abonnement Unibet Coolblue
pi_102973321


Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Trish Summerville for H&M
David Beckham for H&M
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 27-10-2011 18:07:37 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102978369
Hoi ik kom meteen klagen in dit nieuwe topic.
Heb ik eindelijk een leuke jas gevonden op de site, ook nog in de sale dus ik vet blij,
issie 10 minuten later uitverkocht! Godsamme!

Ze moeten echt invoeren dat je 'm een uur/ half uur in je mandje mag houden.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_102987707
Maar, als je wat bestelt en je haalt het af bij zo'n punt, zit de accept giro er dan bij?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:29:39 #4
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102987797
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar, als je wat bestelt en je haalt het af bij zo'n punt, zit de accept giro er dan bij?
Ja. :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_102987962
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja. :)
Oh dan is het gewoon afhalen en later betalen. Hendig.

Bedankt!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:51:51 #6
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102988034
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Oh dan is het gewoon afhalen en later betalen. Hendig.

Bedankt!
Bij het bestellen moet je dat aangeven. :Y
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_102990173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Bij het bestellen moet je dat aangeven. :Y
Ja klopt, maar ik dacht dat je dat ding dan apart thuis kreeg.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:37:21 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_102991834
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Oh dan is het gewoon afhalen en later betalen. Hendig.

Bedankt!
Later betalen met creditcard is nog hendiger. w/
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_102992014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Later betalen met creditcard is nog hendiger. w/
Heb ik niet, dus dan niet :P

Ik wil het gewoon makkelijk hebben. Geen brieven ofzo achteraf. Gewoon zelf ophalen als ik wil, en betalen wanneer ik wil. Geen gezeik eromheen.

[ Bericht 10% gewijzigd door ZwartmetSuiker op 12-10-2011 12:19:14 ]
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103034080
Hoera pakketje is afgeleverd!! Maar dus wel bij mij vriend thuis -O- morgen maar even ophalen!
pi_103039841
Code 9514 voor 25% korting.. werkt ook op sale items.
pi_103045448
Pakketje binnen. *O*
Wel jammer, deze leek me zo leuk:

Maar hij is echt heeeeel kort. ;( Wel een lekker stofje.
pi_103045510
Er klopt echt niks van dat plaatje, als ik er nog eens naar kijk! Die mouwen zijn ongeveer 15cm langer dan dat de onderkant van de trui is.
pi_103045540
Jammer dat die te kort is hij leek mij ook wel leuk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 oktober 2011 @ 18:53:34 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103045719
Kan iemand nog herinneren dat er ineens feestkleding op de H&Msite stond, paar week [1 of 2 ofzo?] geleden. Daar zat ook een paillettenjurkje bij maar die heb ik eigenlijk helemaal niet meer weer gezien, i.t.t. de andere feestartikelen. Iemand wel?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103045868
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Lago het volgende:
Er klopt echt niks van dat plaatje, als ik er nog eens naar kijk! Die mouwen zijn ongeveer 15cm langer dan dat de onderkant van de trui is.
maar de mouwen zijn dan dus gewoon wel lang ipv driekwart zoals op het plaatje?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103048431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:58 schreef alors het volgende:

[..]

maar de mouwen zijn dan dus gewoon wel lang ipv driekwart zoals op het plaatje?
Nou ik zou het zelf niet echt 3/4 noemen, eerder kort uitgevallen. :+ Het is vooral dat de trui gewoon heel kort is, dus dan is 15 cm langer dan de onderkant alsnog niet echt lang voor mouwen. :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:02:29 #18
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_103048444
Ohai ik meld me weer. Omdat ik stiekem in de webshop heb gekeken en wel bij de Sale.
:'(
Pas op hier komt een waslijst. (En ik weet van veel dingen dus totaal NIET welke maat ik nodig heb, dus als iemand een van de items heeft en weet hoe het uitvalt... ik hoor het graag :D Bovenstukken heb ik normaal van de standaard singletjes maat 38, maar 36 past ook...)

Ik heb normaal maat 27/28. En een boyfriend jeans van H&M van maat 28... So welke maat?




(op de ene foto zitten wel zakjes andere niet :') )








Zwangerschapscollectie dus :') maar zouden die plooitjes erg zijn? :D


Ik heb nu een boyfriend jeans van maat 28, maar mag echt neit groter uitvallen...
pi_103049932
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Lago het volgende:
Er klopt echt niks van dat plaatje, als ik er nog eens naar kijk! Die mouwen zijn ongeveer 15cm langer dan dat de onderkant van de trui is.
Kun je een foto maken?
pi_103060864
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Kun je een foto maken?
Zal morgen even kijken of ik tijd heb!
pi_103065043
14.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Woehoeee! Dit weekend hopelijk een pasfeestje!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103068550
Die maten bij de h&m gaan wel hard he? Dit seizoen past maat 38/M mij makkelijk (bijna te groot) terwijl ik in de lente nog maat 40 moest kopen. Mijn figuur is echt niet drastisch veranderd ofzo..
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_103076343
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 07:49 schreef Ml-etje het volgende:
14.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Woehoeee! Dit weekend hopelijk een pasfeestje!
*O* binnen!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103077512
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:00 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Die maten bij de h&m gaan wel hard he? Dit seizoen past maat 38/M mij makkelijk (bijna te groot) terwijl ik in de lente nog maat 40 moest kopen. Mijn figuur is echt niet drastisch veranderd ofzo..
Misschien toch wel?
Bij mij gaat het juist de andere kant op. Behalve dan de Boyfriend jeans, die is met maat 26 zelfs nog 3 maten te groot. }:|
pi_103081749
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Kun je een foto maken?
Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed. :') ):

En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:


Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn. :+
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:48:06 #26
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103082176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:

[..]

Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed. :') ):
[ afbeelding ]
En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:
[ afbeelding ]

Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn. :+
:D Dat lijkt wel verkeerd gewassen ofzo. Helemaal als je 'm vergelijkt met die eerder geplaatste foto.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103082227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Dat lijkt wel verkeerd gewassen ofzo. Helemaal als je 'm vergelijkt met die eerder geplaatste foto.
Hehe vond ik ook ja. :') Maar op zich zeggen ze op de site ook wel dat hij maar 50 cm lang is, daar had ik alleen niet echt op gelet.
pi_103082459
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:

[..]

Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed. :') ):
[ afbeelding ]
En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:
[ afbeelding ]

Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn. :+
wat bizar joh, misschien koop ik em ooit nog in de sale in twee maten groter om hem oversized te dragen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103084573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:

[..]

Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed. :') ):
[ afbeelding ]
En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:
[ afbeelding ]

Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn. :+
Zie je wel! Ik heb dit gevoel dus ook! Wel handige marketing, als je denkt waaauw ik kan een maatje minder aan, koop je het toch sneller, wellicht.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_103084724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Zie je wel! Ik heb dit gevoel dus ook! Wel handige marketing, als je denkt waaauw ik kan een maatje minder aan, koop je het toch sneller, wellicht.
Hm, zou kunnen ja. Ik vind het eerlijk gezegd vooral een beetje irritant. :+ Hou je gewoon aan de normale maten. :{w
pi_103084764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Lago het volgende:

[..]

Hm, zou kunnen ja. Ik vind het eerlijk gezegd vooral een beetje irritant. :+ Hou je gewoon aan de normale maten. :{w
Ja irritant. Heb voornamelijk medelijden met de plankjes onder ons (zoals mijn zusje) die nu ook in maatje 34 zwemmen
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_103085044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Zie je wel! Ik heb dit gevoel dus ook! Wel handige marketing, als je denkt waaauw ik kan een maatje minder aan, koop je het toch sneller, wellicht.
Nah vind er niks waaauw aan. Ik heb kleding van maat S naar L. dus voor mij geld het niet
pi_103085283
Oh wat raar zeg, op die eerste foto lijkt het inderdaad een superleuke trui. Bedankt voor het plaatsen van de foto in elk geval :)
pi_103085567
Achja, ik kan me voorstellen dat hij bij andere mensen alsnog heel leuk zou staan. Dan is het gewoon een beetje als die cropped shirtjes? Maar met mijn bouw (brede schouders etc. :+) staat dat gewoon niet zo mooi.
En als je dus iets kleiner bent dan ik, dan zijn die mouwen gewoon normale mouw-lengte.

Maar vind het wel stom dat hij er dan zo anders uit ziet op de foto's van de site. :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:19:08 #35
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103085628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Lago het volgende:
Achja, ik kan me voorstellen dat hij bij andere mensen alsnog heel leuk zou staan. Dan is het gewoon een beetje als die cropped shirtjes? Maar met mijn bouw (brede schouders etc. :+) staat dat gewoon niet zo mooi.
En als je dus iets kleiner bent dan ik, dan zijn die mouwen gewoon normale mouw-lengte.

Maar vind het wel stom dat hij er dan zo anders uit ziet op de foto's van de site. :')
Ms was de wol op bij die van jou :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103087073
Wat jammer dat die zo kort is.
pi_103089895
Deze is leuk *O*





Deze is wel aardig maar valt enorm klein, ik wacht de 38 af.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103090555
Ja, ik wacht tot die hoodies in de sale komen maar dan zijn ze binnen 3 minuten weg :')
Tap tap tap
pi_103090663
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
Deze is leuk *O*

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01 91494 56011 61 0777 2.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01 91477 98013 74 5417 5.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

Deze is wel aardig maar valt enorm klein, ik wacht de 38 af.
Vind die 2e echt niks :@ sorry
pi_103091186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef J-Style. het volgende:

[..]

Vind die 2e echt niks :@ sorry
Zal wel een foto maken ;) dat plaatje is niet verleidelijk.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:12:44 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103091652
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
Deze is leuk *O*

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01 91494 56011 61 0777 2.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

Deze is wel aardig maar valt enorm klein, ik wacht de 38 af.
Nice O+
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_103093141
tsja sale, dan kan ik het niet laten :@





die onderste blouse is echt zo amazing mooi O+
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:48:40 #43
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_103118302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik wacht tot die hoodies in de sale komen maar dan zijn ze binnen 3 minuten weg :')
Ik zoek de effen hoodies van divided. Heb er al twee maar wil nog een kobaltblauwe :D.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:49:23 #44
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_103118325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:

[..]

Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed. :') ):
[ afbeelding ]
En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:
[ afbeelding ]

Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn. :+
Wow hoezo misleidend. Stomme H&M :( .
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:03:12 #45
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103118728
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:

[..]

Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed. :') ):
[ afbeelding ]
En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:
[ afbeelding ]

Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn. :+
Zwervers durven dit nog niet te dragen. Nou ja, props. Het zal wel goedkoop zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_103129393
Huh, ik kies accept giro en dan kan ik niet zo'n Kiala punt kiezen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:05:34 #47
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103130949
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Huh, ik kies accept giro en dan kan ik niet zo'n Kiala punt kiezen?
Volgens mij wel hoor.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:07:16 #48
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103131044
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zwervers durven dit nog niet te dragen. Nou ja, props. Het zal wel goedkoop zijn.
QFT
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_103131511
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Volgens mij wel hoor.
Haha wat doe ik dan fout :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:18:40 #50
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103131570
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Haha wat doe ik dan fout :P
Ik heb geen idee :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103131664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik heb geen idee :D
Probeer jij eens als je wilt?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:26:39 #52
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103131909
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Probeer jij eens als je wilt?
Voor zover ik het kan zien, kan het wel hoor. Maar ik heb mijn bestelling niet bevestigd natuurlijk.
En als je nu eerst de betalingsmethode kiest en daarna de leveringsopties?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103132487
Hmm klopt geen zak van. Geen keuze.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:53:39 #55
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103132878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef Tegan het volgende:
Heb je wel een Kialapunt in de buurt?

http://www.kialaverzendservice.nl/kplocator/choose-kp.action
hij heeft zijn postcode ingevuld neem ik aan?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:55:28 #56
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103132948
Zwartmetsuiker, even opnieuw beginnen ms een idee?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:56:00 #57
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103132973
Kortingscode 9415 is nog tot morgen geldig he! 10% :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103134165

Postcode met de letters invullen bij leveringsopties. En anders is er inderdaad geen Kialapunt.
pi_103136769
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:

[..]

Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed. :') ):
[ afbeelding ]
En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:
[ afbeelding ]

Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn. :+
Wow, valt die ff tegen. :')

Iemand zei volgens mij dat de Conscious collection (waarschijnlijk) te koop zou zijn in selected stores. Weet iemand of dit waar is en welke stores dat zijn?
pi_103143382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Lago het volgende:

[..]

Hehe vond ik ook ja. :') Maar op zich zeggen ze op de site ook wel dat hij maar 50 cm lang is, daar had ik alleen niet echt op gelet.
Ah ja, als je lang bent dan kun je 50cm wel vergeten ;)
Ik ben zelf ook lang en zou het dan nooit bestellen, ik zie veel plaatjes op de site die er niet klein uitzien, maar gelukkig staat er vaak een lengte bij, scheelt weer miskopen :)
Hij was wel mooi, deze witte trui O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103143392
Ik verwacht deze week m'n eerste bestelling *O* , ik koop echt álles in de winkel, ik lees hier veel te veel drama verhalen om online te bestellen, maar nu zag ik 2 mooie vesten in de sale, toch maar proberen dan :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103143491
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:49 schreef Chule het volgende:

[..]

Wow, valt die ff tegen. :')

Iemand zei volgens mij dat de Conscious collection (waarschijnlijk) te koop zou zijn in selected stores. Weet iemand of dit waar is en welke stores dat zijn?
Volgens mij is het een deel van de Trend/Pink label collectie. Die is alleen in Amsterdam (Die met 3 verdiepingen en Kalvertoren), Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Maastricht en Groningen. Alleen in Groningen hing het iig niet dus het hangt sowieso niet in alle Trend winkels...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103143871


Wow, mooi. Misschien eens in Rotterdam gaan kijken.
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:19:05 #64
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103144619
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef Deliah het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/looks/2011/Look_0012723_1.jpg]&call=url[file:/look/editorial/large]]afbeelding[/url] ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013809_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Wow, mooi. Misschien eens in Rotterdam gaan kijken.
Hm, volgens mij doet die rechter weinig goed voor je figuur, ze ziet er rechts veel dikker uit dan links.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:51:57 #65
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103149505
Weet iemand of ik ook terug naar de winkel kan gaan met een product dat ik in de webshop gekocht heb?

Ik heb nl sinds gisteren een gigantische scheur in mijn broek, terwijl hij echt niet te klein is ofzo. Had hem gisteren voor de 2e keer aan ofzo.
pi_103149539
'Mijn' kialapunt is weg, niets meer met post te maken, nu kan ik nóg een week niet mijn rok terugsturen :r
pi_103150552
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:53 schreef RenRen- het volgende:
'Mijn' kialapunt is weg, niets meer met post te maken, nu kan ik nóg een week niet mijn rok terugsturen :r
Kun je hem niet bij gewone TNT punten retourneren?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103150581
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef alors het volgende:

[..]

Kun je hem niet bij gewone TNT punten retourneren?
Kialapunt kost toch bijna niets? :o Ik heb geen geld meer deze maand namelijk :') En het moet wel snel de deur uit.
pi_103150641
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Kialapunt kost toch bijna niets? :o Ik heb geen geld meer deze maand namelijk :') En het moet wel snel de deur uit.
Het kost sowieso niets om het te retourneren want het is naar een antwoordnummer. Alleen het verwerken van een retour kost 1 euro, maar dat is altijd.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103150908
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef alors het volgende:

[..]

Het kost sowieso niets om het te retourneren want het is naar een antwoordnummer. Alleen het verwerken van een retour kost 1 euro, maar dat is altijd.
Oh really.
Dat had ik dus verkeerd begrepen :') Dankjewel!
pi_103151446
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hm, volgens mij doet die rechter weinig goed voor je figuur, ze ziet er rechts veel dikker uit dan links.
Hmm, ja, je hebt gelijk, jammer, want rest is wel erg aantrekkelijk.
pi_103163126
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah ja, als je lang bent dan kun je 50cm wel vergeten ;)
Ik ben zelf ook lang en zou het dan nooit bestellen, ik zie veel plaatjes op de site die er niet klein uitzien, maar gelukkig staat er vaak een lengte bij, scheelt weer miskopen :)
Hij was wel mooi, deze witte trui O+
Heb je gelijk in, ik ga er vanaf nu ook wel op letten. :7 Maar ach, no harm done, hij gaat gewoon weer terug, die ene euro verwerkingskosten overleef ik ook nog wel. :+
pi_103163854
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ik ook terug naar de winkel kan gaan met een product dat ik in de webshop gekocht heb?

Ik heb nl sinds gisteren een gigantische scheur in mijn broek, terwijl hij echt niet te klein is ofzo. Had hem gisteren voor de 2e keer aan ofzo.
Ja dat kan, maar dan krijg je wel een H&M tegoedkaart ipv gewoon geld.
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:50:05 #74
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_103165750
zo ik heb mijn conscious bestelling ook gepast. Hij was er donderdag al op mijn studentenkamer terwijl ik onverwachts naar mijn ouders moest.
Kan op dit moment geen aan foto's plaatsen.
Bruine/beige blouse; voor mij (=1,67) veel te kort en te wijd. Het is deels het model. En geschikt voor mensen zonder borsten. De blouse laat je borsten veel groter lijken dan ze daadwerkelijk zijn en de nadruk komt er ook best op te liggen.
De beige blouse met al die plooitjes; korter dan de foto op internet laat zien, het lijkt wel of ik iets aanheb wat is gekrompen. Deze blouse is wel weer geschikt voor dames die vooraan in de rij stonden bij het uitdelen van de bulten. Ik hield ruimschoots ruimte over van boven, terwijl hij in de taille wel mooi zat.
De witte trui met de bloemen hou ik! Hij is precies lang genoeg voor op mijn rokjes. Wel iets aan de grote kant, maar ik vond dat mogen bij zo'n trui. Daarnaast zijn de mouwen echt niet driekwart, voor mij zijn het gewone lange mouwen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_103172200
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:32 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij is het een deel van de Trend/Pink label collectie. Die is alleen in Amsterdam (Die met 3 verdiepingen en Kalvertoren), Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Maastricht en Groningen. Alleen in Groningen hing het iig niet dus het hangt sowieso niet in alle Trend winkels...
Oké, bedankt.
pi_103174823
Volgende week komt mn pakketje *O* Iemand behoefte aan foto's van het volgende?

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 oktober 2011 @ 08:10:33 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103178010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef alors het volgende:
tsja sale, dan kan ik het niet laten :@

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C50%2093996%2009090%2074%206115%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ] [ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C50%2093996%2012044%2074%206114%204.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ] [ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2093560%2045026%2051%201256%205.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C50%2094697%2012006%2071%206619%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

die onderste blouse is echt zo amazing mooi O+
Die onderste heb ik! Die is inderdaad erg mooi, O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103197008
Jammer dat die 10% code niet meer geldig is, nu vandaag de nieuwe collectie erop staat. Doen ze altijd expres, hè.
Werkt er nog iets anders?
pi_103197514
zomg nieuwe collectie op maandag :o!! dat was vanochtend vroeg nog niet zo!

[ Bericht 6% gewijzigd door alors op 17-10-2011 17:14:37 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103199015
Retour nog niet verwerkt, dus ik kan nog geen volledig nieuwe bestelling doen, helaas. Nu eerst wat dingen uit de sale (ook kinderafdeling, lekker goedkoop). En hopelijk komende week, als de retour is aangekomen, wat uit de nieuwe collectie bestellen, als het dan nog niet uitverkocht is. Ik vind het wel mooi spul. :)
pi_103201237
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 08:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Die onderste heb ik! Die is inderdaad erg mooi, O+
Ik had em al eens besteld ja, maar nu met korting :P

Je paillettenjurkje is terug!



art.nr. 91-3130
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103201564
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat die 10% code niet meer geldig is, nu vandaag de nieuwe collectie erop staat. Doen ze altijd expres, hè.
Werkt er nog iets anders?
9514 en 1304 doen het nog bij mij :)
pi_103201708


Mooi setje.
pi_103202162
Waarom moet deze nou weer dertig euro kosten :(

O+

Tap tap tap
pi_103203528
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet deze nou weer dertig euro kosten :(

O+

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2093760%2013000%2019%206785%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ook mooi.
pi_103205803
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:07 schreef Joell het volgende:
9514 en 1304 doen het nog bij mij :)
Die eerst gaat niet, ik heb alleen Sale spullen, en die tweede werkt niet bij mij. :{
Heb er een zooitje van gemaakt, 3 keer besteld, toen dubbele verwijderd, en per ongeluk een nog openstaande deellevering verwijderd, oeps.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet deze nou weer dertig euro kosten :(

O+

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2093760%2013000%2019%206785%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die is inderdaad mooi, ook al vind ik pailletjes en kraaltjes maar lastig. Dus toch wel fijn voor mij dat die te duur is. :P
pi_103208950
AAAAARGH

Normale winkels schuiven toch nooit de leveringsdatum ineens een maand op? Maak je een bestelling zodat hij mooi in een keer geleverd kan worden. Staat ineens de helft van de spullen op eind december. Waarom?!
pi_103214004
Kunnen ze niet eens kappen met dat eeuwige poederbeige? Ik heb daar alles al van. Zoveel dingen die alleen in het zwart of poederbeige te krijgen zijn :{ Ik wil rood, roest, cognac, geel! -O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103214998
Zag vanmiddag kleurige grof gebreide sjaals liggen in mijn favoriete kleurtjjes, geel, blauw en rood, en ook nog eens een wijde zwarte fluwele broek (maat M, maar valt groter) die ga ik als ik rond de 23 nieuw geld krijg zeker kopen. :)

Edit/aanvulling, zie dat mijn pakket is voorgesorteerd en aangemeld voor verzending. Hopelijk krijg ik derze week nog de twee tuniekjurkjes (die ik al in rood en grijs heb) afgeleverd. In de winkels is hij al niet meer te vinden. En ze zitten en passen mij precies zoals op de foto. O+

De ontwerpers van H&M doen naar mijn gevoel steeds beter hun werk als het op maten aankomt. :Y)

[ Bericht 19% gewijzigd door Fusionfreak op 17-10-2011 22:52:10 ]
pi_103215337
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef alors het volgende:
Kunnen ze niet eens kappen met dat eeuwige poederbeige? Ik heb daar alles al van. Zoveel dingen die alleen in het zwart of poederbeige te krijgen zijn :{ Ik wil rood, roest, cognac, geel! -O-
Wat je zegt, niet alleen dat afgrijselijke poederbeige, maar ook dar oranje dat ze (echt waar!!) als rood verkopen. -O-

Tot mijn verbazing is veel in de nieuwe H&M collectie ook ECHT rood ipv slap oranje, dus het kan wel.
pi_103215751
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Fusionfreak het volgende:
Zag vanmiddag kleurige grof gebreide sjaals liggen in mijn favoriete kleurtjjes, geel, blauw en rood, en ook nog eens een wijde zwarte fluwele broek (maat M, maar valt groter) die ga ik als ik rond de 23 nieuw geld krijg zeker kopen. :)

Edit/aanvulling, zie dat mijn pakket is voorgesorteerd en aangemeld voor verzending. Hopelijk krijg ik derze week nog de twee tuniekjurkjes (die ik al in rood en grijs heb) afgeleverd. In de winkels is hij al niet meer te vinden. En ze zitten en passen mij precies zoals op de foto. O+

De ontwerpers van H&M doen naar mijn gevoel steeds beter hun werk als het op maten aankomt. :Y)
Ik zag je post voor de edit, maar (no offence verder) jij bent een man, zegt dat eigenlijk niet genoeg over het werk dat de ontwerpers van de H&M afleveren? Kleding van de H&M zit de laatste tijd (paar jaren) bij mij echt voor geen meter, bijna alles lijkt gemaakt voor dunne, iele, platte mensen zonder heupen en met lange benen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:14:01 #92
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103216703
De wintercollectie is hier. Ruime keuze uit 5 nieuwe items voor de mannen!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:27:37 #93
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_103231643
factuur krijgen van een bestelling die allang voldaan is, wat een grafwinkel is het soms ook..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:29:14 #94
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_103231702
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef Nora.. het volgende:
AAAAARGH

Normale winkels schuiven toch nooit de leveringsdatum ineens een maand op? Maak je een bestelling zodat hij mooi in een keer geleverd kan worden. Staat ineens de helft van de spullen op eind december. Waarom?!
i lol'd
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:01:22 #95
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103232821
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:27 schreef nexusje het volgende:
factuur krijgen van een bestelling die allang voldaan is, wat een grafwinkel is het soms ook..
Hier ook. Wat nu? Had notabene nog het geld overgemaakt naar dat Gothia B.V (zo'n aanmaningsbedrijf).

[ Bericht 7% gewijzigd door zwartemarktplaats op 18-10-2011 14:08:53 ]
pi_103233063
Het duurt volgens mij even voor je betaling verwerkt is en hun factuur/aanmaning bij jou aankomt ;)
Tap tap tap
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:14:54 #97
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103233225
Ik zie ze er wel voor aan dat ze er nog een keer aanmaningskosten over heen donderen.
Nou ik betaal niet.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:37:11 #98
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_103236309
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zie ze er wel voor aan dat ze er nog een keer aanmaningskosten over heen donderen.
Nou ik betaal niet.
same, optyfen, en bestel er in het vervolg nooit meer wat
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:38:53 #99
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103236374
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Het duurt volgens mij even voor je betaling verwerkt is en hun factuur/aanmaning bij jou aankomt ;)
Volgens mij wel, maar vervolgens geven ze twee dagen om te betalen. Is dat bij de wet sowieso wel mogenlijk? Een redelijke termijn is toch ong 2 weken?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:24:15 #100
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_103240712
Vorige week voor het eerst sinds tijden weer geshopt in de H&M en leuke dingen gevonden. Was een tijdje op H&M uitgekeken, maar ze hebben nu wel weer leuke dingen. Heb oa dit rokje

Vind 'm zelf erg leuk :)

Btw sommige modellen op die site zijn echt slecht gefotoshopt. Check deze bijv:

Dat been!
pi_103240892
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet deze nou weer dertig euro kosten :(

O+

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2093760%2013000%2019%206785%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die is cute O+
pi_103241921
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:24 schreef Eva4Evah het volgende:

Btw sommige modellen op die site zijn echt slecht gefotoshopt. Check deze bijv:
Dat been!
Of bij jou is alles te breed, als je begrijpt wat ik bedoel :) . Uitgerekend toen ik afgelopen maandag bij de H&M was hoorde ik ook twee vrouwen klagen dat veel H&M kleding naar hun gevoel te klein was, maar toen ik naar hun kont en benen keek wist ik genoeg. Dat kun je de ontwerpers en H&M niet kwalijk nemen als je met een nijlpaardkont en olifanten poten een normale maat 36, 38 0f 40 legging wilt kopen.

Maargoed, wie weet mij hierover meer tekst en uitleg te geven. Het pakket is maandag jl aangemeld, maar dit staat er nu nog steeds. Vreemd??

Zending Bij PostNL gemeld Bij PostNL gesorteerd Bij PostNL distributie Aflevering
Collo 0: 3SHENM1363776
Volgnummer: 0
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:

17.10.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:59:26 #103
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_103242098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:55 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Of bij jou is alles te breed, als je begrijpt wat ik bedoel :) . Uitgerekend toen ik afgelopen maandag bij de H&M was hoorde ik ook twee vrouwen klagen dat veel H&M kleding naar hun gevoel te klein was, maar toen ik naar hun kont en benen keek wist ik genoeg. Dat kun je de ontwerpers en H&M niet kwalijk nemen als je met een nijlpaardkont en olifanten poten een normale maat 36, 38 0f 40 legging wilt kopen.

Maargoed, wie weet mij hierover meer tekst en uitleg te geven. Het pakket is maandag jl aangemeld, maar dt staat er nu nog steedfs. Vreemd??

Zending Bij PostNL gemeld Bij PostNL gesorteerd Bij PostNL distributie Aflevering
Collo 0: 3SHENM1363776
Volgnummer: 0
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:

17.10.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Beetje jammer dat je me nu gaat zitten aanvallen terwijl je niet eens weet waar je het over hebt. Ik klaag helemaal niet over de kleding namelijk, ik vind juist dat ze weer leuke dingen hebben en ik zeg alleen dat het rechterbeen (en niet de kont) slecht is gefotoshopt, het is namelijk heel hoekig en rafelig en zo kan een echt been er niet uitzien. Dus voortaan even lezen voordat je nutteloos commentaar geeft.
pi_103242690
Lol dat slaat nergens op idd _O- Maarja, Fusionfreak vindt sowieso alles groter dan maatje anorexia te dik :Z

En het is normaal dat het nog op aangemeld staat. Dat kan wel een paar dagen duren. Zodra het gesorteerd is, komt het de volgende dag binnen. Voor pakketjes van de H&M moet je geduld hebben :') (soms erg veel geduld)

Grmbl nu krijg ik ineens weer een maandfactuur.. kijken of ik dat weer uit kan zetten. Misschien binnenkort maar weer eens bestellen ook O-)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_103242989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Vorige week voor het eerst sinds tijden weer geshopt in de H&M en leuke dingen gevonden. Was een tijdje op H&M uitgekeken, maar ze hebben nu wel weer leuke dingen. Heb oa dit rokje
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C54%2091709%2093015%2056%206181%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Vind 'm zelf erg leuk :)

Btw sommige modellen op die site zijn echt slecht gefotoshopt. Check deze bijv:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0011107b_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat been!
Alsof ze kniebeschermers onder de panty/maillot aanheeft :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103243135
Woei, m'n pakket is vandaag verzonden *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103243220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:17 schreef VixenFromHell het volgende:
Lol dat slaat nergens op idd _O- Maarja, Fusionfreak vindt sowieso alles groter dan maatje anorexia te dik :Z

En het is normaal dat het nog op aangemeld staat. Dat kan wel een paar dagen duren. Zodra het gesorteerd is, komt het de volgende dag binnen. Voor pakketjes van de H&M moet je geduld hebben :') (soms erg veel geduld)

Grmbl nu krijg ik ineens weer een maandfactuur.. kijken of ik dat weer uit kan zetten. Misschien binnenkort maar weer eens bestellen ook O-)
ik dacht ook wtf waar slaat die reactie op, toen ging ik fusion zn posthistory bekijken en nu weet ik niet of ik moet lachen of huilen eigenlijk :') :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:48:54 #108
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103243896
Zoiets heet vrouwelijke rondingen Fusionfreak, en dat krijg je niet automatisch als je een jurk aantrekt.
pi_103244001
Looool die reactie van FF. :') sloeg echt nergens op, maar past gelukkig goed bij de titel van dit topic.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_103244142
FF denkt waarschijnlijk ook nog dat hij een mooiere 'vrouw' is dan de meeste echte vrouwen, want hij is niet dik met van die rondingen enzo _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:24:36 #111
123170 alors
zlata1234
pi_103245721
:D ^
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:39:12 #112
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_103246521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:55 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Of bij jou is alles te breed, als je begrijpt wat ik bedoel :) . Uitgerekend toen ik afgelopen maandag bij de H&M was hoorde ik ook twee vrouwen klagen dat veel H&M kleding naar hun gevoel te klein was, maar toen ik naar hun kont en benen keek wist ik genoeg. Dat kun je de ontwerpers en H&M niet kwalijk nemen als je met een nijlpaardkont en olifanten poten een normale maat 36, 38 0f 40 legging wilt kopen.

Maargoed, wie weet mij hierover meer tekst en uitleg te geven. Het pakket is maandag jl aangemeld, maar dit staat er nu nog steeds. Vreemd??

Zending Bij PostNL gemeld Bij PostNL gesorteerd Bij PostNL distributie Aflevering
Collo 0: 3SHENM1363776
Volgnummer: 0
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:

17.10.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
:') :') :'). Dude, stel je niet zo aan. Niet iedereen houdt van maat 32 zonder enige uitstulping van borst of kont.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_103248734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zoiets heet vrouwelijke rondingen Fusionfreak, en dat krijg je niet automatisch als je een jurk aantrekt.
Oh die is goed :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:15:44 #114
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_103252853
Weer iemand weggepest van het forum! :')
pi_103253530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef nexusje het volgende:
Weer iemand weggepest van het forum! :')
Nee hoor, ik geniet hier met volle teugen! :)

Maargoed on topic, hoe zit het met de verzendstatus bij H&M pakketen, dit is voor mij de eerste keer dat een pakket blijft ''vasthangen'' bij aanbieding.
pi_103253685
M'n vorige pakket bleef daar zes dagen hangen :P
Tap tap tap
pi_103253838
Sorry verkeerde topic.
pi_103254064
Het kwam door mij hè ;(
Tap tap tap
pi_103254075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef nexusje het volgende:
Weer iemand weggepest van het forum! :')
Ik wou al zeggen, die is niet weg te pesten hoor!
pi_103254197
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam door mij hè ;(
Every time.
pi_103254230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige pakket bleef daar zes dagen hangen :P
In de aangemelde status? Nou als dat gebruikelijk is ben je er als klant mooi klaar mee. -O-

Lang leve Post NL :?
pi_103254398
Dat aangemeld is gewoon dat het al is gemeld is bij maar nog niet in het bezit is van Post NL hoor.
pi_103268848
Ik wil het dus laten bezorgen op zo'n Kiala punt alleen als ik verzendstatus doe krijg ik vrolijk mijn eigen adres te lezen bij post nl :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103269523
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
Dat aangemeld is gewoon dat het al is gemeld is bij maar nog niet in het bezit is van Post NL hoor.
Oh dat zie ik nu ook pas ja (eerste keer dat ik online bestel bij H&M).

Ik ben al blij dat mijn kledingdatum niet een week of langer verschoven is, zolang hij maar bij H&M uit de toko is vind ik het prima. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103269620
Je kunt bij H&M zeker niet aangeven dat het b.g.g. niet bij de buren bezorgd wordt?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:21:32 #126
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_103271817
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
Je kunt bij H&M zeker niet aangeven dat het b.g.g. niet bij de buren bezorgd wordt?
noppes dat zit bij PostNL ingebakken bij bepaalde bestellingen. Je kunt nl wel een briefje achterlaten voor de postbode of hij het liever niet bij de buren wil afgeven, maar dat je het zelf wel komt ophalen bij het postkantoor.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_103272890
18.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

*O*
pi_103272928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

noppes dat zit bij PostNL ingebakken bij bepaalde bestellingen. Je kunt nl wel een briefje achterlaten voor de postbode of hij het liever niet bij de buren wil afgeven, maar dat je het zelf wel komt ophalen bij het postkantoor.
Oke thanks! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103273052
Maar is het normaal dat TNT mijn eigen adres er heeft staan bij T&T, terwijl H&M zegt dat het naar een Kiala punt gaat?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103274041
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar is het normaal dat TNT mijn eigen adres er heeft staan bij T&T, terwijl H&M zegt dat het naar een Kiala punt gaat?
Als het naar een Kiala-punt gaat krijg je helemaal geen TNT-code, maar een Kiala-code, je klikt dan op volg bestelling (ofzo) en dan krijg je de website van Kiala te zien. Als dat niet zo is, gaat het denk ik toch via TNT naar je huis.
pi_103274937
Wat een konthoofden...
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103275027
Hihiiiii chauffeur onderweg.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:32:21 #133
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103279629
quote:
Je bent bij ons niet naar incasso gegaan, dus je dient de factuur aan ons over te maken en niet aan Gothia B.V.
WAT DE HELL
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 14:48:39 #134
43556 miss_dynastie
pi_103280319
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

WAT DE HELL
Hmmm, en hoe kom jij dan aan Gothia BV volgens hen? Grote glazen bol? Gewoon doen wat ze zeggen en deze mail bewaren!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:50:25 #135
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103280407
Dan betaal ik de rekening dubbel.Dat is lekker.

Edit: Godverdomme, ik heb de factuur van Gothia ook niet meer. Ik ga wel even aan de deur kloppen daar. Die zitten toch in de buurt.
pi_103280842
Ik ben al 2 maanden aan het wachten op een blazer en hij is nu WEER verschoven. :r Ik ga ze wel ergens anders kopen, ben een beetje klaar met de H&M.
pi_103280877
Wat een faalhazen zeg. Bestelling verkeerd laten bezorgen (denk ik?), dubbele rekeningen en voorraadproblemen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 15:09:47 #138
43556 miss_dynastie
pi_103281313
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dan betaal ik de rekening dubbel.Dat is lekker.

Edit: Godverdomme, ik heb de factuur van Gothia ook niet meer. Ik ga wel even aan de deur kloppen daar. Die zitten toch in de buurt.
Huh? Je hebt al betaald?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:19:19 #139
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103281670
Jup, ik had eerst zo'n rekening van de h&m via gothia B.V (incassobureau) en nu ook een reguliere rekening van ze zelf.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 15:21:44 #140
43556 miss_dynastie
pi_103281769
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jup, ik had eerst zo'n rekening van de h&m via gothia B.V (incassobureau) en nu ook een reguliere rekening van ze zelf.
Je hebt aan Gothia betaald dus? Stuur ze daar dan het bewijs van en dan is het klaar.
Ik dacht dat je helemaal nog niet betaald had, dan zou ik aan H&M betaald hebben, maar nu je al betaald hebt moet je daar gewoon bewijs van sturen (screenshotje). Jammer dat je de factuur niet meer hebt, maar ik neem aan dat het betalingskenmerk duidelijk is.
pi_103287272
Gesorteerd *O*

nu ik over incassobureaus lees zal ik ook even geld overmaken :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103287549
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:22 schreef alors het volgende:
Gesorteerd *O*

nu ik over incassobureaus lees zal ik ook even geld overmaken :')
pi_103288067
Net op tijd thuis voor m'n pakketje *O*
er lag ook een maandfactuur in de bus, gelijk overgemaakt :') mobiel overmaken FTW!
Tap tap tap
pi_103290589
Deze twee zijn liefde O+ Hoewel de witte nogal doorschijnt. Maar ja, 10 euro!

Deze valt tegen. Is veel te wijd, en de stof is ook niet echt mooi (er staat fijngebreid maar dat valt tegen).

Deze weet ik niet... Hij is niet héél getailleerd, wat 'm een beetje dorky maakt. Moet er nog over nadenken.

Voor aanfoto's, roept u maar.
pi_103297293
Ik vind er op het moment niet echt iets leuks tussen zitten, voor de heren iig :(
En alle truien zijn gemaakt van wol, en ik ben allergisch :( :(
pi_103303790
wol O+ bij mannen hebben ze echt wollen truien voor 30 euro en bij vrouwen is het allemaal acryl en polyester troep niet net zo duur of duurder is :r en voor wol mag je dan de hoofdprijs betalen :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103305679
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef alors het volgende:
wol O+ bij mannen hebben ze echt wollen truien voor 30 euro en bij vrouwen is het allemaal acryl en polyester troep niet net zo duur of duurder is :r en voor wol mag je dan de hoofdprijs betalen :{
Gewoon mannentruien klein bestellen. :D
pi_103306375
Beginnu nog meer moe te worden van H&M.
Het pakket dat automagisch retour ging zonder bij mij aan te komen omdat het retour etiket erop geplakt was heb ik nu een brief voor thuis gekregen.

¤4,90 betalen ivm niet aanpakken pakket :')
Euh ja ik had het maar wat graag aangepakt!
Morgen maar weer bellen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103306482
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Gewoon mannentruien klein bestellen. :D
Ik vind het jammer dat die toffe mannenshorts niet in mijn maat komen :'( .
pi_103307179
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Gewoon mannentruien klein bestellen. :D
Maar ik vind die mannentruien helemaal niet mooi :{ zo saaai

nouja deze zijn wel okay :)





know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 23:47:45 #151
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_103307500
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef alors het volgende:

[..]

Maar ik vind die mannentruien helemaal niet mooi :{ zo saaai

nouja deze zijn wel okay :)

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092395%2008000%2034%206288%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D90%2096308%2076757%2056%200146%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D15%2094968%20D0936%2066%202164%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ja als je Mart heet misschien :P
My mama didn't raise no fool
pi_103307553
Voor vrouwen zijn ze leuker ja :P.
pi_103316487
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Beginnu nog meer moe te worden van H&M.
Het pakket dat automagisch retour ging zonder bij mij aan te komen omdat het retour etiket erop geplakt was heb ik nu een brief voor thuis gekregen.

¤4,90 betalen ivm niet aanpakken pakket :')
Euh ja ik had het maar wat graag aangepakt!
Morgen maar weer bellen.
Haha :P
Wel een beetje raar dat de postmeneer er weer gelijk vandoor ging dan :')
pi_103316580


Wat een snoepje van een trui O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103316791
Chauffeur is onderweg *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103317690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2095471%2012130%2038%206722%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Wat een snoepje van een trui O+
Ja he O+ Vind alleen de kleuren niet zo'n succes.

Ik heb nu trouwens zo'n truitje van twee euro aan O+ De flapmouwtjes zijn alleen even wennen.
Tap tap tap
pi_103319232
Ik snap niet waarom al die truien zo vreselijk kort zijn de hele tijd. En dan niet in de stijl van cropped top ofzo, daar kan ik nog wel inkomen, maar nu is het gewoon zo van 'ja de wol was op'. Ik vind het zo lelijk en onpraktisch!
pi_103320089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:42 schreef Joell het volgende:

[..]

Haha :P
Wel een beetje raar dat de postmeneer er weer gelijk vandoor ging dan :')
Bang van het pupje :P

Ze hebben na een belletje de 4,90 weer geschrapt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:59:56 #159
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_103321559
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik snap niet waarom al die truien zo vreselijk kort zijn de hele tijd. En dan niet in de stijl van cropped top ofzo, daar kan ik nog wel inkomen, maar nu is het gewoon zo van 'ja de wol was op'. Ik vind het zo lelijk en onpraktisch!
Ik ook, ik ben al lang en dan komen die truitjes tot boven je broekrand :{
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:32:27 #160
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103323041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja he O+ Vind alleen de kleuren niet zo'n succes.

Ik heb nu trouwens zo'n truitje van twee euro aan O+ De flapmouwtjes zijn alleen even wennen.
Oh die met die dingen op de schouders! Die heb ik ook besteld, is het wat?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103323322
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh die met die dingen op de schouders! Die heb ik ook besteld, is het wat?
Voor 1,95 zijn ze perfect O+
Tap tap tap
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:44:38 #162
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103323660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Voor 1,95 zijn ze perfect O+
Daar ging ik ook van uit. O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:45:12 #163
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103323687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik snap niet waarom al die truien zo vreselijk kort zijn de hele tijd. En dan niet in de stijl van cropped top ofzo, daar kan ik nog wel inkomen, maar nu is het gewoon zo van 'ja de wol was op'. Ik vind het zo lelijk en onpraktisch!
Ja erg irritant idd. :( Ik heb de leeftijd voor naveltruitjes wel gehad. :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103323772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik snap niet waarom al die truien zo vreselijk kort zijn de hele tijd. En dan niet in de stijl van cropped top ofzo, daar kan ik nog wel inkomen, maar nu is het gewoon zo van 'ja de wol was op'. Ik vind het zo lelijk en onpraktisch!
Ja vind ik ook erg jammer. En na het korte wordt een hoop voor de winter meteen weer superlang, alsof er alleen navel- of XL lengte is :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:10:38 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103324834
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:47 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ja als je Mart heet misschien :P
Of Amazing Mike
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:15:11 #166
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_103332363
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Of Amazing Mike
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:42:47 #167
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_103336100
Wauw. Ik had weer eens wat besteld bij de H&M (5 dingen voor 50 euro incl verzendkosten, dus dat is wel tof :7);






Sorry voor de kleine plaatjes maar ik heb ze niet eerst opgeslagen, dus ja, nu uit mn bestellingenlijst gehaald..
De witte broek is gewoon tof en zit super :) De legging is ook geweldig, had nog geen zwarte, superleuk onder die rode trui ook trouwens. En het rood is heel mooi, niet te hard, echt framboos zoals de omschrijving XD (Tis wat, voor de H&M). Trui staat ook heel leuk op de witte broek.
De riem is te groot, dacht ik al, maar mn moeder heeft zo'n gaatjes-maak-tang dus dat is geen probleem, verder is ie superleuk :D En het nachthemdje heb ik voor mn man O+ XD Haha.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_103337023
draagt jouw man nachthemdjes?
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:21:26 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_103338028
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef alors het volgende:
draagt jouw man nachthemdjes?
XD XD
Nou normaal ben ik totaal niet van zulke niemandalletjes :') Geef mij maar dikke pyjamabroek en t shirt, graag zo vloekend mogelijk :') :9
Maar hij vindt dit soort dingen wel leuk. En ja, zondag komt ie thuis na 3 weken aan de andere kant van de wereld te zijn geweest, dus ja, moet ik toch wat leuks voor 'm hebben he :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_103339012
quote:
6s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

XD XD
Nou normaal ben ik totaal niet van zulke niemandalletjes :') Geef mij maar dikke pyjamabroek en t shirt, graag zo vloekend mogelijk :') :9
Maar hij vindt dit soort dingen wel leuk. En ja, zondag komt ie thuis na 3 weken aan de andere kant van de wereld te zijn geweest, dus ja, moet ik toch wat leuks voor 'm hebben he :+
:D het stond er zo grappig, nou iig veel plezier er dan maar mee he ;)
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:44:56 #171
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_103339428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef alors het volgende:

[..]

:D het stond er zo grappig, nou iig veel plezier er dan maar mee he ;)
Haha ja snap het XD Hihi thanks :D XD
Ik ga niet meer zoveel bij de H&M bestellen denk ik. Had bij een andere shop besteld (combi van oa ONLY, vero moda en pieces), verzendkosten waren goedkoper en het was er eerder dan mn H&M bestelling die ik een maand eerder geplaatst had... -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_103369414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2095471%2012130%2038%206722%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Wat een snoepje van een trui O+
Yes, ze hadden de trui in de winkel *O* En daar is hij 14,95 ipv online 9,95. Maar ik ontdekte een haakje en heb 5 euro korting gekregen O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:45:07 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103370864
Ik heb gescoord in de winkel *O* .
Daar hingen die camel en zwarte blazers/jassen van 29,95 naar 10,-!
Heb beide kleuren meegenomen, :') . Zag ze gisteren al maar toen was mijn maat er niet; vanochtend vroeg rond half 11 heengegaan en nu waren mijn maten er wel!

Verder nog twee jurkjes (9,95 en 14,95) en een armband + een bikinisetje :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:46:44 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103370928
Deze dus;





Online afgeprijsd naar 19,95 :') :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:50:32 #175
123170 alors
zlata1234
pi_103371086
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze dus;

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0011344_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C42%2093396%2009090%2018%205551%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C42%2093396%2013012%2018%205550%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Online afgeprijsd naar 19,95 :') :') .
zomg :o ik heb em meteen al gekocht met korting voor 22 ofzo, geen spijt van, mooi jasje voor dat geld :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103371121
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze dus;

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0011344_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C42%2093396%2009090%2018%205551%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C42%2093396%2013012%2018%205550%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Online afgeprijsd naar 19,95 :') :') .
Ik vind het net conciergejassen :@ Ik twijfel nu of ik wel eens foto's van jou in US heb gezien, chipszak, kan dat? Dan zal het je wel heel mooi staan ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:53:27 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103371229
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het net conciergejassen :@ Ik twijfel nu of ik wel eens foto's van jou in US heb gezien, chipszak, kan dat? Dan zal het je wel heel mooi staan ;)
Haha, ze staan echt erg mooi! Vooral bij een kort jurkje/rokje als die blazer er net wel/net niet overheen valt :) . Beetje leuk maken :D .
Op de foto zien ze er idd een beetje matig uit. Misschien lukt het me vanavond (webcam)foto's te maken, maar weet niet zeker!

En dat kan zeker haha, kwam er 'vroeger' wel vaak!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103371336
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, ze staan echt erg mooi! Vooral bij een kort jurkje/rokje als die blazer er net wel/net niet overheen valt :) . Beetje leuk maken :D .
Op de foto zien ze er idd een beetje matig uit. Misschien lukt het me vanavond (webcam)foto's te maken, maar weet niet zeker!

En dat kan zeker haha, kwam er 'vroeger' wel vaak!
Jij bent zo mooi lang en slank, dan staat het vast beter dan bij mij (= klein). Ik lijk helaas een kabouter in dat soort modellen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:15:36 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103372193
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:55 schreef Chule het volgende:

[..]

Jij bent zo mooi lang en slank, dan staat het vast beter dan bij mij (= klein). Ik lijk helaas een kabouter in dat soort modellen.
Aww dankje :@ .
En dat is wel balen dan, ja. Heb toch even snel foto's gemaakt (SOG!) en ga ze nu uploaden.

Edit; foto's toegevoegd in spoiler.
Pas op voor sexy sokken en een rommelige kamer, :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door ChipsZak. op 21-10-2011 14:24:31 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103372577
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, ze staan echt erg mooi! Vooral bij een kort jurkje/rokje als die blazer er net wel/net niet overheen valt :) . Beetje leuk maken :D .
Op de foto zien ze er idd een beetje matig uit. Misschien lukt het me vanavond (webcam)foto's te maken, maar weet niet zeker!

En dat kan zeker haha, kwam er 'vroeger' wel vaak!
Ja als ik naar de bovenste foto kijk met het model dan is er wat van te maken, ik bleef steeds kijken naar het jasje los op de foto. :)

En ik denk dat ik dan wel weet hoe je eruit ziet, leuk :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103372652
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:


Edit; foto's toegevoegd in spoiler.


Oh dat eerste jurkje is leuk zeg, zowel met als zonder riempje. O+
En alles outfits zijn mooi eigenlijk.

En ik had idd het goeie gezicht voor me ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:28:26 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103372716
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat eerste jurkje is leuk zeg, zowel met als zonder riempje. O+
En alles outfits zijn mooi eigenlijk.

En ik had idd het goeie gezicht voor me ;)
Ja, lief is ie he? En dat voor maar 14,95!
Dankjewel!

Haha ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103373236
Vind alles erg goed bij je staan, vooral dat bruine jas staat je leuk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:43:56 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103373355
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:41 schreef Chule het volgende:
Vind alles erg goed bij je staan, vooral dat bruine jas staat je leuk.
Bedankt!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:45:54 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103373428
Dat 2e jurkje is leuk, jammer dat ik niet zo'n mooi figuur heb. :(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:48:09 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103373525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat 2e jurkje is leuk, jammer dat ik niet zo'n mooi figuur heb. :(
Ik zat zelf eerst nog te twijfelen! Had een soortgelijk iets gepast maar dan met panterprint :+ alleen daarin leken mijn heupen gigantisch. Hierin vind ik ze nog wel enigszins meevallen en ik denk ook dat het helpt dat deze mouwtjes heeft. Die andere had dat niet en ik heb vrij smalle schouders dus dan is het al snel een beetje uit verhouding. (Ja, ik heb een heupcomplex :+ maar zo heeft iedereen wat, I guess)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:50:11 #187
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103373591
''We hebben aan de hand van jouw bijgevoegd afschrift een incasso-check aangevraagd bij Gothia B.V., wanneer deze check is afgerond kun je weer gewoon betalen met acceptgiro of maandfactuur. Deze check duurt 2 tot 3 werkdagen. ''

Wat is een incasso check? En de implicatie dat ik in de toekomst nog iets bij de H&M gaat bestellen is nogal absurd.

Heb in totaal 150e betaald voor 60e. aan kleding, en nu wordt het waarschijnlijk maanden zeiken om dat nog terug te zien.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:27:45 #188
123170 alors
zlata1234
pi_103375202
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Aww dankje :@ .
En dat is wel balen dan, ja. Heb toch even snel foto's gemaakt (SOG!) en ga ze nu uploaden.

Edit; foto's toegevoegd in spoiler.
Pas op voor sexy sokken en een rommelige kamer, :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ^O^ zo issie bij mij ook O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103375550
Ik had ook iets handigs. Mijn bestelling was gesplitst, en één deel moest ik betalen bij het postkantoor. Uit dat deel wou ik iets terugsturen, dus ik keek op het papiertje van mijn eerste helft bestelling, aangezien de rok van de tweede helft daar ook op stond.
"U kunt wat u terug wilt sturen aftrekken van het totaalbedrag" of iets. Dus dat gedaan, geld overgemaakt, komt mijn vriend, "Heuj, er zit hier nog een papiertje in", en dan is er een vakje voor als je rembours hebt betaald en geld terug wilt. Wist ik veel. Nu hoop ik dat ze snappen wat er gebeurd is, vanavond even bellen.
pi_103375692
Mijn bestelling is aangemeld, woop! Maar dan zal het nog wel een week duren voordat alles daadwerkelijk verzonden wordt. :')
pi_103380315
Chips! Bij die 8e foto moet ik denken aan FusionFreak. :@

Verder, jij is mooi. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:35:09 #192
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_103380881
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Tamashii het volgende:
Chips! Bij die 8e foto moet ik denken aan FusionFreak. :@
De pose ja _O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:40:27 #193
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_103383065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2095471%2012130%2038%206722%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Wat een snoepje van een trui O+
O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:34:00 #194
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103385401
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Tamashii het volgende:
Chips! Bij die 8e foto moet ik denken aan FusionFreak. :@

Verder, jij is mooi. O+
Omg, nu zie ik het ook :') .
Had nog een andere foto van het zwarte jurkje en daar voelde ik mij ook erg FF en daarom had ik die juist niet geupload _O- .

Dankje, :@ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103412567
Mijn De chauffeur is onderweg *O* Had verwacht dat hij minstens een week aangemeldt zou blijven, maar hij is de 19e aangemeldt en vandaag komt het op de 22e :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103412739
Ooh ChipsZak.Ik heb beiden jassen ook gehaald. De een voor 30 euro, toen was hij nog niet afgeprijsd en de tweede voor een tientje.
Heb jij een link van dat zwart/witte jurkje? Hij is echt mooi! :)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_103412852
Ik heb ook sinds lange tijd weer eens wat besteld (en al ontvangen)
Natuurlijk een jurkje dat ik besteld heb niet ontvangen maar iets totaal anders gekregen in S :')
Maar er zaten ook leuke dingen tussen zoals de volgende dingen


Die grote gouden knopen zijn wel suf, maar die kunnen er makkelijk af


Hier ben ik echt verliefd op!


Deze zit echt super fijn... Ik weet nog niet 100% zeker of ik hem ga houden omdat ik er een beetje zwanger in lijk maar mijn vriend vond hem wel leuk staan (en een vriend van hem die er toevallig was ook) dus volgens mij zit het zwanger-effect tussen mijn oren haha en hij zit zo onwijs prettig (en zacht O+ en warm) dat ik hem denk ik lekker hou
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103412858
Owja en Chipszak ik vind dat zwart witte jurkje echt prachtig!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:12:41 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103412946
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ooh ChipsZak.Ik heb beiden jassen ook gehaald. De een voor 30 euro, toen was hij nog niet afgeprijsd en de tweede voor een tientje.
Heb jij een link van dat zwart/witte jurkje? Hij is echt mooi! :)
Oh! Volgens mij is die zwart/witte niet online te koop maar alleen in de winkel..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103413142
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh! Volgens mij is die zwart/witte niet online te koop maar alleen in de winkel..
ik was ook al aan het zoeken!
verdammt dan moet ik naar de winkel (ik haat de winkel, zo onoverzichtelijk en groot ;( )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103413269
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat ze hun pakket niet kunnen volgen? Ik zou dat verder niet zo erg vinden als mijn pakket op tijd was gekomen :') Nu die er nog niet is vraag ik me toch wel af waar die zou zijn..
Ik heb het trouwens met beide accounts (ja ik heb er 2 :P )
pi_103413482
Weet iemand hoe het zit met kortingen, als je 1 artikel in 2 maten bestelt, zodat je zeker bent dat 1 van de 2 de goeie maat is.. Ik had 25% korting op een artikel, en heb naderhand een extra maat in het mandje gestopt, nu is op de grootste maat de korting toegepast, en ik wil de kleinste maat kopen. Nu moet ik zeker volle pot betalen als ik de kleine maat neem en grote maat (met korting) terugstuur? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103413500
Ik heb dat ook ooit gehad, gewoon even klantenservice bellen dan mag je de korting vaak opschuiven naar het artikel dat je wil houden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103413744
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb dat ook ooit gehad, gewoon even klantenservice bellen dan mag je de korting vaak opschuiven naar het artikel dat je wil houden
Thanks! Ik ga meteen bellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103429874
Heeft iemand nog een kortingscode :{
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_103449285


Ik had 2 vesten uit de sale besteld, deze blijft, lekker soepel vallend en die zakjes vind ik wel leuk :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103449394
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heeft iemand nog een kortingscode :{
1304 = ¤5 korting
9514 = 25% op duurste artikel
9515 = 10% op ieder item uit je hele bestelling


Geen idee of en welke nog geldig zijn, je kunt het proberen ;)
Ik had 4 kortingcodes, maar eentje was voor kinderkleding. Als het goed is zijn deze 3 voor gewone kleding.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:22:53 #208
123170 alors
zlata1234
pi_103449460
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

1304 = ¤5 korting
9514 = 25% op duurste artikel
9515 = 10% op ieder item uit je hele bestelling


Geen idee of en welke nog geldig zijn, je kunt het proberen ;)
Ik had 4 kortingcodes, maar eentje was voor kinderkleding. Als het goed is zijn deze 3 voor gewone kleding.
die 10% was volgens mij 9415 en is niet meer geldig.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103449621
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:22 schreef alors het volgende:

[..]

die 10% was volgens mij 9415 en is niet meer geldig.
Ok ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103470015
9426 voor 20% korting op alles.

Alleen vandaag nog geldig though, wat goed uitkomt omdat ik nu mijn aankopen doe. ;)
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:05:01 #211
123170 alors
zlata1234
pi_103470496
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
9426 voor 20% korting op alles.

Alleen vandaag nog geldig though, wat goed uitkomt omdat ik nu mijn aankopen doe. ;)
:o ook op sale??
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103470663
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef alors het volgende:

[..]

:o ook op sale??
Oh dat weet ik niet, er stond op alles bij. :+

Maar misschien bedoelen ze daar alle niet-afgeprijsde artikelen mee.
pi_103470864
Waar heb je die code vandaan?
pi_103470886
Mijn bestelling:



pi_103470899
Potver, heb net 5 min geleden besteld :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103470920
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
Waar heb je die code vandaan?
http://www.actiecode.nl/acties/actie/kortingscode-hm1

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 23-10-2011 21:17:56 ]
pi_103471491
Ik durf niet zo goed om codes van zulke sites te gebruiken. :@
Bang dat bij een ongeldige rabat code alles geblokkeerd wordt.

Weet iemand trouwens of deze doorschijnt icm met een zwarte BH?


Oh, maar jij hebt al besteld en het is gelukt. Nou, dan kan ik die ook wel gebruiken. Bedankt voor de code!
pi_103471643
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
9426 voor 20% korting op alles.

Alleen vandaag nog geldig though, wat goed uitkomt omdat ik nu mijn aankopen doe. ;)
Bestelling geannuleerd, nieuwe geplaatst, werd het nog 2 euro duurder _O- , dus ik heb m'n oude codes weer gebruikt :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103471714
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Bestelling geannuleerd, nieuwe geplaatst, werd het nog 2 euro duurder _O- , dus ik heb m'n oude codes weer gebruikt :D
Niet op Sale dus?
pi_103471757


Heeft iemand deze gilet toevallig al besteld? :) Mijn maat zit er niet meer bij, dus maar een grote besteld, zal wel veel te groot zijn, maar ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 23-10-2011 21:29:58 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103471947
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef wyccie het volgende:

[..]

Niet op Sale dus?
Ik had maar 1 artikel in de sale en als er zoveel vanaf gaat komt hij op 0, dus gaat sowieso niet (vermoed ik). Rest wel :Y Maar de andere codes geven meer korting bij m'n bestelling :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103472049
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bestelling geannuleerd, nieuwe geplaatst, werd het nog 2 euro duurder _O- , dus ik heb m'n oude codes weer gebruikt :D
Haha. :D Nou ja, misschien heeft iemand anders er nog wat aan.
pi_103472230
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haha. :D Nou ja, misschien heeft iemand anders er nog wat aan.
Vast wel! :* Verschilt ook net wat je bestelt, dus bij de ene is de ene korting beter, bij de andere de andere. Ik vond het het proberen waard ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103474245
Wat leuk trouwens die online paskamer. Had ik nog nooit gezien. :+
pi_103474807
Ik vind het trouwens echt hatelijk dat je met je telefoon altijd eerst op die mobiele site komt, waar je helemaal niks op kan :{
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:03:03 #226
123170 alors
zlata1234
pi_103475161
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:58 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vind het trouwens echt hatelijk dat je met je telefoon altijd eerst op die mobiele site komt, waar je helemaal niks op kan :{
ja onnodig idd :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103475772
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haha. :D Nou ja, misschien heeft iemand anders er nog wat aan.
Jup, ikke! :D
pi_103478749
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jup, ikke! :D
*O*
pi_103482179
Word niet goed van de verzendkosten die je er automatisch bij krijgt wanneer je alles in 1 pakket gooit.
Wel mooi 20% korting.
pi_103488814
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Ik durf niet zo goed om codes van zulke sites te gebruiken. :@
Bang dat bij een ongeldige rabat code alles geblokkeerd wordt.

Weet iemand trouwens of deze doorschijnt icm met een zwarte BH?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091260%2015022%2018%205558%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Oh, maar jij hebt al besteld en het is gelukt. Nou, dan kan ik die ook wel gebruiken. Bedankt voor de code!
Ja die schijnt wel door met een zwarte BH :P maar ik zou er sowieso een topje onder doen, behalve als je goed tegen kriebelige stof kan... :P

Heb hem zelf trouwens een maat kleiner moeten kopen dan ik normaal heb.
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:53:02 #231
123170 alors
zlata1234
pi_103497860
quote:
50% korting op 1 artikel naar keuze op hm.com

Dit is het moment om je favoriete kledingstuk te kopen voor een onweerstaanbaar lage prijs. Je krijgt nu 50% korting* op één artikel naar keuze op hm.com! Vergeet niet om kortingscode 9536 in te voeren bij je bestelling. Deze aanbieding geldt t/m 2 november.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103499316
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef alors het volgende:

[..]

Doet het niet bij mij. :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:32:43 #233
123170 alors
zlata1234
pi_103499530
Heb je gister nog codes ingevoerd? Ik wel en die van 20% werkt nog steeds als ik dingen in mijn mandje gooi, misschien morgen nog eens proberen :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103499573
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef alors het volgende:
Heb je gister nog codes ingevoerd? Ik wel en die van 20% werkt nog steeds als ik dingen in mijn mandje gooi, misschien morgen nog eens proberen :)
Daar ligt het inderdaad aan zie ik nu. :)
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:50:22 #235
19242 yavanna
Results may vary.
pi_103500287
Even delen, ik kwam deze kortingscode tegen, 50% korting op 1 artikel naar keuze : 9536.

Geen idee of hij met sale artikelen werkt, ik heb hem gebruikt voor een winterjas voor mijn zoon die ik net vanochtend zonder korting had besteld. Scheelt toch weer aardig. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_103500349
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef yavanna het volgende:
Even delen, ik kwam deze kortingscode tegen, 50% korting op 1 artikel naar keuze : 9536. ;)
Die was net een paar posts boven je ook gedeeld. ;)

Maar wel een toffe code.
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:53:29 #237
19242 yavanna
Results may vary.
pi_103500423
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die was net een paar posts boven je ook gedeeld. ;)

Maar wel een toffe code.
Ah wat suf. Nuja beter twee keer dan geen keer. ;) Mooie code indeed.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_103504145
edit wel dus :)

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2011 17:26:17 ]
pi_103504634
Pfff, ben blij dat ik heb zitten opletten. Had laatst een flinke bestelling gedaan maar bijna alles weer retour gestuurd. Check ik het nu even voor de zekerheid, zie ik dat ze 3 artikelen niet als retour geteld hebben. Terwijl ik 100% zeker weet dat ik ze wel in het pakket heb gedaan en heb ze ook netjes op het retourformulier aangegeven. Heb maar meteen even gebeld en gelukkig werd er totaal niet moeilijk gedaan, die drie artikelen worden alsnog bijgeschreven bij mijn saldo. Scheelt ongeveer 80 euro...

Tip vd dag, altijd even de retouren checken :)
pi_103507078
Er zijn weer een aantal artikelen te koop met 50% korting! gelijk maar even een jas besteld :9


jas met 50%

rok met 50%

giletje met 50%

bloemen broekje uit de sale

lekker vest

bloemen panty uit de sale

lekkere warme trui

Nu nog kijken of ik alles hou ;)
En bedankt voor de kortingscodes!!
pi_103521897
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:28 schreef Miezziej het volgende:
Ja die schijnt wel door met een zwarte BH :P maar ik zou er sowieso een topje onder doen, behalve als je goed tegen kriebelige stof kan... :P

Heb hem zelf trouwens een maat kleiner moeten kopen dan ik normaal heb.
Ja, die kriebelt inderdaad wel wat. Heb 'm in het rood. Kan de kleur niet meer veranderen, nu is het niet meer voor de helft van de prijs. Shirtje eronder dus.
Nog kleiner? Het is al zo´n korte trui! Zelfs ik met mijn ieniemienielengte vind ´m erg kort, er komt regelmatig een blote buik voorbij.
pi_103524365
-132 euro, geloof dat ik morgen even ga bellen dat ik mijn centjes terug wil :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 oktober 2011 @ 23:15:55 #243
163650 Greys
pi_103524894
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef Dragonberry het volgende:
Er zijn weer een aantal artikelen te koop met 50% korting! gelijk maar even een jas besteld :9

Nu nog kijken of ik alles hou ;)
En bedankt voor de kortingscodes!!
Hoe kom je dan aan 50% op drie artikelen?
Dat geldt met die code maar voor 1 artikel naar keuze, toch? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:44:11 #244
268236 farfallina
I want that one!
pi_103526887
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe kom je dan aan 50% op drie artikelen?
Dat geldt met die code maar voor 1 artikel naar keuze, toch? :@
Er zijn een aantal artikelen gewoon in de aanbieding (50% korting, geldt t/m 26 oktober). Linkje: http://www.hm.com/nl/toda(...)L-_-today_L#path=p.1
Yeah, I know.
pi_103528265
Toch maar een nieuwe bestelling gedaan. 50% korting is echt fijn en ik had nog niet in de sale gekeken. Nog 5 extra euro eraf met een andere code en het is helemaal feest. :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 03:47:40 #246
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_103531233
Heb deze laarzen besteld, ben benieuwd of het wat is :D Met maat 40/41 word die kap altijd zo belachelijk wijd :{

  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:49:15 #247
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_103534897
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:47 schreef Shaz het volgende:
Heb deze laarzen besteld, ben benieuwd of het wat is :D Met maat 40/41 word die kap altijd zo belachelijk wijd :{

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D35 95989 09090 64 2682 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ze zien er zeker tof uit alleen ik heb hetzelfde probleem.
Lange laarzen zijn bij mij vaak aan de bovenkant te wijd :(
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:48:29 #248
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_103536580
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:47 schreef Shaz het volgende:
Heb deze laarzen besteld, ben benieuwd of het wat is :D Met maat 40/41 word die kap altijd zo belachelijk wijd :{

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D35 95989 09090 64 2682 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mooi! :k
pi_103544498
Ik had net de klantenservice aan de telefoon en de dame vertelde mij dat een bestelling 'onderaan' wordt geplaatst zodra je inlogt op de site.

Dus inloggen om te kijken of je pakketje al geleverd gaat worden of toevallig ineens is opgesplitst kan verkeerd aflopen -O-

Ook zei ze dat artikelen bij het behandelen van een bestelling vaak 'toch' niet op voorraad blijken dus dat dat ook de oorzaak kan zijn dat bestellingen opgeschoven worden.

Vreemde zaak, maar misschien handig voor in de OP!
pi_103544695
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef Nora.. het volgende:
Ik had net de klantenservice aan de telefoon en de dame vertelde mij dat een bestelling 'onderaan' wordt geplaatst zodra je inlogt op de site.

Dus inloggen om te kijken of je pakketje al geleverd gaat worden of toevallig ineens is opgesplitst kan verkeerd aflopen -O-

Ook zei ze dat artikelen bij het behandelen van een bestelling vaak 'toch' niet op voorraad blijken dus dat dat ook de oorzaak kan zijn dat bestellingen opgeschoven worden.

Vreemde zaak, maar misschien handig voor in de OP!
Dat eerste deel geloof ik echt niet. Anders zouden m´n pakketjes nooit aankomen.
Tap tap tap
pi_103548487
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat eerste deel geloof ik echt niet. Anders zouden m´n pakketjes nooit aankomen.
Inderdaad :') Misschien bedoelde ze als je iets bij je bestelling toevoegd dat hij dan onderaan geplaatst word? Dat is namelijk wel zo :P
pi_103549738
50% korting op 1 artikel t/m 2 nov! met code 9536

Ik wil deze bestellen:
http://www.hm.com/nl/product/93752?article=93752-C

Weet iemand er meer over? Is ie warm genoeg voor komende winter?
pi_103549812
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef Joell het volgende:

[..]

Inderdaad :') Misschien bedoelde ze als je iets bij je bestelling toevoegd dat hij dan onderaan geplaatst word? Dat is namelijk wel zo :P
Daar heb ik ook nooit last van :P Soms pleur ik er wat bij, wil ik er nog wat bijdoen... in behandeling. Het is echt volkomen willekeur in mijn ogen :P
Tap tap tap
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:33:07 #254
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_103550759
Deze coltrui lijkt me echt heel fijn:

pi_103552308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat eerste deel geloof ik echt niet. Anders zouden m´n pakketjes nooit aankomen.
Niet onderaan de lijst van alle bestellingen natuurlijk, het ligt iets gecompliceerder dan dat. Maar het is niet alleen als je er iets bijbestelt, ook als je alleen inlogt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:28:26 #256
19242 yavanna
Results may vary.
pi_103552979
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef Danielle83 het volgende:
Deze coltrui lijkt me echt heel fijn:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009348_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die heb ik, het is ook een heelrijke trui. O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nooit last van :P Soms pleur ik er wat bij, wil ik er nog wat bijdoen... in behandeling. Het is echt volkomen willekeur in mijn ogen :P
Ook mijn ervaring. Vaak genoeg na het inloggen/bijgooien/veranderen iets in behandeling genomen en anderzijds net zo goed maanden wachten terwijl je niets doet. Hoe meer artikelen je hebt, hoe langer je moet wachten, tenzij het net toevallig wel een keer op voorraad is. ;) Alles hangt af van het op voorraad zijn.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_103553630
Ja alleen klopt de aangegeven voorraad dus vaak niet :p
Hopeloos allemaal haha.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:41:27 #258
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_103553631
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef Danielle83 het volgende:
Deze coltrui lijkt me echt heel fijn:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009348_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
is heel fijn ja :Y O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:13:43 #259
19242 yavanna
Results may vary.
pi_103555019
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef Nora.. het volgende:
Ja alleen klopt de aangegeven voorraad dus vaak niet :p
Hopeloos allemaal haha.
:Y Ik ben er ondertussen aan gewend dat een bestelling letterlijk maanden kan duren, maar het is eigenlijk te absurd voor woorden. En maar blijven bestellen. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_103555355
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef Dragonberry het volgende:
Er zijn weer een aantal artikelen te koop met 50% korting! gelijk maar even een jas besteld :9

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092386%2007001%2018%205472%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
jas met 50%
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2094752%2009090%2068%206354%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
rok met 50%
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C33%2093336%2009090%2054%205407%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
giletje met 50%
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092651%2051027%2066%206003%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
bloemen broekje uit de sale
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092032%2009090%2076%206170%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
lekker vest
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093951%2015036%2071%201439%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
bloemen panty uit de sale
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C05%2092028%2073001%2071%201014%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
lekkere warme trui

Nu nog kijken of ik alles hou ;)
En bedankt voor de kortingscodes!!
die jas is wel schattig :)
pi_103556468
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja, die kriebelt inderdaad wel wat. Heb 'm in het rood. Kan de kleur niet meer veranderen, nu is het niet meer voor de helft van de prijs. Shirtje eronder dus.
Nog kleiner? Het is al zo´n korte trui! Zelfs ik met mijn ieniemienielengte vind ´m erg kort, er komt regelmatig een blote buik voorbij.
Hmm, hoe lang ben je dan? Ik ben 1.60 en vind hem een "goede" lengte hebben voor mij :P niet te kort en niet te lang :9
pi_103569565
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:45 schreef Miezziej het volgende:
Hmm, hoe lang ben je dan? Ik ben 1.60 en vind hem een "goede" lengte hebben voor mij :P niet te kort en niet te lang :9
Ik ben zelfs nog iets kleiner.
Heb even gemeten, want op de site staat een lengte van 60cm, wat eigenlijk wel ok is, maar mijn exemplaar is dus 5 cm korter. :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 07:46:54 #263
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_103570070
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef alors het volgende:

[..]

Maar ik vind die mannentruien helemaal niet mooi :{ zo saaai

nouja deze zijn wel okay :)

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092395%2008000%2034%206288%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D90%2096308%2076757%2056%200146%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D15%2094968%20D0936%2066%202164%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die zijn wel oke inderdaad, behalve het elleboogstuk :') .
Ik zat nog te kijken naar een chill vest, maar S is volgens mij nog huge :'). Ik vind de mannenkleurtjes beter dan de vrouwenversies namelijk. Staan niet op de website? van die divided-vesten.

Maar goed.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 07:47:52 #264
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_103570078
quote:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C05%2092028%2073001%2071%201014%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
lekkere warme trui

Nu nog kijken of ik alles hou ;)
En bedankt voor de kortingscodes!!
Heuj waar vind je die trui :o.
pi_103572651
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 07:47 schreef Zoheetik het volgende:

[..]

Heuj waar vind je die trui :o.
staat bij Jersey tops, hoodies en sweaters. In verschillende kleuren :)
pi_103590009
Hallo mensen

Ik wil iets bij H&M bestellen dit dus
Maar met betalen is er geen Ideal? Acceptgiro bij levering wat moet ik daar bij voorstellen ?
pi_103590011
Ik heb het 10 euro colbertje gekocht!
Worry is a misuse of imagination
pi_103590049
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:46 schreef Athlon64x het volgende:
Hallo mensen

Ik wil iets bij H&M bestellen dit dus [ afbeelding ]
Maar met betalen is er geen Ideal? Acceptgiro bij levering wat moet ik daar bij voorstellen ?
Gewoon dat je een blaadje krijgt bij je bestelling en daarmee gaat betalen via internetbankieren en zulks? :9
H&M levert niet tenzij je bestelling hoger is dan X bedrag. Ik weet even niet meer wat de limiet is, maar ik denk niet dat je er met 1 dingetje komt :P
pi_103590143
Moet je het in winkel ophalen dan? na het betalen ?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:52:36 #270
268236 farfallina
I want that one!
pi_103590231
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:47 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Gewoon dat je een blaadje krijgt bij je bestelling en daarmee gaat betalen via internetbankieren en zulks? :9
H&M levert niet tenzij je bestelling hoger is dan X bedrag. Ik weet even niet meer wat de limiet is, maar ik denk niet dat je er met 1 dingetje komt :P
Volgens mij is het minimaal ¤ 20. Dus met die muts alleen komt ie er niet idd...

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:50 schreef Athlon64x het volgende:
Moet je het in winkel ophalen dan? na het betalen ?
Nee, wordt thuis afgeleverd of bij een Kiala punt (wat je zelf wilt). En dan hoef je ook pas te betalen.
Yeah, I know.
pi_103590275
owww dus als ik nog iets bestel kan het wel thuis worden bezorgd?
pi_103590336
http://www.hm.com/nl/product/92442?article=92442-A

Is dit beetje goed kwaliteit? bestel ik dat er gewoon bij :P
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:59:47 #273
268236 farfallina
I want that one!
pi_103590493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef Athlon64x het volgende:
owww dus als ik nog iets bestel kan het wel thuis worden bezorgd?
Jep :Y Dan wel. Als het onder de ¤ 20 is dan wordt je bestelling gewoon geannuleerd...

En over de kwaliteit van die schoenen... Geen idee, maar het is wel H&M. Zou er niet van uit gaan dat ze over een jaar nog heel zijn.
Yeah, I know.
pi_103590858
waar staat ideal dan zit nu op 35 Euro.
quote:
Acceptgiro bij levering
Maandfactuur
H&M rekening
Creditcard
Ow rembours maar beetje duur dat
pi_103591047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:10 schreef Athlon64x het volgende:
waar staat ideal dan zit nu op 35 Euro.

[..]

Ow rembours maar beetje duur dat
Doe gewoon acceptgiro bij bestelling. Dat is het handigst.
pi_103591171
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Doe gewoon acceptgiro bij bestelling. Dat is het handigst.
moet je dan aan de deur betalen?
pi_103591543
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

moet je dan aan de deur betalen?
:|W Er is hier net boven uitgelegd wat een acceptgiro is. Anders kun je het misschien opzoeken op Google of vragen aan je moeder. Het is geen heel modern betaalmiddel meer, maar de oudere medemens zal ze nog wel kennen.
Houd je er wel rekening mee dat de H&M een vrij trage winkel is, en dat het dus wel even kan duren voor je je bestelling in huis hebt. Het is dus misschien handiger om gewoon op je fietsje naar de stad te gaan, als je een muts wil hebben, want je hebt kans dat je de hele winter met koude oren loopt, en dan tegen de tijd dat de zon weer begint te schijnen een muts in huis krijgt.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 18:28:58 #278
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103591575
Beter doe je eraan geen maandfactuur te nemen. lig nog steeds in de clinch met die apen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 18:31:17 #279
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103591660
-edit: doe normaal

[ Bericht 48% gewijzigd door Mylene op 26-10-2011 19:23:07 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_103593852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Beter doe je eraan geen maandfactuur te nemen. lig nog steeds in de clinch met die apen.
Ik heb er geen problemen mee. Ik heb alleen een keer niet op tijd betaald, gewoon vergeten, en toen kwam er 5 euro aanmaningskosten bij. Dit heeft geen invloed gehad op mijn bestellimiet, is gewoon 400 euro gebleven.

Met een maandfactuur duurt het 2 maanden voordat het naar een incassobureau wordt gestuurd. H&M rekent eerst zelf 5 euro aanmaningskosten. Betaal je dan nog niet, dan komt er nog een keer 7,50 euro bij.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 01:19:55 #281
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103611644
laatste waarschuwing; doe normaal

[ Bericht 94% gewijzigd door Mirjam op 27-10-2011 08:57:32 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_103613786
reactoe op edit

[ Bericht 48% gewijzigd door Mirjam op 27-10-2011 08:57:41 ]
pi_103613900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

:|W Er is hier net boven uitgelegd wat een acceptgiro is. Anders kun je het misschien opzoeken op Google of vragen aan je moeder. Het is geen heel modern betaalmiddel meer, maar de oudere medemens zal ze nog wel kennen.
Houd je er wel rekening mee dat de H&M een vrij trage winkel is, en dat het dus wel even kan duren voor je je bestelling in huis hebt. Het is dus misschien handiger om gewoon op je fietsje naar de stad te gaan, als je een muts wil hebben, want je hebt kans dat je de hele winter met koude oren loopt, en dan tegen de tijd dat de zon weer begint te schijnen een muts in huis krijgt.
De oudere medemens :D :D
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 oktober 2011 @ 09:44:17 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103614866
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

:|W Er is hier net boven uitgelegd wat een acceptgiro is. Anders kun je het misschien opzoeken op Google of vragen aan je moeder. Het is geen heel modern betaalmiddel meer, maar de oudere medemens zal ze nog wel kennen.
Houd je er wel rekening mee dat de H&M een vrij trage winkel is, en dat het dus wel even kan duren voor je je bestelling in huis hebt. Het is dus misschien handiger om gewoon op je fietsje naar de stad te gaan, als je een muts wil hebben, want je hebt kans dat je de hele winter met koude oren loopt, en dan tegen de tijd dat de zon weer begint te schijnen een muts in huis krijgt.
Hahahah. :D

OT; Ik vind de nieuwe dingen niet echt leuk ;(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 09:46:40 #285
19242 yavanna
Results may vary.
pi_103614908
Weer heerlijke warme 'teddy gevoerde' vesten bij de nieuwe dingen. O+

De Versace collectie is voornamelijk ordinaire kitch die pijn doet aan je ogen. Nuja scheelt weer eindeloos F5'en. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_103615486
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef eenleukenaam het volgende:
50% korting op 1 artikel t/m 2 nov! met code 9536

Ik wil deze bestellen:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0471_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.25]&set=key[width],value[2928]&set=key[height],value[3424]&set=key[x],value[95]&set=key[y],value[315]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]http://www.hm.com/nl/product/93752?article=93752-C

Weet iemand er meer over? Is ie warm genoeg voor komende winter?
leuk is die!
Worry is a misuse of imagination
pi_103615501
Allemaal van die suffe LOGG zooi :') of cheap ass simpele divided shirts met een printje, nou hoera!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103615511
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:46 schreef yavanna het volgende:
Weer heerlijke warme 'teddy gevoerde' vesten bij de nieuwe dingen. O+

De Versace collectie is voornamelijk ordinaire kitch die pijn doet aan je ogen. Nuja scheelt weer eindeloos F5'en. ;)
Inderdaad, kitch. Dat was het woord dat ik zocht. Van die satijnachtige rommel en gouden details, leer. Ik denk wel dat een bepaald volk dit zeer gaat waarderen. Geef mijn portie maar aan fikkie.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_103615642


Ik moet een beetje gniffelen om de koppies van deze modellen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103615763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet een beetje gniffelen om de koppies van deze modellen :')
links is Daphne Groeneveld :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103615797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:21 schreef alors het volgende:

[..]

links is Daphne Groeneveld :)
Ah, dus toch, ik dacht al dat links Nederlands was :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103616460

ik wilde deze, maar het is blijkbaar een ketting ipv een riem :')
pi_103617084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:51 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik wilde deze, maar het is blijkbaar een ketting ipv een riem :')
whehehe :')
pi_103621290
Ahhhhh tof! Mijn favoriete trui nu ook in gebroken wit! O+ O+ O+ *O* *O* *O*
pi_103621423
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef eenleukenaam het volgende:
Ahhhhh tof! Mijn favoriete trui nu ook in gebroken wit! [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D50%2094549%2011001%2031%202387%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] O+ O+ O+ *O* *O* *O*
Die is echt heerlijk warm ja O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103631556
wat een lelijke kutcollectie :') die Versace for H&M.. voor de mannen dan.. voor vrouwen heb ik niet gekeken
pi_103632411
Ik heb deze trui in het wit en grijs besteld, ben heel benieuwd of het wat is..


En er ligt als het goed is morgen een pakketje voor mij bij m'n Kiala-punt, met een paar spijkerbroeken uit de sale :)
pi_103634243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:51 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik wilde deze, maar het is blijkbaar een ketting ipv een riem :')
_O-
pi_103634952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb deze trui in het wit en grijs besteld, ben heel benieuwd of het wat is..
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D50%2092517%2011001%2074%207316%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

En er ligt als het goed is morgen een pakketje voor mij bij m'n Kiala-punt, met een paar spijkerbroeken uit de sale :)
Die heb ik in het grijs van vorig jaar en hij is echt vettttt warm. O+
pi_103635090
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Die heb ik in het grijs van vorig jaar en hij is echt vettttt warm. O+
Dan ga ik er echt zooooo blij mee zijn O+
pi_103638036
WTF die Versace collectie.. echt lelijk!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')