Met direct ingespoten meuk zou het probleem wel opgelost zijn. Dat wordt bij 240 Turbo's vaak gedaan namelijk: een direct ingespoten G3-systeem terwijl het op kenteken nooit een G3 zal worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Jep, van Orsouw. En nee ik heb geen direct ingespoten G3. dat kon je namelijk al zien aan het woordje "verdamper" in mijn post . Ik heb wel G3 .
Nee, dat gaat lastig worden met een 240. Tenzij motorombouw en keuring bij RDW.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:16 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Met direct ingespoten meuk zou het probleem wel opgelost zijn. Dat wordt bij 240 Turbo's vaak gedaan namelijk: een direct ingespoten G3-systeem terwijl het op kenteken nooit een G3 zal worden.
Ik denk dat je EGR klep vuil is even schoon maken. Deze klep zorgt ervoor dat de uitlaat gassen voor in de inlaat gaan en zo minder NOx uitstoot. Deze klep staat niet altijd open.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef Gambolputty het volgende:
Airco idd. Verder weinig gezeur gehad met mijn V70 over de afgelopen 30.000 kilometer, verbruik valt me ook alles mee.
Wel constant het motormanagementlampje aan. Schijnt iets met de EGR te zijn.
De huidige modellen wel. Dus je moet iets voor ~2002 kopen of de komende V70 afwachten .quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:34 schreef Quisho het volgende:
Nieuwe Volvo's zijn toch gewoon Ford's?
Heb je de aerotwins/flatblades?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef r8v2 het volgende:
Nieuwe Bosch wissers op de 9. Dat had ik eerder moeten doen, wanne verschil .
Dingen kosten 21 euro. Gotta love korting bij de automaterialenboer .
Nee, dat hoort niet op een hoekige Volvo .quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:00 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Heb je de aerotwins/flatblades?
Voor 2010 zat Volvo nog in de Ford groep. En was Ford de eigenaar van Volvo. Na 2010 niet meer nu zitten ze in het Geely Automobile China.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:34 schreef Quisho het volgende:
Nieuwe Volvo's zijn toch gewoon Ford's?
Ik zit er zelfs aan te denken om 'm maar helemaal dicht te gooienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:35 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik denk dat je EGR klep vuil is even schoon maken. Deze klep zorgt ervoor dat de uitlaat gassen voor in de inlaat gaan en zo minder NOx uitstoot. Deze klep staat niet altijd open.
Waarom niet een turbo-dieseltje dan?quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ben gisteren naar een Volvo S40 2.0 2000 benzine wezen kijken.
Ik heb nog niets besloten. Thuis heb ik alles uit zitten rekenen. Wat hij kost per jaar. Wat de verzekering en wegenbelasting kost. En verbruik ik ben van de verkoper uit gedaan 1 op 11 9.1 per 100km. Hij zij dat dit de fabriek norm is. Weet iemand wat er in de praktijk wordt gehaald?
Helaas is deze wel duurder dan mij huidige Renault Kangoo DTI Diesel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |