Ik heb echt het idee dat ik zo enorm faal met het hele online dating gebeuren, zit nu op verschillende websites maar ik heb nergens echt succes. Ik krijg af en toe wel berichtjes van iemand en soms reageert iemand wel eens op mij berichtjes maar uiteindelijk haakt iedereen toch weer af op een gegeven moment. Heb in de totaal 2 jaren die ik nu op verschillende dating sites zat nog nooit een ontmoeting of date gehad!
Op RP waar ik momenteel een betaald profiel heb is het helemaal een ramp, krijg zat interesse berichtjes maar als ik dan een berichtje met mijn mail adres terug stuur om in contact te komen hoor ik nooit meer wat.
Nu krijg ik overal goede reacties op mijn foto's dus ben ik geneigd te zeggen dat ik gewoon enorm te kort schiet als het op persoonlijkheid en ervaring met het hele date gebeuren komt.
Ik merk bijvoorbeeld dat ik erg veel moeite heb met het juiste moment om iemand te vragen eens elkaar in het echt te ontmoeten; vaak schijn ik het te vroeg te vragen waardoor de andere een beetje van mij afschrikt. Andere keren blijf ik te lang hangen bij berichtjes via msn en word ik in een soort digitale friend-zone gedumpt.
Ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een ongelooflijk oninteressant persoon ben. En wellicht maak ik ook te snel de fout dat meeste dames alleen op zoek zijn naar iemand om te praten terwijl ik op zoek ben naar dates of meer.