abonnement Unibet Coolblue
pi_103811646
Doug Hutchinson, bekend van The Green Mile, Lost en 250 "man aan tafeltje" en "voorbij fietsende wijkagent"-rollen is in mei van dit jaar getrouwd met de16-jarige Courtney Alexis Stodden. Stodden is waarschijnlijk vooral in Christelijke kringen bekend, en waarschijnlijk met name voor haar aanvoerdersrol binnen de Celibacy Club.

Hutchinson in The Green Mile


Hutchinson in Lost






Klik hier voor een diepte-interview.

Echte liefde? Publiciteitsstunt? Daddy issues?

Paar nieuwe foto's die in topic nummer 2 voorbijgekomen zijn :P :







Linkje naar deel 1
Linkje naar deel 2
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103811951
We beginnen dit topic maar weer even met wat pareltjes. Er is ook een leuke roddel te melden. Courtney verliefd zou zijn op CNN's Anderson Cooper :') :')

quote:
Anderson Cooper had viewers rolling on the floor laughing over his recent impression of 17-year-old teen bride Courtney Stodden during his Thursday night show.

If you watched as the CNN anchor imitated the teen bride, you’d assume she’d be upset, however, it’s the opposite.

RumorFix reached out to Courtney and her mom-ager Krista who told us exclusively, “We love him [Anderson], and Courtney loooves him, she’s a big fan, she thinks he’s hot. She has watched him since she was a little girl and always had a crush on him.”

Stodden’s mother tried to explain her daughter’s funny faces during interviews, saying “I don’t know, it’s just her, she is so funny. She is very smart, witty, and funny!”
Tacky Teasing Twitter Tweets:
quote:
CourtneyStodden Courtney Stodden
Seducing the sensuous nights senses by sweetly swaying my body to a seductive strobe-light as rock-n-roll rhythms reign over me ;)
28 oktober
quote:
CourtneyStodden Courtney Stodden
Satisfying my sexy sweet-tooth on this delicious holiday by sweetly suckling on several sugary snacks; Have a Happily Haunting Halloween! ;)
3 uur geleden
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103811955
Waarom heeft dit een deel drie :')
pi_103812002
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:41 schreef Tchock het volgende:
Waarom heeft dit een deel drie :')
Omdat er schijnbaar nog mensen zijn die dit een leuk gespreksonderwerp vinden ;) En als zelfs de mods hier leuk en onderhoudend posten is dat voor mij wel reden om het topic levend te houden. We zien het vanzelf wel als het allemaal niet meer loopt. Bovendien komt er binnenkort ook een Reallifesoap over Doug en Courtney. Ook dan zal er over hun gepraat worden, dat kan dus hier.
Maar je hoeft hier niet persé te posten als het je niet interesseert hoor :W
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103812148
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef DjinN het volgende:

[..]

Omdat er schijnbaar nog mensen zijn die dit een leuk gespreksonderwerp vinden ;) En als zelfs de mods hier leuk en onderhouden posten is dat voor mij wel reden om het topic levend te houden. We zien het vanzelf wel als het allemaal niet meer loopt. Bovendien komt er binnenkort ook een Reallifesoap over Doug en Courtney. Ook dan zal er over hun gepraat worden, dat kan dus hier.
Maar je hoeft hier niet persé te posten als het je niet interesseert hoor :W
Dat zeg ik niet. Ik verwonder me alleen over het feit dat je hier 606 posts over kunt vullen.
pi_103812319
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik verwonder me alleen over het feit dat je hier 606 posts over kunt vullen.
Tsja, zo te zien wel he :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103812326
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik verwonder me alleen over het feit dat je hier 606 posts over kunt vullen.
Jongen dit is SHO, wat verwacht je anders?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103812501
quote:
laaaaawd hammercy!!! :X
pi_103812590
Als ze het allebei goed vinden, waarom niet. Dan heb ik zelf geen moeite met het leeftijdsverschil.

Dat sterretje ziet er trouwens uit als iemand van begin 20 en niet als een tiener van 16 jaar jong.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 31 oktober 2011 @ 22:53:12 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103812609
quote:
11s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

laaaaawd hammercy!!! :X
Hahahaha :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:58:01 #11
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_103812845
Het heeft een hond. Een roze. Met vloekend Halloweentruitje.


En natuurlijk het bijbehorende twitterpareltje:
quote:
GOTCHA! My precious lil' pink pooch Bazaar is feeling festive as he spontaneously strikes a puppy pose by the pumpkins!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_103812875
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Turbomuis het volgende:
Het heeft een hond. Een roze. Met vloekend Halloweentruitje.
[ afbeelding ]

En natuurlijk het bijbehorende twitterpareltje:

[..]

Die hond denkt flikker op met die rommel en dat roze haar :') Die ligt echt niet blij te wezen hoor met zijn puppy pose _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103812897
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Turbomuis het volgende:
Het heeft een hond. Een roze. Met vloekend Halloweentruitje.
[ afbeelding ]

En natuurlijk het bijbehorende twitterpareltje:

[..]

_O- _O- _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:43:29 #14
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_103832623
Ik hoop dat ze heel gelukkig worden samen :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:48:03 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103832812
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik hoop dat ze heel gelukkig worden samen :D
vast wel 8)7
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:00:32 #16
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_103833396
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef Flow3r het volgende:

[..]

vast wel 8)7
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :P
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  woensdag 2 november 2011 @ 12:06:29 #17
358676 Lost_Lenore
Rare and radiant maiden...
pi_103869681
Aaaaahhhrghh, die halloween-foto van de twee Courtneys!!
Mijn eerste gedachte was meteen: "dat is gesoept"...maar toen ik er achter kwam dat dit ECHT was, had ik zoiets van "you must be kidding me"/"oh no they (he) didn't!!!"

Ze leven inderdaad wel écht op hun kleine eilandje he... Doorgaans zou ik zo'n pic wel humor vinden, maar op de een of andere manier kan ik hier echt niet om lachen...

Ook geloof ik echt niet meer dat C 17 is, na het zien van die echte tienerpics. Toen had ze ook al wel make-up op, maar zag ze er toch echt uit als een meisje. En als je zelf door de stad loopt zie je echt wel veel jonge meiden met lagen make-up (en boobies, hehe), maar je ziet dan toch gewoon dat het frisse tieners zijn. Kweenie...'t is wat met de gezichtsvorm ofzo; C ziet er nu zo 'hard' uit.

Naja....ze doen verder maar; hoop dat ze gelukkig zijn. Maar als 'truth seeker' (blijkbaar op allerlei gebieden, hehe ;) :@ ) blijf ik het een fascinerend 'verhaal' vinden van die 2 :P
  woensdag 2 november 2011 @ 21:51:05 #18
358676 Lost_Lenore
Rare and radiant maiden...
pi_103895005
:{ :N -O-



En deze: compleet met zielig hondje-met-pruik (moeten we nu lachen ofzo?? :( )





De rest van de serie is te vinden op http://www.boemweb.net/gi(...)ostuum-10-fotos.html

Let op de ook nu weer aanwezige doorzichtige bh-bandjes!!
pi_103897579
quote:
15s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef Lost_Lenore het volgende:
:{ :N -O-

[ afbeelding ]

En deze: compleet met zielig hondje-met-pruik (moeten we nu lachen ofzo?? :( )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De rest van de serie is te vinden op http://www.boemweb.net/gi(...)ostuum-10-fotos.html

Let op de ook nu weer aanwezige doorzichtige bh-bandjes!!
Doug ziet er geweldig uit maar zij? De gezichten die ze trekt worden met de dag achterlijker :N En die arme geverfde hond ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103958118
Even casual een kopje koffie halen.



meer

En nog een Halloween-pareltje
pi_103958556
Wel zonder make-up. Ziet er best anders uit vind ik.

Die tieten zijn zo ongelooflijk raar.
pi_103958834
Ze zijn geschilderd aan de bovenkant.
pi_103959210
of zou het een ophoping van de spraytan zijn. Nog niet droog zijn, wel een liftende bh aandoen waardoor net boven haar borsten de spraytan samenkomt en gaat ophopen?
Hij lekt iig wel (de spraytan, niet haar borsten ;) )


En haar mond blijft raar doen
pi_103964133
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel zonder make-up. Ziet er best anders uit vind ik.

Die tieten zijn zo ongelooflijk raar.
Zonder make-up is nog niet zo slecht.
pi_103964275
Zonder makeup my ass. Dat hele gezicht heeft een roze ondertoon en de rest een oranje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')