abonnement Unibet Coolblue
pi_103632613


De ‘Versace for H&M’ collectie ligt nog niet in de winkels of de volgende samenwerking van H&M is alweer in volle gang. Dit keer niet as usual met een grote ontwerper, maar met de costume designer van ‘The Girl with the Dragon Tattoo’, Trish Summerville. De collectie is geïnspireerd op de goth-punk heldin Lisbeth Salander.

De Amerikaanse remake van ‘The Girl with the Dragon Tattoo’ zal deze kerst in première gaan en om dit te vieren heeft kostuumontwerpster Trish Summerville een capsule damescollectie ontworpen voor H&M. De donkere, urban lijn bestaat uit 30 items en is geïnspireerd op de edgy en rebelse hoofdrolspeelster. Wat kun je verwachten? Tribal oorbellen, ruige, leren motor jackets, stoere veterlaarsjes, hoodies, ripped shirts en destroyed skinny jeans.

Trish Summerville is de kostuumontwerper du jour in Hollywood. Summerville heeft een indrukwekkend rijtje films op haar CV staan, maar verzorgde daarnaast ook de tour outfits voor onder andere No Doubt, The Black Eyed Pies, Janet Jackson en Ricky Martin. Over de collectie die ze voor H&M ontwierp vertelt ze: "Ik wilde dat de collectie net zo krachtig zou worden als Salander, met een fashion edge, en ik ben blij met het resultaat! Mijn doel is dat vrouwen items vinden binnen de collectie, die ze met hun eigen garderobe kunnen mixen tot een persoonlijke stijl."

De collectie zal vanaf 14 december in alle H&M-winkels wereldwijd verkrijgbaar zijn op de Divided afdeling.

Ziet er leuker uit dan de Versace collectie, jasje bij de dame rechts ziet er veelbelovend uit.
pi_103633338
* kip-kerrie kotst
pi_103634212
Mij te quasi-punk/rockchick, zo'n 'harde' stijl, niks voor mij.

Het setje rechts gaat nog wel, óf het lijkt leuker doordat het meisje haar haar wat anders draagt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 18:40:12 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 oktober 2011 @ 18:48:40 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103634630
quote:
, maar verzorgde daarnaast ook de tour outfits voor onder andere No Doubt, The Black Eyed Pies
Pies, :') ?

En leuk, O+ . Houd er wel van!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103636992
Het ziet er niet echt boeiend uit, gewoon een strakke (leren) broek en leren jasje. Ben benieuwd hoe de collectie eruit gaat zien.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:59:42 #6
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_103659141
Ziet er duidelijk toffer uit dan de versace collectie. Misschien maar even kijken hoe de leren jasjes zijn. Vriendin wil al langer een leuke. Leuk kerst cadeau. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_103659286
Sowieso is het beter dan de Versace collectie want dat is gewoon van die kermiskleding :') . Dit is wel leuk, maar niks speciaals eigenlijk. Die jas van de tweede van rechts is best prima, maar zoiets kun je ook ergens anders kopen.
pi_103666224
Bij elkaar misschien iets te alternatief, maar apart wellicht leuk. Dit is voor mij beter nieuws dan de versacecollectie
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_103669515
Leuk!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_103712281
Alles is beter dan de Versace collection.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:46:54 #11
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_103714045
Tof. Beter dan de vorige poging.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_103720932
Nice! Ben benieuwd, is het ook voor mannen?
pi_103746827
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:08 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Bij elkaar misschien iets te alternatief, maar apart wellicht leuk. Dit is voor mij beter nieuws dan de versacecollectie
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:40:39 #14
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103747932
Vet <3
pi_105342965
De collectie is op de site te zien.

http://www.hm.com/nl/dragon-tattoo
pi_105346573
Oh leuk een H&M Kringloop-lijn
Life is sweet, life is bitter...
pi_106917970
is er iemand die de oorbellen uit deze collectie aan mij wilt verkopen? :s enorm snel sold out... and i want them...badly ;')
pi_106918770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Pies, :') ?

En leuk, O+ . Houd er wel van!
Haha ik verslikte me toen ik het las. Whaha :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_106918849
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alles is beter dan de Versace collection.
Dit inderdaad, wat een wanstaltige collectie was dat zeg! Bijna even erg als Donnatella zelf.
Ik vind deze collectie best leuk als ik naar die foto kijk, maar veel van hetzelfde wat we al eens hebben gehad. En bovendien als ik die glansbroeken zie, is dat weer een gehele collectie H&M broeken die aan mijn neus voorbij zal gaan (gegeven de maten van H&M)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')