abonnement Unibet Coolblue
pi_104234536


Wat is iBood?
iBood is een website waar dagelijk 1 aanbieding te kopen is. Wat er te koop is varieert van Zaklamp to Mediaplayer!

Waar vind ik iBood?
Je kunt de website voor Nederland hier vinden: http://www.ibood.com/nl/nl/
iBood is beschikbaar in meerdere landen, en soms heeft elk land een andere aanbieding!
Let op! Je moet een adres hebben van het land waar je de aanbieding van ziet als je hem wilt bestellen!

Hoe kan ik iets kopen op iBood?
Registreer je op de website van iBood en klik op !

iBood Hunt!
De iBood hunt is een meestal 2 keer per jaar voorkomend event. Tijdens de hunt (die gewoon om 12 uur 's nachts begint) zijn alle aanbiedingen die niet uitverkocht zijn
nogmaals te bestellen op iBood. Deze aanbieding is net zo lang te koop totdat het alsnog uitverkocht is, of als het erg lang duurt gaan ze naar de volgende en komt
dezelfde aanbieding nog een keer voorbij aan het einde van de hunt.

Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunt (11 augustus j.l.): http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/

De iBood BOX

De iBood BOX is DE aanbieding tijdens de hunt!
Niemand weet:
- Wanneer die komt
- Wat die gaat kosten
- Wat er in zit
- Hoeveel er beschikbaar zijn

Q: Waarom zou je een iBood BOX kopen als je niet weet wat er in zit?
A: Er zijn genoeg filmpjes te zien op youtube over het openen van de BOX, hieruit blijkt dat er altijd een grotere waarde aan spullen in zit, dan wat je er voor betaald!
Er kan dus van alles inzitten, van blu ray speler tot dolby surround, van iPad tot Laptop!

Natuurlijk is er ook een iBood chat, hier vind je veel mensen die dagelijks op iBood komen, en vooral tijdens de hunt kun je hier van alles bespreken, maar let wel op want OP = OP!
DE IBOOD CHAT: KLIK HIER
Naam registreren met wachtwoord is mogelijk.

Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Hieronder een overzicht van andere dagaanbiedingen websites:
1dagskoopjes
Dagaanbieding.net
Dailyoffers.nl
Jouw Aanbieding - Met aftellen van aanbiedingen en aanbiedingsnieuws bij reguliere webshops.
Dagaanbieding overzicht voor grote schermen

Overzicht van alle lokale dagaanbiedingen websites:
DealCruiser - met kaartoverzicht

Ibood-achtige websites op een rij:
1Dayfly - Soms nog betere aanbiedingen in de membershop
Dagknaller
Doebie.nl
Gameoffer (games)
PriceX
Shirt van de dag (elke dag een ander shirt)
EasyPrize.nl (geeft elke week gratis prijzen weg)
onedayonly
Onedayprice

Lokale dagaanbiedingen websites:
Groupon
GroupDeal
SweetDeal
GoldenDeals

Buitenlandse sites (voornamelijk DVD, Blu-Ray, boeken, gadgets en kleding)
Zavvi MegaMonday (UK) - Iedere maandag (zondagavond) aanbiedingen, welke 1 dag gelden.
Play.com (UK) - Op maandag nieuwe weekaanbiedingen, waarvan de populairste soms na een dag al verdwijnen.

Vergelijk prijzen
Budgetgaming.nl
Kelkoo
Kieskeurig
Tweakers Pricewatch

Deze vernieuwde OP is hier te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104234771
En wat is de iBood van vandaag? Oh wacht ik kijk wel even. Ik hoor de laatste tijd veeel klachten over ibood :(
pi_104234849
Dat 'box' idee is wel tof, alleen moet je daarvoor dus elke dag om 12 uur op Ibood kijken? :')
pi_104235128
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
En wat is de iBood van vandaag? Oh wacht ik kijk wel even. Ik hoor de laatste tijd veeel klachten over ibood :(
Worden ook steeds slechter, prijzen niet optimaal en producten oud...

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:57 schreef -tape- het volgende:
Dat 'box' idee is wel tof, alleen moet je daarvoor dus elke dag om 12 uur op Ibood kijken? :')
Lezen:
De iBood BOX is DE aanbieding tijdens de hunt!
Niemand weet:
- Wanneer die komt
pi_104243929
Jeeeej een kortingsbon van 5 euro *O* *O* *O*
Geldig tot 30 november -O- -O- -O-
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_104244066
:') Ik ook
pi_104244551
quote:
Ondanks de overwinning is iBOOD.com zelf de eerste die aangeeft dat er nog voldoende te verbeteren is.
Gelukkig realiseren ze het zichzelf. :P

Hoewel bij de hunt (DE/AT) m'n microsecondensnelheid net niet goed genoeg was voor een verrassingsbox werd ik toch nog positief verrast gisteren. Kreeg m'n eerder al bestelde scheerapparaat, de HS8440, binnen (EUR 59,95). Nergens stond echter bij dat het om de luxe giftsetversie ging met Nivea Q10 oogwallen roll-on en revitaliser gel (niet dat ik dat anders zou kopen, maar toch). En dat daarbovenop je ook nog twee refill cans (is zo'n Nivea-dispenserdingapparaat) krijgt bij registreren op Philips.nl . Had bij het bestellen eerst ff op de social media gekeken voor een kortingscoupon (want thats how they do it, these days, bedacht ik me al) en zowaar vond ik nog een coupon waarmee ik niet eens verzendkosten hoefde te betalen. Al met al leuk om te ontvangen gisteren, die oogwallen roll-on kon ik goed gebruiken na die hunt. _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:13 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Worden ook steeds slechter, prijzen niet optimaal en producten oud...

[..]

Lezen:
De iBood BOX is DE aanbieding tijdens de hunt!
Niemand weet:
- Wanneer die komt

Dus moet je eigenlijk elke dag om 00:00 uur iBood checken en als de hunt er dan blijkt te zijn erbij blijven tot de box langskomt... en dat zegt 'ie toch ook? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104286101
Waar haalt iedereen die beste website van het jaar kortingscodes vandaan? Ik heb niets gehad??
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104286664
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:05 schreef Kenju het volgende:
Waar haalt iedereen die beste website van het jaar kortingscodes vandaan? Ik heb niets gehad??
mail
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_104287174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

mail
Ik heb niets gehad....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104287321
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik heb niets gehad....
Dan heeft niet iedereen het gekregen, misschien alleen de mensen die veel geld hebben uitgegeven of juist kort geleden (want ik val onder beide) of zo iets.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_104287398
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dan heeft niet iedereen het gekregen, misschien alleen de mensen die veel geld hebben uitgegeven of juist kort geleden (want ik val onder beide) of zo iets.
Ik heb de afgelopen drie maanden in totaal iets meer dan 400 Euro uitgegeven, is dat te weinig? Ben ook al ibood-er van het eerste uur.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104287429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen drie maanden in totaal iets meer dan 400 Euro uitgegeven, is dat te weinig? Ben ook al ibood-er van het eerste uur.
Nee, meer dan mij, dan is t willekeurig? Of t zit in je spam folder.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_104287490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, meer dan mij, dan is t willekeurig? Of t zit in je spam folder.
Heb ik net gekeken. Zit alleen iets in van een Nigeriaan die mijn hulp nodig heeft en iets in het Spaans. Beetje jammer dat het zo fout gaat (ervan uitgaande dat het fout gegaan is. Zo niet, dan is het wel erg teleurstellend).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104287962
Hmm, ik heb die codes ook niet gehad. Ben eveneens iemand die daar al vanaf het begin besteld, en heb ook tegen de 400 Euro uitgegeven sinds augustus (iets minder, de Mede8er, een telefoon en wat kleine dingen). Niets in mijn mailbox, mijn spamfolder gebruik ik niet eens. Inderdaad teleurstellend. Even wat bekenden vragen of zij die wel hebben gekregen. Ik wil die transmitter namelijk best hebben.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:33:09 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104288250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik heb niets gehad....
Ik ook niet :N wel op mijn Belgische iBOOD account een tijdje terug waar ik niks mee deed _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_104289655
Ik wel, ooit eens iets voor ¤15 gekocht (+ ¤5 verzendkosten). Korting is bij mij ook maar ¤5, niet echt wereldschokkend dus...
pi_104289692
Dit is mijn eerste kortingscode ooit, terwijl ik altijd iedereen over codes hoor praten.
pi_104289723
Mensen die gestemd hebben denk ik alleen?
pi_104290492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef xminator het volgende:
Mensen die gestemd hebben denk ik alleen?
Heb ik ook gedaan.....Op ibood ook gewoon. Sowieso zou het idioot zijn om mensen die gewoon geld uitgeven niet te belonen, maar mensen die effe stemmen wel.

