 december 2011 01:13 schreef pogodeclown het volgende:
[..]
geen tempo 100 = begrenzer op 90 (als er niet aan gerommeld is). als ze het wel mogen zijn er ook geen zitplaatsen zoals al aangegeven was hierboven.
dan is 85 de constructiesnelheid. ding heeft dan waarschijnlijk ook een gewone stadsbusautomaat. die lopen gewoon niet veel harder.quote:Op maandag 5 december 2011 09:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan is dat veranderd. Toen Qbuzz net in de GGD-concessie reed stonden de begrenzers van de Q-liners op 85
moauw nee... tis me te verquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:43 schreef NoBody122 het volgende:
Voor hen die in de buurt van Tilburg/Waalwijk wonen en graag buschauffeur willen worden: Link.
Ze zoeken studenten, maar aangezien het er uiteindelijk toch om draait dat er mensen voor hen werken, kom je waarschijnlijk ook als niet-student een aardig eind
en dat de krappe werkplek voor klachten kan zorgen ook ...quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat ze slechte vering hadden wisten wij al jaren
Béétje overdreven, die tekst.. Hoewel er wel veel collega's vrijstelling hebben van het rijden op de Frysker en anderen (waaronder ik) de voorkeur hebben voor een echte bus, heb ik van dat pijnstillerverhaal nog nooit wat meegekregen op de werkvloer...quote:
Klinkt een beetje als de klachten die er waren ten tijde van de eerste bussen met stuurbekrachtiging. Toen wou iedereen ineens niet meer op die MB200's rijden in verband met spierpijn en dergelijke.quote:
er is er voor zover ik weet geeneen naar Engeland verkocht, dus ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:57 schreef pogodeclown het volgende:
vraag eens aan een engelse chauffeur hoe die hokken rijden....
die dingen gebruiken ze in engeland veel en daar hebben ze ook al diverse aanpassingen gehad. meeste aanpassingen zijn gedaan aan de vering...
Wat een flauwekul. Achteraf je stoel naar achteren schuiven als het krap is, niet geperforeerde zonneklep ( ) de meeste zonnekleppen/schermen zijn niet geperforeerd. Daarnaast, doe anders eerst wat aan die dikke pens voordat je over 'gezondheidsklachten' begint tegen je werkgeverquote:Op zaterdag 10 december 2011 08:01 schreef marcel.nl het volgende:
Op OViB stond filmpje; In Hoogeveen en Meppel rijdt men kennelijk wel naar tevredenheid (daar rijden Fryskers al jaren), maar gaat het juist om de nieuwe busjes; Dat zijn Mercedes busjes, ik vermoed Kusters opbouw ofzo.
True, maar het lijkt erop dat die nieuwe bussen ook niet echt geschikt zijn voor het doel waar ze voor ingezet worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Achteraf je stoel naar achteren schuiven als het krap is, niet geperforeerde zonneklep ( ) de meeste zonnekleppen/schermen zijn niet geperforeerd. Daarnaast, doe anders eerst wat aan die dikke pens voordat je over 'gezondheidsklachten' begint tegen je werkgever
Zou die loopplank van filmpje 1 echt zo gemakkelijk en soepel uitklappen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |