abonnement Unibet Coolblue
pi_105043312
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Elusive het volgende:
good to be free en mucky fingers mag hij wel droppen van mij, hij moet gewoon openen met Everybody is on the run _O_
:Y , Wat een show .. want een HELD..

En idd, die psychedelische intro + freaky teeth _O_

Ik heb echt geen longen meer over van het mee brullen ;)
Wij stonden rechts onder de trap bij het podium..

Heeft er iemand ook Paul Weller gezien? , Teminste ik wist "bijna" zeker dat het hem was.. :P

Scully die t-shirts zit te verkopen .. :D _O_

Ohjah +1 voor de Security , Het leken wel British SAS commando's 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 01-12-2011 10:30:38 ]
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_105044082
*baal modus*
pi_105044121
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105044262
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Ohjah +1 voor de Security , Het leken wel British SAS commando's 8-)
Fok dat, ik vond het dit keer behoorlijk fascistisch aandoen. Fotograaf die even hardhandig eruit geflikkerd wordt, door drie man. Ik snap dat je de opnames niet wilt laten verpesten, maar het voelt allemaal TE.
pi_105044376
quote:
Noel Gallagher vooralsnog grote winnaar Oasis-vete

Laatste update: 1 december 2011 05:49 info

AMSTERDAM – Liam Gallagher stond met zijn nieuwe band Beady Eye al drie keer in Nederland, maar na maanden wachten is het dan eindelijk de beurt aan Noel Gallagher en zijn High Flying Birds.

De grote broer van Liam leek de strijd tussen de twee met zijn soloplaat al te winnen en krijgt in de Melkweg des te meer het gelijk aan zijn zijde. Het grote verschil tussen Liam en Noel is dat laatstgenoemde zich niet schroomt om de liedjes die hij voor Oasis schreef te spelen. Zo opent hij zijn set met oude nummers, waaronder Mucky Fingers.
Een lied dat overigens niet bijster enthousiast onthaald wordt. De sfeer komt er namelijk pas echt goed in als het solowerk van Gallagher aan de beurt is. Bij Everybody’s On The Run gaan de handen al massaal de lucht in en bij Dream On, een van de prijsnummers van de plaat, schreeuwt de Melkweg voor het eerst uit volle borst mee.

In tegenstelling tot op de plaat van zijn broertje, heeft Noel namelijk wel een partij nieuwe hits geschreven. Naast eerder genoemde liedjes zorgen ook If I Had A Gun..., AKA... What A Life! en The Death Of You And Me voor een uitzinnige zaal.

Drukte
Net als tijdens de Oasis-concerten in Nederland, bestaat een groot deel van het publiek vanavond uit Britten. Waar een uitverkochte Melkweg tijdens een ‘normaal’ uitverkocht concert al goed vol is, is het vanavond een drukte van jewelste. Eigenlijk is het zelfs een beetje te veel van het goede.
Iedere bezoeker probeert er het beste van te maken, maar het gros houdt zich noodgedwongen bezig met het feit dat er honderden andere mannen azen op een plekje met goed zicht voor het podium. Noel zelf lijkt zich ook niet altijd even goed te realiseren dat er veel mensen zijn vanavond.

Joints
Tussen de nummers door dreunt hij bij vlagen hilarische anekdotes op die achterin de zaal absoluut niet verstaanbaar zijn. Tussen neus en lippen door verklaart hij nog even dat hij en zijn band aan de joints hebben gezeten en dat sommige bandleden geen flauw idee hebben waar ze eigenlijk zijn.

Het publiek in de Melkweg zal er echter niet om malen of Noel al dan niet aan de drugs gezeten heeft: als de muziek maar goed is. Dat is gelukkig ook zeker het geval. Geen drukke Liam op het podium deze keer die zijn zang continue harder wil hebben, de mix is van begin af aan perfect.

Wonderwall
Het probleem van Gallaghers werkwijze (ook Oasis-nummers spelen) is alleen dat hij er veel meer niet dan wel kan spelen. Zo is het twijfelachtig dat een nummer als Wonderwall, in een zeer matige versie, wel voorbij komt en zijn magnum opus The Masterplan achterwege blijft. Desalniettemin is er één zekerheidje: Don’t Look Back In Anger.
Die wordt dan ook door nagenoeg negentig procent van de bezoekers keihard meegeschreeuwd, met één van de meest memorabele concertmomenten van het jaar als gevolg. Noel Gallagher loopt nog twee optredens achter, maar hij is vooralsnog de grote winnaar in de Oasis-vete.
nu.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105044402
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Fok dat, ik vond het dit keer behoorlijk fascistisch aandoen. Fotograaf die even hardhandig eruit geflikkerd wordt, door drie man. Ik snap dat je de opnames niet wilt laten verpesten, maar het voelt allemaal TE.
Nou een of 2 andere gasten waren behoorlijk naar de klote, en begonnen met bekers te gooien..
Normaal heb ik daar geen probleem mee.. maar niet van die f*cking harde, zeker niet met opzet!

afstraffen oO<
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_105044478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Nou een of 2 andere gasten waren behoorlijk naar de klote, en begonnen met bekers te gooien..
Normaal heb ik daar geen probleem mee.. maar niet van die f*cking harde, zeker niet met opzet!

afstraffen oO<
That's rock 'n roll, mister. De tegenreacties van de security vind ik velen malen ergerlijker. Maar goed, ze werden eruit gezet, the show goes on. Klaar. :P

Gooi liever al die lui die vlak vooraan staan met smartphones eruit. Dat vind ik pas kut. En onbeschoft voor de rest die het WEL IN HET ECHT willen zien. Het komt goddomme toch online, in een velen malen betere kwaliteit (en in meerdere shots). En nee, zelfs die iPhone 4S kan daar niet tegen op. :P
pi_105044520
Either way, zeer goeie show, maar (en dat wilde ik gisteravond al zeggen): als je bij een nummer als Little by Little (really?) pas de handjes ECHT op elkaar krijgt, ga ik twijfelen of Noel stiekem toch niet een beetje baalt dat het zo gelopen is. Tuurlijk, het kon niet anders, het moest er van komen, die breuk. Maar.... ik weet niet. Pas bij de laatste drie nummers vlamde het pas echt. En hoe. Wel beste versie LbL die ik ooit gehoord heb trouwens. ;)

Niettemin, op een stroef begin na, niets dan lof en een kleine kanttekening hier en daar. En mag ik zeggen dat ik persoonlijk heel veel zin heb in die 2e cd? Ja, dat mag ik zeggen!

En ja, The Masterplan werd gemist door mij!
pi_105044675
K'vond het licht ook echt perfect gedaan gister .. goddamn :)

Ohjah, ik heb inderdaad veel 17 jarige Liam's gezien .. :D
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_105044689
Ik vind die verafgoding van Noel ergens wel een beetje overdreven. Het optreden was echt wel goed maar als de Oasis nummers niet zouden worden gespeeld dan was het gelijk een heel stuk minder. Dat bewijs wordt hier ook wel geleverd: bijna alle hoogtepuntjes die genoemd worden zijn nummers van Oasis. Dan kun je concluderen dat Liam een stuk dapperder is geweest. Daarnaast vind ik de band van Noel ook maar wat flets en oubollig overkomen (hence de mooie hoed van de drummer). Het publiek viel mij mee en was redelijk uitbundig maar kwam inderdaad pas echt los op het eind. Dan was Beady Eye in Paradiso toch veel vetter qua sfeer en heeft overall zeker niet onder gedaan voor gisteravond.

Hoogtepunten:
Supersonic
Little By Little
Freaky Teeth
The Death Of You And Me

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 11:12:29 ]
pi_105044729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Gooi liever al die lui die vlak vooraan staan met smartphones eruit. Dat vind ik pas kut. En onbeschoft voor de rest die het WEL IN HET ECHT willen zien. Het komt goddomme toch online, in een velen malen betere kwaliteit (en in meerdere shots). En nee, zelfs die iPhone 4S kan daar niet tegen op. :P
_O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_105044928
Volgende keer mag het ook wel in het concertgebouw trouwens, met een groot orkest erbij. Iedereen zitten, desnoods met tafeltjes, hapjes en drankjes erbij. :+ Past wel bij de Noel van nu. Komen de nieuwe nummers wel beter tot hun recht, want ondanks dat er een keyboard was, miste je toch de blazers en de strijkers en dat maakt nou net de plaat, vind ik.
pi_105045051
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:19 schreef =HellFire= het volgende:
Volgende keer mag het ook wel in het concertgebouw trouwens, met een groot orkest erbij. Iedereen zitten, desnoods met tafeltjes, hapjes en drankjes erbij. :+ Past wel bij de Noel van nu. Komen de nieuwe nummers wel beter tot hun recht, want ondanks dat er een keyboard was, miste je toch de blazers en de strijkers en dat maakt nou net de plaat, vind ik.
Oh .. even je jas halen bij de garderobe ...

CHAOS!! :D :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  donderdag 1 december 2011 @ 11:23:54 #214
192683 AMDB
Visionair.
pi_105045087
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Oh .. even je jas halen bij de garderobe ...

CHAOS!! :D :P
Gewoon rustig biertje halen, beetje napraten en dan je jas pas halen. Nog geen seconde hoeven wachten :7
pi_105045198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef AMDB het volgende:

[..]

Gewoon rustig biertje halen, beetje napraten en dan je jas pas halen. Nog geen seconde hoeven wachten :7
Haha, inderdaad ja. Totdat we vriendelijk doch dringend weggestuurd werden. Maar toen schoot het lekker op. :D
pi_105045895


_O_!
pi_105046986
GOD! _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_105049391
Was zeker vet!

De eerste paar nummers stond ik vlak achter een paal en daaromheen allemaal grotere mensen, zag dus geen flikker :') Na een tijdje een paar meter naar voren kunnen lopen en op de zijkant van de bar kunnen leunen, stuk beter!

Na de encore kwam het inderdaad pas echt los, en je kan hem op de live optredens ook zien genieten bij LBL & DLBIA.

Blij dat ik ben gegaan _O_

edit:
Ow, dat had ik gisteren al een keer gepost.. :')_!
pi_105051790
Ben nu weer wakker, geen school vandaag :P

En ik moet zeggen, mijn eerste keer Noel... FOOKIN' MASSIVE.
Wat een geniaal concert, en om de man voor het eerst in real life te zien, genius.

Alles geweldig gespeeld, hoogtepunten voor mij waren toch The Death Of You And Me, Little By Little, Freaky Teeth, Supersonic en Don't Look Back In Anger. Maar ik vond eigenlijk alles wel geweldig, alle liedjes waren geweldig :P

Zelf wel goed plekje met mijn broer kunnen bemachtigen aangezien we geen jassen hadden, dus gewoon meteen zaal in, gingen we aan de rechterkant vooraan staan.
Heb zelf nog wel wat foto's gemaakt, die zet ik even onderaan.
Is die stream overigens nog ergens terug te kijken?

Verder nog special thanks voor Felixa voor de kaarten en dat we daarmee binnenkwamen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:11 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ohjah, ik heb inderdaad veel 17 jarige Liam's gezien .. :D
Misschien mij wel als je rechtsonder de trap stond, daar stond ik ook beetje in de buurt :P
Ik had echter nog mijn zwarte trui aangehouden over mijn blauwe shirt, aangezien ik geen zin had om hem uit te doen :')

Nouja, hier nog wat foto's, en La-Vache-Qui-Rit, jij stond heel dicht bij mij in de buurt, zie ik aan de hand van jouw foto :P



Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_105051980
Allemaal in dezelfde hoek? :9

edit:
wtf, ik probeer een foto te uploaden bij tinypic, krijg ik een link met een of ander gaar wijf erin _O-
  donderdag 1 december 2011 @ 14:21:00 #221
192683 AMDB
Visionair.
pi_105052024
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef Spelvout het volgende:
Allemaal in dezelfde hoek? :9

edit:
wtf
Ik dacht al, wtf is dát :D
pi_105052235
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Nouja, hier nog wat foto's, en La-Vache-Qui-Rit, jij stond heel dicht bij mij in de buurt, zie ik aan de hand van jouw foto :P
Hehe, idd! Zou best kunnen dat ik je gezien heb :+
pi_105052247


Wat is dit?! :')

En waarom kan ik deze wel gewoon uploaden. Zit er een of andere verborgen foto in dat bestand ofzo _O-

Andere foto dan maar:

pi_105052676
Ook al dezelfde hoek dus :D
  donderdag 1 december 2011 @ 14:36:42 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105052745
Ik stond daar ook eerst, maar uiteindelijk zijn we 2 meter naar links gestapt :P .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')