abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:32:28 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103137574
MOD/CREW --> Lees laatste alinea :).

Geachte lezer,

bedankt dat u de moeite neemt om in ieder geval tot hier te lezen. Ik hoop dat u verder leest, want u zult er uiteindelijk, als u geluk heeft, op een emotionele, geestelijke en materiële waarde van profiteren!

U kent mij waarschijnlijk wel, maar ik zal toch de moeite nemen om mij even voor te stellen. Mijn naam is Computerprobleem en ik ben in het verleden (en in het heden nog steeds) menig maal betrokken geweest bij uiterst interessante en waardevolle discussies op dit prachtige forum. Ook heb ik voor een kleine periode een aantal zéér succesvolle nieuwsitems geplaatst en deze zijn U allen vast wel bijgebleven. Maar laten we nu overgaan op het daadwerkelijk onderwerp van dit topic.

U weet het waarschijnlijk nog niet, maar ook ik, een vredelievend en sociaal persoon, heb een groep vijanden op dit forum. Ze haten mij, maken mij overal en met alles belachelijk, staan het niet toe dat ik een eigen mening heb en posten doorgaans racistische uitspraken over mij, of de dingen waar ik in geloof. De laatste tijd zijn er een aantal, zogenaamd 'populaire' FOK!kers toegetreden tot deze groep van vijanden. Ik heb het dan o.a. over de users Utopie en Monopoly.

Ik heb altijd een tweefrontenoorlog willen voorkomen, alleen helaas is dat inmiddels al uitgegroeid tot een vierfrontenoorlog. Ik word van alle kanten aangevallen door hatende-users en groeperingen die samenzweren tegen mijn aanwezigheid. Tot nu toe heb ik al deze hatelijke-aanvallen afgeslagen dankzij mijn charmante uitstraling, briljantiteid, rijkdom en militaire macht. Helaas ziet het er naar uit dat deze Gouden Tijden weldra over zijn, want het aantal haters groeit gestaag. Ik heb daarom besloten om mijn eigen FOK!Fangroep op te richten, namelijk de Revolutionaire Computerprobleem Democraten, ofwel De RCD.

Deze groepering, die uitsluitend opereert binnen het FOK!Forum, staat voor een humaan ideaal. Wij staan vóór gelijke rechten, vrijheid van meningsuiting, /vrije, niet door de staat gecontroleerde economie, vrede en democratisering van de wereld. De mensen waar tegen wij streden zijn tegen de genoemde standpunten en idealen, maar ze zijn bovenal TEGEN MIJ.

Heb je dezelfde standpunten en idealen als mijn groepering en het belangrijkste: BEN JIJ PRO-COMPUTERPROBLEEM? Sluit je dan NU aan bij De RCD en zet boven je avatar, onder je usernaam, het volgende:

'RCD Recruit' of 'RCD Aanhanger'.

En nu over op het materiële gedeelte!

--> Elke aanhanger die minstens één week lid is van mijn organisatie, maakt elke week (of elke twee weken) kans op mooie prijzen die ik weggeef! Het gaat dan om verschillende soorten prijzen, van films tot games, tot leuke gadgets. Het zal zelden gaan om pauper materiaal, ik zal soms zelfs speciaal inkopen doen! En met de feestdagen op komst... zal het een verstandige beslissing zijn om je aan te sluiten! <--

In de eerste 2 weken zal ik wel een kleine controle houden of je op de hoogte bent van de RCD (simpele test vragen, om te voorkomen dat mensen zich alleen aansluiten om iets te winnen en vervolgens weggaan).

Trouwe leden en fanatieke aanhangers maken natuurlijk veel meer kans!
Er is tevens maar één leider, dat ben ik. Dus niet letten op fakers die doen alsof zij de leiding hebben...

OP GELET (VOOR DE ADMINS EN CREW):
Deze 'groep' is geen fanatieke of al bestaande groep. Dit heb ik net gewoon bedacht en de idealen zullen niet met campagnes o.i.d. gepromoot worden. Het is gewoon een fangroep binnen de grenzen van het FOK!Forum. Er zijn geen externe websites, er zal geen overvloed aan 'RCD' topics komen en het is nog maar de vraag of er fans van mij zijn die zich aansluiten. Het is gewoon een groep/clan die mij steunt, en niet de mensen die constant op mij/Israël/e.d. lopen te haten! :D Jullie mogen ook lid worden :P.
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2011 @ 02:34:56 #2
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_103137607
Als ik achter mijn computerprobleem zou staan dan had ik hem jaren geleden al naar de hardwareshop gebracht.
Are you fokking to me?
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:35:27 #3
290693 PiepZeiDeMuis
Kom mijn hol eens bekijken!
pi_103137612
Hey , dit is toch mijn groep?
Bazen UI van Hajee!
  Forum Admin zondag 16 oktober 2011 @ 02:35:45 #4
35723 crew  GGMM
pi_103137616
Vanmiddag sloot ik een topic, toen zag ik daarna een hele lange post van jou staan met argumentatie waarom we dat topic dicht zouden moeten gooien.
Had je dat allemaal voor niks getypt. _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_103137622
Wie gaat dit lezen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103137630
Er zit echt een steekje los bij jou he?
Vraag me af hoe je in het echt bent, kan me niet voorstellen dat er zon grote kneus bestaat.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:37:08 #7
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103137631
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:35 schreef GGMM het volgende:
Vanmiddag sloot ik een topic, toen zag ik daarna een hele lange post van jou staan met argumentatie waarom we dat topic dicht zouden moeten gooien.
Had je dat allemaal voor niks getypt. _O-
Ja, weet ik nog :'(

Ik besloot om mijn bericht uit verdriet maar helemaal aan te passen, zodat ik niet voor schut stond :@.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:37:23 #8
290693 PiepZeiDeMuis
Kom mijn hol eens bekijken!
pi_103137633
Deze 'groep' is geen fanatieke of al bestaande groep.

Terwijl er duidelijk boven mijn UI staat dat ik de leider ben!
ik vind dit niet gepast dat je mijn groep van me af wilt pakken!
:'( HUILIE
Bazen UI van Hajee!
pi_103137653
Heb je nog filmtips, cp?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103137677
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:45:04 #11
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103137737
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heb je nog filmtips, cp?
Hallo,

ik houd een lijstje aan met films die ik heb.
Je kunt daarop filteren op genre, regisseur, jaar, speelduur, formaat, wel/niet gezien en hoogte van de boordeling. Ik doe zometeen een nieuwe bestelling bij Amazon.co.uk+com en deepdiscount, maar de meest recente (exclusief de komende bestellingen) heb ik al staan.

Je kunt dan kijken welke films ik per genre beoordeel.

Ik heb veel meer films gezien, maar het gaat dan alleen om films die ik bezit. Films die ik op tv enz. gezien heb, beoordeel ik apart via een andere site.

Hieronder kun je het bestandje (Excel) downloaden:
Ca. 2,3 mb.

Film collectie
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:46:30 #12
290693 PiepZeiDeMuis
Kom mijn hol eens bekijken!
pi_103137767
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Hallo,

ik houd een lijstje aan met films die ik heb.
Je kunt daarop filteren op genre, regisseur, jaar, speelduur, formaat, wel/niet gezien en hoogte van de boordeling. Ik doe zometeen een nieuwe bestelling bij Amazon.co.uk+com en deepdiscount, maar de meest recente (exclusief de komende bestellingen) heb ik al staan.

Je kunt dan kijken welke films ik per genre beoordeel.

Ik heb veel meer films gezien, maar het gaat dan alleen om films die ik bezit. Films die ik op tv enz. gezien heb, beoordeel ik apart via een andere site.

Hieronder kun je het bestandje (Excel) downloaden:
Ca. 2,3 mb.

Film collectie
Vertel jij altijd alles zo in detail?
Bazen UI van Hajee!
pi_103137781
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Hallo,

ik houd een lijstje aan met films die ik heb.
Je kunt daarop filteren op genre, regisseur, jaar, speelduur, formaat, wel/niet gezien en hoogte van de boordeling. Ik doe zometeen een nieuwe bestelling bij Amazon.co.uk+com en deepdiscount, maar de meest recente (exclusief de komende bestellingen) heb ik al staan.

Je kunt dan kijken welke films ik per genre beoordeel.

Ik heb veel meer films gezien, maar het gaat dan alleen om films die ik bezit. Films die ik op tv enz. gezien heb, beoordeel ik apart via een andere site.

Hieronder kun je het bestandje (Excel) downloaden:
Ca. 2,3 mb.

Film collectie
http://www.imdb.com/

;) ;)
pi_103137783
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Hallo,

ik houd een lijstje aan met films die ik heb.
Je kunt daarop filteren op genre, regisseur, jaar, speelduur, formaat, wel/niet gezien en hoogte van de boordeling. Ik doe zometeen een nieuwe bestelling bij Amazon.co.uk+com en deepdiscount, maar de meest recente (exclusief de komende bestellingen) heb ik al staan.

Je kunt dan kijken welke films ik per genre beoordeel.

Ik heb veel meer films gezien, maar het gaat dan alleen om films die ik bezit. Films die ik op tv enz. gezien heb, beoordeel ik apart via een andere site.

Hieronder kun je het bestandje (Excel) downloaden:
Ca. 2,3 mb.

[url=http://nl.swoopshare.com/get/d/13b4f8d7a4c64d830b7c80422fe90d86/07c5d9ad3ed70037676e25eae60fb449/1318725887/3e74063d8bdab99b0dfa2fde66096c22/Film+Collectie.xls?queue]Film collectie[/

Ik kan niet verder scrollen dus type hier maar, bedankt man url]
_O_ _O_ _O_
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:50:08 #15
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103137806
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:46 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:

[..]

Vertel jij altijd alles zo in detail?
Heel vaak wel ja. Ik denk in 90% van de gevallen wel. Ik heb het gevoel dat mensen niet genoeg informatie krijgen wanneer ik heel weinig typ, dat het incompleet is, daarom vul ik altijd alles zoveel mogelijk aan, om mijn kennis zo goed mogelijk over te dragen.

@DeRakker:

Ik gebruik momenteel Excel & WhatIWatch, maar ben bezig om alles te importeren naar IMDB. Is heel erg veel werk, want inclusief de titels die nog niet in Excel zijn opgenomen, kom ik op zo'n 800 titels. Het invoeren van 500 titels een paar maanden terug kostte mij al meer dan 2 dagen (inclusief slapen, pauzes en andere dingen doen, maar elke keer minstens 4 uur aan één stuk door).

Maar IMDB is veel handiger, want er zijn heel veel mensen actief en de informatie is maximaal.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:51:07 #16
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103137821
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Wat bedoel je met die edit? Moet ik de link opnieuw plaatsen? :)
pi_103137822
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Heel vaak wel ja. Ik denk in 90% van de gevallen wel. Ik heb het gevoel dat mensen niet genoeg informatie krijgen wanneer ik heel weinig typ, dat het incompleet is, daarom vul ik altijd alles zoveel mogelijk aan, om mijn kennis zo goed mogelijk over te dragen.

@DeRakker:

Ik gebruik momenteel Excel & WhatIWatch, maar ben bezig om alles te importeren naar IMDB. Is heel erg veel werk, want inclusief de titels die nog niet in Excel zijn opgenomen, kom ik op zo'n 800 titels. Het invoeren van 500 titels een paar maanden terug kostte mij al meer dan 2 dagen (inclusief slapen, pauzes en andere dingen doen, maar elke keer minstens 4 uur aan één stuk door).

Maar IMDB is veel handiger, want er zijn heel veel mensen actief en de informatie is maximaal.
Hoezo maak je er zoveel werk van als het toch al bestaat dat beter is?
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:52:22 #18
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103137841
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoezo maak je er zoveel werk van als het toch al bestaat dat beter is?
Ik wou alles in Excel hebben, want dan kan ik de filters naar eigen smaak instellen. Download het bestandje maar, dan zie je wat ik bedoel. En alles is veel overzichtelijker. :)

Maar IMDB is beter omdat je het meteen met de rest van de wereld kunt delen :).
pi_103137844
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die edit? Moet ik de link opnieuw plaatsen? :)
Nee nee, was te veel tekst en kon niet naar een lege vlakte scrollen dus heb ne bericht per ongeluk verneukten
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103140442
Ben je altijd zo lang van stof?
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:16:47 #21
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103150178
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je altijd zo lang van stof?
Ja, meestal wel :).

O ja, voor de geïnteresseerden, ik zei gisteren dat ik nieuwe films aan het kopen was, jullie kunnen in dit topic zien welke dat zijn geworden:

[DVD] DVD's die binnenkort in je brievenbus vallen [#23]

En de grens van 700 films, die voor mij kwalitatief hoogwaardig zijn, is gisteren overschreden! :D
Ik heb er zo'n 800 in totaal, alleen de rest gaat om afgedankte films, films die ik dubbel heb, slechte edities, slechte films (voor mij) e.d. :)
pi_103150827
Ik vind je maar een vreemde eend, maar goed. Moet je lekker zelf weten.
Zolang ik er maar geen last van heb.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:39:28 #23
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103150913
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind je maar een vreemde eend, maar goed. Moet je lekker zelf weten.
Zolang ik er maar geen last van heb.
Ik vind jou een vreemde koala.
pi_103151098
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik vind jou een vreemde koala.
Dat kan kloppen, ik ben grootgebracht door een groep koala's nadat stropers mij op zeer jonge leeftijd achter hebben gelaten in de jungle.
Ik ben er bikkelhard van geworden.
pi_103151194
Deze user :')
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')