abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 09:14:28 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_103028353
09.10-09.45 uur OOG IN OOG (HH)

Sven Kockelmann interviewt prominente
gasten uit binnen- en buitenland.Gast:
Peter R.de Vries.

Peter R.de Vries begint aan zijn
laatste seizoen van zijn tv-programma
en is een oplosmachine van moorden.

Heeft hij zaken laten liggen? Is deze
man altijd zuiver? En wat vindt hij
van mensen die hem workaholic,ijdel
en emotioneel noemen?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103028767
Wat een interview was dat zeg :') Peter R. kan echt geen enkele vorm van kritiek verdragen en beantwoordt elke vraag met een wedervraag. Kon zich aan het eind ook niet snel genoeg uit de voeten maken.

Niet echt een type omn geïnterviewd te worden.
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 09:40:01 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_103028866
Vreselijk idd. Las er al over en het is echt tenenkrommend. Wat is die man snel geïrriteerd zeg.
Ga er dan niet zitten. Zijn eigen manier van interviewen is vele malen harder.
Die man zit vol met stress. Geen grapje, geen relaxte houding, geen relativeringsvermogen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103029620
En dan zie ik op twitter ook nog vele steunbetuigingen aan het adres van Peterrrrrr, bah wat een misselijkmakende vent is dat toch, met z'n "whatever" :') kinderlijk gedrag zeg.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_103029645
wat een huillie zeg.. ongelofelijk
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 10:25:20 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_103029781
Echt triest idd. Is waarschijnlijk enigs kind en kan geen kritiek verdragen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103029813
Sven Kockelmann is toch ook dom bezig, begint een reeks vragen waar Peter niet op zit te wachten. Peter beargumenteert de uitnodiging welke hem is verzonden. Sven Kockelman is echt een vreselijke man. Hij is gewoon compleet onder tafel gepraat door Peter. Nee ik mag Peter wel hoor. Durft tenminste wat te zeggen als het hem niet zint.
pi_103029835
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:36 schreef Slacentrifuge het volgende:
Wat een interview was dat zeg :') Peter R. kan echt geen enkele vorm van kritiek verdragen en beantwoordt elke vraag met een wedervraag. Kon zich aan het eind ook niet snel genoeg uit de voeten maken.

Niet echt een type omn geïnterviewd te worden.
Wat zou jij doen, als je daar zat?
pi_103029907
Als Peter het er niet mee eens was had hij het interview moeten stoppen, maar omdat Sven toevallig wat kritische vragen stelt schiet hij uit z'n slof. Peter kan gewoon niet tegen dit soort journalistieke tactiek, dat terwijl hij zelf jaren niets anders heeft gedaan dan mensen confronteren (verbaal en fysiek) om ze uit de tent te lokken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_103029944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Als Peter het er niet mee eens was had hij het interview moeten stoppen, maar omdat Sven toevallig wat kritische vragen stelt schiet hij uit z'n slof. Peter kan gewoon niet tegen dit soort journalistieke tactiek, dat terwijl hij zelf jaren niets anders heeft gedaan dan mensen confronteren (verbaal en fysiek) om ze uit de tent te lokken.
Ik vond Peter anders nog best rustig O-) Sven kon er gewoon niet mee omgaan.
pi_103030459
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:32 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik vond Peter anders nog best rustig O-) Sven kon er gewoon niet mee omgaan.
#whatever ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_103030479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen, als je daar zat?
Als ik zou instemmen met een interview, weet ik dat me vragen gesteld gaan worden, dus ik zou in ieder geval normaal antwoord geven, in plaats van een vraag terug te stellen.
pi_103032004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:32 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik vond Peter anders nog best rustig O-) Sven kon er gewoon niet mee omgaan.
Inderdaad, vond dat Peter gelijk had. Was een ander interview dan was aangekondigt.
Vond Sven vrij irritant.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 11:58:25 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_103032433
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:44 schreef pos het volgende:

[..]

