abonnement Unibet Coolblue
pi_103434061
Post hier je schilderwerk!

TS bijt de spits af met haar twee eerste schilderijen (jaar of 2 terug)! Wel onaf, helaas (aan beiden maar ca 1 avond gewerkt, ze stonden toentertijd bij een vriend in huis en zijn door omstandigheden in de vuilnisbak beland, dus nooit kunnen afmaken). Verder alleen work in progress atm, dus wellicht in de toekomst een af schilderij!





Wie volgt?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:24:03 #2
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_103434863
Die is er toch al :@?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_103436699
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Die is er toch al :@?
Die was er toch niet meer? :@
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:23:59 #4
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_103444386
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Die was er toch niet meer? :@
Oke, mijn fout :o :@.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_103444617
Yay een schilderstopique!

1.20x1.20, vanitas:


Led-tv vogel op de muur, gemixt met airbrush
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:56:51 #6
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_103444995
Die vogel :o O+!
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_103445252
oh wauw die vogel is gaaf!!!

Ik kan ook een beetje schilderen maar ben nog niet erg goed. Ben nu even druk boven bezig maar ik zal straks even een foto maken.
pi_103445926
Audreyoot, waar haal jij je grote doeken?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_103447061
foto gemaakt!
pi_103462580
Thnx allemaal :D

@cinnamon_M, zelf gespannen :)

Mooi Annelotje! Mag ik je een tip geven? Je hebt de manen heel mooi geschilderd maar wat gelijk opvalt is de zwarte streep langs zijn neus, ik zou daar meer een vlak van maken ipv een lijn om het wat realistischer uit te laten zien :)
pi_103483222
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:29 schreef Audreyoot het volgende:
Thnx allemaal :D

@cinnamon_M, zelf gespannen :)

Mooi Annelotje! Mag ik je een tip geven? Je hebt de manen heel mooi geschilderd maar wat gelijk opvalt is de zwarte streep langs zijn neus, ik zou daar meer een vlak van maken ipv een lijn om het wat realistischer uit te laten zien :)
Zelf gespannen! Ok, is dat veel werk? En is het goedkoper dan doeken kopen? Wil nl meer op grote doeken gaan doen :)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_103487972
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:24 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Zelf gespannen! Ok, is dat veel werk? En is het goedkoper dan doeken kopen? Wil nl meer op grote doeken gaan doen :)
Ja is best veel werk maar we moesten het destijds op de academie leren vandaar ;) Ligt eraan wat je normaal voor je doeken betaald, is natuurlijk een verschil of je alles bij action koopt of bij de schilderswinkel :P Nu koop ik ze gewoon bij de schilderswinkel, ik ga niet al mijn doeken spannen want dat is me echt teveel werk haha.
pi_103568380
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:48 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja is best veel werk maar we moesten het destijds op de academie leren vandaar ;) Ligt eraan wat je normaal voor je doeken betaald, is natuurlijk een verschil of je alles bij action koopt of bij de schilderswinkel :P Nu koop ik ze gewoon bij de schilderswinkel, ik ga niet al mijn doeken spannen want dat is me echt teveel werk haha.
Ahhh, dan hou ik het maar bij kopen denk ik :+
Ik koop ze meestal bij de action, ben toch maar beginnend amateur-hobbyist ;) Helaas is de action die naast mijn deur zat pas verdwenen (net een maand nadat ik een huisje kreeg er vlak naast!), nu moet ik dus 15 min fietsen met megadoeken als ik die wil :(
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_103572218
Aquarel telt toch ook?



kleuren zijn fletser door de foto en de bobbels zijn wel heel duidelijk, die gaan er hopelijk binnenkort uit :') dan betere foto O+
pi_103582491
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:59 schreef RenRen- het volgende:
Aquarel telt toch ook?

[ afbeelding ]

kleuren zijn fletser door de foto en de bobbels zijn wel heel duidelijk, die gaan er hopelijk binnenkort uit :') dan betere foto O+
Tuhlijk!

Heb zelf nog nooit gewerkt met aquarel trouwens. Is dit aquarelpotlood, of met kwast?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_103619608
Ecoline O+ Ik hou van ecoline. En daarna met een grijs potlood de details wat dikker aanzetten, ik moet nog aan mijn skills werken.
Heb ook aquarelpotloden, gai k voor het eerst in jaren ook weer mee werken deze week :)
pi_103646863
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:59 schreef RenRen- het volgende:
Aquarel telt toch ook?

[ afbeelding ]

kleuren zijn fletser door de foto en de bobbels zijn wel heel duidelijk, die gaan er hopelijk binnenkort uit :') dan betere foto O+
Wat is dat haar mooi zo in aquarel O+!


En leuk trouwens dat je dit schildert, veel mensen denken altijd dat aquarel voor 60+ is ofzo :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103652671
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat is dat haar mooi zo in aquarel O+!

En leuk trouwens dat je dit schildert, veel mensen denken altijd dat aquarel voor 60+ is ofzo :D
Soms voel ik me ook wel 60+. Zucht. ;(

Nee garpje, dankje! O+ En ik heb er altijd al wat mee gehad, mijn moeder had vroeger zo'n doos met aquarelpotloden en met van die kleurplaten waarbij je grijze lijntjes had die je in moest kleuren. Ik was er zo dol op O+ En is nooit weggegaan denk ik, nu nog techniek bijschaven.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:47:48 #19
52513 whosvegas
The Trickster
pi_103658443
Allemaal vrouwen in dit topic :)
Are you nuts??
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:13:50 #20
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_103737589
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:06 schreef cinnamon_M het volgende:
Post hier je schilderwerk!

TS bijt de spits af met haar twee eerste schilderijen (jaar of 2 terug)! Wel onaf, helaas (aan beiden maar ca 1 avond gewerkt, ze stonden toentertijd bij een vriend in huis en zijn door omstandigheden in de vuilnisbak beland, dus nooit kunnen afmaken). Verder alleen work in progress atm, dus wellicht in de toekomst een af schilderij!

[ afbeelding ]

Wie volgt?
Er mooi gedaan deze laatste. Op canvas?
pi_104066626
quote:
6s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:13 schreef galtfactory het volgende:

[..]

Er mooi gedaan deze laatste. Op canvas?
Thanks :@
Ja, op canvas. T was mijn eerste schilderij, helaas niet af kunnen maken (achtergrond moest nog een paar lagen hebben, de randen van het lijf van de dame moesten scherper, nog iets meer diepte in haar lichaam... etc.)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_104370982
Hoi creatievelingen.

Hierbij een schilderij van mij. Gemaakt voor mn mams. Ze is helemaal gek van dolfijnen en ik wilde dr graag wat opvrolijken nu ze al zo lang in het ZH ligt...

Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104371454
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef Croli het volgende:
Hoi creatievelingen.

Hierbij een schilderij van mij. Gemaakt voor mn mams. Ze is helemaal gek van dolfijnen en ik wilde dr graag wat opvrolijken nu ze al zo lang in het ZH ligt...

[ afbeelding ]
Wat een lief en mooi cadeau, ik vind de dolfijnen érg goed gelukt :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109697610
kickje :@ kon geen recenter topic vinden..

Ik ben gisteren begonnen met schilderen (was activiteit vanuit de woonbegeleiding). ik vond het zo leuk dat ik meteen vandaag zelf spullen ben gaan halen..

Maar hieronder één van de werken die ik gisteren heb gemaakt. Verwacht van mij geen meesterwerken, mijn motoriek is verre van 100%..

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109698777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef Bos81 het volgende:
kickje :@ kon geen recenter topic vinden..

Ik ben gisteren begonnen met schilderen (was activiteit vanuit de woonbegeleiding). ik vond het zo leuk dat ik meteen vandaag zelf spullen ben gaan halen..

Maar hieronder één van de werken die ik gisteren heb gemaakt. Verwacht van mij geen meesterwerken, mijn motoriek is verre van 100%..

[ afbeelding ]
Maar 't is een mooi begin en het doek is voller dan ik het ooit heb gekregen :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')