abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:07:55 #26
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104131732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef eenleukenaam het volgende:
Wat zijn nou leuke kringloopwinkels in Amsterdam/Amstelveen? Ik wil wel eens ergens rondsnuffelen maar ik denk steeds dat het de moeite/de reis niet waard is...
Ik ga vaak naar het Juttersdok op de Zeeburgerkade en De Lokatie op de Camperstraat. Die zijn leuk en goedkoop en meestal rustig. Er zit ook nog een Lokatie op de Distelweg in Noord maar daar ben ik nog nooit geweest.
De Kringloper in Hilversum [Noorderweg, vlak naast station Noord] kom ik ook regelmatig en is briljant! Goeie, mooie en van oorsprong dure spullen voor weinig! En in Naarden zit ook een Kringloper [op de Amsterdamsestraatweg] waar ik veel goeds over hoor.
an urge to help mankind overcomes me
pi_104132693
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Heb nog wat goedkope vintage meubeltjes nodig voor mijn studentenstek. Helaas zit hier in Zwijndrecht alleen een eentje met een onwijs karig aanbod. Iemand die een kringloopwinkel in de omgeving Rotterdam/Dordrecht/Barendrecht/Zwijndrecht kan aanraden?
Dordrecht achter de Jumbo en Aldi O+ Ook daar heb ik leuke dingetjes vandaan, en meubels hebben ze in overvloed
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104132808
Ik ben gek op kringloopwinkels, ging vroeger met een vriendin op strooptocht om haar huis in te richten, hier in de buurt is het dan Emmaus en De Arm. Kleding kocht ik nog wel eens in inbrengwinkels zoals de Mikmak hier (bestaat niet meer volgens mij) en Second Life Style in Hilversum.
pi_104133512
Ik koop van alles in de Kringloop....we hebben er hier dan ook 7. :') Vanmiddag nog een paar bolletjes wol gekocht (3 voor 1 euro), een waxinelichtjehouder in de vorm van een kikker voor bij mijn balkonvijvertje (zitten er twee dezelfde kikkers bij de vijver :P ) voor 25 cent en nog een nieuwe opzetborstelborstel van de electrische tandenborstel van het Kruidvat...die kreeg ik gratis mee. :P
In het verleden kleding, schoenen (nee niet afgetrapte maar exemplaren waar nog nooit de voet van de vorige eigenaar in heeft gezeten), meubelen (o.,a. mijn computerkast), mijn computer + randapparatuur en software :') , huishoudelijke artikelen, hobbyartikelen en zelfs cadeautjes voor derden....ja, ik ben een grote fan van de Kringloop. *O*
Foto's volgen nog. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:50:54 #30
19242 yavanna
Results may vary.
pi_104133899
Bij kringloopwinkels haal ik ( heel veel ) boeken en verbaas mij iedere keer weer over hoe belachelijk goedkoop ze zijn. Heerlijk om zo bergen boeken in huis te halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind de winkels van Het Goed niet leuk meer tegenwoordig. De prijzen die ze daar durven te vragen zijn soms te idioot voor woorden. Laatste keer een oud, vies tafeltje voor 7,50 te koop. Nieuw bij Ikea voor 5 :{w
Maar heel soms kan je er nog iets leuks voor weinig vinden.
Mee eens!

Daarnaast, nu iedereen zo'n beetje op internet zit zal er minder binnen komen ( men gooit het liever op MP ) en van wat er binnenkomt zullen de medewerkers ook wel eerste keus hebben/nemen. En denken ze dat alles tegenwoordig vintage/antiek is met bijbehorende prijs. :D
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_104134125
En een paar foto's wat ik in de loop der tijd heb aangeschaft via de Kringloop.
Mijn laatste aankoop wat betreft schoenen, was dus nog nooit op gelopenen voor 3,50 euro, zet wel even je 8-) op.


Voetenbankje/poefje (witte vlek is van de sticker die ik er toen nog niet helemaal af had)


Slippers (waren ook nieuw), zwarte is van een gehaakt tenenbeschermertjes wat ik zelf gemaakt heb.



Nog een poefje



Ziet er nu zo uit



Voorbeeld van de wol die ik regelmatig tegenkom


+ deze (was een buit van één keer langsgaan)


Sloffen *O* (nu 2 paar in huis, beide nieuw)


Zo'n beetje alle potten (excl. inhoud) + de bankjes/pothouders etc. die je hier ziet. :')



Kastje voor


en kastje na

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 19:58:49 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104134280
mijn halve keuken komt van de kringloop. (ik heb mijn strakke zwart/witte keuken vol staan met oranje accesoires)
even zoeken naar een fotootje :)
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 20:03:59 #33
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104134615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind de winkels van Het Goed niet leuk meer tegenwoordig. De prijzen die ze daar durven te vragen zijn soms te idioot voor woorden. Laatste keer een oud, vies tafeltje voor 7,50 te koop. Nieuw bij Ikea voor 5 :{w
Maar heel soms kan je er nog iets leuks voor weinig vinden.
Nou idd! Een paar jaar geleden kwam (en kocht!) ik daar nog graag. Maar de laatste tijd zie ik er steeds vaker dingen in matige en/of vieze staat en dan durven ze er toch de hoofdprijs voor te vragen. Erg jammer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Heb nog wat goedkope vintage meubeltjes nodig voor mijn studentenstek. Helaas zit hier in Zwijndrecht alleen een eentje met een onwijs karig aanbod. Iemand die een kringloopwinkel in de omgeving Rotterdam/Dordrecht/Barendrecht/Zwijndrecht kan aanraden?
Vroeger kwam ik altijd graag bij Pandora (Dordrecht, in de Wijnstraat) Daar kon ik uren snuffelen, kreeg meestal ook een bakje koffie of soep. :)
Is wel làng geleden. Geen idee of het nog steeds zo fijn is hoor.
pi_104135776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef CindieY het volgende:
Voor kleding zou ik dan weer nooit de kringloop inlopen, het idee van tweedehands kleding gedragen door onbekenden staat me niet zo aan. Boeken koop ik tweedehands vooral op rommelmarkten, als ik daar rondstruin. En ondertussen zit ik op mijn te relaxte bank, en dan niet zo'n bank die rechtstreeks uit het interieur van opa en oma lijkt te komen, maar een mooie donkergrijze bank, toevalstreffertje was dit. Ik vind het vooral leuk om er te kijken naar meubels die nog in goede staat zijn, maar een opknapbeurtje nodig hebben. Volgende doel is zo'n ouderwetse krantenbak en wellicht een leuk (buik)kastje.
Ik zou juist meer moeite hebben met een bank van de kringloop. Kleding kan in de wasmachine (desnoods 2 of 3 keer als dat fijner voelt), maar dat gaat met een bank wat lastiger. ;)
pi_104135929
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef Eska het volgende:

[..]

Ik zou juist meer moeite hebben met een bank van de kringloop. Kleding kan in de wasmachine (desnoods 2 of 3 keer als dat fijner voelt), maar dat gaat met een bank wat lastiger. ;)
Leren bank zou nog net kunnen maar inderdaad een stoffen bank zou ik ook problemen mee hebben, overigens wel een paar jaar geleden een kek :+ rood kunststof stoeltje gekocht met een rood kussen erin, dat was een kwestie van even afnemen met een sopje en het kussen was als nieuw, staat hier overigens nog steeds in de kamer en dagelijks in gebruik...ideaal met de katten hier. :D
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104136077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef trovey het volgende:

Leren bank zou nog net kunnen maar inderdaad een stoffen bank zou ik ook problemen mee hebben, overigens wel een paar jaar geleden een kek :+ rood kunststof stoeltje gekocht met een rood kussen erin, dat was een kwestie van even afnemen met een sopje en het kussen was als nieuw, staat hier overigens nog steeds in de kamer en dagelijks in gebruik...ideaal met de katten hier. :D
Ja precies. Da's toch wel een belangrijk criterium voor mij; dat ik het goed moet kunnen opschonen. Je hebt tenslotte geen idee wat er allemaal mee gebeurd is. :+
pi_104136633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef Eska het volgende:

[..]

Ja precies. Da's toch wel een belangrijk criterium voor mij; dat ik het goed moet kunnen opschonen. Je hebt tenslotte geen idee wat er allemaal mee gebeurd is. :+
Oude lekkende oma's. >:) Een kennisje van mij zoekt nog zo'n relaxstoel maar de gedachte daaraan houdt hem tegen om een stoffen exemplaar te nemen als er eentje bij de Kringloop staat. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104137337
:D Lekkende oma's :')

Weet iemand in Arnhem of omgeving een goeie met leuke spullen voor weinig?
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:10:05 #40
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104137857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef heaven7 het volgende:
:D Lekkende oma's :')

Weet iemand in Arnhem of omgeving een goeie met leuke spullen voor weinig?
2switch he. ;)
http://2switch.nl/?url=co(...)v_a_id=4&nav_b_id=15
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:31:57 #41
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_104139145
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dordrecht achter de Jumbo en Aldi O+ Ook daar heb ik leuke dingetjes vandaan, en meubels hebben ze in overvloed
Hoe heet die? Ben niet zo bekend in Dordrecht.
pi_104141546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Hoe heet die? Ben niet zo bekend in Dordrecht.
moet je mij vragen, ik woon nieteens in Dordt, vriendje woont daar.

Google even op een Aldi en Jumbo die naast elkaar zitten. Of gewoon op kringloopwinkel evt?
Heb slome comp, zou er zo 1 kunnen zijn uit de kringloopwinkel :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104142143
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef trovey het volgende:
En een paar foto's wat ik in de loop der tijd heb aangeschaft via de Kringloop.
Mijn laatste aankoop wat betreft schoenen, was dus nog nooit op gelopenen voor 3,50 euro, zet wel even je 8-) op.
[ afbeelding ]

Voetenbankje/poefje (witte vlek is van de sticker die ik er toen nog niet helemaal af had)
[ afbeelding ]

Slippers (waren ook nieuw), zwarte is van een gehaakt tenenbeschermertjes wat ik zelf gemaakt heb.

[ afbeelding ]

Nog een poefje

[ afbeelding ]

Ziet er nu zo uit

[ afbeelding ]

Voorbeeld van de wol die ik regelmatig tegenkom

[ afbeelding ]
+ deze (was een buit van één keer langsgaan)
[ afbeelding ]

Sloffen *O* (nu 2 paar in huis, beide nieuw)
[ afbeelding ]

Zo'n beetje alle potten (excl. inhoud) + de bankjes/pothouders etc. die je hier ziet. :')

[ afbeelding ]

Kastje voor
[ afbeelding ]

en kastje na

[ afbeelding ]
die oude houten kastjes wit schilderen ziet inderdaad altijd erg leuk uit :Y

Dat gaat ook altijd mooi met die oude houten oma-eetkamerstoelen. Die met die kunstleren zittingen in bruin/donkergroen/donkerrood.
pi_104142376
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:19 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

die oude houten kastjes wit schilderen ziet inderdaad altijd erg leuk uit :Y

Dat gaat ook altijd mooi met die oude houten oma-eetkamerstoelen. Die met die kunstleren zittingen in bruin/donkergroen/donkerrood.
Donker hout pastte inderdaad niet bij de rest van mij interieur dus dan maar de kwast erover, andere knopjes en trala een nieuw meubel. Die stoelen heb ik inderdaad ook wel eens zien staan, is inderdaad ook een idee om dat te re-stylen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104144982
Hier in t Gooi hebben ze hele goede. Die in Weesp heeft van alles (boeken zijn daar erg goed), in Naarden hebben ze veel grote spullen zoals banken en bedden tv's. Hilversum is ook prima maar duurder dan Weesp
pi_104145045
Hoewel ik rondneuzen bij de kringloop heel leuk vind, kom ik maar zelden met iets thuis. We hebben hier (in Eindhoven) een "Het Goed". Qua kleding kom ik soms wel eens iets leuks tegen, qua meubels/lampen etc absoluut niets.
Voor pannen en keukengerei vind ik het wel echt ideaal :) Grote stoofpannen voor 2,50 enzo.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2011 @ 08:18:01 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_104151205
ik ben altijd op zoek naar aanvullingen voor mijn soraya-bestek en mijn arcopalverzameling.
maar ik ben sowieso heel gek van dingen uit de jaren 70 dus ik moet me echt inhouden.
wat me niet altijd lukt :@
pi_104152904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef Eska het volgende:

[..]

Nou idd! Een paar jaar geleden kwam (en kocht!) ik daar nog graag. Maar de laatste tijd zie ik er steeds vaker dingen in matige en/of vieze staat en dan durven ze er toch de hoofdprijs voor te vragen. Erg jammer.

[..]

Vroeger kwam ik altijd graag bij Pandora (Dordrecht, in de Wijnstraat) Daar kon ik uren snuffelen, kreeg meestal ook een bakje koffie of soep. :)
Is wel làng geleden. Geen idee of het nog steeds zo fijn is hoor.
Is Pandora die daar op de hoek bij het water? Vrij klein, wel 2 verdiepingen?

Daar heb ik een mal gekocht waar vroeger bakstenen in werden gemaakt en dat fungeert nu als kruidenrekje
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104152945
oh en Trovey goed bezig jij _O_

lekkende oma's :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104153468
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:

Is Pandora die daar op de hoek bij het water? Vrij klein, wel 2 verdiepingen?

Daar heb ik een mal gekocht waar vroeger bakstenen in werden gemaakt en dat fungeert nu als kruidenrekje
Nee, voor zover ik weet kun je bij Pandora niet naar boven.
Maar....ik ben even gaan Googlen, en er blijkt tegenwoordig ook een Pandorus te zijn! :D Die heeft meerdere verdiepingen, dus grote kans dat je daar bent geweest dan.

(Oh, ik krijg helemaal heimwee naar die winkel. O+ Serieus de beste tweedehands-zaak die ik ooit heb gezien)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')