abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 november 2011 @ 20:24:59 #226
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_104450351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

consumenten telefoon en geen zakelijk toestel. ..

Hoezo een 2005 gedachte :')
Jaren terug al eens een presentatie gehad over windows phone 7 en toen gaven ze bij MS al aan dat het gericht is op de consumenten markt en dat de zakelijke markt pas later zal volgen.

Persoonlijk snap ik ook niet dat ze niet gewoon beide doen, maar goed MS hè :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 16 november 2011 @ 22:32:38 #227
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104456687
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:21 schreef jpjedi het volgende:
@Frank: PAs hadden we het toch over de exchange functionaliteit die in Windows phone 7.5 wel in orde zou zijn? Ik pik net dit bericht op:

[..]

Dit is toch wel erg jammer zeg, notabene de iphone en de BB hebben ze alle 30. :?
Hmm dat is wel jammer, hopelijk werkt m'n werkmail wel goed. Ik ga em morgen bestellen :Y Heb jij em al?

Goede review: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/15519
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_104456944
Verzendbevestiging binnen *O*
  donderdag 17 november 2011 @ 08:48:49 #229
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_104465123
quote:
Misschien moet iemand eens uitleggen hoe een PC en VOIP werkt, dan kan hij wellicht de vergaderingen bijwonen ipv achteraf zeiken.

Sowieso wat een klucht zeg... volwassen kerels rollebollend over straat terwijl heel het land mee mag genieten. |:(

Sowieso vind ik die Cruijff een vervelend ventje aan het worden. Bij interviews krijg je gewoon last van plaatsvervangende schaamte. :{
  donderdag 17 november 2011 @ 09:02:10 #231
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_104465262
Even uitgaande op het verhaal van JC over de vergadering van woensdag mag toch wel blijken dat ze alles gepoogd hebben om JC er buiten te houden.
Maar goed. Hij mag zelf ook wel wat meer met de club bezig zijn idd. :')
pi_104465320
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:02 schreef ursel het volgende:
Even uitgaande op het verhaal van JC over de vergadering van woensdag mag toch wel blijken dat ze alles gepoogd hebben om JC er buiten te houden.
Maar goed. Hij mag zelf ook wel wat meer met de club bezig zijn idd. :')
Tja ik zou hem er ook geprobeerd hebben buiten te houden. :')
  donderdag 17 november 2011 @ 09:11:25 #233
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_104465437
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:05 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja ik zou hem er ook geprobeerd hebben buiten te houden. :')
Waarom heb je hem dan uberhaupt binnen gelaten. :')
Hij heeft een plan. Je weet bij JC dat als je hem z'n gang laat gaan, dat je hem ook zijn gang moet laten gaan. Ga je daarmee akkoord dan moet je het niet half half gaan doen. Iedereen weet dat dat bij hem zo niet werkt. Dan had je dat media circus van nu in ieder geval kunnen besparen.
pi_104465564
Ik ben blij dat v Gaal komt. Niet dat v Gaal de verlosser is maar wie wel? Cruijff blijkbaar ook niet, want we zijn nu ruim een jaar verder sinds de opkomst van Kamp Cruijff en er is alleen maar gezeik geweest bij Ajax.

Als volwassen heren moet je dit toch oplossen.... Als je echt een hart hebt voor Ajax dan was dit al lang gebeurd. Maar nee, politiek, geld, macht en vriendjes... daar draait het allemaal om.

Laat v Gaal maar aan de slag gaan, ik ben benieuwd. Alhoewel dit niet de meest makkelijke persoon is.
pi_104465598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:11 schreef ursel het volgende:

[..]

Waarom heb je hem dan uberhaupt binnen gelaten. :')
Hij heeft een plan. Je weet bij JC dat als je hem z'n gang laat gaan, dat je hem ook zijn gang moet laten gaan. Ga je daarmee akkoord dan moet je het niet half half gaan doen. Iedereen weet dat dat bij hem zo niet werkt. Dan had je dat media circus van nu in ieder geval kunnen besparen.
ja dat is ook waar. Al kan ik niet begrijpen dat ze op hem stemmen terwijl ze weten dat je een dictator binnenhaalt.Hij heeft gewoon veel vriendjes in de ledenraad die volgens mij erop geilen om bij de grote meester in een goed blaadje te staan.
  donderdag 17 november 2011 @ 09:26:30 #236
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_104465746
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ben blij dat v Gaal komt. Niet dat v Gaal de verlosser is maar wie wel? Cruijff blijkbaar ook niet, want we zijn nu ruim een jaar verder sinds de opkomst van Kamp Cruijff en er is alleen maar gezeik geweest bij Ajax.

Als volwassen heren moet je dit toch oplossen.... Als je echt een hart hebt voor Ajax dan was dit al lang gebeurd. Maar nee, politiek, geld, macht en vriendjes... daar draait het allemaal om.

Laat v Gaal maar aan de slag gaan, ik ben benieuwd. Alhoewel dit niet de meest makkelijke persoon is.
Cruijff heeft dan ook een hele andere positie dan van Gaal gaat bekleden. :')
Begint trouwens beetje op amerikaanse stelsel te lijken bij Ajax. Niet het algemene belang, maar het persoonlijk belang is belangrijker. Die republikeinen liggen Obama ook alleen maar dwars omdat het een democraat is. :{w
  donderdag 17 november 2011 @ 09:47:19 #237
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104466257
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:26 schreef ursel het volgende:

[..]

Cruijff heeft dan ook een hele andere positie dan van Gaal gaat bekleden. :')
Begint trouwens beetje op amerikaanse stelsel te lijken bij Ajax. Niet het algemene belang, maar het persoonlijk belang is belangrijker. Die republikeinen liggen Obama ook alleen maar dwars omdat het een democraat is. :{w
Inderdaad. Te triest voor woorden dit :')
Sowieso, iemand een revolutie laten ontketenen en dan iemand binnen halen met wie de revolutionair niet door een deur kan.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:19 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ja dat is ook waar. Al kan ik niet begrijpen dat ze op hem stemmen terwijl ze weten dat je een dictator binnenhaalt.Hij heeft gewoon veel vriendjes in de ledenraad die volgens mij erop geilen om bij de grote meester in een goed blaadje te staan.
Of zit de ledenraad vol met mensen die het nu eindelijk eens zat zijn met de verkloting van hun club?
pi_104466282
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:26 schreef ursel het volgende:

[..]

Cruijff heeft dan ook een hele andere positie dan van Gaal gaat bekleden. :')
Begint trouwens beetje op amerikaanse stelsel te lijken bij Ajax. Niet het algemene belang, maar het persoonlijk belang is belangrijker. Die republikeinen liggen Obama ook alleen maar dwars omdat het een democraat is. :{w
Ja, maar Cruijff zal denk ik niet gaan samenwerken met v Gaal.

Maar v Gaal is bereid samen te werken met Cruijff, dus ik ben benieuwd wat Cruijff doet. Wil hij echt Ajax helpen of kiest hij voor zijn ego?
pi_104466348
vanmorgen op Radio 1 werd met zekerheid gemeld dat het van Gaal OF Cruyff is. Samenwerken werd als onmogelijk gesteld.
  donderdag 17 november 2011 @ 09:51:32 #240
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104466390
Met Van Gaal samenwerken? Dat is ongeveer hetzelfde als de Jostiband de stormbaan over jagen en er van uitgaan dat je het baanrecord breekt :')
  donderdag 17 november 2011 @ 09:58:53 #241
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_104466593
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef Keltie het volgende:
Met Van Gaal samenwerken? Dat is ongeveer hetzelfde als de Jostiband de stormbaan over jagen en er van uitgaan dat je het baanrecord breekt :')
Dat dus. :')

Wat me overigens het meest verbaasde is dat van Gaal zich leende voor dit moddergevecht. :{
Kan die wel mooie verhalen op gaan hangen dat die het beste met ajax voor heeft, maar zelfs Henk en Ingrid weten dat dat niet gaat werken met Cruijff. :')
  donderdag 17 november 2011 @ 10:00:16 #242
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104466639
quote:
CRUIJFF REAGEERT: 'DIT STINKT AAN ALLE KANTEN'
16/11/2011 23:00

EXCLUSIEF - Johan Cruijff heeft woensdag totaal verbijsterd gereageerd op het nieuws dat Louis van Gaal per 1 juli 2012 benoemd is tot algemeen directeur van Ajax. Dat besluit namen vier van de vijf commissarissen op woensdagmiddag. Cruijff, de vijfde commissaris, was daarbij dus niet aanwezig. Het is bepaald geen geheim dat Cruijff en Van Gaal al vele jaren gebrouilleerd zijn.

De eerste reactie van Cruijff: 'Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Om te beginnen wist ik nergens van, he-le-maal niks, echt niet.'

Cruijff vervolgt: 'Het is logisch dat je daar allerlei dingen gaat achter zoeken. Om te beginnen was ik tot dinsdagmiddag nog in Amsterdam, toen pas ben ik weer naar Barcelona vertrokken. Dan is het wel érg toevallig dat er de volgende dag ineens een vergadering van de raad van commissarissen blijkt te zijn. Nou, dan weet je het wel. Ik heb nota bene pas vandaag (woensdag, red.) om 11.00 uur in Barcelona een email gekregen waarin stond dat er om vier uur een vergadering zou zijn. Daar kon ik natuurlijk niet meer bij zijn.'

