abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:31:53 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105805461
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 02:26 schreef wonderer het volgende:

[..]

Tering, is kleine popo alweer drie ?!
Ja het gaat verrekte hard. :o
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:38:19 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105805591
Reken je jaren van zes maanden of zo? :D

Hoe bevalt 't moederland trouwens, afgezien van de snackbar?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:51:23 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105805807
Ja mooi, vrienden/families. Ik blijf zo hoor. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 20 december 2011 @ 03:43:07 #229
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105806418
Goed zo ;) Enjoy!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:51:26 #230
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105972089


Christmas, California Style! :)

Weersverwachting voor 25 December: Droog, 74 Graden F, 23 Graden C.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106085396
Hier tijdens Kerst gelukkig geen sneeuw. Nu wel. Gelukkig maar 3 dagen werken deze week, da's dan wel weer lekker.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 28 december 2011 @ 01:43:19 #232
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106113814
Ik helemaal niet werken deze week, EN het is de hele week tussen de 70 en 74 graden F (21-23 graden C) dus het kan niet beter. Heerlijk weer om lekker in huis te klussen, en de tuin weer aan kant te krijgen, en heb toevallig net met behulp van een Home Depot gift card een mooie grasmaaier binnen gehaald.

Ben momenteel bezig een "bibliotheek" te bouwen. Klinkt luxe, maar het is gewoon 1 van de 4 slaapkamers die wordt omgebouwd tot een plek waar we al onze boeken kwijt kunnen, met twee comfortabele stoelen om te lezen, en een televisie voor als we niet willen lezen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 28 december 2011 @ 01:57:50 #233
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106114071
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef maartena het volgende:
Ben momenteel bezig een "bibliotheek" te bouwen. Klinkt luxe, maar het is gewoon 1 van de 4 slaapkamers die wordt omgebouwd tot een plek waar we al onze boeken kwijt kunnen, met twee comfortabele stoelen om te lezen, en een televisie voor als we niet willen lezen.
O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 28 december 2011 @ 02:04:16 #234
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_106114179
Ik mis de states, elke dag. Ik zou er graag wonen maar zou bij god niet weten wat ik er zou moeten doen. :@
From feudal serf to spender.
  woensdag 28 december 2011 @ 02:22:15 #235
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106114474
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 02:04 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik mis de states, elke dag. Ik zou er graag wonen maar zou bij god niet weten wat ik er zou moeten doen. :@
Hetzelfde wat je in Nederland doet. 's ochtends naar je werk. 's avonds weer naar huis. In het weekend leuke dingen doen met je vrienden/familie/kinderen/weet ik wat.

En nog steeds op FOK! posten. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106122507
Weet iemand hier eigenlijk of en hoe ik mijn Amerikaans rijbewijs om kan zetten in een Nederlandse?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_106125000
Ik gok dat je in Nederland ook weer examen moet doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 28 december 2011 @ 14:19:56 #238
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_106125138
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 02:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Hetzelfde wat je in Nederland doet. 's ochtends naar je werk. 's avonds weer naar huis. In het weekend leuke dingen doen met je vrienden/familie/kinderen/weet ik wat.

En nog steeds op FOK! posten. :')
Bedoelde ook qua werk bijvoorbeeld. Heb weinig zin om onder aan een ladder te moeten beginnen ergens. :@ Voor wat betreft entertainment zit je in de VS gewoon perfect _O_
From feudal serf to spender.
pi_106126413
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Bedoelde ook qua werk bijvoorbeeld. Heb weinig zin om onder aan een ladder te moeten beginnen ergens. :@ Voor wat betreft entertainment zit je in de VS gewoon perfect _O_
Huh? Waar komt het idee vandaan dat je onder aan een ladder zou moeten beginnen ergens?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_106132365
Niet in de VS. Een beetje smeergeld hier en wat vriendendienstjes daar en je kunt zonder talent of hard te werken een behoorlijke baan krijgen.
pi_106132426
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef S1nn3rz het volgende:
Voor wat betreft entertainment zit je in de VS gewoon perfect _O_
Klopt helemaal. Er is een chronisch tekort aan acteurs en dus liggen de banen voor het oprapen.
pi_106133781
quote:
12s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:54 schreef devzero het volgende:
Niet in de VS. Een beetje smeergeld hier en wat vriendendienstjes daar en je kunt zonder talent of hard te werken een behoorlijke baan krijgen.
Wow, lekker cynisch. Geef eens wat smeuiige voorbeelden aub.

quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef maartena het volgende:

Ben momenteel bezig een "bibliotheek" te bouwen. Klinkt luxe, maar het is gewoon 1 van de 4 slaapkamers die wordt omgebouwd tot een plek waar we al onze boeken kwijt kunnen, met twee comfortabele stoelen om te lezen, en een televisie voor als we niet willen lezen.
Ha, zo ben ik net (half) begonnen met het aanleggen van een thuisbioscoop in onze breakfast room. Want die gebruiken we nu eigenlijk nauwelijks. En met het oog op het EK van komend jaar lijkt me dit een goede investering.
Jesus saves but death prevails.
pi_106142896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef Shivo het volgende:
Wow, lekker cynisch.
Nee toch?

quote:
En met het oog op het EK van komend jaar lijkt me dit een goede investering.
Het EK kan me eigenlijk gestolen worden, maar ik ben bang dat mijn vrouw wel een paar wedstrijden wil zien. Zal vast amper worden uitgezonden hier in de US, dus maar iets via internet vinden.
  donderdag 29 december 2011 @ 02:06:06 #244
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106153664
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef devzero het volgende:

[..]

Nee toch?

[..]

Het EK kan me eigenlijk gestolen worden, maar ik ben bang dat mijn vrouw wel een paar wedstrijden wil zien. Zal vast amper worden uitgezonden hier in de US, dus maar iets via internet vinden.
*wacht op Maartens uitleg* ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 29 december 2011 @ 07:52:04 #245
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106155442
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef Shivo het volgende:
Ha, zo ben ik net (half) begonnen met het aanleggen van een thuisbioscoop in onze breakfast room. Want die gebruiken we nu eigenlijk nauwelijks. En met het oog op het EK van komend jaar lijkt me dit een goede investering.
Die hebben we al :) Met: La-Z-Boy couch voor vrouw en ik, en surround sound. En uiteraard een media server, die elders in het huis staat.

Ik heb tevens CAT5 onder het huis door getrokken, heb momenteel 4 punten met een CAT5 aansluiting.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 29 december 2011 @ 07:55:01 #246
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106155455
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef devzero het volgende:
Het EK kan me eigenlijk gestolen worden, maar ik ben bang dat mijn vrouw wel een paar wedstrijden wil zien. Zal vast amper worden uitgezonden hier in de US, dus maar iets via internet vinden.
Het EK is gewoon op ESPN/ABC te zien, was in 2008 en 2004 ook al zo. Alhoewel in 2004 nog niet ALLE wedstrijden te zien waren geloof ik. Dat is dus geen probleem.

Maar goed, ik ga het EK ook niet thuis bekijken natuurlijk..... ik organiseer wel een kroeg + een aantal Nederlanders. Ik heb ook geen enkele WK wedstrijd thuis gekeken, allemaal in de kroeg, inclusief de twee wedstrijden die om 04:30 PST begonnen. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 29 december 2011 @ 07:59:53 #247
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106155468
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk of en hoe ik mijn Amerikaans rijbewijs om kan zetten in een Nederlandse?
Niet. In Nederland examen doen voor $$$$. Mijn vrouw heeft in de 4 jaar dat ze in Nederland woonde gewoon op Amerikaans rijbewijs rondgereden, want in Nederland moet je dus een rijschool inhuren, minstens 1 uur aan rijlessen doen, en examen doen, en voor je het weet ben je zonder extra lessen alweer 500 euro kwijt, en dan kun je ook nog eens zakken. Mijn vrouw had dus zoiets van: dikke midelvinger, ik heb mijn rijbewijs voor $12 of zoiets gekregen, en als ik aangehouden wordt ben ik wel gewoon toerist.

