abonnement Unibet Coolblue
pi_104102584
Wat me opvalt: De meisjes die in de finale staan, daar is met de make-overs helemaal niet veel aan gedaan :P
  maandag 7 november 2011 @ 22:59:38 #252
123170 alors
zlata1234
pi_104102712
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat me opvalt: De meisjes die in de finale staan, daar is met de make-overs helemaal niet veel aan gedaan :P
Dat is altijd zo. Ze kiezen ze van tevoren al uit, de rest is gewoon ter opvulling en vermaak. Heerlijk toch meisjes lekker pittig rood verven en kort knippen onder het mom van, 'ja dat maakt je echt uniek als model' :')!!!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104106437
Worry is a misuse of imagination
pi_104109504
Misschien een idee voor Riquelle om haar oren te laten corrigeren, op deze foto zie je ook goed dat ze gecamoufleerd worden met wat haar, als het strak naar achteren zit heeft ze echt van die flaporen. Verder een mooie foto.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104109563
Dat soort dingen geeft juist karakter aan een gezicht. Het is bij haar nog niet zo erg dat het storend is.

Dit keer liet m'n mensenkennis me wel in de steek. Ik had verwacht dat Riquelle uit een enorm kak-gezin zou komen, wonend in een grote villa, maar het leek een vrij 'gewoon' nest te zijn. :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:26:54 #256
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104122474
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ja, ook op de foto's.
Ik vind Michelle echt zo'n standaard blondje. Ze valt ook niet op tussen al die andere blonde meisjes die in Nederland rondlopen. Maar op foto's doet ze het wel goed.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:27:53 #257
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104122507
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 07:13 schreef Samson het volgende:
Misschien een idee voor Riquelle om haar oren te laten corrigeren, op deze foto zie je ook goed dat ze gecamoufleerd worden met wat haar, als het strak naar achteren zit heeft ze echt van die flaporen. Verder een mooie foto.
Vreemde opmerking. Iedereen is uniek.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_104122641
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is altijd zo. Ze kiezen ze van tevoren al uit, de rest is gewoon ter opvulling en vermaak. Heerlijk toch meisjes lekker pittig rood verven en kort knippen onder het mom van, 'ja dat maakt je echt uniek als model' :')!!!
Haha, ja!
pi_104122645
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 07:13 schreef Samson het volgende:
Misschien een idee voor Riquelle om haar oren te laten corrigeren, op deze foto zie je ook goed dat ze gecamoufleerd worden met wat haar, als het strak naar achteren zit heeft ze echt van die flaporen. Verder een mooie foto.
Ik vind de oren nog best oke eigenlijk :) Die neus vind ik niet mooi, dat is net een puntig ding wat de bovenlip aanraakt, zit geen ruimte tussen neus en mond...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104122702
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Vreemde opmerking. Iedereen is uniek.
Nou ja zullen we dan iedereen maar model laten worden? ;) Nee ik snap je wel hoor, maar toch.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:03:47 #261
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104124055
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ja zullen we dan iedereen maar model laten worden? ;) Nee ik snap je wel hoor, maar toch.
Nee, maar dat staat er ook niet hea. Begrijpend lezen heb je als het goed is in groep 6 t/m 8 gehad ;)
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:05:53 #262
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104124142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind de oren nog best oke eigenlijk :) Die neus vind ik niet mooi, dat is net een puntig ding wat de bovenlip aanraakt, zit geen ruimte tussen neus en mond...
Vind ik juist mooi. Riquelle is het mooiste meisje van de vier. Daphne en de overige juryleden weten dat ook wel. Daarom krijgt ze zoveel kansen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_104128561
Als ik een model moest kiezen waarmee ik nog een tijdje voort moest werd het zeker Riquelle, het jongst (dus je hebt er simpel gezegd langer wat aan), lang genoeg voor de catwalk, en dat kan ze gelukkig ook en een look die nog wel ff mee kan. Tamara kan afvallen wat ze wil, dat blijft een beetje een boerin (gewoon forser gebouwd) en ze oogt wat ouwelijk, Michele is te kort en 13 in een dozijn en Elise is leuk voor postorders en heeft als donker type een beperkte markt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104131777
hehe ik ben eindelijk bij met kijken!

Ik kan geen van de meiden echt uitstaan behalve Michelle. Dus ik vind dat zij het verdiend om te winnen. Mieke vond ik ook leuk.

Ik denk dat Daphne gelijk heeft, Riquelle is nog een puber, die uitspraken die ze af en toe doet :{ En ze is stront verwend.
pi_104131834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef Samson het volgende:
Als ik een model moest kiezen waarmee ik nog een tijdje voort moest werd het zeker Riquelle, het jongst (dus je hebt er simpel gezegd langer wat aan), lang genoeg voor de catwalk, en dat kan ze gelukkig ook en een look die nog wel ff mee kan. Tamara kan afvallen wat ze wil, dat blijft een beetje een boerin (gewoon forser gebouwd) en ze oogt wat ouwelijk, Michele is te kort en 13 in een dozijn en Elise is leuk voor postorders en heeft als donker type een beperkte markt.
Ben het hier helemaal mee eens.
pi_104137324
Je mag het niet zeggen maar meisjes die Tamara heten kunnen niets meer goed bij me doen. Nu doet deze Tamara dr naam ook wel eer aan dus mn vooroordelen zijn gerechtigd.

Maar ze heeft wel fotogenieke loos en kan goed lopen. Daar kunnen we niet om heen. Vind dr verder niet aantrekkelijk maar dat is ook niet altijd een must voor een model.

Riquelle, mooi bijzonder koppie, eigenaardige mondtrekjes maar ze is leuk en knap. Dr gedrag vind ik meer leuk dan vervelend. Ze is ook echt oprecht, ze haalt geen bakzeil als het verstandiger is, omdat ze zegt wat dr gevoel is.

Elise, tsja mooi symmetrisch gezicht, maar geen wereldtop. Ze is wel spontaan maar heeft ook een zeer donkere kant.

Michelle, onschuldig lief, piepstemmeje, mooi meisje waar iedere jongen mee kan thuiskomen. Maar daardoor ook wel saai hoor.

Ik gun het iedereen behalve Tamara. Dacht de hele tijd dat Tamara wel gaat winnen, maar ik zie Riquelle ook nog wel als een outsider. Hoe ze zich gedraagt en er toch iedere keer mee wegkomt is een gave.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lagrinta op 08-11-2011 21:07:33 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:17:36 #267
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104138297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef Samson het volgende:
Als ik een model moest kiezen waarmee ik nog een tijdje voort moest werd het zeker Riquelle, het jongst (dus je hebt er simpel gezegd langer wat aan), lang genoeg voor de catwalk, en dat kan ze gelukkig ook en een look die nog wel ff mee kan. Tamara kan afvallen wat ze wil, dat blijft een beetje een boerin (gewoon forser gebouwd) en ze oogt wat ouwelijk, Michele is te kort en 13 in een dozijn en Elise is leuk voor postorders en heeft als donker type een beperkte markt.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Michelle is inderdaad iets te klein, en aangezien ze niet direct opvalt tussen alle andere blonde mooie meisjes verkleint dit haar kansen om topmodel te worden wel. Tamara vind ik niet ouwelijk ogen, het is gewoon haar look. Ze heeft gewoon een beetje een 'vreemd' gezicht, maar ik kan daar de schoonheid wel van inzien (modeltechnisch). En tegenwoordig zijn die wat hoekigere, enigzins mannelijke gezichten weer hip in modeland. Dat Elise zogenaamd een beperkte markt heeft omdat ze een tintje heeft ben ik het ook niet mee eens. Zat donkere modellen die het tegenwoordig heel goed doen in de rankings. Het is geen 2005 meer.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_104138644
Maar kom óp, Elise heeft geen sterke botstructuur NIKS! Dat meisje gaat naar Touché en die gaan lekker geld met haar verdienen, Wehkamp, T-Mobile... Maar dat is het dan ook, geen Vogue.
Tamara heeft het meeste een modellenhoofd, maar is te bruin en het is gewoon een monster, dat zou afgestraft moeten worden.
pi_104139843
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef Sushimonster het volgende:
Maar kom óp, Elise heeft geen sterke botstructuur NIKS! Dat meisje gaat naar Touché en die gaan lekker geld met haar verdienen, Wehkamp, T-Mobile... Maar dat is het dan ook, geen Vogue.
Tamara heeft het meeste een modellenhoofd, maar is te bruin en het is gewoon een monster, dat zou afgestraft moeten worden.
Dat te bruine zal idd de oorzaak van het ouder eruit zien zijn. Ze heeft gewoon geen fris modellengezichtje, meer zoiets bezadigds. Dat heeft Riquelle juist weer wel. Riquelle heeft ook gewoon als speerpunt dat ze zo jong is, perfect om als model te beginnen. (soms zijn ze zelfs maar 14 als ze beginnen) En die meisjes zullen ook nog niet bepaald wereldwijs zijn lijkt me.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:10:12 #270
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104145153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Lagrinta het volgende:
Ik gun het iedereen behalve Tamara. Dacht de hele tijd dat Tamara wel gaat winnen, maar ik zie Riquelle ook nog wel als een outsider. Hoe ze zich gedraagt en er toch iedere keer mee wegkomt is een gave.
Dat heet doorgestoken kaart.

Ik vind Riquelle ook echt de mooiste. Elise is ook heel mooi, maar is qua uiterlijk niet zo bijzonder als Riquelle. Die heeft echt een speciale soort schoonheid waar designers dol op zijn.
Michelle is heel fotogeniek, maar voor de rest niet zo bijzonder en bovendien te klein.
En Tamara is te mannelijk. Fotogeniek, lang, goed loopje en herkenbaar, maar ziet er ook een beetje oud uit.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104145310
Tamara is een beetje jaren 80/90. Beetje ordinaire looks, lelijke kleding, vollere maten. Ze zou zo in een Victorias Secret catalogus uit die tijd kunnen.
pi_104146269
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
maar is qua uiterlijk niet zo bijzonder als Riquelle. Die heeft echt een speciale soort schoonheid waar designers dol op zijn.

Dit.

Ik hoop nog steeds dat Riquelle wint.

Wie gaat er smsen? :')
pi_104146639
Probleem van Tamara haar 'professionaliteit en ervaring' is dat ze eigenlijk al uitontwikkeld is. Als je aan weet ik hoeveel banale KONTESTJUS hebt meegedaan en je overal je aanmeldt - als ik het fout heb zeg het maar - want ik ga me niet verder in dat kind verdiepen, ja wat valt er dan nog te halen. Hoe oud is ze? Dan was ze al gecontracteerd door een international agency. Oke, je hebt ook laatbloeiers maar volgens mij doen echte modellen ook niet mee aan zon wedstrijd natuurlijk.

Het is net als met de Voice of Holland of Idols. Ja ze kunnen zingen vaak, maar dat is maar één factor, er zijn veel meer factoren nodig en niet kunnen zingen is ook geen belemmering tegenwoor
dig meer.

In sport ook, als je als een debiel traint als jongen van 16 in een duursport dan zijn er ook twijfels. Discipline, motivatie, drive allemaal zeer belangrijk maar om model te worden moet je daar pas later aan gaan werken eigenlijk. Eerst de looks, zijn die uitzonderlijk, dan gaan werken aan je persoonlijkheid, houding enzovoort.
pi_104159927
Worry is a misuse of imagination
pi_104160085
Dit jaar is het zonder publieksjury..
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')