abonnement Unibet Coolblue
pi_103304221


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Processor en werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iconia Tab A500 | Iconia Tab A100
70 Internet Tablet | 101 Internet Tablet | Arnova 10 | Arnova 8
Eee Pad Transformer | Eee Pad Slider | Eee Pad Memo
Flyer | Puccini
LG Optimus Pad V900 (T-Mobile G-Slate)
XOOM
Mobii TEGRA Tablet 10.1'' | Android Tablet 10.2" | Mobii 7" GenII (TB)
Galaxy Tab P1000 | Galaxy Tab 10.1(v) | Galaxy Tab 8.9 (cancelled?)
FOLIO 100 | Toshiba Tablet
Sony S1/S2 | Adam Notion Ink | Viewsonic | Creative ZiiO | Fujitsu | Huawei S7
Dell Streak 7 & Pro | Amazon Coyote & Hollywood | Packard Bell Liberty Tab
Flytouch | Dropad | Telepad | Herotab | Zenithink ZT-180 | ePad | APAD

Enkele Chinese webshops:

In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices en ChinaCheep.

Coupons
10%ebay110 = 10% korting bij Buyincoins | fokme = 5% korting bij MP4Nation | savings20 = $20 korting > $100-orders bij Lightinthebox | 15450 = 5% korting bij Pandawill

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronica winkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc.
Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch.
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Market (op 10/8/2011, statistiek door AppBrain. Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Tabletworld | Portablegear | Androidworld | Androidtablet |
Internationaal:
| Android Market | AppBrain | Engadget | Slashgear | DigiTimes | CNET | PC Magazine | Phone Arena | Tablet PC Review | Shenzai | BM Alpha | Applanet | Arctablet Blog | Modaco | XDA Developers |

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_103304277
Hier verder.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_103304634
Oei, ik kom volgen.

Eee pad transformer gebruiker.
pi_103305023
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef chansadres het volgende:
Ik heb vandaag ook eindelijk een Hannspree Hannspad aangeschaft. Nu krijg ik de keuze tussen twee roms, namelijk GtabComb 3.3 en de FlashBack 7.2

Welke kan ik het beste nemen van de twee? Hebben er mensen ervaringen hiermee?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_103305064
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van een tablet, als je al een laptop en smartphone hebt met internet?

Maar wel een interessante topic, dit topic ga ik volgen. :Y
pi_103305701
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef dockx het volgende:
Oei, ik kom volgen.

Eee pad transformer gebruiker.
bazending _O_
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_103306166
Weet je wat weird is. Er zijn wat spelletjes die een kennis van mij wel kan downloaden in de Android market met zijn Sony Z, maar met mijn Transformer kan ik m niet in de Market vinden. Voorbeeld: Smurfs Village.
https://market.android.com/details?id=com.capcom.smurfsandroid
pi_103306545
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van een tablet, als je al een laptop en smartphone hebt met internet?

Maar wel een interessante topic, dit topic ga ik volgen. :Y
???
  woensdag 19 oktober 2011 @ 23:45:00 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103307358
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van een tablet, als je al een laptop en smartphone hebt met internet?
Draagbaarder dan een laptop, groter dan een telefoon. Voor mij is het een perfecte aanvulling, vooral voor onderweg. (en bij de merken de batterij 10 uur+)

Tijdens de colleges gebruik ik mijn Transformer met toetsenbord, en ik heb nog weinig functies gemist mbt het maken van notities of openen van documenten/powerpoints.
In de trein pak ik meestal alleen de tablet om snel een krant/aantekeningen/pdf door te lezen, en thuis gebruik ik het naast het voorgaande ook voor ontspanning.

Sinds ik mijn tablet heb gebruik ik mijn laptop/desktop vooral nog voor de opmaak van documenten.

Voor mij voelt het dus wel degelijk als een verlengstuk, maar ik kan me ook best voorstellen dat het door velen vooral als een gadget wordt gezien, zo zag ik tablets in het begin namelijk ook.

Tablets zijn nog volop in ontwikkeling en ik verwacht zeker dat ze in de toekomst nog productiever zullen worden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103308150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Draagbaarder dan een laptop, groter dan een telefoon. Voor mij is het een perfecte aanvulling, vooral voor onderweg. (en bij de merken de batterij 10 uur+)

Tijdens de colleges gebruik ik mijn Transformer met toetsenbord, en ik heb nog weinig functies gemist mbt het maken van notities of openen van documenten/powerpoints.
In de trein pak ik meestal alleen de tablet om snel een krant/aantekeningen/pdf door te lezen, en thuis gebruik ik het naast het voorgaande ook voor ontspanning.

Sinds ik mijn tablet heb gebruik ik mijn laptop/desktop vooral nog voor de opmaak van documenten.

Voor mij voelt het dus wel degelijk als een verlengstuk, maar ik kan me ook best voorstellen dat het door velen vooral als een gadget wordt gezien, zo zag ik tablets in het begin namelijk ook.

Tablets zijn nog volop in ontwikkeling en ik verwacht zeker dat ze in de toekomst nog productiever zullen worden.
Je standpunt is heel duidelijk. Bedankt voor je reactie. :)

En wat kun je zoal met een EEE PAD TRANSFORMER? Wat zijn de specificaties?

[ Bericht 0% gewijzigd door Serieuzeonderwerpen op 20-10-2011 00:05:23 ]
pi_103309219
Moeten we alles hier voorkauwen, Google het gewoon even.
pi_103309551
Gelukkig staat er vooral geen linkje in de OP, dat zou veel te handig zijn. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:28:08 #13
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_103309567
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef chansadres het volgende:

[..]

ik draai GTAComb 3.3 en dat werkt prima :)
pi_103309613
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:20 schreef UncleSam het volgende:
Moeten we alles hier voorkauwen, Google het gewoon even.
Je hebt gelijk.
pi_103309701
Is natuurlijk ook verder een eigen topic voor: Asus Eee Pad Transformer #2
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103309770
quote:
12s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Is natuurlijk ook verder een eigen topic voor: Asus Eee Pad Transformer #2
Thanks, man.
pi_103310999
Toch blijf ik de echte tablet apps een beetje missen. Veel wat ik op mn tab heb, zijn toch gewoon opgeblazen mobile apps.
Nu.nl is alleen groter, helemaal geen andere functies.
De kranten hebben(over het algemeen) ook slecht werkende,fotoloze apps.
Alleen die van cnn en bbc vind ik de moeite waard, maar lokaal valt het tegen.
Noem nu wat news dingen, maar het geldt ook voor andere zaken..


Daardoor ben ik vooral gewoon aan het internetten, en soms dan wat spelletjes aan het spelen of office'n op dat ding. 3 homescreens zou ik bijna werkloos kunnen verklaren. Heb ze nu wel volgehangen met dingen, maar echt mooie/handige widgets zijn het ook weer niet.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_103332680
Gisteren mijn Acer A500 helemaal terug naar de fabrieksinstellingen gedaan. Werkt veel soepeler ineens. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_103333367
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:28 schreef mr-green het volgende:

[..]

ik draai GTAComb 3.3 en dat werkt prima :)
Dat is ook de meest gebruikte, nietwaar? Ik denk dat ik die ook kies.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:37:25 #20
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_104288349
Tablet aangeschaft :P Yarvik 250, voor ¤111 euro bij de Kijkshop. Een van de weinige budgettablets met een capacitief scherm.
pi_104289269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:37 schreef Erasmo het volgende:
Tablet aangeschaft :P Yarvik 250, voor ¤111 euro bij de Kijkshop. Een van de weinige budgettablets met een capacitief scherm.
Dah ben 'woon een Chineezi...
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265 :P
Maar, ok, nu heb je 'em al in huis en garantie via NL ende zo.
quote:
720MHz (800MHz MAX)
256MB RAM
Beh... -O- Zal wel niet al te hard gaan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104289410
Iemand een idee of er een soort 'algemene' root-manier bestaat voor chinese tablets?

Mijn galaxy tab heb ik zo kunnen rooten, maar op vakantie in china heeft mn vriendin ook een tablet gekocht. Van een of ander obscuur merk wat je op internet nooit meer terug kanv inden natuurlijk :') . Hij werkt in principe prima voor wat ie moet doen, maar ergens denk ik dat ie geroot nog net even beter/snelle rzou kunnen werken. Vooral omdat ik dan al die chinese bloatware eraf kan halen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_104289820
Mijn Hannspad met Honeycomb loopt lekker. Meteen tweede aangeschaft. PC staat veel minder aan. Lekker op de bank even mail checken, krantje lezen. Werkt perfect ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 12 november 2011 @ 22:04:24 #24
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_104298610
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dah ben 'woon een Chineezi...
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265 :P
Maar, ok, nu heb je 'em al in huis en garantie via NL ende zo.

[..]

Beh... -O- Zal wel niet al te hard gaan.
Deze heeft een 1Ghz processor en het scherm werkt meer dan prima. Voor browsen en video is het een superdingetje, speelt zonder moeite 720 af en browsen werkt erg goed dankzij de multi-touch. Helaas geen market in de stockrom maar dat wordt prima ondervangen met een Getjar app. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed bij dit tablet.
  zondag 13 november 2011 @ 10:21:44 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104310259
Wie trouwens een tablet wil met bluetooth en 3G, de S7 is redelijk in prijs gedaald de laatste tijd:
http://www.ebay.de/itm/HU(...)&hash=item20beb77d05
Kan me herinneren dat 'ie iets van een half jaar geleden nog 350,- moest doen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104310358
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef chansadres het volgende:
Mijn Hannspad met Honeycomb loopt lekker. Meteen tweede aangeschaft. PC staat veel minder aan. Lekker op de bank even mail checken, krantje lezen. Werkt perfect ^O^
Ik heb alleen soms nog wat vastlopers en niet alle apps werken. Zoals Yahoo mail. Ook loopt soms m'n Dolphin browser ineens vast. Tenminste, ik word dan terug gekickt naar de homescreen, en Dolphin is dan de sites kwijt. Plus dat ik geen flash kan afspelen met Dolphin, da's effe kut. Ik zit dan ook met smart te wachten op een volgende ROM die deze problemen oplost, dan is de Hannspad echt SUPER. Welke ROM gebruik jij trouwens? Ik gebruik volgens mij GTAComb3.3.
pi_104311344
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:30 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik heb alleen soms nog wat vastlopers en niet alle apps werken. Zoals Yahoo mail. Ook loopt soms m'n Dolphin browser ineens vast. Tenminste, ik word dan terug gekickt naar de homescreen, en Dolphin is dan de sites kwijt. Plus dat ik geen flash kan afspelen met Dolphin, da's effe kut. Ik zit dan ook met smart te wachten op een volgende ROM die deze problemen oplost, dan is de Hannspad echt SUPER. Welke ROM gebruik jij trouwens? Ik gebruik volgens mij GTAComb3.3.
De laatste GTAComb draai ik. 1 tablet heeft last van de lockdown als hij slaapt. De ander niet. Opgelost door de tablet niet te laten slapen (pas na een uur geen reactie). Vrijwel alles draait erop. Heel soms wilt de browser vastlopen (vrijwel alleen op de pagina van Facebook). Maar dat is ingecalculeerde dingetjes. Alleen vind ik jammer dat youtube filmpjes niet 100% lekker lopen. Het beeld hakkelt zo hier en daar. Maar ik gebruik de tablet ook niet voor de 100%. Hij is puur voor de krant en een paar boeken op te lezen en wat internetten. Mijn email laad hij op maar als ik mails verwijder dan worden ze niet verwijderd in de webmail.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 13 november 2011 @ 11:54:02 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_104311867
Heb 2 weken geleden de Asus Transformer gekocht!
Ben er nog steeds erg tevreden over (behalve de cam's die er op zitten maar dat vind ik niet echt erg)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 14 november 2011 @ 16:55:15 #29
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104357112
Heren, kort vraagje! als ik nou zo'n chinees ding koop kan ik er dan ook een andere versie van android op zetten die 't wel gewoon doet? zo ja, wat dan?
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  maandag 14 november 2011 @ 17:10:10 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104357812
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
Heren, kort vraagje! als ik nou zo'n chinees ding koop kan ik er dan ook een andere versie van android op zetten die 't wel gewoon doet? zo ja, wat dan?
Waarom zou de versie die er op staat niet werken? Als je een redelijk bekende tablet neemt heb je best veel kans op updates.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 14 november 2011 @ 17:35:21 #31
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104358939
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarom zou de versie die er op staat niet werken? Als je een redelijk bekende tablet neemt heb je best veel kans op updates.
ja maar heb liever dat ik er zelf wat mee kan kloten :$ Het probleem is dat ik niet weet of het een bekende is bij mij. de naam zegt "7" N7A-II Renesas Cortex A9 Dual core Capacitive Touch Screen Tablet pc 1.0GHz Android 2.2 512MB/4GB Bluetooth HDMI MID black(CN101769) "
Ik kan het ook niet googlen omdat ik geen naam weet haha

oh zie nu de onhandige bewoording van mijn vorige post, ik bedoel dus of ik een andere mod erop kan zetten of dat ik ivm de hdmi uitgang en usb enzo perse de bijgeleverde moet gebruiken.. ( gebruik op m'n telefoon bijvoorbeeld ook darky nu omdat ik dat fijner vind"

EDIT: heb het al gevonden! Nog bedankt trouwens!

[ Bericht 9% gewijzigd door Smack-a-jack op 14-11-2011 17:42:28 ]
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104453074
Hallo heren,

Ik wil een tablet aanschaffen, nu heb ik me er een beetje in verdiept en wil ik er geen hoofdprijs voor betalen(Budget tot 250,-). Ik twijfel eigenlijk tussen de PoV en de Hannspad, beide 'high end', en ongeveer dezelfde specs(Wss wordt het de Hannspad vanwege de prijs) maar heb eigenlijk geen idee of er binnen een redelijke termijn een betere tablet uitkomt die bij mijn budget aansluit..

Iemand die me verder kan helpen? Of een handige site weet waar ik wat op terug kan vinden? Betere suggesties zijn ook welkom, alvast bedankt..

Edit: Wat ik ermee wil doen, de dagelijkse dingen. Beetje internet, af en toe mee naar college, de dagelijkse dingen zegmaar..
pi_104459586
ik heb een hannspad besteld. wou iets om manga te lezen dus hoefde niet zo'n dure te zijn.ben blij dat ik die eegisteren heb besteld want ik zie net dat ze opgeslagen zijn.
pi_104459868
Ik ben al een tijdje op zoek naar een tablet. De tablet wordt vooral gebruikt voor het lezen van boeken. Dus epubs, pdf etc. Ik dacht aan de nook color tablet. Heeft iemand nog advies voor een tablet met een goed scherm en betaalbare prijs (250 euro)
pi_104460392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
ik heb een hannspad besteld. wou iets om manga te lezen dus hoefde niet zo'n dure te zijn.ben blij dat ik die eegisteren heb besteld want ik zie net dat ze opgeslagen zijn.
Zie het inderdaad, jammer -O-
pi_104461432
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
ik heb een hannspad besteld. wou iets om manga te lezen dus hoefde niet zo'n dure te zijn.ben blij dat ik die eegisteren heb besteld want ik zie net dat ze opgeslagen zijn.
Opgeslagen?
pi_104461468
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef portabel het volgende:

[..]

Opgeslagen?
ben belg maar da's een woord voor duurder geworden.
de op de belgische alternate koste die ook nog eens 10euro duurder terwijl ze identiek zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 00:15:26 ]
pi_104464508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

ben belg maar da's een woord voor duurder geworden.
de op de belgische alternate koste die ook nog eens 10euro duurder terwijl ze identiek zijn.
"kost duur"? :')

En in Nederland was die al 10 euro duurder dan in Duitsland...
Don't let my username fool you...
pi_104519776
Maar wat zijn de "hot" tablets van nu?
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:43:04 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104519843
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:40 schreef portabel het volgende:
Maar wat zijn de "hot" tablets van nu?
Asus Transformer (prime), Samsung 10.1, Archos gen 9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:50:43 #41
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_104531185
Persoonlijk zou ik nu even wachten tot de Tegra 3 er is met zijn quadcore.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_104544920
Ik ga misschien een 32GB HP tablet halen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 november 2011 @ 13:57:25 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104549918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga misschien een 32GB HP tablet halen. :P
Zo, zwerft er nog ergens een partij rond :o

*verkapte doe mij er ook 1 post*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 20 november 2011 @ 09:13:23 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104577113
Ik ga waarschijnlijk een Samsung Galaxy Note halen. :@
http://www.samsung.com/nl(...)d_detail&tab=feature _O_ Wat een all-in-one bazending.

Maar ze moeten wel ICS gaan ondersteunen, anders gaat het mooi niet door. :{w
quote:
Android 2.3
Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104626684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

"kost duur"? :')

En in Nederland was die al 10 euro duurder dan in Duitsland...
op de belgische site stond die 10 euro duurder dan op de nederlanse
nu staan ze op beide sites voor 229,90¤

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 13:35:04 ]
pi_104627758
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een Samsung Galaxy Note halen. :@
http://www.samsung.com/nl(...)d_detail&tab=feature _O_ Wat een all-in-one bazending.

Maar ze moeten wel ICS gaan ondersteunen, anders gaat het mooi niet door. :{w

[..]

Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.
Natuurlijk gaat die ICS ondersteunen, De SII ook dus de Note zeker.
Run rabbit, run.
  maandag 21 november 2011 @ 14:03:40 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104627832
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een Samsung Galaxy Note halen. :@
http://www.samsung.com/nl(...)d_detail&tab=feature _O_ Wat een all-in-one bazending.

Maar ze moeten wel ICS gaan ondersteunen, anders gaat het mooi niet door. :{w

[..]

Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.
2500mAh accu, dat zit wel goed. Heb hem van 't weekend in handen gehad en het is mijn volgende tel gok ik zo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 november 2011 @ 14:15:35 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104628373
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

2500mAh accu, dat zit wel goed. Heb hem van 't weekend in handen gehad en het is mijn volgende tel gok ik zo
Hij ziet er zeer vet uit. Hopen dat er tegen de tijd dat ik mag verlengen nog een beetje up to date is (of er een opvolger is). Dan wordt het zeker mijn volgende keuze :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 november 2011 @ 14:19:36 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104628527
Hij was hier ff rond de 440,- :o (nu niet meer :'( )
Maar hands-on ervaring had ik nog niet, en dat is wel een must. Ik heb wel een tijd geleden een mp3-speler gezien (Samsung) waarvan ik denk dat 'ie erop lijkt, die vond ik erg prettig qua formaat. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2011 @ 14:24:07 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104628702
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef shiznuts het volgende:
Hij was hier ff rond de 440,- :o (nu niet meer :'( )
Maar hands-on ervaring had ik nog niet, en dat is wel een must. Ik heb wel een tijd geleden een mp3-speler gezien waarvan ik denk dat 'ie erop lijkt, die vond ik erg prettig qua formaat. :Y
Binnenkort maar eens kijken bij de Mediamarkt, even kijken hoe groot hij nu echt is :P Verwacht dat ze hem daar wel hebben liggen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:45:26 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104684801
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML 7" capacitive touch tablet. ¤ 89,99
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104686679
http://www.dealextreme.co(...)ortex-a8-1ghz-104916 ik heb deze tablet laatste gekocht op dealextreme en is gisteren binnen gekomen. Nu is de software die erop staat zwaar klote dus ik wil er graag een custom rom op zetten. Zou iemand weten of dit kan en wat voor rom ik er op moet zetten dan?
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:57:09 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104688074
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef shiznuts het volgende:
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML 7" capacitive touch tablet. ¤ 89,99
[ afbeelding ]
Niet duur, maar wat voor processor en hoeveel ram?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef NextWouter het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ortex-a8-1ghz-104916 ik heb deze tablet laatste gekocht op dealextreme en is gisteren binnen gekomen. Nu is de software die erop staat zwaar klote dus ik wil er graag een custom rom op zetten. Zou iemand weten of dit kan en wat voor rom ik er op moet zetten dan?
Nog weinig ben ik bang: http://www.slatedroid.com(...)__265970#entry265970

Op slatdroid nog geen topic, daar staat meestal al wel het een en ander, of hij moet meerdere namen hebben.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_104690263
vlgs mij is hij ook bekend als de wopad v7+. Wat gebeurd er als ik er een rom van bijvoorbeeld een galaxy tab ofzoiets op zou zetten?
pi_104700440
Hoi mensen hier een leuke vraag voor de liefhebber.

Ik heb mijn zakelijk Pop3-mail adres gekoppeld aan mijn Gmail adres. Via Gmail op de desktop kan ik kiezen als ik mail wil versturen onder mijn zakelijk adres of mijn privé adres. Voor de applicatie telt hetzelfde ook hier kan ik kiezen vanaf welk adres er verstuurd moet worden.

Maar nu heb ik een handtekening ingesteld die alleen neergezet moet werken bij mijn zakelijk account. Maar op de telefooon kan ik helemaal nergens een handtekening instellen? Ook maakt die geen gebruik van de handtekening die ik heb ingesteld op in mijn client?
  dinsdag 22 november 2011 @ 23:15:22 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104701858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef NextWouter het volgende:
vlgs mij is hij ook bekend als de wopad v7+. Wat gebeurd er als ik er een rom van bijvoorbeeld een galaxy tab ofzoiets op zou zetten?
je krijgt een brick, de versie die je hebt moet toch echt die tablet zijn ontwikkeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoi mensen hier een leuke vraag voor de liefhebber.

Ik heb mijn zakelijk Pop3-mail adres gekoppeld aan mijn Gmail adres. Via Gmail op de desktop kan ik kiezen als ik mail wil versturen onder mijn zakelijk adres of mijn privé adres. Voor de applicatie telt hetzelfde ook hier kan ik kiezen vanaf welk adres er verstuurd moet worden.

Maar nu heb ik een handtekening ingesteld die alleen neergezet moet werken bij mijn zakelijk account. Maar op de telefooon kan ik helemaal nergens een handtekening instellen? Ook maakt die geen gebruik van de handtekening die ik heb ingesteld op in mijn client?
Goede vraag, helaas geen antwoord, probeer het eens in het Android topic te vragen: Android #42 - Wachten op Ice Cream Sandwich
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_104704426
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef shiznuts het volgende:
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML 7" capacitive touch tablet. ¤ 89,99
[ afbeelding ]
Die zag ik net ook staan, maar kan er geen informatie over vinden (fabrikant, specs). Ik kom steeds uit op een Minipad Herotab, maar die ziet er niet hetzelfde uit.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_104704856
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104704939
Ninja! Die is het inderdaad zo te zien.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_104770174
Laat maar heb het al opgelost! :)

[ Bericht 88% gewijzigd door NextWouter op 24-11-2011 19:24:10 ]
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:27:44 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104790955

Europese vergelijk: http://geizhals.at/eu/582615 (normaal gesproken vanaf ¤205)
Nederland: http://tweakers.net/price(...)net-tablet-16gb.html vanaf zo'n ¤189,99
Nu dus (incl. 6,95 verzendkosten): ¤172,95 , spaar je je 17,04.

Heb 'em zelf, vanwege breedbeeld o.a. ideaal voor films/series/video. De kick-/legstand is natuurlijk een dikke pre. Een jaar geleden ¤299,- voor betaald.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 25 november 2011 @ 08:24:48 #62
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_104793279
Wauw, MS Office op Android. Ze hebben zeker een exclusieve deal gesloten!
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_104864748
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand een 10 inch Android tablet die 1080P fatsoenlijk afspeelt met GPS en met FM Transmitter? Ik heb ze met GPS gevonden maar niet met Transmitter...
Graag ook dat er een houder voor is voor in de auto :9
pi_104868787
FM transmitter??? Hoezo?
pi_104872185
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:24 schreef Devolution het volgende:
Wauw, MS Office op Android. Ze hebben zeker een exclusieve deal gesloten!
Documents To Go bestaat al een jaar of 2 hoor. Daarmee kun je word-, excel- en powerpointbestanden openen, lezen en bewerken.
  zondag 27 november 2011 @ 18:32:21 #66
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_104887603
Ja Documents To Go ja, maar dat is geen Microsoft Office ;)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 27 november 2011 @ 18:42:15 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104888017
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Graag ook dat er een houder voor is voor in de auto :9
Ik betwijfel of dat bestaat. Ben er eigenlijk van overtuigd van niet. Een FM-transmitter moet je gewoon los gebruiken. Ik weet niet wat de bedoeling is? Gebruiken als muziekmediacenter in huis? Dan is: http://www.sonos.com/system/ misschien wel iets. Enige waar ik van gehoord heb is de Sony met infrarood, de rest komt qua data-interconnectiviteit niet verder dan wifi, bluetooth, 3G, GPS en Ethernet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104957152
Demo: Ice Cream Sandwich on Asus Transformer Prime

Dat loopt wel verdomd soepeltjes en vloeiend. Iets wat ik absoluut mis bij de huidige Android tablets.


quote:
AMSTERDAM – In een video die door chipmaker Nvidia online is gezet wordt voor het eerst Android 4.0 op een tablet getoond. Tot nu toe was de software alleen op de Galaxy Nexus te zien.

Nvidia heeft een video van deze tablet omdat het apparaat zal worden uitgerust met de nieuwe quad-core processor van het bedrijf.

De video toont onder meer de mogelijkheid om mappen voor bepaalde apps te maken zoals dat nu in iOS ook al mogelijk is. Ook wordt de 1080p video-functionaliteit getoond en wordt er een spel gespeeld dat de snelle processor van Nvidia op de proef moet stellen
Quad core CPU.. Hmzz, dan wil het wel ja :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_104962840
ola, ik ben een leek op het gebied van tablets maar wil er toch eentje aanschaffen uit China.

Nu ben ik opzoek naar een tablet van 8inch (of groter) tussen de 100 en 150 euro.
Echter hebben alle tablets vanaf 8inch een "resistive" ipv van Capacitive scherm.
Kan iemand mij vertellen of een resistive scherm prima is? ik weet dat een ipad een Capacitive scherm heeft, maar wat moet ik mij voorstellen bij een resistive scherm?

Verder heb ik 2 tablets op het oog:

Tablet 1

tablet 2

Iemand enig advies over deze tablets of eventuele beter tablets? ^O^
I are Baboon
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:51:43 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104965630
Staat gewoon in de OP waar je op moet letten. :)

Verder dit misschien iets:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:45 schreef i124Q het volgende:
Voor degene die nog op zoek zijn naar tablets:

7" tablet voor 89.99:
- capacitief TFT-touchscreen
- WiFi
- 2 GB geheugen en micro-SD kaartslot
- Android 2.3
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML

7" tablet voor 129.99:
- Processor: 1,2 GHz Cortex A8 RK2918
- RAM: 512 mb
- Intern geheugen: 4 GB
- Resolutie: 800x480
http://www.groupon.nl/lp/T5R/index.php
Later vandaag ook deze: http://www.amazon.de/gp/product/B005M1WA6E?smid=A3JWKAKR8XB7XF en http://www.amazon.de/gp/product/B00603IAHG?smid=A3JWKAKR8XB7XF tijdens Cyber Monday (ma, di, wo) in de aanbieding. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 29-11-2011 15:34:34 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:23:53 #71
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_104975731
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef Adolecens het volgende:
Quad core CPU.. Hmzz, dan wil het wel ja :')
Het mooie is juist dat ICS juist gebruik maakt van de GPU om de interface op te bouwen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef pindaplukker het volgende:
ola, ik ben een leek op het gebied van tablets maar wil er toch eentje aanschaffen uit China.

Nu ben ik opzoek naar een tablet van 8inch (of groter) tussen de 100 en 150 euro.
Echter hebben alle tablets vanaf 8inch een "resistive" ipv van Capacitive scherm.
Kan iemand mij vertellen of een resistive scherm prima is? ik weet dat een ipad een Capacitive scherm heeft, maar wat moet ik mij voorstellen bij een resistive scherm?
Hola. Een resistief scherm is een drukgevoelig touchscreen, terwijl een capacitief een aanraakgevoelig scherm is. Het verschil is dus dat je bij een resistief scherm op het scherm moet drukken en bij een capacitief scherm is een lichte aanraking al genoeg. Het laatste is dus veel makkelijker in gebruik, al kun je het niet met bijvoorbeeld dikke handschoenen besturen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:47:27 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104976664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:51 schreef shiznuts het volgende:
Staat gewoon in de OP waar je op moet letten. :)

Verder dit misschien iets:

[..]

Later vandaag ook deze: http://www.amazon.de/gp/product/B005M1WA6E?smid=A3JWKAKR8XB7XF en http://www.amazon.de/gp/product/B00603IAHG?smid=A3JWKAKR8XB7XF tijdens Cyber Monday (ma, di, wo) in de aanbieding. ;)
De Odys Space met 7" capacitive scherm, GPS + 3G + Bluetooth, nu 149,-
Lenovo A1 16GB capactive voor 159,-

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 29-11-2011 19:02:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104977390
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef Adolecens het volgende:
Demo: Ice Cream Sandwich on Asus Transformer Prime

Dat loopt wel verdomd soepeltjes en vloeiend. Iets wat ik absoluut mis bij de huidige Android tablets.


[..]

Quad core CPU.. Hmzz, dan wil het wel ja :')
Is de Asus Transformer Prime gewoon een de Asus Eee pad Transformer 2 :) ?
Ik denk dat ik die ga halen :D
pi_104977592
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef Adolecens het volgende:
Demo: Ice Cream Sandwich on Asus Transformer Prime

Dat loopt wel verdomd soepeltjes en vloeiend. Iets wat ik absoluut mis bij de huidige Android tablets.


[..]

Quad core CPU.. Hmzz, dan wil het wel ja :')
Mijn galaxy tab draait anders ook heerlijk soepel hoor. Helemaal nu ie een beetje overgeclockt&geroot is. Alles opent binnen een handomdraai.
Dat van die mappen is wel aardig, maar de meeste functies uit dat filmpje heb je nu ook al wel via ADW-launcher en een folder organizer app.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_104977847
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:23 schreef Devolution het volgende:

[..]

Het mooie is juist dat ICS juist gebruik maakt van de GPU om de interface op te bouwen :)

[..]

Hola. Een resistief scherm is een drukgevoelig touchscreen, terwijl een capacitief een aanraakgevoelig scherm is. Het verschil is dus dat je bij een resistief scherm op het scherm moet drukken en bij een capacitief scherm is een lichte aanraking al genoeg. Het laatste is dus veel makkelijker in gebruik, al kun je het niet met bijvoorbeeld dikke handschoenen besturen.
Okay, duidelijk. er over heen gelezen in de op zie ik net :7
Dit beestjemaar eens besteld !
I are Baboon
  woensdag 30 november 2011 @ 16:11:51 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105010433
quote:
Wat een bazen _O_ _O_ , die zullen wel een legertje mensen bezig hebben gehad ~O>

site van fabrikant: www.chinatave.com/index2.php

De tablet: http://translate.googleus(...)jbxhnyMREyBze0KVyGBQ

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 30-11-2011 16:19:47 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 november 2011 @ 16:42:16 #78
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_105011500
Top voor de mensen die een 10" tablet hebben:
Bij Xenos hebben ze een iPad hoes met toetsenbord voor 30 euro. Werkt op Bluetooth.

Ik denk dat die ook wel op android werkt?
pi_105011528
Mooi, maar waar te koop.

Ben al een tijdje opzoek naar een tablet voor max rond de 150 euro, met een 16:9 scherm (liefst 1280x720/800 en bluetooth.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:17:39 #80
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  woensdag 30 november 2011 @ 19:56:26 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105019192
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_49/OFF01.SHTML
quote:
- Medion Lifetab
- Android 3.2
- 32 GB geheugen
- WiFi b/g/n
- 3g Kaartslot
- Nvidia Tegra Dual Core processor
- 2 cameras
- micro USB-aansluiting
- kaartlezer
- Bluetooth 2.1
- inclusief tas, micro-USB- en HDMI adapterkabel en schoonmaakdoek
- afmetingen: 26.1x1.3x18 cm
Ziet er wel goed uit voor ¤399
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 november 2011 @ 20:36:13 #82
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_105021277
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef RobertNL het volgende:
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_49/OFF01.SHTML

[..]

Ziet er wel goed uit voor ¤399
Voor dat geld koop je wel een beter merk dan de medio. Overigens niet dat medion slecht is hoor.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 30 november 2011 @ 20:51:11 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105022204
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Voor dat geld koop je wel een beter merk dan de medio. Overigens niet dat medion slecht is hoor.
Tablet met 3G en 32 GB? Denk dat dit een gunstige prijs is :)

(+ dat medion bij de Aldi 3 jaar garantie geeft)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105024745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:43 schreef Trippii het volgende:
Mooi, maar waar te koop.

Ben al een tijdje opzoek naar een tablet voor max rond de 150 euro, met een 16:9 scherm (liefst 1280x720/800 en bluetooth.
Bij xenos zoals vermeldt
  woensdag 30 november 2011 @ 21:59:26 #85
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_105026315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tablet met 3G en 32 GB? Denk dat dit een gunstige prijs is :)

(+ dat medion bij de Aldi 3 jaar garantie geeft)
en een schoonmaakdoek ;)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_105051909
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Bij xenos zoals vermeldt
??

Ik kan het nergens vinden.
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:59:50 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105099556
Zijn er nog goeie tips m.b.t. tablets van 10inch ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105100000
galaxy tab? :P
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:48:19 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105101119
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog goeie tips m.b.t. tablets van 10inch ?
Transformer Prime, of over een maand mijn Transformer 1 :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:04:26 #90
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105101695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog goeie tips m.b.t. tablets van 10inch ?
Ja. Koop niet van die Chinese rommel, maar tablets vanaf zo'n 300 euro van een bekend merk (Asus, Motorola, Acer, Samsung). Dan weet je zeker dat je goed spul hebt.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_105102804
Misschien dat iemand hier het weet!

Ik heb bij Light in the Box een Flytouch gekocht. Nu blijkt ie niet goed op te laten, het contactpunt is kapot. Alles geregeld met Light in the Box en ik mag hem terugsturen en krijg alles vergoed. Ik moet alleen bij het pakket wel een Customs Form NO erbij voegen. Mochten er anders importkosten bij komen dan nemen ze het pakket niet aan.

Was ik vanmiddag bij het postkantoor en die meneer daar had geen idee wat er bedoeld werd. Thuis even met PostNL gebeld en die adviseerde me er met stift in grote letters: "Return goods" op te zetten. Nou lijkt me dit ook niet de oplossing. Weet iemand misschien welk formulier er word bedoelt? Op de website van Post NL kan ik wel het CN22 formulier vinden, maar of dit het nou echt is..

(Hierna ga ik sparen voor een goed tablet :))
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:00:34 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105103433
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef rosey het volgende:
Misschien dat iemand hier het weet!

Ik heb bij Light in the Box een Flytouch gekocht. Nu blijkt ie niet goed op te laten, het contactpunt is kapot. Alles geregeld met Light in the Box en ik mag hem terugsturen en krijg alles vergoed. Ik moet alleen bij het pakket wel een Customs Form NO erbij voegen. Mochten er anders importkosten bij komen dan nemen ze het pakket niet aan.

Was ik vanmiddag bij het postkantoor en die meneer daar had geen idee wat er bedoeld werd. Thuis even met PostNL gebeld en die adviseerde me er met stift in grote letters: "Return goods" op te zetten. Nou lijkt me dit ook niet de oplossing. Weet iemand misschien welk formulier er word bedoelt? Op de website van Post NL kan ik wel het CN22 formulier vinden, maar of dit het nou echt is..

(Hierna ga ik sparen voor een goed tablet :))
ik zou gewoon een CN22 toevoegen (is verplicht), verder niks.
Maar je kunt het even navragen, dat dagje langer is het probleem niet verwacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105127854
Als we deze post mogen geloven worden de tablets een stuk goedkoper volgend jaar ^O^

http://micdigi.com/2011/1(...)-available-for-4-99/
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:28:02 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105128448
Mja, 'de tablets' niet, want die gebruiken NVIDIA Tegra, Qualcomm Snapdragon, Texas Instruments OMAP en Samsungs Hummingbird.

'Chinese tablets' gaan er misschien eens op over van de waardeloze 700-800 Mhz VIA's. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105128736
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef shiznuts het volgende:
Mja, 'de tablets' niet, want die gebruiken NVIDIA Tegra, Qualcomm Snapdragon, Texas Instruments OMAP en Samsungs Hummingbird.

'Chinese tablets' gaan er misschien eens op over van de waardeloze 700-800 Mhz VIA's. :P
Inderdaad, maar blijkbaar zijn die goedkope processors toch in staat 4.0 te draaien. Toch leuk om even in de gaten te houden.

Kwam deze tegen. Oh, de ironie :')
http://micdigi.com/2011/1(...)ed-to-android4-0-os/
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:58:42 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105129045
:') Ja, Android/iOS-mess-up, gekke Chinezen. :N
Trouwens...
quote:
Android4.0 OS will take on a brandnew look for the tablet PCs based on Android2.x.
Bedoelen ze nu daadwerkelijk Android 4.0? Of bedoelen ze een 'Android 4.0 OS'-like schil over Android 2.x heen? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:15:23 #97
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_105130682
Vorige week uit een impulsieve aankoop een Archos 10.1 IT gekocht, gewoon om eens te kijken of ik zo'n ding überhaupt ga gebruiken :P

Dus dit topic dan maar eens even gaan volgen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 04-12-2011 20:40:28 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 4 december 2011 @ 17:31:23 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105173007
Xpost uit ChineseWebshop topic:
quote:
Iemand trouwens ervaring met Wii/PS3 controlers icm een tablet? Heb er hier nu één liggen maar die vraagt om een wachtwoord als ik connect (natuurlijk is het niet 0000 of 1234 want dat vond die Chinees te makkelijk).
De Wii controller die ik hiervoor van BIC had werkte niet samen met de classic controller dus dat was ook lekker handig Wil nu gewoon een goede Wii of PS3 controller werkt
Iemand dus ervaring met een controller (liefst ps3) die wel dit soort toepassingen doet voor een redelijke prijs?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 4 december 2011 @ 21:09:00 #99
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105183437
Ik heb mijn PS3 controller op mijn tablet aangesloten :) Werkt nog in lang niet alle apps, maar apps zoals de emulators werken wel gewoon :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_105192597
Ik heb een archos 101. Bevalt prima, zeker voor 150 euro!
Zelf vind ik m vergelijkbaar met de ipad 1, maar de ipad 2 (en anderen!) zijn toch een tikkeltje beter.
Wil je gewoon een film in hd kunnen kijken, of ewn mooi spelletje kunnen spelen: Archos 101
  zondag 4 december 2011 @ 23:40:30 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105192887
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Devolution het volgende:
Ik heb mijn PS3 controller op mijn tablet aangesloten :) Werkt nog in lang niet alle apps, maar apps zoals de emulators werken wel gewoon :)
Ok, ga ik even een PS3 controller proberen te scoren in China ;)
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef zDajaxz het volgende:
Ik heb een archos 101. Bevalt prima, zeker voor 150 euro!
Zelf vind ik m vergelijkbaar met de ipad 1, maar de ipad 2 (en anderen!) zijn toch een tikkeltje beter.
Wil je gewoon een film in hd kunnen kijken, of ewn mooi spelletje kunnen spelen: Archos 101
Zeker een mooie tablet voor die prijs, hoop dat de trend zich zo gaat doorzetten en dat iedereen straks een redelijke tablet voor 120/130 euro kan krijgen i.p.v die Intertoys/Blokker/Bartsmit tablets uit China. Die gaan een keer over de kop gaan voordat ze worden verkocht...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 5 december 2011 @ 07:41:20 #102
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105197989
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef RobertNL het volgende:
Ok, ga ik even een PS3 controller proberen te scoren in China ;)
Daar zou ik wel mee opletten. Ik weet niet of het ook echt zo is, maar ik meen gelezen te hebben dat het alleen werkt met originele PS3 controllers. Lijkt me op zich wel vreemd, want alle draadloze communicatie van een "neppe" PS3 controller zou hetzelfde moeten zijn als een originele, anders zou ie ook niet werken op een PS3.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_105249702
Mocht er iemand al een 4.0 tablet spotten in een van de Chinese shops, dan hoor ik het graag. Volgens sommiggen beginnen de eerste modellen vanaf volgende maand op de markt te komen :)
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:46:45 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105250166
Houd deze ff in de gaten zou ik zeggen... www.shanzai.com
|
http://www.ainovo.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105251507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Houd deze ff in de gaten zou ik zeggen... www.shanzai.com
|
http://www.ainovo.com
Thanks, die kende ik nog niet! ^O^
pi_105253269
Hoi, even een vraag..
Is er hier iemand die een androidtelefoon en androidtab heeft? Is dat aan te raden? Makkelijk met elkaar te synchroniseren etc. ?? :)
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:18:41 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105253755
Ik heb beide, maar zou niet weten waarom ik ze zou willen synchroniseren? Ze dienen hier beide voor andere doelen, dus hebben ze andere content. Maar mogelijk is het natuurlijk wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105254283
Lijkt me wel handig om mijn agenda op beide producten te beheren. :)
pi_105254735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef dockx het volgende:
Lijkt me wel handig om mijn agenda op beide producten te beheren. :)
Als je op beide dezelfde Google account gebruikt dan zal de agenda automagisch gesynchroniseerd worden. Als je verschillende accounts wil gebruiken, deel dan de agenda's van beide accounts met elkaar.
jaja, en azo...
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:46:37 #110
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105257561
Ik heb beide, werkt super. Ik maak idd gebruik van de agenda op beide apparaten, en verder Dropbox. Ook kan ik op https://market.android.com makkelijk kiezen of ik een app op mijn telefoon of tablet (of beide) zet, ook erg fijn :) Foto's die ik met het ene apparaat maak, komen ook op het andere apparaat (vooral handig om telefoonfotos te bekijken en aan te passen op het grote tabletscherm).

Kortom: aanrader!
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_105269123
Hier ook beide, werkt prima.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_105269725
Als er een soort van luchtbubbel zit in mijn resistive scherm als ik aan de achterkant van mijn tablet druk. is dat vaker bij dit soort schermen?
I are Baboon
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:18:09 #113
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105277780
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Devolution het volgende:
Ik heb beide, werkt super. Ik maak idd gebruik van de agenda op beide apparaten, en verder Dropbox. Ook kan ik op https://market.android.com makkelijk kiezen of ik een app op mijn telefoon of tablet (of beide) zet, ook erg fijn :) Foto's die ik met het ene apparaat maak, komen ook op het andere apparaat (vooral handig om telefoonfotos te bekijken en aan te passen op het grote tabletscherm).

Kortom: aanrader!
Via picassa? of een andere app?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 7 december 2011 @ 09:09:39 #114
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105284255
Via Google+, maar er zijn ongetwijfeld meer apps die het kunnen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 11 december 2011 @ 16:49:13 #115
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105458067
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.

koste wat tijd (en geld) maar heb nu echt een tablet waar ik superblij mee ben :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105460878
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.

koste wat tijd (en geld) maar heb nu echt een tablet waar ik superblij mee ben :Y
fijn met IR in dat ding en toegang tot de spellen toch? :s)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 11 december 2011 @ 18:03:45 #117
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105460972
IR is idd tof, en hij is idd playstation certified maar moet nog ff kijken hoe dat precies werkt :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105461930
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Klonk het volgende:
IR is idd tof, en hij is idd playstation certified maar moet nog ff kijken hoe dat precies werkt :)
media markt actie?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 11 december 2011 @ 18:35:02 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105462014
Wel gekocht bij de mediamarkt, na een kleine hint dat ie hun webshop goedkoper was paste de verkoper d prijs aan van 487 naar 429
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 11 december 2011 @ 19:49:43 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105465337
Heb ermee gespeeld in de Saturn. Het scherm is wel mooi, de zwart is ook goed zwart (bij andere tablets wat 'blauwig'). Maar spelletjes spelen is echt kut. :') Touchscreen controller is het toch niet helemaal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 11 december 2011 @ 20:28:24 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105467012
ik gebruik hem echt voor de standaard tablet dingen, mailen, browsen en wat twitteren en als afstandsbediening natuurlijk. en de scherngrootte is voor mij een lekker maatje, is voor mijn gevoel net het verschil tussen lomp en handzaam zonder gelijk terug te vallen op de 7 of 8 inch
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105467463
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.

koste wat tijd (en geld) maar heb nu echt een tablet waar ik superblij mee ben :Y
QFT, diezelfde verademing had ik ook toen ik op mn galaxy tab overstapte van mijn chinese tablet :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_105481257
De Arnova 9 G2 is voorradig bij verschillende webshops. Ik ga 'm morgen bestellen (voor 90%).
http://www.centralpoint.n(...)6-num-982050/?ref=34
  maandag 12 december 2011 @ 23:15:27 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105518100
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.

koste wat tijd (en geld) maar heb nu echt een tablet waar ik superblij mee ben :Y
Vind het wel een toffe tablet, maar vind hem niet super in de hand liggen, design is wel weer grappig.
Vandaag weer eens even bij de MM gekeken, als ik daar zo kijk heb ik nog geen spijt van mijn keuze voor de transformer. Archos gen 9 was ook wel vet, met dat klepje voor internet achterop.

Zat ook even aan het kijken voor een andere plug voor mijn TF (de mijne komt uit UK), maar dan moet je meteen een complete reis set kopen (á 38 euro) :') Dan maar mooi een Chinese UK-->EU plug gebruiken :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 13 december 2011 @ 06:59:53 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105524188
wat grappig, ik vind hem juist heerlijk in de hand liggen, als je met je vingers schuift dan passen die precies in de gleufjes (jezus, wat klinkt dat fout :') )
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105524220
Gisteren de Asus Transformer gekocht. Eerste indruk is zeer positief: mooi design, soepele bediening en rappe respons. Het aantal apps wat er op een tablet ook goed uitziet, valt me tot nu toe ook alles mee. De prijs was voor mij uiteindelijk doorslaggevend tov de concurrentie (319 euro), en tot nu toe dus zeer blij mee.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:46:42 #127
327191 RobertNL
For your gear.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:58:27 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105544584
Deal of the day ook nog dus: http://www.merimobiles.co(...)oints_p/meri0709.htm
quote:
Our Price: $239.99
Deal of the Day Price: $119.99
You save $120.00!
Verwachte ook niemand anders dan merimobiles, geaffilieerd met shanzai.com . :Y
Nog meer info over de MIPS <$100 tablet op ICS: http://www.shanzai.com/index.php/news-a-articles/14/1582.html
Ook Onda heeft een upgradable ICS tablet: http://www.merimobiles.co(...)d_2_3_p/meri0677.htm
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105560912
Wat is de beste B merk tablet. Ik vergelijk de hannspad met de archos arnova 9 G2. Kan geen keuze maken. Iemand suggesties, naar een goed B merk tablet van deze tijd.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:10:51 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105576880
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 15 december 2011 @ 12:13:02 #131
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105611527
Vage shit, GTA3 vanaf vandaag te downloaden, en volgens alles wat ik vinden is ie gewoon te draaien op mijn Sony Tablet en de market zegt van niet....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105613289
Zou je denken inderdaad... http://www.rockstargames.(...)coming-to-mobil.html
En als je via de browser richting android.com/market gaat?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 15 december 2011 @ 13:14:26 #133
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105613354
Zie nu pas dat er dit staat:

quote:
Sony Sony Tablet S
Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.
Zou het regiogebonden zijn op de een of andere manier...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105615934
Hmmm.. 7 inch capacitive IPS 1280x800, dual core, 1GB RAM, A-GPS, 3G enz etc tablet op Honeycomb...
https://yourtablet.nl/index.php/catalog/product/view/id/98/
Kreeg ik net binnen via de Redcoon.at-nieuwsbrief. Kende ik nog niet.

@ Klonk: ff kijken of het wil op m'n HP Touchpad, net Android erop gezet, lijkt dat het kan.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 15-12-2011 23:14:04 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105620484
Weet er iemand hoe je een tablet alleen kan rooten dus zonder custom rom? Wil graag alle app zooi die standaard op mijn tablet staat eraf gooien maar hiervoor moet hij geroot zijn
pi_105647116
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef NextWouter het volgende:
Weet er iemand hoe je een tablet alleen kan rooten dus zonder custom rom? Wil graag alle app zooi die standaard op mijn tablet staat eraf gooien maar hiervoor moet hij geroot zijn
Hangt er vanaf welke tablet het is.
Heb je al eens naamentypevanjetablet root in google ingegeven?
Misschien wordt je tablet ondersteund door SuperOneClick.
jaja, en azo...
pi_105658553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Hangt er vanaf welke tablet het is.
Heb je al eens naamentypevanjetablet root in google ingegeven?
Misschien wordt je tablet ondersteund door SuperOneClick.
Heb super oneclick al geprobeerd maar werkt niet. Heb ook z4root al geprobeerd en werkt ook niet. Tablet is de wopad v7+. Iemand nog andere ideeën?
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:47:47 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105661424
GTA 3 aan de praat gekregen en ik ben echt verbijsterd, dit is een game waar je 10 jaar geleden een dikke pc voor moest hebben. Sterker nog ik heb toen kapitalen uitgegeven om hem te spelen, nieuwe videokaart en extra geheugen :D

En nu kun je het gewoon zo spelen, tijd gaat snel en ik ben een ouwe lul aan het worden :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_105664573
Ik heb GTA ook gekocht voor op mijn eeepad. Werkt goed.
pi_105664600
Nieuwe firmware op mijn C91 gezet. Werkt weer lekker :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:43:27 #141
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105667616
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:30:21 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105675818
quote:
Helaas geen internet van Ziggo (dat ik dat ooit nog zou zeggen, het was/is hier in de buurt een zooi met storingen etc)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:21 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb GTA ook gekocht voor op mijn eeepad. Werkt goed.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef Klonk het volgende:
GTA 3 aan de praat gekregen en ik ben echt verbijsterd, dit is een game waar je 10 jaar geleden een dikke pc voor moest hebben. Sterker nog ik heb toen kapitalen uitgegeven om hem te spelen, nieuwe videokaart en extra geheugen :D

En nu kun je het gewoon zo spelen, tijd gaat snel en ik ben een ouwe lul aan het worden :')
Ook maar eens installeren dan :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Nieuwe firmware op mijn C91 gezet. Werkt weer lekker :)
Wat is er veranderd? en hoe vind je het nu na een poosje werken?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105681863
Nog steeds niet aan de praat hier (GTA3). Kon hem inmiddels wel downloaden, maar bij het opstarten krijg ik een zwart scherm. Daarna verwijderd met de gedachte om hem opnieuw te installeren, meldt Android Market ineens dat ie niet compatible is met mijn telefoon (S2).

Nogal vervelend..
pi_105682679
Damn GTA 3 loopt gewoon super op mijn hannspad.

Leuk om wat tijd mee te doden.
Geen referral hier.
pi_105690955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Helaas geen internet van Ziggo (dat ik dat ooit nog zou zeggen, het was/is hier in de buurt een zooi met storingen etc)

[..]

[..]

Ook maar eens installeren dan :D

[..]

Wat is er veranderd? en hoe vind je het nu na een poosje werken?
Nieuwe loader, paar bugs aangepast, hij is een stuk sneller en de accu gaat langer mee (energiebeheer aangepast). :)
pi_105691165
Honeycomb op de Flyer.
Weg hardwareknopjes, andere volgorde van home, menu en terug en steeds crashende Launcher Pro -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_105712622
nog buitenlandse sites waar ik de hannspad kan bestellen?
  zondag 18 december 2011 @ 09:30:29 #148
134538 chansadres
Black & White
pi_105715910
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef portabel het volgende:
nog buitenlandse sites waar ik de hannspad kan bestellen?
Waarom niet via Alternate?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 18 december 2011 @ 09:33:59 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105715932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 02:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn GTA 3 loopt gewoon super op mijn hannspad.

Leuk om wat tijd mee te doden.
Op de TF ook wel grappig (met dock), kan alleen de schietknop niet vinden op het tobo :(
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Vanyel het volgende:
Honeycomb op de Flyer.
Weg hardwareknopjes, andere volgorde van home, menu en terug en steeds crashende Launcher Pro -O-
-O- Waarom uberhaupt nog HC :N , beter meteen 4.0 :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Nieuwe loader, paar bugs aangepast, hij is een stuk sneller en de accu gaat langer mee (energiebeheer aangepast). :)
En iedereen maar zeggen dat Chinatablets geen support krijgen :D

Zenithink is daar wel redelijk goed in, ze hebben laatst zelfs (deels) de source van de ZT-180/ZT-181 openbaar gemaakt :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 18 december 2011 @ 10:17:45 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105716381
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef portabel het volgende:
nog buitenlandse sites waar ik de hannspad kan bestellen?
Uit de OP... O-)
quote:
Europabreed op Geizhals.
http://geizhals.at/eu/620326
Schiet dus niet echt op t.o.v.
http://www.alternate.nl/h(...)31&cat2=000&cat3=000
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]
Ben aan 't kijken of 'ie ook op m'n Desire Z kan. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105716908
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]

En iedereen maar zeggen dat Chinatablets geen support krijgen :D

Zenithink is daar wel redelijk goed in, ze hebben laatst zelfs (deels) de source van de ZT-180/ZT-181 openbaar gemaakt :D
Inderdaad! Ze komen wekelijks met updates. Daarnaast zijn er veel custom roms te vinden. :)
pi_105732052
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2011 09:30 schreef chansadres het volgende:

[..]

Waarom niet via Alternate?
Betaal de hoofdprijs :)
pi_105734391
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]

-O- Waarom uberhaupt nog HC :N , beter meteen 4.0
Omdat dat de update is die ik krijg en ik m niet durf te rooten agz hij ook voor werk is (en ik t nog nooit heb gedaan).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 18 december 2011 @ 22:39:34 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105748509
En een nieuw hobbyproject is onderweg ;)

De Teclast P76Ti http://www.teclast.com

besteld op:
http://www.aliexpress.com(...)GHz-wholesalers.html

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 18-12-2011 23:09:31 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 19 december 2011 @ 14:16:01 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105770181
Blijf ook Shanzai en Merimobiles in de gaten houden...
Zo komt ook Ainol met een nieuwe Novo die met $79,- ultra cheap is bijvoorbeeld.
http://www.shanzai.com/in(...)gadgets/10/1594.html
http://www.ainovo.com
Zoeken op Merimobiles met de zoekterm 'ICS' levert o.a. ook de Teclast op. :Y
Die hebben er een video van:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 december 2011 @ 14:55:34 #156
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105771554
Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke 10 inch tablet die niet te duur is voor mijn ouders. Ik wilde eerst de Hannspad kopen, is er in de tussentijd nog een alternatief op de markt gekomen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 19 december 2011 @ 15:08:40 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105772017
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke 10 inch tablet die niet te duur is voor mijn ouders. Ik wilde eerst de Hannspad kopen, is er in de tussentijd nog een alternatief op de markt gekomen?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:16 schreef portabel het volgende:
Wat is de beste B merk tablet. Ik vergelijk de hannspad met de archos arnova 9 G2. Kan geen keuze maken. Iemand suggesties, naar een goed B merk tablet van deze tijd.
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 december 2011 @ 15:29:07 #158
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105772892
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

Overheen gelezen, thanks, even onderzoeken!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 19 december 2011 @ 17:02:08 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105777206
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Blijf ook Shanzai en Merimobiles in de gaten houden...
Zo komt ook Ainol met een nieuwe Novo die met $79,- ultra cheap is bijvoorbeeld.
http://www.shanzai.com/in(...)gadgets/10/1594.html
http://www.ainovo.com
Zoeken op Merimobiles met de zoekterm 'ICS' levert o.a. ook de Teclast op. :Y
Die hebben er een video van:
Ze moeten ergens consessies op doen, toch? Verander de TT alvast maar in 2012 Het jaar van de tablets, want aankomend jaar gaat het gebeuren, voor 60 euro een redelijke tablet :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 19 december 2011 @ 17:03:18 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105777252
kakcpu met een kakbehuizing..

Maar nu is de definitie van redelijk natuurlijk ook rekbaar :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 19 december 2011 @ 17:27:20 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105778217
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef Catch22- het volgende:
kakcpu met een kakbehuizing..

Maar nu is de definitie van redelijk natuurlijk ook rekbaar :)
Die Allwinner ( Cortex A10), MIPS (Cortex A10) en Rockchip (Cortex A8), zijn allemaal gewoon ''snelle'' processors, die de Via 8650 toch wel 3x voorbij gaan.

Eerder had je een tablet met Capatief 7'' scherm voor 140 euro, nu zijn die er al voor 90, zo'n tablet van 140 euro is naar mijn mening gewoon mee te werken, en als je een tablet hebt met een beetje een goede support/rom dan kun je er lang plezier van hebben en doen ze weinig onder aan een Archos oid (op de garantie na dan ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105815113
Iemand nog een tip voor een 10" (7 lijkt me te klein als ik ook gewoon een iPhone heb) welke al Android 4.0 heeft onder de 200? Of bestaat dat niet? ;)
pi_105821671
Ik ben benieuwd of dit topic begin 2012 weer zo hard zal gaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:30:56 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105821707
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Pielemuisje het volgende:
Iemand nog een tip voor een 10" (7 lijkt me te klein als ik ook gewoon een iPhone heb) welke al Android 4.0 heeft onder de 200? Of bestaat dat niet? ;)
Bestel er dan meteen eentje voor mij. :P Nee, dat bestaat (nog) niet.
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben benieuwd of dit topic begin 2012 weer zo hard zal gaan.
Harder Better Faster Stronger ! B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105821869
Heh, quadcore tablets op nieuwe systemen. Wat zal 2013 brengen? :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:35:35 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105821926
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105828465
dan gaan we voor deze en doen we hem zelf updaten:

http://www.bartsmit.com/t(...)lent-met-android-2-3

ook meteen deze bij besteld

http://www.123bestdeal.co(...)-inch-Tablet-PC.html
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:23:56 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105829133
Hmmm... ik zou dan voor iets dual cores gaan (Hannspad, POV Mobii Tegra of misschien de 8" G9 Archos tablet). Betere ondersteuning, betere performance... Zou niet snel een tablet bij de Bart Smit/Intertoys/Kijkshop halen. Dat zijn gewoon Chinese tablets, rebranded voor een C-merk als Tomtec. Heb ik liever en B- of A-merk. Maar goed, zo tragisch lijkt 'ie ook weer niet, specwise en als jij daar blij van wordt, gewoon doen. :P
- Ah, vanwege dit zeker? http://www.tabletsmagazin(...)ablet-van-bart-smit/ -

Weet je het zeker van die hoes? Die is bedoeld voor een 10" 16:9 Zenithink. Niet voor een 4:3 9.7" iPad-achtig geval. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105829986
Schreef iemand bij dat dat zou passen, anders doe ik hem mooi retour ;)

Btw er nog vanaf dus hou 160 over ;)

Was btw om die tekst ja ;) ben benieuwd of die wat kan, anders kan die marktplaats op
pi_105830796
volgens mij heb je gelijk en moet ik deze hebben ja:

http://www.123bestdeal.co(...)C-en-iPad-Kloon.html
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:02:08 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_105830830
Ik zag vanmiddag hele mooie Sony tablets in de winkel liggen :9
pi_105830957
http://www.123bestdeal.co(...)C-en-iPad-Kloon.html
Overzicht Afmetingen: 253 x 205 x 30 mm.
Geldige Afmetingen: 9.7 tot 10 inch Tablet (max. afm. Tablet +/- 253 x 195mm, minimale breedte 175mm)

of deze:

http://www.123bestdeal.co(...)-inch-Tablet-PC.html

Overzicht Afmetingen: 280 x 190 x 35 mm.
Geldig Afmetingen: +/- 274 x 182 x 14 mm / 10 inch Tablet PC


de 2e werd aangegeven maar volgens mij kloppen de maten dan niet:

Data sheet of Newsmy K97 Tablet PC 9.7" Ultrathin Cortex A8 1Gb DDR3 IPS Android 2.3 Multitouch: Dimension 244.2 x 191.2 x 12.8mm
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:12:33 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105831290
Bij die laatste staat ook:
quote:
- Deze case is niet bedoeld voor een 9.7 inch Tablet PC of voor een iPad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105831417
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Bij die laatste staat ook:

[..]

ging er stom vanuit dat het 10" was omdat bartsmit dat schreef, maar is dus gewoon een 9,7" dus moet ik de andere bestellen
pi_105831538
terwijl hier weer staat dat het voor de tomtec10" past en hij ook zo heet

http://www.123bestdeal.co(...)-Tom-Tec-Tablet.html
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:24:29 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105831827
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik zag vanmiddag hele mooie Sony tablets in de winkel liggen :9
Vind ze inderdaad wel mooi, maar vasthouden :') Stond er 10 min mee in de MM, en was het toen al zat :P (en dat was niet de soft/hardware, maar puur het rare vasthouden).

Sta toch elke keer weer te kijken, die Chinezen zijn toch heerlijk snel met Android 4.0 (beta's). En op sommige tablets is het zeer goed te gebruiken :D
Tussen kerst en oud en nieuw heb ik mijn nieuwe tablet binnen, Android 4.0 erop knallen en gaan 8-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Pielemuisje het volgende:
terwijl hier weer staat dat het voor de tomtec10" past en hij ook zo heet

http://www.123bestdeal.co(...)-Tom-Tec-Tablet.html
Er zijn meerder 10'' Tomtec's geweest ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105831877
dan gooi ik de bestelling om voor de 9,7 ;) dank
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:26:31 #179
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105835008
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik zag vanmiddag hele mooie Sony tablets in de winkel liggen :9
Meenemen :Y

Heb er thuis 2 in gebruik, eentje voor mij en eentje voor vriendinlief en het zijn superdingen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:46:01 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105839478
Telt mijn galaxy note als androidtablet?

;)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105839690
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 21 december 2011 @ 16:17:14 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105870824
P76TI tablet is onderweg, nu begint het wachten pas echt (gelukkig DHL).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 21 december 2011 @ 22:36:27 #183
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_105891109
GVD :( Sinds 2 dagen problemen met m'n Archos 101IT. Ik krijg wel verbinding met mijn netwerk thuis, maar krijg geen verbinding met internet. Afgelopen weekend deed die het nog prima, maar sinds dinsdag krijg ik 'm niet meer aan de gang :{

Nu ben ik al 2 dagen aan het zoeken geweest her en der, en ben een aantal ''oplossingen'' tegengekomen, maar geen enkele daarvan werkt :{ Heb mijn netwerk al van draadloze mode Mixed b/g/n al gewijzigt naar b/g en naar N. Maar dat mocht niet baten. Volledige format gedaan (want er stond toch niets boeiend op + de rommel die ik bij eerste installatie gedaan hebt zijn er tenminste ook weer vanaf). Wifi Fixer geprobeerd, maar mocht ook niet baten.
Handmatige firmware update gedaan naar 2.4.81.
Enige oplossing die ik nog tegen kwam was om een nieuwe router aan te schaffen, maar dan moet ik toch zeker weten dat ik het probleem niet weer krijg bij een nieuwe :{

Begin redelijk pissed te worden :( Iemand al eerder meegemaakt?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 21 december 2011 @ 23:41:41 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105896035
Hoe weet je niet of het aan je router ligt (en heb je twee kastjes, of één?)? Je zit alleen met je tablet op het internet en niet met een pc/laptop? Je telefoon runt ook op Android? Doet die het anders wel gewoon? Lijkt me sterk dat het aan de router ligt als het voorheen gewoon werkte en het op andere apparaten nog altijd normaal functioneert. Al zou het merkwaardig zijn dat een tablet opeens kuren heeft i.v.m. Wifi/internet.

Misschien is er iets in je router geslopen waardoor de boel geblokkeerd wordt tot en internet en doet alleen het netwerk gedeelte het. Misschien effe 30 seconden (of een minuut) uit en dan weer aan. Dat wil wonderwaarlijk weleens magisch een verbindingsprobleem oplossen is mijn ervaring.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105898089
Iemand nog een manier om mijn wopad v7 te rooten? z4root superoneclick al geprobeerd. nog suggesties?
pi_105911693
Ik heb mijn Galaxy 10.1 tab eindelijk! O+

Het was trouwens nog een hele opgave eentje in voorraad te vinden gisteren.
Bijna geen kerstkadootje voor mezelf.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_105914341
Misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb een tomtec 10" tablet, van de bart smith. Ik wil nu alleen terug naar stock rom, want heb de tablet geupgrade naar 4.0. De tablet moet terug omdat er stof achter het glas zit.
  donderdag 22 december 2011 @ 19:32:23 #188
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_105928727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef shiznuts het volgende:
Hoe weet je niet of het aan je router ligt (en heb je twee kastjes, of één?)?
1, D-link 600 als Acces point ingesteld om precies te zijn,
quote:
Je zit alleen met je tablet op het internet en niet met een pc/laptop?
Met laptop. Maar heb op een gegeven moment de wifi verbinding van de laptop uitgezet, en via LAN verder gewerkt. Maar de Archos kon nog steeds geen verbinding maken.
quote:
Je telefoon runt ook op Android? Doet die het anders wel gewoon?
Geen Android telefoon die er gebruik moet maken van mijn WIFI signaal :)
quote:
Lijkt me sterk dat het aan de router ligt als het voorheen gewoon werkte en het op andere apparaten nog altijd normaal functioneert. Al zou het merkwaardig zijn dat een tablet opeens kuren heeft i.v.m. Wifi/internet.

Misschien is er iets in je router geslopen waardoor de boel geblokkeerd wordt tot en internet en doet alleen het netwerk gedeelte het. Misschien effe 30 seconden (of een minuut) uit en dan weer aan.
Al geprobeerd maar geen effect :'(
quote:
Dat wil wonderwaarlijk weleens magisch een verbindingsprobleem oplossen is mijn ervaring.
NIet dus :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_105932752
:'(

Misschien nadat je straks ICS geïnstalleerd hebt. :P
http://www.arctablet.com/(...)port-on-archos-gen8/
Hopelijk binnenkort. :o Zou vet zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105944553
Ik wil morgen een tablet kopen voor mijn moeder en heb mijn oog eigenlijk laten vallen op een Archos 101 G9 GB

Is dit wat voor 300 euro? Of kan je voor dat bedrag beter krijgen in een winkel waar ik het kan halen (dus geen webshop)

Zitten er beperkingen op? Ik ben helemaal nOOb wat betreft tablets, nooit in verdiept enzo :@
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:08:33 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105945545
Is gewoon een goede tablet. Dual Core OMAP die best goed presteert hoor. En je hebt het voordeel van een kick-/legstand als enige tablet, dus kun je 'em onder een hoek stellen (uitschuifbaar pootje). Verder zo'n beetje de enige tablet die echt breedbeeld heeft, waardoor series bijvoorbeeld zonder zwarte balken weergegeven worden en films nauwelijks. Erg geschikt voor multimedia entertainment dus. De 720p front cam is ook een welkome upgrade van de VGA-versie voorheen.

Aan de andere kant... is wel nogal plastic. Beetje zoals de Samsung Galaxy smartphones. Van binnen best top, maar ze voelen altijd redelijk goedkoop en plastic aan. Verder is de resolutie prima met 1280x800, maar is het niet bepaald een HQ IPS-scherm, wat resulteert in wat mindere kijkhoeken en helderheid dan tablets die duurder zijn. Mensen op wat oudere leeftijd hebben soms moeite met touchscreens, die hebben liever gewoon een echt toetsenboard. Nu de Transformer Prime voor de deur staat, natuurlijk een optie om te kijken wat de huidige Transformer TF101 (met dock) gaat doen/doet. (Ik heb zelf trouwens mijn moeder mijn 32GB HP Touchpad met WebOS dualboot Android 2.3 (Cyanogenmod) gegeven :D , haar laptop van de bank stukgevallen).

De tablet is trouwens goedkoper bij Dynabyte. Prijzen:
Google Shopping
Tweakers
Geizhals
Aanbiedingen?
Voordeelmuis

Vergeet ook niet te kijken naar de 16GB-versie en de Turbo-versie die niet veel duurder zijn...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105946785
Thanks :D

Wat zou jij adviseren dan als ik voor max 350 euro zou gaan?
Is het nodig om te letten op poorten als usb/hdmi enzo?
Voorkeur gaat uit naar wifi, ze zal er niet mee gaan bellen ofzo dus 3G zal overbodig zijn

Wil hem morgen in Den Haag gaan halen dus een fysieke winkel is wel nodig, zat idd te kijken voor die 16 GB Turbo versie, qua prijs scheelt het niet veel, alleen het verschil met 8GB zie ik niet zo snel. Wat houdt turbo in? (ookal klinkt het logisch :') )
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:43:27 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105946973
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanks :D

Wat zou jij adviseren dan als ik voor max 350 euro zou gaan?
Is het nodig om te letten op poorten als usb/hdmi enzo?
Voorkeur gaat uit naar wifi, ze zal er niet mee gaan bellen ofzo dus 3G zal overbodig zijn

Wil hem morgen in Den Haag gaan halen dus een fysieke winkel is wel nodig, zat idd te kijken voor die 16 GB Turbo versie, qua prijs scheelt het niet veel, alleen het verschil met 8GB zie ik niet zo snel. Wat houdt turbo in? (ookal klinkt het logisch :') )
Jij hier :D

Ik ben me ook aan het orienteren, maar dan voor onszelf...
F means you're fucked
pi_105947106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij hier :D

Ik ben me ook aan het orienteren, maar dan voor onszelf...
Ja ik twijfel ook nog :@ maar denk dat voor onszelf de Galaxy Tab 10.1 het gaat worden, maarja centjes centjes centjes :')
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:47:41 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105947156
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja ik twijfel ook nog :@ maar denk dat voor onszelf de Galaxy Tab 10.1 het gaat worden, maarja centjes centjes centjes :')
Ik wil die nieuwe Asus :P
F means you're fucked
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:53:36 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105947378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanks :D

Wat zou jij adviseren dan als ik voor max 350 euro zou gaan?
Is het nodig om te letten op poorten als usb/hdmi enzo?
Voorkeur gaat uit naar wifi, ze zal er niet mee gaan bellen ofzo dus 3G zal overbodig zijn

Wil hem morgen in Den Haag gaan halen dus een fysieke winkel is wel nodig, zat idd te kijken voor die 16 GB Turbo versie, qua prijs scheelt het niet veel, alleen het verschil met 8GB zie ik niet zo snel. Wat houdt turbo in? (ookal klinkt het logisch :') )
Inderdaad wat je zou verwachten, een processorboost. ;) Is de nieuwste met i.p.v. 1 Ghz getakt op 1.2~1.5 zoals je ook kunt opmaken via: http://www.archos.com/pro(...)l?country=nl&lang=en

Verder zit er alles op en aan wat je maar zou willen aan connectiviteit. Wifi b/g/n, bluetooth, (a)GPS, USB, HDMI, via een dongle (later) 3G mogelijk (dongle die niet uitsteekt, maar kun je als het ware in de body schuiven).

Deze tablet draait al op Honeycomb 3.x, dus je hoeft niet te kloten met hacks en gedoe om van 2.x af te komen. Ice Cream Sandwich zal 'ie ook wel gaan draaien.

Onder deze prijs vind je eigenlijk alleen de Hannspree Hannspad en de Point of View Mobii Tegra II (als dual cores, maar standaard nog op 2.x draaiend). Je kunt ook altijd de Archos 80 G9 doen, die vergelijkbaar is in prijs. Of de slechter gebouwde en functies missende (kickstand bijvoorbeeld weggelaten) Arnova series (ook als iPad-formaat met IPS-scherm). Single core kun je de oude Archos-tabs nog kopen, maar ik zou eerder aanraden met wat er op de markt is dan van niet, ook vanwege OS-compatibiliteit enzo.

Er net wat boven heb je natuurlijk nog altijd de Acer Iconia A500, die vrijwel identiek is aan de Transformer TF101, die dan geen USB-poort heeft (op de tablet) maar waar dan wel weer een dock voor mogelijk is (die wel USB-poorten heeft). Of de Transformer zelf. Er is ook altijd nog de Packard Bell Liberty Tab en de Toshiba Thrive, maar die zou ik persoonlijk niet overwegen. Daarboven kom je bij de wat nieuwere en andere tablets de Samsung Galaxy 8.9 of 10.1, de Sony S tablet uiteraard en o.a. de XOOM nog en Transformer Prime. Maar ja, die zijn dan stukken duurder.

Qua dualcore Honeycomb-instapper (rond de 300,- EUR of lager) kun je eigenlijk nauwelijks om Archos heen. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 december 2011 @ 01:38:46 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105948812
Hoe enthousiast die halfbakken Fransoos ook altijd is over Archos-spul:
Mooi vind ik dat. :P Maar hij heeft een goed punt met de processor optimalization, dat 'ie mee kan met de Tegra 3 en hier en daar zelfs sneller is. Of dat nou zo ultiem is (met oog op de toekomst en) voor de accuduur betwijfel ik dan weer...



Weet niet of het voor kerst bedoeld was? Want de Turbo-versie is nog niet echt lekker leverbaar (alleen de 16GB versie en alleen online, voor zover betrouwbaar).

Hier nog ff van voordeelmuis wat aanbiedingen: een A500 (met gratis sleeve) bij Dixons in de aanbieding (deze week).





De huidige Transformer, met of zonder dock bij Computerland (en Expert):

Beste idee is dan eigenlijk de cashbackactie i.c.m. BCC (t/m zaterdag 24.12).

¤368,99 - ¤50 = ¤318,99 (dockloze TF101)

[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 23-12-2011 02:29:51 (aanbiedingen) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105950005
Eigenlijk wel voor kerst en enkel morgen heb ik er tijd voor :@
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:30:41 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105950014
Tegoedbon printen is zo gedaan. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:40:23 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105950170
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2011 02:30 schreef shiznuts het volgende:
Tegoedbon printen is zo gedaan. :P
Lieve mama_anaal, ik heb speciaal voor jou een papiertje geprint. Voor de kerst. Liefs, je kleine admiraal_anaal

O+
F means you're fucked
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:50:44 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105950304
:P Nou ja, iets met 'aankomende week wordt er een pakje met een tablet aan de deur gebracht!', zoiets. In een mooie sierige envelop, desnoods met een kleinigheidje om haar ondertussen zoet te houden.

Als het de keuze is tussen dát én iemand gelukkig maken met wat je graag zou willen geven, of door de kerstdruk maar 'iets' kopen wat dus eigenlijk je keuze niet was... mja, zelf zou ik als ontvanger van het cadeau dat geduld wel willen opbrengen, dus dat is echt geen gek idee, of zie ik dat nu verkeerd?

Sowieso... iets voor kerst in huis willen hebben en dan echt op de laatste nipper gaan kijken. _O- :D
Dan zet je jezelf ook in een benarde positie. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105950462
:+ dat is wel bijna traditie van me, ieder jaar met kerst om op het laatste moment met zo'n last-minute idee te komen :@ :+ :')
pi_105951748
Die 50 euro cashback is een actie vanuit Asus dus het maakt niet uit waar je 'm koopt. Ik heb deze zelf gekocht bij de MediaMarkt, ook al vind ik dat een vreselijke winkel. Was daar 370 euro waar vervolgens dus de 50 euro vanaf gaat.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:32:15 #204
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105953068
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef shiznuts het volgende:
Er net wat boven heb je natuurlijk nog altijd de Acer Iconia A500, die vrijwel identiek is aan de Transformer TF101,
Wij verkopen beide tablets, en als ik tussen die twee zou kiezen dan zou het zeker de Transformer worden. De A500 is namelijk een stuk dikker en zwaarder, en ik heb met mijn eigen tablet (Motorola Xoom) gemerkt dat een laag gewicht best belangrijk is.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:04:12 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105959437
het
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Devolution het volgende:

[..]

Wij verkopen beide tablets, en als ik tussen die twee zou kiezen dan zou het zeker de Transformer worden. De A500 is namelijk een stuk dikker en zwaarder, en ik heb met mijn eigen tablet (Motorola Xoom) gemerkt dat een laag gewicht best belangrijk is.
Eensch, vind zelfs mijn tf nog wel eens aan de zware kant.

Zojuist ook mijn nieuwe China tab binnen gerekegen. Best een leuk ding voor onder de 100 euro. Moet alleen even kijken of ik het toetsenbord makkelijk weer naar stock kan krijgen want deze die er nu op zit is niet helemaal ideaal.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105960206
De Archos 101 16GB Turbo is net binnengebracht bij de MM. Prijs is 349

Twijfel twijfel twijfel :')
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:31:32 #207
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105960460
quote:
Toch kunnen die positieve facetten het wat negatieve gevoel dat we aan deze testperiode hebben overgehouden niet uitwissen. De 101 G9 voelt goedkoop aan en daarmee wordt een gebruiker telkens als hij de tablet oppakt geconfronteerd. Het gevoel met een stuk budgethardware te maken te hebben komt ook terug bij het scherm, de instabiele steun achterop, het warm worden van de tablet en het gebrek aan een lichtsensor, om enkele voorbeelden te geven.
http://tweakers.net/revie(...)-rang-conclusie.html

Koop dan een transformer, die kost 380 bij de MM, ofzo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105961048
Zag 'n voor 349 bij MM Alkmaar.
pi_105962307
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

http://tweakers.net/revie(...)-rang-conclusie.html

Koop dan een transformer, die kost 380 bij de MM, ofzo
Mijn limiet was al 300 euro en zo ga ik steeds een stapje omhoog, uiteindelijk beland ik bij de iPad :D
Maar die steun geef ik niks om (is leuk voor erbij maar geen noodzaak) en lichtsensor weet ik niet of ik het ga missen. Die warmte dat zou een punt kunnen zijn, zou dat ook met de nieuwe Turbo versie zo zijn?

Krijg hem bij MM voor 350 incl sleeve namelijk.
Voor mij is van belang dat ie snel en stabiel is. Heb hem even vastgehouden en voor mij voldoet ie wel. Tuurlijk zal ie er goedkoper uitzien dan een samsung Tab of een iPad maar daar zit ik niet mee want het hoeft geen pats ding te worden
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:16:13 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105962362
Maja, je wil toch wel dat hij inelkaar blijft zitten en niet kraakt?

Maargoed; je moet het helemaal zelf weten. Als ik moest kiezen voor een transformer of Archos met hoes, dan wist ik het wel :)

Ik heb dus een iPad en mijn volgende tablet wordt een Android tablet. Twijfel alleen tussen de Transformer en de T. Prime.

Waarom Prime?
QuadCore

Waarom geen Prime?
150 euro duurder (bijna de helft)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:51:12 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105965582
quote:
je wil toch wel dat hij inelkaar blijft zitten en niet kraakt?
Zeg. Overdrijven is ook een vak. :P
Ik denk dat menig tablet niet overleefd zou hebben wat ik met mijn 101IT heb doorgemaakt.
Ik doe erg veel series/films kijken en dan is Archos toch echt in z'n element. De tablet is misschien wat plasticky, maar hij is ook erg erg licht en handzaam. De 'feel' is voor mij dus geen minpunt, alleen de kickstand die op een gegeven moment wat losjes wordt en z'n stand niet houdt en het scherm dat beter had gekund staan bij mijn G8-versie tegen. Kraken of uiteenvallen doet 'ie niet hoor, dat is zeker de brute schroefbanktest bij jouw thuis (klem zetten en om proberen te buigen ofzo)?

De Archos G9 Turbo is sneller dan de Tegra II (in het algemeen bij browsen e.d. (iets wat moeders voornamelijk doen), niet zozeer bij grafisch veeleisende games e.d.), heeft een kickstand als optie en beschikt over een fullsize USB-port, in mijn ogen een reden om de Transformer, als tablet, links te laten liggen. Anders is het verhaal mét dock, want dan heb je wel USB en kun je het scherm onder een hoek zetten én heb je ook nog eens een fysiek toetsenboord en het vergroot de mobiliteit en accuduur. De TF101 is natuurlijk wel beter gebouwd en dan geniet je de voordelen van o.a. een IPS scherm en betere RAM.

Uiteindelijk is het niet zo'n heel duidelijke keuze hoor (imho). Ligt maar net waar je prioriteiten en wensen liggen, die zijn voor iedereen weer anders. Je moet altijd concessies doen, helaas is het nooit best of all worlds. ;) Gaat het niet zozeer om de 'feel' en wordt de tablet voornamelijk gebruikt voor allerdaagse handelingen als een beetje surfen en mail lezen, dan waarom niet? Wil je voor de mogelijkheid tot upgraden naar een tablet mét dock voor een netbook-achtige ervaring, een betere feel en vervaardiging door o.a. IPS-scherm, wat betere RAM en kun je goed leven met het missen van een USB-poort (geheugenstickies e.d.) en een kickstand, waarom dan geen TF101? Uiteindelijk gaat het erom dat degene waarvoor 'ie bedoeld is er goed mee uit de voeten kan. Dat is in ieder geval met beide tablets goed mogelijk. ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:04 schreef RobertNL het volgende:
het

[..]

Eensch, vind zelfs mijn tf nog wel eens aan de zware kant.

Zojuist ook mijn nieuwe China tab binnen gerekegen. Best een leuk ding voor onder de 100 euro. Moet alleen even kijken of ik het toetsenbord makkelijk weer naar stock kan krijgen want deze die er nu op zit is niet helemaal ideaal.
Does eens, wanneer tijd, een reviewtje/plaatjes enz/etc posten. O-) :D
Is dat die ICS 4.x tablet al?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:54:36 #212
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105968008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Does eens, wanneer tijd, een reviewtje/plaatjes enz/etc posten. O-) :D
Is dat die ICS 4.x tablet al?
Morgen ;)
Probeer net even te updaten naar 4.0 maar kan dit niet lezen:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:57:54 #213
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105968128
`Nou, eerst ubs in de pc, dan die ene knop en dan home indrukken en de usb stekker in het ding
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:12:43 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105968654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:57 schreef Klonk het volgende:
`Nou, eerst ubs in de pc, dan die ene knop en dan home indrukken en de usb stekker in het ding
Dat werkt dus niet :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:15:48 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105968765
Omdat je geen drie handen hebt? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:17:19 #216
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_105968826
daar heeft god ons dus een piemel voor gegeven, wat ook gelijk een verklaring is waarom vrouwen niet van gadgets met beeldscherm en knoppen houden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:22:00 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105969034
_O- :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105996326
Zenithink lijkt Android 4.0 te gaan ondersteunen voor hun C91 model. Zit nog in de beta fase, maar valt hier al te downloaden. Wordt wel ineens aantrekkelijk om zo'n ding te kopen :)
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:19:13 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105996834
As we speak mijn P76Ti aan het updaten naar 4.0

Omdat het meer dan 1000 woorden zegt:


[ Bericht 73% gewijzigd door RobertNL op 24-12-2011 12:43:45 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105997887
Wat is het verschil in 4.0 tegenover de vorige versies? Ja ik ben android noob maar wil me wel verdiepen erin
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:35:35 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105998873
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is het verschil in 4.0 tegenover de vorige versies? Ja ik ben android noob maar wil me wel verdiepen erin
De voorgaande versies van Android waren 2.3 en 3.0

2.3 was voor telefoons en android 3.0 voor tablets. Omdat de source van android 3.0 niet is vrijgegeven draaiden alle budget tablets dus op 2.3, met Android 4.0 zijn de telefoon en tablet versie weer samengevoegd. De UI van Android 4.0 is beter en overzichtelijker dan bij 2.3 (vergelijkbaar met 3.0).
Dus de budget range krijgt een boost omdat deze nu ook van de zelfde UI als andere tablets gebruik kan maken.
Verder zijn er onder de moterkap wat veranderingen geweest, maar daar heb ik me nog niet in verdiept.

Correct me if im wrong ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_106000394
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:58 schreef Michael-H het volgende:
Zenithink lijkt Android 4.0 te gaan ondersteunen voor hun C91 model. Zit nog in de beta fase, maar valt hier al te downloaden. Wordt wel ineens aantrekkelijk om zo'n ding te kopen :)
Bedankt voor de tip! Ben hem aan het downloaden :)

Hopelijk de goede trouwens, ik kan namelijk nergens een barcode vinden. Weet dus niet of ik versie 2 of 3 nodig heb.
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:32:47 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106000624
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Ben hem aan het downloaden :)

Hopelijk de goede trouwens, ik kan namelijk nergens een barcode vinden. Weet dus niet of ik versie 2 of 3 nodig heb.
Werkt hier leuk op de tablet, maar heb nog geen werkende market gevonden :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_106000670
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Werkt hier leuk op de tablet, maar heb nog geen werkende market gevonden :(
Op slatedroid zag ik iemand die wel een werkende market had. Hij scheen zelfs sneller te zijn dan de market op 2.3

Heb jij versie 2 gedownload?
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:35:48 #225
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106000722
Damn, zo'n Chinese Tablet ziet er toch ook wel goed uit. Maar ik denk dat ik toch voor de Galaxy tab 7.7 ga. Maar wanneer zou die komen...?
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:52:34 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106001242
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Op slatedroid zag ik iemand die wel een werkende market had. Hij scheen zelfs sneller te zijn dan de market op 2.3

Heb jij versie 2 gedownload?
Ik heb een andere tablet ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef Koen. het volgende:
Damn, zo'n Chinese Tablet ziet er toch ook wel goed uit. Maar ik denk dat ik toch voor de Galaxy tab 7.7 ga. Maar wanneer zou die komen...?
Voor 90 euro een tablet totdat je je 7.7 hebt :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:53:41 #227
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106001283
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb een andere tablet ;)

[..]

Voor 90 euro een tablet totdat je je 7.7 hebt :P?
Nah, ik heb ook een iPad. Maar iOS begint een beetje te irriteren.
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:23:04 #228
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_106006613
Wat vind je irriteren aan iOS? :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:25:19 #229
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106006702
dat t buiten de gejatte notificatiebar nog hetzelfde is als in 2007?

de geslotenheid?

geen flash?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106008613
Oke ik zoek;

een tablet met deze specifiacties:

Android 3+
Capacitive touchscreen.
3G simcard Slot.
Cheap..

vooral 3G simcard slot is belangrijk .. iemand die weet?:$
  zaterdag 24 december 2011 @ 18:35:24 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106008993
Met je wensen aangeklikt heb je hier wat modellen op een rijtje staan...
http://geizhals.at/eu/?ca(...)E2187_Android&sort=p (Westerse A- & B-merken)
Zijn ook wel wat capacitive 3G tablets uit China (cheap), maar veel geen Android 3+. Je moet ook goed opletten of het ingebouwd is of alleen de mogelijkheid ondersteunt er een 3G-dongle aan te hangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 24-12-2011 18:40:53 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:19:23 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106010488
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef shhulp het volgende:
Oke ik zoek;

een tablet met deze specifiacties:

Android 3+
Capacitive touchscreen.
3G simcard Slot.
Cheap..

vooral 3G simcard slot is belangrijk .. iemand die weet?:$
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Met je wensen aangeklikt heb je hier wat modellen op een rijtje staan...
http://geizhals.at/eu/?ca(...)E2187_Android&sort=p (Westerse A- & B-merken)
Zijn ook wel wat capacitive 3G tablets uit China (cheap), maar veel geen Android 3+. Je moet ook goed opletten of het ingebouwd is of alleen de mogelijkheid ondersteunt er een 3G-dongle aan te hangen.
Uit China, met toekomstige update naar 4.0 (dus tablet ready OS)
http://www.aliexpress.com(...)DMI-wholesalers.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:35:10 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106011091
Ja, die's natuurlijk erg tof (meer), maar dan zit je dus met een dongle opgescheept ook, zijn keyargument was dat het 3G moest hebben...


- Interessante link trouwens naar de Official Ainol Taobao: http://ainol.tmall.com

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 24-12-2011 19:42:31 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:50:22 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106019120
Hum, de Flyers zijn vandaag bij Amazon.co.uk in de opruiming.
199,97 GPD voor de 16GB wifi, 249,99 voor de 32GB 3G.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 25 december 2011 @ 12:22:04 #235
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_106028601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

1, D-link 600 als Acces point ingesteld om precies te zijn,

[..]

Met laptop. Maar heb op een gegeven moment de wifi verbinding van de laptop uitgezet, en via LAN verder gewerkt. Maar de Archos kon nog steeds geen verbinding maken.

[..]

Geen Android telefoon die er gebruik moet maken van mijn WIFI signaal :)

[..]

Al geprobeerd maar geen effect :'(

[..]

NIet dus :(
Eindelijk de boel weer aan de gang gekregen. Gisteren had ik een aantal mensen op bezoek, waarvan er 2 met Blackberry, en 1 iemand met een Ipad wel internet opkonden via mijn wifi netwerk. Met 3 man (ja echt 3 :') ) een tijdje zitten prutsen met de instellingen van mijn router/netwerk het alsnog niet werkende gekregen. Vanmorgen maar een factory reset gedaan van de router, en wat herbedrading van de rest van het netwerk.
Voorheen: modem > 16 poorts switch > computers op bedraad netwerk/ router ingesteld als acces point.
Nu: modem > router zonder A.P. instelling > switch > computers op bedraad netwerk.
Het werkt warempel weer. Of het er nu aan ligt dat ik het acces point gedeelte niet meer gebruik, dat de bedradings setup gewijzigd is, of omdat een factory reset heb gedaan, kan ik dus niet meer controleren :) Maar boeie, het werkt weer naar behoren *O*
Dus mochten meer mensen ooit het zelfde probleem hebben, dan kunnen ze iig dit ook eens proberen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 25 december 2011 @ 14:56:25 #236
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_106031847
Arnova 10 g2 voor moeders binnen gekomen, leuk ding !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_106038223
Archos 101 G9 16GB Turbo binnen :D *O* nu in verdiepen hoe android werkt en wat mogelijk is :') :D
  zondag 25 december 2011 @ 21:23:46 #238
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106038554
Veel :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_106038620
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Klonk het volgende:
Veel :Y
Ik weet nu nog niet eens waar die vensters voor zijn als ik naar links of rechts scroll of hoe ik de programma's echt afsluit ipv naar de achtergrond plaatsen :') :D
Met andere woorden: nog veel werk aan de winkel _O-
  zondag 25 december 2011 @ 21:27:38 #240
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106038672
Beste kerst ever dus :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 25 december 2011 @ 21:27:44 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106038675
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik weet nu nog niet eens waar die vensters voor zijn als ik naar links of rechts scroll of hoe ik de programma's echt afsluit ipv naar de achtergrond plaatsen :') :D
Met andere woorden: nog veel werk aan de winkel _O-
:D :')
F means you're fucked
  zondag 25 december 2011 @ 22:22:30 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106040497
Nou zoals beloofd in mijn beste Engels (not) en uncut :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_106050605
hallo allen,

Ik zit te denken aan een tablet (twijfel tussen de EEpad en galaxy tab), worden er prijsdalingen verwacht in 2012? heb er een tijdje geleden gelezen dat prijsdalingen aanstaande waren, maar er nog niet vreselijk veel van gemerkt.
  maandag 26 december 2011 @ 13:53:42 #244
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_106056200
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef Catch22- het volgende:
dat t buiten de gejatte notificatiebar nog hetzelfde is als in 2007?

de geslotenheid?

geen flash?
Haha trust me, ik ben echt de allerlaatste die je hoeft te overtuigen van de superioriteit van Android en de gaarheid van iOS. Ik hoor echter graag negatieve ervaringen van iOS gebruikers, zodat ik deze argumenten weer kan gebruiken om van andere iOS gebruikers Android gebruikers te maken :)

Dus,
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef Koen. het volgende:

Nah, ik heb ook een iPad. Maar iOS begint een beetje te irriteren.
Wat vind je irriteren aan iOS? :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 26 december 2011 @ 14:25:39 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106057009
wat mij hoofdzakelijk irriteert is dat apps soms uit t niets zonder melding sluiten... terwijl stabiliteit toch hét punt van iOs moet zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106057953
Heb nu ook Android 4.0 op mijn Zenithink C91 staan. Hij draait erg lekker! Een hele verbetering vergeleken met Android 2.3.

Hij is een stuk sneller, de accu gaat langer mee, het systeem werkt lekker soepel en ziet er mooi, abstract en simplistisch uit. Ik heb een benchmark gedaan via Quadrant Professional en hij scoort beter dan de voorbeeldtoestellen + de resultaten van vorige firmware. De Market werkt ook prima en een stuk soepeler dan voorheen. De nieuwe browser werkt ook wel lekker (nadat je de bovenbalk lost hebt gemaakt)

Het is een eerste uitgave van Zenithink, dus ik heb nog een paar kleine minpuntjes/bugs:
- De kalender synchroniseert niet meer met Google Calendar
- Ik kan geen calibratie-optie vinden voor het scherm
- Soms zie je een rode rand om het scherm, bijvoorbeeld als hij aan het laden is. Dat is nou niet echt je van het.
  maandag 26 december 2011 @ 19:06:00 #247
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_106063510
Vandaag mijn eerste tablet onder de kerstboom gevonden *O*
Een sonyS1 ben nog niet thuis in tablets/android .
Wat mij opviel is dat het toetsenbord(of hoe noem je dat) perfect werkt + dat ik nu een leuke afstandbediening heb voor de tv en satontvanger ,voor de rest nog veel te ontdekken .
Nog meer mensen hier met een sony tablet ?
  maandag 26 december 2011 @ 20:24:40 #248
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106065476
In huize klonk zijn er twee in gebruik :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 26 december 2011 @ 22:13:47 #249
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106069387
Ik heb net een BlackBerry Playbook besteld :@ Gewoon, voor erbij. Is nu 199 euro bij o.a. de mycom

16 Gb opslag
Goed IPS scherm (helder, goede kijkhoek)
7"
Rootbaar, dan kan je de androidmarket instelleren en ook draaien
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 26 december 2011 @ 22:30:29 #250
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106069978
Klinkt goed maar ik leg mijn gagdetcentes opzij in afwachting van de eerste windows 8 tablets
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 26 december 2011 @ 22:44:19 #251
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106070474
quote:
12s.gif Op maandag 26 december 2011 13:53 schreef Devolution het volgende:

[..]

Haha trust me, ik ben echt de allerlaatste die je hoeft te overtuigen van de superioriteit van Android en de gaarheid van iOS. Ik hoor echter graag negatieve ervaringen van iOS gebruikers, zodat ik deze argumenten weer kan gebruiken om van andere iOS gebruikers Android gebruikers te maken :)

Dus,

[..]

Wat vind je irriteren aan iOS? :)
Het is zo'n ontzettend gesloten systeem. Al je films moet je overzetten naar mpeg4 en alles moet via iTunes. Maar het ziet er natturlijk wel allemaal geweldig uit.
pi_106103056
Wat zijn nou de musthave apps voor tablets? Of moet ik daar en ander topic voor hebben?
pi_106103253
En waarom kan ik deze site niet bezoeken ondanks installatie van flash
http://www.sneeuwhoogte.n(...)3%A9es/val%20thorens
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:43:35 #254
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106103901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn nou de musthave apps voor tablets? Of moet ik daar en ander topic voor hebben?
tablified geeft een aardigoverzicht van apps die voor tablets zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 28 december 2011 @ 10:29:56 #255
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_106118191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
En waarom kan ik deze site niet bezoeken ondanks installatie van flash
http://www.sneeuwhoogte.n(...)3%A9es/val%20thorens
Op mijn telefoon (Galaxy Nexus) wordt ie normaal weergegeven. Weet je zeker dat je Flash geïnstalleerd hebt op je tablet? En welke tablet heb je?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_106121324
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:17 schreef Klonk het volgende:
daar heeft god ons dus een piemel voor gegeven, wat ook gelijk een verklaring is waarom vrouwen niet van gadgets met beeldscherm en knoppen houden
:'( Ik ben een vrouw en ik hou heel erg van gadgets met beeldschermen en knoppen enzo :'(
Zo, nu ga ik verder kijken wat voor tablet ik zou willen. Ik heb het lang uitgesteld, want ik ken mijn hebberigheid zodra ik me erin ga verdiepen :') maar ik zat gisteren te bieden op een Samsung S2 en het lijkt me slimmer een tablet te kopen, dat internet lekkerder & series kijken & boeken lezen :9

Er ligt alleen een Acer One te verstoffen nu hier, dat is wel zonde :@
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 28 december 2011 @ 14:43:32 #257
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106126046
Toch maar aan het nadenken over een China Tablet. Wat is op dit moment de best verkopende?
  woensdag 28 december 2011 @ 17:04:40 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106130806
Meh... best verkopende is misschien niet het beste idee. Dat is waarschijnlijk nog altijd de Superpad/Flytouch... welke je het best kunt kopen is iets anders. :D Beste is waarschijnlijk een A10 Allwinner processor tablet te halen. Die zijn relatief gezien enorm goedkoop en ondersteunen met gemak Full HD (4K zelfs), 3D games, enz etc. met de mogelijkheid bij sommige van die tablets om ICS 4.x (Beta) te draaien. Gewoon ff neuzen op Merimobiles.com , die hebben vaak de nieuwste tablets. Eventueel na het ronddwalen daar en iets gevonden te hebben kijken op sites als Aliexpress of ze daar misschien voordeliger te krijgen zijn. ;) Hier wat tiplinks:

http://merimobiles.com
http://micdigi.com
http://shanzai.com
http://ainol.com / http://ainovo.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 28 december 2011 @ 17:07:24 #259
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106130913
Geen flytouch, zeker zolang daar nog geen goed touchscreen opzit, best verkopend misschien wel maar je hebt meer plezier van dat ding met een hamer, doet je touchscreen het een keer goed maar daarna ben je er ook vanaf...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 28 december 2011 @ 17:08:54 #260
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106130963
Thanks. :)
  woensdag 28 december 2011 @ 17:13:13 #261
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106131080
Ik heb ook twee crappy china tablets gehad voordat ik besloot wat meer geld uit te geven aan Sony tablet en dat is een wereld van verschil.

Je zou ook eens kunnen kijken bij de intertoys die hebben vaak ook leuke dingen met een capacitief schermpje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 28 december 2011 @ 17:13:32 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106131086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:08 schreef Koen. het volgende:
Thanks. :)
Op dit moment een Ainol of Teclast, super tablets voor de +-100 euro die ze kosten.

- Ainol Novo advanced
- Teclast P76TI
- Ainol Novo knight paladin (budget versie van advanced)

Daarnaast heb je nog Rennesas (rena3) of Zenithink met de C91
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef Klonk het volgende:
Ik heb ook twee crappy china tablets gehad voordat ik besloot wat meer geld uit te geven aan Sony tablet en dat is een wereld van verschil.

Je zou ook eens kunnen kijken bij de intertoys die hebben vaak ook leuke dingen met een capacitief schermpje
Flytouch tablets hebben gewoon een ***** processor en scherm, daardoor krijgt alles de snelheid van een slak. De nieuwe (kleine) capatieve tablets hebben echt een inhaalslag gemaakt, ze voelen naar miijn idee steviger en ook op softwaregebied doen deze tablets het over het algemeen steeds beter.

Zojuist ook even mijn Teclast P76TI opengemaakt (was een makkie), zal vanavond even wat foto's maken voor de liefhebber ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door RobertNL op 28-12-2011 17:31:35 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 28 december 2011 @ 17:18:48 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106131251
Dubbel
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_106133688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Op dit moment een Ainol of Teclast, super tablets voor de +-100 euro die ze kosten.

- Ainol Novo advanced
- Teclast P76TI
- Ainol Novo knight paladin (budget versie van advanced)

Heb je hier ook een linkje van?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 28 december 2011 @ 19:11:07 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106134956
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:36 schreef Miniem het volgende:

[..]

Heb je hier ook een linkje van?
Voor u altijd:
Teclast P76TI Alle verkopers hanteren ongeveer de zelfde prijs, 120 dollar (en wat goodies) moet lukken ;)
Ainol novo advanced Zelfde als de P76TI, alleen deze heeft een extra camera en grotere batterij (hoeveel dit qua gebruikstijd scheelt weet ik niet). Lees net dat deze niet meer geproduceerd wordt, maar dat hij rond 5 januari terugkomt met een IPS panneel. Prijs: 130 dollar+ (door veel vraag wellicht nog hoger).
Novo paladin Goedkopere versie van de Advanced, geen camera, geen HDMI, goedkopere processor, prijs +-115 dollar.

Dit zijn prijzen met DHL, goedkoper kan vast alleen dan wordt het meestal gewoon via China/HKpost verstuurd, dit duurt langer en bij DHL vallen de invoerrechten van een tablet meestal wel mee, je moet de chinees wel even een factuur met de shipping er bij op laten toevoegen omdat ze anders uitgaan van de shipping prijs zonder korting.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 28-12-2011 19:53:20 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_106135487
quote:
12s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:29 schreef Devolution het volgende:

[..]

Op mijn telefoon (Galaxy Nexus) wordt ie normaal weergegeven. Weet je zeker dat je Flash geïnstalleerd hebt op je tablet? En welke tablet heb je?
Op mijn Archos 101 G9 Turbo met android 3.2 krijg ik geen cambeelden te zien. Heb wel flash 11 geinstalleerd
  woensdag 28 december 2011 @ 19:55:53 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106136754
Installeer Opera mini/mobile eens... http://www.opera.com/mobile/download/
(W.m.b. een bazenbrowser)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106139416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Voor u altijd:
Teclast P76TI Alle verkopers hanteren ongeveer de zelfde prijs, 120 dollar (en wat goodies) moet lukken ;)
Ainol novo advanced Zelfde als de P76TI, alleen deze heeft een extra camera en grotere batterij (hoeveel dit qua gebruikstijd scheelt weet ik niet). Lees net dat deze niet meer geproduceerd wordt, maar dat hij rond 5 januari terugkomt met een IPS panneel. Prijs: 130 dollar+ (door veel vraag wellicht nog hoger).
Novo paladin Goedkopere versie van de Advanced, geen camera, geen HDMI, goedkopere processor, prijs +-115 dollar.

Dit zijn prijzen met DHL, goedkoper kan vast alleen dan wordt het meestal gewoon via China/HKpost verstuurd, dit duurt langer en bij DHL vallen de invoerrechten van een tablet meestal wel mee, je moet de chinees wel even een factuur met de shipping er bij op laten toevoegen omdat ze anders uitgaan van de shipping prijs zonder korting.
Interresant, heeft 1 van jullie deze tablets?

En wat ik me afvroeg.
Als je een tablet besteld krijg je er geen eu stekker bij.
Hoe doen jullie dat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Miniem op 28-12-2011 21:04:04 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 28 december 2011 @ 20:58:57 #269
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_106139597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef Klonk het volgende:
Ik heb ook twee crappy china tablets gehad voordat ik besloot wat meer geld uit te geven aan Sony tablet en dat is een wereld van verschil.

Je zou ook eens kunnen kijken bij de intertoys die hebben vaak ook leuke dingen met een capacitief schermpje
Weet jij waar ik nog een mooi hoesje ,tasje voor de sony tablet kan kopen ??
  woensdag 28 december 2011 @ 21:14:56 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106140271
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

Interresant, heeft 1 van jullie deze tablets?

En wat ik me afvroeg.
Als je een tablet besteld krijg je er geen eu stekker bij.
Hoe doen jullie dat?
Al die tablets zijn ook bij Merimobiles te krijgen hè (browse). En die hebben vaak video's erbij. VB:
De nieuwe A10/Xburst processoren zijn nog vrij nieuw. Spul schiet de laatste maand als bloemkool uit de grond. :P Dus zoveel ervaringen zijn er niet. Maar kijk dus effe naar de video's c.q. zoek ff op YouTube en de Teclast, moet je even voor terugbladeren aangezien RobertNL daar over heeft gepost. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Weet jij waar ik nog een mooi hoesje ,tasje voor de sony tablet kan kopen ??
http://chinaprices.us
http://ebay.com / http://ebay.nl
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106140749
En hoe doe je dat met een eu stekker shiz?
Die zit er nl niet bij.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 28 december 2011 @ 21:30:37 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106140934
De Novo7 laadt volgens mij ook via USB (wallcharger met USB-socket meen ik).
Je kunt ook gewoon een goedkope adapter bestellen bij een random chinashop.
Je kunt ook vragen of ze niet zo coulant zouden willen zijn en die er zelf bij zouden doen (wat misschien ook wel standaard het geval is). ;)

- Oh, ik kijk net die video, daarin zegt die gast dat Merimobiles bijvoorbeeld wel een EU-adapter erbijdoet (en hij zegt dat die dezelfde output heeft als USB-specificatie en waarschijnlijk ook kan laden via USB, daar lag de verwarring/onzekerheid. :P ) -

Ben trouwens benieuwd wat...


... ons gaat brengen! :D

[ Bericht 25% gewijzigd door shiz op 28-12-2011 21:43:46 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 28 december 2011 @ 23:37:02 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106147944
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Miniem het volgende:
En hoe doe je dat met een eu stekker shiz?
Die zit er nl niet bij.
Bij mij zat er gewoon een USB oplader bij :) Anders kan je die hier in Nederland voor minder dan een tientje wel kopen ;) (en tot die tijd met je PC opladen)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Al die tablets zijn ook bij Merimobiles te krijgen hè (browse). En die hebben vaak video's erbij. VB:
De nieuwe A10/Xburst processoren zijn nog vrij nieuw. Spul schiet de laatste maand als bloemkool uit de grond. :P Dus zoveel ervaringen zijn er niet. Maar kijk dus effe naar de video's c.q. zoek ff op YouTube en de Teclast, moet je even voor terugbladeren aangezien RobertNL daar over heeft gepost. ;)

[..]

http://chinaprices.us
http://ebay.com / http://ebay.nl
Die video's kijk ik (bijna) altijd. Leuk om een eerste indruk te krijgen maar eigenlijk verteld hij weinig/niks.
De nieuwe Cortex A8 processoren zijn goedkoop met een goede preformance, dus ik verwacht dat we ook op de CES wat nieuwe budgettablets gaan tegenkomen met een Mips/A10/Xburst.
Zolang de combibaliteit van de processor nog goed is zal die wel weer gebruikt worden (Net zoals de Via8650, die liep/loopt ook al een tijdje mee)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef shiznuts het volgende:
De Novo7 laadt volgens mij ook via USB (wallcharger met USB-socket meen ik).
Je kunt ook gewoon een goedkope adapter bestellen bij een random chinashop.
Je kunt ook vragen of ze niet zo coulant zouden willen zijn en die er zelf bij zouden doen (wat misschien ook wel standaard het geval is). ;)

- Oh, ik kijk net die video, daarin zegt die gast dat Merimobiles bijvoorbeeld wel een EU-adapter erbijdoet (en hij zegt dat die dezelfde output heeft als USB-specificatie en waarschijnlijk ook kan laden via USB, daar lag de verwarring/onzekerheid. :P ) -

Ben trouwens benieuwd wat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... ons gaat brengen! :D
Heb er ook al zin in :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_106191848
Deze tablet vind ik heel interessant:

Processor: Vimicro VC0882 1GHz
Memory: 512MB DDR3
Screen Display: 8" Capacitive 2-point multi-touch screen (16:9 / 1280 x 768)
Camera, WiFi, Bluetooth, HDMI & TF
140 Euro

Iemand meer info over deze tablet, zoals het merk of is hij gewoon merkloos? Zou het mogelijk zijn hier ICS volledig werkend op te zetten?

-edit-

Kom net de Haipad M8 tegen met 1GB geheugen en een 1280x720 resolutie en ook bluetooth, veel interessanter. Is het mogelijk om op deze tablet ICS te draaien?

[ Bericht 4% gewijzigd door Trippii op 30-12-2011 01:34:14 ]
  vrijdag 30 december 2011 @ 03:11:54 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106193404
Ik ga wel ff wachten op wat de Aurora gaat doen... http://www.android-tablet(...)all-sort-launch-desc
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:59:41 #276
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_106209808
Waar moet ik (digibeet) op letten bij de aanschaf van een tablet? Dit lijkt me wel wat:

Samsung Galaxy Tab 10.1N 32GB (Zwart)

Is zo'n ding aan te raden?

[ Bericht 10% gewijzigd door Yankee op 30-12-2011 17:26:27 ]
.
pi_106212199
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:59 schreef Yankee het volgende:
Waar moet ik (digibeet) op letten bij de aanschaf van een tablet? Dit lijkt me wel wat:

Samsung Galaxy Tab 10.1N 32GB (Zwart)

Is zo'n ding aan te raden?
Wat wil je ermee?
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:15:55 #278
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_106212588
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:05 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Wat wil je ermee?
voornamelijk internetten
.
pi_106213080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef Yankee het volgende:

[..]

voornamelijk internetten
Dan zal een Galaxy Tab wel voldoen. Echter vind ik 500 euro wel prijzig voor een tablet waar je eigenlijk alleen maar mee op het web zit. Dan is een Android-tablet uit China, voor 100-200 euro, een stuk efficiënter wat mij betreft. Daar kun je ook op internetten en apps vanuit de market installeren.

Mocht je veel willen internetten in het OV, dan is een Galaxy Tab inderdaad een betere optie (mit 3G).

Ik heb zelf de Zenithink C91 ZT-280 uit China. Momenteel voor zo'n 150 euro te bestellen. Prima ding met een redelijk snelle processor. Heb er vorige week Android 4.0 (ICS) opgezet en het werkt erg lekker. Prima ding om mee te internetten.
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:43:15 #280
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_106213685
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dan zal een Galaxy Tab wel voldoen. Echter vind ik 500 euro wel prijzig voor een tablet waar je eigenlijk alleen maar mee op het web zit. Dan is een Android-tablet uit China, voor 100-200 euro, een stuk efficiënter wat mij betreft. Daar kun je ook op internetten en apps vanuit de market installeren.

Mocht je veel willen internetten in het OV, dan is een Galaxy Tab inderdaad een betere optie (mit 3G).

Ik heb zelf de Zenithink C91 ZT-280 uit China. Momenteel voor zo'n 150 euro te bestellen. Prima ding met een redelijk snelle processor. Heb er vorige week Android 4.0 (ICS) opgezet en het werkt erg lekker. Prima ding om mee te internetten.
Interessant, zal eens gaan zoeken naar zo'n ding
.
pi_106214199
Ik vind dit wel een leuk ding..
Als er nou zoiets met deze specs voor een wat lagere prijs uit china over zou kunnen komen waaien.

http://mediahomesireland.(...)roduct&product_id=97

edit: Oeh, met Dock erbij
http://www.gizchina.com/w(...)let-rear-300x229.jpg

Hmm, 3g versie + keyboard voor 280 dollar
http://www.aliexpress.com(...)itive-touch-1GB.html
Opzich wel een lekkere prijs
pi_106214244
Daarnaast heb je ook nog de Ainol Novo en de Hannspree Hannspad etc. :)
pi_106216570
Ik heb vandaag de Qware Pro3 besteld bij Intertoys. Ben benieuwd. Het is bedoeld ter vervanging van het internetten en ebooks lezen op mijn telefoon, en misschien series erop kijken.

De zuinige knieperd in mij wil niet veel geld uitgeven aan een high end tab :') Naja, we zien wel of ik er spijt van krijg :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:24:32 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106217942
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vandaag de Qware Pro3 besteld bij Intertoys. Ben benieuwd. Het is bedoeld ter vervanging van het internetten en ebooks lezen op mijn telefoon, en misschien series erop kijken.

De zuinige knieperd in mij wil niet veel geld uitgeven aan een high end tab :') Naja, we zien wel of ik er spijt van krijg :+
De pro3 is wel een aardig apparaatje :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:34:27 #285
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106220859
Tablet s en tablet p van Sony krijgen ook de update naar ics :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 31 december 2011 @ 01:45:26 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106232915
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef Klonk het volgende:
Tablet s en tablet p van Sony krijgen ook de update naar ics :)
Ik sta perplex. Dat dit kan in Nederland! :P

Bubs verkoopt btw de C91 ($204,99, DX-prijs: $234.40 en hell-of-a-lot goedkoper dan), Zenithink wil zelf ondersteuning bieden, ondertussen is de Beta in ieder geval al wel beschikbaar.

7" tablets zijn natuurlijk geinig, die eraan komen ook:

Maar als 2160p (AW A10) je een worst zal wezen en je 10" wilt...

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 31-12-2011 01:51:38 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 31 december 2011 @ 09:35:11 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106237157
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 01:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik sta perplex. Dat dit kan in Nederland! :P

Bubs verkoopt btw de C91 ($204,99, DX-prijs: $234.40 en hell-of-a-lot goedkoper dan), Zenithink wil zelf ondersteuning bieden, ondertussen is de Beta in ieder geval al wel beschikbaar.

7" tablets zijn natuurlijk geinig, die eraan komen ook:
[ afbeelding ]
Maar als 2160p (AW A10) je een worst zal wezen en je 10" wilt...
Mits de nieuwe NOVO7 niet te duur wordt koopt deze jongen hem :D

Je kunt veel zeggen over MCbub maar die zitten wel bovenop firmware van hun tablets, zo ben ik hun naam ook al op fora tegen gekomen (waar ze dus mee posten).

De firmware voor mijn P76TI heeft gisteren weer een upgrade gehad. Loopt wel iets soepeler maar market etc werken nog niet :{
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_106272460
mijn novo8 is overleden.
Wat is een goede tablet van ~10 inch met android 4.0 voor internetten op de bank?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zondag 1 januari 2012 @ 11:33:22 #289
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_106272854
heeft iemand de Archos 101 gen9 turbo al eens uitgeprobeerd/aangeshaft? ik ben benieuwd of de turbo versie een stuk sneller is als de gewone. Ik heb er 1 zien liggen in de mediamarkt, maar helaas ging die niet aan ;(
  zondag 1 januari 2012 @ 16:51:21 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106279244
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 10:52 schreef groggy het volgende:
mijn novo8 is overleden.
Wat is een goede tablet van ~10 inch met android 4.0 voor internetten op de bank?
->
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 01:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik sta perplex. Dat dit kan in Nederland! :P

Bubs verkoopt btw de C91 ($204,99, DX-prijs: $234.40 en hell-of-a-lot goedkoper dan), Zenithink wil zelf ondersteuning bieden, ondertussen is de Beta in ieder geval al wel beschikbaar.

7" tablets zijn natuurlijk geinig, die eraan komen ook:
[ afbeelding ]
Maar als 2160p (AW A10) je een worst zal wezen en je 10" wilt...
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:33 schreef Superthomas het volgende:
heeft iemand de Archos 101 gen9 turbo al eens uitgeprobeerd/aangeshaft? ik ben benieuwd of de turbo versie een stuk sneller is als de gewone. Ik heb er 1 zien liggen in de mediamarkt, maar helaas ging die niet aan ;(
->
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Archos 101 G9 16GB Turbo binnen :D *O* nu in verdiepen hoe android werkt en wat mogelijk is :') :D
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef shiznuts het volgende:
Hoe enthousiast die halfbakken Fransoos ook altijd is over Archos-spul:
Mooi vind ik dat. :P Maar hij heeft een goed punt met de processor optimalization, dat 'ie mee kan met de Tegra 3 en hier en daar zelfs sneller is. Of dat nou zo ultiem is (met oog op de toekomst en) voor de accuduur betwijfel ik dan weer...

[..]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106286031
Je kan de C91 ook via samenkopen kopen. :) daar had ik hem tenminste vandaan, een paar maanden geleden
pi_106288268
Komt de prijs ongeveer overeen?

Via samenkopen betaal je 195,- en direct betaal je 158,- maar dan komt er nog invoering bovenop. Waarschijnlijk ben je bij McBub iets goedkoper uit of is 't verschil te verwaarlozen?

Begint toch wel wat te kriebelen :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 1 januari 2012 @ 21:16:36 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106288942
Scheelt je dus 35,- euro als de douane niet lastig gaat doen (205 usd is ook 158 euro). :P Als ze wel lastig doen ben je evenveel kwijt, maar is het in ieder geval direct bij een 'echte' shop gekocht en niet via-via, wat mij persoonlijk om een of andere reden dan weer aanspreekt.

Hoewel het beste advies voor het moment waarschijnlijk is even af te wachten wat er allemaal in Q1 verwacht wordt. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106289112
Begrijpelijk, al vind ik 't fijner om in 't NL zaken te doen dan in 't Chinees-Engels, maar dat is mijn persoonlijk mening :D

Ik hoef verder niet 't nieuwste van 't nieuwste en de tablet moet vooral 'n laptop vervangen die gebruikt werd voor wat surfen en online spelletjes. Daar zou deze op zich wel wat voor zijn :)
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 2 januari 2012 @ 15:05:46 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106312373
Acer Iconia Tab A700 in pics, to launch in CES with Tegra 3 and 1920×1200 resolution
quote:
Is there any tablet better than the Asus Transformer Prime right now? The question remained unanswered until today, but it seems like its much awaited rival is coming out earlier than we thought. Leaks have pulled the curtains off the latest Acer tablet, Iconia Tab A700. While the iPads in the pipeline are garnering attention for featuring ridiculously high 1536x2048p resolution, the A700 comes a close second with 1920X1200 pixels.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 januari 2012 @ 18:52:21 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106321347
quote:
Vind mijn TF al aardig helder en goed lezen, 1920x1200 kan ik nog inkomen op een 10'' scherm maar waarom nog veel hoger?
Nog een paar (werkende) foto's
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 2 januari 2012 @ 19:06:42 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106321980
Je bedoelt de iPad? Mja, iemand had het laatst over interpoleren met dubbled pixels ofzo. Dus eigenlijk wat je ziet is dan niet kleiner, maar het is wel scherper/vloeiender.

Al lijkt me 1920x1080 op een 10" al redelijk bazig zat inderdaad (vind ik bij m'n 16" VAIO al en het is niet alsof je een tablet dichter bij je neus houdt dan een laptop). Het is niet alsof je een Full HD 40" televisie van dichtbij bekijkt. ;( Begrijp trouwens niet dat 4K schermen nog niet trending zijn. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 januari 2012 @ 19:32:29 #298
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106323308
Asus heeft trouwens een hernieuwde cashbackactie op de transformer 16gb zonder dock (50 euro)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 januari 2012 @ 19:39:17 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106323613
Als 'ie daarmee op EUR 50,- uitkomt wil ik wel een TF101. :P

Misschien degene die het volgende deel opent effe de OP bijwerken met de nieuwe modellen e.d.? ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 januari 2012 @ 19:40:44 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106323687
50 euro cashback, dus dan komtie rond de 300 euro.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 januari 2012 @ 22:42:32 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106333418
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef shiznuts het volgende:
Als 'ie daarmee op EUR 50,- uitkomt wil ik wel een TF101. :P

Misschien degene die het volgende deel opent effe de OP bijwerken met de nieuwe modellen e.d.? ;)
:Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')