abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:01:40 #251
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_105955395
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:24 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ze had ook een column in de Yes.
Oh die! Die wilde ECHT HEEL ERG GRAAG ZWANGER!!!!! worden. Die eierenstokken voelde je gewoon door die hele column heen rammelen.. :P

Leuk voor haar. :)
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_105958621
En toch hč? Ik vind dat je niet kan zeggen dat je Hollands Next Top Model bent als je zesde bent geworden. En Kim wil geloof ik ook erg graag. Nouja, we zien het wel.
pi_105960181
Namens Hilary: Happy Holidays!!! And peace :D

pi_105990763
een onverwachte nieuw papa

quote:
Robert De Niro is a dad again!

A rep for the Oscar-winning actor confirms to People that he and wife Grace Hightower welcomed daughter Helen Grace via surrogate.

Born weighing 7 lbs., 2 oz., Helen is the second child for De Niro and Hightower, who are already parents to son Elliot, born March 18, 1998.

The 68-year-old actor also has two adult children with ex-wife Diahnne Abbott, and twin sons from another previous relationship.

Congratulations to Robert and Grace on the happy news!
  zaterdag 24 december 2011 @ 08:50:16 #255
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_105993703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:42 schreef kvd het volgende:
een onverwachte nieuw papa

[..]

Een vader van 68 en een moeder van 56. Joepie :{.
You cheated on me with choreography.
pi_105994379
quote:
EXCLUSIVE: A very quiet arrival: Singer Dido gives birth to son Stanley (just don't mention that Eminem song!)

Dido has a treble reason to celebrate; not only does her 40th birthday fall on Christmas Day, she has also welcomed her first child into the world.
However, the talented singer has opted to name her newborn Stanley - a bizarre choice considering the morbid lyrics of her No1 hit with Eminem.
The song, released in 2000, focuses on a fictitious fan, named Stan, who bombards the US rapper with letters in the hope he will write back.
However when he fails to receive a reply from his hero, Stan seals his fate by killing his girlfriend and their unborn child, before committing suicide

Yet, in a cruel twist, Eminem does write back apologising for being too busy - by which time devoted fan Stan is already dead.

Dido – whose full name is Dido Florian Cloud de Bounevialle O’Malley Armstrong – gave birth to her son Stanley in July this year at the Portland Hospital in central London.

Baby Stanley is her first child with husband Rohan Gavin, a writer who also directed a pop promo for her two years ago.

The couple are believed to have married quietly last year and now live in North London.
Miss Armstrong’s 2001 debut album No Angels, which featured the singles Thank You and Here With Me, is one of the biggest selling albums ever by a British female, selling more than 21 million copies worldwide.
It secured her two Brit Awards in 2002 for Best Female and Best Album.

The follow-up Life For Rent, released in 2003, then confirmed her superstardom with sales of more than 12 million and two more Brit Awards.

Her last album Safe Trip Home came out in 2008. However, it did not enjoy the same commercial success but saw her nominated for an Academy Award for her song If I Rise from the album.

The star had been due to perform the song at the Oscars earlier this year, before cancelling the appearance when she found out she was pregnant.

She wrote at the time: ‘Hello everyone, It’s been a month of amazing news for me and now I have some more to share.

‘Me and my husband Rohan are expecting a baby and we’re beyond happy and excited about it.

‘So as some of you already know, I won’t be able to travel to LA for the Oscars ceremony to perform If I Rise.

'Obviously I’m really gutted about not being there – going to the Oscars has literally been a dream of mine since I was about nine.'
She said she had embraced her pregnancy, adding: ‘There’s a real calmness about it which I think is really nice. Your decisions are sort of made for you. You just have this priority that is unchangeable and I think that’s a great calmness that comes from that.’

Safe Trip Home also featured the song Northern Skies. In 2009, Mr Gavin then directed a short-film to go with the song.
Since her commercial peak, Miss Armstrong has had to contend with personal upheaval.

In 2003, she separated from fiancé Bob Page, a lawyer and her partner of seven years, whom she had credited as being the inspiration for her work.
Then, in 2006, she had to face the death of her father William, the former head of publishing house Sidgwick & Jackson.
She dropped all work commitments as her father’s health deteriorated, going to see him in hospital twice a day and spending time with her mother, Clare, and older brother Rollo, a member of dance trio Faithless.
The singer – who is estimated to be worth more than Ł28million - had an unusual childhood, growing up in Islington in a house full of books with no television and no visitors.
She attended Westminster School before going to the Guildhall School of Music and Drama.
Apart from caring for her son, Miss Armstrong said she was currently working on a new album.
  zaterdag 24 december 2011 @ 10:42:57 #257
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105994852
Leuk voor haar maar de naamkeuze is bizar. Van álle namen moest dit hem worden. Vreemd.
pi_105994895
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:05 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dat is denk ik Anna Marie van Vliet, ze stond ook nog recent op de cover, toen nog met nep-buik.
http://twitter.com/enniestyle
Ah superleuk! Ik weet nog dat ze een hele tijd geleden al zei dat ze erg graag een kindje zou willen en dat zij en haar hubby er aan werkten op dat moment O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_106004756
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 04:56 schreef Mula het volgende:

[..]

[..]

Nee joh, volgens mij gaat ze echt wel voor een beetje classy naam hoor! Chanel O+ Dior O+

:P
Werkend in het Haags kinderziekenhuis, kan ik wel stellen dat de Haagse ouders voorkeur hebben voor een lánge naam met een y erin.
Don't you love her madly?
pi_106004911
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Werkend in het Haags kinderziekenhuis, kan ik wel stellen dat de Haagse ouders voorkeur hebben voor een lánge naam met een y erin.
Jayden, Jamie-Lynn, Yennifur, Jessy, Wesley, ja dat tikt lekker aan :Y) Welkom in Den-Haag *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106005019
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 08:50 schreef Malahide het volgende:

[..]

Een vader van 68 en een moeder van 56. Joepie :{.
50 is het nieuwe 40 voor moeders zeker :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 10:11 schreef kvd het volgende:

[..]

Leuk voor Dido! :) Ik wist nooit zeker of het haar echte naam was, ze heet dus wel echt Dido ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106086659
quote:
Chris Zegers vader geworden

van onze redactie
AMSTERDAM - Chris Zegers is op eerste kerstdag vader geworden van een zoon: Eden.

"Ik zit in een droomwereld", vertelt de presentator die voor de eerste keer vader is geworden. "Het is een mooi en sterk jongetje. Hij weegt 3772 gram."
Chris' vriendin Marije beviel net voor middernacht van Eden, die de komende twee dagen meer namen zal krijgen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:42:28 #264
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_106095256
Santa Barbara toch? :D
Ik word oud.. :')
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
pi_106095381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:42 schreef mainedoll het volgende:
Santa Barbara toch? :D
Ik word oud.. :')
Ja! Eden en Cruz :D O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_106095443
quote:
wat is met haar dan?
pi_106095471
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

wat is met haar dan?
Zij heet Eden in Santa Barbara ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:24:25 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106102928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb ooit gelezen ( :') 'ooit gelezen' is zo'n dooddoener, maar dacht wel in een betrouwbare bron) dat het qua kans op een miskraam niet zoveel uitmaakt of je het na 9 of na 12 weken vertelt. Dat 9 weken de kritieke grens is, maar dat na 12 weken de echo wordt gedaan omdat alles dan beter zichtbaar is. Als je als gewone sterveling de eerste echo hebt bij 12 weken, is het wel logisch dat je tot daarna wacht met vertellen of course.

Ik heb de Kardashians niet zo vaak gezien op tv, maar ik krijg elke keer de kriebels van die American Psycho kerel
Die 12 weken-grens is er een die al heel lang gebruikt wordt, want in het pre-echo tijdperk was men van andere dingen afhankelijk om vast te kunnen stellen of het een gezonde zwangerschap was, en dat was het kunnen horen kloppen van het hartje, en dat kon met de doptone meestal rond de 12 weken, wanneer verloskundigen het met een toeter konden horen weet ik niet, maar met die termijn zijn er meer kenmerken waaruit blijkt dat de zwangerschap tot dan toe goed verloopt.

Qua kans op een miskraam is dat risico idd een stuk kleiner na de 9 weken, omdat dan de overgang van embryo naar foetus voltooid is en met die overgang gaat het nogal eens mis.

Als je het na 9 weken vertelt moet je dus wel vrij zeker zijn van een gezonde zwangerschap, want het kan ook zijn dat het dan net misgegaan is maar dat de miskraam (nog) niet vanzelf op gang komt. Bij ons ging het 2 jaar geleden mis met 8wkn3dgn... en vlak voor de echo, dus achteraf gezien ben ik heel blij dat we die echo niet een dag eerder hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:52:30 #269
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_106104364
Ik heb nooit gewacht tot 12 weken met vertellen dat ik zwanger was...sterker nog,bij de eerste positieve test heb ik familie en vriendinnen al ingelicht,stel dat het mis gaat,dan heb je in ieder geval steun en weet men wat er aan de hand is met je.
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:43:26 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_106109897
"Eden"? Afgrijselijk...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:53:35 #271
208890 June.
Seriously?
pi_106110359
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef Vivi het volgende:
"Eden"? Afgrijselijk...
Ik vind het nog wel meevallen. Heb veel lelijker namen langs zien komen hier.
Shine bright like a diamond.
pi_106116363
Hoe spreek je deze Eden eigenlijk uit?
Zoals de foto ergens hier boven...dat vrouwtje van Santa Barbara...dat was een "ieden'....maar als je 'm uitspreekt als 'eeden'...wat weer lijkt op de jongensnaam Aiden...vind ik het niet eens zo'n hele erge naam...
pi_106117312
quote:
'Beyoncé op het punt om te bevallen'

Laatste update: 28 december 2011 09:12 info.

NEW YORK - Er gaan sterke geruchten dat Beyoncé op het punt staat te bevallen van haar eerste kindje.

Volgens de website Media Takeout is het personeel van het St. Luke’s Roosenvelt ziekenhuis geďnformeerd dat er woensdag een belangrijke patiënt zal worden opgenomen.

Volgens het personeel betreft het hier Beyoncé. Verpleegsters zeiden dat de identiteit van de patiënt nog wel moet worden bevestigd, maar aangezien de persoon een volledige vleugel van het ziekenhuis heeft afgehuurd, gaan zij ervan uit dat het de beroemde zangeres is.

Hint

In een scene op haar dvd Live at Roseland: Elements of 4 geeft de zangeres zelf al een hint: ‘Hallo, het is 23 september. Ik ben nu precies 6 maanden zwanger’. Een simpele rekensom leert ons dat Beyoncé dus enkele dagen geleden al was uitgerekend. De vader is overigens hiphopster Jay-Z.

Het gedeelte van het ziekenhuis waar Beyoncé verblijft is hetzelfde als waar Alicia Keys haar baby Egypt ter wereld bracht.De suite is bijzonder luxueus en groot, meldt Media Takeout. In ieder geval groot genoeg om Beyoncé en haar gevolg onder te kunnen brengen.
pi_106117500
En weer een opa

quote:
Robert ten Brink wordt weer opa
AMSTERDAM - Robert ten Brink kan zijn geluk niet op. Zijn tweede kleinkind is op komst!

"Isabel is nu 4,5 maand zwanger. Het gaat heel erg goed en we zijn erg blij", vertelt Robert aan RTL Boulevard.

Robert vindt het fantastisch om opa te zijn. Als het aan de presentator ligt, komen er snel nog meer kleinkinderen bij. "Het wachten is nu op de derde, vierde en vijfde..."

In 2009 beviel Roberts oudste dochter Nina van zoontje Floris.
pi_106117924
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:57 schreef kvd het volgende:
En weer een opa

[..]

Ahhh dat vind ik echt keileuk O+ Hij heeft echt een prachtgezin!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')