quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*Insert twee zoenende mannen-plaatje*
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*Insert twee zoenende mannen-plaatje*
Ik wel:quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.
quote:
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.
Idem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...
Jij vindt zoenende mannen wel leuk ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!
dat valt in deze topicreeks best mee toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Neu, maar vrijende vrouwen ook niet! En hetero's ook niet, dat soort dingen doe je maar lekker voor jezelf, zolang ik er maar niet tegenaan hoef te kijken!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij vindt zoenende mannen wel leuk ?
Saai zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, maar vrijende vrouwen ook niet! En hetero's ook niet, dat soort dingen doe je maar lekker voor jezelf, zolang ik er maar niet tegenaan hoef te kijken!!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat valt in deze topicreeks best mee toch?
*Barf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huisquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor onze Alors!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens. Dat geplak in het openbaar..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huis
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huis
wanneer spreken we af?quote:
nja, maar laten we dan eerst het goede voorbeeld geven aan al die stelletjes die nog niet zo durvenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat we dan samen speeksel uitwisselende stelletjes gaan kijken ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar laten we dan eerst het goede voorbeeld geven aan al die stelletjes die nog niet zo durven
Hoeft van mij ook niet nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat geplak in het openbaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |