quote:
200. Wat niet veel is als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan.
quote:
Jij duwt wel graag jouw mening door andermans strot niet?
Prima dat jij een 64GB nodig hebt maar als anderen zeggen dat ze dat niet hebben dan kan je ook het verschil in gebruik accepteren i.p.v. het te bestrijden.
Misschien zou je je eigen advies op moeten volgen. Het zijn vaak degenen die aan minder genoeg hebben, die als eerste roepen dat "meer GB overkill is", en hun mening op willen dringen waarom 16GB genoeg is. Ik zei simpelweg dat het
voor mij heel erg passen en meten is met een 16GB.
Ik heb bovendien ook gezegd dat het alleen maar voordeliger is als je met 16GB genoeg hebt. Daar heb je zeker overheen gelezen, omdat dat niet strookt met je vooroordeel?

quote:
En gaan roepen dat je dan maar een Android moeten nemen slaat al helemaal als een tang op een varken
Dat was in een andere context. Dat heb je blijkbaar niet begrepen, dus ik zal het voor je uitspellen: als je de aspecten van de functionaliteit waarin de iPhone beter is dan een high end Android-toestel niet gebruikt, is het zonde om een veel duurder toestel te kopen.
De iPhone is nu eenmaal een duur toestel; een stuk duurder dan gelijkaardige Android-toestellen. Deze meerprijs valt te rechtvaarden door dingen die de iPhone (en iOS) beter doet. Als je deze dingen niet gebruikt, is de meerprijs moeilijker te rechtvaarden, en kun je inderdaad beter een goedkoper toestel kopen, dat ook alles doet wat je ermee wilt doen.
Maar dan kan je natuurlijk niet stoer doen met je dure iPhone