quote:
Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Fateless het volgende:[..]
Misschien omdat ik zelf de aandacht ook wel een beetje fijn vind, heb nou niet echt in mijn leven veel aandacht gehad van meiden. Dat is pas eigenlijk de laatste 2 jaar begonnen en is mis gewoon een heleboel ervaring die ik eigenlijk al eerder opgedaan zou moeten hebben.
Als iemand mij als eerste benaderd of ik iemand benader en dan na poosje nog steeds in gesprek ben dan zegt een stemmetje in me hoofd; ''die is leuk want ze vind mij ook leuk anders praat ze niet met me!'' terwijl ik mezelf dan eigenlijk alleen voor de gek aan het houden ben want ik weet dus niet of het iemand is die alleen even zin heeft in een gezellig gesprekje.
Spreek nu zo'n 3 weken met een meisje op badoo en vroeg ongeveer weekje geleden of ik haar msn mocht hebben omdat mijn badoo er om de haverklap mee kapte. Ze zij toen dat haar msn het ook niet heel goed deed dus liet ik het daarbij. Nu vroeg ik het van de week weer omdat ze laatst aangaf haar badoo account te sluiten en toen gaf ze er wel eentje maar zij ze dat het een oude was.
Tot zo ver heb ik haar nog niet op msn online gezien en heeft ze daarna nog een keertje een antwoord gegeven op me berichtje dus ik neem aan dat ze niet geïnteresseerd is.
Natuurlijk is de aandacht fijn en ik snap wat je bedoelt met niet echt veel aandacht gehad van de meiden. Dat is bij mij zelf ook meer iets van de laatste jaren. Al kreeg ik dan wel de aandacht, maar of ik had dat niet door of was te onzeker om er iets mee te doen. Klinkt echt heel cliché, maar dat is iets waar je je overheen moet zetten.
Probeer een gesprek voor lange tijd gaande te houden en kijk of ze een beetje snel reageert op wat je zegt en reageer vooral ook op wat zij zegt. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze gek is op vakantie, vraag haar wat voor vakanties, welk land, waar zou ze graag nog eens heen willen enz enz enz. Dan komt er vanzelf meer gespreksstof.
Drie weken met een meisje chatten is opzich helemaal niet erg. Maart dan moet er wel progressie inzitten. Persoonlijk hou ik max 2 weken aan. Als de chats dan niet lekker lopen is het "next". Als een meisje zegt dat haar MSN niet werkt, dan is dat gewoon een kutsmoes. MSN werkt altijd, tenzij het down ligt. En als ze een oude MSN geeft....dan zegt dat genoeg; Geen tijd meer steken in die meid!
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima