Wel typisch 80's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die zijn er al af, was het eerste wat ik eraan gedaan heb
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Probeer 'm ook weer origineel te maken.
De velgen vind ik er echter wel goed onder staan
Perfect voor mn BX!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.shopwiki.nl/l/(...):-Speelgoed-op-soort
En nu deze nog ff op de hoedenplank, dat maakt het helemaal af!quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
En nu deze nog ff op de hoedenplank, dat maakt het helemaal af!
[ afbeelding ]
Die hoort in een Mercedes, samen met het hoefijzer op de grill.quote:
Geloof nooit dat er een compromis komt. In bijvoorbeeld Duitsland reden/rijden er meer dan hier en daar kom je gewoon steden niet meer in met een 190. Van de een op de andere dag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef Fer het volgende:
Iemand de MRB van een MB508 uitgerekend?
Maar goed zal ongetwijfeld een compromis komen, uitgangspunt zal wel vermoedelijk het behouden van een nette Citroen DS, maar af van de 190D. Wellicht de na-87 regels laten gelden voor alle oldtimers. Dus alleen de vrijstelling voor het benzine tarief en 30 jaar NL kenteken. Maar dan ben je met de hierboven genoemde 508 of importbak nog de sigaar.
Omdat het fokking Nederlandse politiek is. Tis slechts een regeeraccoord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarop baseer je dat er ongetwijfeld een compromis zal komen?
Ik heb er ook een hard hoofd in. Ongetwijfeld weten jullie ook nog hoe het met het grijs kenteken afgelopen is...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geloof nooit dat er een compromis komt. In bijvoorbeeld Duitsland reden/rijden er meer dan hier en daar kom je gewoon steden niet meer in met een 190. Van de een op de andere dag.
Sloperijen krijgen het druk
Ik rij grijs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hard hoofd in. Ongetwijfeld weten jullie ook nog hoe het met het grijs kenteken afgelopen is...
Ja hoeveel procent? 0.05% van al die oldtimer bezitters? Ik acht zelfs de kans nihil..quote:
Er zijn ook nog wel mogelijkheden om grijs te rijden. Maar destijds was die hele regeling in 1 keer van de baan vwb de gemiddelde Nederlander.quote:
Ja en nee... Want tegelijkertijd zorgt het fiscale klimaat in Nederland ervoor dat veel diesels van 4-10 jaar oud het land verlaten. Nog 20 jaar later komen (kwamen) ze dan weer terug...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef Prowl het volgende:
Met dank aan alle ghassans en moghammeds die hun belastingvrije stinkdiesels massaal inkopen in het buitenland en in 2 jaar kapot rijden (waarna ze er weer 1 kopen)
De vaders van Mohammed en Ali blijven gewoon autorijden. Ze zullen alleen weer in onze afgetrapte, randje APK wagens rijden. Wat ze nu ook al doen, maar dan met importwagens, alleen gaan ze dan weer in ONZE afdankers rijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef Fer het volgende:
Ze denken 165mil te verdienen hieraan, maar als 3/4 zijn oldtimer weg doet en er niks voor in de plaats neemt. En van die 1/4 die wel een auto aanhoud, nog eens de helft de oldtimer inruilt voor een jongere/lichtere auto. Dan levert het verhaal nog minder dan 40mil op.
En als die die 3/4 die hem wegdoet nu vaker het gesubsideerde OV neemt, houd je netto nog minder over.
Maar als zo'n oude bak 100 keer zoveel NOx e.d. uitstoot, vervuilt-ie met die paar km per jaar wel meer dan een moderne auto in een jaar vervuilt! Wat dat betreft geheel terecht om als milieumaatregel deze vrijstelling te schrappen. En wellicht voorkomt het het met het blokkeren van binnensteden voor oudere auto's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef Biogarde het volgende:
De enige groep die ze echt verliezen gaan zijn de zondagsrijders. Die dus echt een oldtimer hebben voor het uitwaaien.
Oh ja milieu, dat was het... Vandaar ook dat alle LPG bakken belasting moeten gaan betalen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar als zo'n oude bak 100 keer zoveel NOx e.d. uitstoot, vervuilt-ie met die paar km per jaar wel meer dan een moderne auto in een jaar vervuilt! Wat dat betreft geheel terecht om als milieumaatregel deze vrijstelling te schrappen. En wellicht voorkomt het het met het blokkeren van binnensteden voor oudere auto's.
Exclusief systeem, verloten die handel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja milieu, dat was het... Vandaar ook dat alle LPG bakken belasting moeten gaan betalen...
FEHAC heeft dit laten onderzoeken en je zit foutquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar als zo'n oude bak 100 keer zoveel NOx e.d. uitstoot, vervuilt-ie met die paar km per jaar wel meer dan een moderne auto in een jaar vervuilt! Wat dat betreft geheel terecht om als milieumaatregel deze vrijstelling te schrappen. En wellicht voorkomt het het met het blokkeren van binnensteden voor oudere auto's.
Is geen kleuterschool hier..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Exclusief systeem, verloten die handel.
Elk merk en type van hetzelfde bouwjaar mag maximaal 100 keer geregistreerd staan alszijnde oldtimer, hiermee kun je een soort exclusiviteit houden.
vb.
U bent de 101 ste die een 1985 W124 aanmeldt per 1-1-2014? jammer, u gaat het normale systeem in tot er een auto wegvalt.
U bent de 87ste die een 1975 Kever aanmeldt per 1-1-2014? U heeft mazzel en mag in het oldtimertraject
Zo behou je een leuke variablele creatieve oldtimerhobby welke misbruik een enorme steek toedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |