abonnement Unibet Coolblue
pi_103927830
Lieve FOK!kers,

MoBlo zat zo eens te denken,
Wat voor moois ze FEE nu weer kon gaan schenken.
Heel erg moeilijk was het niet
had zelfs geen hulp nodig van zwarte Piet!
Het werd een topic, een baken van licht
voor als je vastzit met je eigen gedicht!
Dus zoek je een rijmwoord of een leuke zin
Tik dan hier je vragen en problemen in.
Wij proberen je dan te sturen.
Zodat het schrijven van je gedichtje geen uren hoeft te duren!

:W

Wellicht handig om een lijstje te maken van de hulp-dicht-pieten en hun 'werkwijze' ?

Moblo - Helpt graag maar ziet ook graag wat eigen input/probeersels en is overtuigd van de magie van een grotendeels zelfgeschreven gedicht O+

[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 17-11-2011 14:26:11 ]
Ja doei.
pi_103952701
O+ yay. Goed bezig, binnenkort hard nodig!!
~ Bonito La Risa ~
pi_103987868
Thanks! Ik moet de 27e een gedicht hebben dus zal jullie binnenkort inschakelen! :)
pi_104119407
Hoi Motorbloempje., Super dat je dit doet.

Ik zal dan maar de eerste aanvraag insturen..

Ik moet een gedicht hebben voor bij een surprise.
Het gedicht moet zijjn voor Philip.

Hij krijgt als surprise 2 nieuwe benen, dit omdat hij erg vaak geblesseerd is. Hij heeft eigenlijk altijd wel ergens pijn van. Hamstring, Lies, Enkel.. noem het maar op.
Hij zit op voetbal, en daar ondervinden ze dan ook regelmatig het gezeur van zijn blessures. Want hij is ook nog eens topscoorder in zijn team. Ook doet hij op zaterdag ochtend nog wedstrijden fluiten van de wat lagere teams.

Om een klein ideetje te geven hoe de surprise er uit ziet.. zal ik die nu proberen te beschrijven..

Het zijn twee benen met voetbalschoenen voetbalsokken en scheenbeschermers. met een voetbalbroekje aan. Hij krijgt er als cadeautje nog 2 bandjes bij die hij kan gebruiken om zijn scheenbeschermers op te houden zodat ze niet af zakken, zijn broertje pakt die van hem namelijk altijd af.

Ook zit er onder de broek een nieuwe penis. Hij heeft sinds kort een nieuwe vriendin, en Sint is bang dat die dan ook nog af gaat slijten dus die zit er ook bij..

Het mag best allemaal wat schunnig zijn.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Gr. Reinier.
pi_104119447
Ha! Leuk!

Ik zal eens kijken of ik vanavond of morgenavond tijd heb om daar iets leuks mee te doen! :)
Ja doei.
pi_104124214
Een nieuwe penis :') geweldig!

Ik zal mijn gegevens ook even doorgeven vanavond dan kun je als je tijd hebt een gedichtje maken. Heeft geen haast, heb het pas 27 november nodig :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:11:04 #7
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104124396
Wat leuk :D Ik moet binnenkort ook gaan dichten dus wie weet zal ik hier om hulp vragen.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_104159347
Ik zal mijn hulp bij deze ook aanbieden. Graag wel voldoende info: met hij-krijgt-een-chocolade-letter en het-is-mijn-vader heb ik niet heul veul aan.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_104211304
Was het al gelukt MotorBloempje?
pi_104314313
Nee, want er zijn wat privé zaken tussen gekomen en ben wat dagen afwezig geweest.
Voortaan misschien handig om de informatie gewoon in het topic te plaatsen in plaats van te DM-men, want wellicht had iemand anders je nog kunnen helpen! :)
Ja doei.
pi_104316058
Oke, kun je nog wel kijken of je iets voor me kunt doen?
pi_104316139
Het idee van het topic was overigens niet een heel gedicht uit de mouw schudden:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve FOK!kers,

MoBlo zat zo eens te denken,
Wat voor moois ze FEE nu weer kon gaan schenken.
Heel erg moeilijk was het niet
had zelfs geen hulp nodig van zwarte Piet!
Het werd een topic, een baken van licht
voor als je vastzit met je eigen gedicht!
Dus zoek je een rijmwoord of een leuke zin
Tik dan hier je vragen en problemen in.
Wij proberen je dan te sturen.
Zodat het schrijven van je gedichtje geen uren hoeft te duren!


:W
Ja doei.
pi_104317157
Klopt, maar vorig jaar was er ook een topic waar mensen voor andere die moeite hebben met dichten gedichten maken.

Iemand die misschien voor mij een gedicht zou kunnen maken?
Nogmaals mijn aanvraag :

Ik moet een gedicht hebben voor bij een surprise.
Het gedicht moet zijjn voor Philip.

Hij krijgt als surprise 2 nieuwe benen, dit omdat hij erg vaak geblesseerd is. Hij heeft eigenlijk altijd wel ergens pijn van. Hamstring, Lies, Enkel.. noem het maar op.
Hij zit op voetbal, en daar ondervinden ze dan ook regelmatig het gezeur van zijn blessures. Want hij is ook nog eens topscoorder in zijn team. Ook doet hij op zaterdag ochtend nog wedstrijden fluiten van de wat lagere teams.

Om een klein ideetje te geven hoe de surprise er uit ziet.. zal ik die nu proberen te beschrijven..

Het zijn twee benen met voetbalschoenen voetbalsokken en scheenbeschermers. met een voetbalbroekje aan. Hij krijgt er als cadeautje nog 2 bandjes bij die hij kan gebruiken om zijn scheenbeschermers op te houden zodat ze niet af zakken, zijn broertje pakt die van hem namelijk altijd af.

Ook zit er onder de broek een nieuwe penis. Hij heeft sinds kort een nieuwe vriendin, en Sint is bang dat die dan ook nog af gaat slijten dus die zit er ook bij..

Verder begint hij sinds kort een baardje te krijgen en moet hij zich dus ook scheren, twitterd hij meer als dat hij praat ! (daar mag ook zeker wat over in komen) Ik heb een nep-sinterklaas acount aangemaakt om hem te volgen.. maar hij weigerde me elke keer. Hij poetst nooit zijn tanden, eet veel snoep. en gaat vaak naar de winkels om een zogenoemde " snoepvoorraad" te kopen, die hij dan op zijn kamer legt en daar 3 weken van kan genieten. Onlangs heeft hij nog een boete gehad voor zwart-reizen in de trein..
Het mag best allemaal wat schunnig zijn.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Gr. Reinier.

[ Bericht 15% gewijzigd door reinier7 op 13-11-2011 15:08:06 ]
pi_104317220
Nu is niet vorig jaar en het is niet de insteek van mijn topic. Tenminste, ik wil erg graag helpen, maar ga persoonlijk geen volledige gedichten uit mijn mouw schudden. Als er anderen zijn die daar wel trek in hebben, prima, maar mijn insteek was hulp naast eigen inzet.
Ja doei.
pi_104317531
Oke. erg jammer! Hoop dat iemand anders me zou kunnen helpen?
pi_104329391
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:08 schreef reinier7 het volgende:
Oke. erg jammer! Hoop dat iemand anders me zou kunnen helpen?
Ik ga wel wat voor je proberen. Mooie gelegenheid om een beetje op te warmen voor de gedichten voor thuis :)
pi_104471051
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef Sdivad het volgende:

[..]

Ik ga wel wat voor je proberen. Mooie gelegenheid om een beetje op te warmen voor de gedichten voor thuis :)
Is het nog gelukt? :+
Ja doei.
pi_104472884
Hij is er mee bezig MoBlo. Ben erg benieuwd. Tijd begint wel te dringen, aangezien wij zondag de surprise avond al houden.
pi_104473031
Je zou natuurlijk zelf kunnen beginnen en kijken of iemand je kan helpen?
Ja doei.
pi_104473266
Ik wacht nog even op sdvidad
pi_104474758
Ben er mee bezig :)

Edit: Klaar!
Wel de naam van vriendin nog een paar keer invoegen, staat anders zo lullig

quote:
Sint en piet zaten te denken,
Wat ze Philip nu moesten schenken.

Een oubollig begin is dit best,
Maar Philip zn torso en hoofd is al wat rest.
Eén voor één gaat alles stuk,
Zn enkel, zn lies, hij leunt op een kruk.

Vandaar heeft Piet dit ding gemaakt
Bij de productie is menig zucht geslaakt.
Zo goed als nieuw zijn ze, deze benen.
Levensecht, tot in de tenen!

