Zeker als het Amerikaanse of Zweedse import is .quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Bart-Willem het volgende:
Ze zeggen zo'n jaar of 5, anderen beweren wel langer. Maar ik heb een voorgevoel dat je de helft van je lak eraf trekt bij verwijdering.
Ja en als je dan de motorkap opentrekt zie je het wel he .quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:35 schreef Hyman het volgende:
Als je een lelijke amazon koopt kan je em zo weer duur door verkopen. Kost alleen wel een paar duiten zo'n wrap. Eurootje of 1200 incl monteren, kan je beter doorsparen voor een nieuwe laklaag.
Bedankt! Het lijkt een logisch verhaal om te zien wanneer de distributieriem vervangen is, maar als je weet dat het zo duur is om deze te laten vervangen, let je wel sneller op of de prijs aantrekkelijk genoeg is om het eventueel zelf te laten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef Bart-Willem het volgende:
Dat 'ie niet rookt en geen rare tikken heeft. En dat de distributieriem al vervangen is, dat kost bij dat Audi-blok een Euro of 1200.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef r8v2 het volgende:
Gisteren was de meetslang van m'n gasverdamper eraf geschoten op de snelweg. Belt kerel op van LPG-inbouwstation: "Welke uitvoering van jouw 940 heb je ook alweer?"
Ik antwoord braaf: "De 940 LPT meneer".
Kerel inbouwstation: "En wat betekent dat?"
Ik: "LOW pressure turbo meneer".
Kerel inbouwstation: "En wat jij heb jij ervan gemaakt?"
Ik: "Een HPT "
Kerel inbouwstation: "Dus dat gaat niet werken he? "
Waar het op neerkomt. Turbodruk moet omlaag of anders een dampgassysteem inbouwen. En alleen de motoronderdelen kosten dan al 1000 euro .
Lekker verder zelf kloten .
Jep, van Orsouw. En nee ik heb geen direct ingespoten G3. dat kon je namelijk al zien aan het woordje "verdamper" in mijn post . Ik heb wel G3 .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Bart-Willem het volgende:
Was dat Van Orsouw ofzo? Je hebt toch direct ingespoten G3? Of hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |