abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 november 2011 @ 10:16:04 #1
16874 creno
born this way
pi_104193844
Hét centrale topic over Madonna. Voornamelijk over haar muziek natuurlijk, maar omdat Madonna (1958) vaak veel verschillende dingen tegelijk doet kun je hier ook haar andere bezigheden bediscussiëren.

Body of work:



De geruchten gingen al een tijdje, maar nu is de kogel dan écht door de kerk: Madonna en haar man Guy Ritchie gaan scheiden na een huwelijk die 7 1/2 jaar duurde. Een aparte timing: Madonna zit middenin haar optredens in het kader van haar Sticky & Sweet Tour, die begin september ook in Nederland was neergestreken. Bovendien is haar single Miles Away net uit, die wel heel opportuun over de liefdessituatie tussen haar en Guy gaat...

Het belooft een interessante periode te worden, zowel op persoonlijk vlak als op het gebied van haar inmiddels meer dan 25-jarige carrière, want zo'n scheiding hakt er natuurlijk flink in. Of bikkelt de onverwoestbare Madonna gewoon door?

Vorig topic: Madonna #12: Miles Away

Handige links:

www.madonna.com
www.iconmadonna.com
www.madonnatribe.com
www.drownedmadonna.com
www.madonnalicious.com
www.madonnamad.com
www.madonna.nl
www.madonnaunderground.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 11-11-2011 16:34:06 ]
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 10 november 2011 @ 10:16:38 #2
16874 creno
born this way
pi_104193855

dit zou het dus moeten zijn, de nieuwe singel.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_104194220
Ik heb hem nu vaak gedraaid en word er nog steeds niet blij van. Ik vind het zo'n kinderlijk liedje. Past wel bij de jonge garde zoals Cher Lloyd enzo, maar niet bij Madonna. Als het een voorbode is van hoe het album moet gaan klinken hou ik mijn hart vast.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:41:56 #4
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_104194524
The best!
pi_104195271
Zoals ik in de laatste post van het vorige topic al zei: Ik heb zelden zoiets verschrikkelijks gehoord. En ik méén het. Het heeft het tenenkrommende 'gemaakt hippe' toontje wat me bij andere artiesten die zoiets uitbrengen ook al weg doet zappen. :{

Ik ben in principe geen Madonna-haatster, dát is het niet. Ze heeft veel op z'n minst prima nummers uitgebracht in het verleden, en sommige zaten daar nog boven. Maar dit nummer, en zo'n beetje die hele Hard Candy-cd van een paar jaar terug... laat maar. :{

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2011 11:12:48 ]
pi_104203461
Nicole Roberts beweerd nu dat Madonna haar deuntje heeft gestolen.

pi_104226317
Foutje in de OT, het vorige topic klopt niet ;)
  Moderator vrijdag 11 november 2011 @ 16:34:21 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104251103
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Prego het volgende:
Foutje in de OT, het vorige topic klopt niet ;)
Eens even mijn macht testen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104367119
Kreeg deze vandaag in de mail;

"Madonna tour dates have been revealed for 2012 and she is playing 26 June in Paris, 29 June in Amsterdam and 1 July in London"

Er zullen vast wel meer Europese data zijn.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_104368007
Ik hoorde iets over het Ziggodome?
pi_104369763
Ik hoorde Chiel dat zeggen van Ziggodome.
pi_104381211
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef HuubTuub het volgende:
Kreeg deze vandaag in de mail;

"Madonna tour dates have been revealed for 2012 and she is playing 26 June in Paris, 29 June in Amsterdam and 1 July in London"

Er zullen vast wel meer Europese data zijn.
bron?
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:22:40 #13
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_104405348
mijn mail.

Het is van een vriend die werkt in de muziekbiz en heeft meegewerkt aan de Confessions tour, dus ik vertrouw het wel. Maar zoals altijd is seeing = believing.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_104406826
De seeing is imnmiddels gedaan ^^

Alleen lees ik de Amsterdam Arena en niet de Ziggo Dome.

Wat zou het ook, ze gaat weer toeren ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:13:34 #15
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_104408157
Ziggodome is/wordt toch een formaatje Ahoy, kan mij niet voorstellen dat ze naar een kleinere zaal gaat.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_104775388
MADONNA - LITTLE OBSESSION

RELEASE-DATE: 5 MAART!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_104783118
leuke titel, nu het album zelf nog.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_105088184
13 januari BBC1: Madonna bij Graham Norton! EINDELIJK! _O_
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:05:42 #19
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_105112371
dat kan leuk gaan worden.
De opname is op de 11-01, althans daar lijkt het op, volgens de tickets site voor Graham.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_105133756
Holy Mother F***... Masterpiece is zooooo mooi! High pitch stem, mooie tekst en samenzang en voorzien van strijkers!

http://www.sendspace.com/file/p2dmc1
Nothing takes the past away like the future!
pi_105134803
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:59 schreef Hapertje het volgende:
Holy Mother F***... Masterpiece is zooooo mooi! High pitch stem, mooie tekst en samenzang en voorzien van strijkers!

http://www.sendspace.com/file/p2dmc1
Sorry, the file you requested is not available.
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:44:28 #22
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_105134860
jammer dat deze opname klinkt alsof het met een telefoon is opgenomen.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_105135123
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:42 schreef Prego het volgende:

[..]

Sorry, the file you requested is not available.
http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=1593700
pi_105292766
Madonna - Masterpiece Lyrics
If you were the Mona Lisa
You’d be hanging in the Louvre
Everyone would come to see you
You’d be impossible to move
It seems to me is what you are
A rare and priceless work of art
Stay behind your velvet rope
But I will not renounce all hope

And I’m right by your side
Like a thief in the night
I stand in front of a masterpiece
And I can’t tell you why
It hurts so much
To be in love with the masterpiece
Cause after all
Nothing’s indestructible

From the moment I first saw you
All the darkness turned to light
An impressionistic painting
Tiny particles of light
It seem to me is what you’re like
The “look but please don’t touch me” type
And honestly it can’t be fun
To always be the chosen one

And I’m right by your side
Like a thief in the night
I stand in front of a masterpiece
And I can’t tell you why
It hurts so much
To be in love with a masterpiece
Cause after all
Nothing’s indestructible
Nothing’s indestructible
Nothing’s indestructible
Nothing’s indestructible

And I’m right by your side
Like a thief in the night
I stand in front of a masterpiece
And I can’t tell you why
It hurts so much
To be in love with a masterpiece

And I’m right by your side
Like a thief in the night
I stand in front of a masterpiece
And I can’t tell you why
It hurts so much
To be in love with a masterpiece
Cause after all
Nothing’s indestructible
Cause after all
Nothing’s indestructible
Nothing takes the past away like the future!
pi_105292778
HQ versie is online te vinden! Zoooo mooi!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 7 december 2011 @ 17:27:01 #27
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_105301443
Thanks! gevonden...
could you just [i]not[/i] breathe?
  woensdag 7 december 2011 @ 17:36:00 #28
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_105301786
lijkt eerder een opgepoetste versie, er zit toch een beetje vreemd geluid in de bass.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_105548213
9 juli 2012 Amsterdam Arena.... is nu een gerucht!
Nothing takes the past away like the future!
pi_105618227
Masterpiece is genomineerd voor een Golden Globe! _O_ _O_ _O_

Op naar de oscars!

Ook de geweldige score van Abel Korzeniowski voor W.E. is genomineerd voor een Golden Globe! _O_ _O_ _O_
Nothing takes the past away like the future!
pi_105623732
Last October we revealed that Madonna was set to perform in the Bridgestone Super Bowl XLVI Halftime Show at Lucas Oil Stadium in Indianapolis on Sunday, February 5th 2012.

Madonnarama has just received confirmation that rehearsals for the Super Bowl performance have started this week and that the following songs are currently being considered for the 15-minute performance:

Give me all your Love (with Guests)
Ray of Light
Vogue
Music
Holiday

Read more: http://www.madonnarama.co(...)led-2/#ixzz1gco3PkFm
Nothing takes the past away like the future!
pi_106177333
1. Trust
2. Dangerous Faith
3. Sitting On The Whole World
4. Turn Up The Radio
5. Waving With The Crowd
6. Suspended To The Light
7. Gimme All Your Luvin'
8. Crossed Fingers
9. Birthday Song
10. Reason & Passion
11. Masterpiece
12. Solar Salvation
13. The Darkness Void
14. Revelation

Bang Bang heeft het album niet gehaald.

Bron: Interscope/Live Nation
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:51:44 #33
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_106488814
was er nu ook al een releasedatum of is het nog steeds "maart 2012"?
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_106519697
halverwege maart 2012... Gimme All Your Luvin' wordt vrijgegeven op de radio wereldwijd op 7 februari!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 8 januari 2012 @ 11:12:05 #35
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_106553237
dan ben ik benieuwd hoeveel verschil er zit tussen de leak en de officiële versie.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_106583743
Er zitten meer drums en beats in, het is allemaal een stuk wilder dan de demo!
Nothing takes the past away like the future!
pi_106583761
En Nicki en M.I.A. natuurlijk die yellen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_106583849
Drownedmadonna: even though the melody is not so different from the demo that earlier leaked online, the final version of Gimme All Your Luvin is described harder, with a lot of bass and beats.

Read more: http://www.drownedmadonna.com/#ixzz1iuGHNLQm
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:52:11 #39
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_106648799
als het maar niet zo ellendig gaat worden als zowat iedere track op Hard Candy...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_106690148
OFFICIAL!!! Albumtitel:

M.D.N.A.
Nothing takes the past away like the future!
pi_106696564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef Hapertje het volgende:
OFFICIAL!!! Albumtitel:

M.D.N.A.
is dat echt? :')
pi_106739291
morgenavond op BBC 1, Graham Norton. 23:35
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_106751870
En dan op naar 5 februari: SUPERBOWL!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_106876683
De Golden Globe voor Masterpiece... terecht! _O_
Nothing takes the past away like the future!
pi_106878095
Die gasten die het voorprogramma waarschijnlijk gaan verzorgen zijn tof.

pi_107404552
pi_107445153


quote:
An exclusive 18-track deluxe edition will be available to pre-order ahead of its release, which includes an exclusive remix from the new album. It will be available from Friday, February 3 through to Monday, February 6 only.

During this time period the album will be available for £7.99 and fans will also immediately receive her new single 'Give Me All Your Luvin''.
pi_107454743
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
:9~
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_107551731
Nothing takes the past away like the future!
pi_107705181
Ziggo Dome, 7 juli, 11 februari voorverkoop.

-edit: kaarten voor het Deens concert kosten:

PL1 ¤ 205 (zitplaatsen)
PL2 ¤ 125 (zitplaatsen)
PLU2 ¤1 24 (Golden Circle)
PL3 ¤ 97 (zitplaatsen)
PL3U ¤ 97 (staanplaatsen)
PL4 ¤ 70 (zitplaatsen)
PL5 ¤ 45 (zitplaatsen)

prijzen Ziggo nu ook gevonden:

¤ 175
¤ 125
¤ 99
¤ 95
¤ 85
¤ 45

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 07-02-2012 11:18:17 ]
pi_107707891
Pfoeh afgelopen zaterdag al in de stress voor Lowlands kaarten, deze zaterdag dus weer.. m'n hart! :')

Zouden die Golden Circle kaarten dan 125 kosten?
pi_107710527
YEAAAHH! Heb VIP-tickets via de fanclub gescoord! Early access, dus voor het publiek naar binnen. Eindelijk helemaal vooraan bij Madonna in een kleine zaal! *O*
Nothing takes the past away like the future!
pi_107710559
VIP-kaarten kosten 245 euro!
Nothing takes the past away like the future!
pi_107710581
Verder geen golden circle, alleen staanplaatsen (99 euro)
Nothing takes the past away like the future!
pi_107711131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:11 schreef Hapertje het volgende:
YEAAAHH! Heb VIP-tickets via de fanclub gescoord! Early access, dus voor het publiek naar binnen. Eindelijk helemaal vooraan bij Madonna in een kleine zaal! *O*
Tof! Hoeveel betaalde je daarvoor?

Oh, 245 euro dus? :o
pi_107722695
Ticket+ = staanplaats, aparte ingang voor early access, 2 consumpties, parkeerplaats en 1 merchandise item
Nothing takes the past away like the future!
pi_107726200
Zijn via de fanclub alle soorten kaarten te koop op dit moment? Ik ben geen lid maar zit te twijfelen om het te worden en alvast kaarten te bestellen..
pi_107727857
Ja, van de goedkoopste (47 euro) tot 179 euro beste zitplaatsen. Veldkaarten 99 euro, geen Golden Circle. Wil je vooraan dan moet je in de rij liggen of anders de ticket+ voor 245 euro. Ook te koop via de fanclub!

Heb je een American Express dan mag je donderdag tussen 9 en 10 al kaarten kopen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_107727927
Een live pass om kaarten te kunnen kopen via de fanclub kost 17 euro.

Ik ben gelukkig Lifetime Legacy Member, dus die kosten heb ik me kunnen besparen. Maar je krijgt wel een cadeau voor dat geld ;-)
Nothing takes the past away like the future!
pi_107728223
Dankje voor de info :) Ik hoef niet helemaal vooraan, maar wil het wel een beetje kunnen zien. Ben heel benieuwd naar de zaal, heerlijk dat we niet weer naar de Arena hoeven :D
pi_107729761
Ja, heb Madonna in 2001 in Bercy gezien... was ook lekker intiem!
Nothing takes the past away like the future!
pi_107732584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Hapertje het volgende:
Ja, heb Madonna in 2001 in Bercy gezien... was ook lekker intiem!
Bercy ^O^
pi_107758949
For the last three years it has seemed as if The Queen of Pop was a title we only bestowed on Madonna as an affectionate courtesy for all the work she's put in, and that the real crown was actually now firmly on the head of Lady Gaga (when she isn't wearing a cup, some ham or a fascinator made out of beagles and moon rocks).

At the half-time of a sporting event we can't begin to fathom, Madonna changed the game.

Or more accurately, Madonna used the 2012 Super Bowl to remind everyone that the game is hers and that she is still the best pop star we've got, and any young pretender, no matter how ambitious/creative/deranged, is going to have to work a whole lot harder for a whole lot longer to even get near the ball.

Long gone are the days when the pop world was ruled by giants. Madonna, Michael Jackson and Prince once strode about the Earth performing vast, dazzling, theatrically thrilling, stadium-busting concerts other acts could only dream about (as their accountants pointed to the bank balance and shook their heads).

Now, even our biggest stars seem to exist on a more manageable scale.

"Now, even our biggest stars seem to exist on a more manageable scale"
Certainly pop concerts are still big, flashy, laser-filled, dancified affairs, packed to the popcorn-odoured rafters with costume changes, trap doors, daft props and glitter canons.

But such fripperies are now commonplace, expected and done on the cheap.

That was until Gaga decided it was a perfectly shrewd business move to lose money on a tour - such were her extravagant technical tastes.

PA
Madonna takes it to 'a whole other level'
Yet while Gaga's gigs are a riot of high camp, gore and awe (recently revealed stage plans for the Born This Way tour suggest the action will take place in a castle), Madonna's Super Bowl show was on a whole other level.

We'd go so far as to call it her most inventive and impressive display since 1990's Blond Ambition concerts and the best use of a video floor since the Beijing Olympics.

Most importantly she made several million dollars worth of excessive, advertiser-attracting, attention-demanding spectacle look almost effortless and hugely entertaining. Did you clock that smile during Music?

Madonna genuinely looked to be having the time of her life up there with the hyper-real Nicki Minaj, M.I.A. and her naughty finger, the frat-buffoons LMFAO, the Reverend Cee Lo Green, Roman centurions, cheerleaders, marching bands, and... oh my, we had forgotten what we were missing.

Madonna makes pop fun; now we remember!

Because no matter how fascinating The Haus of Gaga's work is (and we're not bored yet, despite the media saturation), their creative director sure goes a long way to make it seem like a thankless task.

In her interviews she's always keen to stress just how much "hard work" goes into being this otherworldly superstar.

And while we appreciate the extra effort, her job is simply to make some nice pop records, wear daft clothes and emerge from an egg from time to time.

"Her job is simply to make some nice pop records, wear daft clothes and emerge from an egg from time to time"

PA

Gaga doesn't seem to enjoy herself
And yet we don't get the sense Ms Germanotta is actually enjoying herself from the über-serious and often incomprehensible way she discusses her art. To borrow a phrase from an old editor of ours, we don't want to hear the labour pains; we just want to see the baby.

The main difference between Madonna's approach to her work and Gaga's is that Ms Ciconne never makes it feel like a task. Being Madonna is always what Madonna has wanted to do, and it's what she does best. She positively revels in being Madonna. Or at least she used to before the marriage, religion and film directing made her boring.

The first sign that the fun, solipsistic Madonna was back came when she was overheard expressing her disgust at the flowers presented to her by a fan. It was the Madonna of In Bed With Madonna - hilariously callous and particular.

The second sign was when she responded to the media brouhaha about hydrangea-gate with a tongue-in-cheek video begging for absolution (once a Catholic...)

The third indicator that the Queen of Pop was returning to her throne was a literal one: her arrival onto the Super Bowl stage on a colossal, man-pulled chariot - fit for a Cecil B. DeMille directed Cleopatra.

These are good signs.

"What are you looking at?"
When Michael Jackson played the same show in 1993, he pulled off the illusion of darting from one side of the stadium to the other, as if to say, "You think you see me but you don't. I'm elusive. You can't pin me down". By contrast, Madonna's entrance was slow, stately and supremely confident. All eyes were on her as she drawled, "What are you looking at?"

It was the entrance of someone at ease with her self, her stardom and her sense of humour.

And no, we don't think Give Me All Your Luvin' (don't you just hate that spelling?) is going to trouble any 'best songs of all time' charts. Personally, we'd rank it as only our 59th favourite Madonna single, although we appreciate the Daphne & Celeste influence (we'll never forget you, girls).

And judging by the titles on her upcoming album MDNA (that joke isn't funny anymore, is it?) we're not looking at classic songwriting (Gang Bang? Really?)

"And if you think singing live is more important than being spun upside your head by impossibly elastic dancers, then you don't understand pop at all"
But it doesn't matter if these new songs aren't the best songs of her career, because we've 11 previous albums to pick from. There's no shame in trading on past glories if no one else's current glory comes close.

Lady Gaga has made two and a half albums so far, and while she's racked up a few cracking singles, at this point in her career Madonna had given us Holiday, Lucky Star, Borderline, Like A Virgin, Material Girl, Crazy For You and Into The Groove.

There's no comparison.

It seems ludicrous and unfair to Gaga that we even began to consider her worthy of pop royalty so soon. She's achieved an awful lot in a very short amount of time, but let's give it 30 years before we see if Madonna needs to abdicate.

And no, as we're tired of reading in the comments sections of websites, Madonna didn't sing live for the majority of the performance, but then you can't be spun upside your head by impossibly elastic dancers and still hold a note immediately afterwards.

It's one or the other.

And if you think that singing live is more important than being spun upside your head by impossibly elastic dancers, on a night like that, then you don't understand pop at all.

However, for those of you who still think singing is a competitive sport, her rendition of Like A Prayer was all her own live voice and it was faultless.

Touchdown Madonna.
Nothing takes the past away like the future!
pi_107769387
altijd weer die vergelijking van Lady Gaga met Madonna :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:39:57 #68
16874 creno
born this way
pi_107781556
Hoeveel kaarten mag je via de fanclub kopen ? weer maximaal vier ? of mag je er nu wel meer kopen ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_107783163
De staanplaatsen zijn al uitverkocht. De voorverkoop voor American Express kaarthouders is om 9 uur vanmorgen namelijk begonnen!
pi_107786234
Kaarten via American Express zijn UITVERKOCHT! Iedereen succes zaterdag bij de start van de reguliere verkoop!
Nothing takes the past away like the future!
pi_107786263
En Sjimmie... ze hebben een bepaald aantal kaarten beschikbaar voor de fanclub, daarna voor AMEX-kaarthouders en zaterdag gaat de rest (dus ook staanplaatsen) in de verkoop!
Nothing takes the past away like the future!
pi_107786618
Ik was ook al te laat voor de fanclub ;( Zit enorm in de stress voor zaterdag :X
pi_107799147
Ik vermoed een tweede datum op zondag 8 juli. Ze hoeft pas op 10 juli weer in Keulen te zijn namelijk!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:45:45 #74
16874 creno
born this way
pi_107840956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:39 schreef creno het volgende:
Hoeveel kaarten mag je via de fanclub kopen ? weer maximaal vier ? of mag je er nu wel meer kopen ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_107841803
Je mocht er 4 kopen. Helaas is de fanclub presale uitverkocht en gesloten! Maar morgen dus nieuwe kansen. Maar Keulen komt nog in de verkoop (concert 10 juli!) en daar komt nog wel een presale voor!
Nothing takes the past away like the future!
pi_107854323
twee staanplaatsen zijn binnen, early acces is al vol :(

de dame aan de telefoon heeft bevestigd dat er de 8e een tweede concert is!
pi_107854326
Oooh wat een DRA-MA dat ticketmaster.. maar ik heb een staanplaats gescoord *O* *O*
pi_107854361
Pff, ik had twee goedkope kaarten te pakken en toen werd ik er bij de betaling uitgegooid, nu zijn er alleen nog maar kaarten voor ¤ 175, en dat vind ik echt te duur...
pi_107854465
Volgens mij is het nu helemaal uitverkocht. Ik zou bij de computer in de buurt blijven voor de 8e, extra data gooien ze altijd direct in de verkoop.
pi_107854466
Opeens waren er weer tickets beschikbaar op de site :?

Twee staanplaatsen gescoord iig.
pi_107854510
ik heb ze even teruggebeld, ze weten nog niet wanneer de 8e in de verkoop gaat :')
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:44:34 #82
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_107854591
yeah!!! heb tickets... *O* *O*

vak 203
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_107854610
Ik ben erbij!! *O* Staanplaats gescoord! *O* was een enorme stress maar ik was op tijd!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_107854627
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oooh wat een DRA-MA dat ticketmaster.. maar ik heb een staanplaats gescoord *O* *O*
Idd drama, vond het postkantoor beter. Good old times!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:46:47 #85
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_107854635
haha mijn hart is nog steeds op hol geslagen..wat een stress!! :D
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_107854671
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:46 schreef mike_hunt het volgende:
haha mijn hart is nog steeds op hol geslagen..wat een stress!! :D
Hier ook stress, wanneer krijg je je kaartje eigenlijk heb zo snel besteld :@
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_107854708
Heb je via postbezorging? Ik krijg ze meestal di/wo daarop.

Pff ik krijg eigenlijk nu pas last van stress met terugwerkende kracht :@
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:50:50 #88
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_107854711
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:48 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Hier ook stress, wanneer krijg je je kaartje eigenlijk heb zo snel besteld :@
ik heb ze uitgeprint. heb ze besteld via ticketmaster, moest als de sodemieter meteen een account aanmaken en via dat account heb ik ze geprint. wat een stress. Vroeger lag ik altijd een nacht voor het postkantoor, maar met deze temperaturen. LOL
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_107854809
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:50 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ik heb ze uitgeprint. heb ze besteld via ticketmaster, moest als de sodemieter meteen een account aanmaken en via dat account heb ik ze geprint. wat een stress. Vroeger lag ik altijd een nacht voor het postkantoor, maar met deze temperaturen. LOL
Ik heb nog niks in me e-mail..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_107854858
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:55 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik heb nog niks in me e-mail..
Duurt 10 minuten ofzo
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:59:09 #91
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_107854868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:55 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik heb nog niks in me e-mail..
heb je wel een ordernummer gekregen?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_107854874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:58 schreef Writersright het volgende:

[..]

Duurt 10 minuten ofzo
Had ik allang moet hebben,had het kaartje gekocht rond 10.18
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_107854881
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

heb je wel een ordernummer gekregen?
Ja
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_107854902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Had ik allang moet hebben,had het kaartje gekocht rond 10.18
Als je bent ingelogd even bij je transacties kijken, daar kun je ze ook vinden als het goed is
pi_107854937
tickets voor de 8e gaan pas de 18e in de verkoop :(
pi_107854964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Als je bent ingelogd even bij je transacties kijken, daar kun je ze ook vinden als het goed is
Ja, daar is het! Pfff, weer stress! Eerste keer via internet en dan ook nog eens alleen :(
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_107855047
wij waren met twee maar oh man wat een stress :')
ik heb maar 2 keer hoeven bellen trouwens
pi_107855071
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef Prego het volgende:
wij waren met twee maar oh man wat een stress :')
ik heb maar 2 keer hoeven bellen trouwens
Ik heb echt vaak geprobeerd te bellen, kwam er niet doorheen
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:08:00 #99
16874 creno
born this way
pi_107856159
Ik ga ook :D *O*
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_108038924
Yesss... ook kaartjes voor 8 juli, vak 102, rij 1! Was er zo'n beetje als eerste door bij de voorverkoop van de fanclubkaarten! Iedereen die kaartjes gaat kopen zaterdag, succes!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:13:22 #102
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108078385
Zag net dat ze op 30 juni in Berlijn staat en ben dan toevallig al daar voor wat anders.

Beetje suf: had vanochtend al een mailtje gekregen van eventim, maar verder niet op gelet. Bleek de voorverkoop om 09:00 te starten... Half uurtje terug mail aan het opruimen en toen zag ik dat het de 30e juni was. WTF, snel kieken en alsnog 2 kaarten kunnen scoren *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_108470980
GIRL GONE WILD: DE NIEUWE MADONNA!

Nothing takes the past away like the future!
pi_108473382
Nothing takes the past away like the future!
pi_108482602
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef Hapertje het volgende:
GIRL GONE WILD: DE NIEUWE MADONNA!

allemachtig :')
pi_108795532
Op Perez Hilton is een stukje van I'm Addicted te horen, dat klinkt al een heel stuk beter! Girl Gone Wild is een beetje simpel maar vind het eigenlijk best een leuk nummer.
pi_108800436
Waar Madonna in mijn ogen ooit een muzikale heldin was, iemand die altijd vernieuwend en spraakmakend was, lijkt ze nu meer iemand die niks anders doet dan de trend volgen.

Give me all your luvin' en ook het net gepostte Girl Gone Wild, dat is toch geen materiaal voor een grote naam als Madonna.

Het doet me eerder denken aan een nummer van een of andere DJ dat gewoon wordt ingezongen door een onbekend zangeresje, waarvan meestal de naam niet genoemd wordt. Omdat het nu ingezongen is door Madonna wordt de DJ niet genoemd, maar de muziek is hetzelfde.

Ik vind 't zonde...
pi_109308468
Zojuist MDNA eindelijk gehoord en.... DAMN DAMN DAMN.... HOT!!! Wat een knaller! Wat een dansplaat, wat een parels van ballads, wat een energie.... topklasse!!! Grammy written all over it! Ze is nog steeds de Queen of Pop! Met grote voorsprong... bow bow bow to the queen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_109313007
Geweldig album idd _O_

Ik had in plaats van GMAYL een of ander Bollywood nummer er tussen staan, maar daar werd ie alleen maar beter van :')
pi_109329709
Lekker album!!!
Gang Bang O+
I'm Addicted O+
Some Girls O+
I Don't Give A O+
Love Spent O+

I'm A Sinner :N
pi_109335215
I Don't Give A met Nicki Minaj word de derde single
pi_109345859
Klopt het dat Madonna's nieuwe album morgen voor het eerst te koop is in Nederland?
pi_109346989
Ja, dat klopt... en koop m maar gewoon, negeer de singles... het is een geniaal album!
Nothing takes the past away like the future!
pi_109347948
Dat zie ik nog wel, aangezien ik doorgaans niet naar Madonna's muziek luister. Weten jullie toevallig ook wat de dresscode, Superbowl, met het album te maken heeft? :@ Toch niet alleen omdat ze bij de Superbowl heeft opgetreden?

[ Bericht 7% gewijzigd door Ezell op 22-03-2012 00:44:34 ]
pi_109348482
De eerste single was een ode aan cheerleaders...en het optreden... de rest van het album heeft er weinig mee van doen ;-)
Nothing takes the past away like the future!
pi_109348624
Aha, bedankt! Ik ben echt een leek als het om Madonna gaat.
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:58:13 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_109353020
De GGL video, beetje groter mooier beeld dan YouTube: Madonna dances in chains in new 'Girl Gone Wild' video - watch.
pi_109360826
Het album geluisterd, staan leuke nummers op. SOmmige nummers zijn echt tenenkrommend. Meeste nummers hebben een lekkere beat, maar niet echt Madonna. Hadden ook door Britney Spears gezongen kunnen worden of zo.
pi_109364088
Het is juist Madonna die refereert aan de oude Madonna van alle gradaties.... zo goed!!!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:15:43 #122
16874 creno
born this way
pi_109368380
Girls gone wild:

Celebration, Vogue, Lady Gaga, Beyonce, Cindy Lauper,

I love it
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:41:19 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_109369507
Ja, Madonna zou de hoge hakken bij de mannen van Lady Gaga's Alejandro hebben gestolen. Ik heb dat nu een paar keer gelezen. Het moet niet gekker worden.

Maar goed, ze heeft de gays enkel weer opgetrommeld.

  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:00:10 #124
16715 Mylene
*schatje*
pi_109498547
Wat een feest is MDNA!!! Op de dag van release begon de zon te schijnen en werd de lucht hemelsblauw... de lente begon! Hoe passend met dit zomerse dansjuweeltje!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_109516561
O+
  maandag 26 maart 2012 @ 14:24:43 #127
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_109529500
reactie op Mylene:

Van Gaga gestolen? En Gaga weer van Kazaky


:D



Ze spelen allemaal leentje buur. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door mike_hunt op 26-03-2012 15:45:16 ]
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  maandag 26 maart 2012 @ 14:36:50 #128
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_109529890
Ik vind het album vreselijk. Nou ja, vreselijk..ik bedoel Madonna onwaardig.... De beats zijn lekker! (soms wat overgeproduceerd, maar goed) maar die lyrics...jezus...zijn ze geschreven door een 10 jarig meisje?... Vind het allemaal simpel..(Superstar)

Girl gone wild, Turn up the Radio en de so-so GAYL zijn lekker...De rest van de nummer zijn wel aardig, misschien door een paar keer te luisteren dat ze ook wel lekker worden.

Ik mis de sterke lyrics van vroeger, zoals op albums van Bedtime Stories, Erotica, American Life etc...
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_109847038
ik zie Some Girls best als openingsnummmer voor de MDNA-tour.
Stiekem vind ik Nicky Minaj best lekker op I Don' Give A
wat is B-day Song eigenlijk voor een bagger? :')
Girl Gone Wild vind ik vreselijk, dat eyeyey werkt voor mij niet
Beauiful Killer O+
pi_109909057
Gang bang wordt de opener volgens mij!!!

Al zie ik het liefst Turn Up The Radio als opening! Meteen opzwepen die zaal ;-)
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:10:58 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_110287464
Madonna nogal negatief in het nieuws de afgelopen dagen. De Telegraaf heeft het ook opgepakt: Madonna uit de gratie.

Volgens mij valt het allemaal wel mee. Het draait niet alleen om de VS.
pi_110289264
Wat een amateuristisch stukje journalistiek. Er zijn inmiddels 1 miljoen exemplaren verkocht van MDNA, en ze staat over heel 2012 op nummer 2 van best verkochte cd's wereldwijd!

Daarnaast zou ze een uit frustratie een taart in het gezicht van haar manager hebben gegooid. Dat filmpje staat overal op internet... ze zijn aan het dollen, omdat ze niet wist dat ze op nummer 1 stond omdat ze zo hard moest werken van haar manager!

Feit blijft dat muziekcritici het album hebben geprezen. Zie jij critici die hun woorden terug nemen.... my god, wat een riooljournalisten bij die Televaag... nog erger dan we al dachten!
Nothing takes the past away like the future!
pi_110643649
Wat verwacht je van de telegraaf :')

Madonna weet verdomd goed dat platen verkopen tegenwoordig moeilijk is en 'niet veel' opleverd, vandaar ook die tournees van meer dan een jaar... Lady Gaga heeft dat ook begrepen.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:15:54 #134
16715 Mylene
*schatje*
pi_112135708

Ik las al hier en daar geruchten, dacht wat een onzin, maar ze heeft het dus echt gedaan. Ik stond wel even te kijken.
pi_112150984
Er is zo veel meer uitgelekt, repetities van Gang Bang, Erotica, Like a Prayer, Give Me All Your Luv, Masterpiece etc

Born This Way gaat erg goed samen met Express Yourself trouwens.
pi_112232271
Ik heb er echt zin in *O* Haar vorige concert was m'n eerste keer Madonna en dat vond ik stiekem een beetje tegenvallen (hoewel ik het geweldig vond om haar te zien), maar volgens mij vonden veel mensen dat gewoon een mindere tour. Als ik nu die previews van de Israelische tv zie (die allemaal krampachtig van youtube worden gehaald :') ), en met zo'n setlist kan het niet anders dan geweldig worden! Ik ga denk ik nog op zoek naar een kaartje voor de zondag..
pi_112324861
Heb je de videos op YT van gisteravond al gezien?

Ik heb er ook zin! Wij gaan de 8e!
pi_112325315
Ja ziet er gaaf uit, al wil ik er ook weer niet teveel van zien dus ik klik een beetje krampachtig door de nummers heen :') Ik heb inmiddels ook kaartje voor de 8e, zaterdag staan en zondag zitten :)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:05:58 #141
123170 alors
zlata1234
pi_112678244
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juni 2012 @ 02:04:21 #142
16715 Mylene
*schatje*
pi_112683473
Wat ik jammer vind aan deze tour is dat Madonna wel heel erg leunt op het playbacken. Een beetje is niet erg, maar ze maakt het nu wel erg bont. Gebruik dan een backtrack en zing daar dan overheen af en toe live.
pi_112699724
Deze tour zingt ze meer dan ooit live! Zelfs Girls Gone Wild en Vogue zijn live.... dus ik snap niet waar je het over hebt!
Nothing takes the past away like the future!
pi_112701303
Ik snap het ook niet helemaal. Heb je niet de TV-opnames zitten kijken Mylene? dat zijn qua zang inderdaad geen live-opnames.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:53:24 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_112702362
Ja, dat zal het zijn :D.

Maar goed, ik ben niet de enige die het is opgevallen als ik zo op het forum van o.a. madonnalicious lees. Als het live zou zijn, zou bijvoorbeeld GGW of Gang Bang niet exact hetzelfde klinken in de steden die ze tot nu toe heeft aangedaan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:19:00 #146
16874 creno
born this way
pi_112816095
Lady Gaga gaf commentaar op het "express yourself/born this way" nummer uit de tour van madonna. Een van de danser van Gaga (een groot fan van Madonna) deed hetvolgende:

<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_112842634
Ik was vroeger echt zo’n superfan. Niks meer van over.
Wat een zuur oud wijf zeg, bah. Ze heeft een gemene, koude uitstraling gekregen en komt nergens meer sympathiek over.
Album ging wel, maar is verre van een tijdloze klassieker zoals ze ze vroeger maakte. De tour sla ik (voor ’t eerst) over. “Ik ben duur omdat ik het waard ben” – Dat bepaal ik zelf wel. :).
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:53:25 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_112845354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef Mylene het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van Lady Gaga Gellarboy?
Ik vond The Fame een leuke popplaat en The Fame Monster een klein meesterwerkje. Born This Way vond ik een nogal een chaotische lawaaiplaat, complete misser. Ben geen fan van haar ofzo, maar als artiest heb ik van haar een stuk positiever beeld dan van Madonna tegenwoordig. Ze is zo bezig met haar fans vertellen dat ze hun bullies kunnen overwinnen en dat underdogs mooi en supersterren zijn. Kan me voorstellen dat jeugd daar veel steun aan heeft. Ik vind haar echt een idool, zoals dat er in jaren niet meer geweest is. Iemand die vanuit het niets gekomen lijkt te zijn en voor enorme massahysterie zorgt onder jongeren. Ze zal heus wel dingen jatten enzo, maar who doesn’t? Alles is al eens gedaan in de pop. Behalve vleesjurken dragen misschien. :) Ja, ik vind haar wel lachen. En jij?
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:59:09 #150
16715 Mylene
*schatje*
pi_112849379
Ik vind dat ze wel een paar leuke nummers heeft gemaakt, maar verder heb ik er niet veel mee. Ik stoor me eigenlijk meer aan een deel van haar fans die doen alsof alles wat Lady Gaga doet niet eerder is gedaan en ze uniek is. Of het beschuldigen van andere artiesten van kopieergedrag. Omgekeerde wereld.
pi_112854972
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef Mylene het volgende:

Ontopic: hier de vrijwel gehele show:

Ah volgens mij wordt dit m'n uitzicht op de 8e :P (met of zonder billen)
pi_112888893
Ik heb er zo'n zin in!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_112892561
Ik ook *O* Ik schrok net toen ik op de kalender keek, hoe snel het al is! En die hele Ziggo Dome is nog niet eens open :P
pi_113418603
Hoelang duurt zo'n concert eigenlijk gemiddeld?
pi_113420241
Het concert duurt geloof ik 1 uur en 50 minuten. De vraag is eerder hoelaat ze begint :P
pi_113426483
Eigenlijk begint ze standaard om 22.15 uur... maar dat waren studioconcerten... kan met het licht te maken hebben. Daar hebben we in de Ziggodome geen last van. Na Berlijn weten we het, want dat is ook binnen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_113426492
Oh ja... ik kan niet wachten!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_113495330
Over 10 dagen dagen! En voor sommigen nog maar 9 ;)
  donderdag 28 juni 2012 @ 05:43:32 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_113497107
Zaterdag naar Berlijn.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_113525788
Cool Matthijs!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_113527503
Om alvast in de stemming te komen:


:D _O-
pi_113547214
Damn, ik zou die lui echt wegmeppen!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_113574712
Alsof je dat hoort tijdens het concert :')
  zondag 1 juli 2012 @ 15:26:33 #164
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_113630059
Goeie show, maar wel weinig bekende nummers, vond ik. Of bekende nummers in een ander jasje.
Ben dan ook geen Madonnafan :P
Decor is wel echt uebervet _O_
Om 8 uur begon die Solveig knakker met zn voorprogramma. Duurde tot een uur of 9.
Madonna begon net na tienen en ging door tot twaalf uur.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 1 juli 2012 @ 23:03:07 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_113652096
Paar foto's en filmpjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_113652926
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:26 schreef matthijst het volgende:
Goeie show, maar wel weinig bekende nummers, vond ik. Of bekende nummers in een ander jasje.
Das jammer!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_113657636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:59 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dat ze wel een paar leuke nummers heeft gemaakt, maar verder heb ik er niet veel mee. Ik stoor me eigenlijk meer aan een deel van haar fans die doen alsof alles wat Lady Gaga doet niet eerder is gedaan en ze uniek is. Of het beschuldigen van andere artiesten van kopieergedrag. Omgekeerde wereld.
Als je goed zoekt (of ongelukkig bent) kun je dergelijke fans voor bijna elke artiest wel vinden denk ik. En hoe populairder de artiest, hoe meer je 't ziet.
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:02:15 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_113769618
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als je goed zoekt (of ongelukkig bent) kun je dergelijke fans voor bijna elke artiest wel vinden denk ik. En hoe populairder de artiest, hoe meer je 't ziet.
Het is ironisch dat Lady Gaga het heeft over treiteren terwijl haar fans (een deel ervan) de grootste pestkoppen zijn. Het is gewoon misselijk wat je leest op YouTube en anti-Madonna site's opgericht door Little Monsters. Madonna die aids heeft verspreid door haar SEX boek. Vreselijk dingen over haar kinderen.
Lady Gaga wordt ook omgeven door mensen die anti-Madonna zijn en dat ook laten blijken. Haar maatje en persoonlijke fotograaf Terry Richardson is zo'n idioot die maar blijft doorgaan op haten Madonna.

Lees hier meer, spijker op de kop: open letter to Lady Gaga

Dit is ook gemaakt door die Terry Richardson.

pi_113795808
Ik zie in dit topic geen Lady Gaga fans piepen over Madonna. Ik zie in het Gaga topic wel mensen uit dit clubje Gaga-is-een-eendagsvlieg-achtige dingen roepen. (lekker boeiend ook)

Onderaan de streep is het een pot-ketel verhaal.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:03:47 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_113804882
Ik heb de mensen die voor Madonna werken zich niet zo minderwaardig en misselijk horen uitlaten over Lady Gaga. Als je de mening hebt dat pestkoppen moeten worden aangesproken op hun gedrag, laat haar dan zelf het goede voorbeeld geven door haar team erop aan te spreken. Dat geldt ook voor haar fans. Het is niet alleen Madonna die bergen met stront over zich heen krijgt, maar ook andere artiesten. Enkel omdat ze eerder waren met een bepaalde creativiteit. Zoals Grace Jones, Róisín Murphy, Bette Midler en Kylie Minoque.

Dat Lady Gaga nu het slachtoffer uithangt is onterecht. Moet je maar niet liegen over dat Madonna in een e-mail haar goedkeuring had gegeven voor Born This Away. Actie is reactie moet Madonna gedacht hebben.

Al ben ik het totaal niet eens dat Madonna zich tot het niveau van de Lady Gaga en haar mensen verlaagt door de mash-up van Express Yourself en Born This Away tijdens haar tour. Het komt wanhopig over. Alsof ze zich bedreigd voelt. Wellicht is dat ook wel zo. Maar laat je dan niet kennen. Het is ook alleen voer voor de pers die toch al anti-Madonna is. Een hele domme zet. En de uitvoering is ook nog eens tenenkrommend.
pi_113806223
Denk je dat die sterren zelf (en dan met name de Icequeen of Pop) hier net zo van wakker liggen als de fans? Ik betwijfel dat ten zeerste namelijk. Het is lekker weer, ga iets leuks doen ofzo.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_113809941
Maarre als ik het zo hoor duurt het concert tot ca 12 uur?
pi_113810145
Zoiets zal het wel worden ben ik bang, ik heb m'n prive taxi's al geregeld...
pi_113815024
Ik heb bij de fanclub Golden Triangle-plaatsen gewonnen! AAAGGGGHHH!!!! FUCKING COOL!
Nothing takes the past away like the future!
pi_113815298
Supergaaf joh, gefeli!! Heb helaas geen mail...
pi_113826488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:58 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb bij de fanclub Golden Triangle-plaatsen gewonnen! AAAGGGGHHH!!!! FUCKING COOL!
jaloers *O*
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:27:58 #177
16715 Mylene
*schatje*
pi_113859040
quote:
Hotter than her daughter?

