abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_104066004


Onder het motto "Beter goed gejat dan slecht verzonnen", wil ik hier in MUZ de Digitale Pakjesavond gaan organiseren! (c) Matijn Nijhuis.

De bedoeling:

Post in dit topic een lekker uitgebreide omschrijving van je muzikale voorkeuren en krijg op maandag 5 december een cd'tje met toffe liedjes in je brievenbus, speciaal afgestemd op jouw smaak. En dat voor slechts drie postzegels en een zelf te branden CD, want natuurlijk stuur ook jij iemand een cd'tje!

In het kort:

• Post je muzikale voorkeuren in dit topic, doe dit uiterlijk 27 november
• Op 28 november krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken
• Neem via PM contact op met deze persoon om zijn/haar postadres te krijgen
• Maak een mooie CD en hou uiteraard rekening met de smaak van je ontvanger
• Als je goeie zin hebt: leef je uit en maak tevens een mooie cover, of misschien zelfs een gedichtje.
• Gooi zaterdag 3 of zondag 4 december jouw CD op de post, bij voorkeur in een 'bubbel-envelop' en uiteraard voldoende gefrankeerd.
• Kijk 5 december op je deurmat voor het kado dat iemand anders voor je gemaakt heeft!
• Zet een foto en/of reactie hier in het forum zodat we allemaal mee kunnen genieten van de muzikale kadootjes!

Op zoek naar inspiratie? Zie de site waar deze actie op gebaseerd is: alhier.

P.S. Gebruik dit topic alleen voor je inzending. Vragen? Stuur me een PM.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_104066167
En de eigen inzending:

Hallo, ik ben Rob en ik luister graag naar heel uiteenlopende muziek. De ene dag electronisch en dansbaar, de andere dag jazzy en soulful, dan weer iets met stevige gitaren er in. En verder luister ik naar ongeveer alles wat op 3FM voorbijkomt. Verras mij met muziek die ik nog niet ken, maar waar jij van overtuigd ben dat ik het gehoord moet hebben. Hieronder vallen mooie luisterliedjes, maar bijvoorbeeld ook covers of bijzondere uitvoeringen van bekende liedjes. Je doet me GEEN plezier met al te heftige en extreme muziek zoals speedcore, grunt-metal of country. Kijk anders eens op mijn Last.fm pagina zodat je ziet waar ik zoal naar luister. Ik ben benieuwd waar je mee aan komt zetten!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_104094278
Hah dit zou best leuk kunnen zijn! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_104111897
JA! Ik doe mee. O+

Hoi ik ben LoLa en ik hou eigenlijk van een hoop verschillende soorten muziek. :@
Zie ook mijn FoBo voor mijn muzieksmaak en mijn last.fm pagina voor inspiratie.
Ik hoor graag vernieuwende dingen. Bands en artiesten die ik nog niet zo 'goed' ken
Rock is toch wel de hoofdlijn in mijn muzieksmaak, maar daarnaast luister ik graag naar verschillende soorten genres.
Klassiek, country, speedcore, gruntmetal, en stampende hardcore zonder melodie daarentegen maak je mij niet blij mee.

Voor de rest leef je uit! En verder veel succes bij het uitkiezen van de muziek

ps Rob: Leuk initiatief _O_ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 10:04:13 ]
pi_104150631
Mijn naam is ValHallen en ik heb een ontzettend brede muzieksmaak. Toch zijn er ook heel veel dingen die me totaal niet aanspreken. Ik ben eigenlijk al in een jarenlange zoektocht verwikkeld naar een bepaalde sfeer die me aanspreekt. Muziek met veel noise en distortion doen het altijd goed bij mij, evenals aparte stemmen en muzikale experimenten. Donker, rauw en gruizig zijn de keywords bij dit gedeelte van mijn smaak.

Aan de andere kant heb ik ook een enorm zwak voor opzwepende muziek. Van Lady Gaga tot aan Early Hardcore: Heeft het tempo en heeft het nummer één of meerdere climaxen, dan ben je hier ook aan het juiste adres.

Absolute no-go's voor mij zijn: Zo'n beetje alle soorten Metal waar jodelende gitaren inzitten, drukke Jazz, Speedcore en dergelijke (Breakcore mag dan weer wel) en muziek die plastic aanvoelt, als jullie snappen wat ik bedoel :P.

In de spoiler staat mijn eigen album top 100, ter inspiratie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 70% gewijzigd door ValHallen op 09-11-2011 05:02:56 ]
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 16:55:56 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104166633
Ik doe ook mee mijn muzieksmaak is wtf-muziek, verras me :D

even voor de referentie wat wtf-muziek bijvoorbeeld kan inhouden, ik luister nu conlon nancarrow



[ Bericht 20% gewijzigd door Bosbeetle op 09-11-2011 20:03:39 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 10 november 2011 @ 10:27:51 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_104194157
Wat een leuk idee!!

Helaas kan ik niet branden want ik heb geen cd-rom in mn laptop dus ik kan niet meedoen ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_104278110
Ik doe ook mee! *O*

Mijn naam is Melting. Ik houd van diverse muziek. Dat kunnen de luisteraars van Radio 49 beamen, denk ik. De meest vreemde plaatjes komen er voorbij. Wat ik niet zo kan waarderen is de gewone mainstream muziek van na het jaar 2000. Op een enkel nummer na misschien.
Wat mij altijd wel kan bekoren is muziek met een lach. Dus een grappigliedje zonder dat het cabaret is.

Maar goed..... veel succes met het uitkiezen van de muziek. En ik ben heel benieuwd wat ik ga krijgen. :)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 12 november 2011 @ 14:00:37 #9
74056 crew  ToT
pi_104284685
:W Hoi! ToT hier!
Leuk idee dit! :D

Ikzelf hou van (hard)rock, metal, gothic, medieval folk en sowieso wel muziek buiten het reguliere genre. :)
pi_104285610
leuk idee! zal eens denken.
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:11:16 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_104290829
Tof idee! ^O^

Ik ben dus TCM en ik heb mijn muziek het liefst extreem:
- langzaam of juist snel
- ingewikkeld of juist extreem simplistisch
- gezappig of hatelijk
- rauw of goed doorbakken
- geïmproviseerd of overgeproduceerd
- elektronisch of met vuurstenen gemaakt
enzovoorts.

Ben benieuwd wie ik ga krijgen.
  zondag 13 november 2011 @ 11:26:56 #12
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_104311231
Eigenlijk wil ik ook wel meedoen :Y Mijn muzikale voorkeur is vrij divers, dus eigenlijk zou ik zeggen verras me :D Het enige waar ik echt echt echt een tyfus hekel aan heb is gabber/hardcore/house dat soort meuk. Elektronische muziek is zeker ok, maar het liefst met wat echt bespeelde instrumenten. Ik houd van klassiek tot metal wat dat betreft, dus leef je uit *O*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 13 november 2011 @ 22:48:27 #13
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_104336758
ik kan niet branden -O- fuuuuu ;(

wel een heel tof idee O+
ik zou het trouwens wel kunnen doen als ik 'mijn' persoon een usb stickje kan/mag sturen :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_104342580
Voor degenen die geen CD-brand-mogelijkheden hebben: een vriend/kennis/buurman/familielid met een CD-brander moet toch te vinden zijn? Als je ECHT geen vrienden hebt (aggossie.....) dan gebruik je een USB-stickje dat vervolgens eigendom wordt van de ontvanger.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 14 november 2011 @ 12:53:14 #15
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104348828
Wat een leuk idee

Ik heb alleen de ballen verstand van muziek die buiten mijn favoriete genres vallen, dus ik denk er nog even over na.
pi_104350573
Leuk!

Ik ben iewl, ik hou van mashups en ben sinds kort bekeerd tot dubstep, met name Skrillex.
Ook hou ik van dansbare muziek, en kunnen stevige bassen mij ook altijd plezieren!
Hele drukke muziek met piepjes vind ik ook knallen, denk aan: http://soundcloud.com/flufftronix/bassface-atcr-remix

Ik hoop dat dit hoopje woorden genoeg is. Succes met zoeken!
  maandag 14 november 2011 @ 17:40:24 #17
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_104359123
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:53 schreef GimmeGore het volgende:
Wat een leuk idee

Ik heb alleen de ballen verstand van muziek die buiten mijn favoriete genres vallen, dus ik denk er nog even over na.
Gewoon proberen? Voor hetzelfde geld krijg ik iemand die alleen van pop en R&B houd op mijn bord, daar heb ik ook de ballen verstand van.

Sterker nog: ik zou het niet eens leuk vinden als die user me te makkelijk is. Dus zou ik bij deze mogen vragen of ik iig niet bosbeetle krijg? :)
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 17:57:13 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104359821
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Gewoon proberen? Voor hetzelfde geld krijg ik iemand die alleen van pop en R&B houd op mijn bord, daar heb ik ook de ballen verstand van.

Sterker nog: ik zou het niet eens leuk vinden als die user me te makkelijk is. Dus zou ik bij deze mogen vragen of ik iig niet bosbeetle krijg? :)
ja ik wil ook TCM niet om dezelfde reden, wij kennen elkaars muzieksmaak te goed.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104365972
Ik heb nog een plastic tas vol met nostalgische cassettebandjes ik zal 1 van deze ter beschikking stellen.
Zelf houd ik van jaren 80 rap, reggae of Nederlandstalig als het maar geen happy house is

Doe eigenlijk maar geen rap of reggae want dat heb ik allemaal al, verras me maar

[ Bericht 13% gewijzigd door Karzai op 16-11-2011 10:55:02 ]
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 20:09:45 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104367007
_O_ ik vind dit nogsteeds zo'n goed idee het heeft een beetje weg van het ouderwetse cassette bandjes ruilen O+
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104396539
Mijn inzending:

Hallo, ik ben Menno.

Ik hou vooral van metal/hard-rock, het liefst wat moderner, maar ik kan ook genieten van classic rock (Deep Purple, Pink Floyd, enz. ). Ben laatst ook begonnen met luisteren naar dubstep, dus dat zit ook wel goed. Het enige waar ik echt niets aan vind is: klassiek :'), rap en top-40.

Verder, zeer gaaf idee, ook al is het gestolen.
Hopen dat er lekker veel mensen mee doen! :D
They can't stop us let em try, for heavy metal we would die!
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:59:10 #22
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_104407330
Oh dan doe ik mee :D
mijn muzieksmaak is divers... favoriet is jazz, maar blues,fifty's, sixty's en ouderwetse disco vind ik ook heerlijk.
Mij maak je niet blij met: hardcore, gabber, hard rock etc...
Bij mijn smaak muziek denk ik aan:
rokerige oude kroegen, relax achterover zitten, echte instrumenten, onbekende pareltjes en wijn drinken.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:22:27 #23
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_104408643
Leuk idee, waaraan ik graag mee doe :)
Mijn voornaamste voorkeur ligt toch wel in de pop/rock/indie/alternative (hoe je het noemen wil) hoek uit de 00's (maar sta open voor andere decennia). Verder maak ik graag uitstapjes naar post-rock (tegenwoordig wel wat minder), een tikkeltje hiphop en wat elektronische muziek.
Maar de eerst genoemde is toch wel de hoofdmoot en dan met name bandjes met een mannelijke zanger met een unieke stem.
Kijk maar in mijn last.fm (linkje staat naast de quote knop in deze post) voor een volledig overzicht.

Ik hoop dat iemand iets moois voor mij kan samenstellen en ik hetzelfde voor een ander voor elkaar krijg :)
pi_104409142
Misschien moet het wel wat beter gepromoot worden? Even spammen in de andere actieve muziek topics? Dit idee loopt natuurlijk vooral los als er lekker veel mensen aan mee doen :)

Ik weet zelf alleen nog niet of ik er de tijd voor heb....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 16 november 2011 @ 18:36:40 #25
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_104445077
Daar ik dit een leuk initiatief vind, wil ik ook graag meedoen:

Ik luister erg veel naar (akoestische) folk-achtige muziek; bands waar je hierbij aan kan denken zijn: Fleet Foxes, Bon Iver, I Am Oak, Noah and the Whale, Bob Dylan, Mumford & Sons enz. Verder kun je op mijn LastFM pagina kijken naar wat ik al ken, die pagina is echter niet echt recent.

:)
  woensdag 16 november 2011 @ 22:06:07 #26
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_104455317
Haha ok WTF, ik doe gewoon mee, dit is leuk:

Ik luister eigenlijk een beetje vanalles. Eigenlijk ben ik vrij snel tevreden, als het maar grauw, gruizig, ontroerend, onalledaags, en/of episch klinkt. Hoe meer van dat, hoe beter.
Rustig, snoeihard of gewoon. Antiek, spiksplinternieuw of iets daartussen. Elektronisch of juist instrumentaal of een mengeling. Verras me maar!

Waar je me zeker geen plezier mee doet is Hollands, top 40, piemeltjeshouse, rap/r&b en dat soort ongein.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tokamak op 17-11-2011 10:06:41 ]
pi_104459394
Stoer topic. Ik doe ook mee!

Mijn smaak is zo veelzijdig als 'ie beperkt is. Do's; vrouwen (zangeressen dus :9), alle vormen rootsmuziek (folk, country, blues etc), Johan Derksen en Ron Jans, banjo's, toegankelijke wereldmuziek, obscure bandjes, indiepop, celticpunk, oldies (< 1950) en newbies (> 2000). Don'ts; botergeile soulmuziek, elektronica, (MTV) rap/hip hop, Nashville country, de jaren '80 en last but not least Bløf.

Mijn Last.fm en mijn RateYourMusic account.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_104465863
Leuk idee, jammer genoeg woon ik in Duitsland en wordt het dus lastig om mee te doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_104521994
Ik doe ook mee.

Mijn muzieksmaak is erg rock-geörienteerd. van rustige rock a la Eagles tot aan stevigere metal ala Judas Priest en Iron Maiden. Maar ook een band als Abba vind ik leuk. Maar toch gaa mijn voorkeur uit naar een rockcd-tje.

Absolute Don'ts. Coldplay, Klassiek, Nederlandstalig in de trant van Frans Bauer, Frans Duijts, Wolter Kroes.Palingsound, house/dance/trance, renB, Hip/hop

Zo hier mijn Rate your Music en Last.FM

Ik heb wel helemaal geen house/dance muziek en download liever niet, ik weet niet of dat een probleem is.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 19 november 2011 @ 13:55:17 #30
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104549856
Ik doe ook mee.

Ik luister eigenlijk voornamelijk hip hop, en dan het meeste uit de jaren 80 en 90, maar eigenlijk is mijn muzieksmaak vrij breed. Vind het vaak wel mooi als er een bepaalde beteknis achter zit, vind lyrics dus wel belangrijk.
Het enige waar ik niks mee heb is dance/trance enzo
  maandag 21 november 2011 @ 12:39:22 #31
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104624903
Op verzoek van Lovelylady doe ik ook mee :)

Mijn smaak... ik vind het zelf erg breed.
Vooral rock en metal (en hun spinoff's :P), oud of nieuw, maar wat Ska of Bluegrass op z'n tijd is ook niet verkeerd. Zelf klassiek wil er nog wel in, als het niet van dat jankerige langzame werk is :) Beduidend minder (maar in sommige gevallen ook niet verkeerd) zijn voor mij R&B, Rap en Dance :)

Als ik wat voorbeelden zou moeten noemen, kom ik denk ik zelf op dit moment uit bij:
Shinedown
Blue October
Five Finger Death Punch
Tokio Ska Paradise Orchestra
Lady Antebellum
Hayseed Dixie

Mijn LastFM Love List.
  woensdag 23 november 2011 @ 01:44:10 #32
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104706200
Wauw, goed idee! Ik ga meedoen. :D

Mijn muzieksmaak is lastig om ergens te kunnen plaatsen, als ik het mooi vindt is het al goed. Ik heb een zeer sterke voorkeur tegen ofwel een zanger, ofwel instrumentaal. Zangeressen heb ik niets mee. Ook heb ik niet bijzonder veel met punk of metalcore. Hiermee zou ik eventueel best verrast willen worden, maar het moet er niet vol mee staan.
De genres waar ik op het moment het meeste muziek in luister, zijn slowcore, shoegaze, maar ook ambient vind ik erg prettig om te horen. Een harder genre mag ook.

Dit is mijn last.fm profiel, misschien krijg je zo een beetje een idee wat wel en niet bij me zou moeten passen. Maar vooral: Verras me.
pi_104708261
Kleine wijziging in de plannen, met dank aan Darkestrah. Stuur je adres via PM naar mij toe, dan zorg ik dat jouw 'Sinterklaas' je adres krijgt. Zo blijf je in het ongewisse wie jouw kadootje heeft gemaakt totdat hij op de deurmat valt.

Enneh: Pimp het topic even flink bij al je vrienden/clubjes/favo topics. Er is nog heeeeel veeeeeel ruimte voor meer deelnemers ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  woensdag 23 november 2011 @ 09:22:01 #34
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104709034
quote:
6s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:29 schreef robdriessen het volgende:
Kleine wijziging in de plannen, met dank aan Darkestrah. Stuur je adres via PM naar mij toe, dan zorg ik dat jouw 'Sinterklaas' je adres krijgt. Zo blijf je in het ongewisse wie jouw kadootje heeft gemaakt totdat hij op de deurmat valt.

Enneh: Pimp het topic even flink bij al je vrienden/clubjes/favo topics. Er is nog heeeeel veeeeeel ruimte voor meer deelnemers ;)
Dus dan moet je je naam wel op/in je cadeautje verwerken lijkt me? :)
  woensdag 23 november 2011 @ 11:34:49 #35
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104712369
ik ga het proberen

Pfoe mijn muziek smaak, ik kan hier wel een link naar mijn last.fm dumpen, maar die is eigenlijk niet heel representatief, want ik hou van grindcore, en die nummers zijn zo kort dat ze veel vaker voorkomen omdat albums nog wel eens 40 nummers hebben.
Ik hou dus van grindcore en alle andere extreme vormen van metal (laat ik maar niet ingaan op de discussie of grindcore wel of geen vorm van metal is)
Maar ik hou ook van blues rock, classic (hard) rock, punk (zoals crust punk, hardcore punk, celtic punk, maar geen punk rock of pop punk) stoner rock/metal,
Blues is een nieuwe liefde van me, erg bekend ben ik er nog niet mee

De sint mag het volgende mee naar huis nemen
R'n B, hiphop, de meeste popmuziek, piratenmuziek/het levenslied, hardcore en dergelijk wat zich een kwartier lang alleen maar herhaalt.

toch een link naar mijn last.fm
Tadaa!
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 10:47:05 #36
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_104796001
Op het laatste moment heb ik toch besloten om mee te doen. Mijn voorkeuren zijn wijd versprijd, maar ik moet niets hebben van het Nederlandstalige volkslied. Qua muziek ben ik op dit moment geïnteresseerd in muziek à la The Prodigy, waarbij de nieuwe cd van Nobody Beats The Drum (Currents) al gereserveerd is voor mijn familie (als sinterklaascadeau). Voorderest ben ik erg indie, qua smaak, maar een stevige klassieker (Queen) geeft mij ook een vreugdevol gezicht. Voor wat inspiratie kun je altijd terecht op mijn muzikale blog (http://naatje1.wordpress.com).

Mijn naam is Naatje, of Nathan (zoals Snuf. mij noemt) als die eerste afkorting je niet bevalt.

Edit: heb net ook bedacht dat ik graag wat van Drum 'n Bass zou willen leren kennen, aangezien dat genre mij echt als muziek in de oren klinkt, maar ik echt niet zou weten waar ik moet zoeken.
Dubbeledit: Ik moet ook niets hebben van (heavy) metal, screamo of andere emomuziek en alles wat echt hard is (breakcore, hardcore) moet ik ook niet. WTF-muziek lijkt me wel leuk, alleen ik ken er geen zak van. Tevens heb ik wel een hart voor Goa.

[ Bericht 11% gewijzigd door naatje_1 op 25-11-2011 15:06:19 ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 10:48:30 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104796049
Nog 2 dagen de tijd om dingen in te sturen !!!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 25 november 2011 @ 11:10:53 #38
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_104796639
Leuk *O*

Ik ben Carooltje en word bijna wel blij van alles :D Vooral lekkere zwijmel liedjes of lekkere salsa nummers om lekker op te dansen O+ en grote favo Rammstein _O_

Ben heul benieuwd :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Carooltje79 op 25-11-2011 11:24:28 ]
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_104797091
Ik doe mee

Nou ik ben faye. Ik hou van oude muziek van nat king cole tot the beach boys. Singer-songwriter.. ik heb een gruwelijke hekel aan top2000 muziek. Dus al die klassiekers zijn niet aan mij besteed. Ik ben achterlijk dol op muse. Stiekem word ik heel vrolijk van de muziek van robyn en wat daarop lijkt.

Rock, elektro, indie, discoachtig (relight my fire, dat soort ongein), ik heb een zwak voor dubsteb en drum n base

Festivalganger, dus pak er een lowlandsline up bij en je zit redelijk goed.

[ Bericht 96% gewijzigd door gewoonfaye op 25-11-2011 11:33:14 ]
Anonimity is a bliss
pi_104797105
Ok ok ik doe ook mee!

Ik ben charmed_angel en ben altijd wel vrolijk *O*
Ik hou van foute muziek (q music), vrolijke muziek, spaanse muziek, en Nederlandstalig (en dan bedoel ik niet frans en marianne weber, maar nick en simon bijvoorbeeld) Ik ben nog steeds verslaafd aan rampeneren, dus die richting mag er ook wel bij zitten :) En ik hou ook van happy hardcore!

Dus muziek waarop je kan dansen en een hele avond op los kan gaan, dus ook vast en zeker top 40 *O*

Ow en boy/girlbands me like!!

Ik hou niet van Metal, Rockmuziek, en schreeuwmuziek. Daar word ik alleen maar verdrietig van ;( Ow en waar ik ook een hekel aan heb, is Anouk :r

Ik vind het spannend *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2011 11:27:51 ]
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:18:58 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104802438
Ik ben heloef en ik ben 17 jarige wannabe hipster met een redelijke voorliefde voor doodgedraaide 3FM meuk, maar ook de top 2000 klassiekers kan ik waarderen. Zo kan jij mij erg blij maken met een nummer van Queen of The Beastie Boys bijvoorbeeld. Maar mijn absolute voorkeur ligt toch bij muziek uit de periode 2005-2010 daar moet je het zoeken met bandjes als The Fratellis, Kaiser Chiefs dat soort zooi. Maar ga mijn CDtje nou niet volgooien met alleen hun greatest hits van die bandjes maar zoek een mix van dat met de hipsterzooi uit die tijd met de klassiekers van vroeger.

Zo dat was het wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:25:07 #42
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104802700
-edit: ohja, geen discussie-
pi_104836556
One day remaining *O*
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:05:43 #44
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_104837281
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ok ik doe ook mee!

Ik ben charmed_angel en ben altijd wel vrolijk *O*
Ik hou van foute muziek (q music), vrolijke muziek, spaanse muziek, en Nederlandstalig (en dan bedoel ik niet frans en marianne weber, maar nick en simon bijvoorbeeld) Ik ben nog steeds verslaafd aan rampeneren, dus die richting mag er ook wel bij zitten :) En ik hou ook van happy hardcore!

Dus muziek waarop je kan dansen en een hele avond op los kan gaan, dus ook vast en zeker top 40 *O*

Ow en boy/girlbands me like!!

Ik hou niet van Metal, Rockmuziek, en schreeuwmuziek. Daar word ik alleen maar verdrietig van ;( Ow en waar ik ook een hekel aan heb, is Anouk :r

Ik vind het spannend *O*
Oww jaa I O+ Happy hardcore
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 12:04:15 #45
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_104838725
Ik wil dit initiatief ook graag steuen.

Muziekvoorkeuren:
* garagerock
* indie
* punk

(en het liefst een combinatie van die drie)

* dub
* de breekbaarste singer-songwriters
* Excelsiorpop
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:57:19 #46
202014 JJH
Knetter. O+
pi_104848257
Ja, tof, en bijna te laat.

Ik ben JJH, 26, en ben best wel divers qua muziek. Over het algemeen kun je er wel van uit gaan dat ik alles wat van voor '90 wel goed vind. Maar nieuwe muziekkan ik ook wel waarderen, al zit er niet echt lijn in zit.

Radio luisteren doe ik vooral naar 3fm Eb Veronica, coo zover je daar wat aan hebt.

Ik hoop dat het voldoende is. :@ in ieder geval een tof initiatief rob! ^O^
pi_104870838
he hoi, ik kwam een beetje erg laat achter dit topic, maar vind het een erg tof initiatief :D

Ik ben dus Gehenna en 26 jaar oud. Qua muziek heb ik een enorme brede smaak. Elk genre heeft bijna wel iets dat wel tof is, zeg maar, van klassiek tot metal, van delta-blues tot ABBA en van rare experimentele dingen tot pakistaanse qawalli en daar buiten :P voor inspiratie zou ik zeggen check m'n RYM of last.fm

ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)

ik vind het nu al spannend :D
nee, jij dan!
  zondag 27 november 2011 @ 23:25:53 #48
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104905136
Even kicken om de laatste mensen binnen te krijgen: Nog (als het heel precies gaat) 35 minuten om je verhaaltje te doen!
pi_104911162
INZENDINGEN GESLOTEN!

^O^ *O* ^O^ *O* ^O^

Alvast hartelijk dank voor alle leuke reacties, nu komt het echt leuke deel: het samenstellen van je CD'tje.

Check je PM vandaag voor je 'slachtoffer' zodat je alvast kunt gaan zoeken en branden. Adres volgt morgen. Je adres nog niet naar mij gestuurd? Schande! ;) Doe het meteen even, als je dit leest....
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 10:05:51 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104913406
oeh nu komt het moeilijke gedeelte, hoofdbrekens over nummers volgorde, indeling, flow van het album, hoes-design ....

O+
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 28 november 2011 @ 10:10:06 #51
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104913495
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh nu komt het moeilijke gedeelte, hoofdbrekens over nummers volgorde, indeling, flow van het album, hoes-design ....

O+
En het ergste... dat allemaal binnen een week 8)7
pi_104913534
*O*
moeilijk dat wel :@
pi_104914181
Ja ik heb ook een moeilijke :o
pi_104914452
Ik heb al bijna het plaatje compleet welke nummers er op komen :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_104914621
Nee ik dan... Had bijna iemand over het hoofd gezien, dus als noodgreep maak ik nu 2cd's voor 2 mensen!! (maar ach, dan krijg ik er ook 2 voor terug :P)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 28 november 2011 @ 10:57:52 #56
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_104914634
Het lijkt erop dat t bij mij wel goed gaat komen. Denk ik, hoop ik. Cover etc heb ik al in gedachten, nu de muziek nog...!
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 11:07:17 #57
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104914897
Mijne krijgt hem iets eerder, zit vanaf 1 dec in een huisje met familie dus het wordt waarschijnlijk 2 dec dat diegene hem al heeft!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104915355
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijne krijgt hem iets eerder, zit vanaf 1 dec in een huisje met familie dus het wordt waarschijnlijk 2 dec dat diegene hem al heeft!
Of je gooit je pakketje op je vakantieadres op de post? ;) (Tenzij het in het buitenland is, dat wil ik je ook weer niet aandoen)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 11:24:14 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104915439
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Of je gooit je pakketje op je vakantieadres op de post? ;) (Tenzij het in het buitenland is, dat wil ik je ook weer niet aandoen)
Dat is ook nog een optie idd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104916440
16 nummers, fingers crossed dat het bevalt.
Anonimity is a bliss
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 12:06:55 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104916879
wow wat zijn jullie snel :o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104917005
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
wow wat zijn jullie snel :o
inderdaad _O-

Ik weet nog geen eens wat ik erop moet zetten :') Vind het echt te moeilijk :D
pi_104917086
Ik ga vanavond of morgen branden..

De cover enzo zal sober worden. Ik heb niet echt een goede printer, of ik moet stiekem hier op het werk printen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 28 november 2011 @ 12:45:28 #64
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_104918193
Oei, dit is moeilijk! Ik ga er goed voor zitten, deze heb ik niet in een paar minuten samengesteld!
Nu hopen dat iedereen goed z'n best doet!
  maandag 28 november 2011 @ 13:45:37 #65
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104920176
Ik ben tevreden met mijn persoon, ben alleen verbaasd over de mensen die nu al hun lijstje klaar hebben.
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 14:05:08 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104920806
Ik heb het 'concept' en de titel net bedacht :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 28 november 2011 @ 14:37:42 #67
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_104921942
Ik heb al 2 nrs uitgezocht en een sinterklaasgedicht ingesproken :+
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  maandag 28 november 2011 @ 15:36:38 #68
202014 JJH
Knetter. O+
pi_104924074
Ik zal me er vanavond of morgen ofzo eens het hoofd over gaan breken.

Ik heb best een toffe persoon. :7
pi_104924473
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef JJH het volgende:
Ik zal me er vanavond of morgen ofzo eens het hoofd over gaan breken.

Ik heb best een toffe persoon. :7
Nu verraad je al dat je mij hebt ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 28 november 2011 @ 15:54:36 #70
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104924791
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef JJH het volgende:
Ik zal me er vanavond of morgen ofzo eens het hoofd over gaan breken.

Ik heb best een toffe persoon. :7
Ik ken mijn persoontje niet :{
  maandag 28 november 2011 @ 15:56:55 #71
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_104924864
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik ken mijn persoontje niet :{
Ik mijnes ook niet.. maar dat is de lol er ook aan denk ik
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_104924990
Ik ken de mijne ook niet, maar ik kan er wel goed mee uit de voeten.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 28 november 2011 @ 16:29:17 #73
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104926287
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

Ik mijnes ook niet.. maar dat is de lol er ook aan denk ik
Dat wel... het is mij alleen nog wel onduidelijk of het nou wel of niet de bedoeling is m'n naam in de hoes te verwerken... of dat het een geheimpje moet blijven :)
pi_104926331
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat wel... het is mij alleen nog wel onduidelijk of het nou wel of niet de bedoeling is m'n naam in de hoes te verwerken... of dat het een geheimpje moet blijven :)
Ik probeer het cryptisch te houden/ te verwerken in de aankleding.. .
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 28 november 2011 @ 16:49:14 #75
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_104927215
Mijn persoon ken ik ook niet, maar stiekem ken ik eigenlijk niemand hier :D. Toch kan ik er redelijk mee uit de voeten, al vereist het toch wel wat uitzoekwerk.
  maandag 28 november 2011 @ 17:46:15 #76
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104929698
Komende tijd het scrobblen maar uitzetten om te voorkomen dat het ontdekt wordt. Top secret.
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 17:48:04 #77
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104929762
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef Darkestrah het volgende:
Komende tijd het scrobblen maar uitzetten om te voorkomen dat het ontdekt wordt. Top secret.
Haha ja dat zat ik ook al te denken :P

Heb de hoes+gedicht inmiddels af :) nu de liedjes nog.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104929773
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef Darkestrah het volgende:
Komende tijd het scrobblen maar uitzetten om te voorkomen dat het ontdekt wordt. Top secret.
Of snel branden en daarna veel luisteren naar artiesten die je er niet opzet..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 28 november 2011 @ 18:18:08 #79
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_104930755
Ik kan met die van mij wel uit de voeten. Ga deze week maar eens wat selecteren.
pi_104932176
@ Rob

Hoe worden de pakjes nu verdeeld? A-B B-A C-D D-C of A-B B-C C-D D-A? Of helemaal random?
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_104932504
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef MyTiredFeet het volgende:
@ Rob

Hoe worden de pakjes nu verdeeld? A-B B-A C-D D-C of A-B B-C C-D D-A? Of helemaal random?
who cares :D wilde je gaan gokken wie wie heeft?
pi_104932678
Gewoon nieuwsgierig. :6
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  maandag 28 november 2011 @ 19:02:45 #83
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104932745
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Haha ja dat zat ik ook al te denken :P

Heb de hoes+gedicht inmiddels af :) nu de liedjes nog.
Zet je geen tracklist op de hoes dan?
  Moderator maandag 28 november 2011 @ 19:05:29 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104932877
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Zet je geen tracklist op de hoes dan?
De achterkant moeten idd nog titels in :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 28 november 2011 @ 19:09:47 #85
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_104933118
Ik voel een gezond soort spanning in dit topic. Leuk :)
Ik zit voor de nummers nog te twijfelen of ik mij aan de users omschrijving ga houden of dat ik voor het eigenwijze suprise-effect ga.
pi_104933157
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef kciR het volgende:
Ik voel een gezond soort spanning in dit topic. Leuk :)
Ik zit voor de nummers nog te twijfelen of ik mij aan de users omschrijving ga houden of dat ik voor het eigenwijze suprise-effect ga.
Ik zit daar ook mee :@
ik denk dat ik een combi ga doen :D
  maandag 28 november 2011 @ 19:12:22 #87
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_104933254
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef kciR het volgende:
Ik voel een gezond soort spanning in dit topic. Leuk :)
Ik zit voor de nummers nog te twijfelen of ik mij aan de users omschrijving ga houden of dat ik voor het eigenwijze suprise-effect ga.
Ik ga een mengeling doen.. nrs waarvan ik bijna zeker weet dat die persoon ze tof vindt en nrs waarvan ik denk dat hij/zij ze wel tof zou vinden
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  maandag 28 november 2011 @ 19:14:32 #88
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104933350
Ik maak toch al wel snelle vorderingen.

Cover is af, ongeveer de helft van de muziek is gekozen. Gedichtje moet ook niet al te moeilijk worden.
  maandag 28 november 2011 @ 21:43:49 #89
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104943720
Fijn... even nummers uitgezocht die kans maken... zit nu op 30... dat gaat natuurlijk niet passen.
pi_104944205
Mijn cd is al af. Nu de aankleding nog verzorgen. Het gedicht zit al in beginnende fase.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 28 november 2011 @ 22:32:05 #91
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104947187
Ik word echt niet goed van printers tegenwoordig. Wat een kutdingen.
  maandag 28 november 2011 @ 22:47:42 #92
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_104948281
.

[ Bericht 54% gewijzigd door Trashcanman op 28-11-2011 22:48:55 ]
pi_104949097
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Cryothic het volgende:
Fijn... even nummers uitgezocht die kans maken... zit nu op 30... dat gaat natuurlijk niet passen.
Dubbel cd. :9
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  maandag 28 november 2011 @ 23:15:06 #94
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_104949859
Iemand nog een tip voor een programma om hoesjes mee te maken? Heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen :@
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  maandag 28 november 2011 @ 23:29:05 #95
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_104950576
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Iemand nog een tip voor een programma om hoesjes mee te maken? Heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen :@
Doe creatief en gebruik paint of traditionele tekenspullen.
  maandag 28 november 2011 @ 23:32:15 #96
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104950748
Damn, dacht dat ik nog wel cd's had liggen
pi_104951964
zo het begin is er.... :)
nee, jij dan!
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:02:17 #98
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_104952173
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Iemand nog een tip voor een programma om hoesjes mee te maken? Heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen :@
cover xp pro
pi_104956157
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Iemand nog een tip voor een programma om hoesjes mee te maken? Heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen :@
http://www.tuxx.nl/zelf_maken/printen/cdhoesje/

Hier heb je in ieder geval de afmetingen. Gewoon wat plaatjes plakken en zo en wat knutselen met Word-Art en je komt al een heel eind.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:14:00 #100
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_104957097
Ik heb al een halve CD af....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:16:59 #101
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_104957135
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef MyTiredFeet het volgende:
@ Rob

Hoe worden de pakjes nu verdeeld? A-B B-A C-D D-C of A-B B-C C-D D-A? Of helemaal random?
Dat zal rond 5 december wel duidelijk worden, denk ik ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_104957402
inspiratie komt eindelijk tot stand... bezig met de tracklist...
pi_104957773
Trouwens zo'n bubbeltjes envelop, kun je die gewoon kopen bij de boekwinkel of Action?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_104957800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens zo'n bubbeltjes envelop, kun je die gewoon kopen bij de boekwinkel of Action?
boekwinkel en postkantoor sowieso :Y verkopen ze ook wel los (hoef je niet een heel pak te kopen)
Action weet ik niet eigenlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2011 09:50:46 ]
pi_104958079
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

boekwinkel en postkantoor sowieso :Y verkopen ze ook wel los (hoef je niet een heel pak te kopen)
Action weet ik niet eigenlijk
Okee, dan ga ik vandaag of (over)morgen even langs de boekwinkel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_104958167
Ik ga zo even bij de action kijken, dus dan laat ik het wel weten ;)
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:23:35 #107
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104960404
Ik heb hier nog een fuckload aan bubbeltjesplastic liggen van het verhuizen, dus mijn cd gaat wel veilig aankomen gok ik.
  Moderator dinsdag 29 november 2011 @ 12:01:48 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104961826
Mijn shortlist begint vorm te krijgen, maar er moeten er nog wel wat bij en dan komt het moeilijkste, sorteren en volgorde bepalen...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:26:08 #109
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_104962644
Damnz... ik ben altijd zo'n faalhaas in overgangen.. loop er nu echt mijn best op te doen :@
Weet iig al waarmee ik eindig :') _O-
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Moderator dinsdag 29 november 2011 @ 13:07:05 #110
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104964094
Ik ben bang dat de mijne wel heel er erg een 'mood' plaatje wordt, het lukt me niet om er tempo in te krijgen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104964124
Ik heb alles nu uitgedacht, een voorselectie van nummers gemaakt en vanmiddag ga ik de benodigde spullen kopen. Zin an!
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_104965533
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens zo'n bubbeltjes envelop, kun je die gewoon kopen bij de boekwinkel of Action?
Action heeft het niet -O-

Maar heb nu 5 enveloppen voor 2 euro bij de AKO.
Moet toevallig nog een spelletje versturen dus dat kwam goed uit :)
pi_104966390
Ik heb eindelijk een goed idee *O*
En mijn gedicht is ook al bijna af :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:41:13 #114
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_104971675
klaar en in de envelop.. miss wel iets te ijverig geweest met de plakband :@

Moest vandaag wel af want verder deze week geen tijd _O-
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:12:30 #115
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_104972962
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens zo'n bubbeltjes envelop, kun je die gewoon kopen bij de boekwinkel of Action?
Keukenrol wil ook wel.
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:16:27 #116
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104975467
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Keukenrol wil ook wel.
heb je weer een grote envelop nodig. Heeft ook niet iedereen thuis liggen
pi_104975987
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Keukenrol wil ook wel.
Te laat, ik heb nu al zo'n envelop gekocht..

Maar thanks anyway
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_104979908
muziekjes uitgezocht *O*
tijd voor een gedicht ^O^
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:30:39 #119
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_104982362
Ubersint is trots op jullie _O_

Niet vergeten: gooi je kadootje tussen vrijdagavond 20:00 uur en zondag 18:00 uur op de bus (afhankelijk van hoe laat de brievenbus geleegd wordt), dan zou die in 97% van de gevallen op maandag bezorgd moeten worden :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:19:08 #120
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_104985044
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef robdriessen het volgende:
Ubersint is trots op jullie _O_

Niet vergeten: gooi je kadootje tussen vrijdagavond 20:00 uur en zondag 18:00 uur op de bus (afhankelijk van hoe laat de brievenbus geleegd wordt), dan zou die in 97% van de gevallen op maandag bezorgd moeten worden :)
Haha, jij hebt goed het nieuws in de gaten gehouden. Ik woon in Den Haag, één van de plaatsen waar de 3% zit. Hopen dat het goed gaat bij mij ;)
Ik heb nu een nummertje of 20.. nog even wat erbij zoeken, want ze halen toch niet allemaal de eindselectie ben ik bang..
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:21:01 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104985134
Okee ik heb besloten het aan elkaar te presenteren en heb er ook wat jingles door heen gegooid.
Dit gaat zij/hij zeker waarderen. :7
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:46:13 #122
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_104986569
Liedjes voor CD A eindelijk compleet. Idee voor CD B in mijn hoofd, maar gaat nog het nodige downloadwerk opleveren. En dan moet ik nog een poging tot creativiteit gaan ondernemen met hoezen en gedichten. Wat heb ik me op de hals gehaald? :D
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator dinsdag 29 november 2011 @ 21:58:48 #123
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_104987343
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb besloten het aan elkaar te presenteren en heb er ook wat jingles door heen gegooid.
Dit gaat zij/hij zeker waarderen. :7
Dat is inderdaad een tof idee. ^O^
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  woensdag 30 november 2011 @ 07:17:59 #124
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_104996552
Muziek geselecteerd, gedicht geschreven en het concept voor de hoes bedacht: het schiet al lekker op hier ^O^
  woensdag 30 november 2011 @ 16:41:54 #125
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105011484
De nummers zijn gekozen, morgen nog eens beluisteren of het idd goed is zo. Dan ga ik ook aan de slag met de hoes. :)
  woensdag 30 november 2011 @ 16:47:19 #126
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105011675
Ik heb zojuist een idee gekregen voor de hoes... maar ik vrees met grote vrezen... dat zoals gewoonlijk, het idee in m'n hoofd nooit op papier gaat lukken :D
  woensdag 30 november 2011 @ 18:18:15 #127
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105015136
Voor iedereen die moeite heeft om de maat juist te krijgen voor zijn cd-hoes: Dit is een enorm makkelijk programma die het echt in een paar klikken voor je regelt.


