abonnement Unibet Coolblue
pi_103779172
Stel...je bent lid van een vereniging en je hebt contributie betaald voor het komende jaar. Dan geeft je na een maand of 5 aan dat je stopt (terwijl je wel al deelgenomen hebt aan door de vereniging georganiseerde activiteiten) en eis je je contributie terug....
Het reglement van de vereniging vermeld hier verder niks over...hoe sterk sta je?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_103779190
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
en de domheid van mensen soms _O_

ik ben dus penningmeester van de buurtvereniging, dus ik betaal altijd declaraties van mensen uit.

Nu krijg ik een mailtje van iemand die een declaratie heeft ingediend. Ze zegt dat ze rare mailtjes heeft ontvangen van ABN Amro, dat ze op een link moet klikken en haar pincode moet ingeven. Ze legt om de een of andere reden het verband dat dat wel mijn schuld moet zijn. Dat ik een verkeerde bankrekening heb ingevoerd bij haar declaratie en dat zij daarom die mails krijgt.

Probeer iemand die zo denkt maar eens uit te leggen dat het scenario dat ze heeft geschept grif onmogelijk is, om tachtig verschillende redenen :')

En omdat ze dat verband legt, heeft ze ook automatisch de conclusie getrokken dat haar declaratie DUS niet is uitbetaald, terwijl dat wel het geval is, waardoor er weer een boze sneer mijn kant op kon :') !!! *O* :') *O*
(voor bb: ja, het is die ene weer, waar ik altijd zo fijn mee mail O+ )
vertel haar maar dat ik die mailtjes ook heb, geen zaken doe via jou en de buurtvereniging en dat iedereen ze krijgt van ING, ABN en Rabo.
en zeg meteen even dat ze een huilie is
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103779225
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
en de domheid van mensen soms _O_

ik ben dus penningmeester van de buurtvereniging, dus ik betaal altijd declaraties van mensen uit.

Nu krijg ik een mailtje van iemand die een declaratie heeft ingediend. Ze zegt dat ze rare mailtjes heeft ontvangen van ABN Amro, dat ze op een link moet klikken en haar pincode moet ingeven. Ze legt om de een of andere reden het verband dat dat wel mijn schuld moet zijn. Dat ik een verkeerde bankrekening heb ingevoerd bij haar declaratie en dat zij daarom die mails krijgt.

Probeer iemand die zo denkt maar eens uit te leggen dat het scenario dat ze heeft geschept grif onmogelijk is, om tachtig verschillende redenen :')

En omdat ze dat verband legt, heeft ze ook automatisch de conclusie getrokken dat haar declaratie DUS niet is uitbetaald, terwijl dat wel het geval is, waardoor er weer een boze sneer mijn kant op kon :') !!! *O* :') *O*
(voor bb: ja, het is die ene weer, waar ik altijd zo fijn mee mail O+ )
ah, jij hebt ook gezeik dus :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_103779244
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:28 schreef ArTiC het volgende:
Stel...je bent lid van een vereniging en je hebt contributie betaald voor het komende jaar. Dan geeft je na een maand of 5 aan dat je stopt (terwijl je wel al deelgenomen hebt aan door de vereniging georganiseerde activiteiten) en eis je je contributie terug....
Het reglement van de vereniging vermeld hier verder niks over...hoe sterk sta je?
vreemd, statuten van een vereniging zijn daar meestal heel duidelijk in. in dat geval mogen ze de kosten voor deelname aan xx aftrekken, je een maand laten betalen en de rest terug.
Maar nogmaals, nog nooit gezien dat lidmaatschapregels niet in de statuten staan.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103779257
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef FUFR het volgende:

[..]

vertel haar maar dat ik die mailtjes ook heb, geen zaken doe via jou en de buurtvereniging en dat iedereen ze krijgt van ING, ABN en Rabo.
en zeg meteen even dat ze een huilie is
Ik krijg ze nooit ;(
wel een vaag mailtje van UPC over een kastje wat in mijn huis kan hangen en wat kan lekken? :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:31:01 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_103779265
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:28 schreef ArTiC het volgende:
Stel...je bent lid van een vereniging en je hebt contributie betaald voor het komende jaar. Dan geeft je na een maand of 5 aan dat je stopt (terwijl je wel al deelgenomen hebt aan door de vereniging georganiseerde activiteiten) en eis je je contributie terug....
Het reglement van de vereniging vermeld hier verder niks over...hoe sterk sta je?
vrij slap.
Zou het ook vrij laf vinden eigenlijk :')
disclaimer
pi_103779345
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:

[..]

vreemd, statuten van een vereniging zijn daar meestal heel duidelijk in. in dat geval mogen ze de kosten voor deelname aan xx aftrekken, je een maand laten betalen en de rest terug.
Maar nogmaals, nog nooit gezien dat lidmaatschapregels niet in de statuten staan.
We hebben 25 jaar helemaal niks gehad aan reglement/statuten enzo...we zijn net dit jaar (nieuw bestuur) bezig dit soort dingen te regelen :')

sowieso is er geen lidmaatschap per maand, gewoon per jaar.
Ik heb zoiets van: je stapt er zelf uit na bijna een half jaar en je stond wel voorop toen je op kosten van de vereniging gratis kon zuipen en eten (dan zouden ze nog bij mogen leggen ook als we die kosten aftrekken) dus je hebt pech.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:34:09 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_103779355
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef FUFR het volgende:

[..]

vertel haar maar dat ik die mailtjes ook heb, geen zaken doe via jou en de buurtvereniging en dat iedereen ze krijgt van ING, ABN en Rabo.
en zeg meteen even dat ze een huilie is
dat heeft amper zin, dan wordt ze kwaad.

Dit is typisch zo iemand die je ver van internet vandaan moet houden, vooral van e-mail. Ik heb werkelijk altijd ruzie met d'r over de mail :')
disclaimer
pi_103779392
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat heeft amper zin, dan wordt ze kwaad.

Dit is typisch zo iemand die je ver van internet vandaan moet houden, vooral van e-mail. Ik heb werkelijk altijd ruzie met d'r over de mail :')
ik voorzie een sire campagne :Y)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:35:10 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_103779399
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:33 schreef ArTiC het volgende:

[..]

We hebben 25 jaar helemaal niks gehad aan reglement/statuten enzo...we zijn net dit jaar (nieuw bestuur) bezig dit soort dingen te regelen :')

sowieso is er geen lidmaatschap per maand, gewoon per jaar.
Ik heb zoiets van: je stapt er zelf uit na bijna een half jaar en je stond wel voorop toen je op kosten van de vereniging gratis kon zuipen en eten (dan zouden ze nog bij mogen leggen ook als we die kosten aftrekken) dus je hebt pech.
idd gewoon pech, je betaalt dit jaar gewoon uit (geen teruggave) en vanaf volgend jaar ben je geen lid meer. Opgelost, slotje!
disclaimer
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:35:46 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_103779419
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:35 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik voorzie een sire campagne :Y)
lijkt me een goed idee!
Iets met laptops met dikke hangsloten d'r aan enzo :9
disclaimer
pi_103780125
ik las echt hangtieten.. :{
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:16:14 #63
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_103780855
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat heeft amper zin, dan wordt ze kwaad.

Dit is typisch zo iemand die je ver van internet vandaan moet houden, vooral van e-mail. Ik heb werkelijk altijd ruzie met d'r over de mail :')
Hehe, LOL.
Doorsturen naar herman met het verzoek om het op te lossen is wellicht een optie?
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:19:37 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_103780977
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hehe, LOL.
Doorsturen naar herman met het verzoek om het op te lossen is wellicht een optie?
nee, ik heb al een ferm antwoord gegeven.
iets als: Het feit dat jij spam-mail van internetcriminelen krijgt is geenzins mijn schuld. Negeer het. Je geld is overgemaakt. Groetjes.
:')
disclaimer
pi_103781234
mag ik haar emailadres? dan regel ik nog meer mail! :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103781670
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef FUFR het volgende:
mag ik haar emailadres? dan regel ik nog meer mail! :)
uhuh ik ook..stuur ik wat mails met als afzender sq'svoornaam.achternaam@gmail.com ofzo :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:44:55 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_103781813
laten we dat maar niet doen :P

Moppie, ben jij trouwens nog steeds rookvrij?
disclaimer
pi_103782095
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
laten we dat maar niet doen :P

Moppie, ben jij trouwens nog steeds rookvrij?
Yep!
pi_103782112
DSC_2203.jpg

Hij is winter klaar!
pi_103782124
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is winter klaar!
Oh mooi O+
pi_103782177
kut prikogen! :'(
pi_103782204
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:55 schreef -moppie- het volgende:
kut prikogen! :'(
Ja, ik hem net gewassen. Doet pijn aan je ogen. :P
pi_103782360
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ja, ik hem net gewassen. Doet pijn aan je ogen. :P
:{ :6 middelvingersmilie
  maandag 31 oktober 2011 @ 13:04:01 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_103782438
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Yep!
heb je nog tips en trucs om de moeilijke momenten door te komen?
disclaimer
pi_103782682
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je nog tips en trucs om de moeilijke momenten door te komen?
nee helaas niet, ik heb namelijk die moeilijke momenten niet gehad!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')