Werd je gezegd waar die vergadering over zou gaan?
Cruijff: 'Nee, totaal niet. Vorige week woensdag heb ik nog drie uur lang met de verzoeningscommissie gesproken. Dat ging heel open en prettig, sindsdien heb ik niets meer gehoord. Dan denk je op de goede weg te zijn en dan gebeurt er ineens dit. Een stel kunstenmakers zijn het. Juridisch zullen ze allemaal wel weten hoe het in elkaar zit, maar dit stinkt natuurlijk aan alle kanten.'

Uit een aantal reacties uit de ledenraad op tv bleek dat de onvrede daar ook groot is. Enig idee wat er nu gaat gebeuren?
Cruijff: 'Die reacties waren duidelijk, maar de grootste aandeelhouder moet nu beslissen wat er gaat gebeuren. En die aandeelhouder is Ajax zelf. Ik zou bijvoorbeeld ook wel eens willen weten wat alle trainers ervan vinden. Het is in elk geval duidelijk dat er een heleboel mensen in de maling zijn genomen, onder wie ikzelf.'

Eén ding is duidelijk: het is Cruijff of Van Gaal. Cruijff en Van Gaal kan niet na alles wat er de laatste jaren tussen jullie is gebeurd.
Cruijff: 'Dat lijkt me duidelijk. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens afwachten wat de club in totaliteit nou eigenlijk wil.' (Bert Nederlof)
GERELATEERD NIEUWS
  donderdag 17 november 2011 @ 10:18:07 #243
139380 Keltie
Meemeemeemee
  donderdag 17 november 2011 @ 13:14:49 #244
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104472276
quote:
Arie van Os, voormalig financieel directeur bij Ajax, noemt de terugkeer van Louis van Gaal 'een zegen voor de club'. In de jaren negentig werkte Van Os als bestuurder jarenlang samen met de toen nog trainer, per medio 2012 aangesteld als algemeen directeur.

'Zoals iedereen weet ben ik een ongelooflijke fan van Louis. Ik heb een jaar of zes uitstekend met hem gewerkt', zegt Van Os in De Telegraaf.

Cruijff opstappen
Van Os vindt dat Cruijff nu moet opstappen. Samenwerken met Van Gaal is onmogelijk, denkt hij. 'Nee, als Van Gaal binnenkomt, moeten we afscheid nemen van de episode Cruijff. Dan moet hij zich niet meer met onze zaak bemoeien. Ik denk dat negentig procent van de ledenraad zich achter Louis zal scharen.'

Liever vandaag dan morgen
'Gezien de huidige situatie zou ik het liefst willen, dat hij morgenochtend begint. Ik weet niet waarom Louis liever wacht tot de zomer. Vanwege zijn salaris bij Bayern München?'
Als ajax supporter zijnde had ik nu met wat vrienden de auto van Dhr van Os op kratjes gezet :')
Vies spelletje wordt er gespeeld.
pi_104472318
http://www.techspot.com/review/468-nokia-lumia-800/page4.html
quote:
Final Thoughts

There is, quite simply, no better Windows Phone smartphone on the market than the Nokia Lumia 800. It features wonderful hardware in terms of both design and quality, and Microsoft's operating system runs more smoothly on the Lumia than on any other Windows Phone to date. This phone is a flat out winner, and a great alternative for those that wish to rise above the flood of iPhones and Android smartphones that we wade through daily.
pi_104475644
Geen beter Windows phone is geen prestatie. Daar is precies 1 telefoon om te verslaan..HTC heeft er ook 1 op 7.5 draaien.

Tweakers was overigens ook positief. Ben benieuwd volgend jaar!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_104475907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef FJD het volgende:
Geen beter Windows phone is geen prestatie. Daar is precies 1 telefoon om te verslaan..HTC heeft er ook 1 op 7.5 draaien.

Tweakers was overigens ook positief. Ben benieuwd volgend jaar!
Hij zegt dan ook "quite simply", ik vermoed dat hij het daarmee nuanceert want veel vergelijk is er niet :')

Nadelen zijn er ook volop hoor, wit kan rozig voorkomen op het scherm, exchange is niet volledig geintegreerd, Zune ellende, geen front camera, kleinere appstore, aardig gelocked os net als ios, navigatie nog erg brak (update)

Veel komt er met de update schijnt
  donderdag 17 november 2011 @ 17:55:02 #248
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104482140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hij zegt dan ook "quite simply", ik vermoed dat hij het daarmee nuanceert want veel vergelijk is er niet :')

Nadelen zijn er ook volop hoor, wit kan rozig voorkomen op het scherm, exchange is niet volledig geintegreerd, Zune ellende, geen front camera, kleinere appstore, aardig gelocked os net als ios, navigatie nog erg brak (update)

Veel komt er met de update schijnt
Dat is de straf voor early adopters :P
pi_104482670
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat is de straf voor early adopters :P
Altijd al geweest :)

Ik had ook de iphone vanaf dag 1
  donderdag 17 november 2011 @ 19:28:12 #250
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104485701
quote:
*O* Morgen wordt ie bezorgd op m'n werk *O*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')