abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_103289391
Ik zoek software om dubbele bestanden te verwijderen of iig te vinden.
Nu ben ik al googlend al tig tooltjes tegen gekomen, maar ik zoek er één die niet alleen naar titel en formaat maar ook naar inhoud kijkt, zodat ik zeker weet dat ik geen bestanden verwijder die helemaal niet dubbel zijn. Aangezien het om 1000en bestanden gaat is handmatig vergelijken niet echt een optie.
pi_103289480
Om wat voor bestanden gaat het? Een tool die tekstbestanden moet vergelijken werkt nou net even anders dan een tool die afbeeldingen moet vergelijken :)
pi_103289686
Ah oke.. nouja, zowel tekst als afbeeldingen eigenlijk.. Ik ben zo handig geweest om over de afgelopen 6 jaar verschillen backups op verschillende locaties te maken dus grote gedeeltes staan nu dubbel in mappen terwijl andere bestanden weer wel uniek zijn..
pi_103289764
er is een programma doublekiller, is gratis en te vinden via google
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
pi_103289848
Ja, maar die lijkt alleen naar naam en grootte te kijken.. wat helaas niet altijd even betrouwbaar is als je bestanden later bewerkt hebt en onder dezelfde naam opgeslagen.
pi_103289935
das waar, ik gebruik m voornamelijk om mijn mp3 verzameling doublefree te houden
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
pi_103302296
http://www.digitalvolcano.co.uk/content/duplicate-cleaner

werkt perfect met md5 hashes of indien gewenst met byte to byte vergelijking
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')