Een beter vakantie zou ik niet kunnen wensen.quote:"veel te lawaaierig er lag een kroeg vlak naast het hotel", "nooit meer hierheen!! Jongeren kropen schreeuwend/kotsend door de gang.."
Je bent op zoek naar een reisvergelijker waar je kunt filteren op neuk-potentie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef joerioomen het volgende:
[..]
Dat kan toch beter... Aftrapje: ik wil zien waar de vrouwen zitten
Ehh zou kunnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef o.la het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een reisvergelijker waar je kunt filteren op neuk-potentie?
Uhm zie het meer als een kreet om hulp en een potentieel leuk topic? :pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef Doodloper het volgende:
Dat viel mij ook al op jaik heb al een mod aangevraagd dus 't wachten is even daar op.
Alhoewel 't meer een verkapt marktonderzoek is, maar daar moet ook toestemming voor worden aangevraagd als ik het juist heb
Bedankt! Wat zouden nog meer dingen kunnen zijn? Sorteren op bierprijs?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
De mod keek al een tijdje mee in dit topic. Niet geheel onverwacht dus toch spam. Leuk bedacht, dat wel. Ik haal alleen de verwijzing naar je site weg. Dan is het wat mij betreft geen spam meer, maar een vraag om input bij je te bouwen reisvergelijker.
En ook afstand tot het strand danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:35 schreef Blik het volgende:
- gemiddelde temperatuur per maand
- gemiddelde neerslag per maand
- strand aanwezig
- zwembad aanwezig
Ehh hoe moet ik die meten dan?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef joerioomen het volgende:
[..]
En ook afstand tot het strand danVolgens mij heb ik trouwens nog nooit regen gehad tijdens mijn party vakanties
[..]
Ehh hoe moet ik die meten dan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef joerioomen het volgende:
Daar kan de rest van de site voor gebruikt worden, een soort van community voor jongeren die op vakantie willen. Alle dingen die daar opstaan kunnen voor de vergelijker gebruikt wordenAre you feeling me?
Uiteraard ook de afstand tot het strand, uitgaansleven etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef joerioomen het volgende:
[..]
En ook afstand tot het strand danVolgens mij heb ik trouwens nog nooit regen gehad tijdens mijn party vakanties
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |