Waarom wordt er eigenlijk altijd naar motieven gevraagd als iemand zegt op zoek te zijn naar een PvE server?
quote:
Op maandag 14 november 2011 09:53 schreef JoeBravo het volgende:edit: auchindoun gaat 'm niet worden: high pop pvp? no thanx.
Iemand nog een leuke alliance guild op een pve server in de aanbieding voor een social altje?
Silvermoon is een goede PvE server voor Alliance. Naast dat het een PvE server is, lopen er uberhaupt maar een handjevol Hordes rond. Verder zit het met de populatie wel snor volgens mij, het is in ieder geval altijd druk genoeg in SW...
Heb ook wel een aardig social guild gevonden ("Die Laughing"). Altijd wel een handjevol of meer mensen aanwezig, vooral 's-avonds en in het weekend. En ze zijn ooit te beroerd om te helpen als je wat nodig hebt. Zit geloof ik nog een verdwaalde fokker in, ben alleen z'n naam vergeten...

quote:
Mensen die anderen hun keuze voor vermaak niet gunnen.

quote:
Op maandag 14 november 2011 10:59 schreef JoeBravo het volgende:[..]
omdat ik het niks vind. Ik wil ongestoord m'n ding kunnen doen als me dat zo uitkomt en niet ten alle tijden op m'n hoede moeten zijn om niet geganked te worden.
Zal ook niet ontkennen dat het feit dat ik zwaar zuig in PvP daarin meespeelt.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.