Van achter lyceum, van voren museum? Gordon, inspirerend presentator van de succesformule Hotter than my daughter vindt dat Madonna (53) natuurlijk sexyer is en mag zijn dan haar 16-jarige dochter Lourdes. De strenge blikken die hij in zijn tv-show normaal laat gaan over onbedekte lichaamsdelen van vijftigers zijn nu bewonderend. „Haar lijf is van voren en achteren goed. Madonna is een van de zeven wereldwonderen.”

De queen of pop staat aanstaand weekend in Ziggo Dome en kan dus in elk geval de goedkeuring van de grootste criticaster van Nederland wegdragen. De discussie over of de sexy outfits waarin zij over het podium kronkelt nu wel of niet de toets der kritiek kunnen doorstaan is evenwel losgebarsten. „We hebben in ons land net zo’n vrouw”, vervolgt Gordon, „Patricia Paay. Haar vergeef ik ook alles. Ik heb normaal wel aan de lopende band schaamtemomenten als iemand zich niet naar haar leeftijd kleedt. Op haar 50e verjaardag heb ik bijvoorbeeld mijn vroegere manager Xenia Kasper aangeraden vanaf dat moment af te zien van ultrakorte rokjes. Dat was geen stijl meer.”

Mooimaker

Mooimaker Mari van de Ven gaat zondag naar Madonna: „Zij ademt seks. Hoe oud ze ook is. Door de hele hofhouding van kritische stylisten om zich heen blijft het kunnen. Madonna laat Lady Gaga nog altijd in haar schaduw.”

„Het knappe van Madonna is”, zegt collega Leco van Zadelhoff, „dat ze, wat ze ook aantrekt, nooit pathetisch wordt. Ze is een fenomeen. Bovendien is er een verschil tussen de extraverte podiumpersoonlijkheid en de moeder. Je ziet haar op straat net zo gemakkelijk beschaafd in een Stella McCartney jurkje lopen met Lourdes als sekssymbool. Zij durft ook kritisch naar zichzelf te kijken. Het spiegelbeeld van Madonna wordt op het podium af en toe flink geholpen door zeg maar figuurlijke glassex. De plastisch chirurg is haar beste vriend. En trainen en goed eten houden haar buik en armen mooi. Ik heb er diep respect voor.”

Michou Basu, modegeweten van onze krant vertelt dat de popkoningin tegenwoordig op het podium wel vaak handschoentjes draagt. „Gerimpelde handen verraden leeftijd en zo werkt zij dat speels weg. Ze weet precies wat ze doet. Petje af, hoor. Ook voor het feit dat ze jonge ontwerpers een kans geeft. Jeremy Scott, Alexander Wang. Ik verheug me op het concert. Ik hoorde dat er af en toe geplaybackt wordt. Het kan me niet schelen. Het geheel zal eruitzien als een gelikte videoclip.”

Imagostyliste Dyanne Beekman gelooft dat de 16-jarige Lourdes, die Madonna’s modegevoel ongetwijfeld erfde, zich in de komende jaren zal ontwikkelen. „Nu loopt ze nog in de voetsporen van haar moeder, maar die eigen stijl komt eraan.”

Bastiaan van Schaik: „Madonna wisselt de rol van megaster en moeder goed af. Over tien jaar zal ze er geen moeite mee hebben dat haar dochter hotter is dan zij.”
bron

Af en toe geplayback? Zeg maar gerust veel hoor. Nogmaals, af en toe vind ik niet erg, maar ze steunt nu wel erg op playbacken (Vogue) en pre-recorded zang. In Berlijn zong ze nu af en toe voor het eerst over o.a. Gang Bang heen (makkelijke stukjes) wat te horen was omdat het niet synchroon liep.

Maar goed, deze tour vind ik helemaal niets. Nog erger dan Sticky & Sweat wat tenminste nog een hoogtepunt had (Like A Prayer). Het album vind ik ook ruk. Het is gemaakt onder tijdsdruk.

Die wereldtournee van Lady Gaga is ook slaapverwekkend saai met dat stomme kasteel.
pi_113860712
Come on, de opening met Girl Gone Wild alleen al is weergaloos!
Nothing takes the past away like the future!
pi_113895085
Ik zie dat het op beide dagen nog niet uitverkocht is. Niet heel vreemd natuurlijk, met prijzen tussen de 45 en 175 euro!!! :o
Maar het lijkt me wel heel tof om Madonna eens live te zien. De opening van deze tour ziet er op youtube ook gaaf uit.
pi_113944617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:23 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

jaloers *O*
Ik heb ze gewonnen in de rij, helemaal geweldig was het!!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_113959657
Cool he?! Tijdens de soundcheck sta je gewoon face to face met haar.... wat is ze toch een gaaf wijf!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 9 juli 2012 @ 13:34:30 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_113965555
quote:
Madonna memorabel in Ziggo Dome

AMSTERDAM - Met veel theater, dans en acrobatiek bracht Madonna zaterdagavond een memorabele show in de Ziggo Dome. De Queen of Pop eiste haar troon weer op.

Hare majesteit begint in Amsterdam weliswaar ruim een uur te laat, na een theatrale opening met monnikengezang zet Madonna meteen de toon. Zwaaiend met een mitrailleur tegen een kerkelijke achtergrond, dansend op hoge bewegende podiumdelen op de klanken van Girl Gone Wild, harde pistoolschoten tijdens Revolver en Gang Bang, het publiek wordt het eerste kwartier bijna letterlijk omver geblazen.

Wat volgt is een twee uur durend spektakel waarin de 53-jarige material girl haar reputatie meer dan waar maakt. Als koorddanseres tijdens Hung Up, als stoere rockchick op gitaar (I Don't Give A *), als stripper of als disco queen, het is een ware exercitie van talent die perfect past op het smetteloze geluid van de gloednieuwe Ziggo Dome.

Uiterlijk vertoon

Tussendoor veel uiterlijk vertoon, religieuze symbolen en de van Madonna bekende speech voor meer tolerantie. Maar ook een sneer naar 'aartsrivaal' Lady Gaga, wiens nummer Born This Way ze verwerkt in Express Yourself, waarna ze de woorden "she's not me!" scandeert.

Ophef

Madonna's MDNA-tour zorgt zo al maanden voor ophef. Wellicht om de tegenvallende albumverkoop wat te verdoezelen komt de zangeres regelmatig in het nieuws met opvallende of soms bizarre feiten. Meest recent zijn de uithalen naar Lady Gaga, maar ook het geweld en (opzettelijk) vertoonde lichaamsdelen tijdens haar shows; een tepel in Istanbul, de billen bloot in Rome, het gonst door Europa. En dan was er eerder dit jaar ook het nieuws dat Madonna haar kleedkamer na elke show laat reinigen om geen dna achter te laten -wie heeft het nog over de muziek?

Pikant

Ook in Amsterdam toont ze uitgebreid haar billen tijdens Human Nature, onderdeel van een pikante stripshow. Gevolgd door het hoogtepunt van de avond, een sobere, op piano begeleidde versie van Like A Virgin.

Want verder is de muziek overal onderdeel van een act; een paar van haar grootste hits komen slechts in flarden voorbij, de uitzinnige decors, talloze outfits (inclusief een nieuw model van de bekende puntbeha tijdens Vogue), dansroutines en acrobatiek trekken meer aandacht.

Maar de Queen of Pop heeft er recht op; Madonna heeft deze extravagante vorm van popshows bijna eigenhandig uitgevonden, zoals het choqueren van haar publiek ook een rode draad in haar carrière is, artiesten als Lady Gaga en Rihanna volgen slechts in haar pad.

Fenomeen

Zo blijft Madonna een fenomeen. Muzikaal niet meer zo trendsettend als die nieuwe generatie zangeressen, op het podium is ze nog altijd indrukwekkend. Alsof de oude furie nog eens van zich af wilt bijten. Zondagavond slaat ze nog een keer toe in een nu al goed ingewerkte Ziggo Dome.
bron

quote:
Madonna niet scheutig met klassiekers in Ziggo Dome
AMSTERDAM - Tijdens haar MDNA Tour deed Madonna zaterdagavond voor het eerst de Ziggo Dome in Amsterdam aan. Het bleek een hele happening.

De show van Madonna mag rustig een visueel spektakel worden genoemd, met talloze videobeelden, dancers, decorstukken, fraaie graphics, zwevende muzikanten en een ingenieus transformerend podium. Madonna’s concert is het eerste grote multimediale popconcert in de Ziggo Dome.

De nadruk ligt tijdens deze tournee op nummers van het nieuwe album MDNA. Ongeveer de helft van de setlist wordt in beslag genomen door de recente nummers, terwijl de andere helft bestaat uit oud werk van hitalbums als Like A Prayer en True Blue.

Toch is Madonna niet heel scheutig met haar popklassiekers tijdens deze tournee, al staan Papa Don’t Preach, Express Yourself, Vogue en Like A Prayer wel op prominente plekken in de show ingedeeld. Een aantal nummers komt enkel op video voorbij, zonder dat er ook maar iets live wordt uitgevoerd.

Compenseren

Madonna's livezang is overigens goed te onderscheiden van de nummers die ze playbackt, want die is verre van geweldig. Dat compenseert ze met uitstekende choreografie en talloze verkleedpartijtjes. Het maakt ook eigenlijk niet zoveel uit wat ze doet, ze kan niks fout doen voor haar fans.

Tenminste, op show-technisch vlak. Het popicoon wordt door een groot deel van het publiek uitgejoeld wanneer ze tegen de mensen in het Golden Triangle-gebied zegt dat dat haar "echte fans" zijn. Een pijnlijk moment op een verder vlekkeloze avond.

Gewaagd

Hoewel haar shows meer weg hebben van een lange videoclip dan van een liveconcert, staat Madonna op creatief vlak nog altijd op eenzame hoogte. Een aantal maal maakt ze wel een paar gewaagde muzikale keuzes, zoals een compleet verbouwde versie van Open Your Heart met de Baskische groep Kalakan.

De nummers van MDNA zijn weliswaar prima voer voor op de dansvloer, live komen ze niet echt goed tot hun recht. Alleen al daarom dus een uiterst gewaagde keuze van Madonna om hier een groot deel van haar prachtige show omheen te bouwen. Er gaat toch nog altijd niets boven haar oude werk.
bron
pi_113986939
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:08 schreef Hapertje het volgende:
Cool he?! Tijdens de soundcheck sta je gewoon face to face met haar.... wat is ze toch een gaaf wijf!
Jaa het was MEGA. Wilde gister ook gaan gewoon met hetzelfde bandje maar ik hoorde dat ze een andere kleur gingen gebruiken anders was ik nog een keer gegaan!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_114004440
Ga het vandaag in Keulen weer proberen, heb Early Access. Over een uurtje op pad... zenuwachtig!
Nothing takes the past away like the future!
pi_114040636
Wi
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:21 schreef Hapertje het volgende:
Ga het vandaag in Keulen weer proberen, heb Early Access. Over een uurtje op pad... zenuwachtig!
Ben benieuwd!!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_114047491
Ik stond weer in de Golden Triangle.... nu in de punt van de driehoek.... wow.... zat ze bij Papa Don't Preach ineens voor me...... waanzinnig!
Nothing takes the past away like the future!
pi_114060754
quote:
Was eigenlijk voor een ander koppel bedoeld -O-
pi_114084341
Na 3x is het MDNA-avontuur voorbij.... wat een waanzinnige show! Na 22 jaar is Blond Ambition eindelijk verslagen!!! Long live the Queen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_114086466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Hapertje het volgende:
Na 3x is het MDNA-avontuur voorbij.... wat een waanzinnige show! Na 22 jaar is Blond Ambition eindelijk verslagen!!! Long live the Queen!
Jaaa... waanzig heb je nog mooie foto´´s?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juli 2012 @ 21:57:09 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_114173602
AMSTERDAM -
Madonna's nummer Vogue uit 1990 is onderwerp van een plagiaatkwestie. Platenmaatschappij VMG heeft de zangeres aangeklaagd voor het gebruik van de compositie Love Break uit 1977.

Dit meldt showbizzwebsite E!Online. De platenmaatschappij stelt 22 jaar nadat het nummer uitgebracht werd dat delen uit Love Break bewust gekopieerd en in de hit Vogue verstopt zijn. Muziekproducer Richard Pettibone zou hiervoor verantwoordelijk zijn. De man werkte aan verschillende versies van Love Break en knutselde later aan het nummer van Madonna.

Het muziekbedrijf dringt aan op een schadevergoeding. Madonna heeft nog niet op de beschuldigingen gereageerd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_114357378
BREAKING!!!

Madonna geeft intiem optreden in Olympia Theatre op 26 juli. Aantal mensen in publiek: 2700. Locatie: Olympia Theatre in Parijs!

ONE NIGHT ONLY!!!!

Praying for tickets!!!

MADONNA UNPLUGGED.... EINDELIJK!!!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:15:47 #193
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_114358366
Unplugged?
Krijg je oordopjes bij?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_114372230
Hahaha.... je kan roepen wat je wilt: ik heb kaarten!!! *O*
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:48:49 #195
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_114373298
Goed bezig!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_114379392
Na het zien van deze tournee heb ik het eigenlijk wel met haar gehad. Sticky&Sweet vond ik al zielloos maar dit vond ik net een graadje erger.

Positief:
de opening, al had ze die halve burka van mij weg mogen laten.
Revolver: ik vond het nummer nooit zo tof maar in concert komt het goed tot z'n recht
I Don't Give A: leuke backdrop van Nicki Minaj
Give Me All You Luv: deze remix vond ik niet zo goed maar wat een energie!

Tja, en daar houdt het eigenlijk wel mee op. De kostums waren zo ontzettend lelijk, dat kostuum tijden I'm A Sinner :') Dat corset tijdens Vogue :') Die smurfen tijdens de opening :')
Gang Bang: één van mijn favoriete nummers op het album: er is geen drol te zien op het podium behalve een toneelstukje waarin Madonna iedereen doodschiet :')
Papa Don't Preach: duurde ongeveer 1m30.. het voegde maar weinig toe.
Like A Virgin: volgens sommigen hét hoogtepunt van het concert. Een artiest die z'n rug keert naar het publiek om een nummer te zingen (met een vieze alcoholisten-stem) gooit bij mij geen hoge ogen.
Madonna die 3 meter over een koort loopt ondersteund door haar dansers omdat ze het niet kan :')
Human Nature: ja, nu weten we het onderhand wel.
Celebration: het bleef erg plat en nergens spatte er het feest van het podium af. Wel mooie verlichting!

En wat was het geluid kut, ontzettend kut, ik heb nog nooit een concert bijgewoond waar het geluid zo bagger was. Zelfs Sensation in de Arena heeft beter geluid.


Veel plezier Hapertje, er zal een goede sfeer zijn in Olympia!
pi_114395387
Dank je Prego.... vooral omdat we geen MDNA tour krijgen in Olympia, maar een Madonna in intieme setting... kortom alles tegenovergesteld wat jou niet aanstond ....toch fijn ;-)
Nothing takes the past away like the future!
pi_114431656
Geen MDNA tour? Dat moet ik zien...
Veel plezier iig, de tijd dat ik in een massa hysterische mensen ga staan is voorbij.
pi_114647627
Morgen naar Parijs voor de intimate evening with Madonna in Olympia Theatre in Parijs.... wat zou ze toch gaan doen?

Nog 1 nachtje en we weten het! _O_
Nothing takes the past away like the future!
pi_114651979
Ik ga kijken via de livestream O+ Iemand op het Madonna forum had haar die remix van Beautiful Killer/Die Another Day in Dublin horen repeteren dus dat gerucht zal wel kloppen. Ik gok verder op grotendeels dezelfde show, iets simpeler gebracht, maar we zullen zien! Veel plezier daar!!
pi_114652662
Heb je een link van die lifestream ZM?
pi_114654275
Ze doet in ieder geval Je T'Aime (Moi Non Plus)... die repeteerde ze bij onze soundcheck in Keulen! En deed ze ook in Dublin! En Love Spent is ook zo goed als zeker!
Nothing takes the past away like the future!
pi_114654297
Prego... de link wordt vanavond of morgen bekend gemaakt via Icon op Madonna.com!
Nothing takes the past away like the future!
pi_114654871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef Hapertje het volgende:
Ze doet in ieder geval Je T'Aime (Moi Non Plus)... die repeteerde ze bij onze soundcheck in Keulen! En deed ze ook in Dublin! En Love Spent is ook zo goed als zeker!
Ja, eindelijk Love Spent _O_
pi_114657281
Love Spent! O+

Thnx Hapertje, ik ga het in de gate houden.

Ondanks dat ik het concert kut vond ben ik dan toch weer razend benieuwd wat ze in Olympia gaat doen :')
pi_114683330
En we hebben een link: www.youtube.com/madonnaclubshowparis
Vanaf 22.15 live *O*
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:39:52 #207
16874 creno
born this way
pi_114702019
het is al afgelopen !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_114702461
En mensen hebben hier veel geld voor betaald :')

MDNA-tour in een bonte avond versie, een 4 op 10 voor Beautiful Killer
Geen Love Spent :N
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:51:40 #209
16874 creno
born this way
pi_114702575
Waren de kaartjes net zo duur als voor de gewone tour of duurder ?

Volgens mij heeft het maar een klein uurtje geduurt, waaronder een speech van ruim 15 minuten ofzo.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_114702850
80 euro voor 'dit' vind ik duur. Sommige kaarten kostten trouwens 276 euro :') en dan haar moraal over de crisis :') :r

[ Bericht 54% gewijzigd door Prego op 27-07-2012 00:04:33 ]
pi_114721119
Ja dit viel wel een beetje tegen.. Beautiful Killer wel heel gaaf. Vond Je t'aime een beetje genant eigenlijk :@
pi_114729571
Beautiful Killer was inderdaad wel tof, eindelijk wat nieuws!

Het concert van gisteren is trouwens een schandaal hier in Frankrijk, veel berichten in de media en trouwe fans kotsen op haar gedrag. Mensen hebben na het concert flessen op het podium gegooid en riepen dat ze terugbetaald wilden worden. Ze werd zelfs veelvuldig uitgescholden voor 'salope': slet of hoer.

Ach.. :')
pi_114745480
Er staan filmpjes van op youtube, best shocking eigenlijk hoe het eraan toeging in die zaal. En dat zijn dan echte fans die met veel moeite een kaartje hebben kunnen scoren. Ik zou er ook van balen natuurlijk (duur kaartje voor zo'n korte show) maar dit was wel heel extreem :{
pi_114748608
Ik ben benieuwd naar Hapertje er uiteindelijk van vond.
pi_114818050
Wat ik ervan vond... kort ;-)

Maar ik had ook nooit een volledige show verwacht. Het lange wachten was wel een tegenvaller. Al snel werd duidelijk dat er Front National-aanhangers in de zaal waren. Naar binnen geloodst door medewerkers van Olympia, want ze stonden tegen de catwalk aan. Die hebben echt niet in de rij gelegen. Ze hadden bordjes bij zich met nare teksten, die ze ophielden tijdens het concert.

Concert was geweldig. Vogue in zo'n kleine setting... wow! En Beautiful Killer, OMG. De hele zaal stond te shaken.Je T'aime vond ik fenomenaal!!! Alleen dat het plots afgelopen was, was vreemd.

Al snel begon de Front National-clan leuzen te scanderen. Die werden helaas door sommige fans overgenomen. Toen het wat grimmiger werd ben ik maar naar buiten gegaan. Daar stond het vol me ME en mannen met geweren. Toch een aparte gewaarwording bij een Madonna-concert hahaha.

Ik heb me vermaakt. En mijn man ook (die absoluut geen fan is). Wat ze deed was super, alleen jammer dat ze zo abrupt eindigde.

Maar ik had het voor geen goud willen missen!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_114952466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef creno het volgende:
Waren de kaartjes net zo duur als voor de gewone tour of duurder ?

Volgens mij heeft het maar een klein uurtje geduurt, waaronder een speech van ruim 15 minuten ofzo.
15 Minuten lang! Wat saai.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef Prego het volgende:
Beautiful Killer was inderdaad wel tof, eindelijk wat nieuws!

Het concert van gisteren is trouwens een schandaal hier in Frankrijk, veel berichten in de media en trouwe fans kotsen op haar gedrag. Mensen hebben na het concert flessen op het podium gegooid en riepen dat ze terugbetaald wilden worden. Ze werd zelfs veelvuldig uitgescholden voor 'salope': slet of hoer.

Ach.. :')
Gezellige sfeer. :') Ga dan niet. Maar ja, dat weet je natuurlijk ook niet van tevoren.

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef Hapertje het volgende:
Daar stond het vol me ME en mannen met geweren. Toch een aparte gewaarwording bij een Madonna-concert hahaha.
Konden jullie wel gewoon doorlopen? Hoe werkt zoiets? Ik heb het nog nooit meegemaakt bij een concert. Vind het eerder voetbaltoestanden.
pi_129902963
MDNA is coming to you!
Nothing takes the past away like the future!
pi_129902973
Ik ga voor de 2CD en Blu Ray! Eindelijk het spektakel herbeleven!
Nothing takes the past away like the future!
pi_129912222
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:03 schreef Hapertje het volgende:
Ik ga voor de 2CD en Blu Ray! Eindelijk het spektakel herbeleven!
van ze lang zal ze leven niet :{w
  maandag 10 maart 2014 @ 16:14:23 #220
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_137584509
quote:
Madonna in de studio met Avicii

Madonna is de studio ingedoken met de 24-jarige Zweedse DJ Avicii.

Madonna maakt haar fans al een tijdje lekker met hints over een nieuw album. Ze liet in een interview al vallen dat ze met veel mensen wil samenwerken, maar dat ze nog geen namen wilde noemen.

Daar is dus verandering in gekomen. Op Instagram plaatste de Queen of Pop dit weekend een foto van zichzelf met de tekst: Doing some house work after 4 hours of sleep which is why i cant spell! On my way to the studio to work with Avicii! #clean

De Zweedse dj en producer is vooral bekend van zijn hit Wake Me Up. We zijn benieuwd naar het resultaat.
Hm, en opnieuw springt Madonna op een rijdende trein. Na Martin Solveig nu Avicii. Daar gaat voor de zoveelste keer m'n hoop op een album van het niveau Ray Of Light... zit dat er dan echt niet meer in? Falling Free bevestigde dat ze het nog wel kan...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_147157808
2 liedjes die gelekt zijn en ze klinken wel aardig. In ieder geval beter dan Give Me All Your Luvin.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 december 2014 @ 16:34:06 #222
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_147673309

http://www.digitalspy.co.(...)8YmsfA#ixzz3MANdlZCi

quote:
Madonna's new album leaks in full months before it is announced

Madonna's 13th studio album has appeared online in its unfinished form.

The singer has been working throughout 2014 on her next studio album, which has tentatively been titled Iconic on this unauthorised leak.

Madonna's new album: What we know so far

A total of 11 tracks have surfaced, including previously confirmed songs 'Rebel Heart', 'Bitch I'm Madonna', 'Joan of Arc' and 'Make the Devil Pray'.

Madonna has yet to announce an official title or release date for the album, which wasn't expected to be available legally to fans for some months yet.

The star has worked with a range of songwriters and producers for the album, including Diplo, Avicii, Natalia Kills and Ryan Tedder.

Digital Spy has approached Madonna's representatives for comment.

Madonna and her manager Guy Oseary have yet to comment on the leak, but urged fans to help them trace the source when 'Rebel Heart' appeared online earlier this year.
pi_147779560
6 nummers inmiddels op Itunes.

Ik vind het niet veel :N
  donderdag 25 december 2014 @ 01:15:32 #224
16874 creno
born this way
pi_147941626
Wash all over me vind ik een heerlijk nummer, jammer dat die niet bij de eerste zes zit. Misschien dat die wel helemaal verandert is als het album uitkomt.

Er zitten nummers bij de eerste zes die ik heel erg wennen vind, maar ik ben wel positief :D
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_147943418
Er zijn aardig wat tracks gelekt. De lijst die ik vond op Gagadaily.

Devil Pray vind ik een tof nummer. Illuminati is echt een draak van een nummer, een dieptepunt.


Addicted (The One That Got Away)
Autotune Baby
Back That Up
Beautiful Scars
Best Night
Bitch I'm Madonna
Body Shop
Borrowed Time
Devil Pray
Freedom
Ghosttown
God Is Love
Graffiti Heart
Heartbreak City
Hold Tight
Holy Water
Iconic
Illuminati
(Love You From) Inside Out
Joan of Arc
Living For Love
Messiah
Never Let You Go
Nothing Lasts Forever
Rebel Heart
Revolution
S.E.X.
Score
Take A Day
Take It Back
Tragic Girl
Trust No Bitch
Two Steps Behind
Unapologetic Bitch
Veni Vidi Vici
Wash All Over Me
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:21:40 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_150256405
5 december komt ze naar Amsterdam. Foto's podium, geplukt van Gaga Daily:





Optredens op de Franse televisie: Video: Ghosttown and Living For Love on French TV

[ Bericht 47% gewijzigd door Mylene op 03-03-2015 18:29:56 ]
pi_150278190
Geweldig dat podium! Heb m'n kaartje al binnen *O*
  woensdag 4 maart 2015 @ 15:13:12 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_150284023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geweldig dat podium! Heb m'n kaartje al binnen *O*
Het nieuwe werk, wat vindt je ervan? Mij kan het nog niet echt bekoren.
pi_150289935
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_150300587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het nieuwe werk, wat vindt je ervan? Mij kan het nog niet echt bekoren.
Ik moest het een paar keer horen maar ben nu redelijk verslaafd :)
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:08:34 #231
16715 Mylene
*schatje*
pi_150525694
quote:
Tweede concert Madonna in Ziggo Dome

Madonna geeft op 6 december een tweede concert in Amsterdam, zo maakte Mojo Concerts vandaag bekend.

Afgelopen week gingen de kaartjes voor het eerste optreden van de Queen of Pop in Amsterdam, op 5 december in de Ziggo Dome, in de voorverkoop. Volgens Mojo Concerts is de vraag naar kaartjes zo groot dat er is besloten een tweede concert te organiseren.

Eerder deze week bracht de wereldberoemde zangeres haar nieuwe album Rebel Heart uit. Met haar aankomende concertreeks doet Madonna 35 steden in Amerika en Europa aan, de tour begint op 29 augustus in Miami. De kaartverkoop voor het extra concert in Amsterdam start donderdag 19 maart om 10.00 uur.
bron
pi_156296251
Veel lovende recensies voor deze tournee, zelfs van The Guardian met 5 sterren, gekker kan het niet worden.

Madonna at Madison Square Garden review – 'There is no other performer like her'
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 12:03:55 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_157941805
Voor de mensen die naar het concert gaan, dat wordt op de terugweg in de file staan om weg te komen bij Ziggo Dome en je geduld wordt danig op de proef gesteld:

quote:
Ziggo Dome waarschuwt Madonnafans voor lange zit
Alle Madonnafans die zaterdag en zondag naar de concerten van de Queen of Pop gaan in de Ziggo Dome, moeten zich voorbereiden op een lange avond. Niet omdat de show van de popster niet de moeite waard is, maar wel omdat Madonna nog al eens op zich laat wachten.
De Ziggo Dome en concertorganisator Mojo waarschuwen fans om niet te vertrouwen op een tijdig einde van de show. 'Madonna heeft echter af en toe de gewoonte om niet op tijd te beginnen (...) Het kan zijn dat ze in Nederland ook later het podium op gaat en het concert niet voor 23.00 uur eindigt', schrijft de concertzaal op haar site.

Alle fans wordt geadviseerd om met de auto naar het concert te komen, omdat er niet gegarandeerd kan worden dat het openbaar vervoer na het concert nog rijdt.
Voor alle automobilisten die zaterdag naar de Ziggo Dome toe komen, is het ook nog even oppassen dat ze niet in de stoet van Madonna zelf terecht komen. De zangeres komt met 32 trucks en 13 tourbussen naar Amsterdam. Daarnaast speelt Ajax zaterdagavond thuis in de Arena.
Bron
Ik weet niet wat die kaartjes kosten, zal zeker niet goedkoop zijn, maar dan zou je toch wel verwachten dat de optredende artiest op tijd komt en dat je nog op een normale manier thuis kunt komen. Dit wordt echt een chaos als de Ziggo Dome leegloopt en iedereen met de auto is :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 6 december 2015 @ 17:31:15 #234
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_158061225
HET WAS SUPERVET!!! :) *O*
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  woensdag 17 april 2019 @ 19:35:50 #235
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_186278302

Haar nieuwe single. Een groeinummer denk ik. Nieuw album verschijnt op 14 juni.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_186280304
Ik zou het zonder Madonna misschien beter vinden, ik kan haar stem officieel niet meer uitstaan :{w :r
pi_186283285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:35 schreef Peter88Online het volgende:

Haar nieuwe single. Een groeinummer denk ik. Nieuw album verschijnt op 14 juni.
Groeinummer? Of gewoon ontzettend matig?

Ik heb zelden zo'n saaie Madonna-single gehoord.
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 08:30:10 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_186288511
Die autotune waarom denken pop producers dat dit leuk klinkt... Madonna klinkt zo als elke gemiddelde nieuwe zangeres... -O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_186289972
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Die autotune waarom denken pop producers dat dit leuk klinkt... Madonna klinkt zo als elke gemiddelde nieuwe zangeres... -O-
't is een Mirwais productie.. die deed ook het grootste deel van Music en American Life.. dat vervormen van zang is wel een beetje zijn ding
  vrijdag 19 april 2019 @ 11:56:47 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_186308233
10 jaar terug, dit prachtige nummer, zonder autotune.


En dan nu komen met zo'n zeiknummer, die gozer valt nog wel te pruimen, alleen haalt Madonna de vaart uit het nummer met haar autotune stemmetje.


Veel fillers in haar gezicht. Haar achterwerk schijnt ze ook opgevuld te hebben.
pi_186308302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 11:56 schreef Mylene het volgende:
10 jaar terug, dit prachtige nummer, zonder autotune.


En dan nu komen met zo'n zeiknummer, die gozer valt nog wel te pruimen, alleen haalt Madonna de vaart uit het nummer met haar autotune stemmetje.


Veel fillers in haar gezicht. Haar achterwerk schijnt ze ook opgevuld te hebben.
Ik wil je niet heel oud laten voelen, maar het is alweer 20 jaar terug :o ;(

Zo zonde, d'r mond en kont zijn onherkenbaar..
  † In Memoriam † vrijdag 19 april 2019 @ 12:05:40 #242
368283 ato
pi_186308336
Ik vind het wel een leuk nummer, slow down papi...
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 20 april 2019 @ 18:09:37 #243
16715 Mylene
*schatje*
pi_186330538

Het zweepje uit de Erotica periode is ook weer aanwezig.

Gaat een flop worden.

Madonna zal denk ik ook nooit meer zo'n tour als de Confessions Tour maken, de beste.


  woensdag 24 april 2019 @ 23:57:09 #244
16715 Mylene
*schatje*
  dinsdag 7 mei 2019 @ 15:51:10 #245
16715 Mylene
*schatje*
pi_186673636
Madonna gaat op tournee, echter enkel naar theaters. Geen grote zalen meer.

In Europa tot nu toe enkel Londen, Parijs en Lissabon in 2020.

In de VS zijn al datums toegevoegd door de vele vraag.
pi_186719729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef Mylene het volgende:
Madonna gaat op tournee, echter enkel naar theaters. Geen grote zalen meer.

In Europa tot nu toe enkel Londen, Parijs en Lissabon in 2020.

In de VS zijn al datums toegevoegd door de vele vraag.
met belachelijke prijzen
  zondag 12 mei 2019 @ 11:37:01 #247
16874 creno
born this way
pi_186781528
Van de drie nummers die nu uitgebracht zijn, vind ik Medellin toch het leukste.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_186781753
Oeh, dan moet de rest wel heel slecht zijn.
  zondag 19 mei 2019 @ 22:12:37 #249
16874 creno
born this way
pi_186974145
Ik vraag me oprecht af wat er met Madonna aan de hand is. Ze kan wel eens een valse noot zingen, maar hoe ze op het Songfestival like a prayer zong was echt slecht.