Billy Mays vindt het ook een goed programma!
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 18:21:47 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105015260
ik heb gewoon 120x120 voor het boekje en voor de achterkant 118 x 151 gebruikt

Zelf gemeten met een lineaal dat is een soort latje waar de millimeters op aan staan gegeven.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 30 november 2011 @ 19:23:16 #129
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105022162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Darkestrah het volgende:
Voor iedereen die moeite heeft om de maat juist te krijgen voor zijn cd-hoes: Dit is een enorm makkelijk programma die het echt in een paar klikken voor je regelt.

[ afbeelding ]
Billy Mays vindt het ook een goed programma!
Ja maar die is nu dood!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105027790
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb gewoon 120x120 voor het boekje en voor de achterkant 118 x 151 gebruikt

Zelf gemeten met een lineaal dat is een soort latje waar de millimeters op aan staan gegeven.
:D!! _O-

Inspiratie voor een gedichtje is er nog niet... Het komt wel hoop ik want heb niet veel tijd meer....en wil het niet in elkaar hatseflatsen tot een rommelig iets :@
  woensdag 30 november 2011 @ 22:24:14 #132
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105027956
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb gewoon 120x120 voor het boekje en voor de achterkant 118 x 151 gebruikt

Zelf gemeten met een lineaal dat is een soort latje waar de millimeters op aan staan gegeven.
Wauw. Daar heb ik echt niet aan gedacht. Ik zat te kloten met pixels. ;( :')
  woensdag 30 november 2011 @ 22:44:28 #133
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_105029345
Nummers geselecteerd (eindelijk!), nu de covers en het gedicht
pi_105033545
Denk dat ik nu alle liedjes ongeveer heb. Nu nog hoezen en gedichten. Morgen dus. Ben kapot van het zoeken!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 23:58:50 #135
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105033769
Ik doe er een gedicht bij, te lui voor een hoesje :+ Maar het gedicht wordt wel mooi lang, zoals men van mij gewend is. Tevens heb ik alle nummers geselecteerd en zit ik ze te beluisteren of dit wel een goede keuze is (en vooralsnog is dat een ja). Vrijdag eens branden en het gedichtje schrijven en waar nodig nog naar de winkel om desbetreffende spullen te kopen (en sinterklaasinkopen te doen).
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 00:00:03 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105033820
lijst met nummers begint vorm te krijgen nu nog volgorde...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 1 december 2011 @ 00:29:55 #137
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105035344
Ik ben trouwens benieuwd naar alle plaatjes als ze af zijn. We kunnen wel doen dat iedereen een foto plaatst van z'n ontvangen presentje, kan iedereen meegenieten van de energie die erin is gestoken!
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 00:33:08 #138
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105035477
oeps moest je er energie in steken :{
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_105035778
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
oeps moest je er energie in steken :{
Nee, hier werkt de stroom prima
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105035787
Jeej, de liedjes zijn zo'n beetje gekozen :D

nu maar hopen dat het in de smaak valt :s)
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 02:13:32 #141
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105038231
Laatste doorluisterbeurt, ik ben tevreden, nu de ontvanger nog :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 13:00:15 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105048694
Heb hem nu in de cd speler wat een leuke cd, het lijkt wel of ik hem zelf samengesteld heb :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 1 december 2011 @ 13:53:02 #143
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105050946
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb hem nu in de cd speler wat een leuke cd, het lijkt wel of ik hem zelf samengesteld heb :D
Doe je goed :)
Ik heb een deel van m'n (zelf getekende) cover af :)

Wat is trouwens een goed proggie om audio-cd's te branden? Gratis natuurlijk?
Want ik heb volgens mij alleen IMGBurn op m'n pc draaien, en die maakt niet van .mp3 een audio-cd bij mijn weten.
pi_105053352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Doe je goed :)
Ik heb een deel van m'n (zelf getekende) cover af :)

Wat is trouwens een goed proggie om audio-cd's te branden? Gratis natuurlijk?
Want ik heb volgens mij alleen IMGBurn op m'n pc draaien, en die maakt niet van .mp3 een audio-cd bij mijn weten.
http://download.cnet.com/(...)tml?tag=dropDownForm;productListing
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  donderdag 1 december 2011 @ 15:31:55 #145
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  donderdag 1 december 2011 @ 16:05:48 #146
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105056164
Na een paar uur knutselen is de hoes af! Wou eigenlijk een digipack maken, maar kon nergens van de plastic trays vinden, dus dan maar helemaal karton.
Nu alleen nog branden! :)
pi_105056885
Ik noem geen namen, maar het is meer dan voldoende om een audio-CD te branden die een ontvanger direct in zijn/haar CD speler kan steken. Een data-CD met verschillende discografieën daarop is wel heel indrukwekkend, maar misschien iets te veel van het goede ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105057093
Mijn gedicht is af *O*
  donderdag 1 december 2011 @ 16:53:39 #149
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105058315
KLAAR! *O*
(nu aan het dichten voor familie, dat is een beetje ondergesneeuwd)
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 16:55:20 #150
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105058388
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef kciR het volgende:

(nu aan het dichten voor familie, dat is een beetje ondergesneeuwd)
haha zelfde hier :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 17:45:21 #151
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105060249
Mijn vader: 'het lijkt wel alsof je muzieksmaak veranderd is'
Ik: 'Nee, dit is een CD die ik als sinterklaas moet geven'
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_105062069
Totale speelduur: 79:36.

Zo doen we dat.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  donderdag 1 december 2011 @ 19:52:14 #153
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_105065806
Welke categorie postzegel moet er op een envelop met het gewicht van een cd?
pi_105066917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:52 schreef MagicMedicine het volgende:
Welke categorie postzegel moet er op een envelop met het gewicht van een cd?
Ik heb het laten wegen bij mijn lokale post-punt en daar betaalde ik voor een kleine bubbelenvelop met daarin een jewelcase-CD en een briefje EUR 1,38 aan postzegels. Da's in totaal 3 "punten" aan postzegels: 3x een NL1 of anders een NL1 en een NL2 zegel.

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Brieven/
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105070274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Darkestrah het volgende:
Voor iedereen die moeite heeft om de maat juist te krijgen voor zijn cd-hoes: Dit is een enorm makkelijk programma die het echt in een paar klikken voor je regelt.
zeker niet voor de mac ;(
pi_105072089
Status:
CD 1: CD gebrand, hoesje geprint, bubbelenvelop met adres en postzegels ligt klaar
CD 2: CD gebrand, bubbelenvelop met adres en postzegels ligt klaar

To-do morgen:
Hoesje CD 2 afmaken en printen, voor beide CD's gedicht schrijven.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  donderdag 1 december 2011 @ 22:24:17 #157
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_105075587
'Gedicht' af, Muziek gebrand.

Ich bin Fertig!
  donderdag 1 december 2011 @ 22:39:58 #158
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105076706
Ik stuur morgen mijn cd op. Misschien komt hij eerder aan, maar daar is weinig aan te doen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:55:45 #159
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105083156
Mijn pakketje komt ook iets eerder dan gepland aan :@ Kom vrijdag avond en zaterdag niet langs een brievenbus en anders komt hij te laat aan :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:40:20 #160
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105086959
Mij kennende komt hij een dag te laat aan maar ik ga er mijn best voor doen alles netjes op tijd op te sturen.
pi_105087155
Ik hoop het te halen voor zondag.

Zit even wat minder in mijn vel. Dan maar geen gedicht, hoewel ik er wel aan ben begonnen. Ik kan denk ik eventueel anders het gedicht maandag per PM naar Rob sturen, zodat hij het naar de juiste ontvanger kan sturen ??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:38:37 #162
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105088614
Cd's af, hoezen af, alleen nog de gedichten te gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop het te halen voor zondag.

Zit even wat minder in mijn vel. Dan maar geen gedicht, hoewel ik er wel aan ben begonnen. Ik kan denk ik eventueel anders het gedicht maandag per PM naar Rob sturen, zodat hij het naar de juiste ontvanger kan sturen ??
Komt ongetwijfeld goed.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn pakketje komt ook iets eerder dan gepland aan :@ Kom vrijdag avond en zaterdag niet langs een brievenbus en anders komt hij te laat aan :@
Zondag kun je ook nog posten tot 18 uur.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator vrijdag 2 december 2011 @ 11:38:45 #163
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105090239
Gedichtje af, na school naar de winkel om inkopen te doen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_105090308
Cd hoesje af, boekje af, gedicht af..

Nu nog de nummers bij elkaar sprokkelen :') En hopen dat het branden lukt
Anonimity is a bliss
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:43:33 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105102901
Teksten en gedicht in gesproken verder nog wat fragementjes er in verwerkt die de luisteraar zeker leuk zal vinden.
Ik hoop dat de CD zelf wat goed maakt voor het gebrek aan een hoesje en boekje. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105103354
Zo even kijken of het branden gelukt is, test cd lukte net wel. Anders komt er een leeg schijfje met een usb stickje iemands kant op :+
Anonimity is a bliss
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:16:55 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105104108
BAM! klaar, morgen posten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105108083
Pakket paste niet door de brievenbus. Dan maar bij de appie. Een dagje later komt ie aan
Anonimity is a bliss
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:49:57 #169
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105108564
Hoppa, klaar! Eventjes vanmiddag op school de cover, tracklist, het gedichtje enzo geprint (dus niet zulk mooi glossy papier helaas, maar ja), thuis alles in elkaar gezet en hij gaat zometeen op de bus.
Ow en lightscribe!

Ik zou hem haast zelf willen houden.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:43:55 #170
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105114426
Toch nog op het beoogde moment in de bus gegooit *O*
ging ervan uit dat ik het zou vergeten.. maar hij is nu veilig in een rode bus van PostNL beland :)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Moderator vrijdag 2 december 2011 @ 23:29:14 #171
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_105120252
Die van mij staat ook klaar voor verzending, morgen in de bus. :)
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_105121294
Toch al ver gekomen vandaag. Morgen toch nog even aan het gedicht sleutelen. De rest van het boekje uitprinten. En dan zondagochtend als ik toch ga hardlopen maar op de post doen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105122051
Moet alleen die cover nog doen -O-
Ik hoop hem morgen af te maken :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:30:05 #174
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_105126712
Die is onderweg
pi_105128048
Zo helemaal klaar *O*
Morgen even in de brievenbus gooi :D

Uiteindelijk is de cover ook wel gelukt, wel erg standaard.
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:51:11 #176
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105135024
Hm, teller stond op 79:52 aan totale speelduur, maar kreeg alsnog de melding dat het teveel was (ondanks 700MB/80min cd). Nahja, dan 1 nummer minder. :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:58:37 #177
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105135242
Even iets leuks delen. Ik doe ook mee met de 'originele' Digitale Pakjesavond, daar kreeg ik het lootje van een dame van middelbare leeftijd die veel weet van oude muziek, maar weinig van recente en dat ze daarmee vaak punten verspeelt in de pubquiz. Dus heb ik de HELE cover van haar CD volgekalkt met feitjes van de artiesten op de CD. Vond ik best leuk verzonnen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:41:23 #178
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_105136537
Zo cd en hoesje helemaal klaar :)

mijn photoshop skills zijn behoorlijk gestegen nu :')

nu nog gedichtje en dan op de post :)
nee, jij dan!
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:57:01 #179
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105137005
Twee enveloppen met CD en gedichtje klaar om op de bus te gooien! Gaat helemaal goed komen *O* Trots op mezelf :P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:08:17 #180
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_105137410
Muziek is gebrand. Nu de rest nog. :D
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_105137967
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Ik heb het laten wegen bij mijn lokale post-punt en daar betaalde ik voor een kleine bubbelenvelop met daarin een jewelcase-CD en een briefje EUR 1,38 aan postzegels. Da's in totaal 3 "punten" aan postzegels: 3x een NL1 of anders een NL1 en een NL2 zegel.

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Brieven/
Ik heb ouderwetse Nederlandse Gulden postzegels erop zitten O+

Zijn gewoon nog geldig, je moet er alleen wat meer opplakken :D
4 postzegels van 55 cent (gulden)
2 postzegels van 65 cent (gulden)

Vond het wel wat hebben :@
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:39:38 #182
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105140055
Ik heb hem binnen en heb hem ook al open gemaakt. :@
Maar hij ziet er echt heel tof uit! Na het bekijken van de achterkant ben ik eigenlijk wel heel benieuwd geworden, veel onbekende dingen. :D

Ik weet alleen niet wie hem gemaakt heeft. De envelop doet mij al wel iets vermoeden.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:44:31 #183
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105140204
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef MyTiredFeet het volgende:
Muziek is gebrand. Nu de rest nog. :D
Dat dus
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:47:50 #184
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105140309
Dit is zo cool.
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:13:10 #185
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105142916
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb hem binnen en heb hem ook al open gemaakt. :@
Maar hij ziet er echt heel tof uit! Na het bekijken van de achterkant ben ik eigenlijk wel heel benieuwd geworden, veel onbekende dingen. :D

Ik weet alleen niet wie hem gemaakt heeft. De envelop doet mij al wel iets vermoeden.
ow moest je er op zetten van wie het kwam?
Ik heb er een hint op gezet
pi_105143981
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:13 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

ow moest je er op zetten van wie het kwam?
Ik heb er een hint op gezet
Ik heb ook mijn naam er niet opstaan. Ik hou het ook bij hints..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:54:59 #187
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105144486
Dan heb ik de meest overduidelijke hint op die van mij staan. :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 21:41:42 #188
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105146479
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef Darkestrah het volgende:
Dan heb ik de meest overduidelijke hint op die van mij staan. :')
Uiteindelijk komt de aap toch wel uit de mouw, dus no worries of je naam er nu wel of niet op staat. Vanaf maandag wil ik hier wel foto's en reacties zien ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 december 2011 @ 21:47:20 #189
74056 crew  ToT
pi_105146716
De enige hint die naar mij verwijst is dat ik bij diegene in de fobo heb gekeken......maar ik heb bewust bij meerdere mensen in de fobo gekeken! ;)
  zaterdag 3 december 2011 @ 21:50:47 #190
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105146840
Een plaatje van mijn schoenen staat op de voorkant. Door jouw verhaaltje voel ik me gestalkt, ToT.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:19:14 #191
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105148086
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef Darkestrah het volgende:
Dan heb ik de meest overduidelijke hint op die van mij staan. :')
Ik heb een screenshot van het forum erop staan... alles blurred met alleen mijn naam scherp :P
Niet te moeilijk doen hoor... :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 december 2011 @ 22:21:13 #192
74056 crew  ToT
pi_105148177
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Darkestrah het volgende:
Een plaatje van mijn schoenen staat op de voorkant. Door jouw verhaaltje voel ik me gestalkt, ToT.
:? Wattes?
Ow dat plaatje staat op jouw CD'tje? :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:23:08 #193
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105148290
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef ToT het volgende:

[..]

:? Wattes?
Ow dat plaatje staat op jouw CD'tje? :P
Nee, zijn schoenen hebben een plaatje opgenomen: "Hier zit een luchtje aan." Carnavalshit voor 2012.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 december 2011 @ 22:23:59 #194
74056 crew  ToT
pi_105148337
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Nee, zijn schoenen hebben een plaatje opgenomen: "Hier zit een luchtje aan." Carnavalshit voor 2012.
_O- Jezus! :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:04:40 #195
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105150061
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef ToT het volgende:

[..]

:? Wattes?
Ow dat plaatje staat op jouw CD'tje? :P
Ah, ja klopt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:22:48 #196
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105150725
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik heb een screenshot van het forum erop staan... alles blurred met alleen mijn naam scherp :P
Niet te moeilijk doen hoor... :D
Dus, m'n monitoren staan niet goed gekalibreerd... de print is beduidend donkerder dan m'n scherm... waardoor m'n naam nu toch min of meer een verborgen feitje wordt :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 december 2011 @ 00:27:36 #197
74056 crew  ToT
pi_105153228
Okee een tip: Rob heeft mij geholpen met een bepaald album! ;)

[ Bericht 88% gewijzigd door ToT op 04-12-2011 00:36:19 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 december 2011 @ 00:34:37 #198
74056 crew  ToT
pi_105158196
Ik zag dat sommige brievenbussen al beveiligd zijn met vuurwerkdingies....
Dan wordt het nog lastig om ze door de brievenbus te doen .....
pi_105159115
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag dat sommige brievenbussen al beveiligd zijn met vuurwerkdingies....
Dan wordt het nog lastig om ze door de brievenbus te doen .....
Ik hoop dat het hier dan nog niet zo is. Anders kan ik wellicht in het centrum even kijken, koopzondag..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105159926
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het hier dan nog niet zo is. Anders kan ik wellicht in het centrum even kijken, koopzondag..
ohja! niet aan gedacht, hier zijn volgens mij de winkels ook nog open vandaag...
  zondag 4 december 2011 @ 11:36:21 #202
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105160217
We (LL en ik :)) gebruiken slim-cases. Hopen dat (als ze de brievenbussen al beveiligd hebben) dat net past :)
  zondag 4 december 2011 @ 11:42:48 #203
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105160352
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Cryothic het volgende:
We (LL en ik :)) gebruiken slim-cases. Hopen dat (als ze de brievenbussen al beveiligd hebben) dat net past :)
Lang leve Slimme Cees ^O^ Heb drie enveloppen klaar liggen die vanmiddag op de bus gaan. Waarvan 2 voor dit clubje.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105160510
Hoesje klaar *O* hopelijk vind de ontvanger het ook leuk :@

Gedicht nog uitprinten erbij en dan vanmiddag even een wandelingetje maken naar de brievenbus

ik heb wel een beetje hulp gehad van Cryothic hoor :@

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 11:51:22 ]
pi_105161978
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ohja! niet aan gedacht, hier zijn volgens mij de winkels ook nog open vandaag...
In de meeste steden zal het nu wel koopzondag zijn. Het is de eerste zondag van de maand en de winkelcentra die normaal een ander zondag als koopzondag hebben, zullen nu wel een extra koopzondag hebben ingesteld hebben.

O ja, hier is het wel gelukt. Het pakje kon gewoon in de oranje brievenbus hier 100 m vandaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105163618
Zo juist heeft deze piet, 2 cdtjes in de brievenbus gedaan
Hopelijk komen de pakjes op tijd aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 december 2011 @ 13:34:26 #207
74056 crew  ToT
pi_105163620
Mijn hoesje is ook errug origineel! :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 december 2011 @ 13:35:08 #208
74056 crew  ToT
pi_105163648
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zo juist heeft deze piet, 2 cdtjes in de brievenbus gedaan
Hopelijk komen de pakjes op tijd aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- :D Wat heb je tegen de kleien gezegd? Dat jullie de Sint een beetje helpen? :P
pi_105163717
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- :D Wat heb je tegen de kleien gezegd? Dat jullie de Sint een beetje helpen? :P
Eigenlijk niets bijzonders, we vroegen of hij meewilde om wat op de bus te doen, en hij wilde niet echt :D (don't blame him, de wind is echt koud aan je kop)
Gevraagd of hij de postpiet wilde zijn
Nou zijn humor sloeg zo om:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 13:37:30 ]
  zondag 4 december 2011 @ 13:42:05 #210
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105163988
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Eigenlijk niets bijzonders, we vroegen of hij meewilde om wat op de bus te doen, en hij wilde niet echt :D (don't blame him, de wind is echt koud aan je kop)
Gevraagd of hij de postpiet wilde zijn
Nou zijn humor sloeg zo om:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  zondag 4 december 2011 @ 13:44:32 #211
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105164095
Mijn pakketje bevat alleen een duidelijke hint in een gedicht.. zitten nl 2 gedichtjes bij :@
1 getypt en 1 gesproken :P

en lola... je pietje O+
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zondag 4 december 2011 @ 13:47:58 #212
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105164238
Godver, ik heb mijn hele appartement overhoop gehaald en ik kan nog steeds geen postzegels vinden!! En ik weet dat die krengen hier ergens moeten liggen :')

Edit: wel handig om alles eens goed uit te mesten, nooit geweten dat ik zoveel toiletverfrisser in huis had :')

[ Bericht 30% gewijzigd door Trashcanman op 04-12-2011 13:56:01 ]
  zondag 4 december 2011 @ 13:49:01 #213
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105164288
Ik hoop maar dat mijn persoontje het niet erg vind dat ik geen hoesje heb gedaan.. omdat usb stick.. heb er wel iets anders bij gedaan :)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zondag 4 december 2011 @ 14:04:28 #214
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105165017
Hahaha, ik hoor net pas een soort bonus track. Vele schouderkloppen voor degene die dit gemaakt heeft. Ik ga hier echt veel aan hebben.

Hmm, wacht... Nu denk ik dat ik weet wie hem gemaakt heeft. :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 december 2011 @ 14:05:42 #215
74056 crew  ToT
pi_105165079
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Eigenlijk niets bijzonders, we vroegen of hij meewilde om wat op de bus te doen, en hij wilde niet echt :D (don't blame him, de wind is echt koud aan je kop)
Gevraagd of hij de postpiet wilde zijn
Nou zijn humor sloeg zo om:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Leuk! ^O^
  zondag 4 december 2011 @ 14:05:54 #216
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105165087
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Godver, ik heb mijn hele appartement overhoop gehaald en ik kan nog steeds geen postzegels vinden!! En ik weet dat die krengen hier ergens moeten liggen :')

Edit: wel handig om alles eens goed uit te mesten, nooit geweten dat ik zoveel toiletverfrisser in huis had :')
Ben je zo'n stinkerd dan? :o _O-
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zondag 4 december 2011 @ 14:44:27 #217
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105166679
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

Ben je zo'n stinkerd dan? :o _O-
Ook wel, ja.
pi_105166843
Wanneer mag je gaan raden, van wie je iets gekregen hebt. Pas als iedereen de cd heeft?

nee, ik heb nog niks hoor..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105167005
Ik heb mijn naam erop gezet :o

Mocht dat niet :@
pi_105167051
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn naam erop gezet :o

Mocht dat niet :@
Het is niet verboden dacht ik. Maar het is een soort van surpise en dan is het leuker om het te raden..

toch :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 4 december 2011 @ 14:54:55 #221
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_105167109
Ik heb een beetje een slechte planning :@ is het heel erg als ie morgen op de post gaat? :@
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 4 december 2011 @ 14:56:42 #222
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105167178
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een beetje een slechte planning :@ is het heel erg als ie morgen op de post gaat? :@
Vast geen halszaak, ik ga die van mij nu maar op de bus gooien.
  zondag 4 december 2011 @ 14:59:35 #223
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_105167303
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Vast geen halszaak, ik ga die van mij nu maar op de bus gooien.
Was vergeten dat we het hele weekend niet thuis waren, dus ben te laat thuis vanavond :(
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_105167307
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een beetje een slechte planning :@ is het heel erg als ie morgen op de post gaat? :@
Nee, tenzij je mij hebt want dan o|O
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 4 december 2011 @ 15:00:19 #225
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_105167332
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee, tenzij je mij hebt want dan o|O
:D
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 4 december 2011 @ 15:01:26 #226
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105167378
Die van mij is inmiddels op de post!
Ik heb trouwens ook gewoon mijn naam erop gezet, soort signeren zeg maar ;)
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 15:04:34 #227
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105167497
Zojuist op de post gedaan.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_105167713
Ik heb een hint gegeven in mijn gedichtje...
Ik ben benieuwd *O*
  zondag 4 december 2011 @ 15:28:03 #229
202014 JJH
Knetter. O+
pi_105168316
Zo, de laatste dingetjes even rondmaken en dan kan het voor vijven netjes op de bus. :)
  zondag 4 december 2011 @ 16:08:33 #230
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105169784
Gepost! Ik denk dat de gedichten in de smaak gaan vallen...
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 december 2011 @ 16:27:39 #231
74056 crew  ToT
pi_105170542
Zullen we ook de gedichten hier in het topic gaan posten als we de CD's binnen hebben? :P
pi_105170634
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
Zullen we ook de gedichten hier in het topic gaan posten als we de CD's binnen hebben? :P
Dat was ik sowieso van plan :Y
mits ik een geidcht krijg natuurlijk :@

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 16:29:59 ]
  zondag 4 december 2011 @ 16:42:51 #233
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105171141
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
Zullen we ook de gedichten hier in het topic gaan posten als we de CD's binnen hebben? :P
Ik denk dat het gedicht dat ik zelf gemaakt heb, een beetje in de context gezien moet worden. Maar prima!
  zondag 4 december 2011 @ 17:17:05 #234
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_105172468
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
Zullen we ook de gedichten hier in het topic gaan posten als we de CD's binnen hebben? :P
Moet ik dan al die bladzijdes overtypen? :9
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_105172550
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef MyTiredFeet het volgende:

[..]

Moet ik dan al die bladzijdes overtypen? :9
Fotootje maken?
Of scannen :D
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 18:02:41 #236
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105174321
Scan will do en ik heb het gedicht wat ik gemaakt heb opgeslagen, dus dat zal ook wel goedkomen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_105179044
Te laat! :'(
Sorry voor de ontvanger, maar weet iig dat je hem deze week nog krijgt! Mn naam staat onder de tracklist dus je kan me nog uitschelden ;)
  zondag 4 december 2011 @ 21:16:35 #238
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105183893
Mijn gedicht was maar 4 regels, maar mn hoesje is handgetekend, hopelijk compenseert dat. Lol
pi_105184176
Ik heb ook een kort gedicht en die in het boekje geplaatst.

(ja nu geef ik wel wat weg, maar boeiend)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 december 2011 @ 21:22:32 #240
74056 crew  ToT
pi_105184258
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Cryothic het volgende:
Mijn gedicht was maar 4 regels, maar mn hoesje is handgetekend, hopelijk compenseert dat. Lol
Mijn hoesje is ook handgetekend, en als ik ff onbescheiden mag zijn: uiterst professioneel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105184578
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Cryothic het volgende:
We (LL en ik :)) gebruiken slim-cases. Hopen dat (als ze de brievenbussen al beveiligd hebben) dat net past :)
ik heb nu pas door dat jij en LL bij elkaar horen :D

:@
_O-
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 21:36:52 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105185227
Ik heb ook maar een kort 'gedicht' gemaakt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 4 december 2011 @ 22:00:03 #243
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_105186779
Alles zit in de enveloppe, hij gaat morgen op de brievenbus *O* *O*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 4 december 2011 @ 22:13:53 #244
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_105187780
ik heb hem vanmiddag op de bus gedaan :D

wordt de bus trouwens zondags ook leeggemaakt?
nee, jij dan!
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 22:14:39 #245
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105187844
Ik heb juist mijn energie in het gedicht gestopt :P Aan de rest heb ik ietwat minder tijd besteed.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 22:15:28 #246
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105187893
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Gehenna het volgende:
ik heb hem vanmiddag op de bus gedaan :D

wordt de bus trouwens zondags ook leeggemaakt?
Zeer zeker wel. In ieder geval stond hier op de brievenbus dat 'ie na 18 uur op zondag werd leeggemaakt en de volgende dag bezorgd.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_105190605
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik heb nu pas door dat jij en LL bij elkaar horen :D

:@
_O-
:D!!!
  zondag 4 december 2011 @ 23:05:58 #248
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105190978
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alles zit in de enveloppe, hij gaat morgen op de brievenbus *O* *O*
de verzendkans is groter als je hem in de brievenbus doet ;)

@tot, professioneel wil ik de mijne niet noemen. Wel geslaagd.

@charmedangel, hihi, schokkende ontdekking?
  maandag 5 december 2011 @ 00:21:30 #249
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105194743
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zeer zeker wel. In ieder geval stond hier op de brievenbus dat 'ie na 18 uur op zondag werd leeggemaakt en de volgende dag bezorgd.
Hier ook, maar jammer genoeg waren de openingen al verkleind zodat er geen vuurwerk (en jewelcases) in kunnen worden gegooid. Moet morgen maar even langs het postkantoor.
pi_105197930
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Gehenna het volgende:
ik heb hem vanmiddag op de bus gedaan :D

wordt de bus trouwens zondags ook leeggemaakt?
Over het algemeen worden de bussen iedere dag behalve op zaterdag geleegd.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 10:04:44 #251
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105199971
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hier ook, maar jammer genoeg waren de openingen al verkleind zodat er geen vuurwerk (en jewelcases) in kunnen worden gegooid. Moet morgen maar even langs het postkantoor.
:X die laatste hebben ze net uit utrecht weggehaald, jammer is dat!

Ben erg benieuwd naar fototjes straks als iedereen zn pakje heeft!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 5 december 2011 @ 10:31:16 #252
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105200650
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:X die laatste hebben ze net uit utrecht weggehaald, jammer is dat!

Ben erg benieuwd naar fototjes straks als iedereen zn pakje heeft!
Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven ook een cd heeft gemaakt dat er niet een paar zonder cd blijven zitten. Maar dat zal wel goed komen :)
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 10:34:16 #253
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105200752
Ik las al dat 1 iemand een usb stick krijgt :P maarja dat is ook tof ^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 5 december 2011 @ 10:43:30 #254
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105201022
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:X die laatste hebben ze net uit utrecht weggehaald, jammer is dat!

