abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:21:46 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_103997850
En hier weer verder.

Lambiekje weet dat hij gelijk heeft, en dat is inderdaad eigenlijk nog veel erger. Zo eindigde het vorige topic zo ongeveer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_103998177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Aaah op die fiets. Dat is nogal wat anders dan je eerst schreef he.
Ik volg jouw redenering niet echt.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:17:32 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_103999220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:34 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ik volg jouw redenering niet echt.
Dan moet je nog eens lezen wat je zelf schreef.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_103999757
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan moet je nog eens lezen wat je zelf schreef.
Daarom dat ik het zei.
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:05:13 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_104000810
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:36 schreef Loppe het volgende:

[..]

Daarom dat ik het zei.
12 miljoen Amerikanen aan de pijnstillers. Zoiets schreef je.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_104000906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

12 miljoen Amerikanen aan de pijnstillers. Zoiets schreef je.
Amerikanen zijn ook mietjes. Bovendien: wanneer 'zit je aan' de pijnstillers? Ik ken genoeg mensen die dagelijks paracetamol slikken?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:10:32 #7
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_104000985
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Amerikanen zijn ook mietjes. Bovendien: wanneer 'zit je aan' de pijnstillers? Ik ken genoeg mensen die dagelijks paracetamol slikken?
Dat is inderdaad ook een goeie ja. In dit geval was dat blijkbaar het geval als je pijnstillers als high gebruikte.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_104001058
Dat maakt BigPharma niet uit wrs.
pi_104001079
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook een goeie ja. In dit geval was dat blijkbaar het geval als je pijnstillers als high gebruikte.
Ah. Dokter House en zijn Vicodin. Geweldige series trouwens.

Maar Paracetamol als high? Of die lekkere roze pilletjes die ik altijd slik?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104001095
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:13 schreef Loppe het volgende:
Dat maakt BigPharma niet uit wrs.
BigPharma is geen entiteit.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104001175
nvm
pi_104001235
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef Loppe het volgende:
nvm
Laat me raden: je had meer dan 2 zinnen nodig om het uit te leggen en dat vond je te veel typewerk?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:12:28 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_104005530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Amerikanen zijn ook mietjes. Bovendien: wanneer 'zit je aan' de pijnstillers? Ik ken genoeg mensen die dagelijks paracetamol slikken?
Als de misdadige arts het voorschrijft. Vervolgens raak je verslaaft en zit je in negatieve spiraal van bigpharma rommel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:22:39 #14
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_104005911
Ahh weer wat vaccin feitjes:
quote:
27 Dirty Little Vaccine Secrets Every Parent Needs to Know About
Judging by the huge amount of publicity around vaccine promotion many are under the impression that the manufacturers know all about their products in detail. It may be shocking to discover that this is far from the truth.

...

An unknown but extremely large number of girls across the world who are already exposed to HPV are being pressured into taking the vaccine with the consequential risk of cervical cancer being increased by 44.6% (32).. Not only is this unethical and cynical, it is downright criminal.

bron
Hopelijk kan een volgende generatie het nog na vertellen... De ouders van nu moeten de ogen uit hun kop schamen dat ze walgelijk dom en achterlijk zijn en dat ze zichzelf niet beter het verdiept.

-knip-

Ik weet niet fouter is .. dat het je weet en doel bewust vaccineert of dat je het gewoon uit pure achterlijkheid doet omdat de business zegt dat het goed is.

In Nederland kun en kan je niet (gewoon weg schier onmogelijk) oprecht je vak als arts uitvoeren. In de zin van mensen echt behandelen of genezen.

Waarom laat een Nederlandse arts zich verlagen tot een agenda21-loopjongen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gray op 05-11-2011 20:56:34 (let op je taalgebruik!) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_104022398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Laat me raden: je had meer dan 2 zinnen nodig om het uit te leggen en dat vond je te veel typewerk?
Zo is dat.
pi_104022758
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:03 schreef Loppe het volgende:

[..]

Zo is dat.
Jammer.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 6 november 2011 @ 10:16:08 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_104023005
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 november 2011 @ 10:22:15 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_104023082
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Lambiekje het volgende:
Ahh weer wat vaccin feitjes:

[..]

Hopelijk kan een volgende generatie het nog na vertellen... De ouders van nu moeten de ogen uit hun kop schamen dat ze walgelijk dom en achterlijk zijn en dat ze zichzelf niet beter het verdiept.

-knip-

Waarom mag ik niet stellen dat een arts net zo goed in het gevang hoort als dat een crimineel dat hoort. Een velen opzichten is een arts doortrapter dan dan een 'normale' crimineel. Nu dat van de week bleek dat zij ruim een miljard dubbel geboekt hebben kun je niets anders stellen dat zij achter tralies horen. De misselijke schofterige klootzakken.

Alleen al voor het economische delict horen ze al achter tralies. Voor hun wanstaltige bigpharma praktijken. Daar laat ik me niet over uit ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_104023716
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jammer.
Ik vond het vreemd dat Atuinhek het minder erg vond dat 12 miljoen amerikanen de medicijnen gebruikten om een high te verkrijgen ipv voor medicinaal gebruik.
pi_104024219
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom mag ik niet stellen dat een arts net zo goed in het gevang hoort als dat een crimineel dat hoort. Een velen opzichten is een arts doortrapter dan dan een 'normale' crimineel. Nu dat van de week bleek dat zij ruim een miljard dubbel geboekt hebben kun je niets anders stellen dat zij achter tralies horen. De misselijke schofterige klootzakken.

Alleen al voor het economische delict horen ze al achter tralies. Voor hun wanstaltige bigpharma praktijken. Daar laat ik me niet over uit ...
Natuurlijk mag je stellen dat een arts in het gevang hoort! Laat alleen de schuttingtaal achterwege, want dat is nergens voor nodig. Bovendien doet het afbreuk aan hetgeen je stelt; het komt zo geëmotioneerd over dat men twijfelt aan de rationaliteit van je gedachtegang.

Maar voornamelijk is het storend om te lezen wanneer iemand stelt dat mensen mishandeld moeten worden etc.
  zondag 6 november 2011 @ 14:00:10 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_104030499
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:51 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ik vond het vreemd dat Atuinhek het minder erg vond dat 12 miljoen amerikanen de medicijnen gebruikten om een high te verkrijgen ipv voor medicinaal gebruik.
Leg mij eens geen woorden in de mond? Dat heb ik nooit zo geschreven. :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_104030708
quote:
Dit filmpje gaat met name over wetenschap, ipv farmacie/geneeskunde.

Mooi gemaakte docu, al is het inhoudelijk niet heel sterk. Het maakt foute/onterechte aannames, slechte vergelijkingen, en levert kritiek, maar geen tegenargumenten in de vorm van hoe het dan wél zou moeten.

Ik ondersteun het idee dat men de huidige kennis niet als enige mogelijkheid moet zien; meerdere wegen leiden naar Rome, of: het pad naar verlichting kent meer dan één route. Toch moeten we met name voor geneeskunde uitgaan van wat werkt. Dat kan zijn van operaties tot vaccinaties, van psychotherapie tot acupunctuur. Het gaat immers om gezondheid verkrijgen/behouden, hoe men daartoe komt is voornamelijk bijzaak.
pi_104031384
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
Leg mij eens geen woorden in de mond? Dat heb ik nooit zo geschreven. :{
Hoe bedoelde je het dan?
  zondag 6 november 2011 @ 14:31:48 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_104032212
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:16 schreef Loppe het volgende:

[..]

Hoe bedoelde je het dan?
Dat schreef ik hierboven nog. Jij schreef zoiets als dat je het niet te negeren vond dat 12 miljoen amerikanen aan de pijnstillers zijn. Dat dat blijkbaar ging om mensen die die dingen gebruiken om high te worden schreef je pas later, na mijn reactie dat 4% van de bevolking aan de pijnstillers toch niet zo schokkend of veel is. Duidelijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_104032678
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat schreef ik hierboven nog. Jij schreef zoiets als dat je het niet te negeren vond dat 12 miljoen amerikanen aan de pijnstillers zijn. Dat dat blijkbaar ging om mensen die die dingen gebruiken om high te worden schreef je pas later, na mijn reactie dat 4% van de bevolking aan de pijnstillers toch niet zo schokkend of veel is. Duidelijk?
Ok, daar ligt dus ons meningsverschil. Ik vind dit wel veel, zelfs al wordt het medicinaal gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')