quote:
Op donderdag 13 oktober 2011 12:04 schreef pos het volgende:[..]
Vond ik dus niet! Inderdaad in Peter's email stond een heel ander interview. Dit was geen "vriendelijk" interview maar een aanval. Alsof hij zijn conclusie allang getrokken had. En ja valt me mee dat hij niet daar na vroeg idd.
Ze waren net begonnen. Hij zei niet dat ie iets vond maar citeerde uit commentaren van anderen. Hij vroeg wat de Vries daarvan vond. Hij beschuldigde hem niet wilde gewoon zijn commentaar.
Later bleek ook dat ie toewerkte naar de vraegn die de Vries graag wilde horen.
Maar geloof jij iemand die hoofdredacteur was van de Aktueel, misdaadjournalist werd, bevriend was met Klaas Bruinsma en Cor van Hout, TV-corryféé, mislukte parlementariër, en vervolgens zegt dat ie de ontwikkelingshulp in wil ?
Dan heb je geen klein ego lijkt me. En bij de eerste tegenwind gaat ie in de tegenaanval alsof ie van oorlogsmisdaden wordt beschuldigd.
Ik ken nog de anekdioe van mijn buurjongetje van 12. Voordat zijn ouders iets vroegen zei ie : 'Ik heb dat fikkie niet gemaakt.'
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut