abonnement Unibet Coolblue
pi_102994262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef Cid het volgende:

[..]

Hoe hoog is je dex??
36 oid

Ik zit nu 75 uur in en blijf maar nieuwe gebieden ontdekken _O-

Zowel via de Undead Burg als via de Darkroot Gardens is Darkroot Basin te bereiken
SPOILER: Darkroot Basin
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102994424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

36 oid

Ik zit nu 75 uur in en blijf maar nieuwe gebieden ontdekken _O-

Zowel via de Undead Burg als via de Darkroot Gardens is Darkroot Basin te bereiken
SPOILER: Darkroot Basin
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig he, het is echt een mega grote game! Zit nog steeds vast in Andor Lodo, waar ik cheap van een gebouwtje afgeschoten werd >:)

Sowieso zitten er meer cheap kills in _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond geen tijd, morgen weer misschien ;(
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102994713
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:01 schreef Cid het volgende:

[..]

Geweldig he, het is echt een mega grote game! Zit nog steeds vast in Andor Lodo, waar ik cheap van een gebouwtje afgeschoten werd >:)

Sowieso zitten er meer cheap kills in _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond geen tijd, morgen weer misschien ;(
SPOILER: cheap kills in Andor Lodo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102994832
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

SPOILER: cheap kills in Andor Lodo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y ;(
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102995043
Wat een hoerenstukje is dat ja.
pi_102999834
Wat is een goede gift om mee te beginnen?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_103000211
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Silv het volgende:
Wat is een goede gift om mee te beginnen?
Master Key by far.

En als je thief bent maakt het niet zo veel uit. Die Witch's ring is wel leuk (zit een covenant aan verbonden + extra pyromance spells). Alles naast de Master key is te vinden in de game.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 16:00:45 ]
  Eindredactie Games woensdag 12 oktober 2011 @ 16:19:31 #158
188609 crew  Kensuke
pi_103001134
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Mja ik kwam er dus achter dat je
SPOILER: seath
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
SPOILER: sleutel Logan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: crystal caves
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Seath's staart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Klopt niet. Die jongen loopt buiten over een stoep. Kensuke en Noray zijn vergeten wat een stoep is.
Bitches ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat laatste :D
Ook zo'n jumping attack deed ik soms meer per ongeluk dan bewust :')
Ik was een vraag van je vergeten te antwoorden. Mijn avatar is idd van Luffy. Ik ben een grote One Piece-fan. :)
pi_103001550
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef Kensuke het volgende:

Ik was een vraag van je vergeten te antwoorden. Mijn avatar is idd van Luffy. Ik ben een grote One Piece-fan. :)
Awesome!
* Poit ook :D

Phuh.. Zit stiekem de klok naar voren te kijken om snel verder te kunnen vanavond...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_103001898
Ik ook! Eerst kickboksen en vanavond weer los :D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_103002486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:57 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wel verrek dat is het ja! Ik sprong af en toe en had toen geen flauw idee hoe ik het deed :')
Me2 _O-
totdat ik toch echt naar die merchant moest springen in Sen's Fortress :P
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_103003179
Dit spel. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_103003261
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef Kensuke het volgende:

[..]

SPOILER: sleutel Logan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar ben ik als eens geweest ja :) Maar daar zit toch alleen de sleutel voor als hij gevangen zit in Sen's Fortress zelf? Ik weet nl zeker dat ik die trap als eens ben afgedaald.

quote:
SPOILER: crystal caves
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup daar zit ik nu vast :D

quote:
SPOILER: Seath's staart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmm, zwaard lijkt me niet optimaal, maar voor de trophy toch maar even scoren dan ;)
  Eindredactie Games woensdag 12 oktober 2011 @ 19:58:11 #164
188609 crew  Kensuke
pi_103010065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:09 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ja daar ben ik als eens geweest ja :) Maar daar zit toch alleen de sleutel voor als hij gevangen zit in Sen's Fortress zelf? Ik weet nl zeker dat ik die trap als eens ben afgedaald.

[..]

Jup daar zit ik nu vast :D

[..]

Mmm, zwaard lijkt me niet optimaal, maar voor de trophy toch maar even scoren dan ;)
SPOILER: logan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: crystal caves
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103014083
Ik heb een probleem :')

SPOILER: Anor Londo in de kerk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103014156
Ik ben rustig aan het levelen, maar schijt continu in mijn broek. Loop overal met mijn schildje vooruit. Bang om door iets geraakt te worden :P
pi_103014365
Waarom kan ik geen charcoal resin aan mijn Drake Sword toevoegen? ;(
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_103015731
Capra neer! Naar mannetje.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_103019030
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Nebo het volgende:
Capra neer! Naar mannetje.
Same.. Naar mannetje :Y Maar neer.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_103020841
Even een vraagje, ik ben een pyromancer en kan bij de blacksmith de soul arrow aanschaffen. Is dat een spell die ik veel zal gebruiken of is dat een waste of souls?
pi_103021224
Verdwaald in the Depths. Gelukkig wel een checkpoint weten te vinden, ben benieuwd!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_103022617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb een probleem :')

SPOILER: Anor Londo in de kerk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan pas terug als je deze area hebt gecleared :+ Het is niet heel moeilijk though en de eindbaas is optioneel :)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef eviLmotion het volgende:
Even een vraagje, ik ben een pyromancer en kan bij de blacksmith de soul arrow aanschaffen. Is dat een spell die ik veel zal gebruiken of is dat een waste of souls?
Soul Arrows is een redelijke investering in early game. Als mage lijkt me dat wel een must.
pi_103028414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef eviLmotion het volgende:
Ik ben rustig aan het levelen, maar schijt continu in mijn broek. Loop overal met mijn schildje vooruit. Bang om door iets geraakt te worden :P
Ik herken het :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_103028751
Die Gaping Dragon. Ow my god. OOOW MY GAAAWD! Ik ga nooit meer slapen ;(
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_103029179
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Je kan pas terug als je deze area hebt gecleared :+ Het is niet heel moeilijk though en de eindbaas is optioneel :)

[..]

Soul Arrows is een redelijke investering in early game. Als mage lijkt me dat wel een must.
Oke, dat valt dan weer mee. Maar kan je nog wel terug dan om die eindbaas alsnog te doen? Enne, kan je daar ergens ook potions/bloemen kopen tegen toxic? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')