Is ze ziek? Toch te oud? Of zenuwen?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  Moderator zondag 19 mei 2019 @ 23:55:20 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_186976860
Waarom heeft iedereen het over vals zingen en niemand over de statements die ze maakte... Gasmaskers om vrouwen en mannen gelijk te maken, brandend Vrijheidsbeeld en Israëlische en Palestijnse vlag bij het stel aan het einde... Volgens mij probeerde ze
te provoceren maar bleef men hangen bij het zingen...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 20 mei 2019 @ 00:32:00 #251
16874 creno
born this way
pi_186977385
Het statement was goed! En typisch Madonna.

Op YouTube staat nu trouwens wel een versie die goed gezongen is.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_186984535
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom heeft iedereen het over vals zingen en niemand over de statements die ze maakte... Gasmaskers om vrouwen en mannen gelijk te maken, brandend Vrijheidsbeeld en Israëlische en Palestijnse vlag bij het stel aan het einde... Volgens mij probeerde ze
te provoceren maar bleef men hangen bij het zingen...
Door het valse zingen had ik geen oog meer voor provocatie. Wel schofterig hoor... miljoen krijgen en dan ook nog willen provoceren.

En whats up with dat stomme ooglapje? Dat stukje nog niet plat gebotoxt?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 00:39:50 #253
16874 creno
born this way
pi_186996237
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 15:39 schreef linebear het volgende:

[..]

Door het valse zingen had ik geen oog meer voor provocatie. Wel schofterig hoor... miljoen krijgen en dan ook nog willen provoceren.

En whats up with dat stomme ooglapje? Dat stukje nog niet plat gebotoxt?
Het is inderdaad jammer dat het vals zingen nu het statement over vrede overschaduwd.

Ze kreeg een miljoen, maar daar gaat belasting van af, daar moet ze nog 130 man van betalen. (dus dan is het misschien 9000 per man, daar moet dan nog de vlucht, verblijf, maaltijden, vervoer en een bezoek aan de souvenirshop van af, houd ieder misschien nog een 100 euro over).

Het ooglapje is haar trade mark voor het nieuwe album, dus ook daar zit botox. Ga jij ook zo tekeer over de botox van linda, katja, sylvie of een willekeurige buurvrouw?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_186999304
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 00:39 schreef creno het volgende:

[..]

Het ooglapje is haar trade mark voor het nieuwe album, dus ook daar zit botox. Ga jij ook zo tekeer over de botox van linda, katja, sylvie of een willekeurige buurvrouw?
yep, ziet er toch niet uit
pi_186999948
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom heeft iedereen het over vals zingen en niemand over de statements die ze maakte... Gasmaskers om vrouwen en mannen gelijk te maken, brandend Vrijheidsbeeld en Israëlische en Palestijnse vlag bij het stel aan het einde... Volgens mij probeerde ze
te provoceren maar bleef men hangen bij het zingen...
Uhhh... misschien omdat het EuroVisie draait om het ZINGEN. |:(

Niemand zit te wachten op die achterlijke politieke statements. Zeker niet van zo een fossiel als Madonna, die een beetje loopt te schreeuwen vanuit haar ivoren toren.
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 10:53:03 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187000113
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:40 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Uhhh... misschien omdat het EuroVisie draait om het ZINGEN. |:(

Niemand zit te wachten op die achterlijke politieke statements. Zeker niet van zo een fossiel als Madonna, die een beetje loopt te schreeuwen vanuit haar ivoren toren.
Als het ESF om het zingen ging dan hadden ze het op de radio moeten uitzenden :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_187000147
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom heeft iedereen het over vals zingen en niemand over de statements die ze maakte... Gasmaskers om vrouwen en mannen gelijk te maken, brandend Vrijheidsbeeld en Israëlische en Palestijnse vlag bij het stel aan het einde... Volgens mij probeerde ze
te provoceren maar bleef men hangen bij het zingen...
Was het doel van het ESF niet om juist de statements eens achter ons te laten voor een moment en gewoon te verbinden?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 10:57:14 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187000168
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Was het doel van het ESF niet om juist de statements eens achter ons te laten voor een moment en gewoon te verbinden?
Zou goed kunnen hoor, maar dat doel is al jaren niet bereikt, vooral de laatste ~10 jaar hebben veel winnaars juist een statement. (misschien wel een verbindend statement maar wel vanuit het standpunt dat hoe het nu is niet goed is)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_187000198
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Zou goed kunnen hoor, maar dat doel is al jaren niet bereikt, vooral de laatste ~10 jaar hebben veel winnaars juist een statement. (misschien wel een verbindend statement maar wel vanuit het standpunt dat hoe het nu is niet goed is)
Het zal vast voorkomen, maar ik denk dat het wel een mooi iets is om te respecteren. Vooral voor iemand als Madonna die dit podium niet echt nodig heeft voor een statement.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:00:28 #260
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187000224
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het zal vast voorkomen, maar ik denk dat het wel een mooi iets is om te respecteren. Vooral voor iemand als Madonna die dit podium niet echt nodig heeft voor een statement.
Haar statement(s) waren niet heel anders dan die van bijvoorbeeld meneer wurst en netta, dus perfect passend bij het eurovisie... (alleen het palestijnse elementje was nieuw ;) )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_187000229
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Haar statement(s) waren niet heel anders dan die van bijvoorbeeld meneer wurst en netta, dus perfect passend bij het eurovisie...
Vind ik niet. :)

De Palestijnse kwestie is erg gevoelig en complex, je daarover uitspreken op het ESF is misplaatst m.i.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:03:53 #262
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187000281
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Vind ik niet. :)

De Palestijnse kwestie is erg gevoelig en complex, je daarover uitspreken op het ESF is misplaatst m.i.
tja toch komt het er op neer om in een land in oorlog te zeggen dat oorlog kut is en dat de tegenpartij ook mensen zijn... wmb best een boodschap die gezegd mag worden. Onafhankelijk van gevoeligheden etc.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_187000299
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

tja toch komt het er op neer om in een land in oorlog te zeggen dat oorlog kut is en dat de tegenpartij ook mensen zijn... wmb best een boodschap die gezegd mag worden.
Dat is jouw mening en die respecteer ik, toch ben ik het oneens met je. Niet met de inhoud van de boodschap maar wel over de uiting hiervan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:05:36 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187000305
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en die respecteer ik, toch ben ik het oneens met je.
Prima :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:06:15 #265
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187000317
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en die respecteer ik, toch ben ik het oneens met je. Niet met de inhoud van de boodschap maar wel over de uiting hiervan.
Mischien was vals zingen ook wel een statement :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_187000336
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mischien was vals zingen ook wel een statement :D
Dan mogen ze die zanger van San Marino ook wel eens aanspreken. o|O :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 21 mei 2019 @ 17:51:38 #267
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_187006969
Ik snap uberhaupt niet dat men maar blijft volhouden dat het Songfestival niet politiek is terwijl er twee of drie jaar terug een nummer won dat over etnische zuiveringen in de Krim ging.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 7 juni 2019 @ 14:59:36 #268
16715 Mylene
*schatje*
pi_187305701

Mooie video zeg, alleen het nummer, daar heb ik niets mee.

Het album krijgt tot nu toe goede recensies, een daarvan is deze van The Guardian, 4 (van 5) sterren: Madonna: Madame X review – her most bizarre album ever.
pi_187321562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 14:59 schreef Mylene het volgende:

Mooie video zeg, alleen het nummer, daar heb ik niets mee.

Het album krijgt tot nu toe goede recensies, een daarvan is deze van The Guardian, 4 (van 5) sterren: Madonna: Madame X review – her most bizarre album ever.
Ik vind dit het eerste nummer van het nieuwe album dat wél interessant is en wat heeft.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 21:51:00 #270
16874 creno
born this way
pi_187425977
Jeetje, het album heeft me echt verrast. God control tot nu m'n favoriet, maar ik ga alles nog eens lekker beluisteren.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zaterdag 15 juni 2019 @ 18:33:52 #271
16715 Mylene
*schatje*
pi_187439641





Klinken erg goed, veel beter dan draak van een nummer Medellín.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 15-06-2019 18:43:11 ]
  zondag 16 juni 2019 @ 23:59:26 #272
16874 creno
born this way
pi_187462834
Ik snap de keuze van de uitgebrachte nummers ook niet helemaal.
Hoe meer ik luister hoe beter het wordt.
Begrijpelijk en terecht dat dit album het goed doet.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 27 juni 2019 @ 17:55:22 #273
16874 creno
born this way
pi_187634147
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_187634988
quote:
De meeste nummers op het album zijn gelukkig stukken beter dan voorproefjes. "God Control" is sterk. "I Don't Search I Find" doet mij aan Vogue denken (en daar is niks mis mee).
  vrijdag 20 januari 2023 @ 12:16:33 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207639289
quote:
Madonna doet twee concerten in Ziggo Dome wegens grote belangstelling

Madonna staat ook op zaterdag 2 december in de Ziggo Dome in Amsterdam. De zangeres kondigde eerder deze week al een concert op 1 december aan. De zangeres gaat later dit jaar de wereld rond met haar Greatest Hits-tour The Celebration Tour.
Concertorganisator MOJO spreekt van een "stormloop" op de kaarten voor de concerten. Binnen een paar minuten stonden er vanochtend bijna 30.000 mensen in de digitale wachtrij. De grote interesse is opvallend, gezien Madonna de afgelopen dagen veel kritiek kreeg over de hoge prijzen van haar concerten. Voor een staplaats dicht bij het podium wordt 280 euro gevraagd. Normale staanplaatsen kosten ook een kleine 200 euro.

Enkele uren na de start van de kaartverkoop zijn in de meeste categorieën nog tickets beschikbaar voor beide data.

Het is het eerste concert van Madonna in Nederland in acht jaar. De 64-jarige zangeres begint haar tour van 35 steden op 15 juli in Noord-Amerika. Later reist de zangeres door naar Europa, voor shows in onder meer Londen, Barcelona en Parijs. De shows in Amsterdam zijn de laatste van haar tournee.

De 64-jarige Madonna bracht in 2009 al een verzamelalbum met de titel Celebration uit. Sindsdien zijn nog enkele platen van de zangeres verschenen, waarvan Madame X uit 2019 de laatste was. De popster viert dit jaar het veertigjarig jubileum van haar carrière. Ze brak in 1983 door met de single Holiday en het bijbehorende album Madonna.
bron

Mij niet gezien. En natuurlijk zal ze haar publiek een paar uur laten wachten.
pi_207640271
Ben er in 2015 in het Sportpaleis heen geweest, vond het echt wel speciaal en goed. En ze was keurig op tijd. Wilde nu eigenlijk weer gaan, maar vind 196 voor staanplaatsen wel erg veel. Dus toch maar niet.
pi_207673999
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')