abonnement Unibet Coolblue
pi_103937184
En het enige wat dit verlies nog enigszins positief maakt: hij heeft niet voorgestaan in de 2e set :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 4 november 2011 @ 02:34:07 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103945793
Zo voorspelbaar :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_103946085
Azijnpissers. Van Wawrinka verliezen in Basel is geen schande of zo. Spaar de :') 's voor de momenten die echt :') 's verdienen, die zijn er genoeg.
pi_103947166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 03:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Azijnpissers. Van Wawrinka verliezen in Basel is geen schande of zo. Spaar de :') 's voor de momenten die echt :') 's verdienen, die zijn er genoeg.
Ik maakte een positieve kanttekening!! :p

Maar het is ook de manier waarop...of ie nou van murray of van fingesdinges verliest hij geeft altijd het initiatief weg, en zo hard! Nu ook stond hij echt super te spelen en dan knalt wawa er gewoon knalhard overheen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_103947616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 03:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Azijnpissers. Van Wawrinka verliezen in Basel is geen schande of zo. Spaar de :') 's voor de momenten die echt :') 's verdienen, die zijn er genoeg.
Als je Haase zou volgen zou je de :') begrijpen. Het is niet dat het een schande is dat hij verliest, maar dat hij altijd verliest van toppers na de eerste set te winnen en duidelijk beter te spelen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_103949132
Ligt volgens mij niet hoofdzakelijk aan Robin, De echte toppers (top15) kunnen gewoon iets wat Robin niet kan, en dat is een tandje erbij doen.

Hij begint misschien op zijn beste tennis en die set pakt hij omdat zijn tegenstander nog naar zijn spel aan het zoeken is,maar als dat begint te lopen dan is het erop en erover.
pi_103949883
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:06 schreef rooneyelst het volgende:
Ligt volgens mij niet hoofdzakelijk aan Robin, De echte toppers (top15) kunnen gewoon iets wat Robin niet kan, en dat is een tandje erbij doen.

Hij begint misschien op zijn beste tennis en die set pakt hij omdat zijn tegenstander nog naar zijn spel aan het zoeken is,maar als dat begint te lopen dan is het erop en erover.
Ja maar het is steeds duidelijk het niveau van Robin dat inzakt. Hij begint passief te spelen, slaat alles mis...Hij mist gewoon een mentale kracht om zijn niveau vast te houden...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_103954872
Iedere wedstrijd hetzelfde ja..eerste set aanvallend en daarna ineens minimaal een meter verder naar achteren. Robin heeft een voetbaltactiek..steeds als hij voor staat gaat hij achterin loeren op de counter.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104027183
Haase niet in Parijs blijkbaar?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_104027471
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:55 schreef franklop het volgende:
Haase niet in Parijs blijkbaar?
zat van begin af aan niet in zijn planning. Erg vreemd..hij was zelfs direct toegelaten als ALT
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104468250
In Canada lokken ze mensen naar de Davis cup ontmoeting met Frankrijk door posters met teksten als:
Raonic: "Hey France, I’ve got a 151 m.p.h. serve. Try returning that with a baguette."
Pospisil: "Hey France, Welcome to Vancouver. My hometown and your worst nightmare."
http://tennis.com/article(...)leid=15130&zoneid=25

Hoe zou dat er in Nederland uitzien voor de wedstrijd tegen Finland?

Robin Haase: Hey Finland, ik geef een voorsprong van 6-0 4-1 weg.
De Bakker: Hey Finland, ik bak er helemaal niet van dit jaar.
Huta Galung, Sijsling, Schoorel: Hey Finland, wij zijn geblesseerd.
Wassen: Hey Finland, ik ben gestopt.
pi_104468413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef rhubarb het volgende:
In Canada lokken ze mensen naar de Davis cup ontmoeting met Frankrijk door posters met teksten als:
Raonic: "Hey France, I’ve got a 151 m.p.h. serve. Try returning that with a baguette."
Pospisil: "Hey France, Welcome to Vancouver. My hometown and your worst nightmare."
http://tennis.com/article(...)leid=15130&zoneid=25

Hoe zou dat er in Nederland uitzien voor de wedstrijd tegen Finland?

Robin Haase: Hey Finland, ik geef een voorsprong van 6-0 4-1 weg.
De Bakker: Hey Finland, ik bak er helemaal niet van dit jaar.
Huta Galung, Sijsling, Schoorel: Hey Finland, wij zijn geblesseerd.
Wassen: Hey Finland, ik ben gestopt.
:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_104468517
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef rhubarb het volgende:
De Bakker: Hey Finland, ik bak er helemaal niet van dit jaar.
Subtiel :D
  donderdag 17 november 2011 @ 11:36:51 #114
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104469121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef rhubarb het volgende:
In Canada lokken ze mensen naar de Davis cup ontmoeting met Frankrijk door posters met teksten als:
Raonic: "Hey France, I’ve got a 151 m.p.h. serve. Try returning that with a baguette."
Pospisil: "Hey France, Welcome to Vancouver. My hometown and your worst nightmare."
http://tennis.com/article(...)leid=15130&zoneid=25

Hoe zou dat er in Nederland uitzien voor de wedstrijd tegen Finland?

Robin Haase: Hey Finland, ik geef een voorsprong van 6-0 4-1 weg.
De Bakker: Hey Finland, ik bak er helemaal niet van dit jaar.
Huta Galung, Sijsling, Schoorel: Hey Finland, wij zijn geblesseerd.
Wassen: Hey Finland, ik ben gestopt.
Godverdomme :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_104543763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef rhubarb het volgende:
In Canada lokken ze mensen naar de Davis cup ontmoeting met Frankrijk door posters met teksten als:
Raonic: "Hey France, I’ve got a 151 m.p.h. serve. Try returning that with a baguette."
Pospisil: "Hey France, Welcome to Vancouver. My hometown and your worst nightmare."
http://tennis.com/article(...)leid=15130&zoneid=25

Hoe zou dat er in Nederland uitzien voor de wedstrijd tegen Finland?

Robin Haase: Hey Finland, ik geef een voorsprong van 6-0 4-1 weg.
De Bakker: Hey Finland, ik bak er helemaal niet van dit jaar.
Huta Galung, Sijsling, Schoorel: Hey Finland, wij zijn geblesseerd.
Wassen: Hey Finland, ik ben gestopt.
:D !
pi_106134106
quote:
Robin Haase kan begin januari niet meedoen aan het ATP-toernooi in Chennai. De Nederlandse tennisser, die vorig jaar in India nog de kwartfinales haalde, heeft zijn visum niet op tijd binnen.

'Ik ga niet naar Chennai dit jaar. Moet me terugtrekken', zo laat Haase op Twitter weten. 'Als iemand wil weten waarom, een woord: visum...'

Haase, de nummer 45 van de wereld, begint het nieuwe jaar nu een week later en doet vanaf 9 januari mee in Sydney.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 28 december 2011 @ 19:17:02 #117
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_106135180
Had zeker ineens een brainwave tijdens het kerstdiner dat ie er nog een moest aanvragen ... zulke dingen kosten nou eenmaal tijd als je geen Federer of Nadal bent
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:43:27 #118
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_106452132
Hoe ziet zijn schema er de komende tijd uit? :)
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_106452434
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef rhubarb het volgende:
In Canada lokken ze mensen naar de Davis cup ontmoeting met Frankrijk door posters met teksten als:
Raonic: "Hey France, I’ve got a 151 m.p.h. serve. Try returning that with a baguette."
Pospisil: "Hey France, Welcome to Vancouver. My hometown and your worst nightmare."
http://tennis.com/article(...)leid=15130&zoneid=25

Hoe zou dat er in Nederland uitzien voor de wedstrijd tegen Finland?

Robin Haase: Hey Finland, ik geef een voorsprong van 6-0 4-1 weg.
De Bakker: Hey Finland, ik bak er helemaal niet van dit jaar.
Huta Galung, Sijsling, Schoorel: Hey Finland, wij zijn geblesseerd.
Wassen: Hey Finland, ik ben gestopt.
_O-
pi_106452483
Sydney
Australian Open
Australian Open (dus waarschijnlijk weekje rust)
Zagreb, indoor
Davis Cup
Rotterdam, indoor

Daarna nog onbekend.
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:50:31 #121
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_106452558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Sydney
Australian Open
Australian Open (dus waarschijnlijk weekje rust)
Zagreb, indoor
Rotterdam, indoor

Daarna nog onbekend.
Weekje rust :p

Wanneer is dat toernooi in Syney?
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_106452679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef geindoctrineerd het volgende:

[..]

Weekje rust :p

Wanneer is dat toernooi in Syney?
Was Davis Cup vergeten, Sydney begint maandag (of zondag, zou ook kunnen)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:00:00 #123
66825 Reya
Fier Wallon
pi_106518200
In de eerste ronde in Sydney tegen Bogomolov jr.
pi_106631435
In 3 sets eraf...natuurlijk :( 4-6 6-1 4-6
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_106631533
Maar normaal wint hij de 1e :P
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')