abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:58:10 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_103535128
Eerlijk gezegd heb ik haar niet eens echt zien tuften. Wellicht houden ze haar erin voor de commotie die het brengt, net zoals ze Nancy erin houden zodat ze bij tijd en wijle kunnen benadrukken dat ze niet willen werken met anorexia'tjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_103535255
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ze doet mee met zo'n programma, dan moet je je jury ook respecteren. Bovendien beslissen zij voor een groot deel of je een aardig geldbedrag wint.

Uitvergroten gebeurt alleen als er iets is om uit te vergroten. Uiteraard is televisie geen een op een weergave van de werkelijkheid, maar dergelijke verhaallijnen worden niet verzonnen en kunnen niet gemaakt worden als riquelle zich niet beneden de maat gedraagt :)
Zijn er dan mensen die Bastiaan respecteren? De jury is gewoon een aanfluiting alleen Marianna hoort er wat mij betreft wel thuis.

Ach tuurlijk wordt het wel uitvergroot dat zie je toch aan die reacties van andere anderen tussen door steeds. Die worden gewoon steeds om een reactie gevraagd en natuurlijk doen die even lekker negatief :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:19:31 #178
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103535687
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:03 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Zijn er dan mensen die Bastiaan respecteren? De jury is gewoon een aanfluiting alleen Marianna hoort er wat mij betreft wel thuis.

Ach tuurlijk wordt het wel uitvergroot dat zie je toch aan die reacties van andere anderen tussen door steeds. Die worden gewoon steeds om een reactie gevraagd en natuurlijk doen die even lekker negatief :P
Maar ze doen niet negatief omdat riquelle eigenlijk heel lief is. En alles is uitvergroot op televisie, maar je kunt alleen uitvergroten wat er is :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103536189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Maar ze doen niet negatief omdat riquelle eigenlijk heel lief is. En alles is uitvergroot op televisie, maar je kunt alleen uitvergroten wat er is :)
Ja dat snap ik. Ik zeg ook helemaal niet dat ik haar gedrag zo geweldig vind hoor ;) Maar ik heb dat eigenlijk bij al die meisjes. Ik vind niet dat Riquelle daar nou zo ver boven uitsteekt. Ik bedoel Tamara vind ik gewoon irritant arrogant en Elise trouwens ook. Maar ik had gisteren wel heel erg het idee dat ze er gewoon op uit waren met dat je pfft in mijn gezicht. Ze lachte gewoon maargoed als voor de kijkcijfers natuurlijk :P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:34:38 #180
22592 crew  Ole
pi_103537990
Toch kwam het allemaal gescript over..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_103543911
Nancy is inderdaad helemaal niet zo dun. Kan me Lois en River nog herinneren, díe vond ik wel te mager.

Ondanks haar gedrag, mag Riquelle van mij winnen.
pi_103545594
Nancy en Michelle, sorry maar ik heb nooit een echt succesvol topmodel gezien die echt een paardenbek heeft! Ookal maakt Michelle wel goede foto's, er echt komen gaat niet gebeuren.. Ookal is dat bij dit soort programma's toch nauwelijks (nooit) het geval :D
The friendship that can cease has never been real.
pi_103545756
Ja, je moet wel een beetje een mooie lach hebben, in plaats van het-lijkt-wel-alsof-je-paardenpis-gedronken-hebt (élke keer als ze een poging tot lachen doet).

Ik zie Michelle trouwens gemakkelijk winnen, omdat het van de vijf overgeblevenen de enige is met een redelijke 'gun-factor'. Maar het hangt wel af van of het publiek mag meestemmen of niet.

