abonnement Unibet Coolblue
pi_103234422
Nondeju, eindelijk die ellendige Horde achievement gehaald. Op Overpass.

Gister eindelijk in een groep beland met een stel andere knakkers die allemaal wave 50 wilden halen, op 1 na die eerder stopte. Best goed te doen met wanneer de rest van je team weet wat ze moeten doen (en niet massaal voortijdig stoppen als er ook maar 1 wave een beetje is verprutst).

Wave 50... de eerste 3 keer een Brumak. Boven op de brug, iedere keer allemaal dood. 4e keer, weer een Brumak. Iemand: "Hey, laten we dat kerkje in gaan, want daar zou 'ie niet in moeten kunnen." Een paar minuten later staat die Brumak daar half binnen :'). 5e keer kregen we 2 normale Berzerkers, maar ook Armored Kantus (Kantuses?). Dat werd 'em weer niet. 6e keer hadden we eindelijk geluk. Reavers! Net genoeg geld voor 2 turrets en dat deed 't 'em. 1 iemand op een turret terwijl de rest de trappen in de gaten hield werkte perfect.

Overigens, wanneer ontploffen je eigen granaten? Iemand kreeg het gisteren dus voor elkaar om tijdens de tijd die je krijgt om je spul te repareren zichzelf op te blazen. "Turrets repaired! Sentry repaired!" en dan in de verte een explosie en een kruisje, gevolgd door een hoop "What the hell just happened?" over de headsets.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_103234527
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef OMG het volgende:
Nondeju, eindelijk die ellendige Horde achievement gehaald. Op Overpass.

Gister eindelijk in een groep beland met een stel andere knakkers die allemaal wave 50 wilden halen, op 1 na die eerder stopte. Best goed te doen met wanneer de rest van je team weet wat ze moeten doen (en niet massaal voortijdig stoppen als er ook maar 1 wave een beetje is verprutst).

Wave 50... de eerste 3 keer een Brumak. Boven op de brug, iedere keer allemaal dood. 4e keer, weer een Brumak. Iemand: "Hey, laten we dat kerkje in gaan, want daar zou 'ie niet in moeten kunnen." Een paar minuten later staat die Brumak daar half binnen :'). 5e keer kregen we 2 normale Berzerkers, maar ook Armored Kantus (Kantuses?). Dat werd 'em weer niet. 6e keer hadden we eindelijk geluk. Reavers! Net genoeg geld voor 2 turrets en dat deed 't 'em. 1 iemand op een turret terwijl de rest de trappen in de gaten hield werkte perfect.

Overigens, wanneer ontploffen je eigen granaten? Iemand kreeg het gisteren dus voor elkaar om tijdens de tijd die je krijgt om je spul te repareren zichzelf op te blazen. "Turrets repaired! Sentry repaired!" en dan in de verte een explosie en een kruisje, gevolgd door een hoop "What the hell just happened?" over de headsets.
Brumaks lopen overal doorheen. Wij hebben een keer gehad in Checkout. Zaten we achter waar de mulcher ligt. Dachten we ohh die komt daar niet in :N. Jawel dus _O-

Kleine tip voor armored kantussen. Die moet je taggen met nades. Vaak zijn ze met 2 max al down. Weet je zeker dat het normale bezerkers waren ipv van armored bezerkers? Die kan je het beste weer kapot branden met een Scorcher :)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:16 #78
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103234662
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:47 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Weetje hoelang je bezig bent om alle Onyx medals te halen _O-
Ik heb er nog geen een :@
:')
pi_103234691
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb er nog geen een :@
Ik heb er 4 :@
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:57:40 #80
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103234723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef OMG het volgende:
Nondeju, eindelijk die ellendige Horde achievement gehaald. Op Overpass.

Gister eindelijk in een groep beland met een stel andere knakkers die allemaal wave 50 wilden halen, op 1 na die eerder stopte. Best goed te doen met wanneer de rest van je team weet wat ze moeten doen (en niet massaal voortijdig stoppen als er ook maar 1 wave een beetje is verprutst).

Wave 50... de eerste 3 keer een Brumak. Boven op de brug, iedere keer allemaal dood. 4e keer, weer een Brumak. Iemand: "Hey, laten we dat kerkje in gaan, want daar zou 'ie niet in moeten kunnen." Een paar minuten later staat die Brumak daar half binnen :'). 5e keer kregen we 2 normale Berzerkers, maar ook Armored Kantus (Kantuses?). Dat werd 'em weer niet. 6e keer hadden we eindelijk geluk. Reavers! Net genoeg geld voor 2 turrets en dat deed 't 'em. 1 iemand op een turret terwijl de rest de trappen in de gaten hield werkte perfect.

Overigens, wanneer ontploffen je eigen granaten? Iemand kreeg het gisteren dus voor elkaar om tijdens de tijd die je krijgt om je spul te repareren zichzelf op te blazen. "Turrets repaired! Sentry repaired!" en dan in de verte een explosie en een kruisje, gevolgd door een hoop "What the hell just happened?" over de headsets.
Je beschrijft precies waarom horde baas is, samenwerken, verdedigen en een strategie opzetten is tof _O_

allee ja, leavers verpesten het altijd... heb je horde 1 t/m 50 gedaan!??

granaten kunnen soms vaag zijn inderdaad, soms plant ik er een en ontploftie gelijk :?
:')
pi_103234837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je beschrijft precies waarom horde baas is, samenwerken, verdedigen en een strategie opzetten is tof _O_

allee ja, leavers verpesten het altijd... heb je horde 1 t/m 50 gedaan!??

granaten kunnen soms vaag zijn inderdaad, soms plant ik er een en ontploftie gelijk :?
Meestal leaven ze omdat ze alleen maar gaan voor die challenges achievment.

Nades zouden nooit moeten ontploffen waar alleen jij bij staat.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:43 #82
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103234907
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Meestal leaven ze omdat ze alleen maar gaan voor die challenges achievment.

Nades zouden nooit moeten ontploffen waar alleen jij bij staat.
Ook een mooie faal: met een mortier knallen terwijl er iets boven je staat, boem :')
:')
pi_103234957
Ik heb horde tot wave 49 op casual in m'n eentje gedaan met de Super Reload mutator. Helaas zit ik nu vast in wave 50. Ik heb al uren aan wave 50 besteedt, en het lukt maar niet. Ik heb wave 30 - 49 in de map Overpass gehaald. Heeft iemand tips voor hoe ik het wel kan halen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 15:07:27 ]
pi_103234998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ook een mooie faal: met een mortier knallen terwijl er iets boven je staat, boem :')
Haha hou op schei uit _O-. Trenches bij de kraan, schiet ik er 1 af, horen ze mij keihard brullen in de party, VERDOMME DE MORTIER SCHIET TEGEN DE KRAAN AAN!! :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103235031
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef Mark94 het volgende:
Ik heb horde tot wave 49 op casual in m'n eentje gedaan. Helaas zit ik nu vast in wave 50. Ik heb al uren aan wave 50 besteedt, en het lukt maar niet. Ik heb wave 30 - 49 in de map Overpass gehaald. Heeft iemand tips voor hoe ik het wel kan halen?
Een mutator aanzetten. Die van als je een active reload heb dat je super damage doet. Als je wil kan ik je komen helpen in ongeveer 10 min.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:06:37 #86
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103235078
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Een mutator aanzetten. Die van als je een active reload heb dat je super damage doet. Als je wil kan ik je komen helpen in ongeveer 10 min.
ik wil ook wel meedoen
:')
pi_103235087
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Een mutator aanzetten. Die van als je een active reload heb dat je super damage doet. Als je wil kan ik je komen helpen in ongeveer 10 min.
Oh dat was ik vergeten te zeggen. Ik heb de Super Reload mutator al.
pi_103235107
Ik heb voorlopig geen tijd moet tentamens leren, dus. 8)7
pi_103235113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik wil ook wel meedoen
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef Mark94 het volgende:

[..]

Oh dat was ik vergeten te zeggen. Ik heb de Super Reload mutator al.
Add pl4kkie als je wilt. Dan spring ik ff snel onder de douche en kom eraan
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:07:37 #90
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103235128
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

[..]

Add pl4kkie als je wilt. Dan spring ik ff snel onder de douche en kom eraan
Kun je online vanaf horde 20 oid doen?
:')
pi_103235148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Kun je online vanaf horde 20 oid doen?
Private match?
pi_103235153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Kun je online vanaf horde 20 oid doen?
Dan moet je private gaan. Kan je per wave kiezen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103235161
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

[..]

Add pl4kkie als je wilt. Dan spring ik ff snel onder de douche en kom eraan
Doe ik vanavond wel dan, dus ga maar rustig douchen. :)
pi_103235215
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef Mark94 het volgende:

[..]

Doe ik vanavond wel dan, dus ga maar rustig douchen. :)
Beginnen we van wave 41. Is dat ook gelijk voor je achievement. En dan hebben we wat geld extra.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103235617
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:21:19 #97
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103235687
Ben nog steeds helemaal nergens met de campaign... vind het niet zoveel aan in m'n eentje, als mijn live over is ga ik wel met mijn vriend het spel uitspelen, laatst deel 1 uitgespeeld samen en dat is echt 100x leuker _O_
:')
pi_103236831
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Brumaks lopen overal doorheen. Wij hebben een keer gehad in Checkout. Zaten we achter waar de mulcher ligt. Dachten we ohh die komt daar niet in :N. Jawel dus _O-

Kleine tip voor armored kantussen. Die moet je taggen met nades. Vaak zijn ze met 2 max al down. Weet je zeker dat het normale bezerkers waren ipv van armored bezerkers? Die kan je het beste weer kapot branden met een Scorcher :)
Van wat ik zag waren het normale Berzerkers die we tijdens een eerdere boss-wave ook kregen. Dat van de scorcher weet ik, alleen is alles boven wave 40 2.5x de normale damage die je moet doen, dus zelfs met een paar man en een paar scorchers zijn het krengen om neer te krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je beschrijft precies waarom horde baas is, samenwerken, verdedigen en een strategie opzetten is tof _O_

allee ja, leavers verpesten het altijd... heb je horde 1 t/m 50 gedaan!??

granaten kunnen soms vaag zijn inderdaad, soms plant ik er een en ontploftie gelijk :?
Yep, wave 1 t/m 50. Duurde ongeveer 3 uur en een beetje. Met name de laatste 10 waves gaan een stuk langzamer.
En dat samenwerken en verdedigen is precies waarom ik Horde tof vind. Vooral tijdens de laatste paar waves was het eindelijk eens een groepje van 4 die allemaal vlak bij elkaar bleven zodat je snel iemand kan reviven (en niet naar de andere kant van de map moet rennen). Werkte perfect.

Ook was dit eens een groep die niet alle fortifications tot de max aan het upgraden was. Soms vinden mensen dat leuk om te doen, maar het kost dan een vermogen om die krengen iedere keer te repareren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_103238574
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ga je dit serieus doen voor een achievement :')?
ik heb nu 2 onyx medals, en heb er 2 uur over gedaan :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:55:05 #100
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103239586
net level 30 gedaan met 5 players vanaf 1 :7
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')