abonnement Unibet Coolblue
pi_103184160
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_103184223
Ik vind het sneu dat er schijnbaar elk seizoen een of twee spelers moeten zijn waar het publiek de schuld aan kan geven. Dat is al jaren het geval en geregeld onterecht.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_103184246
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef Muto het volgende:
Ik vind het sneu dat er schijnbaar elk seizoen een of twee spelers moeten zijn waar het publiek de schuld aan kan geven. Dat is al jaren het geval en geregeld onterecht.
Zegt ook meer over die mensen dan over de speler zelf vind ik.
pi_103184259
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef Muto het volgende:
Ik vind het sneu dat er schijnbaar elk seizoen een of twee spelers moeten zijn waar het publiek de schuld aan kan geven. Dat is al jaren het geval en geregeld onterecht.
Precies. Kunnen we over 4 jaar lekker weer gaan kankeren als Cabral bij een Arsenal de sterren van de hemel speelt voor een spotprijsje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103184273
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zegt ook meer over die mensen dan over de speler zelf vind ik.
Dat sowieso.
Noot noot.
pi_103184317
Ga zelf maar eens op het veld staan en optimaal presteren denk ik dan.
pi_103184321
quote:
19s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Goede toevoeging, kwaliteitsmod.
pi_103184373
Maar de logica van de supporters: ik wil waar zien voor mn geld.

:')
pi_103184394
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies. Kunnen we over 4 jaar lekker weer gaan kankeren als Cabral bij een Arsenal de sterren van de hemel speelt voor een spotprijsje.
Ik wou het gistermiddag niet zeggen, want ik dacht dat ik weer op hoongelach kon rekenen. Dat uitfluiten is in potentie gewoon kapitaalvernietiging. Zo'n veelbelovend spelertje raakt dan al z'n zelfvertrouwen kwijt en raakt geen pepernoot meer, waar je hem met positieve steun boven zichzelf kan laten uitstijgen en kunt verpatsen voor een paar miljoen. Maar dat is wrs weer te ver gedacht voor die figuren. :W
pi_103184414
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de logica van de supporters: ik wil waar zien voor mn geld.

:')
Dan moet je niet naar Feyenoord komen.
pi_103184470
quote:
Cabral uitgefloten: 'Die dingen gebeuren, daar lig ik niet wakker van'

Feyenoord won zondag met 4-0 van VVV-Venlo, maar Jerson Cabral zal wellicht geen goede gevoelens overhouden aan de thuiswedstrijd. In de eerste helft werd de flankspeler uitgefloten door het eigen Legioen. Cabral speelde de wedstrijd wel uit en zei na afloop niet wakker te liggen van de negatieve reacties.

Het eerste half uur was behoorlijk pover bij Feyenoord en vooral Cabral moest het ontgelden. “Die dingen gebeuren, daar lig ik niet wakker van”, zei hij tegen Eredivisie Live. “Ik probeer me op mijn spel te concentreren en er het beste van te maken. Je probeert je ervan af te sluiten, na een goede actie zal het publiek me weer steunen.”

Aanvoerder Ron Vlaar veroordeelde het gedrag van de fans scherper. “Ik heb ze wel horen fluiten. Ik wist niet dat het specifiek naar Jerson was, eigenlijk ben ik daar ook niet mee bezig. Ik vind wel dat je je spelers niet uit moet fluiten”, liet hij optekenen. Met een kanttekening: “Ik begrijp het kritische publiek. De eerste helft was slecht.”
Ik denk dat het weldegelijk iets met hem doet.
pi_103184473
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik wou het gistermiddag niet zeggen, want ik dacht dat ik weer op hoongelach kon rekenen. Dat uitfluiten is in potentie gewoon kapitaalvernietiging. Zo'n veelbelovend spelertje raakt dan al z'n zelfvertrouwen kwijt en raakt geen pepernoot meer, waar je hem met positieve steun boven zichzelf kan laten uitstijgen en kunt verpatsen voor een paar miljoen. Maar dat is wrs weer te ver gedacht voor die figuren. :W
Ik kan me geen enkele geldige reden bedenken om je eigen speler uit te fluiten :{ Wat hij dan ook uitspookt binnen/buiten het veld.
Noot noot.
pi_103184490
Strootman gaf het goede voorbeeld Zaterdag. Ookal is Engelaar een kutspeler.
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 12:18:49 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103184518
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman gaf het goede voorbeeld Zaterdag. Ookal is Engelaar een kutspeler.
Wat deed ie dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_103184604
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat deed ie dan?
Supporters waren Engelaar aan het uitjoelen. Strootman maakte duidelijk dat het onrespectvol is.
pi_103184606
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef Muto het volgende:
Ik vind het sneu dat er schijnbaar elk seizoen een of twee spelers moeten zijn waar het publiek de schuld aan kan geven. Dat is al jaren het geval en geregeld onterecht.
Feyenoord is zo'n beetje de club in Nederland waar een speler (zeker als het een jeugdspeler is) de meeste krediet krijgt van de supporters, dus dat valt best mee. We hebben nou eenmaal te vaak spelers in het team die de juiste mentaliteit niet hebben.
-
pi_103184654
quote:
Orlando Engelaar mocht zaterdagavond acht minuten voor tijd invallen tegen FC Utrecht (1-0). Hij had het veld nog niet betreden of hij werd al op een fluitconcert getrakteerd door een deel van het PSV-publiek.
Kevin Strootman, dit seizoen de opvolger van Engelaar als vormgever van PSV, noemde dat onbegrijpelijk. 'Ik weet niet precies wat hier in het verleden allemaal is gebeurd, maar dit is onterecht. Orlando levert een bijdrage in de groep, is altijd positief en dan zoiets...'
pi_103184660
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies. Kunnen we over 4 jaar lekker weer gaan kankeren als Cabral bij een Arsenal de sterren van de hemel speelt voor een spotprijsje.
Mwoah, ik zie die jongen eerder over 4 jaar bij NAC spelen dan bij Arsenal.
-
pi_103184734
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie die jongen eerder over 4 jaar bij NAC spelen dan bij Arsenal.
Als hij het vertrouwen blijft krijgen van Koeman, zie ik nog wat moois tegemoet voor hem.
pi_103184847
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als hij het vertrouwen blijft krijgen van Koeman, zie ik nog wat moois tegemoet voor hem.
Dat vertrouwen krijgt ie blijkbaar wel, gezien Koeman hem liet staan en zelfs Guidetti er in zijn plaats uithaalde.
-
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:25:42 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103184862
Als iemand het dan 'verdiende' om gisteren uitgefloten te worden dan is het De Vrij wel. Leverde zo ongeveer elke bal in.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie die jongen eerder over 4 jaar bij NAC spelen dan bij Arsenal.
Ja, wat jij ziet is verder niet zo relevant. Cabral speelt zich in de kijker bij menig Europese club. Om het voorbeeld Assaidi nog maar eens aan te halen, die kwam nog nauwelijks aan de bak bij De Graafschap op zijn leeftijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 12:26:17 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103184884
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie die jongen eerder over 4 jaar bij NAC spelen dan bij Arsenal.
Die kans is zeker aanwezig. En die kans wordt mijn inziens nog groter als je die jongen uit gaat fluiten. Da's nou niet bepaald een opsteker voor je zelfvertrouwen. Het probleem dat Feyenoord heeft wordt bij jongens als Cabral in de schoenen geschoven.

Normale elftallen worden gedragen door de 30+ers of de midden 20ers. Bij Feyenoord verwacht men nu al van de jonkies, die in andere teams langzaam gebracht worden en waar niet van verwacht wordt dat ze "dragend" zijn, dat zij de kar trekken.

Als je op deze manier om blijft gaan met dit soort jongens ga ik met je mee. Dan speelt Cabral inderdaad over 4 jaar voor NAC.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_103184926
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
Als iemand het dan verdiende om gisteren uitgefloten te worden dan is het De Vrij wel. Leverde zo ongeveer elke bal in.
Is heel het seizoen al matig ja.
quote:
Ja, wat jij ziet is verder niet zo relevant. Cabral speelt zich in de kijker bij menig Europese club. Om het voorbeeld Assaidi nog maar eens aan te halen, die kwam nog nauwelijks aan de bak bij De Graafschap op zijn leeftijd.
Mwoah, zitten er scouts van Arsenal etc. voor hem op de tribune dan?
-
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:29:43 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103185040
Denk het wel ja. Weet nog wel dat Cabral in Oranje tegen Spanje moest en ze in zijn ééntje werkelijk alle hoeken van het veld liet zien. Vanaf toen is die buitenlandse interesse enorm gegroeid. Het bod van Fulham op hem bevestigd dat nog maar eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103185150
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die kans is zeker aanwezig. En die kans wordt mijn inziens nog groter als je die jongen uit gaat fluiten. Da's nou niet bepaald een opsteker voor je zelfvertrouwen. Het probleem dat Feyenoord heeft wordt bij jongens als Cabral in de schoenen geschoven.
Eens. Ik keurde het gefluit zodra hij aan de bal kwam dan ook niet goed. Heel het team verdiende een uitbrander, niet hij alleen. Zeker niet als hij zich probeert te herstellen.
quote:
Normale elftallen worden gedragen door de 30+ers of de midden 20ers. Bij Feyenoord verwacht men nu al van de jonkies, die in andere teams langzaam gebracht worden en waar niet van verwacht wordt dat ze "dragend" zijn, dat zij de kar trekken.
Mensen leven nog steeds een beetje met het idee dat Feyenoord een team is van gemiddeld 19 jaar ofzo. Vergeet niet dat met El Ahmadi, Vlaar, Bakal en Schaken al 3 'oudere' spelers hebben en dat jongens als De Vrij ook alweer een jaar ervaring erbij hebben. Ajax werd vorig jaar kampioen met een elftal dat niet veel ouder was.
quote:
Als je op deze manier om blijft gaan met dit soort jongens ga ik met je mee. Dan speelt Cabral inderdaad over 4 jaar voor NAC.
Dan was ie blijkbaar ook niet bestand tegen de druk. Bij een club als Real Madrid is dat uitfluiten nog 100 keer zo erg als je faalt. Hier moet ie tegen kunnen, hoewel het niet leuk is natuurlijk.
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')