abonnement Unibet Coolblue
pi_106796304
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:07 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand toevallig enig idee wanneer de eerste aflevering van Awake te verwachten is?
Maart.
pi_106797270
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:58 schreef Abed het volgende:

[..]

:') !!
Wat?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106797454
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat?
Waarschijnlijk kijkt hij liever naar de Cleveland Show
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:20:46 #254
356891 Abed
hooggeleid
pi_106797504
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:18 schreef GieJay het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kijkt hij liever naar de Cleveland Show
Sons of Anarchy is gewoon matig hoor. Ga gewoon The Wire kijken ofzo voordat je onzin roept.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_106797601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:20 schreef Abed het volgende:

[..]

Sons of Anarchy is gewoon matig hoor. Ga gewoon The Wire kijken ofzo voordat je onzin roept.
Niet fair om alles maar met The Wire te vergelijken. Je doet nu net alsof ik het over Terra nova heb ofzo...SoA is gewoon een prima serie..dat het blijkbaar jouw smaak nier is staat daar los van.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:36:36 #256
356891 Abed
hooggeleid
pi_106797922
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet fair om alles maar met The Wire te vergelijken. Je doet nu net alsof ik het over Terra nova heb ofzo...SoA is gewoon een prima serie..dat het blijkbaar jouw smaak nier is staat daar los van.
Het is opzich mijn smaak wel, heb het volledig gezien tot nu toe dus kan er wel over meepraten.
Je hebt gelijk dat je niet alles met The Wire moet vergelijken, dan hou je weinig over. SoA is een prima serie maar toch net niet in de categorie 'goed'. Het is voorspelbaar en de verhaallijnen en acteerwerk laat soms te wensen over.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_106798312
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

white volkstelling is net zo'n type luchtig vermaak als Burn notice..erg simpel, maar kijkt lekker weg..net als Burns notice.

Als je nog een echt sterke serie zoekt: Sons of anarchy.
Ok, thnxs. SoA kijk ik al, maar toch bedankt :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 05:31 schreef JDx het volgende:

Ik heb niet eens een kabel aansluiting meer, kijk nooit tv, probeer Entourage, Californication, Shameless (US), Revenge en Suits!!! Echt!
Shameless, Revenge en Suits zal ik eens naar kijken. Maar aangezien ik die eerste twee al geprobeerd heb en gewoon niet leuk vond....
Ik weet dat ik een van de weinigen ben, dus het ligt ongetwijfeld aan mij. Maar het doet me gewoon niets.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet fair om alles maar met The Wire te vergelijken. Je doet nu net alsof ik het over Terra nova heb ofzo...SoA is gewoon een prima serie..dat het blijkbaar jouw smaak nier is staat daar los van.
Mee eens. SoA is niet supersterk, geen goede dialogen en goed opgezette en/of geloofwaardige karakters, maar wel vermakelijk met een prima productiewaarde. Onzin om alles maar te spiegelen aan toppers in het segment. Je kant moeilijk steeds The Wire, Breaking Bad en Game of Thrones opnieuw gaan zitten kijken...

[ Bericht 11% gewijzigd door Xaobotnik op 14-01-2012 12:57:58 ]
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:04:10 #258
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_106798671
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:51 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ok, thnxs. SoA kijk ik al, maar toch bedankt :).

[..]

Shameless, Revenge en Suits zal ik eens naar kijken. Maar aangezien ik die eerste twee al geprobeerd heb en gewoon niet leuk vond....
Ik weet dat ik een van de weinigen ben, dus het ligt ongetwijfeld aan mij. Maar het doet me gewoon niets.

[..]

Mee eens. SoA is niet supersterk, geen goede dialogen en goed opgezette en/of geloofwaardige karakters, maar wel vermakelijk met een prima productiewaarde. Onzin om alles maar te spiegelen aan toppers in het segment. Je kant moeilijk steeds The Wire, Breaking Bad en Game of Thrones opnieuw gaan zitten kijken...
Dat is wel waar ja. Maar wat ik heb is dat als ik een serie aan het kijken ben steeds denk van "the wire, sopranos etc. was veel beter" dus ik vergelijk het toch automatich.

Overigens heb ik net de laatste aflevering van seizoen 1 van SOA gekeken en seizoen 1 was wel heel sterk. Maar het zal wel minder worden dan.
pi_106803852
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:36 schreef Abed het volgende:

[..]

Het is opzich mijn smaak wel, heb het volledig gezien tot nu toe dus kan er wel over meepraten.
Je hebt gelijk dat je niet alles met The Wire moet vergelijken, dan hou je weinig over. SoA is een prima serie maar toch net niet in de categorie 'goed'. Het is voorspelbaar en de verhaallijnen en acteerwerk laat soms te wensen over.
Juist ja. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_106804846
Hmm.. Toch maar eens kijken of die 9.6 van IMDB voor The Wire terecht is.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_106805229
Wat zijn Are You There en Rob een verschrikkelijke series. Die mogen van mij meteen wel weer gecanceld worden. Standaar lachband comedys die niets maar dan ook niets boeiends doen. Dat die Amerikanen dit steeds blijven behappen.
pi_106805303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat zijn Are You There en Rob een verschrikkelijke series. Die mogen van mij meteen wel weer gecanceld worden. Standaar lachband comedys die niets maar dan ook niets boeiends doen. Dat die Amerikanen dit steeds blijven behappen.
zulke series halen ook zelden een 2e seizoen..het is vooral triest dat ze überhaupt een kans krijgen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106805321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat zijn Are You There en Rob een verschrikkelijke series. Die mogen van mij meteen wel weer gecanceld worden. Standaar lachband comedys die niets maar dan ook niets boeiends doen. Dat die Amerikanen dit steeds blijven behappen.
Ik heb al sinds How I Met Your Mother en The Big Bang Theory geen goede lachband komedie langs zien komen. Mad Love, Happy Endings, Friends With Benefits, het is allemaal middelmaat en worden niet geheel toevallig ook direct weer gecancelled (muv Happy Endings).

Waar blijft de nieuwe Friends :'(

Edit: Ik zei trouwens express lachband series want Community, Parks and Rec, The Office (dit seizoen in mindere mate), Modern Family en Raising Hope zijn naar mijn mening zeer goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door GieJay op 14-01-2012 17:01:59 ]
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_106807363
Ik heb de eerste zes afleveringen Mike & Molly gezien en dat was best aardig. Er zaten best scherpe grappen tussen moet ik zeggen. Ben zelf ook meer in van de categorie zonder lachband overigens.
Spoilers!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 18:17:02 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_106808175
The finder :') :N
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 14 januari 2012 @ 18:23:02 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106808372
quote:
The "Work It" era is coming to an end at ABC.

The network sent a notice late Friday (Jan. 13) that it's pulling the low-rated, savagely reviewed sitcom after just two episodes. Tuesday's show drew 4.9 million viewers and a paltry 1.5 rating among adults 18-49.
Goh, verrassend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106808447
Melissa & Joey is wel een leuke nieuwe comedy. En 2 Broke Girls.
pi_106809935
Ik ben meer weg van Whitney.
pi_106872723
Lijkt erop dat Alcatraz weer een vrij standaard serie gaat worden. Had eerlijk gezegd niet anders verwacht na het zien van de trailer. Zonde.

Sepinwall (tv-critic):
quote:
But I'd really like to see Abrams turn up at press tour one year with a show that's fully-formed and unapologetic about what it's about, rather than another one that tries to hedge its bets and make itself accessible to everyone while being memorable to almost no one.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:18:11 #270
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_106873642
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef neilpad het volgende:
Lijkt erop dat Alcatraz weer een vrij standaard serie gaat worden. Had eerlijk gezegd niet anders verwacht na het zien van de trailer. Zonde.

Sepinwall (tv-critic):
Ach, ik denk dat Abrams gewoon het geld gezien heeft. Gewoon de series eruit pompen, en daar geld voor vangen. Het effect van je naam is snel uitgewerkt, dus zolang als het er is, moet je het uitmelken. Dit in plaats van je ziel en zaligheid te stoppen in iets dat langer loopt, waarvan de financiële opbrengsten minder zijn, aangezien het meer tijd kost, en je daaraan verbonden blijft en geen tijd hebt voor andere lucratieve projecten.

Ik vraag me af of het überhaupt nog komt. Een nieuwe spectaculaire serie met een origineel verhaal. Sterker nog, alleen met een goed verhaal gaat ook nog even duren, door de overspoeling van de markt door projecten als Vanilla Skye, Alcatraz, Terra Nova...

Ik vraag me ook af in hoeverre Dexter nog van niveau blijft. De schrijftechnisch zwakke punten vielen me gewoon op en kwam vervolgens in het topic hier kijken wat anderen ervan vonden, waarop bleek dat ik dus niet de enige was.

Wellicht dat de producers/schrijvers daarvan ook naar het spekken van hun rekening zijn gaan zoeken?
  maandag 16 januari 2012 @ 16:23:53 #271
236046 NotYou
tigerblood
pi_106873888
Het niveau van Dexter is ook al lang niet meer wat het geweest is. Het blijft leuk om te kijken maar even goed als voorheen is het zeker niet.
Je suis Charlie Sheen
  maandag 16 januari 2012 @ 16:26:47 #272
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_106874012
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef NotYou het volgende:
Het niveau van Dexter is ook al lang niet meer wat het geweest is. Het blijft leuk om te kijken maar even goed als voorheen is het zeker niet.
Dat heeft meer het het veranderende thema te maken. Maar ik principe was het schrijfwerk gewoon in orde. Maar nu zitten er de nodige plotholes in, plus makkelijke oplossingen en verklaringen.
pi_106879386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:11 schreef kavu het volgende:

[..]

Ik gebruik de mac widget "tv forecast" maar er zal ongetwijfeld ook een windows versie van zijn. Je kan hier je favoriete tv series invoeren en deze widget houdt dan realtime bij wanneer de episodes uitgezonden worden. erg handig :)
[ afbeelding ]
Heb m ff voor de itouch gekocht, ideaal!
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 16 januari 2012 @ 19:27:03 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_106881181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:50 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Vind het ook erg vermakelijk. Gewoon wat lichte kost in een leuk jasje. Dat het niet zo ontzettend gelikt is als een CSI: Miami vind ik ook positief.

Maar ik ben op zich nog wel op zoek naar een andere serie waar je helemaal in op gaat, en gewoon niet kan wachten tot de volgende aflevering. Zoals de eerste twee seizoenen van Lost, Breaking Bad, Prison Break, Heroes. Doorlopend verhaal, spanning, etc. Maar ik heb het idee dat ik alles van deze soort al heb gekeken. Moet het nu doen met mindere series als Fringe en Justified. En deze laatste wordt vrij saai. Het tweede seizoen zou beter zijn, maar dat heb ik niet kunnen ontdekken. Nu moet ik wel zeggen dat ik de twee seizoenen in anderhalve week doorheen heb gejast, maar goed, dan nog. Game of Thrones bleef ook interessant.
Iemand een tip in dit opzicht? Of voor gewone generale series met een hoge productiewaarde als True Blood of House?

TV 's avonds als ik thuis kom, is echt veel te saai. :(

Overigens vond ik Boss ook wel goed. Niet spectaculair, maar wel goede dialogen. Een beetje het idee van The Wire kwa type televisie.
Heel weinig mensen kijken het hier maar ik kan The Good Wife zeer goed aanraden. Laat je niet afschrikken door de titel, het is echt een hele goede serie, vooral het 2e seizoen en het 3e wat nu nog steeds loopt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_106881360
Is er al bekend wanneer Suits weer komt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')