Ik ben weer begonnen met poging 2.

Zover 7 dagen niet meer gerookt. De drang wordt met de dag minder, en de afkick verschijnselen worden ook steeds minder. (zweten, warm/koud tegelijk, ijsberen, onrustig, slecht slapen)
In het begin heb ik echter amper geslapen. 8 uur in 3 nachten. Eerste nacht 0 uur, 2e nacht 4 uur (in stukken van 1 uur) en de 3e nacht was het zelfde. Nu inmiddels 2 nachten heerlijk geslapen. (zelfs beter dan voordat ik blowde lol)
Op dit moment voel ik me eigenlijk heel erg goed. Normaal gesproken heb ik echt chaos in me hoofd en kan ik niet eens aan 1 ding tegelijk denken. Nu als ik nergens aan denk, denk ik gewoon nergens aan, en als ik ergens aan denken denk ik alleen aan dat. Dit is echt iets wat ik nog
nooit in me leven heb mee gemaakt

(en zelfs stoned zijn is anders want dan ben ik meer "leeg", en dat effect heb ik niet)
Wel heb ik moeite, als het druk om me heen is. Het voelt gewoon als te veel aan. Dat heb ik gister met het uitgaan wel gemerkt. Maarja nog een dag of 24 en het zou volledig uit me system moeten zijn

@Cyvx: De eerste 7 dagen zijn het zwaarst, het THC zit dan nog in je vet.
quote:
Once absorbed, THC and other cannabinoids are rapidly distributed to all other tissues at rates dependent on the blood flow (Fig. 2). Because they are extremely lipid soluble, cannabinoids accumulate in fatty tissues, reaching peak concentrations in 4-5 days. They are then slowly released back into other body compartments, including the brain. Because of the sequestration in fat, the tissue elimination half-life of THC is about 7 days, and complete elimination of a single dose may take up to 30 days
Als ik het zwaar heb, ga ik naar de sportschool om lekker te gaan zweten. Als ik er echt voor ga (+- 600kcal in een uur), dan is de behoefte voor een joint ook weer weg
[ Bericht 25% gewijzigd door Dropveters op 06-05-2012 12:19:10 ]