abonnement Unibet Coolblue
pi_104004061
Zijn er hier al mensen die over zijn op de elektrische sigaret?

Ik ben deze week overgegaan. Was de gevolgen voor mijn gezondheid en portemonnee echt volledig zat. Maar het denken aan stoppen leverde alleen maar meer zin in sigaretten op.
Vandaar dat ik mij maar eens in die e-sigaretten heb verdiept. En een Ego-T heb besteld.

En het bevalt tot nu toe prima. Legio voordelen, Een vooralsnog weinig nadelen, ja ik blijf aan het dampen met mijn favoriete smaak.
pi_104004668
Ik heb er 1 uit China, topding

Lekker cappucino smaak erin op dit moment
wat is dit
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:38:53 #3
351806 MarlboroCowboy
roken is vies, bah.
pi_104006430
Ego-T mooie naam, haha.
Maar merk je duidelijk verschil, rook zelf nog normaal.
pi_104006465
Beetje rare gewoonte. Stop dan gewoon.
Spijt
pi_104007300
Duidelijk verschil, tja in wat?

Tot nu toe gemerkt:
wordt niet meer 's morgens wakker met een dooie hond in mijn mond
geen stress of ik wel vuur en sigaretten heb (batterij gaat lang mee, en genoeg liquid in de fridge om een belegering van enkele weken te overleven)
geen as, en geen asbakken om omver te gooien in huis
geen rook in mijn huis en vieze geur aan mij en mijn kleren
sigaretten vind ik niet meer te pruimen, neig er nog wel eens naar er een aan te steken, maar die gaat na twee hijsjes weer uit, want bleah vies.

Helaas ben ik de hele week al wat verkouden, ook een van de redenen dat ik het roken even goed zat was. Maar uiteindelijk zou je geur,smaak en fitheid er ook weer flink mee kunnen terugkrijgen.
pi_104010828
Huh, maar die elektronische sigaretten zijn toch ook duur en slecht voor je gezondheid?
pi_104011698
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Bundy. het volgende:
Huh, maar die elektronische sigaretten zijn toch ook duur en slecht voor je gezondheid?
Als je ze uit China haalt hoeven ze niet duur te zijn ;)
Twiddel
pi_104025015
En als je ze niet uit China is het misschien even een investering.
Mijn set, kostte mij 50 euro. Dan heb ik nog een extra atomizer meebestelt (die schijnen regelmatig stuk te gaan) a 9 euro per stuk. En een heleboel -e-liquids erbij om te verdampen, a 2,20 per 10 ml.

Ik hoop ongeveer 1 atomizer per maand te verbruiken,en waarschijnlijk zo'n 60 ml liquid., Dat komt dan neer op 20 euro per maand. Dat is toch redelijk wat goedkoper dan wat ik normaal aan sigaretten kwijt ben. Sterker nog met een maand niet roken heb ik de hele investering er al weer bijna uit.

En slecht voor je gezondheid, tja, lange termijn effect is nog niets bekend over. Theoretisch gezien lijkt het gezonder te zijn. Je mist de teer en de koolmonoxide. Verder zitten er nog tig andere kankerverwekkende stoffen in tabak. En die zitten of niet, of in een lagere hoeveelheid in de e-liquids.

Voor veel mensen met gezondheidsproblemen door het roken, vooral bijv. met longpatienten is dit een alternatief gebleken waarbij ze er qua gezondheid weer op vooruit gaan.

En daarnaast kun je heel makkelijk zelf de hoeveelheid nicotine bepalen, waardoor het voor veel mensen een goede methode is om de nicotine verslaving af te bouwen tot op 0 mg,. En als je die eenmaal hebt afgebouwd resteert je alleen nog maar stoppen met de gewoonte. Schijnt een stjuk makkelijker te gaan.
pi_104028580
De goedkoopste prijzen uit China die ik heb opgespeurd:
2,70 voor e-sigaret
2,00 voor flesje liquid
1,50 voor extra atomizer
wat is dit
pi_104033694
Dat is dan voor van die echte wegwerpmodellen?

Want ik heb de 510 en de ego's nog maar op weinig plekken voor echt lage prijzen gevonden.
De 510 zit toch altijd wel rond de 20 euro/dollar, en de ego rond de 50 euro/dollar ook bij de meeste Chinese shops.

Maar die goedkoper ecigs bevallen dus ook goed? Ik ben maar gelijk voor deze gegaan, denk dan ben ik meteen klaar voor de komende tijd. Moet alleen wel weer snel nieuwe liquids bestellen, mijn vriend dampt ook mee met de mijne in afwachting van de levering van de zijne.

En van de varianten die ik besteld heb zijn er maar een paar die ik fijn vind. De tabaksmaken vind ik maar niets En de mediums vind ik wat te scherp.

Wat dat betreft wel handig dat mijn vriend ook gelijk fan was, en zijn huisgenoot ook wil gaan overstappen. Kan ik de liquids die ik niet fijn vind in die ontketende kettingreactie kwijt. En komt er hopelijk ook weer wat terug mijn kant op. ;) Plus dat we zo wat megabestellingen kunnen plaatsen en delen.
  zondag 6 november 2011 @ 18:38:21 #11
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_104042732
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:59 schreef Lizzebeest het volgende:
Dat is dan voor van die echte wegwerpmodellen?

Want ik heb de 510 en de ego's nog maar op weinig plekken voor echt lage prijzen gevonden.
De 510 zit toch altijd wel rond de 20 euro/dollar, en de ego rond de 50 euro/dollar ook bij de meeste Chinese shops.

Maar die goedkoper ecigs bevallen dus ook goed? Ik ben maar gelijk voor deze gegaan, denk dan ben ik meteen klaar voor de komende tijd. Moet alleen wel weer snel nieuwe liquids bestellen, mijn vriend dampt ook mee met de mijne in afwachting van de levering van de zijne.

En van de varianten die ik besteld heb zijn er maar een paar die ik fijn vind. De tabaksmaken vind ik maar niets En de mediums vind ik wat te scherp.

Wat dat betreft wel handig dat mijn vriend ook gelijk fan was, en zijn huisgenoot ook wil gaan overstappen. Kan ik de liquids die ik niet fijn vind in die ontketende kettingreactie kwijt. En komt er hopelijk ook weer wat terug mijn kant op. ;) Plus dat we zo wat megabestellingen kunnen plaatsen en delen.
ze zijn prima hoor, gaan lang mee, lekker veel stoom, smaakt goed
wat is dit
pi_104043834
Heb je een linkje voor mij?

Voor die prijzen wel interessant om eens aan collega's en vrienden te geven voor ze om uit te proberen.
  zondag 6 november 2011 @ 19:48:57 #13
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_104045493
Dat linkje ben ik ook wel benieuwd naar.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 6 november 2011 @ 20:18:22 #14
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_104047066
2,90 als je er 1 koopt, ik had bulkrate dus 2,70
http://www.tinydeal.com/q(...)1sltnmb8mlfu3p9enss2
wat is dit
pi_104063520
Leuk, nu ik verder kijk dan mijn neus lang is zie ik ook een volledige nep ego set voor 27 dollar voorbij komen op die site. Prijs die het toch wel erg leuk maakt.

Ben mij inmiddels ook aan het inlezen op het zelf mixen van de liquids. Stuk goedkoper, en iets waar ik wel weer lekker mijn ei in kwijt kan. Lekker mixjes maken. ;)

En ik moet echt nog gaan experimenteren met marihuana. Schijnt mogelijk te zijn door een marihuana tinctuur te maken. Vond gisteren nog een brokje hasj bij het opruimen van mijn keukenla, en zo'n jointje was wel weer even schrikken. Zou wel heel tof zijn om dat te vapen.
pi_104063596
Mijn pa heeft het ooit aangeschaft, ongeveer een maand gebruik van gemaakt en toen weer overgestapt op sigaretten.

Zijn battereien gingen best snel op.

Verder vond ik het opzich best lekker roken wel, het ligt nu in de la maar we hebben geen patronen. De patronen gaan ook best snel leeg trouwens.
pi_104063850
Ja vandaar dat ik voor de ego-T ben gegaan, batterij van 650 mah gaat ongeveer een dag mee. En de tankjes zijn supermakkelijk te vullen.

Die patronen van je pa zijn waarschijnlijk ook nog wel te hervullen.
pi_104063854
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 03:33 schreef Lizzebeest het volgende:
Ja vandaar dat ik voor de ego-T ben gegaan, batterij van 650 mah gaat ongeveer een dag mee. En de tankjes zijn supermakkelijk te vullen.

Die patronen van je pa zijn waarschijnlijk ook nog wel te hervullen.
Nee zijn op en afklik filters met een of ander spul erin.

In je mond proef je het ook niet zo maar je voelt het wel in je keel
pi_104063861
Kay, lees namelijk best wel veel over het hervullen van allerlei patronen.

Zelf hoef ik het trouwens dan weer niet zo in mijn keel te voelen. Vind het met die liquids ook best wel hard aankomen vaak. Met de medium nicotine varianten merk ik dat ik minder nodig heb, maar daar krijg ik echt snel last van met mijn keel.
pi_104063866
Alhoewel het daar de meeste mensen wel om te doen schijnt te zijn.

Ik moet gewoon wat om aan te lurken hebben, net zoals mijn pa altijd met zijn pijp in zijn mond rondliep zonder dat het ding ooit aan was. ;)
  maandag 7 november 2011 @ 11:23:58 #21
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104068310
dus jullie zijn allemaal tevreden? dan koop ik er ook een :)
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104081567
Ik heb ooit eens zo'n ding gerookt toen ik in de bus zat, was opzich wel lekker, vond het veel weghebben van een light sigaret. Maar bij gebrek aan beter wel te roken.
''I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.''
Kurt Cobain
pi_104082659
Ja ik ben dus wel redelijk tevreden. Longen zijn flink bezig met de grote schoonmaak, vies vies slijm aan het ophoesten.
Ik heb wel wat liquids besteld met een andere basisstof (vg) erdoorheen gemengd, omdat ik een wat droge pijnlijke keel krijg van het vapen. Meestal wordt dat spul gebruikt wat ook in van die grote rookmachines gebruikt wordt, best droog dus.

Dit is trouwens de ego-T set op tinydeal:http://www.tinydeal.com/r(...)h-58263-p-45128.html

Als de batterijen daarvan goed zijn zit je gebakken, je kunt er altijd alsnog allerlei andere systemen opdraaien. En de rest zal toch regelmatig vervangen moeten worden.
  maandag 7 november 2011 @ 21:28:40 #24
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_104095392
Hoe lang gaat zo'n cartridge mee? En die refills? Zit eraan te denken om ook zo'n tinydeal ding te kopen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 7 november 2011 @ 21:37:25 #25
359051 J.D.Morrison
C'mon baby light my fire!
pi_104096195
Ik had een keer red bull cartridges. Nou nou wat waren die sterk. Daar zat iets van 20mg nicotine in ofzo? Als je dan een paar sterke hijsen nam, dan stond je helemaal te trillen. Heel apart gevoel maar soms was het wel grappig :P
pi_104257666
haha , mijne hielp wel om minder te roken , die smaak was zo goor en bleef zolang zodra ik een peuk aanstak smaakte die peuk ook zo vies.
pi_104280995
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb er 1 uit China, topding

Lekker cappucino smaak erin op dit moment
Uit China? :o

Wil je snel dood?
pi_104283708
Ja veel van die smaken zijn echt ranzig.

En al die elektronische rookwaar komt uit China. Daar uitgevonden en wordt nog altijd bijna alleen daar geproduceerd. En qua liquids zitten daar een paar enorme grote fabrikanten, die hoog aangeschreven staan.

De liquids worden ook wel over de rest van de wereld gefabriceerd, maar goed dat is nicotine met wat propyleen glycol en/of glycerine voor de rookontwikkeling, water en een smaakstofje erbij. Dat kun je ook in je eigen keukentje doen.
pi_104309156
Lol, vandaag in navolging van mijn vriend, die gisteren met veel plezier in de kroeg heeft staan dampen, ook maar eens gedaan.

Veel aandacht van de mannen, En bij het naar buiten gaan stond een rij, ook maar even damper gepakt, had echt behoefte aan een peuk en die rij stond in de weg, werd ik aangesproken door een of andere griet "volgens mij mag dat niet hier", tss.. wel dus. Lekker brutaal voor de uitsmijters gestaan die mij even vasthielden, maar speels er tussen door geglipt toen hun greep verslapte omdat ze zagen dat ik niet rookte.

Wel lekker hoor, kan rustig even naar buiten voor frisse lucht mocht ik dat willen, maar sta eigenlijk net zo lekker gewoon midden in de kroeg te dampen, voooral met dat winterweer. Natuurlijk wel met een enorme attitude, zodat die mannen mij tenminste niet durven lastig te vallen. Of in de altijd aanwezige rij voor het vrouwentoilet.
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:54:07 #30
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_104391275
Morgen komt de mijne binnen.

Zal dan ook even mijn bevindingen hier plaatsen.
Toch lijkt het me vreemd ineens overal wel te mogen 'roken' Zal denk ik aardig wat commentaar krijgen en elke keer moeten uitleggen dat het A: Geen echte sigaret is en B: Dat het niet schadelijk is voor anderen.

Zie het al voor me tijdens vergadering op het werk, de baas "Wat doe jij nou?!!! Ben je helemaal gek geworden?!!"
Zal het denk ik maar langzaam invoeren op de werkplek, eerst gewoon buiten bij de andere rokers, dan een keertje binnen, etc etc.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_104391318
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef ZodiaX het volgende:
Morgen komt de mijne binnen.

Zal dan ook even mijn bevindingen hier plaatsen.
Toch lijkt het me vreemd ineens overal wel te mogen 'roken' Zal denk ik aardig wat commentaar krijgen en elke keer moeten uitleggen dat het A: Geen echte sigaret is en B: Dat het niet schadelijk is voor anderen.

Zie het al voor me tijdens vergadering op het werk, de baas "Wat doe jij nou?!!! Ben je helemaal gek geworden?!!"
Zal het denk ik maar langzaam invoeren op de werkplek, eerst gewoon buiten bij de andere rokers, dan een keertje binnen, etc etc.
Waarom stop je niet gewoon met roken? Het is toch wel een beetje vreemd om aan zo'n elektronisch ding te gaan staan lurken op je werk.
pi_104430899
Tja, waarom zijn inmiddels niet alle rokers gestopt met roken? Waarom bestaat roken uberhaupt nog?
  woensdag 16 november 2011 @ 19:46:33 #33
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_104448430
Tof ding. Wil zelf ook wel stoppen met roken maar het lukt maar niet (zwak enzo) :')
Misschien maar zo'n ding aanschaffen
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_104480641
Hallo,

ik zat net naar dat electronisch roken te kijken, op zich wel interessant. Alleen een paar vraagjes:

Ik zie op DealExtreme zo'n pakketje voor 4.70 dollar en deze heeft best goeie reviews en dit zit erbij:

- 1 * electronic cigarette case (1*rechargeable battery built-in)
- 1 * cartridge
- 10 * refills (extra refills available: SKU 15744)
- 1 * USB charger
- 1 * English user manual

Hoelang doe je eigelijk met 1 zo'n refill?
Stel, ik koop dit pakketje, hoe lang doe ik er ongeveer mee, met dit setje? Ik rook nu tussen de 10 en 20 sigaretten per dag.

Weet iemand een betere aanbieding dan deze? Misschien goekoper, of iets duurder maar met meer refills naar betere prijsverhouding?

En stel ik vind die refills vies. Kan ik gewoon in NL zo'n refill ook kopen, alsin zijn ze universeel?

Thanks :)
  zaterdag 19 november 2011 @ 00:36:12 #35
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_104538751
allemaal crap

[ Bericht 72% gewijzigd door TheFrankey op 19-11-2011 09:03:33 ]
Boef!
pi_104655971
In deze tijd waar rokers als parias worden neergezet is elektronisch dampen een uitkomst voor wie niet wil of kan stoppen met roken. Alleen is het nog niet voldoende bekend en bestaan er nog veel fabeltjes over. Er zijn vier Nederlandse forums, een stichting en een informatiesite specifiek over elektronisch dampen (Google helpt je wel verder).
Sinds de techniek stukken beter is geworden en er veel smaken en sterktes zijn, is het overstappen van roken naar dampen een stuk gemakkelijker.
Wel is het zo dat dampen veel anders is dan roken, je moet er aan wennen en het kan even duren voor je de juiste spullen en smaak te pakken hebt.
Voordeel is natuurlijk dat het minder slecht is dan tabak roken en, op de langere termijn, is het
ook goedkoper. En met dit weer kun je ook lekker binnen blijven.
Voorzitter van de Stichting voor Elektrisch Dampen Nederland
pi_104659656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef Fvandercraats het volgende:
Hallo,

ik zat net naar dat electronisch roken te kijken, op zich wel interessant. Alleen een paar vraagjes:

Ik zie op DealExtreme zo'n pakketje voor 4.70 dollar en deze heeft best goeie reviews en dit zit erbij:

- 1 * electronic cigarette case (1*rechargeable battery built-in)
- 1 * cartridge
- 10 * refills (extra refills available: SKU 15744)
- 1 * USB charger
- 1 * English user manual

Hoelang doe je eigelijk met 1 zo'n refill?
Stel, ik koop dit pakketje, hoe lang doe ik er ongeveer mee, met dit setje? Ik rook nu tussen de 10 en 20 sigaretten per dag.

Weet iemand een betere aanbieding dan deze? Misschien goekoper, of iets duurder maar met meer refills naar betere prijsverhouding?

En stel ik vind die refills vies. Kan ik gewoon in NL zo'n refill ook kopen, alsin zijn ze universeel?

Thanks :)
met 10 hijsjes van een nicotine olie met een hoge concentratie nicotine heb je ongeveer dezelfde dosering als 1 sigaret. een navulling is leeg na ongeveer 60-80 hijsen. die batterijen zijn niet top, als je echt electronisch wilt gaan roken neem er dan 2, heb je een batterij beschikbaar als de andere in de oplader zit.

die navullingen die er bij zitten zit waarschijnlijk geen nicotine in en de smaak (ik denk Marlboro) is vies. Zoek op dealextreme op "tar oil high" en je ziet alle beschikbare flesjes nicotine olie met hoge nicotine. er zijn ontzettend veel smaken, zelf heb ik red bull, cappucino en blackberry geprobeerd van DX, alledrie goed te dampen en ze smaken ook echt naar wat ze moeten smaken.

haal de olie uit het witte containertje in een ampul en vul deze met aquariumfilterspul (Juwel, witte toplaagje van filter, geheel hetzelfde materiaal als wat in ampullen van duurdere e sigaretten gebruikt wordt. kost 1,80 bij de dierenwinkel), doe er een paar druppels van je flesje op en klaar om het best te dampen met deze cheap dingen.

Voor 3 euro heb je ze trouwens bij tinydeal.

Zelf doe ik het ook op deze manier en ze bevallen me prima die dingen.
wat is dit
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:59:26 #38
361409 sigaretemma
Roken zonder overlast
pi_104669973
Hoi,

ik wil ook graag overstappen maar weet nog niet echt waar ik mijn spullen zal kopen.

Dhaha, jij was in China? De e sigaret bevalt en goed? Mijn broer heeft een kortingscode voor een Nederlandse website die rechtstreeks producten uit China gaat verzenden: http://www.virtualvillage.nl/eco-friendly/other-green-products.html

Dus nu wou ik even weten of het wel een aanrader is de e sigaret en refills made in China te kopen.

Ik hoor het graag,

groetjes,

Emma
En een prettige dag nog verder :D
pi_104676719
Zelf ook een damper, ik heb het eerst in China aangeschaft om het te proberen, liever 10 euro verspillen dan 50 zullen we maar zeggen en het was echt prettig moet ik zeggen.
Vervolgens gewoon hier een set gehaald, het is duurder maar die atomizers uit China gaan vaak na een week kapot en dan moet je weer zo'n sigaret bestellen, je zit met kut levertijden en je weet niet wat er in de e-liquids van daar zit.

