abonnement Unibet Coolblue
pi_104197267
De titel zegt het eigenlijk al: ik zoek een mooi corset van goede kwaliteit en de search leverde helaas niet echt iets op.

Het corset moet echt stalen baleinen hebben, en van mooi materiaal zijn. Het mag dan ook best wat kosten. ;) Weet iemand goede adressen? Ik wil wel graag kunnen passen.

PS: plaatjes zijn welkom.


Ik zoek dus zoiets.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104197527
Mijn corset komt van J.C. Creations in Amsterdam. Ze maakt ze perfect op maat en met stalen baleinen. Ik heb er super veel plezier van. Hij is paars satijn met chinese print en ik draag hem naar huwelijken en andere gelegenheden.Toen ik vanwege medische redenen weer afviel heeft ze hem kosteloos vermaakt.

Ik heb hem nu 3+ jaar en hij ziet er nog super uit.
pi_104198716
*haakt aan*
al jaren verliefd op goede corsetten.
wat rekent JC creations ongeveer voor een mooi corset?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_104200259
Voor een goed korset zou ik niet eens naar de prijs vragen. Die dingen zijn ontzettend duur. Maar een goed korset is wel een investering, op maat gemaakt en gaat heel lang mee.

Als je echt op de prijs gaat letten, kun je ook redelijke korsetten met metaaldraadjes of hard plastic krijgen. Die gaan sneller stuk en zitten minder goed, maar zijn wel goedkoper. :P

Ik heb zelf niet het geld voor een 'echte' dus ik heb op fantasy/gothic festivals alle kraampjes afgelopen en de mooie korsetten gepast en daar de beste van gekocht. Mindere kwaliteit, maar wel heel stevig en zit mooi. :)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104200619
was ook niet echt van plan om op de prijs te letten maar wel benieuwd naar welke creditcard ik mee moet nemen ;)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_104208140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:52 schreef WRH het volgende:
*haakt aan*
al jaren verliefd op goede corsetten.
wat rekent JC creations ongeveer voor een mooi corset?
Ik vond het meevallen. Maatwerk, 1 of 2x passen en iets dat jaren meegaat. Prijzen staan op de site, zo rond de ¤375-¤450. Ik heb minder betaald, maar dat was dan ook 3 jaar geleden. Het heeft te maken met wat voor soort corset je wil en wat voor soort stof je uitkiest.
pi_104235403
valt mij inderdaad niet tegen voor maatwerk.
ga er toch eens naar kijken want ik heb al jaren een wens voor een mooi goedgemaakt corset.
krijg je dan ook wat uitleg over het dragen / aantrekken?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_104238757
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:26 schreef WRH het volgende:
valt mij inderdaad niet tegen voor maatwerk.
ga er toch eens naar kijken want ik heb al jaren een wens voor een mooi goedgemaakt corset.
krijg je dan ook wat uitleg over het dragen / aantrekken?
Ja, je krijgt ook uitleg over het dragen/aantrekken. Je krijgt er ook een briefje bij zodat je zelf je lint kan vervangen wanneer je wilt.
pi_104254312
hier vind je ook heel mooie corsetten

http://www.bizarredesign.nl/
pi_104255653
Zelf weet ik het niet, maar ik zal het even vragen bij wat vriendinnen die veel met kostuums doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104256195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:26 schreef Phaidra het volgende:
Zelf weet ik het niet, maar ik zal het even vragen bij wat vriendinnen die veel met kostuums doen!
Fijn, dank je!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104256825
heb overigens onlangs dit corsetje voor mijn vrouw gekocht

verassend goed van kwaliteit en pasform voor een heel acceptabele prijs

http://kleding-schoenen-d(...)&thumb_click=1#photo
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:00:09 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_104275487
Nu we het toch over corsetten hebben: ik vind sommige corsetten ontzettend mooi, maar dan vooral de uitvoering, en het effect op je figuur door insnoering iets minder... Weet iemand of er ook ergens siercorsetten te koop zijn die sierlijk uitgevoerd zijn i.p.v. fetish-achtig?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_104286421
Ik bestel de sluitingen en baleinen van mijn corsetten(maak ze zelf) ook bij J.C. Creations in Amsterdam, ben er erg tevreden over!

Je moet rond de 400 euro rekenen voor een maatcorset; andere linkjes:

http://www.facebook.com/ElectraDesigns (< HEEL erg goed, moet je alleen de maten doorgeven want volgens mij zitten ze in amerika)

http://www.facebook.com/pages/Skeletons-in-the-Closet-Clothing-and-Corsetry/364422740682


http://www.vollers-corsets.com/
pi_104286488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Muisraket het volgende:
Nu we het toch over corsetten hebben: ik vind sommige corsetten ontzettend mooi, maar dan vooral de uitvoering, en het effect op je figuur door insnoering iets minder... Weet iemand of er ook ergens siercorsetten te koop zijn die sierlijk uitgevoerd zijn i.p.v. fetish-achtig?
Zou de Hunkemoller e.d. in de gaten houden voor bustiers als je geen echt corset zoekt.
pi_104286606
ik was gisteravond nog op een feestje waar de gastvrouw een heel mooi corset aan had, mooi ingesnoerd en haar decolletee zag er prachtig uit

Audreyoot, ga jij zelf ook voor een smalle taille?
pi_104286863
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef sijs het volgende:
ik was gisteravond nog op een feestje waar de gastvrouw een heel mooi corset aan had, mooi ingesnoerd en haar decolletee zag er prachtig uit

Audreyoot, ga jij zelf ook voor een smalle taille?
Ja maar niet de 18" haha, dat vind ik wat bizar. Het mag van mij best netjes ingesnoerd worden maar omdat ik een corset zeker 2x per week draag wil ik wel dat het gezond blijft en niet dat er allemaal organen voor moeten wijken (ieks..).
pi_104287071
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Muisraket het volgende:
Nu we het toch over corsetten hebben: ik vind sommige corsetten ontzettend mooi, maar dan vooral de uitvoering, en het effect op je figuur door insnoering iets minder... Weet iemand of er ook ergens siercorsetten te koop zijn die sierlijk uitgevoerd zijn i.p.v. fetish-achtig?
Zoeken op bustiers, of gewoon corsetten. Niet alle zijn fetish-achtig- dat is ook niet wat ik zoek. :)

Zoiets bijvoorbeeld O+



(ok, even het ordinaire hoofd wegdenken)





[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104287274
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:35 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja maar niet de 18" haha, dat vind ik wat bizar. Het mag van mij best netjes ingesnoerd worden maar omdat ik een corset zeker 2x per week draag wil ik wel dat het gezond blijft en niet dat er allemaal organen voor moeten wijken (ieks..).
dat is zo..ik zie wel op fetlife sommigen die er heel erg ver in gaan, maar een mooie smalle taille kan ik wel waarderen, en het geeft een vrouw -net als mooie hoge hakken- een heel mooie houding
pi_104287295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zoeken op bustiers, of gewoon corsetten. Niet alle zijn fetish-achtig- dat is ook niet wat ik zoek. :)

Zoiets bijvoorbeeld O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(ok, even het ordinaire hoofd wegdenken)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die laatste -blauwe damask- is heel erg mooi
pi_104287468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef sijs het volgende:

[..]

dat is zo..ik zie wel op fetlife sommigen die er heel erg ver in gaan, maar een mooie smalle taille kan ik wel waarderen, en het geeft een vrouw -net als mooie hoge hakken- een heel mooie houding
Ja ik vind een mooie taille iets anders dan een obsessie, sommige vrouwen gaan ver met tightlacing maarja ieder zijn ding he :)

Heb momenteel (bijna) 4 corsetten; volborst met gouden borduursel; onderborst zwart satijn; zwart met delen van een schip (is nog in de maak) en een witte kunstlederen halfborst voor een kostuum. Ik vond de kwaliteit van de zogenaamd stalen balein corsetjes wat matig, te weinig baleinen zitten erin en omdat ik toch al redelijk goed was met de naaimachine ben ik sinds kort in de leer om ze zelf te maken. In de corsetten verwerk ik zowel spiraal als platte baleinen en in het laatste corset heb ik 26 baleinen verwerkt.
Ik vind die corsetten van zwaar bruin leer ook heel gaaf maar heb zelf ook niks met latex fetish corsetten.
pi_104287499
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:51 schreef sijs het volgende:

[..]

die laatste -blauwe damask- is heel erg mooi
Ja, eigenlijk wil ik die gewoon. :@
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104288077
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:58 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja ik vind een mooie taille iets anders dan een obsessie, sommige vrouwen gaan ver met tightlacing maarja ieder zijn ding he :)

Heb momenteel (bijna) 4 corsetten; volborst met gouden borduursel; onderborst zwart satijn; zwart met delen van een schip (is nog in de maak) en een witte kunstlederen halfborst voor een kostuum. Ik vond de kwaliteit van de zogenaamd stalen balein corsetjes wat matig, te weinig baleinen zitten erin en omdat ik toch al redelijk goed was met de naaimachine ben ik sinds kort in de leer om ze zelf te maken. In de corsetten verwerk ik zowel spiraal als platte baleinen en in het laatste corset heb ik 26 baleinen verwerkt.
Ik vind die corsetten van zwaar bruin leer ook heel gaaf maar heb zelf ook niks met latex fetish corsetten.
ja tightlacing is weer een heel andere tak van sport

heb je weleen s op de kuyp bij jan de kleinvakman gekeken/ die heeft ook heel veel fournituren en zo alle kans dat die ook goede baleinen en zo heeft -is best mogelijk dat JC ze ook daar vandaan haalt-

je maakt me wel nieuwsgierig naar het resultaat
pi_104288091
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wil ik die gewoon. :@
wat let je
pi_104288119
Ik weet niet waar ie te koop is (plaatje gevonden via google) ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104288137
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:25 schreef sijs het volgende:

[..]

ja tightlacing is weer een heel andere tak van sport

heb je weleen s op de kuyp bij jan de kleinvakman gekeken/ die heeft ook heel veel fournituren en zo alle kans dat die ook goede baleinen en zo heeft -is best mogelijk dat JC ze ook daar vandaan haalt-

je maakt me wel nieuwsgierig naar het resultaat
Ah bedankt voor de tip, zal er eens heen kijken! Ik zal het resultaat van het schepencorset wel hier plaatsen als ie af is, zal over een weekje zijn.
pi_104288225
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet waar ie te koop is (plaatje gevonden via google) ;(
op marktplaats staan een veel aanbieders, anders op e-bay of gewoon corsett manufacturers zoeken, komen er ook een heleboel voorbij
pi_104288240
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:28 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ah bedankt voor de tip, zal er eens heen kijken! Ik zal het resultaat van het schepencorset wel hier plaatsen als ie af is, zal over een weekje zijn.
leuk :-)
pi_104288878
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet waar ie te koop is (plaatje gevonden via google) ;(
hier is hij 60 euro

http://www.corsets-fr.com(...)rset-my-080-act.html
pi_104288970
hier een heleboel afgeprijsde corsetten

http://www.corsets-fr.com(...)es.html?bust_line=95
pi_104289323
Let wel op want de meeste corsetten op die site hebben maar 12 baleinen..
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:06:46 #33
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_104290739
Wat is eigenlijk de minimale insnoering bij echte corsetten? Een beetje zou ik niet zo'n ramp vinden, maar aangezien ik zelf vrij smal ben, wordt het bij mij snel te eng denk ik. En hoe het zit met iets kleinere borsten? :@
Ik heb zelf wel ooit een nepcorset gehad en dat ging prima, maar dat was echt een totaal ander model, niet te vergelijken met wat je hier ziet, dus vandaar. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_104290782
5-10 cm dacht ik, maar dat heb je zelf in de hand. Mbt kleinere borsten: niet zo'n probleem, de meeste corsetten die ik zie zijn gebaseerd op een cup b. Bij maatwerk is er helemaal geen probleem natuurlijk.

Ik heb precies het omgekeerde probleem. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:19:52 #35
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_104291050
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:08 schreef Ewelina het volgende:
5-10 cm dacht ik, maar dat heb je zelf in de hand. Mbt kleinere borsten: niet zo'n probleem, de meeste corsetten die ik zie zijn gebaseerd op een cup b. Bij maatwerk is er helemaal geen probleem natuurlijk.

Ik heb precies het omgekeerde probleem. :')
5-10 cm? Jammer, dat vind ik nog best veel namelijk. Ik krijg nu al opmerkingen over mijn figuur namelijk, maar ik heb gewoon al jaren een zwak voor corsetten. :P
Maar ik neem aan dat jij dan ook corsetten op maat moet laten maken?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_104291094
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

5-10 cm? Jammer, dat vind ik nog best veel namelijk. Ik krijg nu al opmerkingen over mijn figuur namelijk, maar ik heb gewoon al jaren een zwak voor corsetten. :P
Maar ik neem aan dat jij dan ook corsetten op maat moet laten maken?
Ja, dat zal wel, vrees ik. Tenzij ik een onderborst corset neem. Ik kan kijken voor confectie, maar cup G is niet bepaald een standaardmaat.

En, trouwens, wat let je om een corset te nemen met bijvoorbeeld lichtreflecterende stof? Oog je ook weer ietsje voller.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104291172
[quote]0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat zal wel, vrees ik. Tenzij ik een onderborst corset neem. Ik kan kijken voor confectie, maar cup G is niet bepaald een standaardmaat.

En, trouwens, wat let je om een corset te nemen met bijvoorbeeld lichtreflecterende stof? Oog je ook weer ietsje voller.

cup G. wow, dan krijg je met een goed corset wel een heeel mooi decolletee :-)
pi_104291301
Daar heb ik geen corset voor nodig hoor. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:31:29 #39
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_104291328
Voor échte corsetten: http://mince.nl/nl/Shop/category/Rijgcorsetten/
(Je kan ook naar het magazijn toe gaan, daar word je echt prima geholpen!)

Voor meer de siercorsetten: http://www.uwantisell.nl
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_104291337
dat snap ik....maar met een mooi corset "positioneer"je ze toch wat anders ;)
pi_104291431
Hier kan je mischien ook het een en ander vinden. Vind deze wel mooi;
pi_104291520


[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104291695


[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104292265
Als je zelf heel dun bent krijg je een corset sowieso niet zo dun ingesnoerd dan wat vollere dames. Vet laat zich namelijk makkelijker spreiden dan spierweefsel (wat formuleer ik dat charmant :'))

Dus @Muisraket, ik denk dat je hem best 4 cm kan reduceren. En dun zijn betekent niet gelijk dat je een taille hebt en dat kan je met een corset wel mooi accentueren.
pi_104292340
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef Lotusss het volgende:
Voor échte corsetten: http://mince.nl/nl/Shop/category/Rijgcorsetten/
(Je kan ook naar het magazijn toe gaan, daar word je echt prima geholpen!)

Voor meer de siercorsetten: http://www.uwantisell.nl
Die eerste link wat je noemt staan goede corsetten tussen maar ook slechte die ook nog eens op de verkeerde manier worden ingesnoerd.
pi_104292343
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef Audreyoot het volgende:
Als je zelf heel dun bent krijg je een corset sowieso niet zo dun ingesnoerd dan wat vollere dames. Vet laat zich namelijk makkelijker spreiden dan spierweefsel (wat formuleer ik dat charmant :'))

heel charmant...glimlach

Dus @Muisraket, ik denk dat je hem best 4 cm kan reduceren. En dun zijn betekent niet gelijk dat je een taille hebt en dat kan je met een corset wel mooi accentueren.
helemaal mee eens
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:56:09 #47
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_104293815
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef Audreyoot het volgende:
Als je zelf heel dun bent krijg je een corset sowieso niet zo dun ingesnoerd dan wat vollere dames. Vet laat zich namelijk makkelijker spreiden dan spierweefsel (wat formuleer ik dat charmant :'))

Dus @Muisraket, ik denk dat je hem best 4 cm kan reduceren. En dun zijn betekent niet gelijk dat je een taille hebt en dat kan je met een corset wel mooi accentueren.
Bedankt voor de reply! :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_104293904
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Bedankt voor de reply! :)
np :)
pi_104320412
amber wat een mooie, die bovenste 3, krijg je echt het gevoel van vroeger tijden van, dat is precies wat ik zoek, niet het simpele persé seksueel getinte spul zeg maar, maar juist dat ultieme vrouwelijke gevoel.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_104338371
quote:
die bovenste is heel mooi, eenvoudig maar een mooie lijn en materiaal
  maandag 14 november 2011 @ 00:34:25 #51
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_104340118
Ik heb mijn korset gekocht in Bali, voor omgerekend iets van een 13euro, handwerk, maar niet custom-made.

Misschien ook het overwegen waard? Mooie reis plannen naar een land waar ze hetzelfde fijne werk leveren voor een prikje. (Balinese vrouwen dragen dit bij tempelbezoeken, het is daar dus echt overal te vinden als je maar zoekt in de zaken waar zij zelf ook gaan winkelen).
pi_104381748
ik kom helaas niet regelmatig in bali :{
pi_104385492
Ik ook niet. En ook niet in Thailand en omstreken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104386786
Wellicht had je het al gezien, maar ik kreeg op FB Dominia door. Zit in Leiden. De voorbeelden op de website vond ik echter minder stijlvol dan de voorbeelden in dit topic. Wel betaalbaar, voor korsetten met stalen baleinen :Y . Er schijnt ook een winkeltje rondom het Waterlooplein gezeten te hebben, maar onbekend of het nog bestaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104388227
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Wellicht had je het al gezien, maar ik kreeg op FB Dominia door. Zit in Leiden. De voorbeelden op de website vond ik echter minder stijlvol dan de voorbeelden in dit topic. Wel betaalbaar, voor korsetten met stalen baleinen :Y . Er schijnt ook een winkeltje rondom het Waterlooplein gezeten te hebben, maar onbekend of het nog bestaat.
Ja het blijven natuurlijk wel China corsetten met 1 baleintje per naad, vandaar ook de prijs :)
pi_104389077
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Wellicht had je het al gezien, maar ik kreeg op FB Dominia door. Zit in Leiden. De voorbeelden op de website vond ik echter minder stijlvol dan de voorbeelden in dit topic. Wel betaalbaar, voor korsetten met stalen baleinen :Y . Er schijnt ook een winkeltje rondom het Waterlooplein gezeten te hebben, maar onbekend of het nog bestaat.
Bedankt voor de tip.


Oei, slechte foto en slechtzittend corset :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104390356
Die is haar veul te groot.
pi_104417630
past idd niet erg goed
pi_104417817
Vandaag mijn baleintjes besteld dus hopelijk krijg ik ze donderdag binnen O+
pi_104464400
Is het moeilijk om baleinen te vervangen? Ik heb een heel cheap en simpel corset, maar de baleinen zijn aan de onderkant verbogen, ziet er niet uit.. Dus wil ze graag vervangen.
pi_104465961
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:33 schreef Crientj het volgende:
Is het moeilijk om baleinen te vervangen? Ik heb een heel cheap en simpel corset, maar de baleinen zijn aan de onderkant verbogen, ziet er niet uit.. Dus wil ze graag vervangen.

biasband loshalen, lostornen, eruit trekken, nieuwe erin, stikken en biasbandje erlangs. Maar ik weet natuurlijk niet hoe je corset in elkaar zit...

Ik was trouwens 44 euro voor de baleinen en busk kwijt dus weet niet of het zich loont bij een cheap corset?
pi_104506645
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

biasband loshalen, lostornen, eruit trekken, nieuwe erin, stikken en biasbandje erlangs. Maar ik weet natuurlijk niet hoe je corset in elkaar zit...

Ik was trouwens 44 euro voor de baleinen en busk kwijt dus weet niet of het zich loont bij een cheap corset?
Thanks! Corset was idd cheap, euro of 25/30 (in de uitverkoop gekocht). Maar zal eens rondzoeken hoeveel de baleinen kosten en of ik t waard vind om ze te vervangen.
pi_104507106
Mijn zwaar geschut is vandaag binnen gekomen *O*

pi_104508165
Ik ben benieuwd Audreyoot!

Zelf zou ik ook wel eens een corset willen maar ik betwijfel altijd een beetje of het een succes wordt; ik heb een ietwat vooruitstaande, scheefgegroeide ribbenkast,(linker-en rechterhelft zijn niet gelijk qua vorm en grootte), tevens is 'ie wat gedraaid, plus ongelijke schouderbladen en ook mijn taille is heel niet gelijk. Het is niet heel vreselijk (het klinkt nu erger dan het is ;) ) , in normale kleding valt het bijna niemand op, maar ja..een corset is misschien een ander verhaal. Zou dan sowieso custom-made moeten denk ik.

Of zie ik misschien beren op de weg die er heel niet zijn?
pi_104509618
Candaasje, waarom ga je niet gewoon eens passen in een goede winkel? Kunnen ze je ook advies geven.

Audreyoot, ik zie je plaatje niet!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104510767
True, ik zou het alleen zo vervelend vinden als het dan niet lijkt te werken.
(Voor de verkoper die er tijd in steekt, maar ook wel een beetje voor mezelf.)
Toch maar eens doen misschien.....eerst wel even sparen nog ;)
pi_104543967
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn zwaar geschut is vandaag binnen gekomen *O*

[ afbeelding ]
dat ziet er serieus uit , kan je goed mee aan de slag
pi_104543987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:32 schreef Candaasje het volgende:
True, ik zou het alleen zo vervelend vinden als het dan niet lijkt te werken.
(Voor de verkoper die er tijd in steekt, maar ook wel een beetje voor mezelf.)
Toch maar eens doen misschien.....eerst wel even sparen nog ;)
gewoon doen...als je het niet doet zit je altijd met de vraag what if?

als je het wel probeert heb je twee mogelijkheden, het staat goed of niet maar dan weet je het tenminste

en een goed verkoper durft ook nee te verkopen

succes
pi_104550241
Hij's al af :)

Nog niet echt kunnen insnoeren want: ik zit op mn werk :') + hij moet nog ingedragen worden.





pi_104550293
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:07 schreef Audreyoot het volgende:
Hij's al af :)

Nog niet echt kunnen insnoeren want: ik zit op mn werk :') + hij moet nog ingedragen worden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaaf! O+ Ik zou willen dat ik dat zelf kon.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104550435
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gaaf! O+ Ik zou willen dat ik dat zelf kon.
Thnx

pi_104550999
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:07 schreef Audreyoot het volgende:
Hij's al af :)

Nog niet echt kunnen insnoeren want: ik zit op mn werk :') + hij moet nog ingedragen worden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dat ziet er nu al mooi uit...mijn complimenten,

en als het straks goed ingeregen is zal het helmaal uitstekend staan....
pi_104551173
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:31 schreef sijs het volgende:

[..]

dat ziet er nu al mooi uit...mijn complimenten,

en als het straks goed ingeregen is zal het helmaal uitstekend staan....
Thnx :) Ja de baleinen moeten zich even goed kunnen vormen dus even een paar keer aantrekken en steeds wat strakker insnoeren en dan komt het helemaal goed :)
pi_104576811
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:35 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Thnx :) Ja de baleinen moeten zich even goed kunnen vormen dus even een paar keer aantrekken en steeds wat strakker insnoeren en dan komt het helemaal goed :)
als je hulp nodig hebt..............
pi_104576814
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 07:58 schreef sijs het volgende:

[..]

als je hulp nodig hebt..............
Je wordt echt een tikje eng....
pi_104576828
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 08:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Je wordt echt een tikje eng....
valt wel me hoor
pi_104599476
Nee hoor, mijn vriend kan prima snoeren ;)
pi_104610761
quote:
17s.gif Op zondag 20 november 2011 20:00 schreef Audreyoot het volgende:
Nee hoor, mijn vriend kan prima snoeren ;)
des te beter
  zondag 20 november 2011 @ 22:54:55 #79
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_104610868
Ik heb er eentje van http://www.corsets.nl/. Is heel mooie kwaliteit, handgemaakt.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_104611401
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er eentje van http://www.corsets.nl/. Is heel mooie kwaliteit, handgemaakt.
die zien er best goed uit
  zondag 20 november 2011 @ 23:05:35 #81
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_104611566
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:02 schreef sijs het volgende:

[..]

die zien er best goed uit
Yup, zeker gezien de prijs. :Y Het is iemand die het als hobby doet.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_104612006
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Yup, zeker gezien de prijs. :Y Het is iemand die het als hobby doet.
buitenkansje dus..zeker als ze qua maatvoering ook nog goed zitten
pi_104620290
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er eentje van http://www.corsets.nl/. Is heel mooie kwaliteit, handgemaakt.
Valt qua prijs mee. Ik zie dat ze exact hetzelfde patroon als ik gebruik voor de overborst corsetten. Deze is gewoon bij naaipatronen.nl te bestellen en als je een beetje handig bent met een naaimachine zelf te maken :) Je bent dan met 50 euro aan materialen klaar.
pi_104620848
ik vind zo'n corset echt heel mooi.
maar wanneer draag je nu zoiets?
pi_104621037
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Valt qua prijs mee. Ik zie dat ze exact hetzelfde patroon als ik gebruik voor de overborst corsetten. Deze is gewoon bij naaipatronen.nl te bestellen en als je een beetje handig bent met een naaimachine zelf te maken :) Je bent dan met 50 euro aan materialen klaar.
Mja, ik ben niet zo handig helaas. Maar ik vind ze goed geprijsd (en mooi!)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104621638
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:25 schreef loecje het volgende:
ik vind zo'n corset echt heel mooi.
maar wanneer draag je nu zoiets?
Ik draag ze ieder weekend wel bij het uitgaan, wel de wat makkelijker te combineren modelletjes zonder kantjes en frutsels.

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mja, ik ben niet zo handig helaas. Maar ik vind ze goed geprijsd (en mooi!)
Ja dan is dit wel een goede optie :)
pi_104621942
Feestjes etc.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 21 november 2011 @ 11:06:41 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104621966
In combinatie waarmee?
The love you take is equal to the love you make.
pi_104622057
Rokje, spijkerbroek, pantalon, galarok... al naar gelang de gelegenheid.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104622424
dus meer een topje idee(alleen dan mooier) ?
lijkt me wat koud voor nu.
pi_104622510
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:23 schreef loecje het volgende:
dus meer een topje idee(alleen dan mooier) ?
lijkt me wat koud voor nu.
In een discotheek toch niet! (en anders met een jasje erover voor een diner bijv.)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104622645
ik ga nooit uit...
maar lijkt me wel wat voor de kerstdagen. dan wel met een jasje of zoiets.
jammer dat de echt mooie zo duur zijn.
pi_104623403
Ik heb ze meestal aan over een zwarte top, of een jasje erover ofzo. Jeans of rokje ligt eraan, ligt ook een beetje aan de print enzo..
pi_104623462
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef loecje het volgende:
ik ga nooit uit...
maar lijkt me wel wat voor de kerstdagen. dan wel met een jasje of zoiets.
jammer dat de echt mooie zo duur zijn.
Het is dan ook kwalitatief wat beter dan een H&M topje en je doet er erg lang mee he ;)
pi_104623641
er lang mee doen voor iets dat ik 1x per jaar aan heb. daar gaat het verschil niet in zitten denk ik.

een goedkoop corset zit meestal niet lekker. wel eens een gepast maar dat sluit niet goed aan of alles prikt.
pi_104623973
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef loecje het volgende:
er lang mee doen voor iets dat ik 1x per jaar aan heb. daar gaat het verschil niet in zitten denk ik.

een goedkoop corset zit meestal niet lekker. wel eens een gepast maar dat sluit niet goed aan of alles prikt.
Dan of hem vaker aantrekken of het beter niet doen ;)
pi_104624117
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef sijs het volgende:
ik was gisteravond nog op een feestje waar de gastvrouw een heel mooi corset aan had, mooi ingesnoerd en haar decolletee zag er prachtig uit
Offtopic: Manita toevallig? Die heeft idd erg mooie corsetten O+
Ja doei.
pi_104624734
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dan of hem vaker aantrekken of het beter niet doen ;)
maarmaarmaar... het is zo mooi
misschien idd beter wachten totdat ik meer geld te besteden heb en dan een goede kopen.
pi_104633683
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Offtopic: Manita toevallig? Die heeft idd erg mooie corsetten O+
ik zal haar vragen waar ze het vandaan heeft
pi_104666592
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Offtopic: Manita toevallig? Die heeft idd erg mooie corsetten O+
ze had het op de Fantasy Fair gekocht, wist alleen niet meer bij wie
pi_104667510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:05 schreef sijs het volgende:

[..]

ze had het op de Fantasy Fair gekocht, wist alleen niet meer bij wie
Black Planet staat daar met redelijk veel corsetten, hoewel op hun site er niet zo veel te vinden zijn.
pi_104682057
hij was 60 of 70 euro...absoluut niet duur volgens mij, het zag er goed uit

ben zelf er -nog -niet geweest komt nog wel
pi_105706499
Kick. 8-) Ik heb er 1 gekocht vanmiddag. Rood met kant. Heul mooi! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105709274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:54 schreef Ewelina het volgende:
Kick. 8-) Ik heb er 1 gekocht vanmiddag. Rood met kant. Heul mooi! O+
Dat schreeuwt om een foto :D
pi_105716814
Ik vind er wel 1 op een website, maar die styling is werkelijk zo uberlelijk... :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105717078


NB: echt ingesnoerd ben ik hier niet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105717481
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:05 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

NB: echt ingesnoerd ben ik hier niet.
mooi rood corsetje, staat je goed, (ondanks het niet ingeregen zijn)
pi_105718349
Mooi :)
Hai :D
pi_105722628
Mooi O+ !!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105764186
Mooi!
pi_105771834
Mooi Ewelina!
Mijn zwarte onderborst corsetje, niet de beste kwaliteit want maar 1 balein per naad.

pi_105771873
Een vriendin van mij heeft zo'n corset gekocht, staat haar heel mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 21 december 2011 @ 12:19:53 #113
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105861551
Zo eentje had ik gister nog aan.
Maar vroeger vroeg ik mijn moeder of het vriendje om het korset aan te snoeren, maar alleen vind ik het toch wat lastiger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')