abonnement Unibet Coolblue
pi_103346742
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Allemaal leuk, maar dan blijft dat toch de schuld van Android?

Ik zou liever zien dat het wat uniformer wordt. Denk ook dat mijn volgende telefoon wel een iOS of WP7-telefoon zal zijn.

Ik wil gewoon dat het goed werkt, boeit mij het dat het leger er een kernel voor maakt of dat ik er een mediaspeler van kan maken.
Was maar een voorbeeld hoor, maar doe je best maar hoor want ik zou er persoonlijk helemaal gek van worden als een bedrijf bedenkt voor mij wat ik moet gebruiken en dergelijk.

Je mag geen SD card in je telefoon want je moet via ons 8gb extra voor 100euro kopen! of je mag geen keyboard naar wens installeren. (kan nog wel even doorgaan)

Android zal alleen maar blijven groeien doordat iedereen het kan ontwikkelen, autoradio's en het komt ook in vliegtuig stoelen.

En als je denkt dat een bedrijf je telefoon niet zal updaten zou ik er sowieso niet aan beginnen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_103349218
Plus heel veel gebruikers updaten nooit of alleen als ze er niet onderuit komen. Maar dit neem ik zelf geen genoegen mee, is ook geen excuus.

Mijn broer update zijn galaxy soms een keer in de 6 maanden, had laatst nog gevraagd en had nog 2.2.3 er opstaan maar hij is er blijkbaar tevreden mee.

Gelukkig hebben de meeste grote bedrijven ota-updates.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_103349730
Ik wil graag deze game downloaden:
http://koreangamers.com/2(...)ab-sonic-on-android/

alleen krijg dan de foutmelding dat deze game niet beschikbaar is in Nederland. Is er een manier om hem alsnog te downloaden?
pi_103349758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Was maar een voorbeeld hoor, maar doe je best maar hoor want ik zou er persoonlijk helemaal gek van worden als een bedrijf bedenkt voor mij wat ik moet gebruiken en dergelijk.

Je mag geen SD card in je telefoon want je moet via ons 8gb extra voor 100euro kopen! of je mag geen keyboard naar wens installeren. (kan nog wel even doorgaan)

Android zal alleen maar blijven groeien doordat iedereen het kan ontwikkelen, autoradio's en het komt ook in vliegtuig stoelen.

En als je denkt dat een bedrijf je telefoon niet zal updaten zou ik er sowieso niet aan beginnen.
Daarom kies je ook een OS dat goed werkt, en niet een waar je zelf nog vanalles aan moet veranderen voor het goed of fijn werkt.

Ik vind die Sense-interface van HTC ook de enige fijne interface op Android. Touchwizz is echt verschrikkelijk lelijk en het voegt niks toe.

En ja, een iPhone is duur, daarom overweeg ik ook WP7, wat het beste van twee werelden lijkt. Nog nooit mee gewerkt overigens, dus of het ook echt fijn werkt weet ik niet. Het loopt iig soepel, iit Android.
pi_103353147
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Daarom kies je ook een OS dat goed werkt, en niet een waar je zelf nog vanalles aan moet veranderen voor het goed of fijn werkt.

Ik vind die Sense-interface van HTC ook de enige fijne interface op Android. Touchwizz is echt verschrikkelijk lelijk en het voegt niks toe.

En ja, een iPhone is duur, daarom overweeg ik ook WP7, wat het beste van twee werelden lijkt. Nog nooit mee gewerkt overigens, dus of het ook echt fijn werkt weet ik niet. Het loopt iig soepel, iit Android.
Je overweegt maar een eind weg maar dat Android niet soepel loopt is onzin.
pi_103353539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Je overweegt maar een eind weg maar dat Android niet soepel loopt is onzin.
Kom op zeg :'). Android heeft echt een enorme processor nodig om soepel te kunnen scrollen. Gelukkig zit er in ICS eindelijk hardwareversnelling voor het 2D-beeld, wat iOS en WP7 al sinds het begin hebben.
pi_103354580
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kom op zeg :'). Android heeft echt een enorme processor nodig om soepel te kunnen scrollen. Gelukkig zit er in ICS eindelijk hardwareversnelling voor het 2D-beeld, wat iOS en WP7 al sinds het begin hebben.
Het is maar net wat welke interface er bij zit, launcher pro had geen moeite om zonder lag op een HTC Hero door homescreens te scollen.
Sense had dat destijds wel als je teveel widgets gebruikte volgens mij, het gekke is ook dat eigenlijk Google zelf pas op de markt kwam met een 1GHz processor (Nexus One, die ook nog eens op een kale android loopt).

HTC Hero liep op iets van 600Mhz en had een hele brakke GPU inderdaad, soms zie ik met benchmarks van me Sensation de Hero staan en dan moet ik een klein beetje lachen.
Maar ook de browser natuurlijk voldeed niet echt op de Hero, maar je kan Opera Mobile installeren en die heeft het beroemde "checkerboarding" waardoor je wel gewoon normaal op sites kon. (geloof me heb hem lang gebruikt ;))

Bedrijven zoals HTC zijn ook continue bezig om HTC Sense te verbeteren, van PNG compressie tot scripting dus de lag zal in Android 4.0 wel al helemaal verleden tijd zijn voor de toestellen die dit nog krijgen.

Het gekke is wel dat bijvoorbeeld een klein team van CM7 developers voor bijna elke telefoon een rom kunnen maken die heel vloeiend loopt, maar dat bijvoorbeeld bij sommige bedrijven het inderdaad te lang duurt voordat er een update komt. (als ze nog ooit komen voor sommige telefoons).

Als ik een telefoon zou willen kopen en wil officiele firmware gebruiken zou ik een van de onderstaande telefoon makers kiezen.
quote:
Op de Google I/O Developers Conference maakte men bekend dat met bedrijven als HTC, LG, Motorola, Samsung en Sony Ericsson is afgesproken dat nieuwe Android-apparaten tot minstens achttien maanden na de release de nieuwste versies van Android zullen krijgen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:24:45 #158
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_103355165
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kom op zeg :'). Android heeft echt een enorme processor nodig om soepel te kunnen scrollen.
:?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_103366901


^O^
pi_103367789
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
En dan te bedenken dat iOS maar door 1 leverancier gevoerd wordt en android door tig leveranciers. Statistieken zeggen gewoon helemaal niks. Je kan namelijk elke uitkomst creeëren die je wilt...

Je hebt leugens, grote leugens en statistieken. :')

Januari of Febrauri ga ik toch de Ray kopen zoals het er nu uitziet... *O*
pi_103370005
- knip - nvm
pi_103370733
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het is maar net wat welke interface er bij zit, launcher pro had geen moeite om zonder lag op een HTC Hero door homescreens te scollen.
Sense had dat destijds wel als je teveel widgets gebruikte volgens mij, het gekke is ook dat eigenlijk Google zelf pas op de markt kwam met een 1GHz processor (Nexus One, die ook nog eens op een kale android loopt).

HTC Hero liep op iets van 600Mhz en had een hele brakke GPU inderdaad, soms zie ik met benchmarks van me Sensation de Hero staan en dan moet ik een klein beetje lachen.
Maar ook de browser natuurlijk voldeed niet echt op de Hero, maar je kan Opera Mobile installeren en die heeft het beroemde "checkerboarding" waardoor je wel gewoon normaal op sites kon. (geloof me heb hem lang gebruikt ;))

Bedrijven zoals HTC zijn ook continue bezig om HTC Sense te verbeteren, van PNG compressie tot scripting dus de lag zal in Android 4.0 wel al helemaal verleden tijd zijn voor de toestellen die dit nog krijgen.

Het gekke is wel dat bijvoorbeeld een klein team van CM7 developers voor bijna elke telefoon een rom kunnen maken die heel vloeiend loopt, maar dat bijvoorbeeld bij sommige bedrijven het inderdaad te lang duurt voordat er een update komt. (als ze nog ooit komen voor sommige telefoons).

Als ik een telefoon zou willen kopen en wil officiele firmware gebruiken zou ik een van de onderstaande telefoon makers kiezen.

[..]

Die jongens achter CM7 hoeven geen 2 jaar wettelijk verplichte garantie te geven natuurlijk. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_103372417
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Daarom kies je ook een OS dat goed werkt, en niet een waar je zelf nog vanalles aan moet veranderen voor het goed of fijn werkt.

Ik vind die Sense-interface van HTC ook de enige fijne interface op Android. Touchwizz is echt verschrikkelijk lelijk en het voegt niks toe.

En ja, een iPhone is duur, daarom overweeg ik ook WP7, wat het beste van twee werelden lijkt. Nog nooit mee gewerkt overigens, dus of het ook echt fijn werkt weet ik niet. Het loopt iig soepel, iit Android.
Niet mee eens, touchwizz heeft een aantal handigheden die van mij ook in de vanilla mogen.
1 De browser is geoptimaliseerd
2 De handige aan/uit knoppen in het notificatie gebeuren.
3 Typen in de dialer.
4 In het adresboek naar links of rechts swipen om te bellen of te smsen.
5 Horizontaal scrollen (zit nu in ics).
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_103373545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Niet mee eens, touchwizz heeft een aantal handigheden die van mij ook in de vanilla mogen.
1 De browser is geoptimaliseerd
2 De handige aan/uit knoppen in het notificatie gebeuren.
3 Typen in de dialer.
4 In het adresboek naar links of rechts swipen om te bellen of te smsen.
5 Horizontaal scrollen (zit nu in ics).
Dat zit, op het horizontaal scrollen na, allang in HTC Sense, plus nog veel meer verbeteringen. Bijvoorbeeld met pinch-to-zoom uitzoomen op een pagina en dan tussen de visuele tabbladen komen.

Ook het selecteren van tekst gaat 10x beter dan op andere Android-telefoons. Zo krijg je een vergrootglasje te zien als je de cursor beroert, waardoor je precies dat ding kan plaatsen. Bij andere telefoons zit dan je vinger ervoor.

Zo zijn er nog wel meer dingen, zoals de twee tabbladen in de notificatie-area, met op de eerste tab bovenaan de laatst-gebruikte apps, en daaronder de meldingen en op de tweede tab alle snel-opties.

Het uitzoomen op de homescreens komt ook van Sense af, en gebeurt daar nog steeds veel mooier.

Oh, en TouchWizz is gruwelijk lelijk, maar dat is persoonlijk. Die kleuren (zwart en turkoois/paars :r) en die gekleurde icoontjes bij de opties-lijst ed. Bah.
pi_103374052
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die jongens achter CM7 hoeven geen 2 jaar wettelijk verplichte garantie te geven natuurlijk. ;)
Wat heeft dat te maken met het uitbrengen van software? ik mag hopen dat elk bedrijf wat android telefoons maakt tegenwoordig toch zeker fulltime 15man aan de software op de telefoons werkt.

Met de android source code sloop je echt geen telefoon hoor, als je verkeerde drivers pakt boot hij gewoon niet en kan je via verschillende manieren nog weer de oude flashen.
Plus ik neem aan dat die bedrijven toch wel wat meer toegang tot technologie hebben dan rom-builders thuis.

Waarom zou CM team zelf gaan ontwikkelen op telefoons als ze de kans hebben dat ze de telefoons stuk maken? is vrijwel onmogelijk.
Plus als je al aan rooten begint weet je dat je garantie "weg" is (mijn digitizer van Hero was eens kapot, officiele rom gedownload van htc site en opgestuurd).
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_103375822
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het uitbrengen van software? ik mag hopen dat elk bedrijf wat android telefoons maakt tegenwoordig toch zeker fulltime 15man aan de software op de telefoons werkt.

Met de android source code sloop je echt geen telefoon hoor, als je verkeerde drivers pakt boot hij gewoon niet en kan je via verschillende manieren nog weer de oude flashen.
Plus ik neem aan dat die bedrijven toch wel wat meer toegang tot technologie hebben dan rom-builders thuis.

Waarom zou CM team zelf gaan ontwikkelen op telefoons als ze de kans hebben dat ze de telefoons stuk maken? is vrijwel onmogelijk.
Plus als je al aan rooten begint weet je dat je garantie "weg" is (mijn digitizer van Hero was eens kapot, officiele rom gedownload van htc site en opgestuurd).
Dat heeft te maken met verantwoordelijkheden, en de grote bult aan mensen die er bij HTC voor nodig zijn om die procedures te maken, te onderhouden, aan te passen, handleidingen in tig talen te maken, etc etc. Dat zijn zoveel mensen, daar moet een fatsoenlijke P&O afdeling bij, plus een aantal verantwoordelijke managers, wat facilitaire ondersteuning, en ga zo maar verder.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:23:54 #167
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_103377575
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Daarom kies je ook een OS dat goed werkt, en niet een waar je zelf nog vanalles aan moet veranderen voor het goed of fijn werkt.
Dat is helemaal niet nodig bij de betere Android toestellen.
quote:
Ik vind die Sense-interface van HTC ook de enige fijne interface op Android. Touchwizz is echt verschrikkelijk lelijk en het voegt niks toe.

En ja, een iPhone is duur, daarom overweeg ik ook WP7, wat het beste van twee werelden lijkt. Nog nooit mee gewerkt overigens, dus of het ook echt fijn werkt weet ik niet. Het loopt iig soepel, iit Android.
Je hebt er nooit mee gewerkt maar je weet wel hoe soepel het loopt... Android draait hier trouwens super :)
Trouwens de GUI van WP7 of W8 vind ik echt spuuglelijk... maar goed dat is persoonlijk natuurlijk. Daarom is het ook zo fijn bij Android dat je veel kan aanpassen, iedereen heeft namelijk andere wensen. Dat er mensen bestaan die niet overweg kunnen met opties kun je Android niet kwalijk nemen.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:41:20 #168
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_103385808
Ik ben redelijk nieuw in het android verhaal, heb namelijk al 2 jaar een iPhone. Ik wil nu wat anders, een android telefoon. Daar heb ik nog wel een vraagje over.

1. Is er voor de samsung galaxy s2 bijvoorbeeld een HTC Sense rom beschikbaar, zodat je niet per se een HTC hoeft te kopen om toch gebruik te kunnen maken van hun firmware.

2. Is er ergens een duidelijk beginnershandleiding die niet meteen met termen begint te strooien en die niet 180 pagina's lang is?

Dank u
pi_103386102
Ja, als je het toestel voor de eerste keer start krijg je een rondleiding. Maar een telefoon OS moet je kunnen hanteren zonder handleiding...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:59:37 #170
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_103390458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, als je het toestel voor de eerste keer start krijg je een rondleiding. Maar een telefoon OS moet je kunnen hanteren zonder handleiding...
Ik bedoelde eigenlijk meer omtrent het rooten, custom roms etc.
pi_103391159
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:59 schreef Badeendt het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer omtrent het rooten, custom roms etc.
http://www.xda-developers.com/
pi_103393614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:41 schreef Badeendt het volgende:
Ik ben redelijk nieuw in het android verhaal, heb namelijk al 2 jaar een iPhone. Ik wil nu wat anders, een android telefoon. Daar heb ik nog wel een vraagje over.

1. Is er voor de samsung galaxy s2 bijvoorbeeld een HTC Sense rom beschikbaar, zodat je niet per se een HTC hoeft te kopen om toch gebruik te kunnen maken van hun firmware.

2. Is er ergens een duidelijk beginnershandleiding die niet meteen met termen begint te strooien en die niet 180 pagina's lang is?

Dank u
Galaxys2root.com dacht ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 21-10-2011 22:09:13 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_103395404
Al gepost in t Desire S forum. Maar mijn telefoon wilt niet meet uitschakelen nu ik sense 3.0 draai na de laatste update. De knop zelf werkt wel gewoon.
AJAX AMSTERDAM!
pi_103395513
Wuuut zijn er nog mensen die hun tel uitzetten tegenwoordig :o :o :o
Zet hem dan stil, of in het ziekenhuis vliegtuigmodus, maar uit, echt, waarom?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:14:00 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103395812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef delano.888 het volgende:
Wuuut zijn er nog mensen die hun tel uitzetten tegenwoordig :o :o :o
Zet hem dan stil, of in het ziekenhuis vliegtuigmodus, maar uit, echt, waarom?
Zo af en toe wanneer ik hem vergeet op te laden zet ik hem 's ochtends uit zodat ik wat batterij over heb bij een noodgeval ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')