Ondanks dit maakt de Sint zich nog wat druk,
[vriendin] houdt je namelijk nogal bezet
Met al die spannende momentjes daar in bed.
Straks is dat nog je minste zorg, steunen op een kruk!

Want voor [vriendin] is je derde been van t grootste belang,
Je broekpaling of puddingsbuks, zonder hem geen man.
Met al die wilde nachten slijt ie wat snel,
Ja, ook dat weet die oude Sint wel!

In deze broek voor jou een extra zwans,
Hij maakt je meteen weer flink wat mans.
Je meid zal er plezierige tijden aan beleven,
Van genot laat je haar vast wel beven!

Iets afleren moet je dan snel,
Geen woorden maar daden, je weet het wel!
Piet hoorde van Twitter en zei het aan mij!
Dat je me weigerde, stemde me niet zo blij.

Minderen dus, die hippe zooi,
Praat met je lief, heel erg mooi!
Breng in je gesprek wat romantiek,
Dat garandeert een mooie kiek!

Eén extra voorwaarde wordt gesteld door de Sint,
Want die snoepvoorraad is best wel big.
Straks verbergt je buik die mooie pik.
En dat is juist wat je chick bemint.

Tenslotte mag je best wel scheren.
Je baard, je snor, je moet t nog leren.
Tussen de benen, daar kijkt de Sint niet.
Maar zorg er voor dat [vriendin] geniet!

Je hebt nu lang genoeg gewacht,
Op de cadeaus die Piet heeft gebracht.
Haal de verpakking van je cadeaus,
En zie wat de Sint voor jou koos!

Sint en Piet


[ Bericht 24% gewijzigd door destrovel op 17-11-2011 14:56:59 ]
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_104480170
Super bedankt, zou je kunnen kijken of je iets meer op de blessures in kan gaan, ipv op de zwans.
  donderdag 17 november 2011 @ 22:33:32 #23
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_104495787
Ik wil me bij deze ook aanmelden als "dichter".
Okee, niet via DM, dat is onhandig, post hier maar, en stuur ff DM dat je hier hebt gepost!

Ik wil wel dat mensen zelf ook met een opzet komen, ik ga geen hele rijmkunsten maken, maar wil wel stukjes doen!

[ Bericht 14% gewijzigd door Rockiejj op 17-11-2011 23:02:20 ]
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 17 november 2011 @ 23:42:30 #24
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_104498765
Okee, had het volgende ontvangen van Reinier7:

Hoi Rockiejj, zou je voor mij een gedicht kunnen maken.
Het cadeautje is een wekker. Het idee van het gedicht is waarom hij in hemels naam een wekker vraagt. Aangezien die dingen helemaal uit de gratie schijnen te raken,door de wekkers op de telefoon aangezien hij veel met z'n telefoon doet enzo, twitter facebook ed. zou hij ook makkelijk daar zijn wekker kunnen gebruiken, en niet een dure wekker hoeven te vragen voor Sinterklaas, hij krijgt de wekker echter wel.
Ik vind het zelf erg lastig om te dichten, maar heb een klein stukje geprobeerd..

Sint is helemaal van zijn apropos
waarom vraagt ruud in hemels naam dit cadeau

maar veel verder kom ik eigenlijk niet.

Kijk eens mn jong:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Rockiejj op 18-11-2011 00:16:54 ]
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_104509265
Mag ik? Mag ik? Mag ik ook vragen? O+

Ik ben een ramp met dichten, maar als je wat tips/ideeën/zinnen heb, dan graag! De 1e stap voor gedicht vind ik altijd zo moeilijk.

Het gaat om mijn schoonmoeders. Dit is het eerste jaar dat mijn vriend en ik samen een huis hebben, en zou het leuk vinden om een bedankje in mijn gedicht te verwerken dat ik altijd welkom ben geweest, en dat ze altijd goed voor mij gezorgd hebben...

En dat ze nu kan lekker kan relaxen/ontspannen nu wij het huis uit zijn, en haar dochter ook vaker bij dr vriend (ook bijna op zichzelf) gaat blijven. Met het kado (theemokken en douchespul).

En mocht ze zich alsnog vervelen, dan kan ze in de tuin aan de slag met het kado crocus bolletjes. Of d'r eigen mooi maken met het kado oorbellen.

Dus wie kan mij even de juiste richting ophelpen? Alvast een beginnetje maken? *) Hoop niet dat ik teveel vraag :@

thx!
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')