Maar goed, boeiend verder. Het is gewoon jammer dat een stukje klantwaardering niet op zijn plaats komt, maar verder niet wereldschokkend.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wel, ooit eens iets voor ¤15 gekocht (+ ¤5 verzendkosten). Korting is bij mij ook maar ¤5, niet echt wereldschokkend dus...
Op iets waar je normaal gesproken iets over de 20 euro voor betaald, is het natuurlijk wel een verschil van 25% ongeveer.
pi_104290773
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef xminator het volgende:
Mensen die gestemd hebben denk ik alleen?
Nee, want dat kunnen ze niet zien. Er was alleen een actie meen ik dat je kon mailen met je bevestiging van deelname mail en je dan iets zou kunnen winnen. Maar ook dan staat er niet bij wat je hebt gestemd natuurlijk. Dus dat zal het niet zijn geweest. :)

Misschien heb je je nieuwsbrieven en acties [ ] uitgevinkt staan? Of wacht, dat heb ik geloof ik en kreeg 'em nog altijd. Mja, je kunt ze altijd zelf even mailen, misschien weten ze niet eens dat het niet goed is gegaan en kunnen ze dat wellicht controleren voor je.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104290971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wel, ooit eens iets voor ¤15 gekocht (+ ¤5 verzendkosten). Korting is bij mij ook maar ¤5, niet echt wereldschokkend dus...
Stuur denk ik wel effe een mailtje. Maar ze zijn er maandag pas weer (de klantenservice) dus deze moet ik aan mij voorbij laten gaan... Of die 5 euro extra accepteren. Ik weet niet of ik dat doe... Heb 'em eigenlijk niet echt nodig... Maar als iemand een van die codes aan mij wil afstaan, zeg ik wel 'ja' overigens... ;) Wil zelfs beloven dat ik 5 euro overmaak, indien ik die kortingscodes maandag niet voor elkaar geluld krijg. Verdien je dus 5 euro mee indien je niets interessants tegenkomt tot 11 november.

Wel zo netjes wanneer je effe laat zien dat je ook daadwerkelijk iets gekocht hebt voor 30 november....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 13 november 2011 @ 13:13:29 #23
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104313968
Onder het motto:
quote:
Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Hieronder een overzicht van andere dagaanbiedingen websites:


Normaal: EUR 98,06
Nu: EUR 49,95
Korting: EUR 48,11 (49%)

Best aardige deal. Kun je ook naar NL laten verzenden gewoon.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104315701
Iemand die boxjes van vandaag besteld?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 13 november 2011 @ 14:22:33 #25
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104316065
Eerder 'box'. Ik denk dat 'ie limiteert doordat je 'em echt op een strategisch plek móet zetten en daardoor niet geschikt is voor iedereen. Maar slecht schijnt 'ie allerminst te zijn. :) Je hebt ook goedkopere meuk die beweert hetzelfde te kunnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')