Ben erg benieuwd naar fototjes straks als iedereen zn pakje heeft!
Doelde dus op een afgiftepunt of hoe jij het ook wil noemen.
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 10:45:28 #255
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105201074
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Doelde dus op een afgiftepunt of hoe jij het ook wil noemen.
Dat snap ik, neemt niet weg dat het jammer is dat dat postkantoor weg is....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_105201084
Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk :D

Alleen bezorgd de post nooit op maandag bij ons :')
Of ze maken een uitzondering op 5 december?
  maandag 5 december 2011 @ 10:46:14 #257
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105201092
Ik zal vanmiddag wat foto's plaatsen.
pi_105201111
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk :D

Alleen bezorgd de post nooit op maandag bij ons :')
Of ze maken een uitzondering op 5 december?
Vanwege de drukte waarschijnlijk wel. Hier is het af en toe op maandag, ik verwacht vandaag wel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105201158
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vanwege de drukte waarschijnlijk wel. Hier is het af en toe op maandag, ik verwacht vandaag wel.
Hier zijn ze er mee gestopt op maandag bezorgen. Te weinig post geloof ik, geen idee hoe dat zit :)

Nou ja we zien wel. Ben benieuwd wat ...... van mijn cd'tje/cover/gedicht vind :D
  maandag 5 december 2011 @ 10:57:49 #260
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105201420
Ik ben zooo nieuwsgierig.. hoop wel dat ik m vandaag krijg..
morgen werken tot 8 uur en anders zie ik pas of ik hem heb om half tien :X
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  maandag 5 december 2011 @ 11:04:03 #261
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105201563
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk :D

Alleen bezorgd de post nooit op maandag bij ons :')
Of ze maken een uitzondering op 5 december?
Volgens mij lijkt het vooral zo, omdat de post op maandag dan op zaterdag of zondag op de bus gedaan moet zijn. En de meeste bedrijven doen dat natuurlijk niet.
pi_105201623
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Volgens mij lijkt het vooral zo, omdat de post op maandag dan op zaterdag of zondag op de bus gedaan moet zijn. En de meeste bedrijven doen dat natuurlijk niet.
Ja dat is ook wel zo, maar wij hebben toen een briefje gehad ;) Dat ze op maandag niet meer bezorgen. Erg irritant als een release van een spel bijvoorbeeld op maandag is -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 11:06:20 ]
  maandag 5 december 2011 @ 12:00:31 #263
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105203115
Welke spellen releasen dan op maandag? Dat is normaal toch gewoon vrijdag? :)
Maar goed, das dan weer offtopic natuurlijk :P

Hopen dat de postbode je vriendelijk ge-sint is vandaag ;)
  maandag 5 december 2011 @ 12:52:42 #264
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105204948
Wie post het eerste plaatje, tracklist of gedicht uit zijn ontvangen envelop?.... :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 5 december 2011 @ 13:00:58 #265
202014 JJH
Knetter. O+
pi_105205219
Nog niets in de brievenbus hier. -O-
  maandag 5 december 2011 @ 13:06:05 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105205379
Post is hier nog niet geweest ben benieuwd of hij er bij zit.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 5 december 2011 @ 13:21:14 #267
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_105205944
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef Cryothic het volgende:

[..]

de verzendkans is groter als je hem in de brievenbus doet ;)

@tot, professioneel wil ik de mijne niet noemen. Wel geslaagd.

@charmedangel, hihi, schokkende ontdekking?
Sjongejonge, flauw :D Maar ik zal er aan denken :D
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 5 december 2011 @ 13:22:10 #268
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_105205983
en helaas komt hier geen postbode op maandag -O- Ik moet dus sowieso tot morgen wachten :Y
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_105208122
Geen post hier vandaag -O-
Zal morgen wel komen :Y
  maandag 5 december 2011 @ 14:30:34 #270
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105208685
Ik heb zo'n idee dat iedereen hem morgen krijgt als ik dit zo lees. Ik ben over een uur thuis, dan zal ik zien of hij op de mat ligt. Hoop het wel natuurlijk!
  maandag 5 december 2011 @ 14:30:56 #271
202014 JJH
Knetter. O+
pi_105208700
Net nog niets hier. -O-
pi_105209660
Volgens mij is dat gewoon in heel Nederland hoor :D Geen postbezorging op maandag :P
pi_105209716
Op maandag geen post meer
12 augustus 2011 - Kijk je altijd uit naar de post? Bereid je dan voor op een postloze maandag. PostNL wil namelijk af van de plicht om op maandag post te bezorgen. De kosten daarvoor zouden niet in verhouding staan tot de hoeveelheid post. Bedrijven versturen immers niets in het weekend!
Het betekent echter niet dat er helemaal niets meer op maandag bezorgd wordt. De pakketdienst blijft je pakketjes wel afleveren op maandag. Ook medische correspondentie en rouwkaarten kun je op maandag blijven verwachten, omdat die met de pakketdienst mee kunnen. Dat er op de maandag zo weinig post is, komt ook door het feit dat persoonlijke post nog maar weinig verstuurd wordt – afgezien van de feestdagen. Daarnaast wordt veel post niet meer via de envelop verstuurd, maar via de e-mail, zowel door bedrijven als door particulieren.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 14:56:01 ]
  maandag 5 december 2011 @ 15:03:48 #274
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105210081
Bah.
Nou ja, dan krijgt iedereen de envelop morgen. Op de echte naamdag van Sint Nicolaas. #positievedraai
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 5 december 2011 @ 15:08:59 #275
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_105210275
En dat terwijl ik hem zaterdag al op de post had gegooid :o
  maandag 5 december 2011 @ 15:12:56 #276
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105210453
Nee, ook in centrum Den Haag geen post. Dus dan komt alles morgen, toch jammer.
Dus in principe heb je nog tot vanavond 18u om je cd op de post te doen, dan is hij er ook morgen..
  maandag 5 december 2011 @ 15:28:22 #277
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105211090
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:08 schreef Tokamak het volgende:
En dat terwijl ik hem zaterdag al op de post had gegooid :o
Op zaterdag wordt de bus niet geleegd :D
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 5 december 2011 @ 15:30:17 #278
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_105211183
quote:
6s.gif Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Op zaterdag wordt de bus niet geleegd :D
Dat had ik ingepland ja ;). Ik dacht, dan weet ik zeker dat hij er maandag is...
  maandag 5 december 2011 @ 15:40:14 #279
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105211557
quote:
6s.gif Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
Bah.
Nou ja, dan krijgt iedereen de envelop morgen. Op de echte naamdag van Sint Nicolaas. #positievedraai
Ach ja... vanavond is voor de kinderen, dus had er toch geen tijd voor gehad, als we het dan toch positief gaan bekijken :)
pi_105211679
post post post *O*

ik wacht wel tot Cryothic thuis is
  maandag 5 december 2011 @ 15:49:06 #281
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_105211879
Oh, dan kan ik ook wel zeggen dat ik de envelop al in het weekend heb verstuurd. :X
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_105211893
Hier dus nog niks. maar kan eventueel nog. Dinsdags is de post meestal ook pas na 16.00 uur hier.
In het noorden van het land is ook gewoon post geleverd. (Postcrossingkaartje verstuurd naar elders in dit land).
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 5 december 2011 @ 16:04:14 #283
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105212540
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
post post post *O*

ik wacht wel tot Cryothic thuis is
*O*
en tot we gegeten hebben... en de sint is geweest... en eh... *O*
pi_105212579
Mijn cd is ook aangekomen in *O*
Ik kreeg net een PM :P
pi_105212803
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:04 schreef Cryothic het volgende:

[..]

*O*
en tot we gegeten hebben... en de sint is geweest... en eh... *O*
}:|
ik open hem nu wel :6

whaaa tof *O* Leuk gedaan, met een boekje *O* en voor elke artiest/band een beschrijving.
Kon het echt niet laten.... :D
Er staat in het gedicht dat ik aan aan de hints wel kan ontdekken wie de piet is....
Maar ik kan nog niets vinden :@

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 16:25:41 ]
  maandag 5 december 2011 @ 16:37:07 #286
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_105213847
quote:
15s.gif Op zondag 13 november 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zou het trouwens wel kunnen doen als ik 'mijn' persoon een usb stickje kan/mag sturen :@
Bedankt voor het mooie stickje!

Wat heb je een mooie, zachte stem! O+

Nu eerst even wegdromen (bij Louis Armstrong) voordat de uitgebreide reactie volgt.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  maandag 5 december 2011 @ 16:38:49 #287
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105213922
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105215488
Vandaag niks, dus een grote kans dat Marijke voor mij een cd heeft samengesteld.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105215526
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

}:|
ik open hem nu wel :6

whaaa tof *O* Leuk gedaan, met een boekje *O* en voor elke artiest/band een beschrijving.
Kon het echt niet laten.... :D
Er staat in het gedicht dat ik aan aan de hints wel kan ontdekken wie de piet is....
Maar ik kan nog niets vinden :@

Misschien even uploaden, wellicht dat wij kunnen helpen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 5 december 2011 @ 17:25:51 #290
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105215852
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef MyTiredFeet het volgende:

[..]

Bedankt voor het mooie stickje!

Wat heb je een mooie, zachte stem! O+

Nu eerst even wegdromen (bij Louis Armstrong) voordat de uitgebreide reactie volgt.
thx :@ hoop dat je t een mooie samenstelling vindt :D
en je moet de gedichten posten he :D hihi.. dus luisteren en typen :P
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  maandag 5 december 2011 @ 17:31:24 #291
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105216168
Ik heb mijn pakketje vandaag pas op de post gedaan, was het hele weekend weg :@. Dus de ontvanger zal het wat later binnen krijgen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 5 december 2011 @ 17:36:02 #293
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105216272
quote:
Niceeeeeeeeeeee :o
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_105216526
Ah, mijn CD is ook binnen. Het ziet er werkelijk fantastisch uit _O_ Op dit moment zit hij in de CD speler.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_105216549
quote:
:o mooi _O_
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Misschien even uploaden, wellicht dat wij kunnen helpen..
ja dat wordt pas later want eerst kadootjes tijd met de kinderen *O*
pi_105217131
Toch nog gekomen :)

Nu even het gedicht uittikken en hier neer zetten. Ik denk wel dat ik weet van wie de cd afkomstig is..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 5 december 2011 @ 18:04:11 #297
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_105217302
Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de rest.
Bij mij is hij helaas nog niet gekomen.. Nu wachten op de postbode morgen.
(Over 4 posts is het alweer tijd voor 'Digitale Pakjesavond 2011 - Waar de cd's binnenkomen' of iets in die strekking ;)
pi_105217367
Haha, geen tijd om meegedaan te hebben, maar wat jullie allemaal gedaan hebben klinkt fantastisch en erg leuk dit topic te volgen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 18:06:04 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105217384
Ja ik heb er alvast een reeks van gemaakt zodat iedereen netjes meegaat naar de volgende :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 18:09:37 #300
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105217512
quote:
Hendig sjiek _O_ Bij dit valt mijn bijdrage in het niet :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 18:11:56 #301
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105217591
En dicht
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')