Je betaald hier wel iets meer, maar je krijgt wel kwaliteit ervoor in de plaats, het ergste is gewoon dat je niet weet wat ze in China in die liquid stoppen en dat stoort mij wel.
pi_104682213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef sigaretemma het volgende:
Hoi,

ik wil ook graag overstappen maar weet nog niet echt waar ik mijn spullen zal kopen.

Dhaha, jij was in China? De e sigaret bevalt en goed? Mijn broer heeft een kortingscode voor een Nederlandse website die rechtstreeks producten uit China gaat verzenden: http://www.virtualvillage.nl/eco-friendly/other-green-products.html

Dus nu wou ik even weten of het wel een aanrader is de e sigaret en refills made in China te kopen.

Ik hoor het graag,

groetjes,

Emma
Ik koop het gewoon in zo'n chinese webshop, en ik vind ze prima
wat is dit
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:02:20 #41
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_104692255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef BorusBulldog het volgende:
Zelf ook een damper, ik heb het eerst in China aangeschaft om het te proberen, liever 10 euro verspillen dan 50 zullen we maar zeggen en het was echt prettig moet ik zeggen.
Vervolgens gewoon hier een set gehaald, het is duurder maar die atomizers uit China gaan vaak na een week kapot en dan moet je weer zo'n sigaret bestellen, je zit met kut levertijden en je weet niet wat er in de e-liquids van daar zit.

Je betaald hier wel iets meer, maar je krijgt wel kwaliteit ervoor in de plaats, het ergste is gewoon dat je niet weet wat ze in China in die liquid stoppen en dat stoort mij wel.
Heb je een link naar jouw e-sigaret?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_104701341
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Heb je een link naar jouw e-sigaret?
Ik bestel het altijd op www.nucig.co.uk , maar ik woon dan ook in de UK. Ze bezorgen ook binnen Europa alleen weet ik niet wat de kosten daarvan zijn.

Wil je informatie over e-sigaretten wat dichter bij huis? Dit is wel een handig forum waar gebruikerservaringen worden uitgewisseld http://www.esigaret.nl/forum/ , ook is er voor elke supplier een apart forum.
  woensdag 23 november 2011 @ 03:08:51 #43
361409 sigaretemma
Roken zonder overlast
pi_104706991
Hoi,

BorusBulldog, Dhaha en ShevaJB :D

Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik het wel en zal een bestelling doen.

En een prettige dag nog verder,

groetjes,

Emma ;-)
En een prettige dag nog verder :D
  woensdag 23 november 2011 @ 16:33:29 #44
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_104723479
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 03:08 schreef sigaretemma het volgende:
Hoi,

BorusBulldog, Dhaha en ShevaJB :D

Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik het wel en zal een bestelling doen.

En een prettige dag nog verder,

groetjes,

Emma ;-)
Hoi Emma, ik heb geen advies gegeven hoor, maar toch graag gedaan en groetjes aan de kids!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 23 november 2011 @ 16:33:58 #45
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_104723502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik bestel het altijd op www.nucig.co.uk , maar ik woon dan ook in de UK. Ze bezorgen ook binnen Europa alleen weet ik niet wat de kosten daarvan zijn.

Wil je informatie over e-sigaretten wat dichter bij huis? Dit is wel een handig forum waar gebruikerservaringen worden uitgewisseld http://www.esigaret.nl/forum/ , ook is er voor elke supplier een apart forum.
Thanks, ik zal ff kijken!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_104723770
Is dat echt net zo lekker als conventionele sigaretten?
pi_104727249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:40 schreef twinkeling het volgende:
Is dat echt net zo lekker als conventionele sigaretten?
Smaak is persoonlijk, dat gezegd ik vind het lekkerder. Het is wennen de eerste keer, je denkt nah, maar al snel zul je zien of beter gezegd proeven dat je roken niet lekker vond, maar de nicotine.

En hier krijg je nicotine met wel een lekker smaakje, maar zoals gezegd smaak is persoonlijk, ik zou je eerste gewoon voor een tientje uit China laten komen, vind je het niks dan maakt het niet zo heel veel uit.

Oh en vergeet niet cartridges met bijvoorbeeld cappuchino smaak te bestellen, probeer het in ieder geval niet met de cartridges die je standaard bij zo'n sigaret krijgt, die zijn vaak niet te pruimen.
pi_104800165
Welke E-sigaret kan ik het beste van een webshop bestellen :o ?
Ik wil er een die echt goed is, dus het mag wel wat kosten.
Graag ook eentje waarvan ik vullingen met andere smaken kan plaatsen.
pi_104806847
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke E-sigaret kan ik het beste van een webshop bestellen :o ?
Ik wil er een die echt goed is, dus het mag wel wat kosten.
Graag ook eentje waarvan ik vullingen met andere smaken kan plaatsen.
Als je een beetje terugleest vind je een link met een forum.
pi_104931333
Ik was 3 jaar geleden al gestart met e-dampen, maar ik moest 3 e-sigs afwisselen omdat die dingen niet geschikt waren voor kettingrokers. De e-pipe beviel aanzienlijk beter, dikke batterij, en vloeistof gewoon erin druppelen, maar dat ding is nu wel aan het eind van zijn leven.
Ik wil graag opnieuw e-sigaretten gaan bestellen, maar dan moeten ze ook echt geschikt zijn voor meer dan alleen af en toe een pafje. Op het forum van esigaret las ik een enthousiaste reactie van iemand die kettingroker beweert te zijn en wel 3 hijsjes nam in een half uur (!).... guttegut.

Mijn vragen:
Hoe vaak kun je hijsen aan een Ego-T ?
En hoe vaak moet de batterij vervangen worden bij kettinggebruik?
pi_105005294
Als je de ego-T type B neemt daar zit een tankje bij, daar damp je als vanouds stevige rookster een hele dag mee en de batterij ook. De link die eerder is gegeven daar kun je er heel veel over lezen.
pi_105053744
Dan zal ik even verder moeten zoeken, want bij die link krijg ik "pagina kan niet gevonden worden".
Via Google>Afbeeldingen krijg ik de indruk dat de Ego-T zo groot is als een Havanna, dus wel geschikt als vervanger voor mijn pijp, maar ik zoek ook iets wat een beetje vrouwelijker is (slanker en wit) zodat ik ermee in een restaurant kan dampen...maar misschien denk ik wat dat betreft te tuttig.
pi_105345732
Heb sinds vandaag de Smarty-q gekocht. Bevalt goed. Heb via Tiny Deal wel goedkopere refills gekocht.

Maar smaak, en rookontwikkeling die ervan afkomt is prima. Gebruik nu de zwaarste nicotine capsules. Smaak is niet als een echte sigaret, maar meer zoals een waterpijp vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2011 18:20:33 ]
pi_106032800
Met de vriendelijke kerstgroeten van Minister Edith Schippers, het kerstweekend
van een aantal mensen is behoorlijk verziekt, zie verder www.stelda.nl:

Gisteren 23 december heeft de Minister van Volksgezondheid in een brief
aan de Tweede Kamer laten weten dat volgens haar mening de e-sigaret moet
worden aangemerkt als een geneesmiddel in de zin van de Nederlandse Wet.
Zonder toestemming/goedkeuring van het College voor de Beoordeling van Geneesmiddelen
is de handel in de e-sigaret per direct verboden.

Zodra we de brief van de minister goed hebben kunnen bestuderen, zullen
we hierop verder ingaan.
Het bestuur van Stelda
Voorzitter van de Stichting voor Elektrisch Dampen Nederland
pi_106033386
Gisteren toch ook maar eens besteld om te testen:
http://www.dealextreme.co(...)with-6-refills-29044
http://www.dealextreme.co(...)lavor-assorted-15744
http://www.dealextreme.co(...)-10-piece-pack-70952
Voor 8,83 euro kan ik het gokje wel wagen. Review komt er asap aan.
pi_106034302
Ik heb die ook besteld, maar het is echt ontzettend smerig. Ik heb het idee dat ik verdampt plastic rook. De 'echte' zijn echt stukken beter.
  maandag 26 december 2011 @ 00:19:00 #57
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_106044952
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb er 1 uit China, topding

Lekker cappucino smaak erin op dit moment
ja, die heb ik dus ook :) die van mij is van Dealextreme. voor 4 euro ofso en dan krijg je er 5 extra van die filtertjes bij. ik heb er momenteel cola smaak in zitten. smaakt een tikkeltje zoet :)
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
pi_106225054
Ik heb zo'n ego e-510 (kreeg er twee) en een xxl besteld met de smaken whiskey, koffie, redbull en Marlboro. Sinds ik ze heb (gisteren) heb ik geen echte sigaret of shaggie meer aangeraakt :D

Ik ben, of was, een echte kettingroker en ik denk eigenlijk wel dat ik dit zo vol kan houden.

Met die grote kan ik echt de hele dag doordampen en ik hoef de batterij maximaal één keer te wisselen.

Ik ben alleen benieuwd hoe dat morgen gaat als ik op stap ga. Ik vind die grote een beetje lomp om mee onder de mensen te komen, maar voor de zekerheid neem ik 'm wel mee.

Volgende week nog wat smaakjes bestellen. Chocolade lijkt me wel lekker eigenlijk.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106286881
Ik wil dit ook proberen!
Hoe zijn de ervaringen met tabakssmaak? En wat is een veilige manier om zo'n apparaat te bestellen, ik ben namelijk een schijtluis wat betreft twijfelachtige websites. Heb ook geen creditcard.
pi_106287195
Tabakssmaak is dus niet lekker, zo heb ik ervaren. Juist de smaakjes zijn erg lekker en geeft de extra touch. Ik vind voornamelijk de zoete smaken erg lekker, zoals redbull, chocolade en koffie. Ik heb de mijne besteld via www.sociaalroken.nl Deze site is niet heel goedkoop, maar staat bekend om dde zeer snelle levering. Je kan daar zonder problemen iets bestellen.

Ik heb nu twee keer een bestelling geplaatst en het was de volgende dag al binnen. Ik heb weer een bestelling geplaatst vandaag. Binnenkort zal ik eens een foto van mijn collectie plaatsen.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106287530
quote:
3s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef Bonno het volgende:
Tabakssmaak is dus niet lekker, zo heb ik ervaren. Juist de smaakjes zijn erg lekker en geeft de extra touch. Ik vind voornamelijk de zoete smaken erg lekker, zoals redbull, chocolade en koffie. Ik heb de mijne besteld via www.sociaalroken.nl Deze site is niet heel goedkoop, maar staat bekend om dde zeer snelle levering. Je kan daar zonder problemen iets bestellen.

Ik heb nu twee keer een bestelling geplaatst en het was de volgende dag al binnen. Ik heb weer een bestelling geplaatst vandaag. Binnenkort zal ik eens een foto van mijn collectie plaatsen.
Cool! Ik bespaar een euro of 60-70 als ik een maand niet rook, dat wil ik deze maand gaan doen. Daarna wil ik beginnen met zo'n e-sig, maar zonder nicotine. En het liefst eigenlijk zo'n neutraal mogelijke smaak. Welk model heb jij?
pi_106287724
Preventief schopje naar LIF, leuk topic, ik ben ook wel benieuwd wat voor een beginner een beetje geschikt is.
pi_106288870
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Cool! Ik bespaar een euro of 60-70 als ik een maand niet rook, dat wil ik deze maand gaan doen. Daarna wil ik beginnen met zo'n e-sig, maar zonder nicotine. En het liefst eigenlijk zo'n neutraal mogelijke smaak. Welk model heb jij?
Ik heb de ego en de ego xxl. De eerste is een handzaam formaat om mee te nemen, de tweede is een grote met een dikke batterij voor thuis. De werking is identiek en je kan de vullingen op beide apparaten gebruiken.

Je hebt inderdaad ook smaakloze capsules zonder nicotine.

quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef LompeHork het volgende:
Preventief schopje naar LIF, leuk topic, ik ben ook wel benieuwd wat voor een beginner een beetje geschikt is.
Als je wilt beginnen met stoppen met roken zou ik gewoon gaan voor de smaak met een hoog nicotinegehalte. Vervolgens kan je gaan voor lager nicotinegehalte.

Je kan smaken ook mixen. Ik doe bijvoorbeeld whiskey met koffie, of redbull met cola. Je moet het ff geven en zoeken naar de juiste smaak.

Ik ben pas een paar dagen bezig hoor, maar sindsdien niet meer gerookt, op de oud- en nieuwjaarsnacht na dan.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106289597
quote:
3s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef Bonno het volgende:

[..]

Als je wilt beginnen met stoppen met roken zou ik gewoon gaan voor de smaak met een hoog nicotinegehalte. Vervolgens kan je gaan voor lager nicotinegehalte.

Je kan smaken ook mixen. Ik doe bijvoorbeeld whiskey met koffie, of redbull met cola. Je moet het ff geven en zoeken naar de juiste smaak.

Ik ben pas een paar dagen bezig hoor, maar sindsdien niet meer gerookt, op de oud- en nieuwjaarsnacht na dan.
Stoppen met roken is (op dit moment althans) niet de reden, ik ben meer nieuwsgierig en wellicht dat het inderdaad wel voor een impuls kan zorgen waardoor ik stop met roken ;)

Ah, dat klinkt wel interessant, in principe is de keuze dus gewoon eindeloos? Zijn er ook varianten die gewoon naar sigaret/shag smaken? Lijkt mij ideaal, vooral om mee te beginnen.

Way to go! Stoppen is sowieso veel beter :Y
pi_106291381
Ik wilde niet echt stoppen met roken, tenminste, ik dacht dat het me nooit zou lukken. Nu danp ik eigenlijk alleen nog maar, terwijl ik gewoon een pakje shag heb liggen. En ik was echt een zware kettingroker.

Ja, je hebt veel verschillende tabaksoorten waar je uit kan kiezen. Marlboro, Camel, Pall-Mall, Virgina, maar ook bijvoorbeeld sigaar of pijptabak. Op internet zijn er veel sites te vinden waar verder uiteenlopende smaken te bestellen zijn. Ook kan je kruiden kopen die je kan vaporisen, eigenlijk is het teveel om op te noemen.

Ik zou graag nog eens bubblegum willen proberen! Ik heb nu vanille, noten, rum, chocolade en mint in de bestelling.

Ik vind het trouwens raar dat dit topic niet meer in het rookhoekje staat.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bonno op 01-01-2012 23:36:19 ]
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106291688
Kijk, hier heb ik iets aan! Interessant, ik zal binnenkort eens langs de sigarenboer gaan hier, die heeft een aantal modellen en ook wat smaken liggen :)

ROO is niet meer, vandaar dat ik het verplaatst heb, dit topic is namelijk wel actief en ook wel interessant voor liefhebbers ;)
pi_106292341
Ohh ok, dat ROO weg was had ik niet meegekregen, fijn dat je dit topic "gered" hebt.

Kijk je uit dat je geen Supersmoker koopt? Dat is iets heel anders dan wat ik beschreven heb namelijk.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106293632
@Bonno: Ik snap de sociaalroken website niet helemaal. Niet alleen zie ik geen merk/modelnamen staan (alleen dat 510 model), ook staat er dat ik bij zo'n pakket kan kiezen welke bijvulling ik wil hebben. Eenmaal in de afrekenfase moet ik me registreren en heb ik nog geen bijvulling kunnen kiezen?
pi_106293696
quote:
3s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Bonno het volgende:
Ohh ok, dat ROO weg was had ik niet meegekregen, fijn dat je dit topic "gered" hebt.

Kijk je uit dat je geen Supersmoker koopt? Dat is iets heel anders dan wat ik beschreven heb namelijk.
Is pas net dicht hoor, maar deze wilde ik inderdaad redden ;)

Nee, die Supersmoker koop ik absoluut niet, de sigarenboer raadde dat zelf ook al af gelukkig. (De beste man heeft het goede voor met rokers!)
pi_106293942
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:12 schreef Bot13 het volgende:
@Bonno: Ik snap de sociaalroken website niet helemaal. Niet alleen zie ik geen merk/modelnamen staan (alleen dat 510 model), ook staat er dat ik bij zo'n pakket kan kiezen welke bijvulling ik wil hebben. Eenmaal in de afrekenfase moet ik me registreren en heb ik nog geen bijvulling kunnen kiezen?
Je kan onderaan je smaakje kiezen. En anders moet je ff in de opmerkingen schrijven welke smaak je wil hebben. Ja die site is onduidelijk, maar hij verzendt wel heel snel!
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106299873
If not now, then when.
pi_106301370
Misschien kan je ook wat ervaringen over die sigaretten posten :)

Je hebt er namelijk tig. Maar dat wat jij post is echt iets heel anders dan zo'n ego. Volgens mij verkopen ze de onderdelen ook niet los en moet je telkens bij hun nieuwe cartridges kopen. Uiteindelijk ben je met zo'n ego en een paar flesje vloeistof goedkoper uit.

[ Bericht 41% gewijzigd door Bonno op 02-01-2012 06:47:48 ]
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106301447
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 06:32 schreef Bonno het volgende:
Misschien kan je ook wat ervaringen over die sigaretten posten :)

Je hebt er namelijk tig. Maar dat wat jij post is echt iets heel anders dan zo'n ego. Volgens mij verkopen ze de onderdelen ook niet los en moet je telkens bij hun nieuwe cartridges kopen. Uiteindelijk ben je met zo'n ego en een paar flesje vloeistof goedkoper uit.
Ik heb er geen één, maar misschien weten mensen hier er wel meer over te vertellen aangezien die Ego best groot is.
If not now, then when.
pi_106301908
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 06:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb er geen één, maar misschien weten mensen hier er wel meer over te vertellen aangezien die Ego best groot is.
Ja, de ego is even lang als twee sigaretten, dat klopt en is een nadeel. Dat lange heeft wel als voordeel dat je er gewoon langer mee doet, er zit een grotere batterij in en een grotere cartridge. Hij is wel dunner dan een echte sigaret.Voor thuis heb ik echt een zware jongen. Die hoef je niet telkens op te laden, werkt echt prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bonno op 02-01-2012 08:59:46 ]
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106309576
Vraagje, ik denk er aan om deze te kopen: http://www.cmalo.nl/Joye-eGo-T/Starterkits/eGo-T-Kit-Zwart-A

Het lijkt er alleen op dat hier alleen lege cartridges bij geleverd worden, kan dat kloppen? En hoe zit dat nu precies: de Ego-T heeft een 'tank-systeem', wat inhoudt dat je vanuit je liquid-flesjes in een tankje kunt druppelen tot die vol zit. Maar da's dus één tank, die je blijft hervullen. Geen cartridge. Waarom zitten er dan toch cartridges bij?
pi_106314247
Die jij aangeeft is hetzelfde systeem als die twee van mij. Waarom neem je niet zo'n ego als die ik heb? Dan ben je een stuk goedkoper uit en er komt evenveel rook uit. Zo'n tankje kan je inderdaad helemaal vullen, of je schroeft er een cartridge op om hem mee te kunnen nemen. Maar in principe draait het om de batterij en die gaat volgens mij nooit langer mee dan zo'n tankje. Die cartridges zijn inderdaad leeg en die moet je vullen. Bijdruppelen is zo gepiept. Niet helemaal volgooien, ik doe ongeveer twintig druppeltjes erin. Dat spul wil je niet in je mond krijgen, da's best wel smerig.

Ik ben overgestapt van high naar medium sterkte. Die nicotinesmaak begint me nu al een beetje tegen te staan. Ben al wel vijf dagen gestopt met roken! Ik heb trouwens wel zo'n tankje bijbesteld, voor ¤ 5,-

Ik zie wel een boel lekkere smaakjes trouwens op die site en helemaal niet duur ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Bonno op 02-01-2012 16:27:51 ]
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')