abonnement Unibet Coolblue
pi_104479788
Winnen, anders staan we in de winterstop weer zowat onderaan gezien het programma.
pi_104491783
Weet iemand waarom Dorrethe Friesen eruit gegooid is?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:37:21 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_104498587
Ik weet niet eens wie dat is :@
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_104498935
Supportersbegeleider of iets dergelijks. Opvallend moment wel. Misschien heeft het wat te maken met de ongeregeldheden na de derby en de nasleep met de gepubliceerde foto's van 'verdachten'?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_104499055
quote:
Welzijnsorganisatie Tandem, die het supportersproject Overenthousiast faciliteert in opdracht van de Gemeente en N.E.C., heeft afgelopen week besloten om per direct Dorrethe Friesen van het project te halen.

Er is sprake van een verschil van inzicht in de invulling van de taak van jongerenwerker tussen Friesen en Tandem. Tandem heeft dit besluit genomen, na de andere partners in dit project, Politie Gelderland-Zuid, Gemeente Nijmegen en N.E.C., hiervan in kennis gesteld te hebben. N.E.C. beraadt zich over de toekomst van het project.
aldus de officiële berichtgeving
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_104506432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet eens wie dat is :@
Die blonde vrouw (kort haar), die altijd mee gaat met uitwedstrijden als communicatiepersoon en toezicht. (althans ging er vanuit dat dat haar taak was...)

edit: Maar als BoBo ( ;) ) had jij nooit met haar te maken ;)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_104551363
Vanavond maar eens even de drie punten pakken (hoop ik).
Goossens weer op de bank.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_104567626
Wat een drama zeg, niet normaal!!!
Wat betreft Dorette, dat is echt heel erg kansloos, zij heeft echt heel erg veel voor supporters gedaan. Die clown die het nu moet gaan oppakken gaat nooit zoveel succes als Dorette halen. Als hij überhaupt geaccepteerd wordt. Het is een dieptriest weekend. Hopelijk wordt het volgende week tegen de joden wel wat, al heb ik er een hard hoofd in.
  zaterdag 19 november 2011 @ 22:23:54 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_104568242
De eerste helft was :Z

En eigenlijk valt er uit de verliesbeurten tegen kwaliteitsarme ploegen als De Graafschap, NAC, RKC, Vitesse en Roda JC maar 1 conclusie te trekken: we zijn zelf een knakenploeg :@
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 20 november 2011 @ 02:07:53 #60
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_104575313
Schande!
Kan er morgen pas wat zinnigs over zeggen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_104575396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Mark het volgende:
De eerste helft was :Z

En eigenlijk valt er uit de verliesbeurten tegen kwaliteitsarme ploegen als De Graafschap, NAC, RKC, Vitesse en Roda JC maar 1 conclusie te trekken: we zijn zelf een knakenploeg :@
Vitesse een kwaliteitsarme ploeg noemen :D :'( :D :')
pi_104576132
Klotezooi. Wanneer leert Pastoor nu eindelijk eens dat 4-6-0 niet gaat werken :r
Wat NEC vandaag liet zien leek werkelijk waar helemaal, maar dan ook helemaal nergens op. Schöne vanwege het vele werken en van Eijden krijgen van mij een voldoende. Misschien Cmovs ook nog maar verder leek het of ik naar de 6e klasse amateurs zat te kijken. Vooral het spel van Latu en Koolwijk was stuitend te noemen, hoger dan een 3 verdienen bij de heren niet. De rest scoort louter 4tjes en 5jes.

Bah, bah, bah broodnodige 3 punten weggegeven aan een directe concurrent (voor de zoveelste keer) en schandelijk voetbal laten zien. Wat een ellende weer, zelfs Lodeweges deed het nog beter met minder materiaal... en dat zegt genoeg...
  zondag 20 november 2011 @ 09:23:49 #63
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_104577185
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 02:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Vitesse een kwaliteitsarme ploeg noemen :D :'( :D :')
Als je de wedstrijd gezien hebt, dan zul je dat toe moeten geven. Een degelijke keeper, een pingeldoos en een goede spits (de enige die ik wel erbij zou willen hebben). Meer is het niet, ze hebben die wedstrijd 3 punten teveel gekregen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 20 november 2011 @ 13:07:47 #64
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_104582599
Wat een onzinactie trouwens die supportersruzie tussen 080 en de andere vakken. Ik snap best dat een paar supporters een hekel hebben aan de arrogante petjes die in 080 vooraan staan, maar als met een 2-0 achterstand in de 75e minuut hele tribunes leeglopen, dan is een sarcastisch spreekkoor omdat een paar supporters opkomen voor de club niet zo vreemd.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 20 november 2011 @ 13:49:42 #65
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_104584333
080 had zich beter eens tijdens de wedstrijd kunnen laten horen, eerste uur waren ze vrijwel stil. Alleen kunnen lachen om berichtjes op de LED wall als "SMS kachel aan naar 4040"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_104584572
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 02:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Vitesse een kwaliteitsarme ploeg noemen :D :'( :D :')
staat inmiddels wel 0-4 in arnhem 8-)
pi_104595157
In de winter maar op zoek gaan naar een scorende spits dan
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 20 november 2011 @ 18:18:33 #68
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_104595423
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef GSbrder het volgende:
Wat een onzinactie trouwens die supportersruzie tussen 080 en de andere vakken. Ik snap best dat een paar supporters een hekel hebben aan de arrogante petjes die in 080 vooraan staan, maar als met een 2-0 achterstand in de 75e minuut hele tribunes leeglopen, dan is een sarcastisch spreekkoor omdat een paar supporters opkomen voor de club niet zo vreemd.
Het is een begrijpelijke reactie, maar het domste wat je kunt doen is mot maken met je eigen supporters. Overigens de tegenreactie was ook redelijk heftig, ik denk dat het maar goed is dat Platje scoorde... Niet verwacht dat bij bepaalde mensen de haat tegen 080 zo diep zit.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_104604232
Het is denk ik niet zozeer haat naar 080 in het algemeen, maar aan bepaalde houding van supporters die denken dat ze meer of beter zijn dan een andere supporter. Iedereen beleeft voetbal op zijn of haar eigen manier en daarbij hoort eventueel ook vroeger of later vertrekken. Laat elkaar in de waarde en ga niet je medesupporters uitjouwen omdat ze eerder naar huis (lees, de wedstrijd op een andere manier beleven).
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 20 november 2011 @ 23:21:39 #70
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_104612413
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Het is denk ik niet zozeer haat naar 080 in het algemeen, maar aan bepaalde houding van supporters die denken dat ze meer of beter zijn dan een andere supporter. Iedereen beleeft voetbal op zijn of haar eigen manier en daarbij hoort eventueel ook vroeger of later vertrekken. Laat elkaar in de waarde en ga niet je medesupporters uitjouwen omdat ze eerder naar huis (lees, de wedstrijd op een andere manier beleven).
Nou nou nou, ik gun iedereen een zitplek en niemand hoeft te gaan staan schreeuwen, asociaal te doen of ander hooligan-wannabe gedrag te vertonen zoals sommige pubers in 080, maar als je massa's supporters van vak H en K t/m O ziet komen, dan begin ik mij ook te schamen een NEC'er te zijn. Zodra je wegloopt omdat je club achter staat, vind ik het vrij eufemistisch de conclusie te trekken "dat zij nu eenmaal de wedstrijd op een andere manier beleven".

Of je ze moet gaan uitschelden is een andere vraag, maar waarom supporters die blijven zitten het opnemen voor hun vakgenoten die in de 75e minuut naar huis gaan, vind ik vrij apart. En voor de goede orde, niemand is beter dan de ander, of je nu in A, H, 080 of business-seat zit.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 20 november 2011 @ 23:23:12 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_104612510
Bobo's zijn wel beter :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 20 november 2011 @ 23:24:52 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_104612587
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Mark het volgende:
Bobo's zijn wel beter :+
Vooruit, maar alleen omdat ik daar ook soms zit :+
Vanwege de verwarming die wel aan staat.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 20 november 2011 @ 23:26:18 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_104612657
Nee hoor, stond ook gewoon uit gisteren. Soms zijn we net gewone mensen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 20 november 2011 @ 23:27:18 #74
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_104612708
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, stond ook gewoon uit gisteren. Soms zijn we net gewone mensen
Gisteren was ik daarom ook in 080 :P
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_104613700
Waarom lees ik overal op ieder NEC forum over de 080-GT-HKN kwestie? Dit is toch compleet van secundair belang?

Wat interesseert mij het nou of Henk in de 34e minuut weggaat of een kwartier na de wedstrijd. Laat Henk lekker doen wat hij zelf wilt. En als vak 080 daarop wil reageren, laat ze lekker. Maar och wat zijn we toch in onze eer aangetast.
Ik irriteer me ook weleens aan mensen die 20 minuten voor het einde weggaan maar dan omdat ze mij het zicht ontnemen, niet omdat ik ze dan nep-supporters vind. Maar als 080 dat wel vindt (of iig een deel van 080) dan mogen ze dat toch zelf weten? Net zozeer als de GT mag zingen 'zitten en houd je bek'.

Ik vind het in ieder geval een totale non-discussie die voortkomt uit haantjes gedrag van 080 en calimero gedrag van de GT en HKN.
Het enige waar ik mij druk om maak is dat NEC al 13 wedstrijden laat zien het voetballen verleerd te zijn! Laten we ons daar maar eens echt druk om gaan maken i.p.v. om de onzin allemaal. Bah.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')