abonnement Unibet Coolblue
pi_103542334


Handige en leuke links...
- http://www.spritestitch.com -> Veel patronen gebaseerd op spellen (pc/console)
- De marktplaatsman, voor al uw borduurbestellingen
- http://www.hobbydoos.nl
- http://www.handwerkpost.nl
- http://www.etsy.com

(Mocht je er nog een weten die hier bij moet, laat maar weten, dan zet ik of een modje hem wel neer ;) )

En dan natuurlijk de laatste WIPjes:

Lijnloos:



Annelotje:



Pluissebol:



Risu


Hermelien:


nptp:


[ Bericht 28% gewijzigd door Lutte op 22-12-2011 11:38:15 ]
pi_103542463
Die uiltjes zouden echt heel tof zijn!
Nu nog even een leuke man vinden en een baan en de kindjes mogen komen :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:03:39 #3
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103543272
lijnloos die van jou heb ik naar het e-mail adres gestuurd van je facebook
whoop waar moet die van jou naar toe ?
W
Z
E
pi_103543588
Je hebt een dm als het goed is!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:16:56 #5
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103543680
yep en jij ook :)
W
Z
E
pi_103543712
Ik heb ze, dankje *O*
pi_103543844
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb ze, dankje *O*
+1 *O* Thanks!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:25:11 #8
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103543969
die to do stapel wordt zo wel steeds groter :D
net nog maar even draadjes en stof besteld
heb ook eens een keer dat oplosbare aida besteld eens kijken wat ik daarmee ga knutselen
W
Z
E
pi_103544028
wat een leuke patroontjes weer zeg!!! I O+ uiltjes
pi_103544066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:27 schreef annelotje het volgende:
wat een leuke patroontjes weer zeg!!! I O+ uiltjes
Ik heb ze even doorgestuurd!
pi_103544102
whoop je bent geweldig!!!! *O*
pi_103544120
Nee hoor ik begreep de hint gewoon :P
R-A is hier de geweldige.
pi_103544197
dat zeker! Ik zag het mailtje ook eerder dan je berichtje hier. Werd er helemaal blij van :)
pi_103545111
Als iemand deze wilt in KG, let me know.
pi_103545341
aaah ook al zo cute! Ook erg leuk naast die andere! Grmbl volgens mij heb ik nu al genoeg projectjes voor de rest van mn leven. Het is maar te hopen dat ik de 100 ga halen hahaha
pi_103545508
Ja maar deze is heel snel, net als die andere, die kan makkelijk tussendoor!
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:17:05 #17
43556 miss_dynastie
pi_103545722
Ik bedoelde trouwens deze

'k Heb een scanner, dus als iemand wil...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:26:55 #18
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103546145
oooh maar dan hebben jij een ander blad als dat ik heb
want die staat er bij mij niet in
W
Z
E
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:31:24 #19
43556 miss_dynastie
pi_103546321
Ik heb deze
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:36:43 #20
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103546580
aha ik heb de crossstitcher deze


het lijkt op elkaar :P
W
Z
E
pi_103574606
Ik ben bij de yoshi's een beetje verkeerd gegaan en ik heb geen zin in het uithalen en dus ben ik maar aan mijn volgende werk begonnen:
the simpsons:




Denken jullie ook dat er met wat backstitching (stiksteek? weet het nederlandse woord even niet) alle details er beter uit zouden komen? Bij de steen zie je nu alleen maar verschillende bruin.
pi_103574787
Uhm, wat bedoel je met backstitching? Ik ben redelijk self-learned wat borduren betreft, dus geen idee wat de officiele termen zijn en hoe dat werkt...

Ik vind het wel tof worden!
pi_103576702
dat zijn van die lijntjes om iets heen dus volgens mij zijn dat stiksteken
ik ken ook niet echt officiele termen :P
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 13:12:16 #24
43556 miss_dynastie
pi_103578564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef hermelien1989 het volgende:
Ik ben bij de yoshi's een beetje verkeerd gegaan en ik heb geen zin in het uithalen en dus ben ik maar aan mijn volgende werk begonnen:
the simpsons:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Denken jullie ook dat er met wat backstitching (stiksteek? weet het nederlandse woord even niet) alle details er beter uit zouden komen? Bij de steen zie je nu alleen maar verschillende bruin.
Ja, dat denk ik wel. Ik vind het altijd een rotklus, maar als ik dan vergelijk zie ik toch wel duidelijk dat het nut heeft...

Ik zou je wel aanraden snel de yoshi's uit te halen, voor je het weet weet je niet meer waar de fout zit en heb je er geen zin meer in en het is juist zo'n leuk project ;)
pi_103583502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bedoelde trouwens deze
[ afbeelding ]
'k Heb een scanner, dus als iemand wil...
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef hermelien1989 het volgende:
Ik ben bij de yoshi's een beetje verkeerd gegaan en ik heb geen zin in het uithalen en dus ben ik maar aan mijn volgende werk begonnen:
the simpsons:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Denken jullie ook dat er met wat backstitching (stiksteek? weet het nederlandse woord even niet) alle details er beter uit zouden komen? Bij de steen zie je nu alleen maar verschillende bruin.
LEUK leuk ook een HEEL werk!!
Ben benieuwd!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:21:33 #26
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_103583973
Uithalen... hmmm... daar ben ik gisteren ook mee bezig geweest. Tussen het leren van toetsen door mocht ik van mezelf even een half uurtje borduren... uiteindelijk ben ik 10 minuten bezig geweest en had ik een telfout gemaakt... 20 minuten bezig geweest met uithalen.

Die labyrinth boom van Lijnloos is tof!
En de Simpsons van Hermelien komen ook al tot leven!

Maar goed... afgelopen maandag had ik het eerste A4-tje van het Chucky-project af:

Foto is qua belichting niet geweldig,maar het was ook al bijna 8h 's avonds toen ik hem nam, en dan is het al donker.

Status Quo op dit moment:


Ik kwam zo'n gaaf plaatje tegen van Avatar - The last Airbender... die wil ik ook gaan maken... maar eerst deze maar eens af krijgen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:50:23 #27
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103590153
zooo als ik al naar die achtergrond van die avatar plaatjes kijk dan haak ik al af :P
maar hij is wel heel gaaf en je chucky ook
W
Z
E
pi_103594064
Gebruik je een programma om dat om te zetten naar een borduurpatroon?
pi_103594118
Alweer een nieuw topic!
Die simpsons lijkt me leuk om te volgen. Kijken hoe dat langzaam in een plaatje veranderd.
Die kleine projectjes lijken me ook erg leuk. Die ga ik ook wel een keer doen als ik even niets heb, kan ik wat kleurtjes opmaken uit mijn oude doos. Daar zitten nog een boel kleuren in zonder code.
Die avatar plaatjes lijken me superlastig te maken, maar dat maakt het voor mij ook wel weer wat leuker. Ik heb nu een heel stuk dat ik gewoon in 1 kleur moet doen. Dat wordt best saai na een tijdje.
Chucky schiet ook al lekker op. Ik zie ook dat iedereen bijna zo per A4tje werkt. Dat werkt voor mij niet zo heel goed. Ik doe wel per A4 werken, maar ik ga toch ook door met het volgende A4tje als blijkt dat de kleur doorloopt naar de volgende. Hierdoor ben ik soms met 3 A4tjes bezig als het net in een hoek zit ofzo, maar dat maakt me niet zo uit. Bij de eerste een keer wel opgehouden bij het randje van de A4 en toen bleek dat ik op de volgende nog maar 1 steekje van die kleur hoefde. Sindsdien heb ik zoiets van ok ik kijk wel even voor ik het afknip.

Mijn pols is ondertussen al ietsjes beter en omdat het links is kan ik toch nog wel een beetje borduren, dus heb ik toch een update.
pi_103597939
Wow wat gaat de mario hard, wat cool.

@ Lisa, volgens mij gebruiken de meeste mensen hier KG chart.
pi_103609241
Whoopdidoo bedankt. Daar ga ik ook eens mee rommelen.
pi_103613224
Wow jij bent goed opgeschoten met die Mario, et ziet er echt mooi uit.
Jij hebt als voordeel dat er duidelijke grenzen zijn kwa kleuren. Dan kun je inderdaad beter telkens 1 kleur helemaal afmaken.

Dat plaatje mt die airbender is mooi :*
Ik zou wel alles iets lichter kwa kleuren maken, je kunt nu de poppetjes niet echt goed zien tegen de achtergrond ( en dan bedoel ik vooral de eerste en de derde.
pi_103614227
Die Mario is echt te gek! _O_

Die airbender plaatjes zijn wel heel mooi, maar ik heb er zelf helemaal niks mee... (gelukkig 8)7 )
pi_103623337
Ik kom net langs deze link: www.microrevolt.org/knitPro.htm
Misschien handig voor de mensen die Apple gebruiken? Kan voor breien en borduren.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:04:30 #35
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_103630097
Voor mij werkt werken per A4-tje het handigst... temeer omdat ik het meeste in de trein borduur en dan is de ruimte om mijn zooi uit te stallen vaak beperkt.

Bij mijn Chucky heb ik 22 verschillende kleuren... volgens mij heb ik in het eerste A4-tje al 15 verschillende kleuren gebruikt. Maar dat houdt het ook wel levendig.

Voor mij persoonlijk is die Mario te eentonig. Dat neemt niet weg dat ik hem heel gaaf vind, is het niets voor mij om honderden steekjes in dezelfde kleur te doen.

Vandaar dat de Avatar mij ook zo aanspreekt. Die donkere kleuren was mij ook al opgevallen, maar daar heb ik mijn broertje voor... die kan wel photoshoppen en dat veranderen. En dan mag hij dat tegen die tijd even doen. Als het het nu bekijk zou ik het wel weer op zwart Aida doen... ooit toch maar een patroon uitzoeken wat op wit past.

Deze kwam ik laatst tegen, past wel goed bij mijn huidige opleiding [radiodiagnostisch laborant] EN morgen heb ik ook een toets over alle botjes, vlakjes, hoekjes, gaatjes en deukjes van het bekken, de wervelkolom EN de schedel. En wederom is zwart wel de beste achtergrondkleur.


Tegen de tijd dat ik ga meedraaien in de onregelmatigheidsdiensten is dat wel een leuk projectje voor 's avonds en 's nachts... als het sein af gaat, kan ik het gewoon laten liggen en zo niet... dan heb ik tijd zat om lekker door te werken.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_103636407
Sjeekie_Beekie

Jij weet wel wat mooi is zeg maar wat een werk al die dingen die jij uitzoekt hahahahahaha.....
Dan heb je aan een leven niet genoeg.
Die Avantar vind ik echt prachtig!
pi_103636463
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef Risu het volgende:
Alweer een nieuw topic!
Die simpsons lijkt me leuk om te volgen. Kijken hoe dat langzaam in een plaatje veranderd.
Die kleine projectjes lijken me ook erg leuk. Die ga ik ook wel een keer doen als ik even niets heb, kan ik wat kleurtjes opmaken uit mijn oude doos. Daar zitten nog een boel kleuren in zonder code.
Die avatar plaatjes lijken me superlastig te maken, maar dat maakt het voor mij ook wel weer wat leuker. Ik heb nu een heel stuk dat ik gewoon in 1 kleur moet doen. Dat wordt best saai na een tijdje.
Chucky schiet ook al lekker op. Ik zie ook dat iedereen bijna zo per A4tje werkt. Dat werkt voor mij niet zo heel goed. Ik doe wel per A4 werken, maar ik ga toch ook door met het volgende A4tje als blijkt dat de kleur doorloopt naar de volgende. Hierdoor ben ik soms met 3 A4tjes bezig als het net in een hoek zit ofzo, maar dat maakt me niet zo uit. Bij de eerste een keer wel opgehouden bij het randje van de A4 en toen bleek dat ik op de volgende nog maar 1 steekje van die kleur hoefde. Sindsdien heb ik zoiets van ok ik kijk wel even voor ik het afknip.

Mijn pols is ondertussen al ietsjes beter en omdat het links is kan ik toch nog wel een beetje borduren, dus heb ik toch een update.
[ afbeelding ]
Die van MARIO word helemaal geweldig!!!
pi_103636657
miss_dynastie
en
rebel-angel

Zijn jullie lid van deze bladen!????
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2011 @ 19:34:39 #39
43556 miss_dynastie
pi_103636730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:33 schreef nptp het volgende:
miss_dynastie
en
rebel-angel

Zijn jullie lid van deze bladen!????
Nee, ik heb alleen de Halloween- en Kerstspecial gekocht :)
pi_103639079
Die Mario vind ik gaaf. Lijkt me heerlijk werken zo bij de tv zonder patroon onder je neus.

Hier ook nog een kleine update na een dagje borduren


[ Bericht 0% gewijzigd door pluissebol op 28-10-2011 19:21:58 (foto hoop ik verkleind ) ]
pi_103641569
Pluisebol

Dat kleed word echt helemaal TE GEK!!!!
Succes!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:03:26 #42
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103645589
@nptp nee heb hem ook gewoon gekocht wil eigenlijk wel een abbo maar ga volgend jaar 2 keer verhuizen
En geen zin om 2 keer m'n adres te wijzigen dus ik wacht nog wel
En koop hem gewoon zo nu en dan
W
Z
E
pi_103669436
wat een werk weer gedaan zeg!! Die chucky wordt gaaf. En ambitieuze nieuwe projecten.
Die Mario wordt natuurlijk helemaal geweldig! Ik ben zo brutaal dat ik nog een keer vraag of je daar een patroon van hebt en of je die wilt delen?? Please?? O-)
En het kerstkleed gaat ook erg hard zeg. Mooi!!

En natuurlijk de simpsons. leuk plaatje. Wel jammer dat je yohsi's nu niet afkomen. Die ga je toch nog wel afmaken?
pi_103672024
Tuurlijk ga ik de yoshi's afmaken ;)
Ik heb al een groot deel weer uitgehaald.

Na de Simpsons ga ik een patroon van heaven and earth designs doen,


Ik vind dat ze. Op hun site echt geweldige patronen hebben.
Ik heb dut patroon gekocht via de birthday club en ben dan $10 kwijt en mag op mijn verjaardag een patroon uitkiezen :)
pi_103674353
wauw die is ook ontzettend mooi!
pi_103675896
@hermelien en @ pluisebol,

Ik zie dat jullie blauwe lijntjes op jullie borduurwerk gezet hebben, dat lijk mij ook erg handig. Doen jullie dat met uitwasbare stift oid? Wassen jullie je borduurwerk altijd al hij af is en zo ja hoe?

Ik borduur al een tijdje niet meer, omdat ik niet zo goed meer een naald valst kan houden, dus ik moet kleine stukjes doen, maar dan ben ik dus snel de draad kwijt ;-p , maar ik wil het weet oppakken, dus dit lijkt me wel handig.
(misschien staat het al in een eerder deel, maar ik lees eigenlijk pas sinds kort mee)
pi_103676546
Ik heb die blauwe lijntjes inderdaad met uitwasbare stift gezet. Het zijn nu hokjes van 10 bij 10 hokjes.
Het is de eerste keer dat ik het gebruik, maar ik vind het echt hee fijn. Ik vertel me minder snel en je kunt veel beter de beste route zoeken.

Ik was mijn borduurwerk pas als hij af is. Anders kan ik weer opnieuw beginnen met het lijntjes trekken.

Jammer dat jij de naald niet meer vast kan houden. Misschien een aida pakken met een count van 14 of lager (hoe lager de count, hoe groter de gaatjes). Je kunt er dan ook een grotere naald bij pakken.

@sjeekiebekie: die schedel is echt fantastisch!! En respect dat jij dat allemaal in je hoofd geduwd krijgt ... Ik vond alle spieren van de arm al moeilijk (ooit moeten leren bij ergotherapie)...
Ik moet nu vollop studeren op vanalles over een laboratorium (komt iemand me even een beetje energie en concentratie brengen??)
pi_103677465
Inderdaad wat Hermelien al zei, het is een stuk fijner borduren vind ik. Je telt niet heel veel meer dan en raak niet halverwege de weg kwijt. Ik doe zodra alles klaar is het borduur werk onder de kraan en alles lijntjes zijn spoorloos verdwenen.

Daarna leg ik hem plat tussen een badlaken en laat hem zo drogen. Daarna nog ff opstrijken en je werk is mooi en klaar.

Hermelien die heaven and earth is mooi zeg. Word die heel groot ???

Ben voor de tussendoor op aanvraag een geboortetegel aan het maken.



[ Bericht 6% gewijzigd door pluissebol op 28-10-2011 18:18:08 (tikfouten) ]
pi_103679113
Hij wordt 400 bij 320 steken.
Ik ga hem borduren op 18 count aida.
Als je hem zou borduren op 25 ct (evenwave), dan zou hij 16 inches bij 12,75 inches worden.

Ik heb zelfs al een deel van de garen gekocht (en ik krijg nog een deel van mijn vriend :) )

Dat is wel een mooie geboortetegel zeg!
pi_103686277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef pluissebol het volgende:
Inderdaad wat Hermelien al zei, het is een stuk fijner borduren vind ik. Je telt niet heel veel meer dan en raak niet halverwege de weg kwijt. Ik doe zodra alles klaar is het borduur werk onder de kraan en alles lijntjes zijn spoorloos verdwenen.

Daarna leg ik hem plat tussen een badlaken en laat hem zo drogen. Daarna nog ff opstrijken en je werk is mooi en klaar.

Hermelien die heaven and earth is mooi zeg. Word die heel groot ???

Ben voor de tussendoor op aanvraag een geboortetegel aan het maken.

[ afbeelding ]
Prachtige geboortetegel!!!
Succes!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:16:40 #51
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_103709807
Ding dong... de ooievaar is hier! Leuke geboortetegel.
In huize pluissebol is de kerst al aangekomen... dat gaat een leuk kleed worden.

En Hermeliens nieuwe project is ook geweldig. Hoe groot gaat die worden?

Ik heb mijn toets trouwens gehaald, dat betekent dat ik de komende twee weken alleen maar stage hoef te lopen... en afgezien de opdrachten die ik daar moet maken, dus tijd ga overhouden om 's avonds weer eens wat te borduren.

Morgen weer werken, en mijn borduurwerkje heb ik al overhuisd van mijn school- naar mijn werktas.

Voor vandaag heb ik een luie dag ingeplanned... daar was ik wel aan toe na al dat leren.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:22:16 #52
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103713383
Ik baal wilde ook aan m'n kerst project beginnen
Heb ik vandaag wel m'n stof gehad maar m'n draadjes zijn er nog niet
De marktplaatsman gaat langzaam deze keer donderdag al betaald maar nog niks gehad hopelijk maandag of dinsdag dan kan ik woensdag beginnen

@sjeekie-beekie gefeliciteerd met het halen van je toets

En die ooievaar is leuk

Heb wel 2 mini projectjes afgemaakt zal ik binnenkort even uploaden zit nu mobiel
W
Z
E
pi_103716364
Sjeekie_Beekie
Heerlijk dat je die toets hebt gehaald!!!
Nu lekker borduren!

Ik hem morgen een luie dag en ga lekker weer eens even aan de slag met de boekenlegger met mijn patroon (overgenomen van ETSY) van het vogeltje en een begin maken met het uiltje wat ik heb gekregen van miss_dynastie (SUPER)

SUCCES allemaal!
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:49:00 #54
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_103733364
Mooie dingen komen er wel allemaal voorbij!
wauw, die schedel! Succes met maken. Vind je chucky ook al zo gaaf.

hier een update, heb nu 5 schilderijtjes van mijn toekomstige behangrand klaar

  zondag 30 oktober 2011 @ 09:06:52 #55
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103733490
Ze zijn echt leuk joh
Hoeveel ga je er nog maken ?
In het vorige deeltje heb ik er nog een afbeelding van gepost waar ik ook een patroon van heb liggen
Misschien heb je er wat aan .
W
Z
E
pi_103733831
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 08:49 schreef snoenk het volgende:
Mooie dingen komen er wel allemaal voorbij!
wauw, die schedel! Succes met maken. Vind je chucky ook al zo gaaf.

hier een update, heb nu 5 schilderijtjes van mijn toekomstige behangrand klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn echt heel erg leuk geworden, heb je genoeg patronen???
groetjes
pi_103734041
Ohhhh wat gaaf die behangrand schilderijtjes. Als je er nog zoekt, ik heb er ook nog een aantal op de pc staan.
pi_103734719
Ik neem vandaag even pauze van leren door twee uurtjes te gaan borduren. En dan ga ik 'vrolijk' verder met leren voor een tentamen.

Snoenk, die zijn echt heel erg schattig =)
pi_103734791
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef janaotj het volgende:
Ik neem vandaag even pauze van leren door twee uurtjes te gaan borduren. En dan ga ik 'vrolijk' verder met leren voor een tentamen.

Snoenk, die zijn echt heel erg schattig =)
Heel veel plezier met borduren, sterkte met leren en succes voor je tentamen!
pi_103735347
Wauw, die zijn gaaf die beertjes! Als iemand ook een patroontje voor mij heeft..... Mijn oudste dochter heeft nl. een hele rij van die beertjes op haar bed staan, dus het zou wel gaaf zijn als ik er 1 kon borduren voor haar verjaardag.
pi_103736797
Lisa doe even je mail doorgeven dan wil ik er gerust wat opsturen naar je.

Weet iemand wat het XSD bestand is. Ik heb een patroon gevonden maar word in .xsd weergegeven. Nu staat er wel een pagina bij wat het is, maarrrrrrr mijn engels is bereslecht.

Deze pagina gaat het over:
http://cross-stitching-blog.com/archives/7279
pi_103739372
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:35 schreef nptp het volgende:

[..]

Heel veel plezier met borduren, sterkte met leren en succes voor je tentamen!
Dankjewel =)
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:14:33 #63
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_103746810
lisa op http://baudria.multiply.com/photos staan een heleboel patronen. Ze zijn niet allemaal even goed te zien, ik vergroot ze via paint en dan lukt het aardig.

Heb nu via marktplaats iemand gevonden die een cd vol met tatty teddy patronen heeft, dus hoop dat ze snel terugmailt en de cd opstuurt.

Owh en hoeveel ik er maak weet ik nog niet. Weet ook niet precies hoeveel er van deze maat zijn. Maar wil er wel zoveel mogelijk maken.
pi_103746908
Snoenk dank je wel voor de link. Die ga ik ook zeker gebruiken!
pi_103805977
Het borduren aan de boekenlegger is af nu de afwerking nog (met de vogeltjes van ETSY)

  dinsdag 1 november 2011 @ 11:03:57 #66
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_103823869
leuk geworden nptp.

Hoe heb je de zijkanten zo mooi afgewerkt?
Heb namelijk nog geen idee hoe ik dat zo meteen bij de groeimeter moet doen en ik vind dit erg mooi
pi_103824641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:03 schreef snoenk het volgende:
leuk geworden nptp.

Hoe heb je de zijkanten zo mooi afgewerkt?
Heb namelijk nog geen idee hoe ik dat zo meteen bij de groeimeter moet doen en ik vind dit erg mooi
Goedemorgen ,

Die zijkanten was al zo, zo heb ik het gekocht.
Ik heb de boekenlegger gemaakt op AIDA band, die heb je in verschillende breedtes.
Gebruik dit band voor boekenleggers, geurzakjes, handdoekrandjes ed

Kan je dus helaas niet verder helpen!?!!
pi_103825575
ik zag nog meer uiltjes op ETSY.....
En natuurlijk ZOVEEL leuks, maar niet wat ik zoek!
Ben eigenlijk op zoek na iets van een theekopje met cupcakes oid die ik dan kan borduren voor op een thee doos!
Iemand suggestie's?????

pi_103826386
Ik zoek zoiets om te maken heeft iemand ideeen voor patronen???

  dinsdag 1 november 2011 @ 13:24:10 #70
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103828394
@nptp zoiets als deze ?



wel de naam weglaten en even door kg chart halen om er een patroon van te maken
W
Z
E
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:31:14 #71
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103828618
ik ben ook zo lekker bezig zit ik al een paar dagen op m'n draadjes
van de marktplaatsman te wachten.
toen ik dacht laat ik eens kijken of ik wel het juiste rekening nummer heb ingevuld
en natuurlijk hadden we dat niet gedaan 8)7
nou ja vandaag als nog het geld naar de juiste rekening gestuurd.

en nog 2 foto's van de 2 kleine dingetjes die ik heb gedaan
voor m'n schoonzusje die bijna jarig is


W
Z
E
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 13:44:39 #72
43556 miss_dynastie
pi_103828968
Oh jee rebel, is het een bestaand rekeningnummer of had je geluk en is het teruggestort door de bank?
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:46:59 #73
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103829021
geld is teruggestort door de bank netjes met de mededeling dat
naam en rekeningnummer niet overeen kwamen
was gelukkig niet heel veel deze keer maar elke euro is er 1 ja toch
W
Z
E
pi_103829162
nptp is dit iets??

  dinsdag 1 november 2011 @ 14:20:52 #75
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103829987




deze vindt ik ook leuk zeg
W
Z
E
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:47:21 #76
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103830779
O+ heb de christmas calories besteld
W
Z
E
pi_103830842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef rebel-angel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

deze vindt ik ook leuk zeg
[ afbeelding ]
Dat eerste plaatje heb JIJ daar het patroon van.......
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:51:50 #78
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103830894
ja opgeslagen
W
Z
E
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:54:40 #79
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103830982
je vindt hem onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W
Z
E
pi_103832372
Die me to you beertjes zijn echt schattig en de vogeltjes ook! Cadeautjes voor schoonzusje zijn lief!
En die calories don't count at chrismas is echt geweldig!
pi_103832597
rebel-angel

Super bedankt voor het meedenken over de thee kopjes!
Ik ga gelijk aan de slag...
Die Christmas calories don't count is ook erg mooi!!!

Succes
pi_103833728
Weet iemand een nederlandse handleiding te vinden van het KG charts programma?
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:16:22 #83
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103834087
Volgens mij is die er niet maar ik heb toen een vrij duidelijke beschrijving gevonden op de website van sprite stitch
En anders weet lijnloos volgens mij wel heel goed hoe het werkt
Ik loop er ook altijd mee te klieren
W
Z
E
pi_103843997
Ik weet ook niet echt of er een handleiding is, laat staan in het nederlands... Ik doe niet aan handleidingen :p maar als je vragen hebt, stel ze gerust! :Y

Ik ga zo denk ik ff lekker xboxen (heb sims3-pets als afscheidskado van mijn werk gekregen en die is leuk! *O* )
pi_103910285
Waar was iedereen gister?

En KG wijst zich ook best wel vanzelf hoor! En vragen kun je hier altijd kwijt.
  donderdag 3 november 2011 @ 16:21:12 #86
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103918333
Allerlei huishoudelijke rot klusjes aan het doen :(
Maaaaaaaaaar vandaag m'n pakje van de marktplaatsman gehad dus nu kunnen we eindelijk verder

En wat betreft kg chart denk ik altijd maar zo, als ik er mee om kan gaan dan kan iedereen het :)
W
Z
E
pi_103918938
ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest... en was daarna zo moe dat ik niets meer kon.
En ik heb deze week toetsweek en ben dus de hele tijd (voor zover als dat lukt :z ) aan het leren...

Ik heb dus ook deze week jammer genoeg nog geen enkele keer kunnen borduren. Misschien dat het morgen eindelijk kan ...
  donderdag 3 november 2011 @ 20:26:54 #88
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_103928832
nptp, ok. jammer, vond het echt mooi maar dan denk ik nog even verder over de afwerking..

en even een *O* heb mijn cd met heeel veel patronen van de beertjes dus kan de komende 5 jaar nog wel beertjes borduren. Al hoop ik wel dat toekomstige baby zich wat sneller meldt.
pi_103930530
Ik weet niet of ik hem hier mag neerzetten maar heb een blog gevonden vol met borduurpatronen. Pagina's vol en allerlei onderwerpen

Klik
pi_103949972
Wat een super blog is dat:)
Heel veel Disney patronen :)

Mijn toetsweek is weer afgelopen, dus vandaag eventjes uitrusten en lekker borduren met mijn vogeltjes erbij.
Ik wil vandaag een beetje aan de Boogschutter doen (verjaardags/kerstcadeau voor mijn broer) en de rest zie ik wel. Misschien pile of yoshi's uithalen en daar verder aan gaan...
pi_103970971
Gisteren ben ik naar de Kreadoe geweest en daar ben ik verliefd geworden..

...op de patronen van Michael Powell. (overigens wel een zeer vriendelijke man)

Ik heb mezelf getrakteerd op een leuke boekenlegger!



Het patroon is wel zeer klein, dus ik ga hem maar inscannen/ kopiëren en dan vergroten, want de symbolen zijn niet zo goed leesbaar.

Een deel van het patroon is met 2 draadjes van 2 verschillende kleuren. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Alleen ik bedacht me pas toen ik thuis was dat ik een hekel aan stiksteekjes heb. :@

Verder heb ik niet zoveel gekocht op borduurgebied. alleen 25 naalden voor ¤3,20. Volgens mij is dat niet heel duur. Onlineborduurplezier stond er ook. Hun pakketjes zijn zeer gunstig geprijsd! Zeker ook een aanrader als je graag complete pakketten koopt.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_103972549
gisteren ook op de kreadoe geweest maar heb niets gekocht op borduurgebied want ik heb nog zoveel. En na het kijken van die link nog veeeeel meer. Ik heb geloof ik wel 60 patronen opgeslagen hahaha.

Wel een hele schattige boekenlegger trouwens. Er stonden ook echt veel stands met borduren. Was dat eerder ook? Of valt het me nu pas op nu ik zelf ook borduur?
pi_103973232
Ik ben nooit eerder op de KreaDoe geweest, dus ik heb geen idee.

Maar het viel me niet tegen!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:54:46 #94
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103979857
ooooooh lekker die cupcakes :P en ze zijn ook leuk natuurlijk
W
Z
E
pi_103983171
Ik ben al jaren niet meer naar de Creadoe geweest omdat het indertijd voor 90% kaarten maken was. Nou heb ik veel hobby's maar kaarten maken zit daar nou net niet bij....
pi_103987805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ik weet ook niet echt of er een handleiding is, laat staan in het nederlands... Ik doe niet aan handleidingen :p maar als je vragen hebt, stel ze gerust! :Y

Ik ga zo denk ik ff lekker xboxen (heb sims3-pets als afscheidskado van mijn werk gekregen en die is leuk! *O* )
Bedankt ik ben eerst nog met een werkje bezig, als ik tijd heb dan ga ik dan weer eens even met KG bezig als ik vragen heb hoor je me wel!!!
THANX
pi_103987818
Ik ben ook nog nooit op de CREA DOE geweest, ik woon in Friensland en dan denk ik zou het de moeite zijn om helemaal na Utrecht toe te rijden voor een hobby beurs?
Bij ons hier in Leeuwarden was vorige week weer een hobby beurs mijn ouders waren heen geweest en er waren maar 2 stands v borduren dussss......
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:58:47 #98
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103989104
Dat is dan ook niet echt de moeite nee
Maar crea doe misschien volgend jaar eens kijken
W
Z
E
pi_104025870
Ik weet even niet meer wie er om vroeg, maar ik heb het patroontje voor de mario waar ik mee bezig ben even op megaupload.com gezet. Dan kan meteen iedereen hem pakken die hem wil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb natuurlijk ook een update van mijn bezigheden. Het gaat al lekker snel. Over 2 weken wil ik hem eigenlijk al af hebben. Het lijkt onmogelijk om hem over 2 weken af te hebben, maar ik ben bijna elke dag wel in staat om ten minste 4 uur bezig te zijn. in het weekend heb ik natuurlijk ook alle tijd. Dat is het voordeel als je nog even niet (meer) op jezelf woont (hopelijk komt daar wel snel verandering in)



Ik ben overigens ook een klein beetje op zoek naar een leuk kerstkleedje voor onder de kerstboom. Zo een die ik hier al eens heb langs zien komen. Alleen hoeft die pas volgend jaar kerst af. Tegen die tijd verwacht ik namelijk wel eindelijk een eigen huisje te hebben. Heb er dus nog geen haast mee. Volgende project is Zelda, en daarna denk ik erover om een plaatje van Family Guy te maken. Die vindt mijn vriend erg tof. Daarna komt dus pas dat kerstkleedje een keer.

kreadoe beurs ben ik heel lang geleden een keer heen geweest. Toen was het echt nog een beurs met een heleboel verschillende soorten hobby's. Overigens ben ik niet mee zo van het pakketjes kopen en die dan maken. Ben meer van het eigen projectje in elkaar flansen met KG-chart, dus dan heb je aan zo'n beurs misschien ook niet zoveel. Vandaar dat ik dit jaar niet geweest ben. Maar misschien ga ik volgend jaar wel. Want het klinkt wel heel interessant.
pi_104027438
@risu als je de honden en katten kerstkleed bedoelt heb ik die voor je. Heb sinds kort ook de beren variant gekregen, dus ook daar kan ik je aan helpen.
pi_104038784
superthnx voor het patroon van mario! Hij is echt gaaf!
pi_104049284
Ik zat te denken dat ik qua kerstkleedje maar een keer van mijn geloof moet stappen en een pakketje moet nemen. Daar zit dan namelijk de stof bij en hoef ik mijn eigen stof niet in een rondje te knippen, wat waarschijnlijk toch compleet gaat falen. En dan moet je het nog zo netjes maken dat het niet gaat rafelen. Tenzij het patroontje geen rondje is natuurlijk. Lastig allemaal. Of kan je ergens gewoon een rondje van die maat bestellen.
Maar ik ben eigenlijk toch ook nog wel geintereseerd in het berenkleedje waar pluisebol het over heeft. Die heb ik nog niet gezien en misschien vind ik die wel zo leuk dat het al die moeite waard is.

Gelukkig is het nog lang geen kerst 2012.
pi_104111819
Deze is het die ik ontvangen hebt.

pi_104114335
Pluissebol, die is gaaf!
pi_104119685
Oeh die is leuk. Waar heb je die vandaan dan?
pi_104126174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef Risu het volgende:
Oeh die is leuk. Waar heb je die vandaan dan?
ik heb het weer op een ander forum gekregen. Als je even een pm stuur dan delen we hem.
pi_104176542
Wow wat zijn die beertjes tof!

Waar ik mee bezig ben


en dit heb ik al :)


Ik ben dus een berenliefhebber...

Goya
pi_104200771
Ik heb het borduursel wat op de deksel van de THEEDOOS komt klaar, of nou ja bijna klaar moet de lijntjes nog!!!!!
Wou hem even showen!!!

Groetjes
pi_104201034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:00 schreef pluissebol het volgende:
Deze is het die ik ontvangen hebt.

[ afbeelding ]
Die is echt erg leuk!!
Veel plezier met het maken ervan!
  donderdag 10 november 2011 @ 15:19:58 #110
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104203477
leuk die beren in de oude stijl

en ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de theedoos

en het kerstboomkleed is ook gaaf

ik heb ondertussen m'n christmas calories patroon gehad *O*
dat was deze


als iemand hem wil hebben laat maar weten dan stuur ik hem door
duurt alleen iets langer want hij moet even ergens anders ingescand worden want het is a3 formaat

en inmiddels was ik al aan deze begonnen

is verder nog niet veel aan te zien maar zal van de week even een foto update doen :)
W
Z
E
pi_104309339
@lijnloos: was jij niet laatst op zoek naar een wateroplosbare pen met verschillende kleuren?
Op een ander forum vond ik een sewline pen. Je kunt deze vullen met verschillende kleurtjes.
pi_104309485
Oh ja idd... Ik heb nu een licht blauwe en wil graag een andere contrasterende kleur... Lijkt me wel handig. Linkje?
pi_104310231
http://www.quiltkoffer.nl(...)-grijze-vulling.html

Hier is hij in ieder geval te koop. Je kunt er gele, groene en nog meer kleuren bij kopen.
Het is dat ik een beetje zuinig aan moet doen, anders had ik hem wel gekocht :)
pi_104320469
ik heb net mijn missende garen gekocht voor de tranquility (die ik in januari start)
en voor een ander projectje , QS ships and shells (kleine HAED) waar ik het patroon van heb en waar ik aan mag beginnen als mijn boogschutter ( nog stiksteken en 5 letters )en yoshi's (nog 1 blz) af zijn.

pi_104320887
oh wauw die is mooi!!
pi_104326400
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef hermelien1989 het volgende:
ik heb net mijn missende garen gekocht voor de tranquility (die ik in januari start)
en voor een ander projectje , QS ships and shells (kleine HAED) waar ik het patroon van heb en waar ik aan mag beginnen als mijn boogschutter ( nog stiksteken en 5 letters )en yoshi's (nog 1 blz) af zijn.

[ afbeelding ]
Deze is Prachtig!!!
Kan je nog wachten hiermee te beginnen???
;)
pi_104326548
Wat is het hier tegwoordig rustig....
Heeft iedereen het zo druk met het borduren of zijn het de aankomende feestdagen????

Ik zal morgen even een fotootje plaatsen van mijn THEEDOOS hij is af, ik ben nu klaar voor de man met zijn zwarte pieten!
pi_104326692
Haha ik kan niet wachten inderdaad :p
Maar die Boogschutter moet echt eerst af (hij is voor mijn broer en die is 15 december jarig).
En de yoshi's vind ik ook nog steeds geweldig om aan te werken(wel bijna 2 weken niet aan gewerkt).

En voordat ik de yoshi's ga doen wil ik ook nog 1 blz afhebben van de Simpsons ...

Er zijn te veel leuke patronen te vinden :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 november 2011 @ 20:03:02 #119
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104327770
Ooooh hermelien die is echt mooi zeg
En ik ga niet meer op linkjes drukken hier heb het al druk genoeg zo
Heb gister nog een borduur boek besteld over cupcakes en taartjes enzo
Had nog een boekenbon die op moest ben benieuwd komt 1 december binnen als het goed is
En dan zal ik jullie er wel weer mee lastig vallen :p
W
Z
E
pi_104328128
Aah sorry verkeerde link (zal hem weer in spoiler zetten voor diegene die er niet naar willen kijken :p

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 november 2011 @ 20:14:35 #121
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104328297
Er moesten ook nog de nodige smilies bij hoor maar dat kan ik niet op de tablet
Nu staat het er heel stom alsof ik het echt meen
W
Z
E
pi_104335576


Deze is eruughh mooi!!
Leuke link HERMELIEN 1989!!!
  † In Memoriam † maandag 14 november 2011 @ 02:10:11 #123
43556 miss_dynastie
pi_104341510
Hermelien! Heb je dees?


Ik ben lekker opgeschoten met m'n werkje, zal binnenkort wel weer een update plaatsen :)

edit, zat nog ff te snuffelen... of een van deze?












De namen erbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door miss_dynastie op 14-11-2011 02:30:18 ]
pi_104342034
Ik heb deze jammer genoeg niet, ik heb ze ook maar ged (rest weten jullie wel) dus ik heb er ook niet echt invloed op welke ik wel of niet heb.
  maandag 14 november 2011 @ 08:21:52 #125
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104342743
Ooooh help die frosty the snowcat en de o kitten tree zijn echt te leuk
W
Z
E
pi_104343007
Haha er zijn echt veel ste veel leuke patronen bij head ...
Ze hebben wel altijd veel garen nodig en zijn ze vaak erg groot.
Ik moest gisteren 116 strengen bestellen, en dan had ik er al 25 ofzo eerder besteld :p
pi_104347278
Hermelien, heb je geen lijstje van de namen van die 900? Is misschien makkelijker (uit)zoeken :@

Ik doe echt te weinig aan borduren de laatste tijd. Dit weekend wel ff gewerkt aan de pokemon, maar te weinig voor een update eigenlijk. Misschien vanavond maar weer es oppakken! Maar ben mijn favo-naald kwijt :'( niet handig...
pi_104348073
ik zal strax thuis eens kijken. wordt dan wel een groot bericht :P
  † In Memoriam † maandag 14 november 2011 @ 12:26:37 #129
43556 miss_dynastie
pi_104348208
Haha Hermelien, ik was er al bang voor... ik ben echt een thema-borduurder (goh :P ), diegene moet dat net ter beschikking hebben gesteld natuurlijk. Ik ga er denk ik wel één van kopen, zo heel belachelijk duur zijn ze niet en met PDF heb je niet met shipping te maken :)
pi_104348948
Ik ben natuurlijk ook weer zo dom geweest om op de link te klikken. En natuurlijk weer hardstikke gave patronen gezien (alsof ik nog niet genoeg patronen heb). Maar heb je dan een creditcard nodig om te betalen? Ik kwam er niet zo goed uit.
En die o kitten tree is ook onwijs leuk. Zouden mijn katten die ooit gezien hebben, dat ze daarom ieder jaar in de kerstboom hangen?
pi_104349160
ik heb er nu 1 keer iets besteld (birthday club, $10 betaald en met mijn verjaardag mag ik een patroon uitkiezen). Ik heb dit gedaan via paypall.
Ik heb van sommige mensen gehoord dat voorheen betalingen via de creditcard niet geheel vlekkeloos verliepen. ik weet er niet de details van.

ik denk dat ik vanmiddag een word-file maak en diegene die interesse hebben moeten mij maar hun emailadres pmmen. dan stuur ik die file naar hun toe.
Anders wordt de post veel te groot en onoverzichtelijk..
pi_104349351
Paypal is wel heel makkelijk. Alleen af en toe irritant want je denkt dan dat je rijker bent dan dat je daadwerkelijk bent omdat paypal nog niet heeft afgeschreven.

Hoe kom je eigenlijk aan al die patronen als ik mag vragen?

Ik heb ook al in geen eeuwen meer iets gedaan. Maar ben onwijs snotterig en bluh dus ga straks maar wat doen denk ik.
pi_104349621
ik heb ze via een of andere buitenlandse site. Ik heb er heel lang voor moeten zoeken want ze waren via de normale sites niet echt vindbaar (of hij begon niet met downloaden).
pi_104352012
R-A, mag ik van jou die Calories-christmas-patroon? Lijkt me wel lachen als kadootje voor mijn mams. ;) Mail = username hier @ gmail.com
  maandag 14 november 2011 @ 15:10:54 #135
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104353286
is goed, ik hoop hem morgen digitaal te hebben
en dan stuur ik hem door :)
W
Z
E
pi_104355483
@Lisa: ik heb al een aantal keren wat bij Heaven and earth besteld, met creditcard, en tot nu toe heeft dit nooit problemen gegeven!

Had ik deze al aan jullie laten zien? Secret Places 4 - Stephanie Pui Mun Law, Heaven and earth designs. Geborduurd door mijn moeder (als je op de foto klikt zie je een grotere foto):

pi_104356744
nu ik die lijst aan het maken ben kom ik steeds meer mooie patronen tegen :P
mijn lijst met te maken patronen wordt steeds groter :P
pi_104359757
Hermelien1989 ik hou me aanbevolen hoor.
Ik ben zo'n antieke tut, ik heb en geen creditcard en geen paypall. Dus helaas.
pi_104360026
pfff het zijn er zoveel... ik heb nu iets meer dan 8 blaadjes aan namen getypt (onderverdeeld per artiest, gesorteerd op voornaam). Ik ga woensdag pas verder hieraan. dus diegene die het nu al willen hebben (lijnloos stuur ik het ook alvast).
pi_104365464
wauw ik vind ze allemaal prachtig maar ik moet echt geen nieuwe borduurpatronen meer opslaan voorlopig. Ik kan echt nog wel 100 jaar vooruit!
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:28:50 #141
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104394139
@lijnloos ik hoop het patroon donderdag of vrijdag digitaal te hebben
want (8> scant het in op zijn werk i.v.m het formaat.
en ik had het zo mooi klaar gelegd voor hem en hem 3 keer gezegd wat hij moest doen en toen ik thuis kwam lag het nog mooi op tafel te liggen :(
W
Z
E
pi_104407085
Hier even mijn resultaat van de THEEDOOS!


Vind het wel moeilijk het er mooi omheen te krijgen iemand nog tips??

Wat een mooie patronen verder..... heel erg veel moois wil eerst even niks meer opslaan ik heb nog veel plannen hahaha.....

Borduurse allemaal!
pi_104409502
Ziet er mooi uit!!
Ik heb geen tips, ik heb nog nooit iets helemaal afgemaakt...
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2011 @ 20:47:26 #144
43556 miss_dynastie
pi_104410177
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:55 schreef nptp het volgende:
Hier even mijn resultaat van de THEEDOOS!

[ afbeelding ]
Vind het wel moeilijk het er mooi omheen te krijgen iemand nog tips??

Wat een mooie patronen verder..... heel erg veel moois wil eerst even niks meer opslaan ik heb nog veel plannen hahaha.....

Borduurse allemaal!
Ik weet niet wat jij eronder hebt zitten? Ik had het op een stuk karton en dan een stuk afzuigkapfilter, dan bolt het heel gelijkmatig op.
pi_104411025
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij eronder hebt zitten? Ik had het op een stuk karton en dan een stuk afzuigkapfilter, dan bolt het heel gelijkmatig op.
Ik heb er van dat kussen opvulspul onder met karton, het is ook niet dat het niet goed opbolt maar de randjes krijg ik zoals je ziet niet HELEMAAL strak!
pi_104422449
Nptp kan je het aan de onderkant niet vastzetten door het met nietjes te doen? Dus aan de onderkant tegen het hout, zo'n beetje zoals ze doen om een stoel te bekleden. Leg het weer lekker helder uit geloof ik.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2011 @ 23:58:11 #147
43556 miss_dynastie
pi_104422983
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef nptp het volgende:

[..]

Ik heb er van dat kussen opvulspul onder met karton, het is ook niet dat het niet goed opbolt maar de randjes krijg ik zoals je ziet niet HELEMAAL strak!
Ik heb het met dubbelzijdige tape gedaan en dan gewoon héél strak trekken....
pi_104426089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb het met dubbelzijdige tape gedaan en dan gewoon héél strak trekken....
Dat heb ik er ook onder, nou laat m maar zo, hij is mooi geworden vond ik zelf!!
Nu ga ik een kerst kussen maken hahaha ben alweer begonnen!'

Borduurse allemaal!!
pi_104442498
sorry, maar ik ga het vandaag niet redden om die lijst af te maken. Ik heb vanochtend een eeg gehad en moest daarna nieuwe schoenen kopen (laatste paar hadden het eergisteren begeven bij de rits). Toen ik thuis kwam was ik kapot... ik heb een paar uur geslapen, maar voor vandaag heb ik het gehad (en misschien voor morgen ook :S )
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2011 @ 11:17:06 #150
43556 miss_dynastie
pi_104468591
Doe rustig aan joh, hermelien, iedereen hier heeft nog minstens 5 andere projecten op de planning ;) Hoop dat je je wel wat uitgeruster voelt :*
pi_104498863
Wat een leuke theedoos ntpt!!!

Ik ben vandaag weer eens wezen borduren, ben aan een nieuw werkje begonnen! Nog geen noemenswaardige vordering dus ook nog geen foto..
pi_104504754
Zo, ik ben deze week verhuisd. Bijna alles staat nu op z'n plaats in m'n kamertje. Ik ga straks even borduren en dan weer verder met een project voor school.
pi_104505095
Hm hier in huis een grote rommel, terwijl zondag de verjaardag van de jongste is (die wordt 16). En ik alleen maar wil borduren en de zooi de zooi laten. Stomme huishouden ook.
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:09:14 #154
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104511932
zooooo herkenbaar :)
W
Z
E
pi_104522697
Haha, ik merk nu dat ik best wel veel tijd aan mijn kamer kwijt ben. Schoonmaken, boodschappen doen, eten maken, afwassen.
  zaterdag 19 november 2011 @ 22:39:49 #156
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104568965
ter afwisseling van de brave beren plaatjes, kennen jullie deze al? ;) :D
in de haak.
pi_104572239
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef trui het volgende:
ter afwisseling van de brave beren plaatjes, kennen jullie deze al? ;) :D
ik zou daar bijna om gaan borduren :D

ik kijk de serie the walking dead, en daar ziek ik vaak een borduursel met 'how about a nice cup of shut the fuck up' en iedere keer denk ik, die wil ik in mn gang :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104572663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef trui het volgende:
ter afwisseling van de brave beren plaatjes, kennen jullie deze al? ;) :D
Jaaa! Ik vind ze zo leuk =)
pi_104578209
Wat een leuke patroontjes trui! Die sla ik op. Misschien leuk om eens als cadeautje aan een van onze vrienden te geven, die mijn hobby's over het algemeen niet snappen ;)

Ik ben zo ontzettend into het haken dat het borduren weer helemaal stil ligt :@

Kom hier nog wel zeer regelmatig kijken naar alle mooie creaties! ^O^
pi_104580086
Ik begin nu aardig op te schieten met Escher. Nog iets meer dan 1 bladzijde... Ik begin hem nu wel zat te worden maar maar even doorzetten, anders komt hij nooit meer af.
  zondag 20 november 2011 @ 18:23:01 #162
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104595566
heb op het moment even zo'n :( humeur.
ik ben nu al 2 dagen aan het zoeken naar m'n tijdschrift waaruit ik aan het borduren was,
heb het hele huis al 4 keer ondersteboven gehaald en nog kan ik hem nergens meer vinden :'(
het heeft al die tijd boven op m'n koffertje gelegen waarin de spullen zitten die ik nodig heb.
en nu is het weg :( :'( :( baal baal baal

hoop dat het nog boven water komt heb wel een kopietje gemaakt om op te kladderen maar ja uiteindelijk heb ik toch dat tijdschrift nodig omdat je op het kopietje de stiksteekjes amper kan zien

voor nu ben ik maar met wat anders begonnen, de christmas calories *O*
W
Z
E
pi_104599846
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 00:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zou daar bijna om gaan borduren :D

ik kijk de serie the walking dead, en daar ziek ik vaak een borduursel met 'how about a nice cup of shut the fuck up' en iedere keer denk ik, die wil ik in mn gang :D
ooh waar dan? Ik heb het nog niet gezien :P
pi_104633212
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef rebel-angel het volgende:
heb op het moment even zo'n :( humeur.
ik ben nu al 2 dagen aan het zoeken naar m'n tijdschrift waaruit ik aan het borduren was,
heb het hele huis al 4 keer ondersteboven gehaald en nog kan ik hem nergens meer vinden :'(
het heeft al die tijd boven op m'n koffertje gelegen waarin de spullen zitten die ik nodig heb.
en nu is het weg :( :'( :( baal baal baal

hoop dat het nog boven water komt heb wel een kopietje gemaakt om op te kladderen maar ja uiteindelijk heb ik toch dat tijdschrift nodig omdat je op het kopietje de stiksteekjes amper kan zien

voor nu ben ik maar met wat anders begonnen, de christmas calories *O*
[ afbeelding ]
Balen dat je het tijdschrift niet meer kunt vinden..... Wel een goed begin van je nieuwe stuk...
Hier gaat alles niet zo snel, maar ik heb bijna 1blz van de Simpsons af. Dan komt er ook weer een foto. Al kan dat best nog wel een week duren...
pi_104665007
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef rebel-angel het volgende:
heb op het moment even zo'n :( humeur.
ik ben nu al 2 dagen aan het zoeken naar m'n tijdschrift waaruit ik aan het borduren was,
heb het hele huis al 4 keer ondersteboven gehaald en nog kan ik hem nergens meer vinden :'(
het heeft al die tijd boven op m'n koffertje gelegen waarin de spullen zitten die ik nodig heb.
en nu is het weg :( :'( :( baal baal baal

hoop dat het nog boven water komt heb wel een kopietje gemaakt om op te kladderen maar ja uiteindelijk heb ik toch dat tijdschrift nodig omdat je op het kopietje de stiksteekjes amper kan zien

voor nu ben ik maar met wat anders begonnen, de christmas calories *O*
[ afbeelding ]
Welk tijdschrift was dat????
Heb je het inmiddels alweer terug gevonden??
Goed begin gemaakt TOP!!
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:31:06 #166
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104677136
het was cross stitch zo'n engels blad
en nee ik heb hem nog steeds niet terug gevonden :'(

en ondertussen zie ik allemaal leuke dingen voorbij komen op internet
maar ik heb steeds minder tijd :(
W
Z
E
pi_104714490
Rebel-angel, weet je nog welke cross stitch het was? Wie weet heb ik m ergens op mijn pc staan.
  woensdag 23 november 2011 @ 13:44:35 #168
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104716775
sorry het was cross stitcher en het was nr 245

maar ik ga denk ik maar even kijken of ik hem na kan bestellen
anders is het zo zonde van m'n werk
W
Z
E
  woensdag 23 november 2011 @ 16:53:51 #169
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104724234
*O* de oplossing gevonden
en een aantal voorgaande edities

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik nog wat leuks erin tegen kom dan geef ik wel een gil
dan kan die to do stapel van iedereen nog wat uitgebreider worden O-)
W
Z
E
pi_104724353
Fijn dat het gelukt is RA!
Pas op met teveel plaatjes he. Ik kan het echt niet meer overzien.
Ik heb zoveel projecten dat ik bijna spijt heb dat ik met die mega mega pokemon begonnen ben. Daar ben ik de komende 2 jaar nog niet mee klaar vrees ik.
pi_104729728
Die "oplossing" had ik ook al gevonden. Alleen zie je door de bomen het bos niet meer. Ik ben al dagen bezig met uitzoeken, laat staan met borduren.....
  woensdag 23 november 2011 @ 22:17:32 #172
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104740881
:X er zijn teveel leuke dingen
en nou kreeg ik net nog een mailtje dat het boek wat ik had besteld met patronen ook binnen is :')
misschien maar stoppen met werken dan :s)
W
Z
E
pi_104741549
Helaas heb ik net dat ene patroon waar ik naar op zoek ben, nog steeds niet gevonden. Wel natuurlijk weer andere mooie patronen, die helaas 2 dochters gezien hebben. Dus ik moet opschieten met Escher want er liggen dus weer 2 bestellingen.
  woensdag 23 november 2011 @ 22:30:37 #174
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104741811
wat ben jij aan het zoeken ?
W
Z
E
pi_104748092
Rebel-angel ik ben op zoek naar The Waiting van Schim Schimmel (van Heaven and Earth). Ongelooflijk dat je met zo'n naam toch zulke mooie dingen kunt maken :)
pi_104749542
Vind je die niet bij heaven and earth designs? Ik zal dadelijk eens kijken of ik die heb!

edit:
ik heb hem dus hij is naar je toe gestuurd!

[ Bericht 27% gewijzigd door hermelien1989 op 24-11-2011 08:13:17 ]
pi_104755475
Hermelien1989 Hardstikke bedankt! Ik ben helemaal blij!
  donderdag 24 november 2011 @ 14:08:19 #178
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104759444
inderdaad wat een naam, ben wel benieuwd wat het nou is dus die zal ik zo even opzoeken
maar leuk dat je hem nu hebt.

heb nu ook het boek van ed hardy in m'n collectie zitten
moet er alleen nog even in kijken of er wat leuks instaat :)
W
Z
E
pi_104868952
Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een patroon gevonden wat ik echt graag wil borduren, wel erg groot. Maar nu weet ik dus niet hoeveel strengen borduurgaren ik nodig heb. Er staat in het patroon wel welk garen je nodig hebt. Er staat 16 ct./inch en dan staar er bijv. kleur 310 (530 ct). Weet iemand hoeveel strengen borduurgaren ik dan nodig heb of hoe je dit kunt uitrekenen?? Of moet ik gewoon bestellen en als ik meer nodig heb, bijbestellen??
pi_104871053
Als ik van die grote werken heb, ga ik meestal van 2 strengen per kleur uit. Alleen als ik van tevoren meteen zie dat een kleur veel meer gebruikt wordt dan de andere kleuren, bestel ik daar 3 of 4 van. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel kleuren er gebruikt worden. Echt uitrekenen ben ik ook niet zo'n held in.
pi_104871208
Volgens mij kun je ongeveer 2000 steekjes per streng doen, op 16 count nog wel iets meer. Hoeveel je koopt hangt denk ik af van wat je zelf prettig vind. Als je zo min mogelijk over wilt houden en het niet zo erg vind om halverwege bij te kopen, koop je krapper in dan wanneer je in een keer voldoende wilt hebben...
pi_104871215
ik reken altijd van 2000 steken per streng. Je zou dus van deze kleur (zwart) ongeveer 1/4 streng nodig hebben. Als je deze kleur nog niet hebt moet je dus 1 stren kopen.
pi_104874522
Ok, bedankt. Ik ga het een keer uitrekenen en bestellen. Maar dat doe ik pas een keer als ik heel veel tijd heb om eraan te beginnen.
pi_104979040
zo hier eindelijk weer eens een update van mij :):)

de eerste bladzijde van the simpsons swimming is af :)

  woensdag 30 november 2011 @ 10:29:47 #185
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_104999278
wow mooi al :)
W
Z
E
  woensdag 30 november 2011 @ 15:07:35 #186
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105008232
Zo, ook weer eens een update van Joris en de Draak.
Ik ben vooral druk bezig geweest met haken, maar ik heb er ook wel wat steekjes tussendoor gekregen ;)
Van:


Naar:
Knoei
pi_105009494
Wauw Loqi! Echt supermooi!

Ik kom zelf niet echt aan mijn borduren toe. Het ligt hier maar. En 's avonds vind ik het zo vervelend borduren als ik met hele lichte kleurtjes op het witte bezig ben.
pi_105011456
oh wauw Loqi veel gedaan zeg!

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik nog steeds niet geborduurd heb. Ik heb het zo druk met 100 duizend andere dingen! Ik hoop het wel eerdaags weer een keer op te makken want ik mis het gewoon. Het is zo ontspannend!
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 17:00:23 #189
43556 miss_dynastie
pi_105012120
Wow Loqi! Ik ben helemaal geinspireerd, ben maar weer aan de gang gegaan :)
  woensdag 30 november 2011 @ 17:19:33 #190
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105012795
dank je wel dames!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Loqi! Ik ben helemaal geinspireerd, ben maar weer aan de gang gegaan :)
:D succes!
Knoei
pi_105052614
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef rebel-angel het volgende:
sorry het was cross stitcher en het was nr 245

maar ik ga denk ik maar even kijken of ik hem na kan bestellen
anders is het zo zonde van m'n werk
Heb je je patroon alweer gevonden????
Ik kan je er wel aan helpen ik heb dat blad Cross Stitcher nr 245!!
Welk werk was je aan het maken COSY FIRESIDE???
Greetz
  donderdag 1 december 2011 @ 15:05:56 #192
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_105054006
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef nptp het volgende:

[..]

Heb je je patroon alweer gevonden????
Ik kan je er wel aan helpen ik heb dat blad Cross Stitcher nr 245!!
Welk werk was je aan het maken COSY FIRESIDE???
Greetz
lief van je :) maar het probleem heeft zich enigzins opgelost
het blad heb ik nooit meer terug gevonden, blijf het raar vinden.
maar ik heb inmiddels een digitale versie ervan op m'n pc staan
W
Z
E
pi_105086255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

lief van je :) maar het probleem heeft zich enigzins opgelost
het blad heb ik nooit meer terug gevonden, blijf het raar vinden.
maar ik heb inmiddels een digitale versie ervan op m'n pc staan
Ok dan ben je in ieder geval gered, wel vreemd inderdaad dat je blad nog steeds spoorloos is!
Veel plezier met borduren!
pi_105092569
Ik ga binnenkort (als ik Escher af heb) aan een nieuw borduurwerk beginnen van Head. Ik ben dus druk bezig te bekijken wat ik nodig heb en ga binnenkort het ophalen bij de marktplaatsman. Nou staat er in het patroon een DMC-nummer waar ik geen raad mee weet. Ze hebben het over het nummer 032 en dan staat er als kleur Kreinik #4 achter. Hebben jullie enig idee wat ze daarmee bedoelen?
pi_105096312
dat zijn geen DMC garen, maar kreinik garen.
DE marktpaatsman heeft deze niet.
Ik heb ze bij www.bobbins.nl besteld.
je hebt dus kreinik garen maat #4 en kleur nummer 32 nodig!
pi_105100081
Hermelien1989 hardstikke bedankt. Ik was het nog nooit tegengekomen. Ik ga gelijk kijken! Ik merk dat ik in een heleboel dingen op borduurgebied toch wel achter loop.
Maakt die dikte erg veel verschil? Ik zie nl. wel #8 met dat nummer maar niet #4.
pi_105101878
ik zal even kijken voor je, want zer hebben hem wel

edit:
in dit rijtje staat hij:
http://www.bobbins.nl/gar(...)very_fine_braid.html
pi_105102120
Ja dank je wel. Ik keek bij de gewone en niet de metalic.
pi_105161784
zo de hele lijst van alle HAED patronene die ik heb is af ...
Als je patronen van HAED wil hebben, stuur me evn je mail adres, dan komt de lijst naar je toe.
pi_105162896
Heb ik eindelijk tijd om te borduren, ben ik het vergeten mee te nemen. Ik ben dit weekend namelijk bij mijn ouders. Dus nu ga ik alvast allemaal patroontjes zoeken en ordenen. Tussendoor ga ik denk ik een klein project doen.
pi_105290622
dank je :)
waarschijnlijk krijg ik daar punten voor ja :)
ze hebben echt veel patronen daar :)
pi_105291904
hmm de site is op mn werk geblokkeerd. Misschien maar goed ook hihi
pi_105357338
Ik kom stiekem eens even buurten vanuit het haaktopic, in de hoop dat jullie mij verder kunnen helpen :)

Ik ben op het moment een huisje aan het haken, wat ondersteunt moet worden (zodat het ook echt blijft staan ;) ). Nu wilde ik dit eerst met karton doen, maar in het patroon raden ze plastic canvas (stramien) aan en na een snelle google-actie lijkt me dat wel wat! :)
Ik kwam het in eerdere delen van dit topic ook al tegen en vroeg me af of iemand weet waar je dat spul kunt kopen?
Liefst in kleine hoeveelheden, aangezien het dus echt alleen voor dat ene huisje is!
Smile, tomorrow will be worse...
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:37:17 #204
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_105369776
Ja, die vond ik ook net je! Alleen daar betaal je altijd ¤4,95 verzendkosten, dus dan is het verzenden duurder dan het product zelf -O-

Sowieso irritant dat er zoveel webwinkels zijn waar je je eerst aan moet melden voordat je de verzendkosten kan zien }:|

Edit: nog irritanter zijn webwinkels die producten die prima door de brievenbussen passen, per se als pakket willen verzenden :N /klaagmodus


[ Bericht 20% gewijzigd door BrainTeaser op 09-12-2011 10:51:14 ]
Smile, tomorrow will be worse...
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:56:19 #206
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_105370040
Dat is waardeloos en vooral ook dat aanmelden om iets te kunnen zien

Heb je geen winkel in de buurt zitten die het verkoopt ?
Of anders iemand die het voor je kan kopen en opsturen want die kosten zijn heel wat minder natuurlijk?

Kom alleen maar shops tegen met verzendkosten
W
Z
E
pi_105370124
Ja, er zit hier in de buurt wel een handwerkwinkeltje waar ik eerst nog eens kan informeren. Denk dat ik dat eerst maar doe, want ik kom ook alleen maar webwinkels tegen met zulke hoge verzendkosten...

In elk geval heel erg bedankt voor het meezoeken! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_105392631
Hoi allemaal.

Ben een tijdje niet langs geweest. Drukke tijd gehad. Zie weer een heleboel leuke dingen langskomen en mensen zijn al een heel stuk opgeschoten.Leuke sites zijn er ook weer waar ik nog wel een keertje op ga rondsurfen.
Ik ben zelf ook een aardig stuk verder. Mario is af, en ik ben aan de zelda begonnen. Geen foto nog van zelda, want dat stelt nog niets voor.

Heb wel foto's van ho Mario is geworden. Na de laatste update had ik nog een foto gemaakt om te laten zien. Ik wilde die maandag (2 weken terug) klaar zijn, maar dat was niet gelukt. Toen had ik dit:


Een week later was hij wel af, dit is vorige week vrijdag gelukt.


Ben erg tevreden met het eindresultaat. Nu ben ik dus met Zelda bezig, maar heb mijn pols weer erg bezeerd, dus ik ben nog niet zo opgeschoten.
Dit is in ieder geval de bak met kleurtjes. 93 stuks.



In januari is mijn ontstekingsremmerskuur afgelopen voor mijn pols en dan heb ik ook weer meer tijd, dus dan kan ik eindelijk echt weer vorderingen gaan maken.
pi_105394082
ah die mario is mooi geworden :)
Ben benieuwd naar de zelda. Heb er al erg leuke patronen van gezien...

Ik hoop dat de ontstekingsremmers gewerkt hebben en je weer lekker veel kunt borduren...
pi_105401770
Zo Mario is gaaf zeg. Dat ze die bakken nou niet net iets dieper maken dat de deksel wel dicht kan als ze rechtop staan begrijp ik nog steeds niet. Ik heb ze nu dwars staan, maar is een stuk lastiger om de nrs. te zien.
pi_105407729
ooh die mario is echt mooi geworden!!

Welke van Zelda ga je maken? Aan het aantal kleuren te zien een flinke!
pi_105489164
Hier staat het patroontje van zelda waar ik nu mee bezig ben.

http://www.spritestitch.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=2088

Duurt dus nog wel even voor het af is. Heb pas 3 hokjes van 5 bij 5 steekjes gedaan. Het zijn 16 a4-tjes totaal. Denk dat ik over een week hier een WIP plaats.
pi_105490255
ooh jaa die is zooo mooi! Daar zit ik ook steeds naar te kijken. Ik heb helemaal niets met Zelda maar dit is wel echt een ontzettend mooi patroon! Succes!
  maandag 12 december 2011 @ 17:01:02 #214
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_105498641
het is toch ongelofelijk nu ben ik m'n dmc nummer stickers ook nog eens kwijt :(
ga maar weer nieuwe bestellen.
die mario is echt gaaf geworden :)
die van zelda is ook mooi.

en ook gelijk even een update van m'n werkje

die is vanavond wel klaar :)
en dan weer op zoek naar wat anders
W
Z
E
pi_105505025
oooooooooh wat is ie leuk geworden!!!!! Ik ga er dit jaar absoluut niet meer aan toe komen maar ik hou m voor volgend jaar. Hij is echt tof!
  woensdag 14 december 2011 @ 12:13:05 #216
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_105570741
en nu is die klaar *O*
kijken of ik nog een leuk lijstje kan vinden om het in te doen



heb alleen zonder na te denken de zuurstokken met roze omlijnd terwijl die ook in bruin moesten
W
Z
E
pi_105586238
Hij is onwijs leuk geworden. En zuurstokken horen ook roze en niet bruin.
  donderdag 22 december 2011 @ 11:25:36 #218
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_105910004
ik heb weer een nieuw projectje gevonden om te gaan doen :)
maar blijf me toch elke keer weer verbazen dat ik er dan toch amper kleuren van op voorraad heb :(
van de 21 moest ik er toch weer 13 bestellen

zo zag ik dus dat de link van de marktplaatsman het niet meer doet
zal het even in het feedback topic posten

en deze gaat het worden

of ik er ook daadwerkelijk een tas van ga maken weet ik nog niet
W
Z
E
pi_105911643
superleuk! Ik ben bijna klaar met mn kerstcadeautjes. Dan nog 2 knuffels in opdracht haken en dan en dan en dan ga ik borduren!!!
  donderdag 22 december 2011 @ 12:17:43 #220
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_105911777
he he eindelijk het viel een beetje dood hier :)
ik was zooohoooo alleeheeen :'(
grapje :P
W
Z
E
pi_105912699
Haha ik heb niet veel tijd energie gehad om te borduren ...
Ik heb vanochtend wel de laatste hand gelegd aan de omlijning van de yoshi's .
Nu alleen nog inkleuren en dan is hij helemaal klaar :)
pi_105937711
Komende week vakantie! Dan weer lekker borduren, maar eerst nog maar even opruimen :(
pi_105951547
Ik moet jammer genoeg hard studeren voor de toetsweek die vlak na de vakantie is ...
Welke gek heeft zich bedacht dat er na elke vakantie een toetsweek moet komen |:(
pi_105963667
Hermelien1989, ik voel met je mee. Ik heb ook een groot en belangrijk tentamen na de vakantie. Geen vakantie dus.
pi_105967144
ik heb wel vanaf de 23 ste januari een week een soort van vakantie. Ik mot dan misschien 1 of 2 dagen naar school. We hadden eigenlijk stage, maar die is een week opgeschoven.
dus dan heb ik wel lekker veel borduurtijd :)
pi_105984993
Voor wie nog een schaartje zoekt:
Bij de action hebben ze hobby schaartjes voor ¤0,59
Heel fijn en scherp.
Ik heb er gelijk 2 gekocht.
pi_106168202
Ja jemig! Hier zijn jullie... Ik had per ongeluk denk ik ontvolgt of zo, vroeg me al af waar iedereen was gebleven of dat er niet meer geborduurt werd of zo... maar het bleek mijn eigen stomme schuld te zijn :@

Niet dat ik nou heel veel gedaan heb de afgelopen tijd, maar toch. Heb wel inmiddels mijn 3D-mario-ster af, maar vergeten foto's van te maken voor ik hem wegstuurde, maar ik krijg van de ontvanger denk ik nog wel een foto, dus dan plaats ik hem hier wel.

Verder echt geen ene reet meer gedaan aan de pokemon, dus daar ook weinig te showen. Wel nog wat kleine stukjes giraffes gedaan, maar ook weinig om te showen... Ik moet nodig weer aan de slag. Maar ja, de Xbox lonkt steeds weer op momenten dat ik eigenlijk zou "moeten" borduren... hihi, misschien vanavond maar weer eens oppakken! o|O
pi_106168279
Oh shit, ik wilde nog zeggen dat er zoveel moois is gemaakt...

Die Mario :o _O_

En de calories!!! Super leuk geworden (moet hem ook nog)

En Loqi's ridder... *O*

Prachtig hoor!
Ik heb trouwens wel nog via marktplaats voor weinig het DikkieDik ABC te pakkken gekregen, en aangezien ik als het goed is in September of zo weer tante wordt denk ik dat ik die maar als kadootje ga maken (of de dick bruna leesplank).
pi_106168892
eindelijk weer eentje af hier :)


het is een cadeautje voor mijn broer. Ik heb hem net gewassen, maar morgen zal hij (hoop ik) droog zijn en dan kan ik hem voorzichtig strijken en in een lijstje doen.

en uit dezelfde serie, maar dan ooit nog door mijn moeder gemaakt (20 jaar geleden ofzo :P toen is ze ook gestart met de boogschutter)

deze heb ik oo gewassen en hij wordt ook ingelijst...

Als ik me ooit verveel (vind ze echt niet leuk om te maken) dan kan ik nog aan die van vissen beginnen...
  donderdag 29 december 2011 @ 16:04:03 #230
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106168905
Jaaaaaa halloooooooooooooooow

Ik dacht al waar ben je dan telkens maar je had ons gewoon ontvolgd :P

Ben inmiddels aan old macdonald begonnen en hij is erg leuk
Zal snel een foto update doen

Ondertussen heb ik m'n patronenncollectie even flink uitgebreid
Is ook eigenlijk niet goed want er zit echt teveel leuks tussen :)
W
Z
E
pi_106168963
haha dat probleem heb ik dus ook :P
ik heb zoveel plannen ...
Maar eerst moet ik af maken wat ik heb liggen (behalve die tranwuility, die heb ik ja al besteld :P)
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:40:35 #232
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106202052
dat je niet snel aan nog zo'n sterrenbeeld begin kan ik wel begrijpen ja
ze zijn redelijk saai ( niet lullig bedoeld he ) :)

hier mijn projectje



in het midden komt dan die stapel met beesten
en randen maak ik op het laatst helemaal af, want daar ben ik wel eens vaker de mist mee in gegaan :P
W
Z
E
pi_106202820
Superschattig RA! Die sterrenbeelden zijn ook mooi gemaakt. Niet mijn ding maar wel mooi gemaakt :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:05:05 #234
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106202997
nou vindt ik m'n opmerking zo lomp staan :')

ik vindt ze wel mooi hoor :Y
W
Z
E
pi_106206475
hahaha ik denk dat de bedoeling wel duidelijk is toch! Ze zal het heus niet persoonlijk opvatten. Is gewoon een kwestie van smaak :D
pi_106207747
i vindze ook niet mooi hoor!
het is dat mijn moeder vroeg om ze af te maken omdat zij geen tijd had en het niet meer kan zien (te klein)
ik heb me er echt voor moeten zetten om die boogschutter af te maken. maar huij is nu gelukig af en dus kan ik weer aan leuke dingen werken.
Zoals de yoshi's :)
ik moet nog een paar kleuren en dan is hij af :)
  zondag 1 januari 2012 @ 11:16:31 #237
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106272661
Hallo dames, ik heb jaren geleden veel geborduurd (vooral kant en klaar pakketten).
Nu ben ik geďnspireerd geraakt door het programma "Gezellig thuis met de feestdagen" op SBS van Kristie Allsop.
Afgelopen week kwam er een prachtig kussen voorbij dat geborduurd was (met de tekst KISS).
De foto ervan staat in deze link, het is de eerste foto in het rijtje, het kussen staat op een paar plekken op die foto afgebeeld:
http://www.sbs6.nl/progra(...)-feestdagen-algemeen

Heeft iemand van jullie misschien een idee waar ik zo'n patroon zou kunnen vinden?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 1 januari 2012 @ 11:20:31 #238
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106272706
:D die letters staan toevallig in 1 van de borduurbladen die ik heb
Zal ik deze week even voor je kijken of ik ze allemaal heb?
Of hoe ze heten zodat je zelf kan zoeken ?
W
Z
E
  zondag 1 januari 2012 @ 11:23:34 #239
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106272741
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:20 schreef rebel-angel het volgende:
:D die letters staan toevallig in 1 van de borduurbladen die ik heb
Zal ik deze week even voor je kijken of ik ze allemaal heb?
Of hoe ze heten zodat je zelf kan zoeken ?
Daar zou je me heel blij mee maken! *O*
Kijk maar even wat t makkelijkst is, misschien staat er een link op het internet?
Als je het hele alfabet kunt vinden, zou geweldig zijn!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 1 januari 2012 @ 11:40:27 #240
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106272935
Ik heb de uitzending teruggekeken en de ontwerpster heet Emily Peacock.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 1 januari 2012 @ 19:22:36 #241
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106283835
heb hug en kiss voor je
als je me even een pm stuurt met je mail adres dan stuur ik hem door :)
W
Z
E
  zondag 1 januari 2012 @ 21:04:24 #242
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106288315
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:22 schreef rebel-angel het volgende:
heb hug en kiss voor je
als je me even een pm stuurt met je mail adres dan stuur ik hem door :)
Je hebt PM!
Thanks! *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_106303665
*O* ik heb mijn tweede project af in een paar dagen tijd *O*


helemaal


delaatste pagina

nu ga ik verder aan de tweede pagina van the simpsons tot 15 januari en dan ga ik aan mijn eerste HAED beginnen :)
pi_106305501
Nice Hermelientje! *O* Hij is echt heel leuk geworden...

Ik heb me gewoon echt aan het voornemen gehouden weer te gaan borduren... Flink aan de pokemon, dus de 8e blz patroon is nu bijna klaar... zal vanavond nog es een fotootje maken, heb er nog wel 1 op FB gezet, maar die was maar vna 1 avondje... daarna nog wat gedaan wel.



pi_106474137
oooh de yoshi's zijn af! Hoe kan ik dat nou gemist hebben?? En Lijnloos wat ben je toch ver.
Ik heb net mn laatste opdracht geshowd in het haaktopic dus ik heb nu weer tijd voor mezelf. Van het weekend dus lekker borduren!
pi_106474357
Ik heb de afgelopen dagen ook weer wat gedaan aan de pokemon, vanavond misschien weer (hoewel ik ook wel graag mijn vrije avond zou willen besteden aan gamen, moet effe een spelletje uitspelen zodat ik Lego Harry potter 5-7 kan gaan spelen!!)... zal weer een update plaatsen, want er is al weer flink wat gedaan voor mijn gevoel.
pi_106477287
8)7 de yoshi's was nog niet af :( Ik zag pas op de foto dat ik 1 kruisje vergeten ben. Maar die mak ik wel af als k hem i ga lijsten.

Ik blijf de pokemon geweldig viden, maar ik ben bang dat hij dan na het borduren gewoon in de bak komt te liggen. daarom kies ik nu projecten die ik ook echt op zou willen hangen...

Ik heb net in een half uurtje tijd het hele huis opgeruimd e gestofzigd (als ik wil kan ik het wel haha) omdat ik dacht dat mijn schoonmoeder zou kome. Maar die komt niet |:( (ze volgt ee opleiding in de buurt en komt normaal daarna langs om thee te drinken, maar ze heeft vrij)

Maarjah, dus wel een (voor het zicht) opgeruimd huis :)


Ik ben al een flink stuk verder gekomen met mijn yoshi's, maar ik ben weer snel moe ...
Ik heb nu wel de bevestiging gekregen dat er echt iets mis is want ze hadden in mijn hersenvocht een verhoogde hoevoelheid van iets gevonden :s) Nu binnenkort nog meer testen en dan misschien eindelijk een diagnose :)

edit: sorry voor de missende letters, er zitten vogelzaadjes in mijn toetsenbord :+ de vogels willen altijd perse op mijn laptop hun zaadjes eten
pi_106477737
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Lijnloos het volgende:
Nice Hermelientje! *O* Hij is echt heel leuk geworden...

Ik heb me gewoon echt aan het voornemen gehouden weer te gaan borduren... Flink aan de pokemon, dus de 8e blz patroon is nu bijna klaar... zal vanavond nog es een fotootje maken, heb er nog wel 1 op FB gezet, maar die was maar vna 1 avondje... daarna nog wat gedaan wel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
pi_106477828
oh helemaal vergeten te vertellen :)

ik heb afgelopen dinsdag eindelijk de naaimachine va mijn ouders meegenomen.
Mijn vader heeft me even snel uitgelegd hoe het begin moest (ik heb nog nooit met de naaimachine gewerkt).

Gisteren een nieuwe naald gekocht mdat de oude gebroken was bij mijn eerste pogingen en ik kon al een redelijke rechte lijn maken :)

als mijn oma terug komt van Australië dan vraag ik haar of ze me nog helpt meer te leren :)
pi_106520339
Hermelien, ik ben benieuwd naar je Yoshis! *O*

Mijn update:



  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:13:44 #251
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106523572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:35 schreef Lijnloos het volgende:
moet effe een spelletje uitspelen zodat ik Lego Harry potter 5-7 kan gaan spelen!!)...
:D jij ook al.
hier liggen ze ook beide te wachten en dan moet ik ook nog steeds kiezen tussen borduren en assasins creed die nog wacht op 1 pling geluid voor de platinum en dan liggen de voorgaande delen ook maar te wachten.en nog een heleboel andere spellen
keuzes keuzes en zo weinig tijd ;(

m'n schoonmoeder vond je pokemon echt uber tof ze zag het op m'n facebook
en ik vind hem ook super .
hoeveel paginas moet je nog ?

hier gaat old macdonald ook lekker zal van de week even een foto update doen :)
W
Z
E
pi_106523694
Lol R_A, ik moet nog Disney Universe (nog 4 achievements voor de 100%) en dan kan ik die terugsturen en Lego HP krijgen! *O* Hopelijk volgende week... heb gisteravond netjes geborduurd en vanmiddag tijden sMinkes' slaapje ook. Vanavond wel effe spelen en morgen ochtend als man en kind weg zijn!

Wat lief van je schoonmoeder.... hihi. Ik ben nu bezig met pagina 8 van 30... dus nog 22 :') te gaan als deze pagina klaar is... Oh well, het houdt me van de straat.
pi_106527358
Ah Pokémon ziet er echt geweldig uit !
pi_106598412
Ik zou zo graag de patronen willen ontvangen van de kussens Kiss en Hug gezien bij Kirstie Alsopp's programma gezellig met de feestdagen of zie iets dergelijks. Zoek me rot.
pi_106598537
Ik lees nu net hierboven dat Rebel and Angel het patroon zou hebben voor de kussens gezien in het programma van Kirtsie Alssop, je zou me ontzettend blij maken met het patroon voor de kussens "kiss and hug" met vriendelijke groet
Carolien Zandstra
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:26:28 #256
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106643457
ik stuur je wel even een pm :)
W
Z
E
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:33:59 #257
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106643701
eeeeeeeeeeeeeen de beloofde foto update :)


W
Z
E
pi_106643927
zoooo cute!! Ik heb gewoon weer niet geborduurd afgelopen weekend :(
Kreeg van een collega het verzoek om een giletje te maken dus heb ik dat gedaan. Aankomend weekend moet ik echt borduren want anders krijg ik ontwenningsverschijnselen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:44:03 #259
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106644067
het moet het moet het moet :D

ik eis dat je gaat borduren :P
W
Z
E
pi_106644586
ja he het moet echt! Al veeeeeel te lang geleden!
pi_106648928
rebel-angel : Wat schattig!
pi_106653670
Ik heb eindelijk mijn Escher af! Maar 4 jaar over gedaan. Ik ga nu aan een HEAD beginnen, maar pfff alleen met de voorbereidingen al ben ik minimaal een week verder vrees ik.
pi_106654684
@lisa Fotoooo!!! Dan kunnen we ooh-en en aah-en!
pi_106654819
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:04 schreef annelotje het volgende:
@lisa Fotoooo!!! Dan kunnen we ooh-en en aah-en!
+1 *O*
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:36:29 #265
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106656784
ja de oeh en de ah daar gaat het om ;)

heb trouwens ook een toffe van head op de pc staan
maar 29 pagina's :o
misschien een leuk lange termijn project

deze
W
Z
E
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:50:56 #266
365200 Tataartje
trotse mama van 3
pi_106661201
Goeie avond dames.

Ik ben vreselijk nieuw hier, maar borduur al jaren. Van de 4 jaar getijden van Marjolijn Bastin tot een groeimeter van Cars en Poeh beer!!! Heerlijk ontspannen !!!!

Maar nu heb ik een vraagje. Na een hele dag post lezen van jullie wou ik de marktplaats man wel eens zien wat hier aangeboden wordt en wat het kost. Alleen werkt de link niet. Kan me iemand helpen hiermee???

Groetjes en veeeeeeeeeel complimenten voor de mooie werken!!!!!
pi_106661722
Ik kan de MP-man effe niet vinden... Wellicht dat ie zijn advertentie weer moet bij werken/er opnieuw op zetten of zo...

Leuk, dat je mee komt doen!

R_A, ik wou nog zeggend at ik je Old McDonald echt super schattig vind O+
En die nieuwe is ook wel heel stoer!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:05:07 #268
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106661916
Ja maar dan moet ik eerst maar eens een dochter krijgen :9
W
Z
E
pi_106661993
Oh, was effe aan het rondneuzen zie ik deze:


Jeugdsentiment O+

En deze is ook tof:



En deze wil ik heel graag (dacht dat ik die had gekocht op MP, maar bleek iets anders te zijn :') ):

Maar ik ga hier echt heel erg geeeeeeeen 72 euro voor betalen :{
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:32:19 #270
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106663279
Ooh hell no wat is dat duur dan :{
W
Z
E
pi_106666462
Ik ben vanmiddag nog bij de advertentie van de marktplaatsman geweest. Hij heeft zijn prijzen wel verhoogd met 2 cent per streng .
Zoek op marktplaats gewoon op DMC Garen en dan de link van ¤0,38

Ik heb net al mijn projecten (en de 2 komende haeds) in een excel sheet gezet en ik kom er achter dat ik nog zo'n 20 kleuren moet kopen...
Maarja, dat wacht maar totdat ik de kleuren echt nodig heb. Ik heb wel van bijna allemaal een beetje.

Nog even en ik krijg mijn patroon van tranquility. Die ga ik dan ook gelijk starten.(naja ik heb wel toetsweek, dus misschien start ik iets later als ik me in kan houden)
pi_106670185
Maar dan moeten jullie oe en ah roepen tegen rode kruisjes, want ik krijg het nog steeds niet voor elkaar foto's erop te zetten. Het is me al diverse keren uitgelegd, maar ik heb daar kennelijk een black out voor ofzo.
Lijnloos, ik heb wel het patroon van dat Nijntje ABC. Als je interesse hebt, hoor ik het wel.
pi_106671280
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef hermelien1989 het volgende:
Ik ben vanmiddag nog bij de advertentie van de marktplaatsman geweest. Hij heeft zijn prijzen wel verhoogd met 2 cent per streng .
Zoek op marktplaats gewoon op DMC Garen en dan de link van ¤0,38

Ik heb net al mijn projecten (en de 2 komende haeds) in een excel sheet gezet en ik kom er achter dat ik nog zo'n 20 kleuren moet kopen...
Maarja, dat wacht maar totdat ik de kleuren echt nodig heb. Ik heb wel van bijna allemaal een beetje.

Nog even en ik krijg mijn patroon van tranquility. Die ga ik dan ook gelijk starten.(naja ik heb wel toetsweek, dus misschien start ik iets later als ik me in kan houden)
Oh, was dat hem toch wel... die advertentie had ik wel gezien, maar dacht dat dat een ander was :+ Nou moet ik bekennen dat als ik een bestelling doe, ik hem gewoon effe mail... werkt tnt prima.

Lisa, graag!!! Ik ga je effe PM-en, en als je hulp nodig hebt met plaatjes hier neer zetten help ik je graag, ben heel benieuwd naar je Escher! *O*
pi_106671444
oooh RA die is gaaf! Wel mega idd maar wel heel leuk!

Tataartje welkom!!
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:38:17 #275
365200 Tataartje
trotse mama van 3
pi_106671686
Jaaa, ik heb hem gevonden.

Wat scheelt dat veel met het hobby winkeltje waar ik nu mijn spulletjes koop.

Mijn volgende projecten zijn een groeimeter en ABC van Tinkerbell. Ben momenteel 35 weken zwanger van nummer 3 en voor haar wil ik ook zoiets op de kamer. De eerste twee hebben zo'n set van Carrs en Winnie de Poeh.

Ik zal binnenkort wel eens proberen een foto te maken en die plaatsen.

Maar misschien een domme vraag, maar wat is een HEAD??? Kom dat verschillende keren tegen en snap niet wat jullie ermee bedoelen!!!

Veel borduurplezier!!!

Groetjes T

[ Bericht 64% gewijzigd door Tataartje op 11-01-2012 08:42:48 (Foutief) ]
pi_106671851
Tataartje, gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk idee om dan ook voor deze spruit een groeimeter zelf te maken. O+

HAED is Heaven & Earth Design... en daarvan zijn vele mooie borduurpatronen. Ook grote btw, maar vooral erg mooi. Meerderen hier zijn met iets daarvan bezig en iemand (ben effe kwijt wie ook weer) heeft er een zooi patronen van... ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:08:43 #277
365200 Tataartje
trotse mama van 3
pi_106672086
Nu kom ik er net achter dat het patroon wat ik wil maken (wat ik niet orrigineel heb) ook strasstenen heeft. Deze staan uiteraard niet op die uitdraai. Dus ik heb een vraagje of dat iemand hier het originele patroon heeft???

Het gaat om het volgende:

Tinkerbell Vervaco 66.991:
het is een groeimeter met alleen maar tinkerbell!!!

Alvast bedankt,
pi_106672210
]ik heb er heel veel patronen van. De site waar je ze kunt kopen is heavenandearthdesigns.com

Ik kan je een lijst sturen met wat ik heb(Maar ik heb er ondertussen alweer een paar bij. Vooral die van randal spangler, zie plaatjes ).



pi_106672374
Oh Hermelien, die zijn ook cute!!!
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:29:05 #280
365200 Tataartje
trotse mama van 3
pi_106672495
Ooooo Hermelien wat is dat gaaf zeg!!! Ik hou me zeker aanbevolen!!! En wat betreft de lijst mailen, dat mag hoor!!!

Ik denk dat ik tijd tekort ga krijgen ( nog meer :) )
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:06:58 #281
365200 Tataartje
trotse mama van 3
pi_106673261
Goeie grutten!!!! Nu snap ik waarom jullie massaal aan de HEAD zijn gaan borduren!!! Wat is dat gaaf zeg.
Lijkt me vreselijk verslavend zeg en die Eschers zijn gaaf zeg, maar dat draakje van Spangler is ook über cute !!!!!
pi_106673892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef hermelien1989 het volgende:
]ik heb er heel veel patronen van. De site waar je ze kunt kopen is heavenandearthdesigns.com

Ik kan je een lijst sturen met wat ik heb(Maar ik heb er ondertussen alweer een paar bij. Vooral die van randal spangler, zie plaatjes ).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je die "Hit any key" toevallig ook? DIe vind ik leuk! *nerdis
pi_106674541
moet ik strax thuis even kijken. Ik ben nu op school...
pi_106674654
Geen probleem, en geen haast hoor. Heb nog meer dan genoeg om me nu mee te vermaken, maar ik vind hem zo leuk, zou een leuk tussendoor dingetje zijn (hoewel ie groter is dan de pokemon geloof ik O-) )
pi_106674884
ik heb hem even gedownload voor je. Ik wist niet zeker of ik hem thuis had en ik vind hem ook leuk :P

Hij is inderdaad volgens mij groter dan pokemon en HAED's kennende met veel confetti :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:42:21 #286
365200 Tataartje
trotse mama van 3
pi_106675928
Hermelien heb jij toevallig de afternoon tea en de high tea ??? Die zou ik geweldig vinden voor mijn taartenzaakje...
pi_106676452
confetti??? Nou ja, hij is wel huge, maar zo leuk!!! Ga meteen vanavond effe kijken wat ik aan kleurtjes al heb en of ie op het stuk stof past wat ik nog heb liggen, anders moet ik eerst maar es naar Bado voor een nieuw stukkie stof... zo vervelend!

net effe gerekend, hij wordt 60x60cm ongeveer... :o
pi_106677400
Confetti is als er veel kleuren op een klein stukje zitten.
Bij de Pokémon is dat ook zo.

Ik ben nu op weg naar huis en dan ga ik even voor die van tea kijken.
pi_106677614
Ik heb hem inmiddels al gekregen... dus voor mij hoef je niet meer te kijken Hermelien... maar toch bedankt (ook de gulle gever/mailer) ;)

Ik ga hem zo maar meteen uitprinten hier op werk, dan heb ik hem maar vast ;)
pi_106678164
haha
ik heb hem gemaild :P

en tataartje: je moet me we even je mailadres sturen, anders kan ik je geen documenten sturen.
high tea heb ik zowieso en die andere kijk ik nog even

edit: ik heb en afternoon tea en high tea

[ Bericht 8% gewijzigd door hermelien1989 op 11-01-2012 13:05:27 ]
pi_106679289
oooh een groeimeter van Tinkerbel? Tink rulez!! Ik durf niet te gaan kijken bij de patronen van HEAD... Ik heb al veel te veel te doen en al weken geen tijd om te borduren. Maarrrrrr ik zie een gaatje om morgen wat te doen :)
pi_106691218
Op marktplaats staat er eentje met de titel 'dmc borduurgaren va. 0,36 EUR per streng'. Is die betrouwbaar? Of moet ik die van 'dmc Borduur garens vanaf ¤ 0,38 per strengetje' nemen?
pi_106691871
nu je het zegt, ik heb alleen maar naar de tekst en de plaatjes gekeken. Er staa nu een andere naam bij...

ik weet het dus ook niet meer...

ik bestel altijd via :happy_hobby80@hotmail.com
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:28:57 #294
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106696779
ik heb ook het idee dat die met die andere naam onze marktplaatsman is
het plaatje is hetzelfde
en als ik onder zijn oude naam en woonplaats zoek dan krijg ik helemaal niks

volgens mij is er maar 1 manier om erachter te komen en dat is bestellen
W
Z
E
pi_106704291
De laatste keer dat ik de advertentie van de marktplaatsman zag, had hij een heleboel vilt en gemeleerd (schrijf dat vast niet goed) garen. Ik zag toen geen gewoon garen. Ik had die advertentie wel opgeslagen, maar is er inmiddels ook af. Toen ik de laatste keer bestelde, had hij ook verschillende nummers niet, en wist hij niet wanneer hij ze weer zou krijgen.
pi_106706188
Hmmm ik heb het laatst eind november besteld en toen kreeg hij een week later nieuwe voorraad ...
pi_106707397
Nouja, ik bestel gewoon waar ik de vorige keer ook heb besteld. Maar ik geloof niet dat dat bij de Marktplaatsman was. Maar ik heb het mailadres nog en toen kreeg ik het pakketjes heel snel en netjes geleverd, dus daar houd ik het gewoon bij.
pi_106715514
Gisteravond weer een pagina afgemaakt! Nr 8 is klaar!!!



*O*
Op naar de volgende...
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:05:23 #299
365200 Tataartje
trotse mama van 3
pi_106719888
Wauw lijnloos!!!!! Dat wordt gaaf zeg.
Ik mOet snel maar eens gaan uitzoeken hoe ik mijn foto's kan plaatsen. Heb nog wel wat projecten van afgelopen tijd hier liggen!!!

Ik moet in ieder geval mijn project niet aan mijn zoontje laten zien want dan weet ik al wat hij op zijn kamer wil hebben hangen!! Hahaha😜

Ik bedoel natuurlijk jouw Pokémon project!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')