quote:Voor Jasper Iwema is de seizoenstart op een drama uitgedraaid. De 22-jarige Drentse motorcoureur raakte bij de start per ongeluk de stopknop van zijn Moto3 Honda aan. De machine sloeg af.
Saaie race.... krijg de rambam, heb je wat anders gekeken ofzo?quote:
Als dit toegestaan word gaan er dit jaar nog doden vallen...quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond er niets mis mee, hij was er duidelijk voorbij. Luthi had op moeten geven.
Kom op zeg, zo erg was het allemaal niet. Er waren in die race nogal wat moves die zeker net zo hard waren.quote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef m1155 het volgende:
[..]
Als dit toegestaan word gaan er dit jaar nog doden vallen...
Ik vond het niet kunnen, Lüthi had er duidelijk last van en het was ook helemaal niet nodig. Als Márquez geen straf krijgt zal Lüthi hem nog wel een lesje gaan leren in de komende GP's, verwacht ik.quote:Op maandag 9 april 2012 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo erg was het allemaal niet. Er waren in die race nogal wat moves die zeker net zo hard waren.
Rossi had ook last van Barbera's actie, maar daar hoor je weer niemand over. Het enige wat er voor zorgt dat mensen dit zo erg vinden is vroege afgunst voor Marquez en dat het Luthi een zeer waarschijnlijk podium heeft gekost. Gebeurde dit tien plekken verder naar achteren zou niemand er ook maar een traan over laten.quote:Op maandag 9 april 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vond het niet kunnen, Lüthi had er duidelijk last van en het was ook helemaal niet nodig. Als Márquez geen straf krijgt zal Lüthi hem nog wel een lesje gaan leren in de komende GP's, verwacht ik.
Ik ken die Márquez amper, heb zijn naam weleens horen vallen maar dat is het dan ook wel.quote:Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rossi had ook last van Barbera's actie, maar daar hoor je weer niemand over. Het enige wat er voor zorgt dat mensen dit zo erg vinden is vroege afgunst voor Marquez en dat het Luthi een zeer waarschijnlijk podium heeft gekost. Gebeurde dit tien plekken verder naar achteren zou niemand er ook maar een traan over laten.
Jammer van Stoner, hopelijk gaat hij nu voor het eerst eens goed presteren op Jerezquote:This time Marquez wasn't out of order. When someone overtakes you + closes the door shortly before braking you should always brake early.
Ik denk het wel. De chatter van de banden is voor Honda op Jerez een heel stuk minder. En fysiek is het ook veel makkelijker.quote:Op maandag 9 april 2012 23:51 schreef MrNovember het volgende:
Eugene Laverty zei het volgende op twitter over Marquez en Luthi.
[..]
Jammer van Stoner, hopelijk gaat hij nu voor het eerst eens goed presteren op Jerez
Ja, maar zoals hij zegt was zijn tempo niet zo heeeeel slecht. Hij eindigde maar 5 seconden achter Hayden en Rossi ging nog naast de baan ook. Zo slecht deed hij het dus niet, de motor zuigt gewoon. Zonde dat hij gewoon geen goed materiaal heeftquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:40 schreef m1155 het volgende:
Rossi over ducati: http://www.racesport.nl/M(...)D/29155/Default.aspx
Dat gaat em niet meer worden denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:40 schreef m1155 het volgende:
Rossi over ducati: http://www.racesport.nl/M(...)D/29155/Default.aspx
Suzuki komt misschien volgend jaar terug. Maar waarschijnlijker is 2014, als de regels voor dat jaar bekend zijn. Waarschijnlijk een rev limiet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef Nober het volgende:
Waar is Kawasaki en Suzuki eigenlijk?
Is wel een beetje saai die Yamaha (Lorenzo) vs de Honda, met Cruchlow en Dovizioso op 4 en 5 ook op Yamaha's.
quote:ATTACK PERFORMANCE ANNOUNCES MOTOGP RACE EFFORT
American team will compete in U.S. rounds of MotoGP World Championship at Mazda Raceway Laguna Seca and Indianapolis Motor Speedway
Huntington Beach, California - April 8, 2012 - Attack Performance, manufacturer of precision racing components, has been granted “wild-card” entries for both North American rounds of the 2012 MotoGP World Championship, the Red Bull U.S. Grand Prix at Mazda Raceway Laguna Seca, July 27-29, and the Red Bull Indianapolis Grand Prix at Indianapolis Motor Speedway, August 17-19.
Attack Performance is building a chassis of its own design for the new Claiming Rule Teams (CRT) format at its 10,000-square-foot shop in Huntington Beach, California. The largely CNC-produced, aluminum-framed machine will be powered by a heavily modified Kawasaki ZX-10R-based engine. CRTs are intended to help increase privateer entries in GP racing’s 1000cc premier class and compete alongside teams running factory-built prototypes.
“I’ve wanted to design my own chassis for 10 years,” said team owner Richard Stanboli, “so this new class structure, essentially a Superbike engine housed in a prototype chassis, has provided an ideal opportunity for me. We have a great deal of work to do before the first event at Laguna Seca, but I’m no stranger to 20-hour days.”
Daytona 200 winner Steve Rapp will ride the Attack Performance entry. The AMA Pro Road Racing veteran has earned podium finishes at both Mazda Raceway Laguna Seca and Indianapolis Motor Speedway. In March, aboard the privateer Motorcycle SuperStore LeoVince M1 PowerSports Attack Performance AP10, Rapp recorded two top-six placings in the season-opening AMA Pro American SuperBike races at Daytona International Speedway.
“Steve and I work well together,” said Stanboli. “Laguna is a difficult track to learn, and we will have a home-court advantage over some of the other CRT teams. Steve has many laps around Laguna, and we intend to hit the ground running.”
Attack Performance will release more details about the project as it continues to develop.
Ja bah, wat een vreselijke race was het toch zondag.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef Nober het volgende:
Waar is Kawasaki en Suzuki eigenlijk?
Is wel een beetje saai die Yamaha (Lorenzo) vs de Honda, met Cruchlow en Dovizioso op 4 en 5 ook op Yamaha's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |