abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:29:28 #51
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104241479
de bovenstaande persoon ben ik, maar dan per ongeluk op de account van vriendje..anyhow, die laarzen zoek ik dus al heel lang. Iemand een idee?
pi_104244751
Hoi Dames,

Ik kom me hier even melden. Had al een topic aangemaakt, maar niet bij stil gestaan dat er dus geen serieuze reacties op zouden komen. (Hoge hakken) Ik heb echt leuke hakken, moet ze nog betalen. Kreeg ze binnen van de hm. Maar ik twijfel zo of ik ze zal houden. vind ze onwijs gaaf, en het voelt zo sexy. Maar ik ben gewend om alleen enkellaarsjes te dragen of pumps met geen hogere hak dan 6 cm.

deze zijn 12 cm. Binnen kan ik niet oefenen , is te weinig ruimte voor helaas.

Ohja en ik heb voeten met verschillende maten vandaar dat ik pumps nodig heb met een bandje zodat je er niet uitfloept..

Ik twijfel dus heel erg of ik ze zal houden maar vind ze zo leuk en eindelijk iets gevonden wat dus goed blijft zitten. Hoe hebben jullie dat geoefend ?

[ Bericht 10% gewijzigd door kruidkoekje op 11-11-2011 15:38:21 ]
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:21:44 #53
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_104245559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoi Dames,

Ik kom me hier even melden. Had al een topic aangemaakt, maar niet bij stil gestaan dat er dus geen serieuze reacties op zouden komen. (Hoge hakken) Ik heb echt leuke hakken, moet ze nog betalen. Kreeg ze binnen van de hm. Maar ik twijfel zo of ik ze zal houden. vind ze onwijs gaaf, en het voelt zo sexy. Maar ik ben gewend om alleen enkellaarsjes te dragen of pumps met geen hogere hak dan 6 cm.

deze zijn 12 cm. Binnen kan ik niet oefenen , is te weinig ruimte voor helaas.

Ohja en ik heb voeten met verschillende maten vandaar dat ik pumps nodig heb met een bandje zodat je er niet uitfloept..

[ afbeelding ] Deze zijn het, O+

Ik twijfel dus heel erg of ik ze zal houden maar vind ze zo leuk en eindelijk iets gevonden wat dus goed blijft zitten. Hoe hebben jullie dat geoefend ?
Uit het oogpunt van de man, kan ik zeggen: Sexy! :P
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_104245639
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoi Dames,

Ik kom me hier even melden. Had al een topic aangemaakt, maar niet bij stil gestaan dat er dus geen serieuze reacties op zouden komen. (Hoge hakken) Ik heb echt leuke hakken, moet ze nog betalen. Kreeg ze binnen van de hm. Maar ik twijfel zo of ik ze zal houden. vind ze onwijs gaaf, en het voelt zo sexy. Maar ik ben gewend om alleen enkellaarsjes te dragen of pumps met geen hogere hak dan 6 cm.

deze zijn 12 cm. Binnen kan ik niet oefenen , is te weinig ruimte voor helaas.

Ohja en ik heb voeten met verschillende maten vandaar dat ik pumps nodig heb met een bandje zodat je er niet uitfloept..

[ afbeelding ] Deze zijn het, O+

Ik twijfel dus heel erg of ik ze zal houden maar vind ze zo leuk en eindelijk iets gevonden wat dus goed blijft zitten. Hoe hebben jullie dat geoefend ?
Hoezo kan je binnen niet oefenen, is er geen loopruimte ofzo en moet je over van alles heen klimmen om van de bank naar de badkamer te komen?
Als je ze leuk vindt en ze zitten goed, gewoon houden en oefenen met ermee lopen.
pi_104245705
Buiten oefenen :P
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_104245960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Giester het volgende:

[..]

Uit het oogpunt van de man, kan ik zeggen: Sexy! :P
Bedankt ?! :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoezo kan je binnen niet oefenen, is er geen loopruimte ofzo en moet je over van alles heen klimmen om van de bank naar de badkamer te komen?
Als je ze leuk vindt en ze zitten goed, gewoon houden en oefenen met ermee lopen.
Nou ja zou op zich wel kunnen maar ons huis is niet zo groot zeg maar. Je hebt niet een gangetje waar je kan lopen. T zijn steeds kleine stukjes van een paar meter lang, en om nou honderd keer de trap op en af te moeten?

Ja ik vind ze tot nu toe goed zitten, maar dat komt ook door het bandje hoor anders had het echt niet goed blijven zitten.

Het lijkt me alleen handiger om te op een langer recht stuk te oefenen en niet iets van 3 meter. Of is dat zo gek :@ ?
pi_104246114
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Bedankt ?! :P

[..]

Nou ja zou op zich wel kunnen maar ons huis is niet zo groot zeg maar. Je hebt niet een gangetje waar je kan lopen. T zijn steeds kleine stukjes van een paar meter lang, en om nou honderd keer de trap op en af te moeten?

Ja ik vind ze tot nu toe goed zitten, maar dat komt ook door het bandje hoor anders had het echt niet goed blijven zitten.

Het lijkt me alleen handiger om te op een langer recht stuk te oefenen en niet iets van 3 meter. Of is dat zo gek :@ ?
Je hoeft ook niet alleen maar lange stukken achter elkaar rechtdoor te lopen. Het is juist handig als je veel bochten moet nemen, trap moet lopen en helemaal om moet draaien tijdens het oefenen want wat als je ze eindelijk in het echt gaat dragen maar je hebt enkel het rechtuit lopen geoefend en je komt een wenteltrap tegen?
Dus je kan prima binnen oefenen, en voor de langere rechte stukken ga je dan eventjes naar buiten.
Ik heb zelf nooit het op hakken lopen hoeven oefenen, maar het lijkt me dat je echt niet perse een lang recht stuk ervoor nodig hebt.
pi_104246312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet alleen maar lange stukken achter elkaar rechtdoor te lopen. Het is juist handig als je veel bochten moet nemen, trap moet lopen en helemaal om moet draaien tijdens het oefenen want wat als je ze eindelijk in het echt gaat dragen maar je hebt enkel het rechtuit lopen geoefend en je komt een wenteltrap tegen?
Dus je kan prima binnen oefenen, en voor de langere rechte stukken ga je dan eventjes naar buiten.
Ik heb zelf nooit het op hakken lopen hoeven oefenen, maar het lijkt me dat je echt niet perse een lang recht stuk ervoor nodig hebt.
Heb je een punt inderdaad. Trap lopen is vooral een puntje dat lijkt me moeilijk. Bang dat het bandje breekt ofzo en ik te raar beweeg _O-

Kon je het al vanaf het begin goed, hakken lopen? :)

Ik ben alleen zon miep die dan z.s.m der hakken aan wil doen, ik moet morgenvanavond mijn vriend ophalen, en dan 1 km lopen. Ene kant wil ik dat graag, maar aan andere kant denk ik niet dat ik er al klaar voor ben?!

Nog een vraagje trouwens, toen ik ze aanhad voelde het voor mijn voeten erg raar? Is dat gewoon omdat ze nog moeten wennen aan zon manier van staan?
pi_104246825
Kruidkoekje, gewoon oefenen! Ik heb zelf heel erg snel blaren aan mijn voeten, zowel op de hiel, enkel als vanonder maar door vaak rond te lopen loop ik nu zonder problemen om mijn 12cm hakken.

Het risico dat je loopt met die 1 km wandelen is dus dat je aan de bal van je voet blaren kan krijgen, en je er dan een heel aantal dagen niet meer op kan lopen :) Beste tip die ik je kan geven is, poetsen met de hakken aan :) Stofzuigen, strijken, de afwas doen,... Veel op bewegen, het stappen is gemakkelijker dan je evenwicht houden in elke beweging. De lange afstanden kan je pas doen wanneer je vooral je enkel onder controle hebt, dat je niet wankelt. Met de staptechniek zal je geen problemen hebben lijkt me, als je al eerder hakken hebt gedragen, ook al zijn deze lager.

Zo heb ik het gedaan, en kan zelf zeggen dat ik toch echt deftig met hakken kan stappen haha :)
Death is certain. Life is not.
pi_104247122
Doralina, oké. Ja dat heb ik ook snel. Had er van die "doorzichtige" gelkussentjes bij, maar die floepen er denk ik toch uit?! En dat zie je misschien ook zitten?

Hoe lang heb jij geoefend? Ja dat snap ik, krijg helaas snel blaren, ook van lagere hakken. Dus ik weet hoe het is inderdaad. Hmm oké ga ik eens proberen, ik weet in ieder geval wel dat ik er niet mee over troep kan heen lopen _O-

Hakken zijn gewoon leuk inderdaad. O+
Al ben ik wel bang voor van die kinderachtige kinderen met opmerkingen, nou ja bang is een groot woord. Ik ben 1.62 heb hele lange benen (gelukkig), en dan ben ik ineens ook nog eens 1.74 :P

Sorry als ik inbreek in dit topic hoor :@
pi_104247260
hahahaha meid je doet net of t iets ongelooflijks eng en bijzonder is.... Het zijn hakken!! Geen ontmaagding :P

Gewoon aantrekken binnen idd en boodschappen doen whatever en anders koop je eerst hoge hakken met een iets dikkere hak als je dat minder eng vind. En 1.62? Ukkie ;) lees de pagina's hiervoor ff over lengte..
pi_104247347
Nou ja chicachula, hier heb je van die kinderachtige kinders die een jurkje tot op de knie al hoerig vinden :')

Ja dat heb ik al hoge hakken met brede hak. Ja ik weet dat ik klein ben :) Oke even opzoeken, weet zo gauw wat je bedoelt. Dus even de andere topics bekijken.
pi_104247469
ik heb niets toe te voegen, wilde alleen even zeggen; nog 14 dagen en dan ga ik eens naar Antwerpen om schoenen te zoeken O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_104247494
Veel plezier darkelf, antwerpen is leuk! :)
pi_104247605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:08 schreef kruidkoekje het volgende:
Veel plezier darkelf, antwerpen is leuk! :)
nx en I know, ik woon er vlakbij ;)
Ga iig eens de Steve Madden winkel met een bezoekje vereren.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_104247866
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Heb je een punt inderdaad. Trap lopen is vooral een puntje dat lijkt me moeilijk. Bang dat het bandje breekt ofzo en ik te raar beweeg _O-

Kon je het al vanaf het begin goed, hakken lopen? :)

Ik ben alleen zon miep die dan z.s.m der hakken aan wil doen, ik moet morgenvanavond mijn vriend ophalen, en dan 1 km lopen. Ene kant wil ik dat graag, maar aan andere kant denk ik niet dat ik er al klaar voor ben?!

Nog een vraagje trouwens, toen ik ze aanhad voelde het voor mijn voeten erg raar? Is dat gewoon omdat ze nog moeten wennen aan zon manier van staan?
Nja je kan eventueel wat lage schoenen meenemen in een tas, wordt het je onderweg echt teveel kan je ze omwisselen.

Ik liep eigenlijk meteen al goed op hakken, mijn eerste 'echte' paar was 6cm ofzo toen ik jaar of 15 was maar die heb ik uiteindelijk maar een paar keer gedragen omdat ik toen een stuk jongenachtiger was en ze niet echt wist te combineren. Een aantal jaar later probeerde ik pumps van 9cm in de winkel maar daar schoot ik uit, toen enkellaarsjes geprobeerd van 10cm en dat ging geweldig. Daarna nooit meer lager gegaan. :P
Ben nu 21 en ga bijna elk weekend uit op 12cm hakken maar die hebben wel een plateautje hoor.
pi_104248466
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nja je kan eventueel wat lage schoenen meenemen in een tas, wordt het je onderweg echt teveel kan je ze omwisselen.

Ik liep eigenlijk meteen al goed op hakken, mijn eerste 'echte' paar was 6cm ofzo toen ik jaar of 15 was maar die heb ik uiteindelijk maar een paar keer gedragen omdat ik toen een stuk jongenachtiger was en ze niet echt wist te combineren. Een aantal jaar later probeerde ik pumps van 9cm in de winkel maar daar schoot ik uit, toen enkellaarsjes geprobeerd van 10cm en dat ging geweldig. Daarna nooit meer lager gegaan. :P
Ben nu 21 en ga bijna elk weekend uit op 12cm hakken maar die hebben wel een plateautje hoor.
Hmm dat zou wel kunnen, pak ik wel mijn andere pumps, dan raken mijn voeten een beetje meer aan gewend.

Ah ik weet nog dat ik op die leeftijd ook hakken wilde maar uiteindelijk ook niet wist te combineren.
Deze hebben 2cm plateautje, maar alsnog erg hoog. Maar is uitgaan niet erg vermoeiend op zulke hoge hakken?
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:38:50 #68
159909 -Peach
Prunus persica
pi_104248679
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:18 schreef withxhonor het volgende:
Lieve Heel-ers,

ik ben op zoek naar een paar laarzen in een specifieke stijl..
kunnen jullie me een beetje in de goede richting helpen?

Het gaat om een paar laarzen, met een ronde neus, en een houten hak zoals op de foto. Ik zoek me rot maar kan ze nergens vinden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opties?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_104248792
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Hmm dat zou wel kunnen, pak ik wel mijn andere pumps, dan raken mijn voeten een beetje meer aan gewend.

Ah ik weet nog dat ik op die leeftijd ook hakken wilde maar uiteindelijk ook niet wist te combineren.
Deze hebben 2cm plateautje, maar alsnog erg hoog. Maar is uitgaan niet erg vermoeiend op zulke hoge hakken?
Ik heb er eigenlijk geen last van tijdens het uitgaan en ook niet tijdens het naar huis lopen. :P
Het is soms wel lekker om ze weer uit te doen en mijn bed in te kruipen, maar de enkellaarsjes waar ik meestal op uitga lopen heerlijk en heb eigenlijk nooit last van ze.
pi_104248957
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb er eigenlijk geen last van tijdens het uitgaan en ook niet tijdens het naar huis lopen. :P
Het is soms wel lekker om ze weer uit te doen en mijn bed in te kruipen, maar de enkellaarsjes waar ik meestal op uitga lopen heerlijk en heb eigenlijk nooit last van ze.
Oké :) Dat scheelt een hoop. Enkellaarsjes vind ik sowieso wel makkelijker om op te lopen als ze hoog zijn. Deze peeptoe/pumps word een ander verhaal.

Iemand ervaring met van die doorschijnende gelkussentjes, twijfel of ik die er in zal doen (onder men hielen) ?!
pi_104251111
19 nov is een high heels feestje van nelly.com waar de eerste 100 gasten een paar schoenen mag uitkiezen :D nellyhighheels.com voor meer info
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:08:43 #72
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_104252523
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:34 schreef ChicaChula het volgende:
19 nov is een high heels feestje van nelly.com waar de eerste 100 gasten een paar schoenen mag uitkiezen :D nellyhighheels.com voor meer info
Dat wordt echt vechten om hakken haha.
Maar wel leuk dat ze zoiets doen :)
pi_104254046
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef kruidkoekje het volgende:
Doralina, oké. Ja dat heb ik ook snel. Had er van die "doorzichtige" gelkussentjes bij, maar die floepen er denk ik toch uit?! En dat zie je misschien ook zitten?

Hoe lang heb jij geoefend? Ja dat snap ik, krijg helaas snel blaren, ook van lagere hakken. Dus ik weet hoe het is inderdaad. Hmm oké ga ik eens proberen, ik weet in ieder geval wel dat ik er niet mee over troep kan heen lopen _O-

Hakken zijn gewoon leuk inderdaad. O+
Al ben ik wel bang voor van die kinderachtige kinderen met opmerkingen, nou ja bang is een groot woord. Ik ben 1.62 heb hele lange benen (gelukkig), en dan ben ik ineens ook nog eens 1.74 :P

Sorry als ik inbreek in dit topic hoor :@
1.62/1.74 is toch een prima lengte? je hebt juiiste een heel mooie lengte voor hakken niets mis mee hoor, je kan zelfs makkelijk tot een cm of 18 gaan.... heel sexy ..
pi_104257023
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:44 schreef sijs het volgende:

[..]

1.62/1.74 is toch een prima lengte? je hebt juiiste een heel mooie lengte voor hakken niets mis mee hoor, je kan zelfs makkelijk tot een cm of 18 gaan.... heel sexy ..
Jawel, ik heb zelf ook hele lange benen gelukkig. 18cm, gaat me een beetje te ver :P
pi_104257237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:58 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Jawel, ik heb zelf ook hele lange benen gelukkig. 18cm, gaat me een beetje te ver :P
langzaam opbouwen......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')