abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:18:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103076731
Welkom in het Feedback R&P!

R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:19:45 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103076790
Re.. je weet toch dat R&P kusjekroel dient te zijn?
pi_103076804
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:17 schreef Re het volgende:
ja of je kweekt wat meer eelt en zorgt dat dat hap gedeelte wat minder wordt, ik hoef niemands handje vast te houden hier toch?
Euhm dat is het niet helemaal hoor in het versieren topic.
Ik probeer niemand te laten happen eigenlijk en ik denk de rest ook niet.

Er wordt juist meer gehapt door anderen en daarom krijgen we hele discussies die helemaal niks met het topic te maken hebben.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:24:23 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103076968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:20 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm dat is het niet helemaal hoor in het versieren topic.
Ik probeer niemand te laten happen eigenlijk en ik denk de rest ook niet.

Er wordt juist meer gehapt door anderen en daarom krijgen we hele discussies die helemaal niks met het topic te maken hebben.
kijk ook eerst eens naar je eigen gedrag, laat het lekker links liggen, je hebt nou eenmaal verschillende soorten mensen met verschillende soorten gevoelens en uitingen daarvan. Ook niet gelijk alles als aanval zien of zieken.

En ja de andere kant op geldt precies hetzelfde, laat elkaar in elkaars waarde, voel je niet verheven boven anderen etc...

Anders ga ik wel de R&P kleuterklas oprichten of zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103077502
Doe ik ook niet, ik val niemand aan in het topic.
Maar het wekt irritatie op dat soort post van die lui :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:43:11 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103077562
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef kree het volgende:
Doe ik ook niet, ik val niemand aan in het topic.
Maar het wekt irritatie op dat soort post van die lui :)
Dus je irritatiegrens verhogen. Accepteren dat mensen zo reageren en daar minder achter zoeken.
pi_103077611
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus je irritatiegrens verhogen. Accepteren dat mensen zo reageren en daar minder achter zoeken.
Ja maar het probleem is het topic gaat veels te hard door al dat soort dingen die er verteld worden die niks te maken hebben met persoonlijke situaties.

En dat is juist waar het topic over gaat, vandaar...
Do what you love, love what you do!
pi_103077628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar het probleem is het topic gaat veels te hard door al dat soort dingen die er verteld worden die niks te maken hebben met persoonlijke situaties.

En dat is juist waar het topic over gaat, vandaar...
Veel te hard... ga eens een jaar terug kijken naar Singles. 10+ topics per dag.

*snif* the good old days
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:45:07 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103077637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef kree het volgende:
Ja maar het probleem is het topic gaat veels te hard door al dat soort dingen die er verteld worden die niks te maken hebben met persoonlijke situaties.

En dat is juist waar het topic over gaat, vandaar...
Omdat mensen er op reageren. Dat kan je stoppen :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:45:44 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103077657
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Veel te hard... ga eens een jaar terug kijken naar Singles. 10+ topics per dag.

*snif* the good old days
Het is geen tweede singles :{w
Het is geen SC :{w
pi_103078450
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar het probleem is het topic gaat veels te hard door al dat soort dingen die er verteld worden die niks te maken hebben met persoonlijke situaties.

En dat is juist waar het topic over gaat, vandaar...
Hoewel ik me ook erger aan Firefly en Flepke, was het bij hun afwezigheid meer een slowchat dan dat het nu is. Het is nu een ander soort slowchat met allerlei mini-ruzies door gehap op elkaar. Voordat ze terugkwamen was het kliekjes-slowchat. Maar daar werden geen pagina's over volgeluld hier in het FB topic.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:14:33 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103078769
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoewel ik me ook erger aan Firefly en Flepke, was het bij hun afwezigheid meer een slowchat dan dat het nu is. Het is nu een ander soort slowchat met allerlei mini-ruzies door gehap op elkaar. Voordat ze terugkwamen was het kliekjes-slowchat. Maar daar werden geen pagina's over volgeluld hier in het FB topic.
Het lijkt wel of de complete reeks is overgewaaid in het FB topic.
We modereren alleen nog policy overschrijdende zaken in de reeks. En dat betekent dus dat de reeks een wat ander karakter heeft gekregen. We hebben nog even gedacht aan een serieuze en een minder serieuze versie om de mensen met serieuze vragen ook een podium te geven. Maar die scheiding wordt lastig te modereren dus daarom hebben we daar niet voor gekozen.
Iedereen zal dus met de verandering moeten leren leven.
pi_103079140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het lijkt wel of de complete reeks is overgewaaid in het FB topic.
We modereren alleen nog policy overschrijdende zaken in de reeks. En dat betekent dus dat de reeks een wat ander karakter heeft gekregen. We hebben nog even gedacht aan een serieuze en een minder serieuze versie om de mensen met serieuze vragen ook een podium te geven. Maar die scheiding wordt lastig te modereren dus daarom hebben we daar niet voor gekozen.
Iedereen zal dus met de verandering moeten leren leven.
Begrijp het punt.
Maarja dan moeten we in het topic zelf meer die users negeren ofzo maar dat is lastig met de manier waarop "hun" opmerkingen maken :)
Do what you love, love what you do!
pi_103079749
Gaan we met ons groepje op msn als ze het te gortig maken :P

En de nieuwelingen laten we aan flepke en firefly over, want ze moeten nou eenmaal gewoon wat eelt groeien :P
pi_103079838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gaan we met ons groepje op msn als ze het te gortig maken :P

En de nieuwelingen laten we aan flepke en firefly over, want ze moeten nou eenmaal gewoon wat eelt groeien :P
Nouja ben het wel met je eens over dit hele gebeuren.
En ik snap dat de mods er weinig aan kunnen doen.

Maar zodra die twee weer verschijnen in het topic slaat het hele sfeertje om, althans naar mijn mening en niet in positieve zin.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:44:31 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103079893
Wat ik me dan afvraag, wil je nou echt dingen/ervaringen/tips/opmerkingen uit de echte wereld horen, of wil je alleen maar kusjekroelmetfluwelenhandschoentjesopmerkingendiealleeinjeeigenstraatjepassen reacties krijgen?

Want indien het dat laatste is, dan moet je natuurlijk niet op een forum zitten en daarna gaan huilen dat er reacties voorbij komen die je niet zinnen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103079971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik me dan afvraag, wil je nou echt dingen/ervaringen/tips/opmerkingen uit de echte wereld horen, of wil je alleen maar kusjekroelmetfluwelenhandschoentjesopmerkingendiealleeinjeeigenstraatjepassen reacties krijgen?

Want indien het dat laatste is, dan moet je natuurlijk niet op een forum zitten en daarna gaan huilen dat er reacties voorbij komen die je niet zinnen.
redelijkheid en meedenken van de problemen die mensen zeggen en niet blijven hangen in standaard regeltjes en door wedervragen de discussie uit te lokken.

Het gaat namelijk niet om de discussie tussen wie wat vind.

Waar het wel om gaat is dat iemand een tip wil en niet uitgelokt te worden tot discussie en dat is de manier waarop die twee posten
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:54:44 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103080209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef kree het volgende:

[..]

redelijkheid en meedenken van de problemen die mensen zeggen en niet blijven hangen in standaard regeltjes en door wedervragen de discussie uit te lokken.

Het gaat namelijk niet om de discussie tussen wie wat vind.

Waar het wel om gaat is dat iemand een tip wil en niet uitgelokt te worden tot discussie en dat is de manier waarop die twee posten
Nee oke, maar, dit forum hangt natuurlijk aan elkaar van de mensen die tips willen (en niet alleen in dat topic). Wat er dan gebeurd is dat mensen op elkaar gaan reageren. Daar zitten ook reacties tussen die sommige mensen helemaal niet op prijs kunnen stellen, en anderen weer wel. Dat is hoe een forum werkt.

Wat je dan natuurlijk kúnt doen is emmeren over 'ja maar hij zei zij zei blablabla'. Dat is een mogelijkheid. Dat heeft tot gevolg dat er alleen maar irritatie rond vliegt. Dat is wat nu gaande is.

Je kunt ook zeggen dat je 't gewoon negeert. Want, als er daar een groep mensen bij elkaar zit die ergens niet zo goed in zijn, en er komen mensen die een andere mening hebben dan de algemeen geldende mening, dan worden die uitzonderingen direct gebombardeerd tot internethelden of iets dergelijks.

Dat kun je natuurlijk doen, maar je kunt ook proberen iets uit die posts te halen, want ook al is het niet wat je wil horen, misschien kun je er toch wel iets mee. Snap je wat ik bedoel? Kun je er niks mee, dan kun je wel de discussie aangaan, maar daarmee draag je zelf bij aan hetgene waar je vervolgens in het FB topic over komt klagen. Dat werkt natuurlijk niet :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103080641
En wat anderen kunnen doen (en ook bewust doen) is mensen die ze zelf zielig vinden, gaan lopen afzeiken
pi_103080659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee oke, maar, dit forum hangt natuurlijk aan elkaar van de mensen die tips willen (en niet alleen in dat topic). Wat er dan gebeurd is dat mensen op elkaar gaan reageren. Daar zitten ook reacties tussen die sommige mensen helemaal niet op prijs kunnen stellen, en anderen weer wel. Dat is hoe een forum werkt.

Wat je dan natuurlijk kúnt doen is emmeren over 'ja maar hij zei zij zei blablabla'. Dat is een mogelijkheid. Dat heeft tot gevolg dat er alleen maar irritatie rond vliegt. Dat is wat nu gaande is.

Je kunt ook zeggen dat je 't gewoon negeert. Want, als er daar een groep mensen bij elkaar zit die ergens niet zo goed in zijn, en er komen mensen die een andere mening hebben dan de algemeen geldende mening, dan worden die uitzonderingen direct gebombardeerd tot internethelden of iets dergelijks.

Dat kun je natuurlijk doen, maar je kunt ook proberen iets uit die posts te halen, want ook al is het niet wat je wil horen, misschien kun je er toch wel iets mee. Snap je wat ik bedoel? Kun je er niks mee, dan kun je wel de discussie aangaan, maar daarmee draag je zelf bij aan hetgene waar je vervolgens in het FB topic over komt klagen. Dat werkt natuurlijk niet :)
Ja ben het wel met je eens hoor.
Maar er is een verschil tussen iemand die af en toe een tip geeft of iemand die er alleen maar op uit is om iedereen tips te geven (met de zelfde zienswijze ondanks de situatie van die gene)

Nu wordt het hele topic volg gezet met in feite dezelfde dingen en het topic gaat nu een stuk harder als voordat onze vrienden er weer waren.
Toeval ook dat ze op de precieze zelfde tijd ineens in het topic terugkomen.....
Na de ban van flepke.
Do what you love, love what you do!
pi_103080704
Ik heb sowiezo 't vage idee dat flepke en firefly kloontjes zijn. Van wie? Geen idee
pi_103080922
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb sowiezo 't vage idee dat flepke en firefly kloontjes zijn. Van wie? Geen idee
Geen idee, ze hebben wel dezelfde ideeën min of meer.
Wat ik wel raar vindt is dat firefly ineens weer in het topic komt nu flepke unbanned is.
Heb hem daarvoor niet gezien.

Het lijkt wel een tweetal die effe alles willen zeggen op hun manier (wat dus de enige is volgens hun) en dat willen opleggen aan degenen die eens wat hulp zoeken.

Niet voor iedereen is die manier goed namelijk (het werkt bij iedereen anders en dat hangt af van persoonlijkheid) en als dat al meerdere keren gezegd is en je krijgt nog steeds dezelfde tips dan ben ik er wel klaar mee.

+ flepke wil niks vertellen over zich zelf, want elke keer als ik het vraag dan negeert ie het, daardoor krijg je al helemaal geen hoogte van zo iemand (dus je weet ook niet wat die tips voor waarde hebben!!!!!)
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:16:27 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103081040
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:13 schreef kree het volgende:

[..]

Geen idee, ze hebben wel dezelfde ideeën min of meer.
Wat ik wel raar vindt is dat firefly ineens weer in het topic komt nu flepke unbanned is.
Heb hem daarvoor niet gezien.

Het lijkt wel een tweetal die effe alles willen zeggen op hun manier (wat dus de enige is volgens hun) en dat willen opleggen aan degenen die eens wat hulp zoeken.

Niet voor iedereen is die manier goed namelijk (het werkt bij iedereen anders en dat hangt af van persoonlijkheid) en als dat al meerdere keren gezegd is en je krijgt nog steeds dezelfde tips dan ben ik er wel klaar mee.

+ flepke wil niks vertellen over zich zelf, want elke keer als ik het vraag dan negeert ie het, daardoor krijg je al helemaal geen hoogte van zo iemand (dus je weet ook niet wat die tips voor waarde hebben!!!!!)
Ik snap de link van het hoogte krijgen van iemand en de waarde van die tips niet zo goed. Ik bedoel, je huidige aanpak mbt tot...vrouwen...is niet de beste, immers, anders zat je niet in dat topic. Dus, vastgesteld is dat je huidige aanpak niet werkt. Dus elke andere aanpak die voorbij komt, los van van wie die tip komt of wat dan ook, is dan toch het proberen waard?

Een tip negeren of niet accepteren, alleen maar omdat je niet de ins en outs kent van de persoon die achter de nickname schuil gaat is jezelf tekort doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103081221
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap de link van het hoogte krijgen van iemand en de waarde van die tips niet zo goed. Ik bedoel, je huidige aanpak mbt tot...vrouwen...is niet de beste, immers, anders zat je niet in dat topic. Dus, vastgesteld is dat je huidige aanpak niet werkt. Dus elke andere aanpak die voorbij komt, los van van wie die tip komt of wat dan ook, is dan toch het proberen waard?

Een tip negeren of niet accepteren, alleen maar omdat je niet de ins en outs kent van de persoon die achter de nickname schuil gaat is jezelf tekort doen.
Niet mee eens,
er kunnen tips gegeven worden door iemand die het ook echt weet en er ervaring mee heeft.
Of iemand die misschien alleen uit zijn gedachte denkt.

Waar heb je het meeste aan?
Denk het eerste hè

En ik snap niet waarom er dan gewoon niet geantwoord wordt op een rechtstreekse vraag die ik stel aan iemand die blijkbaar "de perfecte manier heeft" om meiden te versieren.
Dan kunnen er leuk tips gegeven worden maar als je niet eens zelf kan vertellen waarom jij er zelf nou zoveel succes mee hebt, is toch raar.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:25:46 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103081421
Maar hij verteld die perfecte manier wel gewoon? Alleen zonder verhaal van eigen ervaring?
Lijkt me niets mis mee. Niemand ia verplicht zijn/haar prive leven/eigen ervaringen te vertellen op t forum.

Een tip/hulpmiddel wordt niet minder waard zonder een toevoeging van eigen ervaring.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:26:39 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103081464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het lijkt wel of de complete reeks is overgewaaid in het FB topic.
We modereren alleen nog policy overschrijdende zaken in de reeks. En dat betekent dus dat de reeks een wat ander karakter heeft gekregen. We hebben nog even gedacht aan een serieuze en een minder serieuze versie om de mensen met serieuze vragen ook een podium te geven. Maar die scheiding wordt lastig te modereren dus daarom hebben we daar niet voor gekozen.
Iedereen zal dus met de verandering moeten leren leven.
dus het zal langzaam naar een derde sc gaan?
pi_103081644
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dus het zal langzaam naar een derde sc gaan?
Dat is het grotendeels al.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:31:53 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103081665
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:20 schreef kree het volgende:

[..]

Niet mee eens,
er kunnen tips gegeven worden door iemand die het ook echt weet en er ervaring mee heeft.
Of iemand die misschien alleen uit zijn gedachte denkt.

Waar heb je het meeste aan?
Denk het eerste hè

En ik snap niet waarom er dan gewoon niet geantwoord wordt op een rechtstreekse vraag die ik stel aan iemand die blijkbaar "de perfecte manier heeft" om meiden te versieren.
Dan kunnen er leuk tips gegeven worden maar als je niet eens zelf kan vertellen waarom jij er zelf nou zoveel succes mee hebt, is toch raar.
Dat mag dat je het daar niet mee eens bent. Dan negeer je die tips gewoon omdat diegene geen achtergrondinfo over zichzelf geeft en beperk je jezelf. Dat mag ook.

Kijk, JIJ wil wat. Je krijgt tips, alleen blijkbaar niet in de vorm/manier waarop jij dat zou willen. Dat is prima, maar als je dat de boventoon gaat laten voeren dan is het hele nut van waarom je uberhaupt in dat topic bent natuurlijk weg.

Zoals je het zelf op dit moment doet werkt het blijkbaar in ieder geval niet, anders zou je niet in dat topic komen. Nou, dan kun je iets doen met tips van anderen, of die bij voorbaat al afschrijven. Moet je zelf weten, maar je schiet er echt niks mee op.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103081905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat mag dat je het daar niet mee eens bent. Dan negeer je die tips gewoon omdat diegene geen achtergrondinfo over zichzelf geeft en beperk je jezelf. Dat mag ook.

Kijk, JIJ wil wat. Je krijgt tips, alleen blijkbaar niet in de vorm/manier waarop jij dat zou willen. Dat is prima, maar als je dat de boventoon gaat laten voeren dan is het hele nut van waarom je uberhaupt in dat topic bent natuurlijk weg.

Zoals je het zelf op dit moment doet werkt het blijkbaar in ieder geval niet, anders zou je niet in dat topic komen. Nou, dan kun je iets doen met tips van anderen, of die bij voorbaat al afschrijven. Moet je zelf weten, maar je schiet er echt niks mee op.
Ik schrijf niks af en ik pak ervan op wat ik wil.
Maar het topic gaat zo hard door heel veel nutteloze opmerkingen dat mensen die een vraag stellen, niet eens gelezen wordt door allerlei bs van hun
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:46:07 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103082106
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:40 schreef kree het volgende:

[..]

Ik schrijf niks af en ik pak ervan op wat ik wil.
Maar het topic gaat zo hard door heel veel nutteloze opmerkingen dat mensen die een vraag stellen, niet eens gelezen wordt door allerlei bs van hun
dat komt dan door sc gedoe van meestal de vaste users. Niet dorodat iemand geen persoonlijke info wil delen.
pi_103082311
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat komt dan door sc gedoe van meestal de vaste users. Niet dorodat iemand geen persoonlijke info wil delen.
Maar door de slowchat ontstaat een ontspannen sfeer waarin nieuwe users zich snel thuis voelen
pi_103082378
Ja maar er is een verschil tussen leuke SC en SC met nutteloze one-liners of weet ik veel wat.
Do what you love, love what you do!
pi_103082541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:53 schreef kree het volgende:
Ja maar er is een verschil tussen leuke SC en SC met nutteloze one-liners of weet ik veel wat.
Dat snap ik ook wel. Sommigen daar beginnen meteen seksistische opmerkingen te maken zodra er een nieuwe vrouw begint te posten, die dan ook prompt weer weg is. Daar is deze topic niet voor bedoeld maar naar mijn mening zouden beledigende users sowiezo uit R&P geweerd moeten worden en de boel een beetje serieus en respectabel maken en houden
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:05:09 #34
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103082793
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat snap ik ook wel. Sommigen daar beginnen meteen seksistische opmerkingen te maken zodra er een nieuwe vrouw begint te posten, die dan ook prompt weer weg is. Daar is deze topic niet voor bedoeld maar naar mijn mening zouden beledigende users sowiezo uit R&P geweerd moeten worden en de boel een beetje serieus en respectabel maken en houden
Ik vind vooral dat mensen die eigenlijk niks te zoeken hebben in een topic omdat ze niks constructiefs bij te dragen hebben geweerd zouden moeten worden. Het is natuurlijk lastig in te richten, maar er is gewoon een extreem verschil in sfeer in dat topic tussen wanneer die 2 er wel posten en wanneer ze er niet zijn.

Een normaal mens zou volgens mij zelf al wel merken dat z'n reacties niet op prijs gesteld worden en niet vast blijven houden aan hun regeltjes.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:28:00 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103083589
Ik denk dat die mensen het ook wel begrepen hebben nu hoor :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:43:28 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103084113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:28 schreef Re het volgende:
Ik denk dat die mensen het ook wel begrepen hebben nu hoor :)
Volgens mij niet, Firefly gaat gewoon door.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103084871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Volgens mij niet, Firefly gaat gewoon door.
Ze passen meer in het singels slowchat topic denk ik.
Ik zie weinig nut van hun tips meer in inmiddels voor het versieren topic.
Prima voor een leuke discussie maar dat heb ik ook wel gehad inmiddels.
Misschien kan er 1 serieus topic zijn en doe de rest lekker in sc.
Do what you love, love what you do!
pi_103091800
Overigens, is dat topic vrijwel exact hoe Singles is begonnen. Misschien een idee om de mensen die graag af en toe SC-en daar uit te nodigen.

Bij deze :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:20:29 #39
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103092128
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:15 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, is dat topic vrijwel exact hoe Singles is begonnen. Misschien een idee om de mensen die graag af en toe SC-en daar uit te nodigen.

Bij deze :P
Daar hebben we het eerder in het topic al over gehad. Dat vond men unaniem een slecht idee omdat singles volgens hun een vaste kliek is waar je niet tussenkomt of waar ze zich niet op hun gemak voelen.
pi_103092357
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Daar hebben we het eerder in het topic al over gehad. Dat vond men unaniem een slecht idee omdat singles volgens hun een vaste kliek is waar je niet tussenkomt of waar ze zich niet op hun gemak voelen.
Er zijn nu al twee klieken (werkdagen en avond/weekend) en als je met een hele bups komt, valt het best mee. Denk ik.
pi_103092951
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Daar hebben we het eerder in het topic al over gehad. Dat vond men unaniem een slecht idee omdat singles volgens hun een vaste kliek is waar je niet tussenkomt of waar ze zich niet op hun gemak voelen.
Das gewoon weer een kwestie van stug doorzetten :P
Alleen gaat 't daar al helemaal niet meer on topic -_-
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:20:59 #42
357717 CharlotteHornys
Dit is Plasma serieus!
pi_103121108
Gobstopper Movement!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:22:00 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103121136
we gooien geen topics dicht hier, zakt vanzelf wel weg in de archieven :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103126345
Feedback topics die harder gaan dan het topic wat er besproken word _O-
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:22:44 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103128691
Wat een hilariteit, niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103136805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Re het volgende:
Wat een hilariteit, niet
Ik zeik in mijn broek van het lachen, zo hard dat ik het in een glas heb gedaan.

Alsjeblieft, voor de ontstane ongemakken & spanningen.

En trouwens, zeg eens dat hij normaal moet doen.
Mijn vriend steekt geen energie meer in onze relatie.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103138751
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik zeik in mijn broek van het lachen, zo hard dat ik het in een glas heb gedaan.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, voor de ontstane ongemakken & spanningen.

En trouwens, zeg eens dat hij normaal moet doen.
Mijn vriend steekt geen energie meer in onze relatie.
dat geeft je instelling al weer aan, doe nou gewoon is rustig en vertel uit je eigen ervaringen?
Denk dat er meer zijn die daar wat aan hebben.
Do what you love, love what you do!
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:18:48 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103141000
wat doe ik verkeerd?
OP verdwenen. Ergens snap ik het wel, met zo'n fipo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:44:59 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103145421
blijkbaar was de mod vergeten die reacties weg te halen, dus bij deze
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:05:11 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103146109
Nog beter!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103182683
Kan er iemand weer even naar het versieren topic kijken.

Ben er nu toch wel klaar mee.....
Anders ben ik er zelf weg uit.
Do what you love, love what you do!
pi_103182748
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef kree het volgende:
Kan er iemand weer even naar het versieren topic kijken.

Ben er nu toch wel klaar mee.....
Anders ben ik er zelf weg uit.
Ik zal even kijken.
pi_103182780
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zal even kijken.
Hoeft niet hoor, ik keek al.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:39:36 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103182851
Nu werd ik ook nieuwsgierig.

Maar tjonge.. jullie geven flepke genoeg voer.. geen wonder dat ie hapt. en jullie zijn er zelf de klos door. Is dat nou zo moeilijk om te snappen? :?
pi_103182930
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Cue_ het volgende:
Nu werd ik ook nieuwsgierig.

Maar tjonge.. jullie geven flepke genoeg voer.. geen wonder dat ie hapt. en jullie zijn er zelf de klos door. Is dat nou zo moeilijk om te snappen? :?
Waarom toch ook altijd weer ik, drommels drommels drommels.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103183028
Ik heb even gekeken en de conclusies:

1: Flepke na tig waarschuwingen blijft het een kut user die zijn status moet halen om andere mensen naar beneden te trekken en geheel ongepast het binkje uit te gaan hangen tegen autisten.

Dit plaatje is er voor uitgevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2: RufusWainwright kwam even langs. een onbekende maar omdat mensen zo lekker happen en niet kunnen negeren ontspoort het.

3: kree heeft verkeerde verwachtingen van FOK, het topic en het leven en heeft bovendien grote moeite om mensen te negeren. Zit liever in de slachtofferrol
pi_103183171
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb even gekeken en de conclusies:

1: Flepke na tig waarschuwingen blijft het een kut user die zijn status moet halen om andere mensen naar beneden te trekken en geheel ongepast het binkje uit te gaan hangen tegen autisten.

Dit plaatje is er voor uitgevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2: RufusWainwright kwam even langs. een onbekende maar omdat mensen zo lekker happen en niet kunnen negeren ontspoort het.

3: kree heeft verkeerde verwachtingen van FOK, het topic en het leven en heeft bovendien grote moeite om mensen te negeren. Zit liever in de slachtofferrol
Punt 3

Er is een verschil tussen FOK in het algemeen, prima kan alles hebben.
Maar dat topic is er niet voor bedoeld om zo lomp te doen.

Je kunt me overal afzeiken maar als je persoonlijke dingen stelt of vragen in een topic wat daarvoor bedoeld is dan moet je niet met zulke reacties belaagd worden.
Echt ik irriteer me kapot eraan.
Zonde van het topic als iedereen die serieus iets vraag toch maar weg gaat. = einde topic en dan blijven de "alwetende" over daar in een groepje
Do what you love, love what you do!
pi_103183179
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
1: Flepke na tig waarschuwingen blijft het een kut user
Dankje. Maar ik hou ook van jou hoor.

quote:
die zijn status moet halen om andere mensen naar beneden te trekken en geheel ongepast het binkje uit te gaan hangen tegen autisten.
Pardon? Ik probeerde alleen die trol met de naam "RufusWainwright" op haar plek te zetten.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103183265
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dankje. Maar ik hou ook van jou hoor.

[..]

Pardon? Ik probeerde alleen die trol met de naam "RufusWainwright" op haar plek te zetten.
Ik niet van jou en je hebt gefaald.
Als je je stoort plaats je een TR en negeer je iemand.

Tigste keer dat je het topic verneukt met je infantiele puberale gezeik in de hoop stoer te doen,
En dan nog wordt je aan de kant gezet door de eerste de beste 16 jarige breezer die 2 seconde komt trollen.

Je kan beter op je vingers gaan zitten.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:50:34 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103183286
Goede analyse, Godtje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:51:47 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103183346
Hard, helder en met de vinger op het zere plekje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:52:19 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103183363
Godt voor nieuwe mod O+
pi_103183969
Re wordt zometeen wakker en denkt: *zucht*
pi_103184218
Nou hoopt dat ze snel met de bezem door het topic gaat in ieder geval.
Ik ben er maar even weg totdat het weer normaal gaat.

Wordt ik ook nog aangevallen dat ik niks kan hebben.
Das niet waar, kan alles hebben maar nu is het gewoon een soort van pesten en ik kan er maar beter niet op in gaan want dan wordt het nog erger.
Do what you love, love what you do!
pi_103184261
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Godt voor nieuwe mod O+
Mwa, hij weet hoe hij het NSB knopje moet gebruiken en scoort makkelijke puntjes, die komt er wel inderdaad.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Re wordt zometeen wakker en denkt: *zucht*
Die dondert meteen dood neer naast zijn stoel.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef kree het volgende:
Nou hoopt dat ze snel met de bezem door het topic gaat in ieder geval.
Ik ben er maar even weg totdat het weer normaal gaat.

Wordt ik ook nog aangevallen dat ik niks kan hebben.
Das niet waar, kan alles hebben maar nu is het gewoon een soort van pesten en ik kan er maar beter niet op in gaan want dan wordt het nog erger.
Whoa. Je snapt inmiddels dat je niet overal moet happen?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103184462
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mwa, hij weet hoe hij het NSB knopje moet gebruiken en scoort makkelijke puntjes, die komt er wel inderdaad.

[..]

Die dondert meteen dood neer naast zijn stoel.

[..]

Whoa. Je snapt inmiddels dat je niet overal moet happen?
Hoor jij niet thuis in PUB?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103184527
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:

Hoor jij niet thuis in PUB?
_O-
pi_103184593
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

_O-
Heb je haar ook weer :W
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:23:31 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103184758
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:

Hoor jij niet thuis in PUB?
Bij gebrek aan KLEuter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103184766
Zelfs hier blijft het niet serieus :')
Ik hap niet meer zie wel hoe het topic verder gaat voordat ik weer wat post (hier en in versieren) ;(
Do what you love, love what you do!
pi_103184865
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef kree het volgende:
Zelfs hier blijft het niet serieus :')
Ik hap niet meer zie wel hoe het topic verder gaat voordat ik weer wat post (hier en in versieren) ;(
Ik mis je schat. Ik heb het topic weer de juiste richting in geholpen, kom je terug? ;(
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103184882
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef kree het volgende:
Zelfs hier blijft het niet serieus :')
Ik hap niet meer zie wel hoe het topic verder gaat voordat ik weer wat post (hier en in versieren) ;(
Dit is weer een post he. Weer kan je het niet negeren.
pi_103184923
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef kree het volgende:
Zelfs hier blijft het niet serieus :')
Ik hap niet meer zie wel hoe het topic verder gaat voordat ik weer wat post (hier en in versieren) ;(
Jouw probleem is dat je jezelf te serieus neemt. Loosen up, dan komt het misschien eens van neuken :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 17 oktober 2011 @ 12:29:40 #74
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_103185037
Is het weer zo ver?? :X
FF bij lezen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_103185495
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:25 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik mis je schat. Ik heb het topic weer de juiste richting in geholpen, kom je terug? ;(
Ben niet je schat.

Maar kan je prima hebben in het topic, zolang je maar serieus blijft en niet met onzin dingen komt.
En probeer dan niet eens iedereen op te naaien maar reageer serieus zonder al die opschepperij dingen.
Mag je best doen, maar dan wel uit eigen ervaring en vertel dan hoe je het zelf meegemaakt hebt.
Nu komt het uit de lucht vallen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 12:46:16 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103185759
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:40 schreef kree het volgende:

[..]

Ben niet je schat.

Maar kan je prima hebben in het topic, zolang je maar serieus blijft en niet met onzin dingen komt.
En probeer dan niet eens iedereen op te naaien maar reageer serieus zonder al die opschepperij dingen.
Mag je best doen, maar dan wel uit eigen ervaring en vertel dan hoe je het zelf meegemaakt hebt.
Nu komt het uit de lucht vallen.
Wtf maakt dat nou voor verschil uit? Dan verteld hij niet het verhaal hoe het theoretisch zou zijn, maar hoe hij het zelf heeft meegemaakt, maar vertelt verder precies hetzelfde verhaal.

Wat maakt dat nou voor wereld van verschil dat dat laatste in jouw ogen wel zou mogen? want je maakt je heel druk over iets wat er helemaal niet toe doet, als je maar tussen de regels door kunt lezen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:50:29 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103185971
Nou ja, iedereen behalve kree prikt door de narcistische persoonlijkheidsstoornis van die knul
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103186025
Daarom moet ie ook wegwezen, wat heeft het voor nut als iedereen over zijn reacties moet heen lezen in het topic of er doorheen moet prikken?

Jullie geven zelf al de reden waarom ie niks te zoeken heeft in dat topic.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 12:56:03 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103186217
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef kree het volgende:
Daarom moet ie ook wegwezen, wat heeft het voor nut als iedereen over zijn reacties moet heen lezen in het topic of er doorheen moet prikken?

Jullie geven zelf al de reden waarom ie niks te zoeken heeft in dat topic.
Maar hij houdt zich verder wel aan de regels die binnen Fok! gesteld zijn, en dús mag hij gewoon posten in dat topic. Er zijn er maar 2 die daar enorm over vallen, en dat ben jij en magnetronkoffie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103186249
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wtf maakt dat nou voor verschil uit? Dan verteld hij niet het verhaal hoe het theoretisch zou zijn, maar hoe hij het zelf heeft meegemaakt, maar vertelt verder precies hetzelfde verhaal.

Wat maakt dat nou voor wereld van verschil dat dat laatste in jouw ogen wel zou mogen? want je maakt je heel druk over iets wat er helemaal niet toe doet, als je maar tussen de regels door kunt lezen.
Ja das niet het enige hè, hij is gewoon vervelend, ik heb al 10x dezelfde tips gelezen in andere woorden.

Het gaat veel beter als je wat meer persoonlijker bent. En theoretische tips zijn prima.
Maar flepke is wel heel theoretisch sterker nog ik heb niks persoonlijks van hem gelezen.
En als je dan 10x hetzelfde verteld????
Dan ga ik eraan twijfelen of ik daar wel echt wat aan heb (kan zelf ook wel op internet zoeken naar dat soort tips)

Maargoed ik heb m'n mening gegeven nu, hou m'n mond wel.
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:58:23 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103186348
Misschien zou je onderhand dan eens moeten beseffen dat je niks aan die 'tips' hebt en ze dus ook niet serieus moet nemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103186395
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar hij houdt zich verder wel aan de regels die binnen Fok! gesteld zijn, en dús mag hij gewoon posten in dat topic. Er zijn er maar 2 die daar enorm over vallen, en dat ben jij en magnetronkoffie.
Ja de rest is al weg omdat het topic nergens meer over gaat (meestal)
Er zijn wel momenten en dan loopt het lekker, lees het laatste stukje nu maar....
Gaat weer nergens over.

Ik denk dat posters zich moeten houden aan de topic titel en SC best maar wel over het onderwerp en niet te veel bs
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 12:59:31 #83
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103186397
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ja das niet het enige hè, hij is gewoon vervelend, ik heb al 10x dezelfde tips gelezen in andere woorden.

Het gaat veel beter als je wat meer persoonlijker bent. En theoretische tips zijn prima.
Maar flepke is wel heel theoretisch sterker nog ik heb niks persoonlijks van hem gelezen.
En als je dan 10x hetzelfde verteld????
Dan ga ik eraan twijfelen of ik daar wel echt wat aan heb (kan zelf ook wel op internet zoeken naar dat soort tips)

Maargoed ik heb m'n mening gegeven nu, hou m'n mond wel.
Jij zoekt op internet naar tips. Dat is nou precies wat je doet, want je zit toch niet voor niks in dat topic? :') Dus nu komt persoon X voorbij die verhaal A vertelt vanuit een algemeen oogpunt, en dan sta jij op je achterste poten omdat jij per se wil dat persoon X verhaal A vertelt als zijnde een eigen ervaring omdat je er anders zogenaamd niks aan hebt.

Dat is gewoon zeiken om het zeiken, want hoe dan ook zou je dingen uit dat verhaal kunnen gebruiken. Je kunt het altijd proberen want je eigen aanpak werkt iig niet, anders zou je niet in dat topic zitten. Maar in plaats van dat je voorbij gaat aan die dingen waar je je nu aan stoort begin je heel dramatisch te doen over een punt want in het grote geheel er helemaal niet toe doet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103186453
Nouja laat maar Persoon X doet het er gewoon om naar mijn mening
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:01:18 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103186490
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef kree het volgende:
Nouja laat maar Persoon X doet het er gewoon om naar mijn mening
Ik zou bijna mee gaan doen met zo'n makkelijk doelwit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:01:52 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103186510
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef kree het volgende:
Nouja laat maar Persoon X doet het er gewoon om naar mijn mening
Negeer hem dan. Als iedereen hem negeert is het oo kniet meer leuk voor hem om daar te posten en is ie zo weg .:)
En zo niet dan doen de modjes er echt wel wat aan. Maar jij/jullie happen nu zo hard dat zelfs ik er de lol van in zie.
pi_103186549
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Negeer hem dan. Als iedereen hem negeert is het oo kniet meer leuk voor hem om daar te posten en is ie zo weg .:)
En zo niet dan doen de modjes er echt wel wat aan. Maar jij/jullie happen nu zo hard dat zelfs ik er de lol van in zie.
Werkt niet er is altijd iemand die hapt.
Laatste paar weken had ie een ban en toen ging het veel beter in dat topic.... vraag maar aan de rest.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 13:03:32 #88
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103186564
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef kree het volgende:
Nouja laat maar Persoon X doet het er gewoon om naar mijn mening
:D wat zit jij graag in die slachtofferrol zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:04:43 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103186613
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef kree het volgende:
Werkt niet er is altijd iemand die hapt.
Laatste paar weken had ie een ban en toen ging het veel beter in dat topic.... vraag maar aan de rest.
En toen kwam ie weer en dook iedereen er weer bovenop, dus was het voor hem weer gezellig.
Ooit gehoord van "het is zo gezellig als dat je het zelf maakt"? Als jij alleen maar ellende ziet ja dan wordt het ook niet meer zoals het was of zoals je het graag zou zien.
pi_103186617
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D wat zit jij graag in die slachtofferrol zeg.
Hoezo ik zeg gewoon wat ik ervan vindt.
En er zijn er meer, beetje jammer dat ik me nu hier in het feedback topic moet verdedigen.
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:05:02 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103186628
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef kree het volgende:

Werkt niet er is altijd iemand die hapt.

Je defaitisme is vast en zeker een babe magnet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103186640
HAPHAPHAP
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103186653
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En toen kwam ie weer en dook iedereen er weer bovenop, dus was het voor hem weer gezellig.
Ooit gehoord van "het is zo gezellig als dat je het zelf maakt"? Als jij alleen maar ellende ziet ja dan wordt het ook niet meer zoals het was of zoals je het graag zou zien.
Wat is het nut dan van flepke in dat topic?
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 13:06:06 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103186676
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef kree het volgende:

[..]

Hoezo ik zeg gewoon wat ik ervan vindt.
En er zijn er meer, beetje jammer dat ik me nu hier in het feedback topic moet verdedigen.
Das precies wat ik zeg! :D wie zegt dat je je moet verdedigen? 8)7 dat wil jij maar al te graag, en als reden daarvoor wijs je naar anderen :')
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:06:09 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103186679
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef kree het volgende:

Wat is het nut dan van flepke in dat topic?
Wat is het nut uberhaupt van iemand hier op fok :')

Als ik over iedereen zou gaan zeuren die geen nut hebben in een topic dan heb ik een nieuwe dagtaak :+
pi_103186699
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef kree het volgende:

[..]

Wat is het nut dan van flepke in dat topic?
Wat is het nut van jou in dat topic?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103186812
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wat is het nut van jou in dat topic?
Ja suffe ik ga hier alweer teveel op in maargoed.

Ik kom daar omdat ik nuttige tips zoek, iets wat jij niet geeft of niet meer je zit me alleen maar op te naaien.
En er zijn er nu ook weer een stel anderen die het allemaal maar opvullen met dikke bs.

Waarom ga je niet naar de singles SC? denk dat je daar beter zit.
En dan kunnen we het misschien *iets* serieuzer hebben in het versieren topic
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 13:10:34 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103186896
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef kree het volgende:

[..]

Ja suffe ik ga hier alweer teveel op in maargoed.

Ik kom daar omdat ik nuttige tips zoek, iets wat jij niet geeft of niet meer je zit me alleen maar op te naaien.
En er zijn er nu ook weer een stel anderen die het allemaal maar opvullen met dikke bs.

Waarom ga je niet naar de singles SC? denk dat je daar beter zit.
En dan kunnen we het misschien *iets* serieuzer hebben in het versieren topic
ja, of je NEGEERT zijn posts gewoon, maar dat wil jij stiekem helemaal niet (immers, als je dat wel wilde deed je 't wel, en het is niet zo dat je 't niet 'kunt' negeren, want je kunt er ook gewoon NIET op reageren.)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103186939
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ja, of je NEGEERT zijn posts gewoon, maar dat wil jij stiekem helemaal niet (immers, als je dat wel wilde deed je 't wel, en het is niet zo dat je 't niet 'kunt' negeren, want je kunt er ook gewoon NIET op reageren.)
Hij stelt een vraag en daar antwoord ik op en ik hoop dat er wat mee gedaan wordt maargoed.
Zal toch een kwestie van tijd zijn voor ie weer gebanned wordt
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:11:36 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103186942
Misschien een fok abo nemen? dan kan ie die posts toch niet lezen?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:12:02 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103186962
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef kree het volgende:

[..]

Hij stelt een vraag en daar antwoord ik op en ik hoop dat er wat mee gedaan wordt maargoed.
Zal toch een kwestie van tijd zijn voor ie weer gebanned wordt
Dus laat het lekker rusten nu en volgende week horen we wel hoe het is afgelopen .. afgesproken?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:12:33 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103186981
quote:
3s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
Misschien een fok abo nemen? dan kan ie die posts toch niet lezen?
Dan kun je inderdaad foes benoemen wiens posts je onzichtbaar kunt maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 13:12:41 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103186985
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef kree het volgende:

[..]

Hij stelt een vraag en daar antwoord ik op en ik hoop dat er wat mee gedaan wordt maargoed.
Zal toch een kwestie van tijd zijn voor ie weer gebanned wordt
Owh, dus het is zijn schuld dat jij daar op hapt? (slachtofferrol, ga je weer). Hij stelt een vraag, prima, maar dat betekent niet dat jij daar op moet reageren. Je kunt 'm ook negeren, maar je kiest er zelf voor om dat niet te doen, en vervolgens ga je janken en met het vingertje wijzen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103186992
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus laat het lekker rusten nu en volgende week horen we wel hoe het is afgelopen .. afgesproken?
Zal het proberen.
Maar ik hoop wel dat de mods dat topic meer in de gaten houden, want nu is het niet leuk meer.
Do what you love, love what you do!
pi_103187032
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef kree het volgende:

[..]

Ja suffe ik ga hier alweer teveel op in maargoed.

Ik kom daar omdat ik nuttige tips zoek, iets wat jij niet geeft of niet meer je zit me alleen maar op te naaien.
En er zijn er nu ook weer een stel anderen die het allemaal maar opvullen met dikke bs.
Blijkbaar heb je niet veel van afgelopen 300 delen geleerd als je nog steeds denkt dat het af hangt van wat voor magische openingszin je gebruikt.

quote:
Waarom ga je niet naar de singles SC? denk dat je daar beter zit.
En dan kunnen we het misschien *iets* serieuzer hebben in het versieren topic
Nah, dit volk bevalt me wel. Ik kan best serieus zijn. Alleen niet als mensen allemaal randzaken aanhalen waarom bepaalde dingen niet werken / waarom ze geen vrouwen moeten/willen benaderen.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef kree het volgende:

[..]

Maar ik hoop wel dat de mods dat topic meer in de gaten houden, want nu is het niet leuk meer.
Hangt een prima sfeertje nu hoor.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103187473
Goedzo hopen dat het zo blijft, kijk vanavond wel of het nog steeds zo is.
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:31:08 #107
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103187711
Even wat duidelijkheid over AVNZMG.
Heel simpel, als een user onnodig loopt uit te dagen, beledigen of trollen dan plaats je een TR en zet er desnoods even bij wat de aanleiding was van het uit de hand lopen.

In de tijd dat het topic nog 'beslist' geen SC mocht zijn waren de richtlijnen wat strenger, maar nu dat wat versoepeld is hoeft er eigenlijk alleen maar streng gemodereerd te worden als een user het te bont maakt.

Mijn tip is dan ook: meld het via een TR en negeer die persoon verder. Erop ingaan werkt alleen maar averechts.

Dank je wel. :)
Je moeder is een hamster
pi_103187798
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef Crutch het volgende:
Even wat duidelijkheid over AVNZMG.
Heel simpel, als een user onnodig loopt uit te dagen, beledigen of trollen dan plaats je een TR en zet er desnoods even bij wat de aanleiding was van het uit de hand lopen.

In de tijd dat het topic nog 'beslist' geen SC mocht zijn waren de richtlijnen wat strenger, maar nu dat wat versoepeld is hoeft er eigenlijk alleen maar streng gemodereerd te worden als een user het te bont maakt.

Mijn tip is dan ook: meld het via een TR en negeer die persoon verder. Erop ingaan werkt alleen maar averechts.

Dank je wel. :)
Ok punt is gemaakt.
Ik snap het, misschien komen er nog een hoop TR's dan ;)

Zal m'n best doen om niet zo te happen elke keer :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:35:05 #109
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103187878
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:33 schreef kree het volgende:

[..]

Ok punt is gemaakt.
Ik snap het, misschien komen er nog een hoop TR's dan ;)

Zal m'n best doen om niet zo te happen elke keer :)
Liever een hoop TR's dan pagina's vol met gescheld en getier.
Zo blijft het een stuk leuker en al helemaal nu je niet meer per se 100% ontopic hoeft te posten.
Je moeder is een hamster
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:17:11 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103327606
Decepties in bed, een verzameltopique!

kan de SC hieruit? eigenlijk totaal niet interessant.
pi_103327721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:17 schreef Cue_ het volgende:
Decepties in bed, een verzameltopique!

kan de SC hieruit? eigenlijk totaal niet interessant.
Topic staat in sex. Waarom een melding maken in R&P?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:23:29 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103327878
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:

Topic staat in sex. Waarom een melding maken in R&P?
Ow wacht :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:23:43 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103327890
:( daar kom ik ook net achter, nou sta ik voor lul :(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:24:20 #114
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103327913
Zet je 'm toch in R&P neer. :P
Je moeder is een hamster
pi_103327914
quote:
3s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef Re het volgende:
:( daar kom ik ook net achter, nou sta ik voor lul :(
EN ga je over de knie bij Tally!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:24:30 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103327922
quote:
3s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef Re het volgende:
:( daar kom ik ook net achter, nou sta ik voor lul :(
Sorry :@ :@

gewoon je eigen posts verwijderen
pi_103479284
Mods gek geworden:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #362 Interpretatie is moeilijk

Meld maar via pm als ze normaal doen.Doei.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103479633
Alleen admins kunnen bannen.
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:07:47 #119
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_103479758
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Flepke het volgende:
Mods gek geworden:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #362 Interpretatie is moeilijk

Meld maar via pm als ze normaal doen.Doei.
Als we iemand meerdere malen waarschuwen, bans geven, en het dan nog niet ophoudt dan loop je automatisch tegen een langere ban aan.
pi_103511128
Hee kan iemand mijn topic sluiten ?
Het heet internet relatie :D
Bedankt!
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:26:49 #121
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103521620
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Roos-x het volgende:
Hee kan iemand mijn topic sluiten ?
Het heet internet relatie :D
Bedankt!
Waarom zou het topic dicht moeten dan?
pi_103522394
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Waarom zou het topic dicht moeten dan?
Ik vind het een beetje een rare topic en ik voel me er niet gemakkelijk bij. Alsjeblieft?
pi_103522658
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Waarom zou het topic dicht moeten dan?
Lees het topic eens door zou ik haast zeggen :{
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:45:12 #124
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103522842
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef ayumu het volgende:

[..]

Lees het topic eens door zou ik haast zeggen :{
Dat doe ik al vanaf dat het geopend werd gisteren om 0:17. Zo'n topic valt op, dan gaan we eerst kijken of de user geen relkloon is. Maar het is niet gebruikelijk dat we op aanvraag topics sluiten.

Maargoed TS is nog jong en ik heb een goede bui, dus ik maak wel een uitzondering.
pi_103523272
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat doe ik al vanaf dat het geopend werd gisteren om 0:17. Zo'n topic valt op, dan gaan we eerst kijken of de user geen relkloon is. Maar het is niet gebruikelijk dat we op aanvraag topics sluiten.

Maargoed TS is nog jong en ik heb een goede bui, dus ik maak wel een uitzondering.
Bedankt!
pi_103523427
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat doe ik al vanaf dat het geopend werd gisteren om 0:17. Zo'n topic valt op, dan gaan we eerst kijken of de user geen relkloon is. Maar het is niet gebruikelijk dat we op aanvraag topics sluiten.

Maargoed TS is nog jong en ik heb een goede bui, dus ik maak wel een uitzondering.
Snap ik al vind ik sommige reacties weer typisch en jammer, Begrijp jou punt zeker en volgens mij begrijp jij mij ook waar ik op doel ;)

En je weet misschien dat ik niet wil af doen hoe je het doet want zo bedoel ik het niet.
pi_103661812
Ja we hebben nu:
De grote R&P chatreeks #1

Dus de rest vand e SC's kan wel dicht
pi_103661917
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
Ja we hebben nu:
De grote R&P chatreeks #1

Dus de rest vand e SC's kan wel dicht
^O^
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:08:57 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103661961
Lets give it a try! ^O^

(maar dan moeten die anderen wel echt gesloten worden. Mocht het echt neit werken, kunnen ze altijd weer open)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:16:13 #131
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_103662188
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Lets give it a try! ^O^

(maar dan moeten die anderen wel echt gesloten worden. Mocht het echt neit werken, kunnen ze altijd weer open)
Zeg dat ook ff tegen Daniel :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_103662220
Awh -O-
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:17:31 #133
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103662222
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zeg dat ook ff tegen Daniel :*
Daniel had dit ook gelezen hoor. Alleen we nemen het eerst even mee naar achteren voor een discussie en tot die tijd komt er geen 4e SC locatie bij.
pi_103662278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Daniel had dit ook gelezen hoor. Alleen we nemen het eerst even mee naar achteren voor een discussie en tot die tijd komt er geen 4e SC locatie bij.
Toi toi toi
pi_103662283
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Lets give it a try! ^O^

(maar dan moeten die anderen wel echt gesloten worden. Mocht het echt neit werken, kunnen ze altijd weer open)
Het idee is wel leuk, maar als de rest dicht gaat dan is het echt niet meer te volgen denk.
Heb al moeite om het versieren topic bij te lezen.

Kun je nagaan als het nog 4x zo hard gaat ;)
Do what you love, love what you do!
pi_103662309
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef kree het volgende:

[..]

Het idee is wel leuk, maar als de rest dicht gaat dan is het echt niet meer te volgen denk.
Heb al moeite om het versieren topic bij te lezen.

Kun je nagaan als het nog 4x zo hard gaat ;)
SC hoef je niet bij te lezen en de SC is dan weg uit het versieren topic.
pi_103662343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

SC hoef je niet bij te lezen en de SC is dan weg uit het versieren topic.
Ging me meer om het punt dat er gezegd werd om dan de andere topics maar te sluiten.
Tja als toevoeging lijkt het me prima zo'n topic.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:22:38 #138
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103662353
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef kree het volgende:

[..]

Het idee is wel leuk, maar als de rest dicht gaat dan is het echt niet meer te volgen denk.
Heb al moeite om het versieren topic bij te lezen.

Kun je nagaan als het nog 4x zo hard gaat ;)
Ik vind dit ook wel een argument ja. Dat zal achter ook wel besproken worden.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:23:37 #139
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103662380
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef kree het volgende:

[..]

Ging me meer om het punt dat er gezegd werd om dan de andere topics maar te sluiten.
Tja als toevoeging lijkt het me prima zo'n topic.
We zijn al niet zo blij met de SC in AVNZMG, maar we hebben toch besloten dit maar toe te staan.
Nog een SC locatie erbij dat zit er niet in.
pi_103662408
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef kree het volgende:

[..]

Ging me meer om het punt dat er gezegd werd om dan de andere topics maar te sluiten.
Tja als toevoeging lijkt het me prima zo'n topic.
Versieren topic hoeft natuurlijk niet dicht maar ontopic.
En Singles en R&P SC weg.

Maar goed kwestie van tijd voordat iemand toch weer gezellig wil kletsen in zijn of haar topic want dan is er een ander kliekje.

Daarom werkt alleen consequent modden en iedereen naar 1 sc sturen geen uitzondering (zoals eerst is gebeurd met Singles toen R&P SC en nu versieren).

Of fuck it en er vrede mee hebben en lekker kletsen.
pi_103662447
Nou ja, bij samenvoegen kunnen er iig een paar topics dicht. R&P SC, Singles en HVJJN zeker. Maak dan van datingsites en datingnewbs 1 reeks.

R&P Chat
R&P Dating

bijvoorbeeld.
pi_103662662
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

We zijn al niet zo blij met de SC in AVNZMG, maar we hebben toch besloten dit maar toe te staan.
Nog een SC locatie erbij dat zit er niet in.
Ik denk dat ik minder zou gaan slowchatten in AVNZMG met een nieuwe reeks. Dan plaats ik daar gewoon alleen nog mijn serieuze posts :)
pi_103662689
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk dat ik minder zou gaan slowchatten in AVNZMG met een nieuwe reeks. Dan plaats ik daar gewoon alleen nog mijn serieuze posts :)
Want? R&P SC en Singles zijn er nu toch ook?
Dus dat kan je nu al doen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:34:50 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103662740
Er zijn nu verschillende topic met bijna de zelfde onderwerpen maar met hun eigen clubjes.

Kan je beter samen voegen en 1 sc topic maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103662755
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, bij samenvoegen kunnen er iig een paar topics dicht. R&P SC, Singles en HVJJN zeker. Maak dan van datingsites en datingnewbs 1 reeks.

R&P Chat
R&P Dating

bijvoorbeeld.
Ik ben voor. ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103662761
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Want? R&P SC en Singles zijn er nu toch ook?
Dus dat kan je nu al doen.
Ik wil natuurlijk wel slijmen met Newbie O+

Maar het is gewoon leuker om al wat users te kennen, en in een samegevoegde chatreeks is dat zo :)
pi_103662782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Er zijn nu verschillende topic met bijna de zelfde onderwerpen maar met hun eigen clubjes.

Kan je beter samen voegen en 1 sc topic maken.
Klopt. Er zou 1 singles/dating/versieren topic zonder sc moeten zijn.
Ruim voldoende als er geen sc is.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:37:52 #148
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103662818
Na een korte vergadering (het was besloten voor ik terug was met de koffie :D ) hebben we besloten dat alles blijft zoals het is.
pi_103662821
Hmm..

R&P Dating geeft misschien een verkeerd beeld... :P

R&P Datingperikelen is misschien beter :P
pi_103662825
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik wil natuurlijk wel slijmen met Newbie O+

Maar het is gewoon leuker om al wat users te kennen, en in een samegevoegde chatreeks is dat zo :)
Dat is het begin van het probleem. Want volgende maand zijn jullie weg uit die reeks en hebben een eigen SC. Dan komen er twee nieuwe aan en die kennen niemand in dei reeks en gaan SCén in dat topic.

Singles is ook ontopic begonnen, over versieren en daten, etc en nu is het een kliekje waar geen buitenstaander wil posten.

Kortom trek newbie naar R&P Sc en ga daar kletsen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:38:25 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103662837
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Klopt. Er zou 1 singles/dating/versieren topic zonder sc moeten zijn.
Ruim voldoende als er geen sc is.
Mee eens!

Nu is het zo dat door de vele SC in de versieren moeilijk gaat reeks er weinig nieuwe users komen. Puur door de vele sc
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:38:26 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103662839
hoelang zitten jullie al op FOK! :')

Een SC is een kliekje waarbij mensen komen en gaan maar die elkaar meestal wel opzoeken ergens, door allerlei verschillende kliekjes bij elkaar te gooien ga je groepen creeeren die helemaal niet bij elkaar in een SC willen zitten, hooguit kun je eens een groepje verwijzen naar een andere SC maar ook dat wordt meestal door de FOK!users niet echt gewaardeerd. We leren er maar mee leven, gewoon aan de regels houden, niet teveel offtopic gefreubel in een reeks, deze moet altijd open staan voor nieuwe users met vragen en het delen van ervaringen, help je medeuser eens ipv je hakken in het zand te douwen, stoer lopen klieken of jezelf heel wat te vinden achter je toetsenbord, help elkaar eens, best verlichtend soms
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103662860
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Na een korte vergadering (het was besloten voor ik terug was met de koffie :D ) hebben we besloten dat alles blijft zoals het is.
Goh, wat een enorme verrassing -O-

Ladingen users uit alle topics die er hier over mee brainstormen en er wel wat in zien en Re die weer lekker zijn kont in de krib gooit.
pi_103662921
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Re het volgende:
hoelang zitten jullie al op FOK! :')

Een SC is een kliekje waarbij mensen komen en gaan maar die elkaar meestal wel opzoeken ergens, door allerlei verschillende kliekjes bij elkaar te gooien ga je groepen creeeren die helemaal niet bij elkaar in een SC willen zitten, hooguit kun je eens een groepje verwijzen naar een andere SC maar ook dat wordt meestal door de FOK!users niet echt gewaardeerd. We leren er maar mee leven, gewoon aan de regels houden, niet teveel offtopic gefreubel in een reeks, deze moet altijd open staan voor nieuwe users met vragen en het delen van ervaringen, help je medeuser eens ipv je hakken in het zand te douwen, stoer lopen klieken of jezelf heel wat te vinden achter je toetsenbord, help elkaar eens, best verlichtend soms
And how is that working out for you :')

Aan alle kanten wordt aangegeven dat het compleet op de schop gooien van alles, ipv samenvoegen, dat hele kliek gedeelte de deur uit gooit.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:41:05 #155
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103662923
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Goh, wat een enorme verrassing -O-

Ladingen users uit alle topics die er hier over mee brainstormen en er wel wat in zien en Re die weer lekker zijn kont in de krib gooit.
Als tipje van de sluier kan ik je vertellen dat Re zich niet eens heeft gemengd in de discussie achter de schermen.

Hoewel ik het van harte eens ben met wat hij hierboven schrijft.
pi_103662925
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Re het volgende:
hoelang zitten jullie al op FOK! :')

Een SC is een kliekje waarbij mensen komen en gaan maar die elkaar meestal wel opzoeken ergens, door allerlei verschillende kliekjes bij elkaar te gooien ga je groepen creeeren die helemaal niet bij elkaar in een SC willen zitten, hooguit kun je eens een groepje verwijzen naar een andere SC maar ook dat wordt meestal door de FOK!users niet echt gewaardeerd. We leren er maar mee leven, gewoon aan de regels houden, niet teveel offtopic gefreubel in een reeks, deze moet altijd open staan voor nieuwe users met vragen en het delen van ervaringen, help je medeuser eens ipv je hakken in het zand te douwen, stoer lopen klieken of jezelf heel wat te vinden achter je toetsenbord, help elkaar eens, best verlichtend soms
Ik zal je helpen door in mijn kliekje te blijven posten.
En je mag van mij rustig mensen doorverwijzen naar Koffie SC want daar post ik toch niet. :*

Nee, Serieus. Je kan gewoon mensen doorverwijzen hoor. Alsof je mijn toestemming nodig hebt _O-
Ik denk dat het best kan werken. Geloof of het niet ik ivnd als lurker een ontopic Dating/singles/versieren topic best boeiend en het is klote dat ze stuk voor stuk naar de klote gaan.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:41:51 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103662947
Oh dus omdat het altijd zo geweest is blijft het zo. Terwijl al duidelijk genoeg is dat er in een aantal reeksen buitenstaanders min of meer niet welkom
Zijn en in andere reeksen users weg blijven door de vele SC.

Nee dat is een top oplossing?

Verrandering is heus niet zo eng als dat het lijkt.

Geef het een kans ipv direct afbranden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103662949
toch niet
pi_103663006
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Als tipje van de sluier kan ik je vertellen dat Re zich niet eens heeft gemengd in de discussie achter de schermen.

Hoewel ik het van harte eens ben met wat hij hierboven schrijft.
Het werkt alleen niet. Er komen steeds nieuwe SC's bij. En in de oude kun je nauwelijks binnen komen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:44:45 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103663050
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het werkt alleen niet. Er komen steeds nieuwe SC's bij. En in de oude kun je nauwelijks binnen komen.
Dit dus!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:47:25 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103663151
Ik snap de punten van de Mods wel.Maar ben 'bang' dat er door dergelijke beleid steeds meer SC's zullen komen.

Ik zit ook niet per definitie te wachten op een 'nieuwe all-together SC' hoor, maar nu hebben we er al 3 binnen R&P. Tis dat het HVJJN dicht is (?) maar anders was dat ook een SC geworden. Dat is altijd zo met dergelijke reeksen waar dezelfde mensen in posten.

En in die zin 'mis' je nu de inhoud van Singles/Versieren topic.. voor de mensen die denken dat het wel inhoudelijk is en er graag wat willen posten.
pi_103663251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap de punten van de Mods wel.Maar ben 'bang' dat er door dergelijke beleid steeds meer SC's zullen komen.

Ik zit ook niet per definitie te wachten op een 'nieuwe all-together SC' hoor, maar nu hebben we er al 3 binnen R&P. Tis dat het HVJJN dicht is (?) maar anders was dat ook een SC geworden. Dat is altijd zo met dergelijke reeksen waar dezelfde mensen in posten.

En in die zin 'mis' je nu de inhoud van Singles/Versieren topic.. voor de mensen die denken dat het wel inhoudelijk is en er graag wat willen posten.
Ergo, alles op de schop en R&P Chat en R&P Datingperikelen in het leven roepen. En keihard modden in die tweede. Als mensen niet met bepaalde mensen willen chatten in R&P Chat, dan is dat hun probleem lijkt me.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:50:52 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103663286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef ook_gek het volgende:
Oh dus omdat het altijd zo geweest is blijft het zo. Terwijl al duidelijk genoeg is dat er in een aantal reeksen buitenstaanders min of meer niet welkom
Zijn en in andere reeksen users weg blijven door de vele SC.

Nee dat is een top oplossing?

Verrandering is heus niet zo eng als dat het lijkt.

Geef het een kans ipv direct afbranden.
users willen blijkbaar niet aan de zelfregulatie, gewoon eeen beetje verantwoordelijkheid nemen voor waar ze posten, nee indirect willen ze als een kleuterklasje worden behandeld, regeltje hier regeltje daar hup alles ordentelijk, maar dat werkt precies zo lang als dat men doorheeft dat men als een kleuterklasje wordt behandeld, dan gaan ze ineens weer miepen.

reeksen evolueren, groeien, krimpen, onstaan en verdwijnen en vallen en staan met de user die er in post
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:51:45 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103663322
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Re het volgende:
reeksen evolueren, groeien, krimpen, ontstaan en verdwijnen en vallen en staan met de user die er in post
Zoals de SEX SC ;( RIP ;(
pi_103663335
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef kree het volgende:

[..]

Zal het proberen.
Maar ik hoop wel dat de mods dat topic meer in de gaten houden, want nu is het niet leuk meer.
Reminder!
Want de betreffende user is nu zelf de grootste SCér

Ironisch wel!
pi_103663356
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Re het volgende:

[..]

users willen blijkbaar niet aan de zelfregulatie, gewoon eeen beetje verantwoordelijkheid nemen voor waar ze posten, nee indirect willen ze als een kleuterklasje worden behandeld, regeltje hier regeltje daar hup alles ordentelijk, maar dat werkt precies zo lang als dat men doorheeft dat men als een kleuterklasje wordt behandeld, dan gaan ze ineens weer miepen.

reeksen evolueren, groeien, krimpen, onstaan en verdwijnen en vallen en staan met de user die er in post
Behalve dan dat de mods nu elk nieuw plantje kapot stampen, en er niks nieuws bij komt, en er alleen nog maar oude sjagrijnige bomen in het bos staan. Als je dan toch zo nodig moeilijk wil lullen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:53:42 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103663381
Ik zie het probleem niet om het een kans te geven tot eind van dit jaar. Huidige regels leveren alleen maar meer SC topics of problemen op.

En de huidige sc topic worden vervuild met als gevolg dat er geen nieuwe users durven te posten of er niet tussen komen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:54:16 #168
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103663402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap de punten van de Mods wel.Maar ben 'bang' dat er door dergelijke beleid steeds meer SC's zullen komen.

Ik zit ook niet per definitie te wachten op een 'nieuwe all-together SC' hoor, maar nu hebben we er al 3 binnen R&P. Tis dat het HVJJN dicht is (?) maar anders was dat ook een SC geworden. Dat is altijd zo met dergelijke reeksen waar dezelfde mensen in posten.

En in die zin 'mis' je nu de inhoud van Singles/Versieren topic.. voor de mensen die denken dat het wel inhoudelijk is en er graag wat willen posten.
Sorry? ik ben juist trots op de users, dat ondanks de SC in het AVNZMG topic er nog steeds zeer regelmatig inhoudelijk wordt gepost. Ondanks dat we het topic wat verder los hebben gelaten blijft het regelmatig een topic met inhoud. Het is alleen een kwestie van zo af en toe de stoorzenders er uit halen.
pi_103663454
Misschien moeten we gaan paintballen!
4 poules

1: mods
2: singles
3: R&P SC
4: Kneuzen die niet kunnen versieren

Mods eventueel samen met het dating topic!

De winnaar mag zijn topic houden!
pi_103663465
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Reminder!
Want de betreffende user is nu zelf de grootste SCér

Ironisch wel!
Ik probeer altijd inhoudelijk te zijn maarja als er dan vragen over komen dan reageer ik erop.
maar ik zal me best wel weer doen om niet te veel te happen :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:55:58 #171
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103663473
HVJJN is gewoon open hoor!

Hoe Voel Je Je Nu #718
pi_103663480
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
Misschien moeten we gaan paintballen!
4 poules

1: mods
2: singles
3: R&P SC
4: Kneuzen die niet kunnen versieren

Mods eventueel samen met het dating topic!

De winnaar mag zijn topic houden!
Ik ben zo voor 8-)

Maar hoe zit het met users als CL en Q, die in Singles en R&P SC zitten?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:56:54 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103663510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef Daniel1976 het volgende:
HVJJN is gewoon open hoor!

Hoe Voel Je Je Nu #718
Kon hem zo snel niet vinden vandaar het vraagteken :)
pi_103663554
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
Misschien moeten we gaan paintballen!
4 poules

1: mods
2: singles
3: R&P SC
4: Kneuzen die niet kunnen versieren

Mods eventueel samen met het dating topic!

De winnaar mag zijn topic houden!
Ik heb altijd al een keer willen paintballen, ik ben voor.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:58:16 #175
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103663571
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef Godtje het volgende:
Misschien moeten we gaan paintballen!
4 poules

1: mods
2: singles
3: R&P SC
4: Kneuzen die niet kunnen versieren

Mods eventueel samen met het dating topic!

De winnaar mag zijn topic houden!
Geeft al precies aan waarom er meerdere reeksen moeten blijven.
Zo als als jij mensen in het AVNZMG topic denigrerend "Kneuzen die niet kunnen versieren" noemt.
pi_103663632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Geeft al precies aan waarom er meerdere reeksen moeten blijven.
Zo als als jij mensen in het AVNZMG topic denigrerend "Kneuzen die niet kunnen versieren" noemt.
Hij noemt ook vaste posters in Singles kneuzen. Die ook maar opsplitsen dan?
pi_103663639
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Geeft al precies aan waarom er meerdere reeksen moeten blijven.
Zo als als jij mensen in het AVNZMG topic denigrerend "Kneuzen die niet kunnen versieren" noemt.
Ik wist dat je ging happen O+ Inhoudelijke posts/regels links laten liggen en daar op reageren.
Ben trots op je! O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:00:12 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103663647
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
Hij noemt ook vaste posters in Singles kneuzen. Die ook maar opsplitsen dan?
Er is al een natuurlijke splitsing ontstaan ;)
pi_103663690
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik wist dat je ging happen O+ Inhoudelijke posts/regels links laten liggen en daar op reageren.
Ben trots op je! O+
Kan ik ook weer mooi gelijk aangeven wat er mis is met 2 van de drie mods. Ze zijn er niet zo heel goed in. Geen zin in, geforceerd, users niet kennen, etc etc

Twee Frenkies.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:01:24 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103663695
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Behalve dan dat de mods nu elk nieuw plantje kapot stampen, en er niks nieuws bij komt, en er alleen nog maar oude sjagrijnige bomen in het bos staan. Als je dan toch zo nodig moeilijk wil lullen.
nee mods hebben zich de pestpokke gewerkt om een mooie sierlijke boom te onderhouden, dag en nacht omdat vandalen elke dag een stukje wortel aan het omzagen waren, takjes bijknippen, water geven en storende elementen te verwijderen. Dat werkte blijkbaar niet dus is de plantsoenendienst voor die boom even een ommetje gaan maken, en waarachtig die boom leeft nog gewoon, misschien niet de mooiste boom ooit maar toch.

:')

Maar oh wee als je de user vraagt om eens wat onderhoud te plegen.... neuh daar ben je gewoon te fucking lui voor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:02:10 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103663713
_O-
pi_103663736
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is al een natuurlijke splitsing ontstaan ;)
Ja, maar het kan nog beter en meer gesplitst worden!

Volgens Re kunnen we niet samen posten, dus we moeten meer SC's hebben! We have to go deeper!

Hij noemt het dan wel een kleuterklasje, maar ziet niet in dat juist het overeind houden van tig SC's de kliekjesmentaliteit in stand houdt. Juist door maar 1 SC te hebben (en iets voor het hele dating gebeuren), en hun werk te doen behandel je de mensen hier als volwassenen.
pi_103663808
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:01 schreef Re het volgende:

[..]

nee mods hebben zich de pestpokke gewerkt om een mooie sierlijke boom te onderhouden, dag en nacht omdat vandalen elke dag een stukje wortel aan het omzagen waren, takjes bijknippen, water geven en storende elementen te verwijderen. Dat werkte blijkbaar niet dus is de plantsoenendienst voor die boom even een ommetje gaan maken, en waarachtig die boom leeft nog gewoon, misschien niet de mooiste boom ooit maar toch.

:')

Maar oh wee als je de user vraagt om eens wat onderhoud te plegen.... neuh daar ben je gewoon te fucking lui voor
Ergo, het hele stuk terrein rooien en twee nieuwe bomen planten. 1 zorgen de users zelf voor en het kan je niet verrotten dat hij omdondert, zolang dat maar niet op de boom gebeurt die je wel verzorgt. Dan hoef je ook nog maar 1 boom in de gaten te houden ipv een heel bos.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:05:48 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103663831
Ik vraag me af wat voor boom ik ben in het verhaal. Hopelijk een mooie! O+
pi_103663854
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me af wat voor boom ik ben in het verhaal. Hopelijk een mooie! O+
Jij bent alleen maar een blad. Wees iig blij dat je geen eikel bent :Y)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:06:27 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103663855
een boom alleen is geen boom...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103663876
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Re het volgende:
een boom alleen is geen boom...
Een boom alleen is geen bos bedoel je. Of kan je dat niet meer zien door alle bomen?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:08:03 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663905
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar hoe zit het met users als CL en Q, die in Singles en R&P SC zitten?
Tegen de muur er mee.
For great justice!
pi_103663955
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:08 schreef Q. het volgende:

[..]

Tegen de muur er mee.
Icetea... all over the monitor...
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:09:35 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103663974
De perfecte oplossing:

De algehele SC wordt gewoon SEX SC.. heeft RE/Daniel er niets meer mee te maken.. en kunnen ze de rest gewoon streng modden O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:11:42 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664057
Re ik heb eigenlijk nooit op of aanmerkigen op je. Maar jezus wat kom je nu over als een verzuurd persoon zeg :D

Het lijkt wel als of je de verrandering eng vind.

Feiten zijn op dit moment als volgt in mijn ogen.

Er zijn reeksen waar nieuwe users niet met hun probleem van bv versieren durven te komen soor de vele SC ipv goed inhoudelijk te reageren.

Reeksen waar je als buitenstaander totaal niet binnen komt met als gevolg dat er weer een nieuwe sc op komt waar jullie niet blij mee zijn.

Voeg een aantal topics samen en daar mag alleen maar inhoudelijk gereageerd worden, voor slap lullen is er 1 SC simpel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664107
SC in feedback :D
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:13:22 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef ook_gek het volgende:
Voor slap lullen is er 1 SC simpel.
En toch doen we DAT niet uit onszelf.. Beetje het punt van Re ;)

Waarom kan het niet uit onszelf komen? waarom kunnen we nu, ipv bashen op de mods.. niet nu besluiten allemaal naar de R&P SC te gaan?
pi_103664118
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef ook_gek het volgende:
Voeg een aantal topics samen en daar mag alleen maar inhoudelijk gereageerd worden, voor slap lullen is er 1 SC simpel.
dat.
pi_103664126
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef ook_gek het volgende:
Re ik heb eigenlijk nooit op of aanmerkigen op je. Maar jezus wat kom je nu over als een verzuurd persoon zeg :D

Het lijkt wel als of je de verrandering eng vind.

Feiten zijn op dit moment als volgt in mijn ogen.

Er zijn reeksen waar nieuwe users niet met hun probleem van bv versieren durven te komen soor de vele SC ipv goed inhoudelijk te reageren.

Reeksen waar je als buitenstaander totaal niet binnen komt met als gevolg dat er weer een nieuwe sc op komt waar jullie niet blij mee zijn.

Voeg een aantal topics samen en daar mag alleen maar inhoudelijk gereageerd worden, voor slap lullen is er 1 SC simpel.
Vervolgens kan Re weer lekker 2 weken modden, lezen, gezeik aanhoren, klachten verwerken en oh wee als die niet binnen 10 minuten op een zaterdagnacht kan reageren. Want hij is toch mod.

Je weet dat er gezeik van komt. Ik snap het doel en de discussie is ook nuttig vooral om de mensen zelf bewust te maken. Dus zelf zeggen hup we gaan naar dat topic voor SC
pi_103664159
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En toch doen we DAT niet uit onszelf.. Beetje het punt van Re ;)

Waarom kan het niet uit onszelf komen? waarom kunnen we nu, ipv bashen op de mods.. niet nu besluiten allemaal naar de R&P SC te gaan?
Ok, bij deze.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:14:19 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103664162
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, maar het kan nog beter en meer gesplitst worden!

Volgens Re kunnen we niet samen posten, dus we moeten meer SC's hebben! We have to go deeper!

Hij noemt het dan wel een kleuterklasje, maar ziet niet in dat juist het overeind houden van tig SC's de kliekjesmentaliteit in stand houdt. Juist door maar 1 SC te hebben (en iets voor het hele dating gebeuren), en hun werk te doen behandel je de mensen hier als volwassenen.
och, ik heb ooit de singles reeks bij de R&P SC gedumpt een paar jaar geleden, dat ging al vanaf dag 1 mis, gewoon grote faal.

Ik wil best inzien dat er diverse SCen naast elkaar kunnen bestaan, maar ervaring leert gewoon dat het op een hoop gooien van verschllende groepen niet werkt.

Ik wil best met een constructie werken zoals in LIF met "show hier je nagels", waar wij vooralsnog geen zin in hebben is dat ondanks zo'n optie het originele topic niet verbeterd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103664177
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef ook_gek het volgende:
Re ik heb eigenlijk nooit op of aanmerkigen op je. Maar jezus wat kom je nu over als een verzuurd persoon zeg :D

Het lijkt wel als of je de verrandering eng vind.

Feiten zijn op dit moment als volgt in mijn ogen.

Er zijn reeksen waar nieuwe users niet met hun probleem van bv versieren durven te komen soor de vele SC ipv goed inhoudelijk te reageren.

Reeksen waar je als buitenstaander totaal niet binnen komt met als gevolg dat er weer een nieuwe sc op komt waar jullie niet blij mee zijn.

Voeg een aantal topics samen en daar mag alleen maar inhoudelijk gereageerd worden, voor slap lullen is er 1 SC simpel.
Ik zie het probleem ook niet zo....
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:08 schreef Q. het volgende:

[..]

Tegen de muur er mee.
:') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:14:45 #199
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_103664178
Nog meer SC's zou echt dramatisch zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:14:50 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:09 schreef Cue_ het volgende:
De perfecte oplossing:

De algehele SC wordt gewoon SEX SC.. heeft RE/Daniel er niets meer mee te maken.. en kunnen ze de rest gewoon streng modden O+
Maar dan kunnen alle R&P'ers die nooit seks hebben (driekwart) er niet meer posten. ;(.
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:16:16 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664237
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Maar dan kunnen alle R&P'ers die nooit seks hebben (driekwart) er niet meer posten. ;(.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Dit is de SEX SlowChat.

Let op: net zoals er in de SC van PTA voornamelijk niet over plains trains and automobiles wordt geluld, of in de SC van PUB over puberproblemen wordt gekletst, is het hier ook niet verplicht om alleen over seks te kletsen. In tegendeel.

SEX in SEX SC slaat op het subforum, niet het onderwerp!
pi_103664241
Cue_ heeft de oplossing:
We gaan allemaal naar R&P SC *O*
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:25:10 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103664513
O+

laten we het eens proberen :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:09 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664600
:@ :@
pi_103673203
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:01 schreef Re het volgende:

[..]

nee mods hebben zich de pestpokke gewerkt om een mooie sierlijke boom te onderhouden, dag en nacht omdat vandalen elke dag een stukje wortel aan het omzagen waren, takjes bijknippen, water geven en storende elementen te verwijderen. Dat werkte blijkbaar niet dus is de plantsoenendienst voor die boom even een ommetje gaan maken, en waarachtig die boom leeft nog gewoon, misschien niet de mooiste boom ooit maar toch.

:')

Maar oh wee als je de user vraagt om eens wat onderhoud te plegen.... neuh daar ben je gewoon te fucking lui voor
_O_
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:15:48 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103787221
Ondanks dat ik me er best wel mee vermaak is het natuurlijk bagger:
Obsessie voor vrouwen
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:35:07 #207
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103787928
quote:
9s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik me er best wel mee vermaak is het natuurlijk bagger:
Obsessie voor vrouwen
Ja dat vond ik ook.
pi_103807569
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Re het volgende:
Een SC is een kliekje waarbij mensen komen en gaan maar die elkaar meestal wel opzoeken ergens, door allerlei verschillende kliekjes bij elkaar te gooien ga je groepen creeeren die helemaal niet bij elkaar in een SC willen zitten, hooguit kun je eens een groepje verwijzen naar een andere SC maar ook dat wordt meestal door de FOK!users niet echt gewaardeerd. We leren er maar mee leven, gewoon aan de regels houden, niet teveel offtopic gefreubel in een reeks, deze moet altijd open staan voor nieuwe users met vragen en het delen van ervaringen, help je medeuser eens ipv je hakken in het zand te douwen, stoer lopen klieken of jezelf heel wat te vinden achter je toetsenbord, help elkaar eens, best verlichtend soms
Sorry, maar dat is toch debiel? Het is toch een openbaar forum hier, geen besloten chatkanaal ofzo? Die topics zijn toch niet van hun?

"Nee, jij mag niet meedoen met ons clubjuuuhhhhh" ;(.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:16:28 #209
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103839541
Koude winter verwacht

Waarom naar GC? Wat is er mis met DE?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:47:41 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103840964
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Dagonet het volgende:
Koude winter verwacht

Waarom naar GC? Wat is er mis met DE?
ik denk dat het iets te technisch is voor DE?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:19:58 #211
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103842733
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Dagonet het volgende:
Koude winter verwacht

Waarom naar GC? Wat is er mis met DE?
Dan was een zorgvuldig en uitgebreide OP wel gewenst geweest.
Dit is gewoon small-talk.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:17:35 #212
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103846013
Nou ja, dat kan de mod van DE natuurlijk zelf prima bepalen. Of zeg je nu dat in GC dit soort nutteloze OP's wel kunnen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:25:31 #213
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_103846503
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, dat kan de mod van DE natuurlijk zelf prima bepalen. Of zeg je nu dat in GC dit soort nutteloze OP's wel kunnen?
Ik denk dat je bijvoorbeeld dit topic; Winter in Europa 2011/2012 naast dat topic in GC moet leggen. DE is echt (voor) iets anders dan een beetje babbelen over het weer.
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:28:59 #214
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103846695
'Horrorwinter begint over een maand' #2 nou kijk eens. :).

En een goede mix tussen hoog- en laagdrempelig bijt elkaar echt niet in DE hoor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:19:32 #215
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_103849546
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef Dagonet het volgende:
'Horrorwinter begint over een maand' #2 nou kijk eens. :).

En een goede mix tussen hoog- en laagdrempelig bijt elkaar echt niet in DE hoor.
Vergelijk de OP eens. Heel andere insteek waardoor het topic van meet af aan inderdaad ruimte geeft voor een goede mix. Daar is dan ook helemaal niks mis mee. Maar dat heeft dat topic in GC niet, dus mag het in GC blijven. :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:41:52 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104004349
Zelfmoord?

Volgens mij hoort zoiets hier niet thuis, zeker niet met zo'n OP :N
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:44:59 #217
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104004449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1733818

Volgens mij hoort zoiets hier niet thuis, zeker niet met zo'n OP :N
Welk topic, ik zie heul geen topic meer ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:54:46 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104007085
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Welk topic, ik zie heul geen topic meer ;)
Doen jullie dat ook al :o Gewoon wegsmijten? :D
  zondag 6 november 2011 @ 20:00:53 #219
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104046067
Hallo.

De user die dat topic hierboven geopend heeft, is dus geband.
Wordt daar verder nog iets mee gedaan of is hij gewoon aan zijn lot overgelaten?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 6 november 2011 @ 20:26:42 #220
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104047656
E
quote:
5s.gif Op zondag 6 november 2011 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Hallo.

De user die dat topic hierboven geopend heeft, is dus geband.
Wordt daar verder nog iets mee gedaan of is hij gewoon aan zijn lot overgelaten?
Ik kan het topic niet bekijken, maar als het een zelfmoordmelding was dan is er wel contact opgenomen met de user.
Je moeder is een hamster
  zondag 6 november 2011 @ 21:00:12 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_104050011
Enige contact wat er wordt opgenomen is een PM met het verzoek direct hulp te zoeken bij je behandelaar eventueel met een link/telefoonnummer. We zijn gewoon niet capabel om in deze situatie te helpen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 6 november 2011 @ 21:05:57 #222
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104050423
Hoi,

Zouden deze topics gekoppeld kunnen worden:

Moet je paranormale begaafdheid serieus nemen?
Moet je paranormale begaafdheid serieus nemen? #2

Alvast bedankt! :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 6 november 2011 @ 21:22:24 #223
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104051456
quote:
Komt goed!
  zondag 6 november 2011 @ 21:38:25 #224
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104052581
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Komt goed!
Bedankt dude! :P
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 6 november 2011 @ 21:42:46 #225
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104052866
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Bedankt dude! :P
B-)
pi_104109170
Kan deze niet een keer aangepakt worden?

Amor.Amor

Altijd verzonnen verhaaltjes en meestal in R&P maar soms ook in andere topics. Uiteindelijk toch maar gekozen voor de R&P-feedback.

Haar laatste creatie http://forum.fok.nl/topic/1734937
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:26:25 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_104110070
zit in de prullenbak voor fftjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_104122054
forum.fok.nl/topic/1735030/1/50#104121939

Post van Heinlein ofzoiets, belachelijk en totaal de situatie niet aanvoelend.

Ik zit op mijn mobiel, kan zijn post niet reporten of linken, sorry.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:23:04 #229
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104122318
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:
forum.fok.nl/topic/1735030/1/50#104121939

Post van Heinlein ofzoiets, belachelijk en totaal de situatie niet aanvoelend.

Ik zit op mijn mobiel, kan zijn post niet reporten of linken, sorry.
Ik vind niks mis met die post, ik ben het zelfs wel met hem eens. Ook vind ik die post niet te hard. Gewoon realistisch. Je hoeft bij problemen toch niet alleen maar mee te lullen van "oh, wat zielig" enzo? Je mag toch ook je eigen mening en standpunt geven? Als dat niet mag, dan moeten mensen hun problemen niet op een openbaar forum posten, maar lekker voor zichzelf houden.

Bovendien laat Heinlein wel zien dat hij begrijpt dat het moeilijk voor ze is:

quote:
Het lijkt me bijzonder heftig
quote:
Veel succes samen. Alles zal goed komen, dat weet ik zeker. Later kinderen krijgen is veel beter dan nu midden in de studie.
Maar hij laat ook zien dat - ondanks dat het moeilijk voor ze is -, het aan de andere kant best wel meevalt. Juist zodat ze zich er misschien wat minder slecht en verdrietig over voelen.


O.k., jij zal mijn post nu ook wel belachelijk en 'totaal de situatie niet aanvoelend' vinden. :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104122391
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik vind niks mis met die post, ik ben het zelfs wel met hem eens. Ook vind ik die post niet te hard. Gewoon realistisch. Je hoeft bij problemen toch niet alleen maar mee te lullen van "oh, wat zielig" enzo? Je mag toch ook je eigen mening en standpunt geven? Als dat niet mag, dan moeten mensen hun problemen niet op een openbaar forum posten, maar lekker voor zichzelf houden.

O.k., jij zal mijn post nu ook wel belachelijk en 'totaal de situatie niet aanvoelend' vinden. :')
Ik heb gewoon een soort voor gevoel met dat topic of het is toeval :+
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:28:49 #231
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104122547
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:
forum.fok.nl/topic/1735030/1/50#104121939

Post van Heinlein ofzoiets, belachelijk en totaal de situatie niet aanvoelend.

Ik zit op mijn mobiel, kan zijn post niet reporten of linken, sorry.
Valt wel mee die post, hij valt niemand aan verder.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:29:36 #232
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104122581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:24 schreef ayumu het volgende:
Ik heb gewoon een soort voor gevoel met dat topic of het is toeval :+
Wat?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:30:33 #233
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104122634
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:24 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een soort voor gevoel met dat topic of het is toeval :+
Oh dat nou het geval is of niet, er kan altijd nog een mooie discussie uit ontstaan dus is het zonde om zo'n topic dan maar dicht te gooien.
Als ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.
Je moeder is een hamster
pi_104122874
Als jullie het prima vinden, so be it.

En hij zet het zelf op een openbaar forum inderdaad, en de post valt niemand aan. Maar ik post toch ook niet in een topic van iemand die een geliefde is verloren; Ach, we gaan allemaal een keer dood? Is niet kwetsend, kan wel zo opgevat worden, toch? En de TS heeft er zelf veel moeite mee, hij praat zelf over kind etc, waarom dan een in mijn ogen bashende post plaatsen?

Maar ok, ik leg me er bij neer ;) Alsnog bedankt.
pi_104122912
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Wat?
Dit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh dat nou het geval is of niet, er kan altijd nog een mooie discussie uit ontstaan dus is het zonde om zo'n topic dan maar dicht te gooien.
Als ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.
Je begrijpt me punt en op slot gooien dat heb ik nog niet eens gezegd ;)
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:40:47 #236
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104123044
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Sjapoela het volgende:
Als jullie het prima vinden, so be it.

En hij zet het zelf op een openbaar forum inderdaad, en de post valt niemand aan. Maar ik post toch ook niet in een topic van iemand die een geliefde is verloren; Ach, we gaan allemaal een keer dood? Is niet kwetsend, kan wel zo opgevat worden, toch? En de TS heeft er zelf veel moeite mee, hij praat zelf over kind etc, waarom dan een in mijn ogen bashende post plaatsen?

Maar ok, ik leg me er bij neer ;) Alsnog bedankt.
Dat is toch heel wat anders! :D
Bovendien is dat wel kwetsend. Zie jij daar nou echt geen verschil in?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:41:29 #237
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104123072
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Sjapoela het volgende:
Als jullie het prima vinden, so be it.

En hij zet het zelf op een openbaar forum inderdaad, en de post valt niemand aan. Maar ik post toch ook niet in een topic van iemand die een geliefde is verloren; Ach, we gaan allemaal een keer dood? Is niet kwetsend, kan wel zo opgevat worden, toch? En de TS heeft er zelf veel moeite mee, hij praat zelf over kind etc, waarom dan een in mijn ogen bashende post plaatsen?

Maar ok, ik leg me er bij neer ;) Alsnog bedankt.
Tja, eerlijk gezegd is het wel een beetje afwegen.
Persoonlijk vind ik de reactie in kwestie minder erg dan "Ach, we gaan allemaal een keer dood." in een topic over een overledene, wat ik overigens wel een beetje een overdreven vergelijking vind.

Voel je vrij om op die persoon te reageren.
Je moeder is een hamster
pi_104123152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, eerlijk gezegd is het wel een beetje afwegen.
Persoonlijk vind ik de reactie in kwestie minder erg dan "Ach, we gaan allemaal een keer dood." in een topic over een overledene, wat ik overigens wel een beetje een overdreven vergelijking vind.

Voel je vrij om op die persoon te reageren.
Vind het ook wel kunnen, Al kan het een beetje cru overkomen in een topic als deze.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:44:57 #239
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104123217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:43 schreef ayumu het volgende:

[..]

Vind het ook wel kunnen, Al kan het een beetje cru overkomen in een topic als deze.
Ik had het ook al opgemerkt en laten staan.
Ik zou zoiets persoonlijk zelf niet posten maar dat is weer wat anders dan dat we het weg zouden moeten modereren.
pi_104123281
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dat is toch heel wat anders! :D
Bovendien is dat wel kwetsend. Zie jij daar nou echt geen verschil in?
Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu... :') Niet levendsvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!

O wacht, ik draaf door :) Begrijp mij niet verkeerd, prima dat er een discussie over is, maar niet in dat topic!

Maar wie ben ik ;(
pi_104123380
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu... :') Niet levendvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!

O wacht, ik draaf door :) Begrijp mij niet verkeerd, prima dat er een discussie over is, maar niet in dat topic!

Maar wie ben ik ;(
Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:51:55 #242
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104123516
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu... :') Niet levendsvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!

O wacht, ik draaf door :) Begrijp mij niet verkeerd, prima dat er een discussie over is, maar niet in dat topic!

Maar wie ben ik ;(
Sjapoela.
Je moeder is een hamster
pi_104123565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.
Dat volgde ik al niet, Zit in het ziekenhuis vriendin heeft een abortus tijd om eens daar nu een topic over te openen ;)
pi_104123850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.
Helemaal top! Een paar posts terug is dat ook al gezegd en heb ik ook toegegeven. Maar nu weet ik het zeker, dit IS dus toch een openbaar forum! :o :')

Het gaat de discussie voorbij.
pi_104123938
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Helemaal top! Een paar posts terug is dat ook al gezegd en heb ik ook toegegeven. Maar nu weet ik het zeker, dit IS dus toch een openbaar forum! :o :')

Het gaat de discussie voorbij.
Jij wil dat iedereen rekening houdt met de gevoelens van de TS, omdat hij het misschien wel heel moeilijk heeft. Dat kun je dus vergeten. Als je hier iets neerzet, kun je allerlei reactie's verwachten, positieve, maar zeker ook negatieve.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:04:52 #246
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104124101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Jij wil dat iedereen rekening houdt met de gevoelens van de TS, omdat hij het misschien wel heel moeilijk heeft. Dat kun je dus vergeten. Als je hier iets neerzet, kun je allerlei reactie's verwachten, positieve, maar zeker ook negatieve.
En als we het dan toch over negatieve reacties hebben, vind ik de negatiefste juist eerder de posts die fel tegen abortus zijn.

Je zal maar net abortus hebben gepleegd (wat dus in dit geval hoogstwaarschijnlijk gebeurd is) en er zijn allemaal mensen die tegen je zeggen wat een schande en moord dat is! :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104124338
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En als we het dan toch over negatieve reacties hebben, vind ik de negatiefste juist eerder de posts die fel tegen abortus zijn.

Je zal maar net abortus hebben gepleegd (wat dus in dit geval hoogstwaarschijnlijk gebeurd is) en er zijn allemaal mensen die tegen je zeggen wat een schande en moord dat is! :')
Dus we zijn het wel eens! Niet in dat topic! Ja toch? Want dit zag ik van mijlenver aankomen, daarom poste ik hier.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:12:50 #248
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104124487
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Sjapoela het volgende:
Dus we zijn het wel eens! Niet in dat topic! Ja toch? Want dit zag ik van mijlenver aankomen, daarom poste ik hier.
Nee, we zijn het niet eens. Ik vind dat ook negatieve reacties gepost mogen worden (alhoewel ik wel vind dat het ongegrond iemand uitmaken voor moordenaar wat mij betreft te ver gaat). En in dit geval vind ik het ongegrond.

Sowieso heb ik iets tegen schelden.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104124616
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nee, we zijn het niet eens. Ik vind dat ook negatieve reacties gepost mogen worden (alhoewel ik wel vind dat het ongegrond iemand uitmaken voor moordenaar wat mij betreft te ver gaat). En in dit geval vind ik het ongegrond.

Sowieso heb ik iets tegen schelden.
Heel erg hypocriet, echt. Dat soort reacties kun je toch verwachten na die ene post? Iemand is het met hem eens, de ander reageert, de ander begint te blaten etc etc...

Maar volgens mij snappen jullie nog steeds niet wat ik bedoel.

MAAK DAN EEN ANDER TOPIC AAN EN GA DAAR IN DISCUSSIE!
pi_104124675
En met 'eens zijn' bedoel ik het verloop van het topic, niet inhoudelijk ;)
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:20:06 #251
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104124745
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:16 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Heel erg hypocriet, echt. Dat soort reacties kun je toch verwachten na die ene post? Iemand is het met hem eens, de ander reageert, de ander begint te blaten etc etc...

Maar volgens mij snappen jullie nog steeds niet wat ik bedoel.

MAAK DAN EEN ANDER TOPIC AAN EN GA DAAR IN DISCUSSIE!
Wat reageer jij ontzettend overdreven.
Het is nou eenmaal nog niet levensvatbaar zo vroeg in de zwangerschap, dat is een feit. Mogen feiten ook al niet meer genoemd worden?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104124834
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat reageer jij ontzettend overdreven.
Het is nou eenmaal nog niet levensvatbaar zo vroeg in de zwangerschap, dat is een feit. Mogen feiten ook al niet meer genoemd worden?
Daar gaat het Sjapoela niet om.

Hem gaat het erom dat die post een pro-/antiabortus discussie uitlokt, wat niet tof is voor de TS.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 16:27:40 #253
137949 Disana
pi_104125057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daar gaat het Sjapoela niet om.

Hem gaat het erom dat die post een pro-/antiabortus discussie uitlokt, wat niet tof is voor de TS.
Ik zit ook met verbazing te lezen hoe diverse mensen het topic hebben gekaapt om hun principes uit te dragen, terwijl TS nu waarschijnlijk bij zijn vriendin zit en zich afvraagt hoe het verder zal gaan.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:27:57 #254
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104125067
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:16 schreef Sjapoela het volgende:
Heel erg hypocriet, echt. Dat soort reacties kun je toch verwachten na die ene post? Iemand is het met hem eens, de ander reageert, de ander begint te blaten etc etc...

Maar volgens mij snappen jullie nog steeds niet wat ik bedoel.

MAAK DAN EEN ANDER TOPIC AAN EN GA DAAR IN DISCUSSIE!
Nee niks hypocriets aan, ik heb niks tegen de discussie. Ik vind schelden alleen altijd getuigen van een enorm laag niveau.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Daar gaat het Sjapoela niet om.

Hem gaat het erom dat die post een pro-/antiabortus discussie uitlokt, wat niet tof is voor de TS.
Maar dat is logisch als je over abortus (of wat voor onderwerp dan ook) begint op een internetforum, en als iemand daar niet tegen kan, moet die persoon dat dus niet in het openbaar gaan zitten posten.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104125249
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Maar dat is logisch als je over abortus (of wat voor onderwerp dan ook) begint op een internetforum, en als iemand daar niet tegen kan, moet die persoon dat dus niet in het openbaar gaan zitten posten.
Dat zie je verkeerd. Dit is R&P. Als je bij je pyschogoloog komt krijg je ook geen discussie over de ethische waarde of hoe een arts er tegen aan kijkt.

Als je een ethische discussie wil voeren zijn daar andere plekken voor op internet en zelfs op FOK! is daar genoeg ruimte voor.

Jammer dat zulke topics 24 uur mod aandacht nodig hebben. Verkas naar een ander topic als je daar graag je mening over wil delen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:37:12 #256
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104125466
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Dat zie je verkeerd. Dit is R&P. Als je bij je pyschogoloog komt krijg je ook geen discussie over de ethische waarde of hoe een arts er tegen aan kijkt.

Als je een ethische discussie wil voeren zijn daar andere plekken voor op internet en zelfs op FOK! is daar genoeg ruimte voor.

Jammer dat zulke topics 24 uur mod aandacht nodig hebben. Verkas naar een ander topic als je daar graag je mening over wil delen.
Ik heb helemaal niks tegen abortus.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104125516
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks tegen abortus.
Dat zeg ik toch ook niet.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:41:22 #258
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104125660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef Godtje het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet.
Dan snap ik niet wat je bedoelt met dat je niet over abortus mag praten in een topic over abortus? Jij zegt, omdat dit 'R&P' is, maar het is toch ook gewoon een discussieforum! Je zit hier niet bij de psycholoog, maar op een discussieforum, dus die vergelijking van je snap ik niet.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104125743
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dan snap ik niet wat je bedoelt met dat je niet over abortus mag praten in een topic over abortus? Jij zegt, omdat dit 'R&P' is, maar het is toch ook gewoon een discussieforum! Je zit hier niet bij de psycholoog, maar op een discussieforum, dus die vergelijking van je snap ik niet.
Succes met je zwart-wit leven dan. Verspilde moeite ben je dan. :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:45:45 #260
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104125865
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
Succes met je zwart-wit leven dan. Verspilde moeite ben je dan. :)
Oh, ben jij er zo eentje. Niet inhoudelijk iets uit willen leggen als hij blijkbaar verkeerd begrepen wordt of als ik blijkbaar de doelstelling van R&P blijkbaar verkeerd begrijp, maar dan maar gaan beledigen.

Jij ook succes met je bontgekleurde leven dan!

:)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:46:51 #261
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104125916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daar gaat het Sjapoela niet om.

Hem gaat het erom dat die post een pro-/antiabortus discussie uitlokt, wat niet tof is voor de TS.
Kan ik me voorstellen, maar kun je ook niet voorkomen.
Je moeder is een hamster
pi_104125936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, maar kun je ook niet voorkomen.
Jawel. Modden heet dat.
Probeer het eens.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:49:52 #263
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104126062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jawel. Modden heet dat.
Probeer het eens.
Zoals je zelf zegt moet zo'n topic dan 24-uur bewaakt worden. Zoveel tijd hebben we natuurlijk niet. ;)
Je moeder is een hamster
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:52:00 #264
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104126164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jawel. Modden heet dat.
Probeer het eens.
Mwah, TS geeft niet de indruk dat hij van suiker is. En er staat aardig wat nuance in het topic.
Abortus blijft gewoon een gevoelig topic.
pi_104126232
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zoals je zelf zegt moet zo'n topic dan 24-uur bewaakt worden. Zoveel tijd hebben we natuurlijk niet. ;)
Topic notes, waarschuwing, zichtbaar zijn (in algemene zin niet perse dit topic) en ongewenste zaken verwijderen werkt over het algemeen natuurlijk al aardig effectiief.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:55:51 #266
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104126341
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
Topic notes, waarschuwing, zichtbaar zijn (in algemene zin niet perse dit topic) en ongewenste zaken verwijderen werkt over het algemeen natuurlijk al aardig effectiief.
Het hele topic gaat juist over het verwijderen van ongewenste zaken!
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:56:28 #267
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104126372
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Het hele topic gaat juist over het verwijderen van ongewenste zaken!
*proest*
Je moeder is een hamster
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:04:55 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104126759
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Het hele topic gaat juist over het verwijderen van ongewenste zaken!
Doe eens niet zo grof! Tis R&P .. daar mag dat niet! :(
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:38:30 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104130394
TS van dat topic heeft iig weinig baat bij die discussie.
Die zien we niet meer terug, vermoed ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:02:16 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_104131438
Samenvatting?

Mensen die topics kapen worden meestal teruggefloten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_104131538
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef Modus het volgende:
Sorry, maar dat is toch debiel? Het is toch een openbaar forum hier, geen besloten chatkanaal ofzo? Die topics zijn toch niet van hun?

"Nee, jij mag niet meedoen met ons clubjuuuhhhhh" ;(.
Maar was deze 'discussie' nou al klaar achter de schermen of niet? Of zat het antwoord al in Re's post van 28-10-2011 11:38...
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:10:32 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104131833
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:02 schreef Re het volgende:
Samenvatting?

Mensen die topics kapen worden meestal teruggefloten
Daniël gooit inmiddels ook IVF in de mix.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:17:49 #273
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104132199
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar was deze 'discussie' nou al klaar achter de schermen of niet? Of zat het antwoord al in Re's post van 28-10-2011 11:38...
Ja dat is besproken.
We houden het graag zoals het is.
Je ziet het iets te star wanneer het gaat om "jij mag niet in ons groepje".
Er zitten in het AZNZMG topic weer mensen met andere problematiek dan in singles dat gaat voor een deel niet helemaal lekker samen.

@Re samenvatting staat aan de andere kant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Daniel1976 op 08-11-2011 19:27:38 ]
pi_104132930
Als Zoenen Niet Zo Makkelijk Gaat? :P.

Maar eh, die topics gaan allang niet meer daarover. Het zijn gewoon chatkanalen met vaste users. Is je vast ook al wel eens opgevallen. :P. In Singles zit ook een hoop problematiek maar niet perse op dat gebied. :P.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:36:05 #275
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104133236
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Modus het volgende:
Als Zoenen Niet Zo Makkelijk Gaat? :P.

Ja dat ja :') Het ergste is, ik heb de titel ooit zelf verzonnen.
quote:
Maar eh, die topics gaan allang niet meer daarover. Het zijn gewoon chatkanalen met vaste users. Is je vast ook al wel eens opgevallen. :P. In Singles zit ook een hoop problematiek maar niet perse op dat gebied. :P.
Gedeeltelijk waar, er gebeuren ook nog steeds leuke dingen in de avnzmg reeks.
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:01:00 #276
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104134375
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Modus het volgende:
Als Zoenen Niet Zo Makkelijk Gaat? :P.

Maar eh, die topics gaan allang niet meer daarover. Het zijn gewoon chatkanalen met vaste users. Is je vast ook al wel eens opgevallen. :P. In Singles zit ook een hoop problematiek maar niet perse op dat gebied. :P.
Wonderbaarlijk verschilt dat nogal, ik zie er de laatste tijd steeds nieuwe users bijkomen.
Je moeder is een hamster
  woensdag 9 november 2011 @ 19:16:56 #277
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104172250
Ik vind het erg jammer dat er zo'n discussie was ontstaan. Dat heb ik helemaal niet gewild. Ik heb ook niet meer in gereageerd in de thread, want met de discussie is TS niet geholpen.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  maandag 14 november 2011 @ 17:21:53 #278
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104358375
Beste Crutch, waarom zet je mijn topic: Vreemd verlangen op slot?
Ik zit hier best wel mee, en ik kan hier toch over psychisce problemen praten? Kun je even vertellen wat er niet conform de regels is in dit topic? Wat mag er allemaal niet? En weet je misschien waar ik het wel in kan zetten?
Ik geef hem je morgen wel terug.
  maandag 14 november 2011 @ 17:25:04 #279
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104358521
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
Beste Crutch, waarom zet je mijn topic: Vreemd verlangen op slot?
Ik zit hier best wel mee, en ik kan hier toch over psychisce problemen praten? Kun je even vertellen wat er niet conform de regels is in dit topic? Wat mag er allemaal niet? En weet je misschien waar ik het wel in kan zetten?
Je bent al vaker gewaarschuwd voor het forumbreed getroll, zeker gezien je posthistory kan ik dit gewoon niet serieus nemen.
Je moeder is een hamster
  maandag 14 november 2011 @ 17:31:10 #280
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104358752
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je bent al vaker gewaarschuwd voor het forumbreed getroll, zeker gezien je posthistory kan ik dit gewoon niet serieus nemen.
ik ben serieus
Ik geef hem je morgen wel terug.
  maandag 14 november 2011 @ 17:34:34 #281
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104358904
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

ik ben serieus
Ik ook.
Je moeder is een hamster
pi_104511532
Ik zag het in mijn ogen op een foto
Paar reacties op het eind welke ik ongepast vind in zo'n topic.
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:05:23 #283
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104511801
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik zag het in mijn ogen op een foto
Paar reacties op het eind welke ik ongepast vind in zo'n topic.
Ik zie een kloontje. Effe navragen. :P
Je moeder is een hamster
pi_104513040
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef LittleCthulhu het volgende:
als ik ts was
en niet kon dichten
dan zou ik alles doen
om de maatschappij te verlichten
van mijn vreselijke talentloosheid
ff goed lezen, is ook geen positief berichtje imo
pi_104513502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:27 schreef just_agirl het volgende:

[..]

daar nog een quote ervan
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:15:30 #286
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104514415
weg foetsie. Ik wacht de FA's even af.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:13:27 #287
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_104545217
waarom wordt deze onzin niet gesloten of weggehaald:
Mij vrienden worden vervelend
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:30:34 #288
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104545635
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:13 schreef Bill_E het volgende:
waarom wordt deze onzin niet gesloten of weggehaald:
Mij vrienden worden vervelend
Hij is dicht.
pi_104550925
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:30 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Hij is dicht.
TS van het topic mag alleen nog achter de computer onder de supervisie van een volwassen.

Nuff said.
  zaterdag 19 november 2011 @ 14:30:33 #290
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104550967
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:29 schreef Emilian het volgende:

[..]

TS van het topic mag alleen nog achter de computer onder de supervisie van een volwassen.

Nuff said.
Jij weet wel veel voor een nieuwkomer he.
pi_104551801
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:30 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Jij weet wel veel voor een nieuwkomer he.
Ayumu is de naam volgens mij kennen wij elkaar al ;)

En Isamara87 is ook wel beter bekend als Naatje1991 ;(
pi_104554254
was er niet ergens een policy dat nieuwe deeltjes enkel door de ts gestart mochten worden?

Hoe om te gaan met abortus

het gaat geeneens meer over ts, tis enkel de ene fanaticus tegen de andere
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:34:05 #293
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104554695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:19 schreef simmu het volgende:
was er niet ergens een policy dat nieuwe deeltjes enkel door de ts gestart mochten worden?

Hoe om te gaan met abortus

het gaat geeneens meer over ts, tis enkel de ene fanaticus tegen de andere
Ik denk dat de discussie an sich wel interessant is. Misschien moeten we deel 2 maar los houden van deel 1.
pi_104554957
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik denk dat de discussie an sich wel interessant is. Misschien moeten we deel 2 maar los houden van deel 1.
dan noem je het anders of je voegt het samen met de 300 andere topics die er ook over lopen her en der overal over fok verspreid

tis eigenlijk best rot voor de ts zo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104555470
Heb de wachtwoorden terug van mijn email adres zodoende kan ik ook weer op Fok! Hier moet ik voorzichtiger mee omgaan. Wil even duidelijk stellen dat reacties van de afgelopen week niet van mijzelf waren ben druk bezig geweest om iemand te helpen zoals men kan zien is dat niet echt gelukt tot op heden. En heb helaas een punt er achter gezet om haar te helpen in deze Natalie dus.

Heb haar de afgelopen week onderdak geboden met de voorwaarden dat zij zou veranderen in haar gedrag en dat ze actief iets aan haar problemen ging doen. Van mijn kant excuses had veel beter op moeten letten wat ze deed achter de computer.

En daarvoor mijn excuses het had niet moeten gebeuren.
  maandag 21 november 2011 @ 12:48:57 #296
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104625205
Ik mis de linkjes naar instanties die helpen bij internetverslaving in dit topic:

Hulpverlening
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 21 november 2011 @ 16:50:55 #297
262 Re
Kiss & Swallow
pi_104634966
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik mis de linkjes naar instanties die helpen bij internetverslaving in dit topic:

Hulpverlening
zoals?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 21 november 2011 @ 17:01:42 #298
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104635576
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik mis de linkjes naar instanties die helpen bij internetverslaving in dit topic:

Hulpverlening
Ik zou zeggen lever ze aan. Aangezien je iets met web doet, zet meteen even alle tags erbij enzo, dat scheelt mij weer. :+
  maandag 21 november 2011 @ 19:52:43 #299
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104644507
quote:
3s.gif Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef Re het volgende:
zoals?
[info]Internetverslaving[/info]

Brijder - Internetverslaving
In te vullen door Daniel1976

Jellinek - Internetverslaving
In te vullen door Daniel1976

Crisiscare - Internetverslaving
In te vullen door Daniel1976

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou zeggen lever ze aan. Aangezien je iets met web doet, zet meteen even alle tags erbij enzo, dat scheelt mij weer. :+
:{w Alsof ik je in het weekend nog niet genoeg geholpen heb met die huidige lijst.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 21 november 2011 @ 19:58:01 #300
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104644848
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
:{w Alsof ik je in het weekend nog niet genoeg geholpen heb met die huidige lijst.
:N Nee lang niet genoeg.
  maandag 21 november 2011 @ 19:58:13 #301
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104644864
next
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')