Ze is 1 keer aangehouden, met mij als passagier: Alcohol controle in Amsterdam. Blazen, blazen, rijbewijs laten zien.... geen punt, gewoon door kunnen rijden. En de agent was ook nog eens zo vriendelijk de alcohol test in het Engels af te nemen, maar dat zal in Amsterdam wellicht wat gewoonlijker zijn. :P

Ik heb mijn Nederlandse rijbewijs trouwens niet eens verlengd, is in 2005 al verlopen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106170944
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 07:55 schreef maartena het volgende:
Het EK is gewoon op ESPN/ABC te zien, was in 2008 en 2004 ook al zo. Alhoewel in 2004 nog niet ALLE wedstrijden te zien waren geloof ik. Dat is dus geen probleem.
Ik geloof dat ik tegenwoordig een aantal ESPN kanalen krijg van comcast (ondanks mijn limited basic abonnement), dus dat zit wel goed.

quote:
inclusief de twee wedstrijden die om 04:30 PST begonnen. :P
In de zomer van 2010 zat mijn vrouw hoogzwanger om 10 AM in de kroeg het WK te kijken, dus dat komt wel goed :D

quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 07:59 schreef maartena het volgende:
Ik heb mijn Nederlandse rijbewijs trouwens niet eens verlengd, is in 2005 al verlopen.
Mijn NL rijbewijs loopt over 6 maanden af en ik vraag me af of het zin heeft om te verlengen. Ook al zou ik over een aantal jaren verhuizen naar een ander land (de kans wordt steeds kleiner), dan zal het waarschijnlijk toch niet nederland worden.
  donderdag 29 december 2011 @ 17:48:09 #249
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106173143
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 07:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Niet. In Nederland examen doen voor $$$$. Mijn vrouw heeft in de 4 jaar dat ze in Nederland woonde gewoon op Amerikaans rijbewijs rondgereden, want in Nederland moet je dus een rijschool inhuren, minstens 1 uur aan rijlessen doen, en examen doen, en voor je het weet ben je zonder extra lessen alweer 500 euro kwijt, en dan kun je ook nog eens zakken. Mijn vrouw had dus zoiets van: dikke midelvinger, ik heb mijn rijbewijs voor $12 of zoiets gekregen, en als ik aangehouden wordt ben ik wel gewoon toerist.

Ze is 1 keer aangehouden, met mij als passagier: Alcohol controle in Amsterdam. Blazen, blazen, rijbewijs laten zien.... geen punt, gewoon door kunnen rijden. En de agent was ook nog eens zo vriendelijk de alcohol test in het Engels af te nemen, maar dat zal in Amsterdam wellicht wat gewoonlijker zijn. :P

Ik heb mijn Nederlandse rijbewijs trouwens niet eens verlengd, is in 2005 al verlopen.
Ik ga dat toeristentrucje waarschijnlijk niet redden :') Ook een auto kopen op een Amerikaans rijbewijs lijkt me lastig. Maar ik heb een half jaar om aan het Nederlandse verkeer te wennen en te "oefenen" voor ik een Nederlands rijbewijs nodig heb, dus hopen dat dat gaat werken...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 29 december 2011 @ 20:03:21 #250
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106178388
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef devzero het volgende:
Mijn NL rijbewijs loopt over 6 maanden af en ik vraag me af of het zin heeft om te verlengen. Ook al zou ik over een aantal jaren verhuizen naar een ander land (de kans wordt steeds kleiner), dan zal het waarschijnlijk toch niet nederland worden.
Het heeft bij mij vooral met de bureaucratie te maken. Verlengen moet via de post, kan alleen met een vooraf overgemaakt bedrag komende vanaf een Nederlandse bankrekening, en het rijbewijs kan vervolgens alleen naar een Nederlands adres gestuurd worden. Niet zo'n enorm punt natuurlijk, want je hebt vast nog wel een familielid.... maar dan worden zij weer opgedragen om het te bewaren en/of op te sturen.

Het alternatief is naar Den Haag naar de balie voor Nederlanders in het buitenland. Voor mij ook niet echt ideaal, want ik ken niemand in de regio Den Haag. En dat duurt dan ook weer minimaal 5 werkdagen, dus je moet dan 2x naar Den Haag als je in Nederland bent.

En toen las ik de wet even door...... als je rijbewijs niet voor 1985 is verlopen, kun je em altijd gewoon verlengen. Dus ik heb zoiets van: Laat maar, ik verleng het wel als ze die wet eens gaan veranderen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')