Inderdaad, vond dat Peter gelijk had. Was een ander interview dan was aangekondigt.
Vond Sven vrij irritant.
Hij stelde normale vragen. Vragen die ik ook zou willen stellen aan hem. We zijn gewend geraakt aan koekoekriejoekowoew ik ga in reet zitten journalistiek. Hij deed het geweldig. De Vries wilde het interview naar zijn hand zetten en laten horen hoe een geweldige wereldverbeteraar ie wel niet is. Peter R. de Vries was bevriend met Cor van Hout. De ontvoerder van Heineken.
Bij diens dood stond er een overlijdensbericht in de krant van de Vries dat ie zijn medeleven betuigde aan familie maar vooral een vriend die hij had verloren. Jammer dat daar niet naar verwezen werd. Als je zo'n moralrider bent moet je dat kunnen hebben. Viel me nog mee dat ie niet wegliep als een klein kind.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103032622
quote:
[.]

Hij stelde normale vragen. Vragen die ik ook zou willen stellen aan hem. We zijn gewend geraakt aan koekoekriejoekowoew ik ga in reet zitten journalistiek. Hij deed het geweldig. De Vries wilde het interview naar zijn hand zetten en laten horen hoe een geweldige wereldverbeteraar ie wel niet is. Peter R. de Vries was bevriend met Cor van Hout. De ontvoerder van Heineken.
Bij diens dood stond er een overlijdensbericht in de krant van de Vries dat ie zijn medeleven betuigde aan familie maar vooral een vriend die hij had verloren. Jammer dat daar niet naar verwezen werd. Als je zo'n moralrider bent moet je dat kunnen hebben. Viel me nog mee dat ie niet wegliep als een klein kind.

:P
Vond ik dus niet! Inderdaad in Peter's email stond een heel ander interview. Dit was geen "vriendelijk" interview maar een aanval. Alsof hij zijn conclusie allang getrokken had. En ja valt me mee dat hij niet daar na vroeg idd.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_103032669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Enaa...ok ..ben een tijd weggeweest maar ben jij niet een beetje vroeg op? ;)
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 12:14:41 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_103032959
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:04 schreef pos het volgende:

[..]

Vond ik dus niet! Inderdaad in Peter's email stond een heel ander interview. Dit was geen "vriendelijk" interview maar een aanval. Alsof hij zijn conclusie allang getrokken had. En ja valt me mee dat hij niet daar na vroeg idd.
Ze waren net begonnen. Hij zei niet dat ie iets vond maar citeerde uit commentaren van anderen. Hij vroeg wat de Vries daarvan vond. Hij beschuldigde hem niet wilde gewoon zijn commentaar.
Later bleek ook dat ie toewerkte naar de vraegn die de Vries graag wilde horen.

Maar geloof jij iemand die hoofdredacteur was van de Aktueel, misdaadjournalist werd, bevriend was met Klaas Bruinsma en Cor van Hout, TV-corryféé, mislukte parlementariër, en vervolgens zegt dat ie de ontwikkelingshulp in wil ?

Dan heb je geen klein ego lijkt me. En bij de eerste tegenwind gaat ie in de tegenaanval alsof ie van oorlogsmisdaden wordt beschuldigd.

Ik ken nog de anekdioe van mijn buurjongetje van 12. Voordat zijn ouders iets vroegen zei ie : 'Ik heb dat fikkie niet gemaakt.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 12:15:48 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_103032999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:05 schreef pos het volgende:

[..]

Enaa...ok ..ben een tijd weggeweest maar ben jij niet een beetje vroeg op? ;)
Ach normaal ontbijt ik om 19.00 uur. Ik had honger.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103033872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ach normaal ontbijt ik om 19.00 uur. Ik had honger.

:P
Erge honger dan neem ik aan ;) Enne leeft fotoloog nog? :)
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 12:59:52 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_103034129
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef pos het volgende:

[..]

Erge honger dan neem ik aan ;) Enne leeft fotoloog nog? :)
Ik hoop het ik mis hem op Fok! en MSN

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103041121
Het was nog net wat moeizamer dan Derksen vs Kockelmann.
- verwijderd door admin -
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 18:24:51 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_103044789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef groenen het volgende:
Het was nog net wat moeizamer dan Derksen vs Kockelmann.
Die heb ik helaas gemist. Kockelman is een beroerde journalist. Maar de Vries liet zich als een verwend kind uit de tent lokken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103045726
Ik heb er een parodietje op gemaakt als je 't kan waarderen in onderschrift :P
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 19:15:20 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_103046511
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef Bobsjoke het volgende:
Ik heb er een parodietje op gemaakt als je 't kan waarderen in onderschrift :P
Leuk maar niet hilarisch. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')