abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:47:25 #226
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104282361
Geen idee of dat uitgezonen wordt, ik hoop het wel.

Ik vermoed zo dat Pastor goed pissig is over die documentaire..

Ik snap ook niet echt wat de bedoeling was, Murray komt er niet echt goed in naar voren, ik heb echt het idee dat hij geestelijk niet gezond is hoor....

Kreeg een lief berichtje van een klant/vriendin van me die zelf geen fan is:

beetje bij gekomen van de rechtzaak? had eerst nog wel beetje te doen met die arts maar toen ik gister stukjes van dat interview zag die hij dacht ik mijn hemel jij bent knetter gek! volgens mij zit die vent er zelf ook flink aan! snapt hij niet dat hij niks meer hoeft te zeggen dat alles nu klaar is, gewoon ssssttt!
wat zal die familie pissst zijn!

Dus ook de niet-fans zien wel in hoe raar Murray bezig is.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104282978
Wat een lief briefje Janena!

Hij spoort ook echt niet, Hij zit vol tegenstrijdigheden, lijdt aan pure overschatting etc etc. Ik heb na het kijken van de filmpjes een nog grotere walging van die man gekregen. Zou hij nou werkelijk gedacht hebben dat die docu. hem zou helpen :? |:(
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:07:02 #228
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104283108
Denk dat 29 november gewoon hetzelfde uitgezonden wordt als het proces, dus op de Amerikaanse tv en voor ons op de live streams?
Leef en Laten Leven
pi_104283206
Ik hoop het wel Robijn. Ben ook heel benieuwd wat Pastor met de info. van de docu. zal gaan doen!
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:11:17 #230
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104283241
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef eskil het volgende:
Wat een lief briefje Janena!

Hij spoort ook echt niet, Hij zit vol tegenstrijdigheden, lijdt aan pure overschatting etc etc. Ik heb na het kijken van de filmpjes een nog grotere walging van die man gekregen. Zou hij nou werkelijk gedacht hebben dat die docu. hem zou helpen :? |:(
Nou ja, daarom twijfel ik ook erg die docu te gaan zien. En andere interviews die hij blijkbaar gegeven heeft. Of ik moet met een kotszakje voor de tv gaan zitten...is trouwens de eerste keer dat ik hoogstwaarschijnlijk niet iets ga zien wat met MJ te maken heeft.

Maar. Ik blijf niet snappen wat MJ in deze man gezien heeft. Weer gebrek aan mensenkennis ben ik bang, en teveel vertrouwen ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Robijn48 op 12-11-2011 13:20:59 ]
Leef en Laten Leven
pi_104283591
Eerst wilde ik ook niet gaan kijken, maar ben achteraf blij het toch gedaan te hebben. Je krijgt meer inzicht hoe de persoon Murray in elkaar zit. Het is eigenlijk meer een bevestiging op de koele en koude blikken die hij heeft getoond tijdens de trail. Misselijkmakend is wel wat hij over MJ. zegt. Hij schendt hier voor de zoveelste keer zijn eed. Er bestaat toch nog zoiets als beroepsgeheim en vertrouwen tussen arts en patient!
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:22:55 #232
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104283662
eskil, het is trial, niet trail :D :P
Leef en Laten Leven
pi_104283706
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef Robijn48 het volgende:
eskil, het is trial, niet trail :D :P
Owwww jaaaaaaaaa :D
pi_104286280
Kent iemand hier "Michael Jackson, the Life of an Icon"? Is het wat?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104293130
quote:
Ben benieuwd wat het is. "There Must Be More to Life Than This" en "State of Shock" zijn volgens mij iig wel uitgebracht op een van die compilaties. Is er nog meer?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104293346
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar in hoeverre het voor de heren überhaupt ooit een optie was om dit materiaal uit te brengen.
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:24:38 #238
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_104301861
Haters everywhere but I don't really care.
pi_104302323
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat het is. "There Must Be More to Life Than This" en "State of Shock" zijn volgens mij iig wel uitgebracht op een van die compilaties. Is er nog meer?
Beiden zijn nooit uitgebracht. Toen er in 2000 een grote box van Freddie's solo-werk uitkwam leefde Michael nog en deze gaf geen toestemming om de demo's op te laten nemen in de Mercury-box. Wel lekten de demo's van State of Shock en There Must Be More... een kleine 2 jaar later. "Victory", een derde nummer waar aan gewerkt is is echter nog nooit gelekt.

Ik zou het eerlijk gezegd vreemd vinden als ze State of Shock nu ineens gaan uitbrengen. De versie met Freddie is qua muziek en tekst volgens mij identiek aan de Mick Jagger versie - en There Must Be More To Life Than This is een rustig piano-nummer.
Bleuh.
  maandag 14 november 2011 @ 20:11:05 #241
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_104367109
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef PimD het volgende:

[..]

Beiden zijn nooit uitgebracht. Toen er in 2000 een grote box van Freddie's solo-werk uitkwam leefde Michael nog en deze gaf geen toestemming om de demo's op te laten nemen in de Mercury-box. Wel lekten de demo's van State of Shock en There Must Be More... een kleine 2 jaar later. "Victory", een derde nummer waar aan gewerkt is is echter nog nooit gelekt.

Ik zou het eerlijk gezegd vreemd vinden als ze State of Shock nu ineens gaan uitbrengen. De versie met Freddie is qua muziek en tekst volgens mij identiek aan de Mick Jagger versie - en There Must Be More To Life Than This is een rustig piano-nummer.
Hij is en blijft een lopende encyclopedie hè _O_

Ik vind trouwens de versie met Freddie mooier als met Mick, maar dit terzijde.

Iemand al de Immortal Megamix binnengehaald/ geluisterd?
Vooral het stukje tussendoor waarin je publiek Michael, Michael hoort zingen vind ik top!
pi_104370141
Zou mooi zijn ze There Must Be More to Life zouden uitgeven, maar dan wel een versie die klaar is. Geen halve demo aub.
pi_104378799
Al die demo's word ik zo chagrijnig van he. Zijn er geen volledige tracks? :{ Beter niks dan zo'n vage demo..
-
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2011 @ 10:25:29 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_104387209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
Denk dat 29 november gewoon hetzelfde uitgezonden wordt als het proces, dus op de Amerikaanse tv en voor ons op de live streams?
Yep.
quote:
mccartneyAP Anthony McCartney
Yes. Plan is for it to be broadcast, I'm told RT @Ivy_MJJC: will the murray sentencing be televised as well? any idea?
Ik ben benieuwd wat de koper met deze die film gaat doen. :o
quote:
AMSTERDAM - Een film met nooit eerder vertoonde beelden van Michael Jackson gaat later deze maand onder de hamer.

Foto: WENN.com De documentaire zou miljoenen ponden op moeten brengen, schrijft de Britse krant The Independent.

De beelden zijn van Jacksons Dangerous-toer in Argentinië uit 1993. De documentaire zou niet worden uitgebracht omdat Jackson niet blij was met het eindresultaat.

De film kwam in handen van een Braziliaanse chauffeur. Deze man, die anoniem wil blijven, heeft vele beroemdheden rondgereden, zoals Madonna en Axl Rose. Toen hij achttien jaar geleden chauffeur was van de King of Pop, kreeg hij na afloop de video als beloning.

Op de twee uur durende film is onder anderen Jordy Chandler te zien. Die beschuldigde Jackson later van kindermisbruik. Ook bevat de documentaire beelden van achter de schermen van de toer. De tournee eindigde in 1993 abrupt toen Jackson in het ziekenhuis belandde.

De documentaire wordt 26 november in Londen geveild.
Bron.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_104391925
Hmmm ben wel benieuwd naar die docu.
standaarddrinker
pi_104392169
Idem^^

Hoewel 1993 niet zn beste jaar was denk ik.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:48:16 #247
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104392775
1993 ging wel oke, tot de aanklachten kwamen dan. Denk dat deze opnamen van daarvoor zijn (aangezien hij toen nog met J. Chandler omging).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104392810
Stem was in 93 al wel stuk achteruit gegaan hoor. Om over de pijnstillersaffaire maar niet te spreken.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:37:41 #249
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104394511
Stem was niet best nee. De pijnstillers kwamen na de beschuldigingen toch? ben eigenlijk wel benieuwd naar dit materiaal.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2011 @ 16:53:30 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_104399665
Dat interview krijgt dus toch een staartje en terecht.

quote:
mccartneyAP Anthony McCartney
Heading to courthouse where law partner of Conrad Murray's lead defense attorney faces contempt hearing for interview http://bit.ly/vjQnFy
Ik kan alleen dat http adres niet lezen. Moet je een Google account voor aanmaken. Doe ik straks wel, nu even geen tijd.

Oh wacht, dit gaat niet over het CM interview. Jammer en vreemd. :o
quote:
LOS ANGELES (AP) A law partner of Dr. Conrad Murray's chief defense attorney is facing a contempt hearing stemming from an interview he gave during the trial of Michael Jackson's doctor.

Matt Alford, who practices with attorney Ed Chernoff, in Houston, was ordered to appear Tuesday before Superior Court Judge Michael Pastor. The judge threatened to hold Alford in contempt for his appearance on NBC's Today show.

Alford gave an interview in which he criticized a prosecution witness in the Murray trial and made comments about the jury. The judge said he found the interview shocking since it came only hours after he had warned defense attorneys not to comment on the case outside court.

Murray was convicted of involuntary manslaughter last week in Jackson's death and is in jail awaiting sentencing Nov. 29.


[ Bericht 48% gewijzigd door beequeen op 15-11-2011 17:05:58 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')