abonnement Unibet Coolblue
pi_103608122
Concert van Ahoy gaat dus ook anderhalf uur duren
pi_103608134
Thank you Anton
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103608152
leuk, pixels :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103608265
Hoe debiel ben je als je niet wilt weten welke nummers er op een concert worden uitgekozen door Coldplay om dan op een forum te kijken waar ze het over coldplay hebben :D heel debiel :') :')
pi_103608271
de APOTHEOSE!!! :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103608294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Concert van Ahoy gaat dus ook anderhalf uur duren
Was vorige keer toch ook zo, misschien iets uitloop maar het is een standaard productie.
pi_103608298
Het vuurwerk verneukt de audio wel flink bij mij :P
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_103608321
Vuurwerk past niet echt in de Ahoy :').
pi_103608369
Top concert. *O* *O* genoten :)
pi_103608441
Leuk initiatief, heb echt genoten.
Dit, dus.
pi_103608455
fedde hebben we niet eens gezien.

En nu galmt viva nog na :D Mooi man :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:37:56 #137
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_103608496
Zo ik heb genoten! Dat wordt wat in Ahoy :D
pi_103608711
Het was een mooi concert! Toch vind ik het jammer dat Coldplay niet zo af en toe eens een heel ander nummer speelt, het is allemaal wel heel strak gepland en vastgelegd. Een keertje 'spies', 'pour me', 'proof', ofzo iets zou leuk zijn
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_103608824
Het gaat maar om wat muziek, mensen. Probeer een beetje te relativeren, aub.
Dit, dus.
pi_103608992
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Het gaat maar om wat muziek, mensen. Probeer een beetje te relativeren, aub.
Dat doet er niet toe. Sommige mensen vinden het leuk als een show een verrassing blijft. Als er gewoon normaal om wordt gevraagd kan je toch ook gewoon rekening houden en dingen in een spoiler zetten? Om het dan ook nog expres NIET in een spoilertag te zetten zegt voor mij dat het hun alleen om te trollen is.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103609009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef DjinN het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er ook pas sinds 1 of 2 topics bij :W De sfeer was prima maar tis gewoon jammer dat het door 2 personen verziekt wordt.
En gelukkig ben ik al heel lang fan van Coldplay :W
Ik snap wat je bedoeld, maar een simpele oplossing was geweest eventjes wegblijven uit het topic en klaar.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_103609088
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Fyodor het volgende:

[..]

En gelukkig ben ik al heel lang fan van Coldplay :W
Ik snap wat je bedoeld, maar een simpele oplossing was geweest eventjes wegblijven uit het topic en klaar.
amen :)
pi_103609433
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef DjinN het volgende:

[..]

Geen newbie op FOK!, wel in deze reeks. Denk dat Neo-Mullen nog altijd meer te zeggen hier heeft dan jij. Voor mij is het heel simpel: earn your place. Je kan hier niet als beginneling binnen gaan vallen en de boel ondersteboven zetten. Onder het mom van "omdat het zomaar kan". Je hoort maar rekening te houden met de vaste mensen hier.
Discussie gesloten..ik heb mijn zegje gedaan.
Wie denk je dat je bent, joh? Doe normaal... Zoals ik al zei: Coldplay geeft nu een concert dan wordt daar nu over gesproken in het Coldplay topic. Heel simpel. Wil je dat niet lezen, dan wacht je een dagje en dan post je daarna weer. Verschillende users hoeven niet te conformeren naar de mening van 1. Daarnaast vind ik de rest van de discussie kinderachtig. Probeer allemaal eens een beeeeetje volwassen te reageren.
Dit, dus.
pi_103609463
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef DjinN het volgende:

[..]

Geen newbie op FOK!, wel in deze reeks. Denk dat Neo-Mullen nog altijd meer te zeggen hier heeft dan jij. Voor mij is het heel simpel: earn your place. Je kan hier niet als beginneling binnen gaan vallen en de boel ondersteboven zetten. Onder het mom van "omdat het zomaar kan". Je hoort maar rekening te houden met de vaste mensen hier.
Nu kan je gaan slapen zodat ze sfeer eindelijk weer normaal wordt. Houdoe :W
Discussie gesloten..ik heb mijn zegje gedaan.
Nu wordt het wel lachwekkend _O-

Mensen, laten we a.u.b. de lieve vrede bewaren. Alwaysonhold gaat lekker slapen en bij het volgende live concert (wat niet zo snel op deze manier zal gebeuren) kijken de veteranen van dit topic naar iets anders op de TV.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_103609488
Het zou wel baas zijn als je na Toronto live in 2006 nu een DVD krijgt met Rotterdam live 2011 _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103609524
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het zou wel baas zijn als je na Toronto live in 2006 nu een DVD krijgt met Rotterdam live 2011 _O_
Omg, dat zou echt über zijn :P En als je dan vooraan staat ofzo ook nog gefilmd worden ofzo _O- Zouden ze veel met uv-licht/verf gaan doen denk je ?? Dingen in de aard van ETIAW
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103609559
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef DjinN het volgende:

[..]

Omg, dat zou echt über zijn :P En als je dan vooraan staat ofzo ook nog gefilmd worden ofzo _O-
Lol, ja dat wel idd _O_
Maar gewoon een concert op zeer hoge kwaliteit elke keer kunnen bijwonen, wetende dat je er zelf bij was :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103609587
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Lol, ja dat wel idd _O_
Maar gewoon een concert op zeer hoge kwaliteit elke keer kunnen bijwonen, wetende dat je er zelf bij was :Y
Dat :D _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103610072
Dit soort nummers mis ik een beetje bij de huidige concerten:
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  Moderator donderdag 27 oktober 2011 @ 00:20:45 #150
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_103610179
Gezellig hier...

Een jijbakken, op de man spelen en doodsbegreigingen houden wij dus niet van. :{w

Gaarne door over de muziek.

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')