Maar als dat het geval is, lijkt het me voor Michelle een eitje. Tamara en Riquelle mogen qua foto's en catwalken dan wel het beste zijn, bijna geen enkele kijker mag die twee. :)

Ik hoop zelf nog steeds op Nancy, juist ook op basis van haar vele werk vóór HNTM, maar die maakt natuurlijk geen schijn van kans. Bijna iedereen vindt het een spook, op Twitter wordt ze week na week aan de schandpaal genageld...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 17:46:56 ]
pi_103546197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:13 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Nancy en Michelle, sorry maar ik heb nooit een echt succesvol topmodel gezien die echt een paardenbek heeft! Ookal maakt Michelle wel goede foto's, er echt komen gaat niet gebeuren.. Ookal is dat bij dit soort programma's toch nauwelijks (nooit) het geval :D
Het blijft persoonlijk wat je mooi vindt en volgens mij lopen er alle denkbare types rond in de modellenwereld hoor :Y

Ik vind alles bij Rimmel verdomd lelijk.
Kate Moss heb ik nooit begrepen, die ogen die een meter uit elkaar staan, alien :D
En nu dan weer deze:


Maar ik vind niks bij Rimmel mooi, zijn gewoon typisch Engelse horken :D

Lara Stone vind ik ook helemaal niks, de gemiddelde Nederlandse meid op straat vind ik mooier.
En toch scoort alles wat ik nu opgenoemd heb, terwijl ik ze lelijk vind ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:41:28 #185
208890 June.
Seriously?
pi_103546760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 07:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, slecht he, als je iemand hebt opgevoed met een eigen wil en die niet zomaar alles doet wat een ander zegt als een mak schaap, schande!
Dat je geen vlees eet en een eigen wil hebt is ook prima, maar wat Riquelle deed was gewoon ronduit onbeleefd en onbeschoft. Je kunt ook op een nette manier nee zeggen en uitleggen waarom je het niet wilt. Dus nee, daar zou ik als ouder ook niet trots op zijn hoor :') .
Shine bright like a diamond.
pi_103546887
Ja is inderdaad wel persoonlijk..
Ik vind die voortanden niet storend om te zien, zou het zelf niet willen maar het heeft wel iets.
Het Michelle model kan ik me veel meer aan storen


Bij haar denk ik hetzelfde als bij Sylvia Geersen: Hou je mond maar dicht :D
The friendship that can cease has never been real.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:59:37 #187
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_103549555
Tamara en Elise moeten echt hun benen breken.
The Most Incredible, Baby
pi_103549560
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben jij nu gewoon constant aan het trollen?
Realiteit is dat je met zo'n nare attitude geen tweede keer wordt gevraagd voor een opdracht. En dat je bankability even snel afneemt als dat je slechte reputatie toeneemt.

Oh wacht, jij was ook diegene die 100% zeker weet dat het modellenbestaan een luizenleventje is, toch?
Nee, ik ben niet aan het trollen. Ik vind het een leuk programma om te kijken maar heb weinig bewondering voor modellen omdat het qua werk gewoon weinig voorstelt. Gewoon een leuk baantje als je toevallig mooi bent en een beetje over een runway kunt huppelen. Typisch een meidenberoep, in het rijtje van stewardes, hostes etc. Degenen die het allemaal opkloppen zijn de modellen zelf. Natuurlijk kun je lange dagen moeten maken, met vervelende mensen moeten werken, behandeld worden als een levende kapstok, maar dat maakt het werk op zich niet meteen een uitdagend/zwaar beroep. Leuke bijkomstigheid dat het veel geld oplevert als je het juist speelt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_103549625
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:41 schreef June. het volgende:

[..]

Dat je geen vlees eet en een eigen wil hebt is ook prima, maar wat Riquelle deed was gewoon ronduit onbeleefd en onbeschoft. Je kunt ook op een nette manier nee zeggen en uitleggen waarom je het niet wilt. Dus nee, daar zou ik als ouder ook niet trots op zijn hoor :') .
Meningen verschillen, ik zou blij zijn als ik mn kind met een eigen wil terug zag op tv. Ik vind het meer onbeschoft om die meiden van die rare dingen te laten eten terwijl ze niet weten wat het is. Als goede gastvrouw stem je eea op je bezoek af.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_103551425
Tamara zij over Riquelle de gedrag als het niet bij de jury komt zeg ik het we'll tegen ze. Toen dacht ik echt doe maar niet herrineren jullie nog dat blonde meisje dat een andere meisje daar verrader met ja het is niet eerlijk dat zij eruit gaat want die andere meisje zei tegen mij dat ze naar huis wou. Haha , toen was ze uitgejouwd door de jury dat ze zich moest bemoeien met der eigen zaken moeten ze ook hier doen joh.....
pi_103554644
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef leilab het volgende:
Tamara zij over Riquelle de gedrag als het niet bij de jury komt zeg ik het we'll tegen ze. Toen dacht ik echt doe maar niet herrineren jullie nog dat blonde meisje dat een andere meisje daar verrader met ja het is niet eerlijk dat zij eruit gaat want die andere meisje zei tegen mij dat ze naar huis wou. Haha , toen was ze uitgejouwd door de jury dat ze zich moest bemoeien met der eigen zaken moeten ze ook hier doen joh.....
Waar heb je het ooit over... :{
The friendship that can cease has never been real.
pi_103556185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:17 schreef female81 het volgende:
Ja, je moet wel een beetje een mooie lach hebben, in plaats van het-lijkt-wel-alsof-je-paardenpis-gedronken-hebt (élke keer als ze een poging tot lachen doet).

Ik zie Michelle trouwens gemakkelijk winnen, omdat het van de vijf overgeblevenen de enige is met een redelijke 'gun-factor'. Maar het hangt wel af van of het publiek mag meestemmen of niet.

Maar als dat het geval is, lijkt het me voor Michelle een eitje. Tamara en Riquelle mogen qua foto's en catwalken dan wel het beste zijn, bijna geen enkele kijker mag die twee. :)

Ik hoop zelf nog steeds op Nancy, juist ook op basis van haar vele werk vóór HNTM, maar die maakt natuurlijk geen schijn van kans. Bijna iedereen vindt het een spook, op Twitter wordt ze week na week aan de schandpaal genageld...
Dat valt toch weer tegen hoor. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die Tamara of Riquelle wel mogen. Dat is gewoon niet te baseren op internet ;)

Ik vind het persoonlijk trouwens ook ontzettend dom om het publiek te laten stemmen, dan wint dus misschien helemaal niet het beste model :{
pi_103557088
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef leilab het volgende:
Tamara zij over Riquelle de gedrag als het niet bij de jury komt zeg ik het we'll tegen ze. Toen dacht ik echt doe maar niet herrineren jullie nog dat blonde meisje dat een andere meisje daar verrader met ja het is niet eerlijk dat zij eruit gaat want die andere meisje zei tegen mij dat ze naar huis wou. Haha , toen was ze uitgejouwd door de jury dat ze zich moest bemoeien met der eigen zaken moeten ze ook hier doen joh.....
En nu in het Nederlands graag?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_103559756
Wat een draak die Nancy :D



De jaren 90 belde :D






Wat meer foto's:






[ Bericht 5% gewijzigd door Probability op 25-10-2011 22:02:58 ]
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:51:36 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103559945
Ik vind nancy wel leuk. Niet zo'n huppelkut zoals de rest.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103560173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind nancy wel leuk. Niet zo'n huppelkut zoals de rest.
Ja qua innerlijk is ze als enige geen draak ;)

Berichtje van de moeder van Elise:

was gezellig zo te zien nancy leuk dat je elise uitgenodigd hebt nog van harte gefeliciteerd met je 20 lentes jong en blijf altijd zo lief dat bent groetjes mama elise

Waarom schermen deze mensen hun profiel niet af :D?
Worry is a misuse of imagination
pi_103560386
Dit is de privé hyves van nancy: https://www.facebook.com/profile.php?id=1656366407&sk=photos

en hier is haar eerdere werk, best mooi: https://www.facebook.com/(...)0002854168340&type=1
Worry is a misuse of imagination
pi_103560552

Elise met gestraight haar, vind die krulletjes toch leuker!
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:10:45 #199
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_103561125
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Elise met gestraight haar, vind die krulletjes toch leuker!
Mijn god die lippen ik blijf er maar naar kijken!
pi_103561663
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

Mijn god die lippen ik blijf er maar naar kijken!
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')